Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘AS Roma denkt aan ruildeal met Feyenoord en legt contact met Raiola’

Laatste update:

Feyenoord heeft dit seizoen op huurbasis de beschikking over Rick Karsdorp. De rechtsback keert na afloop van de huidige voetbaljaargang normaal gesproken terug naar AS Roma, waar hij nog vastligt tot medio 2022. Vanuit Italië komen dinsdag echter berichten dat het mogelijk is dat Feyenoord Karsdorp langer kan behouden, in een deal waar ook Steven Berghuis in betrokken zou kunnen worden.

La Gazzetta dello Sport-journalist Nicolò Schira weet te melden dat Berghuis op warme belangstelling vanuit Rome kan rekenen. De 28-jarige aanvaller is dit seizoen de absolute smaakmaker bij de Rotterdammers en steekt niet onder stoelen of banken graag een nieuw buitenlands avontuur aan te willen gaan, nadat een eerder dienstverband bij het Engelse Watford uitliep op een teleurstelling.

I Giallorossi zouden bereid zijn om de Oranje-international deze kans te bieden. Berghuis verlengde afgelopen zomer zijn contract bij Feyenoord nog tot medio 2022 en heeft destijds naar verluidt ook een gelimiteerde afkoopsom in zijn nieuwe verbintenis op laten nemen. Door Karsdorp in een eventuele deal te betrekken, kunnen de Romeinen dit bedrag echter flink naar beneden bijstellen.

Roma heeft volgens eerdere berichten een transfersom van om en nabij de acht miljoen euro in gedachten voor Karsdorp, die een kleine drie jaar geleden nog voor zestien miljoen werd overgenomen van Feyenoord. Schira weet toe te voegen dat de Italianen al contact hebben gelegd met Mino Raiola, de zaakwaarnemer van Berghuis.

Zou jij AS Roma een goede club vinden voor Steven Berghuis?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Slechte deal en aub niet doen!

24 maart 2020 om 12:57

Idd niet doen!!

24 maart 2020 om 18:05

Hoe kun je dit nou een slechte deal noemen, terwijl de deal helemaal niet bekend is? Mits er voldoende geld bij wordt gegeven is dit toch gewoon een goeie deal?

24 maart 2020 om 13:00

ik ben benieuwd kuijt, jij als feyenoord fan: deze deal of ajax dat 20-25 miljoen cash op tafel legt. WAt zou jij doen?

24 maart 2020 om 13:05

25mln cash op tafel naar Ajax... als ie maar niet tgen Feyenoord speelt

24 maart 2020 om 13:11

@ Clark: Dilemma op Dinsdag😉. Ik ben niet 100% zeker van dat Berghuis dat niet zal doen ookal roept hij van niet. Maar ik ken hem persoonlijk niet. Daarnaast is Berghuis ook veel potjes inzichtbaar geweest en werd hij makkelijk verdedigd. Dan denk ik laat ze in Amsterdam lekker hun spaarrekening opentrekken.Ik vind 25 milj maximale voor Berghuis en moet je zeker doen denk ik.Ookal is hij enorm bepalend en zonder hem heb je niks aan creativiteit. Hier zou ik wel eerst naar kijken voor je dat gaat doen.

24 maart 2020 om 13:16

Haha 25 miljoen voor berghuis? Ik breng hem meteen!

24 maart 2020 om 13:35

het is denk ik echt een interessante voor alle partijen. Ajax heeft het geld en op rechtsbuiten heb je een klasbak, die gelijk inzetbaar is met de juiste leeftijd. Berghuis wil graag naar buitenland, maar of dat on succes wordt in de serie A weet ik niet. weinig nederlandse buitenspelers die het daar goed doen. en feyenoord kan wel wat hard cash gebruiken ipv rare ruilconstructies en italiaanse stappen betalingen...

24 maart 2020 om 14:05

Dat lijkt me toch niet zo moeilijk. Zo'n indrukwekkende speler is Berghuis nou ook weer niet. Natuurlijk een uitstekende speler voor de Eredivisie, maar hij zit zeer waarschijnlijk aan z'n top. Als je daar 25 miljoen euro voor kunt vangen, moet je dat gelijk doen.

25 maart 2020 om 20:45

@Sirius jij kan hem niet zo indrukwekkend vinden maar hij is op ziyech na de beste speler van de eredivisie...

24 maart 2020 om 13:23

Berghuis aub naar Ajax. Heerlijke aanval Neres/antonie, Tadic, Berghuis en Promes op 10.

24 maart 2020 om 14:07

Word nog een volle selectie bij Ajax volgend jaar met al die spelers die naar Ajax moeten. Verder is Berghuis van het niveau Promes. Overigens heeft Berghuis al aangegeven dat binnen de Eredivisie alleen een langer verblijf bij Feyenoord een optie is. Die jongen wil naar het buitenland.

24 maart 2020 om 18:32

Berghuis hoeft van mij niet Holland8 maar de rest is lekker. Dan ook nog zo'n heerlijke diepgaande, technisch uitstekend onderlegde Van de Beek vanaf het middenveld en je plaatje is perfekt.

24 maart 2020 om 19:24

@dolfifumi Berghuis lijkt in zn speelstijl een klein beetje op Ziyech. Alleen daarom al zie ik m graag naar Ajax komen. Maar Raiola en Ajax, dat gaat m niet snel worden vrees ik.

25 maart 2020 om 20:43

20 miljoen en Karsdorp... noem dat maar een slechte deal 😂

Ik vind dat Feyenoord karsdorp niet hoeft te kopen hoor. Liever een talent halen uit Argentinië of Colombia.

24 maart 2020 om 13:00

Inderdaad, voor 2 milj zou ikhet overwegen. Vond Geertruida niet heel overtuigend op RB. Nieuwkoop doet het aardig bij Willem 2 dus die heb je ook nog straks. Je beste speler ruilen voor een normale RB, die misschien weer z’n oude vorm terug krijgt, lijkt me een slechte deal.

24 maart 2020 om 13:10

Kuijt, niet om het een of ander maar nieuwkoop is gewoon een geweldige verdedigende middenvelder. Speelde zo de hele jeugd en doet het nu ook goed op die positie bij willem 2. Dat ie rechtsback gemaakt is bij feyenoord 1 slaat juist nergens op en is allen maar omdat dat het jaar ervoor goed gelukt was bij kasrdorp. In goeie doen men met vertrouwen heb je met Nieuwkoop een nieuwe bosvelt in je midden of een betere versie van strootman. Vertrouw daar eens op ipv weer iemand te halen voor 5 miljoen zoals tapia of amrabat terwijl je hem zelf hebt.

24 maart 2020 om 13:17

Vind Nieuwkoop een goede mentaliteit hebben en vond hem in het kampioensjaar echt goed Karsdorp vervangen. Pech met blessures en pech met een slecht draaiend elftal daarna. Ik zal eerder hem ook opstellen volgend jaar dan Geertruida. Aan hem zie je echt dat hij een gemaakte RB is en Nieuwkoop heeft nog veel loopvermogen en is fel net als Karsdorp (wat ook een gemaakte is).Willem 2 is anders voetballen dan Feyenoord he, ondanks dat hij uit eigen jeugd is. Maar zal hem zeker de kans geven en m’n geld niet spenderen aan een RB.

24 maart 2020 om 13:37

@clarkkent2,een betere versie dan Strootman? Ok Strootman is nu misschien over zijn top heen. Maar de Strootman van voor zijn blessures en op zijn top bij AS Roma was ontzettend goed. Kon op dat moment naar veel topploegen en was onbetwist international. Laat onze vriend Nieuwkoop eerst maar eens een basisplaats afdwingen bij Feijenoord en doorbreken op zijn beste positie. Misschien kun je hem dan een keer gaan vergelijken met Strootman. Tot die tijd mag hij zijn veters nog niet strikken.

24 maart 2020 om 13:37

Ik heb zowel Nieukoop als ook een Paal bijvoorbeeld vaak in de jeugd zie spelen op het middenveld en vind echt dat ze te snel zijn omgeturnd tot rechtsback. Die jongens kunnen met een beetje liefde het middenveld echt aan...denk ik.

24 maart 2020 om 13:54

Nieuwkoop speelt niet als verdedigende middenvelder bij ons.. altijd als rechtsback.. en verdedigend is hij overigens heel erg zwak, ook bij ons!

24 maart 2020 om 14:35

In de jeugd was hij bovendien een modale middenvelder, waarvan ik juist ook vond dat er in het profvoetbal meer kans voor 'm lag op de rechtsback positie. Als middenvelder had hij het ook gehaald, daar niet van. Maar dan op een minder niveau.

24 maart 2020 om 14:50

daarom ook aanvoerder van Feyenoord B en A junioren en vaste oranje international. Geen onzin vertellen Mgmv. Zoals gezegd net als Kenneth Paal meer dan gemiddelde middenvelders in de jeugd, die veel te snel zijn omgeturnd tot backs omdat dat ineens in was na Karsdorp waar dat gelukt was.

24 maart 2020 om 15:06

Dat je aanvoerder bent geweest van een jeugdelftal zegt natuurlijk geen fluit he.

24 maart 2020 om 15:06

@clarkkent2 Helemaal mee eens. Nieuwkoop vind ik een onderschatte speler. Die moet je als stofzuiger op het middenveld zetten, type Wouters of Davids. Die jongen heeft zoveel energie en dynamiek die zorgt ervoor dat anderen beter gaan voetballen. Echt interessante speler.

24 maart 2020 om 15:19

zegt op zich wel dat je over wat talent beschikt en als je oranje international bent ook...

Berghuis is typisch zo'n speler die alleen in Nederland goed aard. Maar tekort komt voor een grotere club in het buitenland. Roma kan vast wel beter krijgen dan Berghuis.

24 maart 2020 om 13:15

Omdat mensen hem niet mogen. Best begrijpelijk vanwege sommige idiote acties uit het verleden, hoewel ik 'm in interviews wel sympathiek vind overkomen. Maar het geen goede speler vinden is natuurlijk onzin, is een van de beste spelers van onze competitie. En het is ook niet alsof ie alles op kracht/snelheid doet (wat vaak wegvalt op een hoger niveau), ik denk dat ie ook in Spanje/italie/duitsland op een hoog niveau beslissend kan zijn. Die techniek en dat schot leiden ook daar gewoon tot goals/kansen.

24 maart 2020 om 13:18

Het probleem bij Berghuis is dat als het niveau omhoog gaat dat je hem vaak niet ziet. Toen Feyenoord CL speelde zag je gewoon dat hij fysiek veel te kort kwam.

24 maart 2020 om 13:24

Ik ben het met je eens. Ik vind Berghuis ook echt een goede speler. Maar ik snap dan weer wel waar de tendens vandaan komt dat veel Nederlanders hem onderschatten. Dit komt puur door zijn mislukte Engelse avontuur. De gemiddelde volger zegt dan meteen: mislukt in het buitenland. Het ligt natuurlijk veel gecompliceerder. Berghuis kwam daar in een ontzettende beunploeg terecht van Watford in een 4-4-2, terwijl hij echt een raspaardje is. (ja, dan krijg je weer de opmerking: als je echt goed bent, kan je je ook daar onderscheiden. Ook dat is weer een lastig vraagstuk waar ik het zelf overigens niet mee eens ben.)

24 maart 2020 om 13:39

Was dat niet het Watford onder Walter Mazzarri? Het is niet zo vreemd dat Berghuis daar niet is geslaagd. Had Ziyech er neer gezet, die had het ook niet gered. Mazzarri speelt namelijk in een 3-5-2, zonder buitenspelers dus, maar ook zonder spelmaker. Tja, dan is er gewoonweg geen rol in het team die bij Berghuis past.

24 maart 2020 om 15:23

Hij doet me een beetje denken aan Bryan Ruiz qua speelstijl, en dat was in het buitenland ook geen onverdeeld succes.

24 maart 2020 om 16:37

Mwah, ik hoor steeds van mensen dat Kluivert het daar best goed doet en Berghuis is natuurlijk wel 20 keer zo goed als Kluivert.

24 maart 2020 om 16:47

Ik vind Berghuis een hele goede en vervelende speler in Nederland. Door zijn techniek en werklust, komt hij bij Feyenoord uitstekend tot zijn recht. Als hij echter op een hoger niveau moet spelen, dan komt hij handelingssnelheid en kracht tekort. Daarom denk ik dat hij het in het buitenland niet gaat redden. Kluivert is een ander verhaal. Die zal het in Nederland nooit zo goed doen als Berghuis, want heeft een minder vlammend schot en is een beetje een prima donna. Wat Kluivert wel veel meer heeft dan Berghuis is zijn 2-benigheid en handelingssnelheid. Dat maakt hem gewoon geschikter om een kans van slagen te hebben in het buitenland.

Karsdorp is te blessuregevoelig en dit seizoen ook niet heel indrukwekkend bij Feyenoord imo. als AS Roma Berghuis wil hebben zou ik ze gewoon het volle pond laten betalen

24 maart 2020 om 13:37

Precies. En zelfs al is er een afspraak met Berghuis nooit in een deal doen. Daarbij is kasdorp een risico met zijn blessures. Roma wil graag van hem af. Prima maar natuurlijk nooit voor dat geld.

24 maart 2020 om 14:17

Geen club gaat de volle pond voor Berghuis betalen. Feyenoord kan het geld goed gebruiken en Berghuis is inmiddels 28 jaar. Zo goed ligt een speler als Berghuis ook alweer niet in de markt. In Oranje nog nooit iets laten zien en op zijn leeftijd heeft hij toch voornamelijk Eredivisie-ervaring. Ik zou zelfs verbaast zijn als een club 20 miljoen euro gaat betalen.

24 maart 2020 om 14:40

De absolute volle pond staat wat mij betreft ook wel gelijk aan 20 miljoen, hoor. Zou persoonlijk met pak 'm beet 17 ook al erg blij zijn.

24 maart 2020 om 15:08

Ik denk dat dat ook zo'n beetje het bedrag zal zijn, zo rond de 15-17 miljoen euro. De echte waarde zit denk ik bij jongens als Sinisterra, Kokcu enzovoort als ze nog een seizoen blijven.

24 maart 2020 om 15:26

@sirius nou, dan zou ik hem lekker houden als ik Feyenoord was. na Ziyech de beste aanvallende speler in de Eredivisie imo. zie die maar te vervangen als Feyenoord zijnde als je er niet minimaal 15 miljoen voor krijgt

24 maart 2020 om 20:47

Feyenoord moet gewoon blijven bouwen. Je hoeft Berghuis niet per se 1 op 1 te vervangen als de hele basiself beter wordt. Bovendien denk ik niet dat je Berghuis kunt houden als er een leuke uitdaging komt. Dan is zo'n jongen ineens veel minder een Feyenoorder. Je moet het ook zo bekijken dat Berghuis alleen nog maar minder waard wordt en ongetwijfeld grootverdiener is. Kampioen ga je toch niet worden, dus waarom zou je hem dan niet verkopen voor een mooi bedrag? Ze kunnen een eventuele 15 miljoen euro namelijk heel goed gebruiken.

Zou echt een prima club zijn voor Berghuis! Past denk ik goed in de Serie A, goede techniek, goed in de kleine ruimte en een uitstekende trap. Lekker een paar jaar in de subtop van de Serie A voetballen. Als je ziet dat Kluivert ook veel minuten maakt, dan gaat dat voor Berghuis helemaal goed komen. Aangezien die echt wel een paar klasse beter is.

24 maart 2020 om 14:20

Goed in de kleine ruimte? Berghuis heeft juist wat ruimte nodig en z'n handelingssnelheid is ook maar heel gewoon. In Oranje kon je ook goed zien dat Berghuis veel moeite heeft met een hoog tempo. Hij zal vast wat beter zijn dan Kluivert, maar Kluivert is dan ook nog maar 20 jaar. Verder denk ik bovendien dat het karakter van Berghuis botst met dat Italiaanse voetbal.

Italianen en Berghuis. Zuigen en incasseren. Water en vuur. En onze Rick weer bij het Trevi fontein achter laten

Kun je nagaan dat het met Karsdorp en teleurstelling werd in Rome. Hij kwam daar voor 16 miljoen en wordt nu dor diezelfde club nog maar de helft waard geacht. En die acht vindt men nu in Rotterdam zelfs nog te veel. Aangezien Rome hem ook niet meer hoeft zal Karsdorp wel elders aangeboden gaan worden. En dat "elders" zal dan geen topclub zijn.

24 maart 2020 om 14:37

Dat heeft dan ook voornamelijk te maken met de blessures die hij heeft gehad en ook dit seizoen weer had.

Alleen mensen die Karsdorp dit seizoen niet bezig hebben gezien zouden hem waarderen op 8 miljoen euro. Wat een bedrag joh.

25 miljoen + Karsdorp.karsdorp vertegenwoordigt geen waarde van 8 eerder max 5 miljoen.kom je uit op 30 miljoen wat een prima prijs is voor een van de smaakmakers van de eredivisie.

24 maart 2020 om 13:56

Berghuis heeft een vaste prijsafspraak met Feyenoord dus 30 miljoen gaat het echt niet worden. Wat de prijs is, is niet bekend maar zal denk rond de 15 miljoen liggen.

24 maart 2020 om 14:25

25 miljoen euro ga je echt nooit meer voor Berghuis krijgen. Als je 20 miljoen euro krijgt als Feyenoord zijnde, mag je de champagne eigenlijk al opentrekken. Ik denk namelijk dat hij zo'n 15-17 miljoen euro zal gaan opbrengen. Hij is inmiddels 28 jaar en heeft bijna alleen indruk gemaakt in de Eredivisie. In de Europa League was het niet veel, in Oranje merk je niet eens dat hij erin staat als hij eens op mag komen draven en ook in de Champions League 2 jaar geleden was het niet bijzonder.

24 maart 2020 om 18:12

@sirius ik verwacht ook een bedrag van ronde 15 miljoen maar bij welke aanvaller merk je wel dat hij erin staat bij Oranje op Depay na? letterlijk geen enkele

24 maart 2020 om 19:18

In die baggerpot tegen de Noord Ieren was iedereen zwak. Berghuis zette toen in de eerstehelft 2 keer iemand voor de keeper met een diepe bal, maar helaas werden die kansen niet afgemaakt. Berghuis is met zijn traptechniek vrijwel altijd van meerwaarde. Niet bij de top van het Europese voetbal, daarvoor mist hij snelheid, maar Roma is natuurlijk geen top. Dat ie niet opviel toen hij met Feyenoord tegen Manchester City speelde tja, leuk, denk dat het weinigen gegeven is op te vallen bij zon krachtsverschil.

Wat ik dan weer een matig stukje journalistiek vind is dat er wel wordt gezegd dat er een gelimiteerde transfersom in het contract van Berghuis zou staan maar dat die som er dan niet bij wordt vermeld. O wacht even; er staat "naar verluidt". Dat betekent: we hebben de klok horen luiden maar weten niet waar de klepel hangt.

Lekker terugsturen naar Rome lijkt me? Vind dat Zeefuik een beetje onder de radar blijft nog, maar die speelt de laatste tijd super bij Groningen en is duidelijk toe aan een stap hogerop. Zou dat niet wat voor Feyenoord zijn? Heel veel drive naar voren, snelheid, prima voorzet en verdedigend ook gegroeid. Groningen krijgt amper doelpunten tegen en hier is hij mede verantwoordelijk voor als rechtsback.

Ik zou lekker proberen 20-25 mil te verdienen aan berghuis en van dat geld 1 a 2 verstekingen zoals senesi doen. Die barerra ofs uit argentinie scheen in beeld te zijn als vervanger van berghuis. Volgend seizoen lekker nieuwkoop, geertruida en hall met elkaar laten concurreren. Nieuwkoop doet t goed bij willem 2 en mits fit een feyenoord waardige speler. Ozyakup zou ik ook vastleggen als ik feyenoord was.

"roma heeft volgens eerdere berichten een transfersom van om en nabij de acht miljoen euro in gedachten". 8 miljoen voor Karsdorp? Kunnen ze in Rome geen Eredivisiewedstrijden ontvangen of terugkijken? Ik weet dat de bedragen voor voetballers steeds hoger gaan liggen, maar als dit klopt is dat echt waanzin. Karsdorp is geen schim meer van de talentvolle back die Feyenoord destijds voor AS Roma verruilde voor 16 miljoen. Als ze Karsdorp al weten te slijten voor dat bedrag zal het toch zeker niet aan Feyenoord zijn, want die hebben hem wekelijks van dichtbij zien spelen.

Een ezel stoot zich geen 2 keer aan dezelfde steen...maar Roma wel. Karsdorp is te licht bevonden en dat zou Berghuis ook gaan overkomen. En dan die sluwe Italiaanse verdedigers die hem al snel uit zijn spel halen met alle mogelijke trucjes...hij zou vaak rood gaan pakken vrees ik. Als je t bij Watford al niet kon,dan is Roma veel te hoog gegrepen. Gewoon uitblinker in eredivisie blijven!

24 maart 2020 om 14:46

Aparte redenatie. Alsof Karsdorp de maatstaf is voor elke transfer bij Feyenoord vandaan. Zou een mooie zijn, als elke club zijn transfers bepaalt op basis van vorige deals met een club. Dan had Ziyech nooit bij Ajax gespeeld, want die Wielart was niet veel. Mane maar niet halen als Liverpool zijnde, want die Rickie Lambert is ook nooit helemaal uit de verf gekomen. En dat van die sluwe Italiaanse verdedigers wordt ook schromelijk overdreven. Er lopen daar zat grotere heethoofden dan Berghuis en ik vind het aantal rode kaarten voor de aanvallers daar op zijn minst gezegd meevallen.

24 maart 2020 om 18:26

Wat Ajax en Liverpool hiermee te maken hebben vraag ik mij af...feit is dat Karsdorp hopeloos mislukt is en Berghuis deed dat al bij Watford en zal bij Roma ook gebeuren. Het verhaal van de rode kaarten begrijp je niet wss,ik bedoel dat een kerel als Berghuis zichzelf al niet in het gareel kan houden in de Eredivisie,laat staan dat ie echte verdedigers zoals in Italie wekelijks tegenkomt,daar zie ik dan het probleem voor hem. Maar laat hem cashen en de bank warmhouden,mag van mij hoor.

24 maart 2020 om 23:06

Als je het voorbeeld niet begrijpt, dan zegt dat al een hoop denk ik. Zeker als je ook nog met niet bestaande 'feiten' gaat strooien. Ten eerste is Karsdorp niet hopeloos mislukt, mede door bijna 2 jaar blessures is hij niet geslaagd. Dat is in mijn ogen toch iets anders dan totaal mislukken. Ten tweede, waarom zou het succes of falen van Karsdorp ook maar iets te maken hebben met de slaggngskansen van Berghuis? Het verhaal van de rode kaarten snap ik prima, het slaat alleen nergens op. Wederom een aanname en wederom een vrij domme.

Geertruida deed het steeds beter, lekker weer laten spelen, en van het geld van Berghuis zelf een back scouten.

@stefandefree Ik neem aan dat daarmee met name wordt bedoeld dat Berghuis met iets te grote regelmaat van de klok "raar" gedrag vertoont. Gedrag waar dan een gele of rode kaart bij hoort. Juist dit seizoen beschuldigt hij zich regelmatig aan het gebruik van losse handjes. Hij is er weliswaar meerdere keren nog goed mee weg gekomen, maar dat is niet blijvend. Scheidsrechters zien dezelfde beelden die wij zien.

24 maart 2020 om 16:59

Regelmatig? Kan alleen AZ-thuis herinneren. Dat porretje tegen die zuigende keeper van RKC tel ik niet mee.

24 maart 2020 om 23:14

Iets te grote regelmaat? Noem eens wat dan? Ik kan me die schop van achter tegen Koopmeiners herinneren en dat incidentje met die keeper van Rkc, wat ik nauwelijks het vermelden waard vind. Verder nog een schop in een oefenwedstrijd tegen Dortmund waarvan ik het had begrepen als de scheids hem eraf had gestuurd. Al met al kan ik me dus 2 echte momenten herinneren, er zijn spelers waarbij me meer incidenten te binnen schieten hoor. Wat je met losse handjes bedoelt, is me niet duidelijk?

Pffff... de competitie ligt stil en Arnesen en co zetten het gelijk op een zuipen? Een andere reden voor het willen overnemen van Karsdorp kan ik niet verzinnen.

24 maart 2020 om 23:17

Met de gedachte dat Feyenoord niet royaal de portemonnee voor hem moet trekken, ben ik het absoluut eens. We moeten echter niet opeens doen alsof hij er niks van kan, hij heeft al bewezen dat hij een hele nuttige back kan zijn. Zeker voor de Eredivisie. Sommige mensen zijn volgens mij alleen vergeten dat hij bij Roma zo'n beetje 2 volledige seizoen buitenspel heeft gestaan met blessures. Hij is gewoon pas net fit, en nog niet eens 100%, dus ik schrijf hem zeker nog niet af.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren