Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Bayern München biedt gigantisch bedrag en wacht op reactie Barcelona’

Laatste update:

Juan Cuadrado leek komend seizoen zo goed als zeker in het shirt van Barcelona te gaan spelen, maar inmiddels lijkt Bayern München de beste papieren te hebben voor de handtekening van de Colombiaan. Cuadrado heeft van zijn club Fiorentina een flinke afkoopsom gekregen en volgens diverse Duitse en Spaanse media is Bayern bereid om ver te gaan.

/

Bayern München kan door het vertrek van Toni Kroos naar Real Madrid de buidel trekken en volgens Sport heeft der Rekordmeister liefst 42 miljoen euro over voor Cuadrado. Voorzitter Andrea Della Valle van Fiorentina heeft om een week bedenktijd gevraagd. Dat heeft alles te maken met de eerdere interesse van Barcelona: de Catalaanse grootmacht krijgt een week de tijd om over het bod van Bayern heen te gaan.

Het is nog maar de vraag of Barcelona met meer dan die 42 miljoen euro op de proppen kan en wil komen. De club heeft immers al een megabedrag geïnvesteerd in Luis Suárez (schattingen lopen uiteen van 85 tot 94 miljoen euro) en directeur Andoni Zubizarreta lijkt niet van plan nog eens een enorm bedrag uit te geven.

Bij welke club zou Juan Cuadrado beter passen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

En waar gaat hij spelen bij Bayern? Met Muller, Robben, Ribery, Shaqiri die op de vleugels uit de voeten kunnen?

20 juli 2014 om 17:33

Geloof dat de topclubs meer een back in hem zien, weet dat Barca hem in ieder geval voor de RB wil hebben.

20 juli 2014 om 17:37

Bayern heeft Lahm voor de RB, zou ten koste gaan van Thiago, Martinez als die weer op het middenveld zo spelen, deze jongen beperk je als je van hem een RB maakt, en je hebt dan ook minder zekerheid achterin waaraan het soms ontbreekt bij Bayern. Volgens mij speelt hij ook echt jaren niet als RB.

20 juli 2014 om 17:42

Lahm komt in eerste instantie op het middenveld. En verder heb je op de rb positie verder geen toppers na lahm

20 juli 2014 om 17:49

@ajaxcunian

Denk dat Guardiola's visie wat betreft Lahm niet zomaar veranderd is, die zal dus wel weer veelvuldig op het middenveld te bewonderen zijn.

Zeg overigens ook niet dat het een logische aankoop zou zijn, maar dat is wel de positie die Barca voor zich ziet bij Cuadrado. En zoals jij al zegt het lijkt me niet dat Bayern nog een speler voor de buitenpositie nodig heeft, misschien als Shaqiri eventueel nog weggaat, maar dan is 40 miljoen voor een bankzitter wel erg veel. De rechtsback daarentegen is niet heel sterk bezet, dus het lijkt me logischer dat ook Bayern hem dan als back ziet .

20 juli 2014 om 17:34

Denk dat deze jongen overal wel kan spelen goed speler hoor niks mis mee .verder denk ik dat i naar bayern gaat want volgens mij heeft barca zich niet gemeld of wel zeg me als ik er naast zit?.

20 juli 2014 om 18:10

Jeetje Willy, soms is er echt geen touw aan vast te knopen wat je nou probeert te vertellen.

20 juli 2014 om 18:54

Dit is toch wel te begrijpen, lijkt me..

En anders is het misschien wel de enige, echte Willy Wartaal

20 juli 2014 om 19:00

Ja, ik heb het inmiddels al weten te ontcijferen.

20 juli 2014 om 17:35

Waarschijnlijk rechtsback, net als ie bij Barcelona waarschijnlijk zou gaan staan. Heb hem nog nooit rechtsback zien spelen maar blijkbaar kan ie het

20 juli 2014 om 17:38

Dat is toch zonde, zo komen zo'n ware kwaliteiten toch niet tot uiting? Tegenwoordig slaan we wel een beetje door met die multifunctionaliteit...

20 juli 2014 om 18:51

Als je Rb van Barca bent, speel je 9/10 op helft van tegenstander.

21 juli 2014 om 03:35

Maar dan nog moet je wel kunnen verdedigen. Want heel ver voor je doel verdedigen vraagt ook om een heel goed verdedigend inzicht en verantwoordelijkheid. En dat heeft niet iedere aanvallende speler.

20 juli 2014 om 19:41

Jezus wat een bedrag weer.. Alle competitie vangen dergelijke bedragen, behalve de Nederlandse.. Depay is toch ook gewoon 50 miljoen waard met zn driejarige contract en wanneer je het vergelijkt met Barkley, Markovic en andere in potentie niet betere spelers.

Zeker na dit WK mogen Nederlandse clubs gewoon wel wat meer richting de Portugese bedragen, kom op nou. Die competitie is op de top 3 na nog slechter dan die van ons. Om over het verval van de Serie A nog maar te zwijgen...

Past beter bij Barca. Hij kan ook rechtsback spelen toch?

20 juli 2014 om 17:35

ik hoop dat hij naar Bayern gaat. ben die spaanse clubs meer dan zat. elk seizoen weer mega bedragen betalen die ze niet hebben. nee dan heb ik veel meer respect voor bayern.

20 juli 2014 om 17:43

Bayern Munchen doet precies hetzelfde, sterker nog, ze halen de beste spelers van #1 concurrent Bvb, ook heel oneerlijk.

20 juli 2014 om 17:43

Hee gappie, zit je ook op zuid 1 ?

20 juli 2014 om 17:43

Haha precies, alle topclubs zijn allemaal hetzelfde nu.

20 juli 2014 om 17:49

bayern doet het tenminste van hun eigen geld ipv banken in madrid...

20 juli 2014 om 18:42

Nee Bayern heeft het geld wel Barcelona niet das toch een aardig verschil

Goede voetballer, maar 42 miljoen lijkt me heel erg overdreven. Ook al weet je het met de huidige markt nooit. Mocht het waar zijn dan speelt Fiorentina dit wel slim uit natuurlijk.

20 juli 2014 om 17:41

Tegenwoordig is dat (helaas) gewoon de standaard, een beetje goede speler kost al 40 miljoen+, alles daarboven 2X zoveel.

hmm goede koop voor beide clubs maar barca moet gewoon een cv halen.
als bayern de prijs so omhoog drijft dat ze dan alleen cuadrado halen dan liever niet.
vind hem zeker een goede speler en ik had uhm het liefst bij man u rechts voor gezien.
maar als hij te duur is dan is dat jammer.
verder wilt barca hem toch als back gebruiken dus dan kun je beter voor een goedkopere speler gaan die beter kan verdedigen.
verder doet montoya/alves het ook niet slecht dus om nou weer 45 mill neer te tellen lijkt me een beetje te veel van het goede.

Goede indruk op mij gemaakt!

Zou echt niet weten voor welke positie. Enkel als shaqiri vertrekt. Ribery en Robben zijn gewoon te vaak afwezig. Verwacht dat muller en gotze voor de nummer 10 positie gaan vechten. En dan nog heb ik liever dat Julian green wat meer minuten maakt. Daarnaast hebben we bernat gehaald die ook als buitenspeler kan spelen. Nee ik vind het bizar mocht dat waar zijn. Koop dan wat nieuwe cv's

20 juli 2014 om 18:11

Haha, wij hebben denk ik veel meer een CV nodig beste Gnst. Jullie hebben beesten als Boateng en Dante bijvoorbeeld, alhoewel een voetballende CV bij jullie wel nodig is.

Ook Bayern had interesse in Benatia, weet jij hier meer van?

20 juli 2014 om 18:26

Jup, wat dat betreft hebben jullie het wel slechter, boateng en Dante zijn topverdedigers mits ze tegen hun eigen 16 spelen, met het voetbal van pep zijn ze niet om aan te zien, vooral Dante. Benatia was gewoon een gerucht, al mag hij van mij komen. Ik ben alleen bang dat men geen cv wilt halen omdat badstuber terug is en dat is ook weer een cv. Cuardado halen zou heel slecht beleid zijn van Bayern.

20 juli 2014 om 18:30

Hopen dat Badstuber weer op niveau komt, was echt een goede toentertijd.

Benatia is maar 38 mil. geloof ik. Barca is dom genoeg om niet meer in zee te gaan met Roma, naar Bayern gaan zou die wel willen hoor.

Jammer dat Dante zo tegenvalt man, als je op pressie speelt, dan raakt hij in de war. Hetzelfde als Piqué, alhoewel Dante verdedigend en één op één beter is.

Misschien drijft Bayern alleen de prijs op. Even de concurrent bang maken ; )

20 juli 2014 om 21:17

Prima voetballer. In mijn ogen de ideale opvolger voor Robben of Ribery. Was op het wk 1 van de uitblinkers, kan makkelijk een mannetje passeren, is snel en zorgt voor amusement. Mocht ie voor Bayern kiezen heeft Bayern met Shaqiri en Cuadrado 2 uitstekende vleugelspelers voor de toekomst.

Gaat hij bij Bayern rechtsback spelen? Ben benieuwd hoe hij dat zou doen is wel de zwakste plek van Bayern (als je Lahm als middenvelder ziet).

Verder ook een prima opvolger van Robben die niet altijd alles zal spelen en Cuadrado is natuurlijk wel klasse beter dan Shaqiri.

Dan maar Dani Alves nog een seizoen behouden, zo'n bedrag is een enorm risico voor een speler die nog moet bewijzen ook als vleugelverdediger tot de wereldtop te behoren. Dertig miljoen euro was een marktconforme prijs, maar dit is volstrekt krankzinnig.

20 juli 2014 om 18:20

Je kan dan ook niet verwachten van Fiorentina dat ze één van de beste vleugelspelers op aarde laten gaan voor 30 miljoen, puur omdat Barcelona hem op de rechtsback wilt posteren. Ik begrijp je wel, maar 42 miljoen is gewoon marktconform voor zo'n klasbak op de vleugels.

20 juli 2014 om 18:46

Fiorentina is niets kwalijk te nemen in deze zaak, niet meer dan logisch dat ze hun sterspeler voor niets minder dan het maximaal haalbare laten gaan. Aan de andere kant is er wel een maximum aan wat Barcelona kan/wil betalen voor een speler die ze gaan posteren op de rechtsbackpositie. Er zijn simpelweg relatief betere spelers beschikbaar voor een lagere prijs, daarnaast is het met de aanwezigheid van Dani Alves niet noodzakelijk om een rechtsback te halen.

20 juli 2014 om 18:50

Alves is amper 31 ja, ik snap dan ook niet dat de meesten hem afschrijven, die kan nog zeker 2 jaar mee waardoor Barcelona rustig een vervanger kan zoeken. Montoya gaat hem niet worden neem ik aan? Aangezien ik daar niet vaak meer van hoor dat hij de opvolger van Alves bij uitstek is.

20 juli 2014 om 19:01

Het gaat ook niet om de leeftijd, maar eerder om z'n gedrag tegenover de fans en in de media. Dani Alves is een extreem eerlijk persoon die altijd zegt wat hem dwarszit en schroomt daarin niet kritiek te leveren op de club, de fans en de rivalen. In plaats van zo iemand in je voordeel te gebruiken lijkt hij nu juist een punt van irritatie te zijn, dat kan de club in zo'n belangrijk stadium niet gebruiken. Daarnaast waren z'n prestaties op het veld nou niet echt om naar huis te schrijven, hij was erg wisselvallig.

Wat betreft Martin Montoya; een lastige kwestie, kende namelijk geen geweldig seizoen en was net als Alves behoorlijk wisselvallig. Ook gisteren in de oefenwedstrijd was hij niet één van de uitblinkers om het maar zacht te zeggen. Toch denk ik dat hij een belangrijke speler kan worden voor Barcelona, hij heeft namelijk op het allerhoogste niveau laten zien niet onder de druk te bezwijken en met z'n snelheid toch gevaar kan stichten. Een seizoen bij een andere club zou ideaal zijn, maar dan heeft Barcelona geen back-up voor de rechtsbackpositie meer.

20 juli 2014 om 19:08

Ah...eerlijkheid in de voetbalwereld word ook niet gewaardeerd, en een eigen ongezouten mening al helemaal niet. Jammer dat enkel de media getrainde praat word aanvaard. Hij was minder dan andere jaren ja, maar zo waren er nog 6 of meer bij Barcelona, maar als je minder bent en je uit dan kritiek word dat uiteraard niet geslikt.

Dat is een probleem ja, ik zou hem gewoon laten rouleren met Alves, zo doet hij meer en meer ervaring op en Alves word langzaam vervangen, win win.

20 juli 2014 om 19:22

Precies, het blijft echter nog steeds zaak om het centrum van de defensie te versterken. De twee grote doelwitten blijken Jeremy Mathieu en Marquinhos te zijn, maar ben bang dat Barcelona zich helemaal scheel betaald aan die twee. Voor Mathieu zou twintig miljoen euro betaald moeten worden en PSG vraagt volgens de geruchten 40 á 45 miljoen voor Marquinhos. Onbegrijpelijk dat Barcelona dan niet kiest voor Mehdi Benatia voor zo'n veertig miljoen euro en een linksbenig talent als Eder Alvarez Balanta voor tien á vijftien miljoen.

20 juli 2014 om 18:29

Zoals alexdelpiero10 al aangeeft, is het een heel normaal bedrag tegenwoordig, kijk aub maar even naar de andere bedragen die tegenwoordig neergelegd worden. David luiz om maar een naam te noemen. En zoals gezegd, waar Barcelona hem neerzet heeft Fiorentina dikke maling aan, hij wordt verkocht voor 42 miljoen omdat hij het als wingback en flankaanvaller zo goed doet, dat het een risico is als back klopt maar dat doet totaal niks maar dan ook niks af aan de vraagprijs van Fiorentina, dat is lekker het probleem van Barcelona. Willen ze dat niet betalen, lekker jammer, zat clubs die dat wel willen.

20 juli 2014 om 18:48

Neem ook Fiorentina niets kwalijk, maar Barcelona moet wel haar grenzen stellen aan wat te betalen voor een speler die ze toch niet gaan gebruiken op een positie waar hij het best tot z'n recht komt. Cuadrado blijft een geweldige speler en ben ervan overtuigd dat wanneer hij z'n hoofd erbij houdt hij een geweldige rechtervleugelverdediger kan zijn voor Barcelona, maar een transfersom van 42 miljoen is me te gortig. Daarvoor kan je relatief betere spelers halen en nog een flink bedrag overhouden voor een extra centrale verdediger naast de topaankoop die broodnodig is.

42? En dan als back of vleugelspeler?

Het was op het WK vooral goed te zien dat hij gewoon voorin speelt, hij heeft een erge drang naar voren.
Luis zal echt heel kort op hem moeten zitten elke training om te zorgen dat hij ook gaat verdedigen.

Ja, Alves speelde meer als rechtsbuiten en de rechterflank werd vaak vrij gehouden, maar Alves moest tevens vaak genoeg verdedigen. Ik zie Cuardrado niet 1,2,3 omgetuned worden tot vleugelback.

20 juli 2014 om 18:00

Een andere mogelijkheid is als rechtsbuiten (ook weer met verzwaarde defensieve taken) in een 3-4-3 (of beter gezegd een 3-3-1-3) systeem. Wellicht behoorlijk experimenteel, maar ook de moeite waard om uit te testen. Het geeft Messi namelijk meer vrijheden, mits de vleugelaanvallers hun defensieve taken uitvoeren.

Maar inderdaad, mocht Cuadrado komen zal hij constant op de huid gezeten moeten worden door Lucho om z'n defensieve taken uit te voeren. Vanuit een defensieve organisatie een drang naar voren en niet andersom, hopelijk krijgt hij dat in het hoofd van de Colombiaan.

Ter Stegen
Piqué
Mascherano
Benatia?
Xavi/Rakitic
Busquets
Messi
Iniesta
Cuadrado
Suárez
Neymar
20 juli 2014 om 18:07

Zo zou het inderdaad kunnen ja. Ziet er compact uit.

Je ontlast Messi sowieso op deze manier, echter denk ik dat hij wel iets meer bij zestien moet komen, daar ligt zijn kracht. Wellicht kun je Messi iets naar voren schuiven. Mascherano vind ik meer een defensieve middenvelder, het is inderdaad zo dat hij noodgedwongen als CV speelt, maar dat gaat helaas vaak fout.

Xavi en Sergio kun je omwisselen wanneer Cuardrado de bal verliest, er moet daar iemand zijn die ballen kan onderscheppen, anders zijn we te vaak de lul ; )

20 juli 2014 om 18:56

Het blijft een lastige kwestie, ook in deze opstelling zal Messi namelijk eerst twee á drie man moeten passeren voor hij gevaarlijk kan worden. Door hem te ontlasten van z'n defensieve taken en puur te gebruiken als aanjager voorin, gevaarstichter in de omschakeling en uiteraard in balbezit als spelmaker geef je hem wel alle mogelijkheden om te excelleren. Misschien kan hij inderdaad iets meer richting Suárez kruipen als de situatie daarom vraagt, maar Messi is op z'n allerbest op het moment dat hij op snelheid op de verdediging afkomt en het liefst kan combineren met een statische spits. Luis Suárez is dat niet, maar kan wel bij balbezit van Messi zo'n rol spelen.

Javier Mascherano heb ik overigens bewust als 'centrale verdediger' geposteerd, in de ruimte die Busquets laat liggen in de omschakeling bij de tegenstander en zelfs soms overlopen wordt kan Mascherano een helpende hand bieden. Mits Cuadrado z'n defensieve taken uitvoert en z'n loopvermogen ook in defensief vlak laat gelden zou zo'n opstelling kunnen werken. Al kan je dit natuurlijk niet helemaal goed uitbeelden in één van de vaste formaties waarin je hier de opstellingen kan formeren.

20 juli 2014 om 20:07

Denk eerder aan

Ter Stegen
Alves
Mathieu
Pique
Alba
Mash/ Busq
Rakitic
Iniesta
Messi
Neymar
Suarez
20 juli 2014 om 20:50

Mocht Mathieu al gehaald worden zal hij geen eerste keuze zijn, daarnaast komt deze opstelling neer op de relatief makkelijk te verdedigend 4-3-3 met Messi als valse spits. Zou overigens in je opstelling dan Piqué en Mathieu omdraaien en Neymar vanaf de linkerkant laten komen.

Het idee is om Messi meer ruimte te bieden om te kunnen excelleren, in die rol als valse spits hebben de meeste tegenstanders een redelijk werkend antwoord gevonden op zijn klasse. Er zijn verschillende ideeën over Messi in een vrije rol vanaf rechts, maar dus ook zoals mijn opstelling als spelmaker centraal aanvallend op het middenveld. Luis Enrique lijkt te kiezen voor een driemansaanval waarbij iedere speler verdedigende taken oppakt waar hij zich op dat moment bevind op het veld. Mocht je al een 4-3-3 (want daar komt je opstelling op neer) willen gaan spelen zal je Messi vanaf rechts moeten laten komen, maar dan wel de mogelijkheid moeten geven om te zwerven over het veld. Ben daar geen voorstander van, maar Enrique lijkt toch plannen te hebben om het zo aan te pakken.

Ter Stegen
Dani Alves
Piqué
Benatia?
Jordi Alba
Xavi/Rakitic
Busquets
Iniesta
Messi
Suárez
Neymar

Als rechtsachter is hij wel minder. 42 miljoen is veelste veel.

20 juli 2014 om 18:23

Dus omdat Barcelona en/of Bayern hem als rechtsachter wilt misbruiken is 42 miljoen te veel? Het is niet de zaak van Fiorentina dat Barça/bayern hem wilt kopen om op de rechtsback te zetten, Cuadrado is een vleugelaanvaller bij Fiorentina en zo moet hij dan ook getaxeerd worden, 42 miljoen is geen cent te veel.

20 juli 2014 om 18:32

Niet teveel vind ik, maar veel haha ; )

Ja, Juan is echt een geweldenaar, maar ik weet dat Barca hem als back wilt gebruiken, dan is 42 veel geld. Grote kans trouwens dat hij niet op die plek kan spelen.

Laat die jongen naar een andere wereldclub gaan waar die lekker op zijn positie kan spelen.

20 juli 2014 om 18:39

Ik zie hem liever nergens naartoe gaan, slecht voor de competitie.

20 juli 2014 om 23:50

Dat typte ik niet. Ik vind het bedrag sowieso teveel voor een aardige vleugelspeler.

Dit is kopen om het kopen hoor.. Bayern heeft alle posities zo'n beetje dubbel bezet en dan wil je een aanvallend ingestelde speler gaan halen voor 42 miljoen om die vervolgens om te turnen tot rechtsback... Jongens, waar is de logica? Waar gaat het heen met de voetbalwereld, bedragen en aankopen die werkelijk nergens over gaan..

Beetje overbodig bij barca lijkt me. Vooral nu de transfer van Dani Alves waarschijnlijk niet doorgaat.

Bij Bayern overigens ook niet echt nodig, en zeker niet voor 40 miljoen. De beste speler van het team speelt op die positie (robben). Naar mijn mening zelfs de beste ter wereld in deze vorm.

Kijk, dit moeten we hebben. Laat twee clubs met veel geld maar mooi tegen elkaar op bieden, kan je het maximale eruit halen. Uiteindelijk zal het bedrag denk ik toch gewoon rond de 40 miljoen uitkomen, mits hij weggaat, maar daar reken ik wel op. Hoe jammer ik het ook vind, echt een geweldige speler, heb echt genoten in zijn tijd bij Fiorentina, maar ook toen hij nog bij Lecce zat, en ook bij Colombia natuurlijk. Maar helaas is het lastig om zo'n geweldenaar te behouden die een geweldig toernooi heeft gespeeld. Ben dan wel benieuwd wie er voor terug wordt gehaald, er werd gesproken over Valbuena, die dan mooi achter Rossi en Gomez zou kunnen spelen, maar die verkast helaas naar Rusland ben ik bang.. Florenzi wordt ook nog genoemd, zou echt geweldig zijn mocht hij komen. Maar denk dat er nog een aantal verassingen gaan komen, helemaal wanneer Cuadrado voor een flinke zak geld verkocht gaat worden. Hoop op nog wat goede namen, op dit moment is het nog wat povertjes, zoals Montella ook zei, op dit moment heb je 4/5 kwalitatief sterkere teams.. Nog wat goede namen erbij, een CV, een rechtsback, een middenvelder, een aanvaller én nog een eventuele vervanger van Cuadrado dan..

En voor degene die het zich afvragen, Cuadrado kán op de backpositie spelen maar daar komt hij totaal niet uit de verf in vergelijking met zijn goede posities, gewoon als wingback of flankaanvaller en dan heb je echt een van de beste ter wereld op die positie. Hoop dat hij naar Barcelona gaat, daar komt hij wel in de basis te staan (wel als back ben ik bang).

20 juli 2014 om 17:58

Tactisch kun je het zo neerzetten dat Juan de rechterflank bestrijkt en een CV of een Middenvelder als Masch of Busquets zijn 'back' heeft. Tijdens een counter kan één van hen de gaten dichtlopen die ontstaan als Cuardrado ergens de bal verliest.

Onder Pep werd dit opgelost door massale pressie van het team, maar dat is al een tijd weg; dus lijkt me dit een oplossing.

Maar 42 miljoen is veeeeeeeeeeeeeel ; )

20 juli 2014 om 18:24

Ja dat zou kunnen, dat je hem min of meer een vrije rol geeft aan de rechterkant. Dan valt het meer te vergelijken met rol als wingback die hij had in het 352 systeem bij ons. Daarin heeft hij ook het beste gespeeld, al stond het tactisch zo dat hij bij 433 als rechtsvoor ook zo veel vrijheid had en daar ook heel sterk speelde.

Maar 42 miljoen is enorm veel geld, maarja, als je de bedragen voor James hoort is het volledig terecht. Als hij maar niet gebruikt wordt als rechtsback en ook nog mee moet verdedigen, dan kan je namelijk net zo goed iemand anders halen of een jeugdspeler, kost minder en doen het daar niet zó veel slechter. Maar als je volgend jaar Cuadrado, Messi, Neymar én Suárez bij Barcelona rond hebt lopen ga ik veel wedstrijdjes proberen mee te pikken haha.

20 juli 2014 om 18:35

Dat 3-5-2 vind ik echt een compleet systeem trouwens. Fiorentina speelt ook leuk voetbal.

Ja het is zeker terecht, op zijn positie nu al één van de beste. Die man heeft techniek, snelheid en kracht. Echt een beast die het team een boost kan geven.

Haha, als hij komt. Hoop ik dat hij niet misbruikt wordt als back in een 433, dan haal je 80% van zijn kwaliteiten gewoon weg.

Bayern heeft geen goeie RB hoor. Lahm is wereldtop, wss de allerbeste ter wereld maar Pep gebruikt hem op 't middenveld. Verder hebben ze die Braziliaan waarvan ik de naam zelfs kwijt van ben. Dat zegt eigenlijk al genoeg ; Cuadrado is niet de allerbeste RB en ik snap deze transfer ook niet, als ze hem halen, maar ik zou als ik Bayern was wel een RB halen. Cuadrardo is een goeie winger die aanvallend zeer goed is. Ik weet niet of hij kan verdedigen dusja. Aan de andere kant, je kan nooit slechter zijn dan Dani Alves en die heeft ook jaren als RB gespeeld.

20 juli 2014 om 18:11

Dani Alves is een van de beste en van de wereld

Geen van tweeen vond het op wk speler met vedette neigingen en lui.

Ik vond het een leuke voetballer, maar 42 miljoen? Dan kan PSV voor Depay ook 30+ vragen.

Offtopic. Ik wilde reageren bij een andere artikel wat over de boycot van wk in rusland, maar tot mijn verbazing las ik dat je alleen kan reageren als je niveau 3 hebt!! Ik weet überhaupt niet hoe je aan niveau 3 kunt komen maar waarom ga je nu verschil maken tussen gebruikers? Of je laat iedereen reageren of je laat niemand reageren en als een reactie je niet bevalt wis je hem toch gewoon. Zo jammer dit

20 juli 2014 om 19:16

Ja dat vond ik ook raar maar daarmee willen ze provocaties voorkomen. Niveau 3 wil zeggen dat je meer dan 100 punten hebt denk ik.

20 juli 2014 om 20:21

Je bent inderdaad niveau 3 vanaf 100 punten.

Dit zou belachelijk zijn. Goede speler daar niet van, maar 42 mil betalen voor cuardrado en kroos voor 25 mil verkopen. Dam had je beter kroos extra salaris hiervan kunnen aanbieden...

Kan me niet voorstellen dat Bayern 42 miljoen uitgeeft voor een speler om hem vervolgens rechtsback te laten spelen. Ze hebbben naast Rafinha weliswaar geen rechtsback, maar als je hiervoor geen goedkopere opties kunt vinden kun je je scouting en jeugdopleiding opdoeken.

Nog niks vergelijken met wat Real voor James wilt betalen...

20 juli 2014 om 20:16

Omdat hij in vergelijking ook zeker niet zo goed als James is. Veel te veel geld voor deze speler en ook nog eens een onnodige overbodige aankoop!

belachelijk bedrag voor zo speler, vind hem meer zo jongen van 12 miljoen euro niet veel meer. Ik geloof hier anders vrij weinig van. Bayern is niet zo dom.

42 miljoen?! Dat betaalde Chelsea voor Hazard, deze jongen is maximaal 18 miljoen waard.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren