Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Barcelona-icoon haalt weer eens uit naar Real: 'Dan moet je belachelijk zijn'

Laatste update:

Ondanks een vormdip van jewelste gaat Barcelona alsnog aan de haal met de Spaanse landstitel. Dat denkt althans oud-aanvaller Hristo Stoichkov, die de gelegenheid meteen aangrijpt om weer eens uit te halen naar Real Madrid. De Bulgaar noemt de grote aartsrivaal op Onda Cero ‘lachwekkend’.

/

Barcelona gaf de afgelopen weken een riante voorsprong op de concurrentie uit de Spaanse hoofdstad uit handen en zal nog alle zeilen moeten bijzetten om de landstitel binnen te halen. “Barcelona wordt kampioen, geen twijfel”, zegt Stoichkov desondanks. “Kritiek leveren op Luis Enrique, Neymar of Lionel Messi is eenvoudig nu. Drie weken geleden waren het nog helden.”

Zoals wel vaker richt Stoichkov zich vervolgens tegen het door hem gehate Real Madrid, dat in 2012 voor het laatst kampioen werd en daarvoor ook al vier jaar droog stond. “Je moet belachelijk zijn om blij te zijn met één titel in acht jaar tijd”, besluit de oud-speler van los Azulgrana.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zijn ze blij met 1 landstitel in 8 jaar dan?

20 april 2016 om 16:54

Waarom neem je per se acht jaar en niet 10 jaar want dan is je gegeven iets minder sterk.

20 april 2016 om 17:00

je=hij

20 april 2016 om 17:01

Omdat het voor Real dramatisch is. Als jullie het gegeven goed wil praten is dat best matig. Real hoort 1x in de 2/3 jaar kampioen te worden evenals Barcelona. Deze droogte accepteert niemand in Madrid dat weet je zelf ook.

20 april 2016 om 17:27

Weet ik maar je zegt het zelf 1x in de 3 jaar

Afgelopen 10 jaar zijn ze 3 kampioen geworden dat is dus bijna 1/3 jaar. Dat is alsnog matig maar ja.

20 april 2016 om 17:31

Je moet ook meenemen dat ze in die 8 jaar het tegen het beste Barca allertijden moesten opnemen en tegen 1 van de sterkste teams allertijden.

Je kunt nog zoveel geld hebben maar als je tegen Messi, Xavi en Iniesta in hun topjaren moet dan wordt het heel lastig.

20 april 2016 om 17:35

Je speelt maar 2x tegen Messi, Neymar en Suarez. Als je de rest gewoon wint dan is er niks aan de hand.

20 april 2016 om 17:44

Juist ja behalve als Barca ook die 2 wedstrijden wint.

20 april 2016 om 17:47

Hij heeft het over Barcelona zelf en dat ze met dat team alles wonnen. Dus Real kon er niks tegen in brengen.

20 april 2016 om 17:58

Wij gaan een nieuw tijdperk beginnen met Zidane aan het roer, de zullen vanzelf komen! Beste meneer Stoichkov, richt je aub op de Catalaanse club en laat Real Madrid met rust.

20 april 2016 om 18:06

Haha, denigrerend uitlaten over een club die je al jaren de baas is. Best apart.

20 april 2016 om 18:08

@ foenoe

Toen Stoichkov bij Barcelona kwam voetballen had Barcelona in dertig jaar twee keer het kampioenschap gewonnen. Nogal een misplaatste opmerking lijkt me.

20 april 2016 om 18:19

Waarom zijn velen madridstas zo lovend over Zidane als trainer? Dan mag Zidane wel een legende zijn en een geweldige voetballer te zijn geweest, maar dat zegt niks over zijn vakbaan als trainer. Hij is er nu al bijna 5 maanden en ondanks de laatste paar wedstrijden wat resulteerden in goeie resultaten is het spel nog steeds zwak. Er zit helemaal geen beweging in het spel, spelen in een te laag tempo, zette geen druk, en verdedigen niet als team. Met Casemiro erbij gaat het iets wat beter. Verder moest Zidane allang maatregelen nemen om Carvajal al veel eerder op te stellen.

We moeten maar afwachten.

20 april 2016 om 18:24

Lovend omdat Zidane nu al meer uit het team haalt dan een Benitez. Lovend omdat Zidane zijn eigen aankopen straks mag gaan doen en jongens kan gaan wegsturen. Lovend omdat de speler die de wereld veroverd heeft met zijn stijl nu leider is van de grootste club ter wereld! Z5

20 april 2016 om 18:47

Hij haalt helemaal niks uit.perez doet de aankopen. En zoals ik net al zei; grote voetballers hebben geen garantie voor succes als trainer.

20 april 2016 om 18:53

Je kunt vervolgens ook zeggen 3 landstitels in 13 jaar het is maar wat voor statistiek je erbij haalt. Het is hoe dan ook matig. Waar Stoichkov op doelt met 'blij' is dat Barcelona wordt uitgelachen de laatste tijd en dat Real weer de hemel in wordt geprezen de laatste tijd.

20 april 2016 om 19:56

Andonis,

Heb ik ergens beweerd dat Barcelona groter is dan Real of iets dergelijks? Barcelona is pas echt losgekomen sinds Cruijff er is komen voetballen en daarna als trainer. Maar sindsdien is Barcelona een ware concurrent geworden van Real en doen ze het uitstekend.

Bij Real zie je duidelijk een neerwaartse spiraal de afgelopen 15 jaar. Misschien is het een mindere periode dat kan en mag. Mag ik dat niet zeggen? Doet dat pijn? Sorry man daarvoor als ik je op je zieltje heb geraakt. Het is gewoon een feit dat Real het beduidend minder doet dan Barcelona en dat is al jaren zo. Maar goh, juist nu zie je ineens weer overal Real fans tevoorschijn komen en een grote mond hebben.

Some things will never change hahaha.

En nee, ik laat midden of jij een Madridista bent voor je daarover gaat huilen

20 april 2016 om 20:30

@Ricardo8

Dat weten wij helemaal niet. Er zijn dit seizoen nog geen aankopen gedaan onder de leiding van Zidane. Laten we eerst maar zien aan de spelers die zullen vertrekken en binnenkomen, wie de handelingen verricht. Als we naar de opstelling(en) kijken, Zizou!

20 april 2016 om 20:54

@ foenoe

Ik was denk ik niet duidelijk genoeg. De opmerking van de kant van Stoichkov was misplaatst, omdat hij zou moeten weten dat het wel meevalt.

Met de droogte van Barcelona als voorbeeld probeer ik je slechts duidelijk te maken dat het niet zo normaal is dat Barcelona of Real zo vaak kampioen horen te worden.

Ik denk zelf dat het logisch is dat Real niet zoveel wint, omdat Barca gewoon beter was de laatste tien jaar.

Overigens heeft Cruijff als speler ook slechts één keer de titel gewonnen. De verandering kwam vooral vanaf het moment dat hij coach werd. De periode na Cruijff als coach was weer minder, waarna ze de afgelopen tien jaar hun beste prestaties leveren. Zeer verdiend trouwens.

Niemand bij Real is blij met 1 titel in 8 jaar, dus dat hij deze uitspraak doet is al even belachelijk.
Voor de rest zegt hij weinig tot niets en spreekt hij puur zn hoop uit.

Ik las de titel en dacht gelijk aan die Stoichkov. Verschrikkelijke man. Tuurlijk is het terecht dat er kritiek word geleverd aan Neymar en Messi. Die spelen de laatste echt verschrikkelijk slecht.

Suarez is de enige die Barcelona op sleeptouw probeert te nemen. Desalniettemin denk ik dat Barcelona idd op onderlinge resultaat kampioen word.

20 april 2016 om 17:01

klopt, maar hij mag dan ook kritiek hebben op real. Zo veel geld uitgeven en maar 1x kampioen iworden in 8 jaar tijd.

Maar onder aan de streep gaat het nergens over. Waarom zou hij zich zo druk maken om real...en waarom maakt guti zich zo druk om barca.

20 april 2016 om 17:27

Idd nu je het zegt Guti ook. Laat die clubs in hun waarde. Het zijn beide prachtclubs met goed voetbal en misschien wel top 5 spelers ter wereld. De top 2 is sws al vanaf 2009 te bewonderen bij Madrid en Barcelona.

Maar blijkbaar is het moeilijk voor mannen als Stoichkov en Guti om respect te tonen voor de rivaal.

Alsof iemand deze clown nog serieus neemt haha

20 april 2016 om 17:45

@rmcf12

haha inderdaad, zie wel vaker uitspraken van m voor bij komen die nergens op slaan.
misschien kan ie vrienden met berlusconi worden

20 april 2016 om 17:46

Nee Guti nemen jullie zeker serrieus, net een kind.

20 april 2016 om 18:09

Nee, neem ik ook niet serieus. Evenals kleuters Pique, Alves en ja ook Arbeloa ja als je dat wilde vragen.

20 april 2016 om 20:22

@phantomt

nee ook niet, maar dit gaat niet over guti of wel soms?!
dit topic gaat over stoichov!!! niet guti!!
moet ik iedereen gaan noemen die ik niet serieus neem?

20 april 2016 om 18:25

Inderdaad hahah

Sorry hoor maar volgens mij mist Suárez de laatste weken de grootste kansen. Neymar is een stoorzender in het geheel op dit moment. Speelt geen bal af.

alleen al om deze man beteuterd te zien kijken zou het wel heel erg mooi zijn om alsnog kampioen te worden of de cl te winnen. Het team waar hij in speelde werd dan wel het dream team genoemd maar hij is vergeten dat hij misschien een vierde van de prijzen van het huidige Barcelona heeft gewonnen.

Stoichkov moet gewoon ophouden , ik denk dat Madrid vaker kampion is geworden dan Barcelona en al heeft Madrid in die afgelopen 8 jaren 1 titel gepakt en ik denk niet dat Barcelona Madrid kan inhalen met meeste Spaanse titels net als in Nederland Feyenoord en PSV hallen Ajax nooit meer in !

Als Real de CL win dan vinden ze het minder erg hoor.

Zijn ze daar blij mee dan?

Hekel aan die oud voetballers die zich nog steeds als kinderen gedragen en dingen roepen zonder na te denken.

En dat zijn dan "volwassen" mensen.... diepe zucht....

Gaat hij zich nou ook al ermee bemoeien? Wat een zielige reactie zeg.. en ik zeg dit als barcelona fan. Natuurlijk zijn ze daar bij real niet blij mee, barcelona is echter gewoon in deze tijd superieur. Dat weten ze in madrid ook wel.

Van mij mag Stoichkov zeggen wat hij wilt, maar als Real kampioen wordt ..........

Was vroeger wel fan van de voetballer Stoichkov, maar met dit soort gedrag moeten ze stoppen. Geld ook voor die maffe Pique, natuurlijk is er geen crisis bij Barça. Verloren van ploegen waartegen dat geen schande is. Vorig jaar viel dat kwartje richting Barça, jaar daarvoor richting Bayern.Maar Barça is nog altijd in de race voor de titel en de beker.

Ja toch zolang is Real Madrid droog, maar dan nog hebben ze een hele grote voorsprong op alle Champions League winnaars. 10 om....ik denk 6 of 7 (AC Milan). Barcelona is lang nog niet op de helft van Real Madrid dus wat die oud voetballer daar zegt heeft jammer genoeg niet zo een groot effect. Wat betreft la liga op dit moment. Ik zou de Barca oud voetballers, sympathisanten en fans adviseren niet zo 'luid op' te praten want dat Barca een riante voorsprong van 12 punten vergooid en nu smeken om een overwinning omdat de Madrid's met een mes achter hun aanzit, zegt genoeg van Barca op dit moment. Ik hoop dat Barca alles verliest zodat deze 'kinderlijke' reacties van deze oud voetballers niet meer verschijnen op de wereldforum. Real still the best!!! La liga winnen of niet.....champions League winnen of niet.....still the best.

Oh ja voor hen die nu gaan zeiken dat dat alles historie is heb ik weer een advies:
Pele is tot voetballer van de eeuw benoemd en dat wordt door de hele wereld geaccepteerd. Dus mensen.......ik hoef niets meer te zeggen. Als er nu op dit moment een club een prijs moet krijgen van de allerbeste club in Europa gaat die 10 CL bekers (die men geschiedenis noemt) veel en veel zwaarder wegen dan de zovele bekers die Barca laatst heeft gewonnen....en wordt Real Madrid zonder veel moeite benoemd tot de beste club!!!

20 april 2016 om 18:21

1 naam : Franco. De verklaring voor ongeveer de helft van die 10 bekers. Hij was even belangrijk als Di Stefano en Puskas.

Alleen was Franco geen voetballer noch een officieel bestuurslid van Real.

20 april 2016 om 20:22

Kulargument. Di Stefano was verantwoordelijk voor die vijf bekers. Ooit geweten dat Barca de Europa League heeft opgericht omdat zij de Champions League onzin vonden? Lees het boek van Sid Lowe maar eens.

On: out voetballers die hun mening geven over beleid, spelers of tactiek: prima. Met modder gooien vind ik kinderachtig..

Net zoals Guti zou ook deze Stoichkov beter wat vaker zijn mening voor zichzelf houden. Hebben beide geen officiële functie bij de club en hun commentaren vertonen vaak heel erg weinig intelligentie.

Gezien het 'makkelijke' programma van de Catalanen denk ik eveneens dat Barcelona uiteindelijk aan het langste eind trekt. Ik begrijp de plotselinge vormdip overigens totaal niet. Een paar weken terug was alles koek en ei. En was MSN ongrijpbaar. Nu lijkt het net of ze het scoren verleerd zijn. Alle Madrileense ogen zullen wel gericht zijn op de duels van Barca de aankomende weken. Want wie weet laat Barcelona nog ergens punten liggen...

Er is geen vorm dip onzin allemaal. Enrique moet gewoon op houden met domme wissels toe passen.
Waarom speelde hij bij sosiedad uit met een heele andere opstelling waarom rakititch er uit halen tegen madrid waarom zo dom op de aanval spelen tegen atlitico.
Probeer ook een andere opstelling altijd maar 433 aanvallend en achterin gaten kaas niet normaal.
Barca speeld onder Enrique drama want als je ziet hoe barca speeld vooral in uit wedstrijden niet om aan te zien.
Ze wonnen steeds maar vraag niet hoe.
Dat spel wat barca nu wil spelen daar hebben ze de spelers niet voor.
souares is drama in kleine ruimte daarom moet messi terug op zijn oude plek en pedro terug halen en fabregas rakititch is geen slechte speler maar voetballend komt hij gewoon te kort barca wonnen hun wedstrijden Door elke tegenstander kapot te spelen nu wordt er te snel bal verlies geleden en er ontstaan dan Veel ruimtes achter de verdideging.

4 jaar geleden keek ik naar barca en was ik soms op zoek naar de kieper van barca of die nog wel mee deed hij was alleen achterin. Wat strek oefeningen aan het doen anders kreeg die het koud .
Zo dominant was barca ze speelden elke tegenstander kapot op bal bezit je ziet nu ze verliezen vaak de bal en tacktiek ook slecht Enrique tacktich zwak.
Vindt simione tacktich sterk kijk hoe hij zijn elftal laat spelen allemaal verdidegen allemaal aanvallen.
Barca allemaal aanvallen 2 man verdidegen en dan ook nog zwak verdidegen.

Nogmaals het barca-tijdperk begint ten onder te gaan. Waarom? Heel simpel omdat de andere teams het tik tak tik tak tik tak nu heel goed doorhebben, namelijk bus parkeren en counteren als een gek.

Barcelona groot macht wordt gezegd maar als ik zie hoe er verdidegd wordt krijg ik pijn in mijn ogen .zelfs las palmas verdidegen tien keer beter raar maar waar.

Hahah ik las de titel en ik kon gewoon al weten dat het om Stoichkov ging.

Kan iemand mij vertellen wie dan blij was met 1 titel in die acht jaar??
Want volgensmij is niemand van Real "blij "daarom .
Beetje domme opmerking Hristo.

Daarnaast altijd zo geinig he.. halen ze altijd de laatste 8 jaar er bij..makkelijk scoren he?!

Verder heeft Barca het uiteraard nog in eigen hand.
Maar ik weet nog niet zo zeker of ze het gaan worden in deze vorm die ze verkeren.
Een Atletico zou zo de lachende derde kunnen zijn..al hoop ik gewoon dat Real het toch wint maar die hebben het weer niet in eigen hand. Spannend is het sws wel weer.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren