Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Arsenal loopt blauwtje met bod van 35 miljoen euro op Lacazette

Laatste update:

In de zoektocht naar een concurrent voor Olivier Giroud is Arsène Wenger opnieuw uitgekomen bij een Fransman. Olympique Lyon maakt in een officieel statement bekend dat de geruchten over een bod van 48 miljoen euro op Alexandre Lacazette niet kloppen, maar verklapt dat Arsenal wél een lager bod heeft uitgebracht. Lyon heeft dit voorstel echter naar de prullenbak verwezen.

/

Arsenal liet weten dat het 35 miljoen euro wilde betalen voor Lacazette, maar dat vindt Lyon niet voldoende. Volgens de Franse media vraagt L’OL vijftig miljoen euro voor de aanvaller, die eerder al in verband werd gebracht met Arsenals stadsgenoot West Ham United. Ook deze club slaagde er echter (nog) niet in om tot een akkoord te komen met Lyon over een transfersom.

De 25-jarige Lacazette is afkomstig uit de jeugdopleiding van Lyon en speelde in zijn loopbaan nog niet voor een andere club. In de laatste vier seizoenen was hij basisspeler en in de afgelopen twee jaar was hij bijzonder goed op dreef, met 27 en 21 competitietreffers. Zijn contract in het Stade Gerland loopt nog drie seizoenen door.

Alexandre Lacazette zou geweldig bij Arsenal passen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

40 miljoen uitgeven voor Xhaka maar Lacazette voor minder willen halen?
Als Arsenal 40-45 miljoen bied voor Lacazette hebben ze een prima spits om kampioen mee te worden.

26 juli 2016 om 12:55

Dacht precies het zelfde omtrent xhaka en lacazette en het transferbedrag.

26 juli 2016 om 13:00

je moet altijd laag beginnen met een eerste bod

26 juli 2016 om 13:12

Lyon heeft een bod van 40 miljoen geweigerd van West Ham 1 maand geleden. Arsenal moet gewoon de volle mep betalen of er net onder gaan zitten.

26 juli 2016 om 13:17

Van de basis spits van Frankrijk naar een spits die er niet bij was op het Ek, dit is een erg harde vooruitgang voor Arsenal!

26 juli 2016 om 13:19

Hij was toch geblesseerd?

26 juli 2016 om 13:33

Nee hij was gepasseerd, wat ik nog steeds onbegrijpelijk vind.

26 juli 2016 om 14:16

Dat zegt niet zoveel, want iedereen kan zien dat Giroud minder is dan Lacazette.

26 juli 2016 om 14:23

Inkemontana

Zegt natuurlijk niet zo veel. Giroud is een aanspeelpunt die complementair is met Frankrijk haar beste speler, Griezmann. Deschamps bouwt een elftal rond hem om Griezmann optimaal te laten renderen en dan is Giroud en zelfs Gignac een logische keuze.

Lacazette is dat niet. Arsenal speelt echter anders dan Frankrijk en Lacazette zou een mooie toevoeging zijn, zeker met Özil achter hem, eindelijk (!) onderneemt Wenger iets. Een te laag bod, dat wel. Maar het is tenminste weer geen ganse zomer windstil.

Laat ons dit even vergelijken met België. Marc Wilmots, de oetlul, verkiest Lukaku boven Batshuayi. Doe jij dat ook? Of Tevez, die gepasseerd werd bij Argentinië. Genoeg voorbeelden.

26 juli 2016 om 15:39

Lukaku is ook gewoon een prima spits die zich jaar in jaar uit bewijst in de zwaarste competitie van de wereld, Batshauyi komt pas net kijken en heeft helemaal geen recht van spreken op een basisplaats bij Belgie.

26 juli 2016 om 13:25

Dat dachten ze ook toen ze Giroud haalden, na het seizoen waarin hij Montpellier (met Belhanda) naar de titel schoot.

What else is new.... ik denk dat ze hoger gaan bieden,daar niet van, maar areenal.moet leren toeslaan. En ook wat minder naar wenger luisteren natuurlijk

26 juli 2016 om 13:01

Het hele bestuur luistert naar Wenger en steunt hem 100. Ze zijn allemaal ja-knikkers die door Wenger zelf aangenomen zijn. De 'eigenaar' is een vuile Amerikaan die niets van voetbal weet en ook op moet rotten samen met Wenger.

26 juli 2016 om 13:55

Het bestuur is aangenomen door Wenger? Logisch... Not.

26 juli 2016 om 14:22

Zo zijn er meerdere hier op vz die het totaal kwijt lijken te zijn en alles op Wenger afschuiven wat er niet goed gaat.

26 juli 2016 om 14:31

Gazidis in ieder geval wel, die hoort boven Wenger te staan, maar hij durft niet tegen Wenger in te gaan, omdat Wenger hem aan die baan heeft geholpen.

Ja goeie, Lacazette halen voor dezelfde prijs als wat Leicester wou betalen voor Troy Deeney. Wat een lachwekkende club is dit toch.

26 juli 2016 om 13:01

Laatste jaren zeker idd. Zolang wenger aan t roer staat..

26 juli 2016 om 13:03

Ja, Wenger WAS een geweldige manager, maar de laatste 3 jaar faalt hij gewoon keihard.

26 juli 2016 om 13:07

Als Lacazette uiteindelijk komt, vind ik dat niet erg. Iedereen begint zo laag mogelijk met bieden. Het is echter wel lachwekkend dat andere clubs wel spitsen kunnen halen, en Arsenal met Takuma Asano komt aanzetten.

26 juli 2016 om 13:37

Het staat alleen stom wanneer je weet dat West Ham een hoger bod deed in juni.

26 juli 2016 om 16:53

Wil als Gunners supporter al jaren heel graag een nieuwe spits hebben, hopelijk gaat dat met Lacazette of Gabigol eindelijk lukken. Maar ik zou maar niet te snel oordelen over Takuma Asano aka The Jaguar. Die kan wel eens een fenomeen worden in London.

26 juli 2016 om 13:13

Wie de hell is Troy Deeney? Zegt toch meer over de belachelijke prijzen die voor Engelse spelers over de toonbank gaan dan over dit bod?

26 juli 2016 om 13:39

Aan de ene kant wel, aan de andere kant, Arsenal loopt spelers mis omdat ze weigeren mee te gaan met de ontwikkelingen van de transfermarkt.

26 juli 2016 om 13:16

Tjah, dat kun je ook anders bekijken. Het is de enige club die nog over enige realiteitszin beschikt. Wie is nou de idioot in jou voorbeeld, Arsenal die 35m bied op Lacazette of Leicester die 35 miljoen biedt op Deeney?

Om over de 70 miljoen van Sterling, 130 miljoen voor Pogba en 94 miljoen voor Higuain etc. nog maar te zwijgen.

Dat Arsenal een beetje achter loopt geef ik je helemaal gelijk, maar dat ze niet mee willen doen aan de transfergekte begrijp ik ook volkomen. Als Arsenal ook nog spelers als Benteke voor 50 miljoen gaat kopen is het einde zoek.

26 juli 2016 om 13:43

In een normale tijd is dit een meer dan uitstekende transfersom voor Lacazette, maar WHU heeft al een soortgelijk of hoger bod gedaan, dan ga je daar toch goed boven zitten. Ik verwacht echt helemaal niets en zoals het eruitziet gaat de TV ook niet aan voor Liverpool.

26 juli 2016 om 13:48

Vooral Arsenal. Want die halen niet de spelers die ze kunnen helpen in het bereiken van hun doelen, omdat ze vast blijven houden aan hun achterhaalde principes. Wat heb je uiteindelijk daaraan? Andere clubs worden kampioen, winnen de CL en het enige waar Arsenal trots op kan zijn, is leuk doen over hoeveel geld ze hebben bespaard, omdat ze geen 50 miljoen uitgeven aan Lacazette. En dat geld dat ze niet uitgeven, wordt in de loop van de jaren steeds minder waard vanwege economische ontwikkelingen en spelers die steeds duurder worden. 3 jaar geleden vonden ze 50 miljoen te duur voor Suarez. Nu zou dat een koopje zijn.

Iemand als Benteke is geen directe versterking voor Arsenal, maar als het gaat om spelers die duidelijk beter zijn dan wie Arsenal heeft, dan moeten ze niet moeilijk doen. Zoals Higuain. Want als je kijkt wat de rest uitgeeft vergeleken met hun statuur als PL-club, dan heeft Arsenal als vaste CL-club dat geld heus wel om Napoli overstag te doen gaan, aangezien het alternatief Juventus is. Wat heb je dan liever, 70-90 miljoen besparen en je blijft waar je bent, of dat geld uitgeven, maar je hebt wel een speler als Higuain in je selectie? Dat heb ik liever dan de goedkopere miskopen zoals Podolski, Gabriel, Debuchy, Sanogo, Park of spelers die aardig hebben gepresteerd, maar niet goed genoeg zijn zoals Giroud of Mertesacker.

Betaal lekker 50 miljoen voor hem, en dan nog een goede centrale verdediger. Dan kan je wel mee doen denk ik.

Voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, typisch Arsenal. Blijft het een prachtige club vinden, maar soms halen Wenger en de fans echt het bloed onder mijn nagels vandaan. Natuurlijk zal het bod van 35 miljoen euro slechts een openingsbod zijn en zal de werkelijke transfersom waarschijnlijk boven de 40 miljoen euro gaan liggen, maar het is wel weer een houding waarmee ze in het verleden ook al spelers zijn misgelopen. Ik herinner met alleen al Higuaín, Hazard, Mata en Luis Suárez. Als je een spits nodig hebt zoals Arsenal dat op dit moment heeft, dan moet je ervoor zorgen dat je zo'n speler al zo vroeg mogelijk in de voorbereiding bij het team hebt. Arsène Wenger zegt nu dat de transferperiode nog lang duurt en dat er in de laatste week nog veel kan gebeuren, maar dat is simpelweg te laat. Met deze houding missen ze de beste spelers op de markt en worden ze in de laatste week geforceerd tot het aankopen van matige spelers.

Trouwens een tip als je nog even hard wil lachen; kijk eens wat filmpjes van Arsenal Fan TV op youtube. De gedesillusioneerde fans van Arsenal die hoog en laag beweren dat ze bij de beste clubs ter wereld horen en de meest onhaalbare transferdoelwitten noemen. En dan beseffen ze na een paar maanden in het nieuwe seizoen dat de landstitel wéér niet wordt behaald en dan komen je gefrustreerde reacties weer. Hilarisch!

Nogmaals; een prachtige club die het beste voetbal (tot nu toe) speelt in de Premier League, maar moet wel heel erg lachen om Wenger en de fans.

26 juli 2016 om 13:04

Ik erger me vooral aan de gedesillusioneerde fans ja, die geven een slecht beeld aan de rest van de fanbase die wel normaal kan denken en kan inzien waarom het tijd is voor een nieuwe manager.

26 juli 2016 om 13:15

Ach, dat is bij Barcelona natuurlijk niet veel anders. Er zijn genoeg 'fanboys' die na jaren van succes ineens fan zijn geworden van Barcelona, dat gaat ook ten koste van het beeld dat de rest van de wereld van de fans van Barcelona heeft. Bij Arsenal zijn het vooral degenen die nog denken dat we in de tijd van de Invincibles leven. De realiteit is gewoon dat Arsenal een subtopper is in Engeland en gewoon hartstikke hard moet werken om de betere spelers aan te trekken. Laten we hopen dat er weer een gelukje als Alexis Sánchez of Mesut Özil aan zit te komen, dat heeft de club echt nodig!

26 juli 2016 om 13:30

Moeten we dan gelijk de vraagprijs op tafel leggen? Lijkt mij niet, regel 1 van onderhandelen is om altijd onder de vraagprijs te gaan zitten. Daarom heet het ook onderhandelen. Want bijna iedere speler heeft een prijs, zelfs Messi zou je, als je flink geld overhebt, op kunnen halen. Moet hij natuurlijk wel zelf weg willen.

26 juli 2016 om 13:33

Nee, maar een lager bod op tafel leggen dan het bod van West Ham (dat al geweigerd werd door Lyon) is typisch 'voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten'. Natuurlijk moet je niet meteen de vraagprijs betalen, maar met een lager bod starten dan een bod wat al een keer geweigerd is zal Lyon waarschijnlijk niet echt bevallen. Dit is niet de manier waarop je topspelers binnenhaalt.

26 juli 2016 om 21:45

Dit bod werd al voor het EK (en dus ook voor het bod van Whu) uitgebracht en dat is nu door Lyon naar buiten gebracht. Ik reken dan ook niet meer op de komst van Lacazette, maar hij was sowieso niet de spits die we nodig hebben Imo.

Gaap... Wenger die een bod doet waarvan hij dondersgoed wist dat Lyon het niet serieus zou nemen, maar de Gooners wel even de indruk geven dat hij ook echt actief op zoek is naar een spits.

Heb echt serieus medelijden met Arsenal fans, je zou maar zo'n dictator als manager van je club hebben.

26 juli 2016 om 13:06

Mee eens, Arsenal hebben vaak interesse op elke spelers, maar ze komen alleen maar met blessure gevoelige/ matige/ jongere spelers uit.
Wenger is geen dictator, maar een duivel van gunners.

Wenger, koop die gozer nou gewoon. Je moet wel, wil je aanhaken met de rest. Dan betaal je 50 mil. Er komt meer dan genoeg binnen.

Is toch een prima openingsbod? Hoezo blauwtje. Je begint toch niet met het bieden van de vraagprijs..

26 juli 2016 om 13:14

Inderdaad. Iedereen reageert weer enorm overdreven. Asano erbij halen terwijl zijn komst compleet los staat van de komst van een top-spits. Clubs als Chelsea, City en United betalen doodleuk meteen wat elke club wil hebben, wat simpelweg belachelijk is. 35 miljoen is gewoon een redelijk openingsbod voor Lacazette.

26 juli 2016 om 13:15

nee klopt inderdaad dit is gewoon hoe clubs onderhandelen
wat ik me wel afvraag is waarom lyon dit nou bekend maakt

26 juli 2016 om 13:17

Precies dit, ik zou ook direct 110 miljoen bieden....

26 juli 2016 om 13:39

Als je weet dat er al een bod van 40 is geweigerd, dan is dit gewoon een domme openingsbod. Biedt gewoon 45, dan laat je tenminste een beetje zien dat je hem echt wilt. Wenger is de reden dat Arsenal meer dan 10 jaar geen titel heeft. Als ze Lacazette niet kunnen binnenhalen, dan komt er dus ook geen spits waar Arsenal mee vooruit komt. Aguero, Benzema, Aubameyang, Higuain, Zlatan, Suarez etc zijn allemaal onhaalbaar qua prijs en sportieve uitdaging bij Arsenal

26 juli 2016 om 13:58

Dit bod, het openingsbod, is een bod dat al langer geleden geplaatst is... Het is niet een recent bod..

Wenger en co zijn wel achterlijk (af en toe), maar niet zo achterlijk om hetzelfde bod als West Ham te plaatsen, alleen dan een maand later...

26 juli 2016 om 13:58

Wenger is ook de reden dat al die fans zo hard schreeuwen dat we mee moeten doen om de titel, maar dat vergeten de meesten al snel.

Zou uiteindelijk denk ik toch een goede spits zijn voor Arsenal, maar dan moeten ze hem eerst weleens binnen zien te halen. Namen als Gonzalo Higuain (zal waarschijnlijk naar Juventus vertrekken), Michy Batshuayi (heeft voor Chelsea getekend) en Zlatan Ibrahimović (heeft al voor Manchester United getekend) hebben al voor andere clubs gekozen en spelers als Edinson Cavani, Robert Lewandowski, Karim Benzema en Pierre Emerick Aubameyang zie ik hun clubs eigenlijk niet zo snel verlaten en de enigste namen naast Alexandre Lacazette, die ik dan kan bedenken, zijn spelers als Romelu Lukaku en Álvaro Morata.

Lacazette gaat weg, Lyon wil gewoon kijken of er nog iemand meer gaat bieden duh.

ja laten we er vooral om lachen dat ze midden in de transferperiode niet meteen met een belachelijke hoge bedrag komen (35 miljoen is geen dubbeltje, dus vind sommige reactier hier meer belachelijk om eerlijk te zijn). Dat heet onderhandelen
Al weet ik niet zeker of lacazette de speller is die we nodig hebben om eerlijk te zijn,die zal ook wat tijd nodig hebben om een goed niveau te halen

26 juli 2016 om 13:50

Ja, dat heet onderhandelen. Dit is zo goed onderhandeld dat Lyon nu pissig is en op Twitter heeft aangekondigd hoe erg ze onder de indruk zijn van Arsenal's onderhandelingsvaardigheden.

26 juli 2016 om 13:53

dus ze zijn beledigd? gaan ze niet meer onderhandelen?
laat niet erg veel professionaliteit zien dan. Zo een club wil je niet mee samenwerken lijkt mij dan

27 juli 2016 om 16:16

Of je doet gewoon normaal bij je openingsbod zodat Arsenal niet de club is waarvan anderen zeggen dat ze niet mee willen onderhandelen.

Vind het zo jammer, de potentie is er bij Arsenal maar dan moet je wel wat meer toppers aantrekken. Met een top spits en een sterke CV erbij en misschien nog een CM dan zie ik ze als titelkandidaat.

Iedereen denken dat dit een openingsbod is hahahha, nee dit is net zo symbolisch als die misselijke 1 pond boven die 40 mil voor Suarez.

Misschien is het ook wel handig om te weten dat OL duidelijk heeft gemaakt dat ze Lacazette absoluut niet van de hand willen doen omdat hij ´onvervangbaar en een hele belangrijke persoon binnen de groep is´, Ze willen hem koste wat kost behouden.

Het lijkt me dat Arsenal het lastig gaat krijgen..

26 juli 2016 om 13:56

Of er is nog geen enkel hoger bod dan 35 miljoen gedaan en Lyon wil hem toch wel kwijt voor een bedrag van 45 miljoen... Wellicht ook wel gewoon een praatje om de prijs omhoog te krikken en eventueel een ''bidding war'' te starten.

Topschutters in Europa (die beschikbaar zijn) zijn immers vrij schaars...

Lyon heeft met Nabil Fekir een speler die ook met gemak op de SP positie kan spelen ipv Lacazette.

Breng toch gewoon een bod uit van 50 miljoen dit is een speler die goed is en nog veel beter kan worden.

Breng toch gewoon een bod uit van 50 miljoen dit is een speler die goed is en nog veel beter kan worden.

Ik moet het nog zijn met die Lacazette... Ik zou liever Icardi hebben denk ik. Oke, Lacazette heeft goede cijfers, maar dat had Giroud ook toen hij overkwam van Ligue 1. Dus ik weet nou niet of Arsenal er daar zo veel mee opschiet. Icardi heeft wat minder gescoord, maar toch in mijn optiek in een sterkere en defensievere compititie. Miss is hij wel weer zo'n zuid amerikaan die zo van elke hoek kan inschieten in een team dat veel kansen creeert. In mijn optiek is Icardi technisch beter en brengt hij wat meer flair voorin bij arsenal.

Kortom: Arsenal moet iemand halen, giroud heeft nou wel genoeg kansen gehad en heeft het niet waar kunnen maken. Op dit moment zijn er gewoon weg niet veel spitsen van wereldklasse rondlopen en ik begrijp dat arsenal niet 95 mil voor Higuain wilde neer tellen. Dus moeten ze maar een gokje nemen, en ik denk dat ze dan beter voor Icardi kunnen gaan.

26 juli 2016 om 14:19

Icardi heeft veel, maar flair en technische klasse juist niet echt. Daar is Lacazette toch echt beter in.

26 juli 2016 om 14:29

We hebben geen flair en technische klasse nodig, dat hebben we al genoeg. Er is meer behoefte aan iemand die gewoon de kansen benut. Doe mij maar Icardi. Is ook een echte klootzak en die zijn er nog niet genoeg in het team.

Grappig om te lezen, dat er telkens gezeurd wordt op Wenger, wanneer hij niet zijn portemonnee trekt. Nu doet hij dat wel en krijgt hij nog steeds dezelfde kritiek. Verder lees ik verhalen als 'aanhaken bij de rest', ondanks dat Arsenal jaarlijks niet met geld strooit, zijn ze vorig jaar op een tweede plek geëindigd en dus niet op de 4e plek, wat hierboven ook wordt beweerd.

Wel ben ik van mening, dat bij het langdurig uitvallen van Mertesacker, een nieuwe centrale verdediger moet worden aangetrokken die basiselftal waardig is en er naast Giroud een spits van klasse bij moet.

26 juli 2016 om 15:19

Sommige Gooners zijn de realiteit uit het oog verloren en zoals je al aangeeft kan Wenger het eigenlijk alleen maar verkeerd doen. Zou me niet eens verbazen als diezelfde figuren bij een titel nog klagen.

26 juli 2016 om 17:05

De jaren waarin je aan de start van het seizoen al kon vertellen dat Arsenal 4e zal gaan worden, zijn naar mijn mening voorbij. Het elftal heeft zich goed versterkt in de breedte en mist alleen nog 1-2 toppers. Wel heb ik vertrouwen dat Wenger met deze selectie kampioen zal kunnen worden. Maar ook met een titel zullen de Wenger-haters niet stoppen met zeuren.

Wenger had deze jongen veel eerder moeten halen, ik roep het al jaren. Nu heeft hij een vet contract tot 2019 dus zal hij lastig los te weken zijn. Arsenal lijkt altijd achter het net te vissen met dit soort transfers.

Ik denk dat er structureel te voorzichtig wordt omgegaan met het aankoopbeleid van Arsenal. De spelers die worden aangetrokken vind ik bovendien niet passend bij een club die ambieert kampioen te worden. Neem bijvoorbeeld Nacho, Debuchy, Arteta, Gabriel, Welbeck, Mertesacker etc. Daarbij komt nog een arsenaal aan jonge talenten dat nog verre van klaar is voor het echte werk en mag je dus weer in je handjes knijpen als je de bovenste vijf plekken haalt.

Als ik het voor het zeggen had, had ik mijn best gedaan voor bijvoorbeeld spelers als: Laporte, Aubameyang, Cavani, Koke, Verratti (te laat) Pjanic (te laat), Benatia (te laat), Gaitan (te laat), Varane, Gaya,

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren