Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Alexander Isak is kwelgeest van Barcelona bij generale voor Clásico

Laatste update:

Barcelona heeft zaterdagmiddag twee punten laten liggen in de Spaanse titelrace. Op bezoek bij Real Sociedad kwam het elftal van trainer Ernesto Valverde niet verder dan een remise: 2-2. Alexander Isak wierp zich met de 2-2 na ruim een uur spelen op tot kwelgeest van Barcelona, dat zo een matige generale repetitie beleefde voor de Clásico van aanstaande woensdag in eigen huis tegen Real Madrid. Frenkie de Jong maakte de negentig minuten vol bij de Catalanen. Barcelona is voorlopig alleen koploper in Spanje, met één punt meer dan Real Madrid, dat zondag nog uit bij Valencia speelt.

Barcelona heeft het traditiegetrouw lastig op bezoek bij Real Sociedad en dat was vanmiddag niet anders. De thuisploeg begon furieus aan de wedstrijd en liet Barcelona in de eerste helft maar zelden in zijn spel komen. Aan de hand van de zeer sterk spelende Martin Ödegaard werd het bezoek uit Catalonië in de openingsfase ver achteruit gedrukt en dat resulteerde al na twaalf minuten voetballen in de verdiende 1-0 voor Real Sociedad. Sergio Busquets vergreep zich bij een hoekschop aan directe tegenstander Diego Llorente, waarna de strafschop die volgde werd benut door Mikel Oyarzabal.

Luis Suárez dwong doelman Álex Remiro direct na de treffer van Oyarzabal van afstand tot een redding, maar verder had Real Sociedad weinig te vrezen van Barcelona. Het elftal van trainer Imanol Alguacil bleef gedurfd en aanvallend voetballen en dook regelmatig gevaarlijk op voor het doel van Barcelona. Frenkie de Jong was onzichtbaar en ook Lionel Messi kwam amper in het stuk voor. Toch wist Barcelona zeven minuten voor rust op gelijke hoogte te komen. Real Sociedad-verdediger Igor Zubeldia zat mis rond de middencirkel, waarna Luis Suárez Antoine Griezmann op links aan het werk kon zetten. De Fransman had een indrukwekkende sprint in huis en ronde uiteindelijk af met een fraaie stift: 1-1 Griezmann wist zo te scoren tegen zijn oude werkgever.

Barcelona begon vervolgens sterk aan de tweede helft en wist binnen vier minuten op voorsprong te komen. Sergio Busquets zette Messi met een fraaie pass vrij voor het doel, waarna de Argentijnse vedette onzelfzuchtig was en de meegelopen Suárez in staat stelde de 1-2 binnen te schuiven. Real Sociedad was het daarna even kwijt en ontsnapte nog voor het verstrijken van het eerste uur aan een derde tegentreffer. Eerst schoot Griezmann uit een lastige hoek op de vuisten van Remiro en even later werd een kopbal van Gerard Pique op de doellijn weggehaald door een verdediger.

Barcelona leek af te stevenen op een zege, maar na ruim een uur wist Real Sociedad vrijwel uit het niets toch weer op gelijke hoogte te komen. Marc-André ter Stegen zat mis bij een lage voorzet vanaf de linkerflank, waarna Alexander Isak van dichtbij kon scoren: 2-2. De gelijkmaker gaf de thuisploeg plots weer nieuwe energie. Barcelona raakte het momentum in de wedstrijd weer kwijt en kwam twintig minuten voor tijd zeer goed weg, doordat Ter Stegen miraculeus redde op een kopbal van Mikel Moreno. In de slotfase zochten beide teams naar een winnende treffer, maar die kwam er uiteindelijk niet. Barcelona claimde in blessuretijd nog tevergeefs een strafschop na een vermeende overtreding op Piqué.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Barca verdiende een penalty.

14 december 2019 om 17:56

Klopt, als je hem tegen barca geeft in de eerste helft moet je ook voor ze fluiten in de zelfde situatie

14 december 2019 om 17:57

Kan, maar Real Sociedad verdiende om de wedstrijd te winnen, heerlijk gespeeld.

14 december 2019 om 17:58

Overduidelijke penalty .. die scheidsrechter wilde een beetje interessant doen blijkbaar met ze arrogante smoeltje .. gadverdamme .. als je hem aan real S geeft 1ste helft
Moet je hem ook aan Barca geven voor precies hetzelfde .. die mag snel naar de 2de divisie met ze autoritaire gedrag .. gadverdamme zeg

14 december 2019 om 18:01

Ongelooflijk arrogante ref idd, waar komt die plots vandaan? Zou me zelfs niet verwonderen als hij het signaal van de VAR negeert op het einde. Ofwel zaten ze in het busje naar the Simpsons te kijken, dat kan ook. Hoe dan ook, met deze belangen en op dit niveau zijn zulke fouten met de technologie beschikbaar onacceptabel.

14 december 2019 om 18:28

Zijn gewoon nog verse frustraties .. niks persoonlijks

14 december 2019 om 17:58

Nee, want Busquets hield overdreven vast en die andere speler niet, terwijl bij dat laatste moment Pique zelf ook die speler vasthield. Dan houden twee spelers elkaar vast en komt er natuurlijk geen penalty voor de aanvallende ploeg.

14 december 2019 om 18:00

Ook bij Sociedad werd vastgehouden in de eerste helft. Waren beide gewoon penalties.

14 december 2019 om 18:02

Ze maken met 2 een fout op Pique vriend. 100% penalty.

14 december 2019 om 18:02

Maakt niks uit Real Madrid stelt geen ruk meer voor is niet eens een bedreiging voor Barcelona... woensdag weer met gemak de eerste

14 december 2019 om 18:03

Het had gegeven kunnen worden, maar het was helemaal geen 100
Procent Penalty.

14 december 2019 om 18:09

Ja precies, dacht dat ik de enige was die het zo zag. Dit is precies mijn interpratie van wat er gebeurde dus ik snap de beslissing wel. Maar begrijp dat vele barca fans het anders zien.

14 december 2019 om 18:10

@blink Wel als je hem aan de andere kant voor dezelfde overtreding tegen busquets geeft

14 december 2019 om 18:12

Penalty Sociedad: Dit gebeurd constant, geen penalty. Penalty Barcelona: 100 zuivere penalty ontnomen. Wel akkoord met diegenen die pleitten voor consequentie.

14 december 2019 om 18:14

Blink,
Vreemd dat sommigen Real fans opeens het geen penalty vinden Maar gegeven penalty aan Sociedad wel een penalty vinden.
Hoe hypocriet kan je zijn.

14 december 2019 om 19:02

Dat zullen we nog zien. Als voor u real geen ruk meer voorstelt wacht maar als Messi stopt dan zal Barça zelfs ni meer bestaan! En al die succes supporters gaan zo een povere Barça zien dat ze allemaal zullen over gaan naar succes ploegen. Dit Barça loopt voor geen meter Messi trekt de kar maar de benzine is bijna op.

14 december 2019 om 17:59

Helemaal eens. Aan de andere kant ben ik blij dat Sociedad niet een speler als Suarez of Griezman in de spits heeft lopen anders was het 4-2 voor Sociedad geweest. Man man man wat was het matig aan Barca zijde.

14 december 2019 om 18:07

Als je die van sociedad geeft in de eerste helft. Os dit er ook gewoon een.punt

14 december 2019 om 19:45

Benjamin / die had messi toch wel gemist dus don’t worry ! Just kiddin hahah

We hebben vandaag toch wel kunnen zien dat rakatic weinig toevoegt aan dit barcelona. Vaak ballen naar ter stegen pasen ipv vooruit te spelen. Man wat mis ik toch een iniesta of een xavi in dit barcelona. Busquets is ook niet meer wat het was. Waar hij voorheen amper de bal verloor zie ik toch dat hij dit seizoen en ook vorig seizoen vaker de bal verkeerd paast.Het middeveld van Barcelona was zo matig bij het opbouwen/spel vertragen. Ik denk toch echt dat een aleña veel meer kan toevoegen aan dit barcelona dan rakatic. We moeten het middeveld weer in orde krijgen anders krijgen we echt problemen tegen real Madrid volgende week woensdag. Griedzman was toch wel waardevol met zijn goal, heerlijk afgemaakt. Ook was pique vandaag GEWELDIG !! Maar toch alle lof voor de manier en inzet die real sociedad vandaag heeft getoond vandaag.Goed voetbal spelende en met ze allen druk zetten, precies wat wij van ons barcelona verwachten. Man of the match odengaard Op naar de volgende wedstijd tegen madrid, hopelijk pakt Casemiro morgen geel!

3 punten bestolen door de scheidsrechter. Precies zelfde situatie als met busquets geeft hij wel een penalty aan sociedad maar niet aan barca.

14 december 2019 om 18:00

Joongens jullie begrijpen er geen bal van, dat sociedad niet scoort is aan hun zelf te wijten!! Barca wordt hier een penalty in de laatste minuut bestolen. Het maakt helemaal niet uit dat sociedad beter was of niet beter was. 3 punten weg omdat de scheids een dwaas is is wel kwalijk

14 december 2019 om 18:07

Bf1994, lekker objectief, blijf vooral in je penalty moment hangen. Met dit materia aal moet Barca met een andere spelopvatting kunnen domineren. Daar hebben ze alle kwaliteiten voor. In plaats daarvan scoren ze 2x uit een omschakeling. Doen ze niks bij een 1-2 voorsprong en moeten ze het uiteindelijk hebben van een beslissing v.d. scheidsrechter. Blijf het vooral daar op gooien en kijk niet naar wat voor ongelooflijk goede voetballers je hebt rondlopen en wat je daar allemaal mee zou kunnen doen

14 december 2019 om 18:09

Penalty was het..Als die van Busi pingel was..dan deze zeker.

14 december 2019 om 18:12

@vegas dus omdat barca betere spelersmateriaal heeft is het terecht dat zij geen penalty krijgen voor dezelfde overtreding waar sociedad wel een penalty voor krijgt? Wie is hier nou objectief?

14 december 2019 om 18:30

@bas sociedad is geen penalty bestolen door de scheids. Barca wel.

14 december 2019 om 19:16

Dat zeg ik niet. Ik zeg dat met dit materiaal ze 0-4 voor moeten staan, niks te nadele van Sociedad overigens. Dan maakt enkel zo'n moment heldmaal geen bal uit. Nu is dit het gemiddelde excuus van geen 3 punten hebben puur door 1 beslissing. Jammere is dat je geen invloed op arbitrage hebt maar wel op wat je zelf aan energie, tactische afspraken, scherpte etc. op de mat legt. Ik maak me als Barca supporter me daar vele malen drukker over dan het wel of niet krijgen van een penalty. Dat leidt de aandacht af van een ongekend groot probleem, namelijk dat spelers amper de helft van hun niveau halen op enkele uitzonderingen (Messi en vandaag Pique) na.

14 december 2019 om 19:51

@vegaz ik vind het populistisch gelul dat als een team door de scheids punten verliest dat zoveel mensen zeggen je moet het nagaan bij jezelf. Dat je hier met 0-4 moeten winnen dan snap jij er ook niet zoveel van, ga maar na wat de uitslagen de afgelopen 10 jaar in anoeta zijn. Je zult er verrast naar opkijken. Een wedstrijd gaat zoals die gaat, soms kom je er gewoon niet uit zelfs als je betere spelers hebt. Je spelersmateriaal moet gewn basis zijn voor of je penalty wel of niet krijgt en dan tegen mij zegge “lekker objectief”

14 december 2019 om 23:13

Als ik het zo lees, is de enige reden dat jij het prima vindt dat die penalty niet gegeven wordt is puur omdat het barca is en zij de betere spelersmateriaal hebben. Want een andere reden heb je niet echt gegeven. Je komt alleen maar aanzetten met "als situatie" zoals " barca hoort dit te winnen"....... dit zijn dingen waar je niks mee kan

Lucky Barca, sociedad de betere maar vergeten het af te maken.

14 december 2019 om 17:58

Lucky sociedad. Barca wordt een penalty niet gegeven voor precies de zelfde overtreding die hij wel geeft aan sociedad.

14 december 2019 om 18:01

Dan zou ik de momenten nog maar eens terug kijken, Waarbij de speler van Sociedad werd vastgehouden en zelf niet vasthield gebeurde hielden in blessure tijd beide spelers vast. Door theatraal gedraag van de Barca speler schreeuwt iedereen om een penalty, blijft typisch Barca helaas terwijl ze voetballend gewoon een stuk minder waren en naar zichzelf moeten kijken.

14 december 2019 om 18:05

Enige wat typisch hier is hoe subjectief jij tegen barca bent. Barca is hier een duidelijke penalty bestolen. Niemand gaat theatraal naar de grond. Hij wordt duidelijk getrokken

14 december 2019 om 18:10

Zeker een penalty..niks theater.

14 december 2019 om 18:14

Pique trekt de verdediger van Sociedad mee naar beneden. Beide vasthouden. Je kan hem geven, maar ook niet. Zegt genoeg dat je er zo'n drama overmaakt. Zonder scheids stelt barca niet veel voor.

14 december 2019 om 18:19

@toelie maar busquets werd ook vastgehouden... je kan hem geven maar ook niet daar ben ik mee eens. Maar als je hem al eerder in de wedstrijd geeft dan ben ne verplicht om hem nog een keer te geven.

14 december 2019 om 22:16

@bf1994 is achteraf gepraat. Neem het verlies en door. Je hoeft je niet overal voor te verdedigen. Je moet ook genieten van je weekend.

Tja, barcelona wint niet maar iedereen kent het verhaal dat real zelden wint wanneer barcelona punten laat liggen...🙄🙄

14 december 2019 om 17:56

Valencia is geen makkelijk tegenstander inderdaad

Ik heb de blessuretijd alleen gezien. Daarin had Barca duidelijk een pingel moeten krijgen.

14 december 2019 om 18:00

Dat de VAR zelfs niet wordt geraadpleegd is ronduit schandalig. Dat was neit eens een twijfelgeval.

Voor de makkelijkste overtreding in de 16 geeft hij zonder enig twijfel penalty aan Sociedad en vervolgens durft hij niet hetzelfde aan de andere kant te doen. Het doet er niet aan toe of Sociedad meer recht had op 1 of 3 punten door hoe dominant ze een gedeelte van de wedstrijd speelden, maar hier moet scheids gewoon consistent in zijn. Haal verdomme VAR erbij dan bij twijfels,maar nee hoor meneer van 28 denkt het allemaal zeker beter te weten.

14 december 2019 om 17:59

Blijft inderdaad heel onduidelijk waarom er in sommige situaties niet naar VAR wordt gekeken.

14 december 2019 om 17:59

De scheids haalt de VAR niet bij. VAR moet contact opnemen met scheids. Verder met je eens.

Rakitic speelde echt een waardeloze pot, zelfde geldt voor Lenglet. Verder vond ik de eerste penalty heel makkelijk gegeven. En als je hem dan geeft, hoorde Barcelona absoluut een penalty te krijgen in de slotfase.

Op het einde krijgt Barça geen penalty, bizar dat hier dan niks mee gedaan wordt.Gelijkspel wel verdient denk ik. Zo zonde dag Ajax Odegaard niet heeft kunnen halen, echt een leuk team hebben ze

14 december 2019 om 17:58

Odegaard wilde zelf niet, was wel klaar met de Eredivisie. Groot gelijk als je hem nu ziet spelen was zeker een versterking geweest ja.

Barca was niet goed, maar toch wordt Barca hier de 3 punten ontnomen. De penalty in de eerste helft was geen penalty, terwijl Pique duidelijk op het einde een penalty moest krijgen. Al met al verdiende Barca hier geen 3 punten met zo’n slecht spel en slechtste man op het veld was zonder twijfel Rakitic... (voor duidelijkheid) Ik wijs hem niet als hoofdschuldige. Die is Valverde.

14 december 2019 om 18:02

Ook al ben ik geen fan van Valverde is het toch onredelijk om na de wedstrijd van Mallorca geen credits te geven aan Valverde, maar bij verlies is wel alles zijn fout.

14 december 2019 om 18:10

Nee hoor, na de wedstrijd tegen Mallorca gaf ik hem veel credits, heel veel zelfs. Vandaag begon hij ook met een goede opstelling. Echter greep hij veel te laat in! Rakitic bleef veel te lang staan. De wedstrijd vroeg bovendien naar een Ansu Fati die van de overvloed aan ruimte bij counters gebruik kon maken, maar hem bracht hij niet in. Kortom, gefaald met zijn wisselbeleid. Dan heb ik niet gehad over de tactiek etc....

14 december 2019 om 18:17

Alba misschien ook te vroeg gebracht, al snap ik wel dat hij hem wedstrijdritme wou geven voor Clasico.redelijk dubbel gevoel natuurlijk. Gezien de wedstrijd in het algemeen denk ik dat Barca blij zou zijn met een punt, op toch wel een van de moeilijkste tegenstanders. Maar als je op het einde een penalty misloopt voelt het uiteraard meer als een verlies van 2 punten, waar de scheidsrechter dan over heeft beslist.kans is natuurlijk heel groot dat je zelf met dat punt leider blijft, aangezien Madrid niet zomaar zal gaan winnen bij Valencia.

14 december 2019 om 18:14

Precies. Ik vind dat jullie blij mogen zijn met 1 punt, want het was echt heel triest. Messi ook echt slecht. Lenglet en Rakitic idem ja. Maar als jk heel eerlijk mag ziin, ik zie Real morgen zelf ook niet winnen. Typisch,Als Barca punten laat liggen doet Real het ook.

Genoten weer van Odegaard. Wat ontwikkelt die jongen zich gigantisch sterk. Balletje altijd vooruit, constant in beweging. Prachtige speler die het echt verdient om in het Santiago Bernabau te schitteren in een Real shirt. Ik volg hem niet veel bij Real Sociedad omdat Ziggo niet veel wedstrijden zendt van Sociedad, maar tegen Real in het Santiago Bernabau en vandaag thuis tegen Barca. Absoluut de beste man weer. Top dat Barca punten laat liggen in hun traditionele lastige uitwedstrijd. Alleen je hebt d'r niks aan als je morgen niet wint van Valencia. Hopelijk winnen we morgen en komen we als koploper naar Camp Nou. Barca had wel een duidelijke penalty moeten krijgen op het eind. Duidelijk shirtje vasthouden. Maarja, soms heb je de VAR tegen en soms mee.

14 december 2019 om 18:00

Real Madrid kennende wordt het een irritant gelijkspel

14 december 2019 om 18:03

Ja, zal me niks verbazen hoor. Altijd als Barca punten laat liggen, doet Real dat ook.

14 december 2019 om 18:13

“ soms heb je de VAR tegen en soms mee”. Hier kan ik om lachen. Vroeger kon dit gezegd worden over de scheids, want die kan dingen maar 1 keer zien, maar dit mag absoluut niet gezegd worden over Var.

14 december 2019 om 18:30

Maar toch is het constant het geval in Spanje, waar de slechtste scheidsrechters rond lopen.
Kijk alleen naar de wedstrijd Sevilla tegen Atletico Madrid hoe 3 bizarre dingen gebeuren en de Var totaal niet consistent ingrijpt.

14 december 2019 om 18:31

Wen er maar aan. Soms wilt de VAR het ook niet zien. Ook al bekijken ze de beelden honderd keer. Ik zag bij de Champions League wedstrijd tussen Dinamo Zagreb en City, ook een keiharde bewuste elleboog van een Dinamo Zagreb speler en die kreeg geen eens rood. Weet ook nog wel dat Real een duidelijk penalty had moeten krijgen thuis tegen Real Betis. Wordt niet gegeven en op die manier speel je gelijk. VAR is handig voor buitenspel, maar soms willen ze niet ingrijpen als er een duidelijke rode kaart gegeven moet worden of een penalty.

Jammer, had het gevoel dat er meer in zat voor Sociedad. Gelukkig redt Messi de wedstrijd eens niet. Kans wel weer groter dat hij gaat vlammen tegen Real Madrid. Maar uiteraard zal Real ook niet winnen morgen, aangezien ze anders koploper worden.

Asi asi asi. Eerste helft penalty wel gegeven. Diep in de tweede helft overtreding begaan op identieke wijze en dan niet gegeven. En dat een paar dagen voor El Clasico. Maarja moet weer toeval zijn. Geen 3 punten helaas vandaag. Goede en slechte dingen gezien vandaag. Busquets viel me voor het eerst sinds een lange tijd negatief op, lijkt ook met de dag ouder te worden. Griezmann is en blijft echt een beest. Hij is zo slim en atletisch en ook nog eens uitstekend scorend vermogen. Ik zie hem wel uitblinken aanstaande woensdag.

14 december 2019 om 18:04

Vond Busquets net heel zwak al het hele seizoen, Mallorca uitgezonderd. Geen schande natuurlijk, begint ook wat slijt op te komen na zoveel jaren topvoetbal.

14 december 2019 om 18:33

Ik vind het zo ongelooflijk zwak en zielig dat bepaalde Barca fans meteen de complet theorieën en Madrid gaan betrekken bij een moment waarbij een penalty niet word gegeven, dat soort mensen hebben echt een complex en zijn zo hypocriet als maar kan.
Vorige week hoorde ik ze helemaal niks zeggen over twee handsballen bij ateltico Madrid en ook de 2e gele kaart voor Piqué die 100% gegeven moest worden.

De scheidsrechter zijn in Spanje gewoon super slecht en elke wedstrijden zijn er fouten

Sterk Sociedad, zwak Barcelona. Verdiend punt dus voor hen, maar wel een zuivere 100% penalty ontnomen in de slotfase aan Barcelona. Zaten ze te slapen in dat busje? Niet te geloven, zelfs met technologie blijf je deze scheidsrechterlijke dwalingen er blijkbaar niet uithalen.

Wat een speler in wording is die Odegaard.
Nog veel verbeterpunten bij hem, maar gezien zijn leeftijd moet je echt blij zijn, zeker als Madridista.
Penalty moment was discutabel, al vond ik dat Pique ook aan vasthield. Wat dat betreft snap ik wel waarom het niet gegeven is.

14 december 2019 om 18:02

Dat gebeurde ook bij Llorente en Busquets? Trokken aan elkaars shirt, maar volgens de ref en VAR was dat wel een penalty. Gaat natuurlijk nergens over. Als je een beetje objectief bent als Madrileen kan je gewoon eerlijk toegeven dat Barcelona hier absurd hard bestolen is van 3 loepzuivere punten.

14 december 2019 om 18:07

Ik vond de scheids niet perse goed fluiten, maar nee, ik vond het geen 100 procent penalty. Had gegeven kunnen worden, maar ik snap dat de scheids het niet had gegeven. Busquets trekt veeeel meer aan het shirt dan het Pique moment. En wat ik al zei, Pique trekt net zo hard.

14 december 2019 om 18:20

Snap je punt, maar je komt dan weer in een subjectieve grijze zone natuurlijk: Hoe hard werd er getrokken en vanaf wanneer bepaal je dat hard genoeg is voor een penalty.akkoord wel dat de situatie met Pique een beetje "kip en het ei" verhaal is. Pique trekt en beide spelers die uit balans zijn houden elkaar shirt vast. Pique was dan nog slim om net iets vroeger lost te laten.

Zeg er meteen bij dat de VAR ook een kwelgeest is. Wat is dit voor amateuristisch niveau van de scheids? Niet eens de moeite nemen om de VAR te raadplegen, echt absurd. Jammer, Barca moest deze winnen gewoon want Sociedad was niet goed en echt een gatenkaas achterin. Messi had er geen zin in, Griezmann deed zijn best maar Rakitic haalt echt het bloed van onder mijn nagels. Weg ermee, zo snel mogelijk. Pijnlijk ook dat je Vidal moet inbrengen, dat kan gewoon niet. Ansu had ik graag nog een kwartiertje zien spelen, brengt altijd iets extra. Maar goed, men kan 4 punten uitlopen op Real in een paar dagen tijd.

14 december 2019 om 18:01

Je kan toch de Var niet raadplegen als de mensen die verantwoordelijk zijn voor de VAR het geen penalty vinden?

14 december 2019 om 18:03

Dan moeten die mensen op het matje geroepen worden want dan hebben ze er geen enkele kijk op. Zuivere penalty, dat weet jij toch ook?

14 december 2019 om 18:06

Dat weet ik wel, en dat maakt het juist nog erger. De scheids is nog steeds de baas op het veld en kan zelf wel contact opzoeken met de Var, nietwaar? Maar zelfs dat deed ie niet, de schijter. Dit is altijd een penalty, overduidelijk. Hoe kunnen ze dit negeren? Hier gaat nog verder over gepraat worden.

Mooi zo, dan blijft de schade beperkt als real madrid verliest of gelijkspeelt bij valencia

Barcelona begon weer is enorm matig in Anoeta zoals de laatste 7/8 jaar. Maar wat worden ze hier toch flink bestolen. Wat een schande. VAR ziet een penalty wanneer Llorente en Busquets aan elkaars shirt trekken, maar wanneer hetzelfde gebeurd met Pique in minuut 93 bij een 2-2 stand is het ineens geen penalty volgens VAR en de ref. Spanje at its finest.

Los van dat we bestolen zijn speelde Barca gewoon erg zwak, waarschijnlijk gewoon op 70/80% gespeeld vanwege de Clasico. Maar goed ik merk toch wel dat de grotere clubs wat zwakker spelen afgelopen week en dit weekend ook weer. Zal het te maken met behoefte aan vakantie of toch iets anders?

Scheids een beetje een arrogant mannetje, die een terechte penalty geeft in de eerste helft, maar in de tweede helft bezig was met een ‘kijk-mij’ showtje. Zonde

Wat een paniekreacties. Als Real wint, staan ze maar 2 punten voor. Zelfs als ze de classico winnen, staan we ‘pas’ 5 punten achter. Nog een half seizoen voor de boeg. Dit was een lastige wedstrijd en uiteindelijk blij met een punt. Slechte wedstrijd, afsluiten en op naar Classico! Succes Madrid tegen Valencia!

14 december 2019 om 18:13

Er is niks aan de hand ook niet na vandaag. Sociedad is thuis een hele andere team en doen het dit jaar ook super super goed dus is het niet raar als je hier weg gaat met een punt. We konden ook weg gaan met de drie punten als je ziet dat de goal van isak is weggegeven door Barcelona zelf, maar laat me duidelijk zijn dat sociedad het geweldig heeft gedaan en in de competitie doen ze het ook super goed.

14 december 2019 om 18:35

Hele sportieve reactie en inderdaad het seizoen is nog heel lang en er kan van alles gebeuren

Prima pot van Sociedad. Speelde gedurfd. Odegaard prima maar matig in zn eindbeslissingen. Ze hadden hier kunnen winnen. Barca was matig, je ziet ook dat ze erg statisch ogen. En als Messi het niet heeft dan is het meteen een stuk minder. Wat betreft die pingel. Die gast wordt vastgehouden door Busquets, hijzelf doet niks, wil opspringen om te koppen. Maar bij Pique is het toch wel anders. Pique houdt die verdediger eerst vast, en daarna houdt die verdediger Pique vast dus gewoon terecht geen gegeven pingel. Maarja degenen met een barca bril zullen het wel anders gezien hebben.

14 december 2019 om 18:11

Wauw meen je deze? Je zegt precies het omgekeerde. Ik zou zeggen kijk na de herhaling en blijf realistisch.

14 december 2019 om 22:54

Nou ik heb het nog een keer bekeken (en nog een keer) en ik kan niks anders zeggen dan wat ik al eerder zei. Bij die eerste, die speler houdt Busquets totaal niet vast. Als er iets was dan was het enkel dat hij Busquets probeert af te houden maar ook dat was zelfs gering. Busquets daarentegen hield hem duidelijk, dus terecht pingel. Oke, en wat betreft Pique, die houdt die verdediger daadwerkelijk als eerst vast, daarna de verdediger Pique, dus dan is het logisch dat er geen pingel wordt gegeven (eerder een vrijetrap voor Sociedad voor het eerste vergrijp van Pique). Ga de beelden maar eens wat secuurder bekijken en objectief.

Je kan zeggen wat je wilt maar iedereen weet hoe lastig het is om te winnen in anoeta. De pingel die tegen Barcelona werd gefloten zou je ook niet kunnen geven als je ziet hoe er ook aan busquets wordt getrokken op een slimme manier. Barcelona moest hem dan ook krijgen maar daar moeten we niet om zeuren. Ik heb een leuke pot gezien en nu richten we ons op real Madrid die het morgen ook heel lastig zal krijgen zoals altijd in Valencia. Real sociedad doet het ook nog eens geweldig dit seizoen dus laten we niet teveel rare dingen gaan zeggen want dat hoort ook niet vind ik. Kan niet wachten op woensdag. Ciao

Geen sprake van penalty.
Twee verschillende situaties.
Piqe loopt tegen verdediger en trekt hem naar de grond.
Ben geen Real M. supporter.

15 december 2019 om 23:28

Ja precies, dat zei ik gister al. En nu heeft La Real op twitter foto's geplaatst waarbij je duidelijk nog eens ziet dat Pique eerst het shirt trekt van die verdediger. Simpel, geen pen.

En dan is de scheids weer de schuld??? Pique trok zelf ook aan zijn tegenstander.

Prachtig van Sociedad, morgen mijn clubje van Real winnen en ik ben happy.

salim ni brabbelen het barca van 2009 en guordiola en nu.is ni meer hetzelfde en btw spanije is al sinds het begin failliet als je naar de geschiedenis kijkt nu stijgt economie door het importeren van drugs uit noord afrika en zuid amerika daarmee ook de goede banden met die landen door dezelfde taal en al die spelers die ze overhalen zoals neymar etc etc etc

Ik vond de 1e absoluut een penalty waard. En die in de laatste minuut ook. Helaas moet ik als real supporter bekennen dat barca tekort gedaan is door een niet toegekende strafschop, bij die situatie met pique stond hij misschien niet helemaal goed opgesteld maar dan zou de grens t moeten kunnen waarnemen. Overigens een leuke pot van beidr kanten met prima kansen. Een zeldzame fout van Mats.(moet kunnen toch). Al met al een onterechte uitslag ( dan ga ik er vanuit dat Leo die pingel wel ff binnen roeit. Heeel zuur voor de barca fans dit. Nogmaals hij floot gewoon prima, maar een misser op t einde. Vidal kwam ook wel goed weg na een halve/vermeende vieze elleboog.. maar dat kan gebeuren in een wedstrijd.

Zo grappig er is tot nu toe elke wedstrijd wel wat om over te zeiken. Ze hebben gelijk gespeeld en daar houd het bij op. Bestolen gestolen bla bla. Als ze verdiende om te winnen dan hadden ze meer doelpunten moeten maken.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren