Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Barcelona is bezorgd over levensstijl van Neymar'

Laatste update:

Barcelona maakt zich zorgen over de levensstijl van Neymar, zo meldt het Spaanse ochtendblad La Vanguardia dinsdag. De club uit Catalonië vermoedt dat het doen en laten van de aanvaller zijn spel niet ten goede komt.

/

Barcelona doelt daarmee volgens de krant op ‘tripjes, feestjes, een onverstandige sociale agenda en het uitvoeren van persoonlijke commerciële activiteiten’. De huidige nummer één van de Primera División is van mening dat ‘hoe jong je jezelf ook voelt, een sportman rust nodig heeft’. En dat zou er bij Neymar de laatste tijd aan ontbreken.

Het zou bij Barcelona ook niet goed zijn gevallen dat Neymar tijdens de herdenking van Johan Cruijff een excentrieke pet en zonnebril droeg. La Vanguardia haalt in het bericht overigens alleen anonieme bronnen aan. Barcelona gaat woensdagavond op bezoek bij Deportivo la Coruña en hoopt de sportieve crisis dan te kunnen doorbreken.

Wat verwacht jij van Deportivo - Barcelona?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Aan zoiets wordt altijd gewogen als het even slechter gaat met de club.
Een maand geleden was alles nog hosanna en was dit Barcelona het beste ooit gezien in voetbal. Leuk om te zien dat dit maar voor even was.

19 april 2016 om 12:36

Als je goed presteert krijg je de vrijheid om "andere" activiteiten te ondernemen, maar die privileges blijf je houden totdat je prestaties eronder gaan lijden.

Dat is nu het geval, niet alleen bij Neymar, maar ook Messi gaan volledig mee in de malaise.
Barca zal het heel snel op de rit moeten krijgen anders kan het wel eens een verloren seizoen worden ondanks Msn.

19 april 2016 om 12:44

Tja, ik vind het zelf wel leuk om te zien, de vergankelijkheid van het leven wordt duidelijk afgebeeld in dit artikel alleen al.

19 april 2016 om 12:49

Dit is troepjournalistiek. Neymar heeft twee gouden seizoenen achter elkaar waarin hij 20 goals maakt en 10 assists geeft. Geen andere voetballer op aarde doet dit hem na. De bekende twee zijn niet inbegrepen.

19 april 2016 om 12:58

Misschien wel. Leuk dat Neymar erop los scoort tegen Getafe en Eibar maar waar is die in deze allesbeslissende fase?

19 april 2016 om 13:05

Meen je dit?
Hij is juist beslissend voor Barcelona geweest. Dat het nu even wat minder is, moet ook toegegeven worden, maar hij was er juist toen Messi geblesseerd was.
Als je hem nu gaat afrekenen op het feit dat heel Barcelona als een natte krant speelt, heb je weinig kijk op het voetbal.

19 april 2016 om 13:11

Hij speelt op het allerhoogste niveau en behoort tot de wereldtop en presteert zeer behoorlijk zoals jij zelf aangeeft. Zou hij zijn lat dan te laag leggen? Al feestend genoegen nemen met een 3e plek op de lijst van beste voetballers?

19 april 2016 om 13:16

Geen andere voetballer doet hem dit na, Messi en Ronaldo niet inbegrepen? Kijk naar de prestaties van Kane, Aubameyang, Lewandowski, Muller, Aguero, Suarez, Benzema etc. Neymar is goed, maar om te zeggen dat hij zo goed is, dat is onzin. Moet hij zich eerst langere tijd ook in beslissende periodes van het seizoen laten zien.

19 april 2016 om 13:29

Van alle spelers die je daar opnoemt is Neymar de beste. Ze mogen hem wel verkopen en dan mag hij naar Real komen. Bij Real wordt hij koning.

19 april 2016 om 13:43

Goed argument en prachtig onderbouwd..

Op basis waarvan is Neymar de beste uit dat rijtje? Al die spelers spelen al een behoorlijk aantal seizoenen erg sterk op misschien Kane na die ook volgens mij 2 jaar jonger is. Hij heeft misschien meer potentie, maar dat moet nog maar blijken.

Momenteel vind ik Messi, Ronaldo, Muller, Aguero en Suarez gewoon beter. Kevin De Bruyne doet ook niet veel voor hem onder en Hazard in topvorm is ook niet slechter dan Neymar.

19 april 2016 om 13:54

@ Starko10
De bekende twee zijn niet inbegrepen zeg ik. Daarnaast is de rest van jouw lijst irrelevant aangezien geen 1 speler in staat is om te doen wat Neymar doet.

19 april 2016 om 13:55

Statistisch gezien zijn alle spelers die jij opnoemt minder dan Neymar. nogmaals, met uitzondering van die 2.

19 april 2016 om 13:56

@ Mentalist
Oh, bedoel je toen neymar scoorde tegen Real? Of toen Neymar scoorde in de Cl Finale tegen Juve? of bedoel je zijn uitstekende moyenne in de Cl en op het WK? Nee, jij hebt duidelijk je huiswerk niet gedaan.

19 april 2016 om 14:09

Matthaus, omdat een speler bij Barca speelt maakt hem niet direct de beste speler van de wereld.

Neymar is een geweldige voetballer, maar ook eentje die behoorlijk laks en irritant op zijn tijd kan zijn. Uiteindelijk betaald Barca zijn salaris, en behoord een topsporter er Alles (mits legaal) aan te doen om fysiek en mentaal topfit te zijn.

Iemand beter vinden als een ander zal altijd een kwestie van smaak zijn. Neymar is een top 10 aanvaller, en dat zijn de jongens die Starke010 benoemd ook.

Die 20 goals en 10 assists dit jaar kan zo maar lijden tot 0!! prijzen. Geef mij dan maar een spits met minder doelpunten en 3 prijzen aan het einde van het seizoen.

19 april 2016 om 14:09

In de 97e minuut de 1-3 scoren in de cl is niet beslissend maar dat terzijde. Suarez vind ik net zo belangrijk voor barca, doet hem ook echt wel na. 26 goals en 12 assist alleen al in la liga.

19 april 2016 om 15:07

@ Zlatanibra18
Mijn argument was gericht tegen Mentalist die beweerde dat neymar alleen scoort tegen de kleintjes.

19 april 2016 om 15:11

@ West1988

Met termen als laks en irritant kan ik niks. Geef mij feiten, geef mij cijfers. Nogmaals, een spits die 2 jaar achter elkaar op het aller hoogte niveau 20 goals en 10 assists geeft is uitzonderlijk goed. Overgiens combineert Neymar dit met prestaties met Brazilië en met het winnen van de Cl, beker en competitie. In de lijst van Starke010 zit geen 1 speler die in staat is om te doen wat Neymar deed. Met uitzondering van de grote 2 natuurlijk.

19 april 2016 om 17:49

Nou nou, geen andere voetballer op aarde? Er zijn best veel spelers die min of meer dezelfde statistieken kunnen voorleggen. Suarez, Lewandowski, Benzema, Kane, Aguero, Ibrahimovic, Bale...

Neemt niet weg dat Neymar uitstekend speelt dit seizoen en belangrijks is voor Barcelona, vooral toen Messi geblesseerd was nam hij echt het voortouw. Maar wat jij zegt vind ik behoorlijk overdreven.

Dat gezegd hebbende is het imo logisch dat een club naar het privéleven van d'r sterren kijkt als men een mindere periode doormaakt. Ik vind het ook een beetje sneu om daar op te gaan zeuren terwijl het allemaal prima was toen het op het veld wel draaide. Maar aan de andere kant moet de club natuurlijk alles proberen om het team weer op de rails te krijgen

20 april 2016 om 11:10

@ real8madrid

Waarom noem je nou Bale? Waarom noem je nou Kane? Doe gewoon even wat meer moeite man. Kane heeft nooit in z'n leven 2 jaar lang 20 goals gescoord en 10 assists gegeven. En Bale? Doe toch je huiswerk man. Die gast heeft dramatische statistieken bij Real. En daarvoor had hij ook niet dergelijke stats. De rest van de spelers hebben absoluut geen 20 plus goals en 10 plus assitst. Ibrahimovic is irrelevant aangezien hij in Frankrijk speelt.

19 april 2016 om 13:26

Wie neymar op snapchat volgt ziet gewoon dat hij altijd vrienden om hem heen heeft. het is een geweldig talent maar rust is gewoon belangrijk.het volgende vind ik een beetje jammer dat mensen nu iets zoeken voor de slechte resultaten maar die jongens zijn ook maar mensen en soms is de tank gewoon op. We kunnen ons beter afvragen waarom er zoveel kwalificatie wedstrijden worden gespeeld en waarom de copa America niet tegelijkertijd met het EK en Africa cup wordt gehouden. en al die nutteloze kwalificatie wedstrijden spelen. als je bv een CR7 in je team hebt zitten hoeft hij toch geen oefenwedstrijd met Portugal te spelen ik vind dat zo nutteloos.

Het zou zijn afwezige vorm verklaren. Ik hoop dat hij geen Ronaldinho wordt. Zou zonde van zijn talent zijn.

19 april 2016 om 14:36

Het is altijd al een vervelend en egocentrisch mannetje geweest met hele, hele nare trekjes. Hij kan ontzettend goed voetballen, maar blijkbaar kan hij een sociaal leven niet combineren met het leven van een prof. In het veld vind ik hem ook steeds arroganter worden, met bijvoorbeeld die face slap bij de juichende Valencia spelers. Vervolgens doet hij ook nog enorm stoer als ze er wat van willen zeggen. Ik hoop echt dat Neymar weer even op zijn plek wordt gezet, maar ik zou niet weten wie dit moet doen binnen de selectie nu het niet lekker draait.

19 april 2016 om 15:27

AMEN!

19 april 2016 om 17:56

Dat is een beetje het probleem momenteel he. Mensen als Suarez, Neymar, Pique, Alves zijn belachelijk goede voetballers maar kunnen ook moeilijke personen zijn. Op meerdere vlakken. Als alles lekker draait doet dat er natuurlijk helemaal niet toe, dat hebben we het afgelopen anderhalve jaar gezien. Maar als het wat minder loopt hebben deze jongens een leider nodig die hen de weg toont maar hen ook met de koppen tegen elkaar durft slaan. Dat ontbreekt er momenteel aan bij Barcelona. Als dit Barca een 5 jaar jongere Puyol had dan speelde het alles kapot, jaren lang. Zonder akkefietjes en zonder dipjes zoals dit

Je moet iets de schuld geven eh..

Als je het toch compenseert met goed voetbal is er toch niets aan de hand. Dit hoorde je ze een maand echt niet zeggen toen het allemaal zo soepel liep.

19 april 2016 om 12:37

Klopt, maar nu wordt het niet gecombineerd met goed voetbal en wordt er richting deze dingen gekeken.

Ik denk dat het gewoon aan Messi ligt. Messi trekt normaal 2-3 man naar zich toe, waardoor er ruimtes ontstaan voor andere spelers zoals Neymar en Suarez. Nu dat minder het geval is, staat Neymar opeens ook tegen 2 man en komt hij er niet meer langs. Dit in combinatie met het uit vorm zijn en een zwakke defensie lijkt mij de oorzaak.

19 april 2016 om 12:59

Wij hadden een jongen vroeger, die ging ook elke vrijdag op stap als we zaterdag moesten spelen. Ging hem over het algemeen heel goed af, en dan maakte je er grapjes over. Maar soms was het net een lijk op het veld. Ja, dan krijg je dat ook te horen natuurlijk. Hoort er een beetje bij lijkt me. Gewoon weer wedstrijd of 2 goed spelen en het gemiep is weer klaar.

21 april 2016 om 12:36

ben een echte barca fan en ben nooit blij geweest met zijn komst. denk dat wij meer hadden gehad aan een type Reus die veel meer in belang van het team speelt. daar had ik meer balans in gevonden. speelde gisteren ook niet geweldig maar scoort en geeft een assist ach ja komt wel goed

Bij dat eerste kan ik mij wat bij voorstellen. Dat laatste is onzin. Het gaat niemand wat aan wat hij aantrekt.

Barcelona verliest een paar potjes en dan krijg je natuurlijk dit soort geroddel. Neymar feest teveel, Messi is geen leider, Suarez krijgt anger management en Iniesta is toch te oud. Ik hoop dat ze er snel uitkomen, want een paar wedstrijden geleden waren ze nog de te kloppen ploeg.

19 april 2016 om 12:34

Inderdaad, eigenlijk moet je 80% van wat de media tegenwoordig zeggen met een korreltje zout nemen. Vandaag is het dit, morgen dat.

19 april 2016 om 12:36

In de weken dat er geen Europees voetbal is moet de pers toch over iets schrijven eh, dan komen ze met zulke verhalen af

19 april 2016 om 12:55

Over 1 van deze 4 dingen heb je wel gelijk. En dat is dat messie geen leider is in het veld of er buiten. Hij is extreem goed en draagt het team 90 van de tijd, maar hij is geen leider. En dat is waar het bij barca een beetje aan ontbreekt iemand als puyol die pique, alba, alves neymar, suarez en messi op dit soort momenten een schop onder de flikker geeft en zegt klep houden en gewoon voetballen. Want de spelers die ik op noem zijn elke keer de spelers die met van alles op het veld beIg zijn maar de helft van de tijd niet met de wedstrijd.

Neymar is uit gegroeid tot model figuur van de wereld , en Barcelona kan niks aan meer doen , hij kan nu alleen bewijzen op het veld ! , en wat is mis mee dat hij een pet en een bril draagt , misschien kende hij Johan Cruijff amper .maar dat zijn kritiek van mensen als het slecht gaat met het club , toen het goed ging was hij de beste en beter dan die gozer uit Madrid ! Neymar moet toch zelf weten hoe hij leeft en hij kon ook niks doen dat Barcelona heeft verloren !

Hij heeft vast wel een kingsize bed waar hij elke avond in slaapt. Voor het slapen lekker in de jacuzzi ontspannen, massage van zijn vrouw.

Ze hebben een ongelukkige periode waar een keer niet alles lukt.

Ik ben sowieso al geen fan van Neymar. Arrogante speler die altijd een duik maakt alsof die aan het zwemmen is. Heel Liga kotst hem uit, alle clubs.

Heb veel meer respect voor Messi, Suarez (ondanks ook hij nare trekjes heeft, maar bij lange na niet te vergelijken met Neymar).

Daarnaast zie ik hetzelfde gebeuren met Neymar als me vele andere Brazilianen. Niet mee kunnen op het hoogste niveau tot einde voetbalcarrière. Ik denk dat het binnen 5 jaar met deze meneer is afgelopen. Die gaat binnen 2 jaar naar een PSG of City en daarna gaat het bergafwaarts.

19 april 2016 om 16:19

Betwetertje hallo ben je weer bezig?

Dit is een subtiele hint naar Messi. Messi is namelijk degene die er vermoeid bij loopt. Neymar is de toekomst van Barca. Het is nu tijd voor Barca om Messi te laten vertrekken. Zoals ook bij Ronaldinho is gedaan. Neymar is de natuurlijke opvolger.

Een beetje hetzelfde verhaal als met James toen hij bij Real wat slechter liep. Al zou dit mij niks verbazen, zou niet de eerste Braziliaanse topspeler zijn die zich hier schuldig aan maakt.

Lang leve de pers.
Weer zoeken als het niet goed gaat met een club. Dit is ook waar de mensen het meeste op zullen reageren. Goed nieuws wordt meestal niet zo populair gelezen.
Dit stuk gaat trouwens echt nergens over. Zo kun je nu ook iets over.Messi of Suárez schrijven.
En komen dadelijk de berichten naar buiten dat de europees top dit nauwlettend in de gaten houden. Om evt Neymar over te nemen.

Men tilt er hier blijkbaar zwaar aan dat dit nu in de pers komt, na een aantal verloren wedstrijden. Zelf vind ik dat echter logisch. Zolang je wint, wordt alles (of toch veel) met de mantel der liefde bedekt.

Wanneer alles goed gaat is er geen nood om dit te berde te brengen.

Net zoals er voorheen weinig mensen waren die stelden dat MSN veel maskeerde, dat het echt niet allemaal rozengeur en maneschijn was, ook niet al een paar maanden geleden.

Je kan het gratuit noemen maar ik snap het dus wel.

Gisteren of eergisteren kwam een krant met het bericht dat Messi's vormdip komt doordat hij met een blessure zou doorspelen. Vandaag komt de media met een verhaal dat het bij Neymar aan zijn levensstijl zou liggen. Is morgen Suarez aan de beurt?

Veel Brazilianen zijn na hun 27e opgebrand binnen Europa.

Robinho, Ronaldinho, Rivaldo, etc. dit is dan toch ook de Zuid Amerikaanse mentaliteit?

19 april 2016 om 16:46

Kaka, Adriano, Ganso

Het gaat slechter met Barcelona en gelijk krijgen we allerlei van dit soort berichten. Messi zou geblesseerd zijn, Neymar leeft ongezond. Nu is het bij Brazilianen wel een veelvoorkomend verschijnsel dat ze op een bepaalde leeftijd klaar zijn binnen Europa door hun levensstijl (ronaldinho etcetera), maar dat dit bericht uitgerekend nu verschijnt...

Hoorde ook zoiets over James

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren