Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Ajax wil Cuenca opnieuw huren, aanvaller weigert tijdelijk vertrek'

Laatste update:
/

Isaac Cuenca speelde afgelopen seizoen op huurbasis voor Ajax en keerde deze zomer terug naar Barcelona. De 22-jarige aanvaller heeft niet de intentie om het Camp Nou weer tijdelijk achter zich te laten, zo claimen diverse Spaanse media zondag. Barcelona wil Cuenca echter graag bij een andere club stallen omdat hij twee maanden geleden een operatie aan zijn knie onderging en het daardoor noodzakelijk is om veel te spelen.

Cuenca revalideert nog van de medische ingreep en zal waarschijnlijk volgende maand weer speelklaar zijn, of hooguit in oktober. Zaakwaarnemer Josep Maria Orobitg heeft van technisch directeur Andoni Zubizarreta al te horen gekregen dat het het beste is als Cuenca weer op huurbasis vertrekt, ook al wil de aanvaller zelf graag voor een kans onder de nieuwe trainer Gerardo Martino gaan.

Diverse clubs willen Cuenca op huurbasis overnemen, onder meer Ajax, Cardiff City en enkele clubs uit de Primera División. Het is de bedoeling dat Cuenca en Orobitg deze week om de tafel gaan om de opties te bespreken. Het verblijf van de aanvaller bij Ajax was geen onverdeeld succes. Door blessureleed kwam hij niet verder dan vijf officiële optredens voor de Amsterdammers, die deze zomer Bojan Krkic tijdelijk van Barcelona overnamen.

Ajax moet Isaac Cuenca weer huren

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hij was uiterst positief over Ajax en ben dus benieuwd of hij een tijdelijke terugkeer ziet zitten.
Mits fit is hij zeker een toevoeging op de rechtsbuiten positie en kan Bojan gaan strijden met Hoesen en Sightorsson voor de spits positie.

25 augustus 2013 om 09:43

En hij strijdt dan met bojan om rechtsbuiten positie

25 augustus 2013 om 11:01

Denk eerder dat hij opschuift naar de plek van Eriksen. En dan Cuenca rechts.

25 augustus 2013 om 11:06

Bojan op het middenveld? Dit is de grootste onzin die ik vandaag heb gehoord.

ot:
Het huren van Cuenca lijkt mij overbodig. Bij Jong Ajax hebben we ook nog Meleg en De Sa rondlopen. Laten we nou niet het één gaan roepen en het ander uitvoeren; geef de jeugd de kans. Die Meleg toont bijzonder veel potentie en zie ik op dit moment zelfs liever een kans krijgen dan Bojan, die echt nog niets heeft toegevoegd. Je ziet aan alles dat Krkic goed kan voetballen, maar voorlopig moet hij nog erg wennen aan het voetbal in Nederland.

25 augustus 2013 om 12:11

Helemaal mee eens. We hebben geen tweede dure Barca speler nodifg voor dezelfde positie.

hopelijk lukt het, en wat die spaanse kranten zeggen lijkt me stug, want hij vond het hier fijn en gaf dat vaak genoeg aan en nu bij barca komt hij niet aan het spelen toe, je bent welkom cuanca in mijn ogen.

Ajax kan beter eens gaan investeren in spelers die echt iets toevoegen. Dit is weer een halfslachtige oplossing.

Dit jaar valt Bojan gewoon tegen en vorig jaar Cuenca. Bovendien heeft Ajax vleugelspelers nodig die niet altijd naar binnen trekken, maar het veld breed houden en een goede voorzet in huis hebben. Op beide punten scoren Bojan en Cuenca onvoldoendes.

25 augustus 2013 om 08:37

Cuenca is meer een klassiek rechsbuiten en niet zo'n zwerver als Bojan volgens mij.

25 augustus 2013 om 08:52

Cuenca is juist een vleugelspeler die niet continu naar binnen trekt. Guardiola gebruikte hem in zijn laatste jaar regelmatig om het veld breed te houden, zelfs in grote wedstrijden.

25 augustus 2013 om 09:04

dan heb je niet goed gekeken, toen hij bij ajax was, ja hij was ook nog gebleseerd, maar hij deed meer dan bojan nu en dat in de weinige tijd die hij kon geven en hij trekt niet naar binnen toe zoals bojan doet.

25 augustus 2013 om 10:09

Je moet daarbij ook realistisch zijn en vaststellen dat niemand mínder doet dan Bojan.

Zulke spelers huren van Barcelona blijft echter een tijdelijke en geen structurele oplossing.

25 augustus 2013 om 10:16

ik zeg niet dat bojan slecht is, maar hij doet het minder dan cuanca vorig seizoen en ja zal zijn tijd nodig hebben, maar de samenwerk met siggi is niet optimaal en dat moet beter en daar heb ik toch meer vertrouwen bij cuanca, die doet dit dus wel. Maar deze twee samen in ajax kan ook wel weer een goude zet zijn, wie weet.

25 augustus 2013 om 10:58

Ik weet niet of je Cuenca ooit hebt zien spelen, maar hij gaat altijd buitenom als een echte rechtsbuiten; Fischer daarentegen kan niets anders dan naar binnen trekken dus waar is je kritiek over hem..

25 augustus 2013 om 11:00

Inderdaad! Ajax heeft voldoende geld in kas. Die club moet toch in staat zijn een fatsoenlijke buitenspeler aan te trekken. Die halfbakken oplossingen Schoene/fisscher/gehuurde spelers slaat helemaal nergens op. Vorig jaar was het voorin ook al niets. Nu is het nog erger. How hard can it be?? Kijk naar Psv. Die slager er binnen 1 maand in, of Feyenoord, of Twente, etc...

25 augustus 2013 om 11:50

Wat is er in godsnaam halfbakken aan Schone en Fischer? Zijn beide aankopen die het grootste gedeelte van de tijd in de basis staan.

"vorig jaar was het voorin ook al niets". Serieus, waar was jij het afgelopen jaar? Ajax heeft gewoon 2.5 doelpunt per wedstrijd gescoord, een keurig gemiddelde. Bovendien voor de derde keer op rij kampioen, dus "hoe moeilijk kan het zijn" Feyenoord, PSV of Twente?

25 augustus 2013 om 12:21

Psv, Feyenoord of Twente? u serious? Feyenoord staat nu nota bene laatste man, dan heb je inderdaad echt een top aanval staan ja.

25 augustus 2013 om 23:34

Als jij durft te beweren dat schone en fischer topbuitenspelers zijn heb je er weinig kaas van gegeten. Tadic, chadli, mertens, lens, etc zijn toch veel meer buitenspeler. Kampioen wordt je niet alleen met een voorhoede. Over het hele team was ajax misschien de betere vorige seizoenen maar zeker niet voorin. Dit jaar is het hetzelfde drama.

25 augustus 2013 om 23:37

Ja en zwolle staat eerste dus die hebben de beste aanval?? Je reactie is wel erg kortzichtig.

Speelde hij niet rechtsbuiten bij Ajax? Daar speelt Bojan nu toch?

25 augustus 2013 om 08:21

Goedemorgen

Dat is waar ja, maar tot op heden voegt Bojan niet bijster veel toe aan Ajax. Maar hij heeft wellicht nog tijd nodig.

25 augustus 2013 om 08:28

Dan zou je dus 2 spelers huren van dezelfde club voor dezelfde positie? Das raar.

Dan kan Bojan wel in de spits maar daar wint hij nooit de concurrentie van Sightorsson.

25 augustus 2013 om 12:25

Cuenca heeft vorig jaar toch ook 0,0 toegevoegd. Het lijkt me toch dat Ajax er inmiddels wel echter is dat niet alle spelers die je huurt van topclubs toevoegingen zijn.
Hebben ze geen goede rechtsbuiten in de jeugd rondlopen?
En waarom krijgt Andersen niet gewoon een keer de kans? Die vind ik toe nu toe een stuk betere indruk maken dan Bojan.

Het mag tijd worden dat Ajax kijkt naar de individu in plaats van het merk. Niet alles wat bij Barcelona onder contract staat of stond kan Ajax beter maken.

25 augustus 2013 om 08:22

Goedemorgen

Ben het roerend met je eens, zowel Cuenca en Bojan hebben Ajax niet sterker gemaakt tot op heden.

25 augustus 2013 om 09:00

Nou ja, Ajax is zo gecharmeerd van Barca merk - zelfs hun speelstijl (balbezit is heiligste) is een mindere copie van Barca stijl. Dus, ze willen ook de echte Barca spelers in hun gelederen hebben.

25 augustus 2013 om 10:20

@ adlin

Wauw dat is echt een flater! Ajax kopieert Barca?!
En wie is de grote denker geweest van het denken in balbezit? Wie was de man van zes miljoen? Van welke club ging die naar welke club?

Dat de verhoudingen nu anders liggen veranderd nikd aan de historische context hoor.

25 augustus 2013 om 11:52

@adlin:

Tip: kijk de film Uno momento dado eens. Of van mijn part de wikipedia van Barcelona of Cruijff.

25 augustus 2013 om 13:02

@adlin

Hahaha ga jij eerst maar een de voetbalhistorie bestuderen voordat je zulke onwijs domme uitspraken doet. Ajax kopieert Barca, hahaaa, de oorsprong ligt bij Ajax gast.

25 augustus 2013 om 14:23

Barca heeft de Ajax-style gekopieerd en verbeterd.. dat is wat anders maat..

25 augustus 2013 om 17:10

Dat is precies hetzelfde. de oorsprong lag bij Ajax!

25 augustus 2013 om 09:39

Je slaat de spijker op zijn kop.

Hij wilde graag bij Ajax blijven, dus als het waar is zal het erg tegenstrijdig zijn.

25 augustus 2013 om 17:11

dat wilde ik ook al zeggen, hij wilde graag nog blijven bij Ajax dus we zullen zien.

Overmars is natuurlijk achter de schermen met tlal van zaken bezig.

Een vertrek van Eriksen deze week vraagt ook om fikse ingrepen, Cuenca zal absoluut onvoldoende zijn maar wel als goed alternatief voor Bojan kunnen fungeren.

Het middenveld is sinds het wegvallen van haar belangrijkste speler qua balans, De Jong namelijk, blijkt grote gaten in het Ajax systeem te slaan.
Een zwaar onderschatte speler, die De Jong. Hij is belangrijker dat Eriksen voor het collectief. Maar die 2 samen vullen elkaar zo geweldig aan.

Daar ligt de achilleshiel van Ajax die Overmars moet zien te gaan repareren, dat kan echt niet alleen met de aanstormende jeugd, hoe talentvol ze ook mogen zijn.

25 augustus 2013 om 17:13

Ajax zal niet heel makkelijk ingaan op een bod.
Als Eriksen weg gaat hebben we een onderkant rechterrijtje middenveld.
Ik reken de Jong daar niet bij want hij is geblesseerd.
MEt hem er bij krijgt Ajax meteen een boost, zowel het middenveld als de aanvallers.

Ruil maar met die bojan .. Bojan zijn beste Katie vrijdag was handje klap toen hij gewisseld werd

Het lijk wel als of Ajax niet genoeg krijgt van deze 3de ranks barca spelers.
Overmars,ik begrijp je spelleke niet.
Ajax lijk wel een vazal van Barca te worden.

Waarom Cuenca?
Functioneert jullie halfgod niet helemaal?
Wat ik van Cuenca zag, vond ik ook niet dat hij ontzettend veel bracht. Ook nu is het maar weer afwachten na zijn blessure.

25 augustus 2013 om 09:54

Nee ze functioneren na 4 wedstrijden nog niet. Het niveau in de competitie is zo bizar hoog geworden. We doen het Europees ook zo goed. Daarnaast zijn er veel clubs die veel geïnvesteerd hebben. Moeten wij even aan wennen hoor. Gelukkig dat alles in Twente goed verloopt. Dat is pas echt een club met ambitie. Een club die altijd zoveel naam heeft in het buitenland.

25 augustus 2013 om 10:27

Nogmaals: waarom Cuenca?
Ik snap dat je je aangevallen voelt, maar het is een normale vraag.

Volgens mij hebben ze de flanken met Bojan en Fischer normaal gesproken bezet. Dan lijkt me Cuencaeen dure jongen om op de bank te zetten.

Wat is dat toch altijd met jou en het terugreflecteren op andere clubs..?

25 augustus 2013 om 11:10

@jansen

Omdat de Nederlandse competitie van een zwaar niveau is, misschien moeten we Cuenca maar nog is huren. Als je ziet wat er voor niveau hier rond loopt is, het slikken en vast voorbereiden voordat er blessures komen.

Spaanse media zeggen wat, ga jij dan direct er vanuit dat het waar is. Las ook nog ergens dat Van Rhijn naar PSG waarschijnlijk gaat. Hmm misschien moeten we daarvan ook maar uit gaan dat hij weggaat.

Ik denk dat Cuenca gehaald gaat worden met het oog op de uit vorm zijnde Fischer en Bojan.. Daarbij verwacht ik dat Eriksen nog gaat vertrekken en dus Fischer een linie teruggeschoven gaat worden en gaat spelen als een soort nummer 10, samen met Siem de Jong, als hij weer terug is van zijn klaplong.

Vermeer
van Rhijn
v/d Hoorn
Moisander
Boilesen
de Jong
Schone
Duarte
Bojan
Sigthorsson
Fischer

Ik wordt niet goed van het nieuwe beleid. Doe niet zo gierig en haal eens fatsoenlijke buitenspeler. Er wordt toch geld verdiend aan de CL?

25 augustus 2013 om 09:41

Maar in de huidige tijd betaal je al snel enorm veel, en ik herinner me ene Sulejmani... Ik denk dat Ajax daardoor (oa) een beetje terugdeinst

25 augustus 2013 om 23:46

Sulemani kostte 17 mln. Een goede buitenspeler is voor veel minder te krijgen. Ajax heeft voorin meer power nodig en datloopt nu niet in de jeugd. Dan moet je kopen. Die 3erangs spelers van barca huren slaat helemaal nergens op.

25 augustus 2013 om 10:48

Sg..

Omdat we op deze manier drie jaar op rij kampioen zijn geworden? En omdat we hebben aangetoond dit met (eigen of aangekochte) jeugdspelers kunnen worden? Andere clubs, die tientallen miljoenen hebben uitgegeven hebben dit nog niet bewezen.. Daarom denk ik..

Gierig of niet, het werkt blijkbaar beter dan als een kip zonder kop geld uitgeven.

25 augustus 2013 om 23:51

Ajax is drie jaar kampioen geworden onder het mom van "in het land der blinden..." het spel was meestal niet om aan te zien en dat is het nog steedsniet.

26 augustus 2013 om 08:12

Typisch Nederlands weer. Onszelf klein praten zodra het kan.

We -meerdere ploegen- hebben goede resultaten geboekt tegen sterke tegenstanders uit landen als Spanje, Engeland, Duitsland, Italië. Daar wordt nog steeds zo ontzettend veel meer geld uitgegeven dan hier in Nederland dat je alleen maar kan concluderen dat wij het zo slecht nog niet doen. Het niveau is lang niet zo slecht als steeds gezegd wordt. Daarbij worden ook in de grote competities ontzettend veel fouten gemaakt. Dat is ook onderdeel van het spel overigens...

Misschien houden ze rekening met een vertrek van Eriksen en komt daardoor Fischer of eventueel Bojan op #10 te staan. Als Fischer op #10 komt te staan dan kan Bojan vanaf links spelen en Cuenca vanaf rechts.

op de plek van Fischer moet een andere speler komen
Reden: Fisch presteerd niet of onder de maat
Plek van Sightorson en Hoessen zijn al goed bezet
Geef Hoessen meer de kans en die positie wordt goed vervuld
Conclusle : Daar moet niet nog iemand bij komen

er moet ook iemand gezocht worden die opstaat en het werk van de jong kan overnemen, dit zie je nu, dat de jong erg belangrijk is en zwaar overschat wordt.

25 augustus 2013 om 09:34

idd Schöne kan dat niet belopen. Dus zal er zeker een dynamische middenvelder moeten komen te staan. Klinkt misschien heel gek, maar ik denk dat bijvoorbeeld Bazoer daar de kracht en het vermogen wel voor heeft.

25 augustus 2013 om 09:40

shone is niet dramatisch, maar niet de man die de jong kan opvolgen, denk ik. Bazoer is jong en zal langzaam gebracht worden, maar wie weet.

Ajax had beter wat meer kunnen investeren in een goede rechtsbuiten.

Wat ik tot nu toe van Bojan gezien heb is niet overtuigend. Weinig dreiging en komt te weinig in het spelbeeld voor.

Net zoals bojan niet nodig ... Ik dacht dat bojan wat zou toevoegen maar wat is hij slecht echt een waardeloze aankoop. Cuenca mag lekker in Spanje blijven ga maar lekker voor eigen jeugd! Of heeft na Feyenoord ook PSV ons voorbij gestreefd in jeugd spelers zelf op te leiden!?? Is toch onvoorstelbaar dat ik vrijdag mezelf kapot loop te ergere aan een rechtsback van Ajax en dat ik dan zie en hoor dat de goed spelende rechtsback van PSV verdomme uit mijn eigen Amsterdam kom van zeeburgia... Belachelijk ... Onder de ogen van Ajax speelde een topper en die halen ze niet.. Ze zijn teveel bezig met Denen en spelers bij andere bvos vandaan te halen ! Eigen jongens eerst

25 augustus 2013 om 10:26

Ja, je hebt gelijk!! Ideale schoonzonen ipv ratjes.........want Amsterdam is poep op de stoep.....11 'bergkampjes' in 1team is teveel.

cuenca mag komen . hij wou zelf ook terugkomen zei hij in een interview., bojan op op nummer 10 zette bij vertrek eriksen , zou denk ook optie wezen..bojan was vroeger altijd centrumspits

25 augustus 2013 om 14:28

Alleen speelt Ajax zonder nummer 10.. Ik weet niet waar je Bojan dan wilt zetten.. Eriksen speelt als linkermiddenvelder in het 433 systeem met de punt naar achter.. Er is geen nummer 10 in het Ajax systeem en Bojan is geen middenvelder maar een spits. Hij vind de rechtsbuiten al lastig..

Hij mag alleen komen om Krkic op te halen en meteen weer te vertrekken. Wat een 13 in een dozijn spelers zijn Cuenca en Bojan. Zelfs in de Eredivisie voegen zij helemaal niks toe aan het spel van Ajax. Nooit meer beginnen aan Spanjaarden, want allemaal hebben ze Ajax niks gebracht. Laat andere clubs zich maar ontfermen over de afdankertjes van Barca.

25 augustus 2013 om 10:33

Ook de taal brengt een probleem. Die Spanjaarden spreken geen woord Engels, dus de communicatie gaat ook niet goed. Als je bijvoorbeeld Scandinaviërs pakt, die spreken vaak vloeiend Engels, en spreken de Nederlandse taal ook snel.

25 augustus 2013 om 11:26

Gabri was een topper en publiekslieveling. Urzaiz, Roger, Luque, Cuenca en Bojan hebben inderdaad (tot nu toe) niets toegevoegd aan Ajax 1.

25 augustus 2013 om 11:42

Gabri deed het redelijk, maar had als probleem dat hij veel te weinig rendement had voor een middenvelder en dat hij regelmatig geblesseerd was. Kan nou niet zeggen dat hij Ajax sportief iets gebracht heeft, ondanks dat hij gewoon in een goed elftal speelde. Je bent overigens in je rijtje mislukte Spanjaarden de geweldige Juanfran en Oleguer vergeten.

Van de 8 Spanjaarden hebben er dus 7 vooralsnog niks toegevoegd aan Ajax 1.

Jammer dat ze allebei maximaal 60 kg wegen.

Ik snap eigenlijk niet wat Barça in deze jongen ziet, is gewoon niet goed genoeg, nu niet en nooit niet. Voor ajax is het een ander verhaal, als hij fit is zou hij bij iedere nl club in de basis komen te staan, met nog een paar veranderingen zou ajax een best goed team hebben, je zou eventueel Ziyech van Heerenveen kunnen halen en hem op de plek van Andersen zetten, of Eriksen zou kunnen blijven en dat staat hij natuurlijk op de positie van Andersen.

Vermeer
Ligeon
v/d Hoorn
Moisander
Boilesen
De Jong
Poulsen
Andersen
Cuenca
Bojan
Fischer
25 augustus 2013 om 10:36

Ziyech van Heerenveen is een goede speler, maar na 70 minuten is hij helemaal kapot en brengt hij niks meer. Daarbij moet hij denk ik op dit moment een hoop geld kosten, en is hij niet de speler die Ajax zoekt, heeft nog niet voldoende ervaring om de plek van Eriksen op zich te nemen.
Ik zou eerder voor Duarte gaan.

25 augustus 2013 om 11:17

Ik zou eigenlijk nog eerder Andersen gewoon laten spelen, maar als het TH een aanvaller in hem ziet wat best zou kunnen zouden Ziyech en Duarte wel goede oplossingen zijn als ga je wel flink achteruit tov Eriksen. Eigenlijk is het beste dat Eriksen nog 1 seizoen blijft en dat Andersen hem dan opvolgt.

Ik denk gewoon dat Ajax het kampioenschap dit jaar eindelijk aan een ander gunt dat ze der geen zin in hebben. Frank niet, de spelers niet, de leiding niet. Frank niet door zijn basis, zijn wissels, zijn spelstijl. De spelers niet door de lamlendigheid die er vanaf straalt en het middelmatige nivo die een aantal momenteel hebben. De leiding niet vanwege nu ook weer misschienw eer het huren van Cuenca. Waarom, wat voegt deze jongen toe? Hoeveel is ie herstelt van zijn blessuren, komt ie terug op zijn nivo, al heb ik geen flauw idee wat dat nivo was nooit getoont. Ik denk dat iedereen die Ajax een warm hart toedraagt rekening moet houden met een minder jaar. Ok dat mag dat kan, maar dit moet niet te lang gaan duren. Zunigheid is prima koop dat een knappe speler ipv drie van die halfbakken.

Past natuurlijk uitstekend in de Cruijff-doctrine. Mislukte jeugdspelers van Barcelona bij Ajax laten spelen.

zou niet echt handig zijn van Barca om deze jongen aan Ajax te verhuren. Als ze opgelet hadden zien zij dat Bojan als rechtsbuiten gebruikt wordt. Door de verhuur van Cuenca aan Ajax concurreren zij met elkaar waardoor ze niet beiden veel minuten kunnen maken.

Hou Cuenca lekker in Barcelona. Vorig jaar moest Ajax een gigantisch hoog bedrag betalen om hem te mogen huren voor 6 maanden en toen speelde hij maar een paar wedstrijden en overtuigde hij alles behalve.

Nu is hij opnieuw geopereerd, moet hij opnieuw fit worden, wie zegt dat hij het nu wel aan kan? Als Barça wat van de prijs doet mij best maar niet voor 500k of een deel van zijn salaris.

Cuenca is welkom. Maar bojan moet waarschijnlijk nog wennen aan het spel. Verdidigers spelen natuurlijk wat beter tegen grote namen dus dat is ook een probleem voor zulke spelers!

25 augustus 2013 om 11:47

Wat een lachwekkend excuus. De verdedigers spelen wat beter tegen grote namen. Als deze spelers ook maar 10% van de potentie die hen ooit werd gebruikten, horen ze door alle verdedigingen in Nederland heen te lopen. Verdedigen kan men namelijk voor geen meter in Nederland. Kijk maar in het buitenland hoe Nederlandse clubs voor lul staan tegen Luxemburgers, Roemenen en Russen.

Alle kneuzen-spitsen ter wereld die hier topscorer worden, maar in het buitenland geen knikker meer raken. Ja hoor, Bojan speelt slecht omdat de verdedigers hier zo goed zijn.

Bojan mag even banken wat mij betreft, die man heeft zijn kansen zo een beetje verpest. Hij heeft niemand bij Ajax overtuigt.

Cuenca vind ik een beter rechtsbuiten, hij is sneller en heeft een sterkere dribbel en voorzet. Ik denk dat Ajax meer aan hem heeft aan de rechterkant, dan Bojan.

Wat loopt iedereen hier Bojan al af te kraken? Die jongen heeft net 4 wedstrijden gespeeld en moet al weer weg van jullie. Realiseren jullie zelf niet hoe belachelijk dit klinkt? Hij moet nog wennen aan Ajax en voor de rest is hij niet belabberd slecht o.i.d. Hij speelt nooit lager dan 6 in ieder geval. Hij is altijd aanspeelbaar en het voetbal spat er wel degelijk van af bij deze jongen. Geloof me, als Ajax weer goed gaat voetballen zal deze jongen scoren en assists geven.

25 augustus 2013 om 13:00

Eindelijk iemand die het inziet.. wat zijn er mensen toch altijd snel met hun mening als een speler even tegenvalt..

Zoals Miccoli al aangeeft, die jongen heeft pas een paar wedstrijden gespeeld. In de Cruijf Schaal speelde hij een goede wedstrijd, tegen Roda ook een prima wedstrijd (enkel wat egoistisch) daarna werd het minder, maar het laatste wat we moeten doen is nu al roepen dat hij niks toevoegt etc. Ik heb er vertrouwen in dat het nog goed komt, ik denk dat de 1e goal een bevrijding voor hem zal zijn.

25 augustus 2013 om 13:01

Als je in 4 wedstrijden helemaal niets laat zien, het is raar dat als een speler zo
leuk kan voetballen zo weinig rendement heeft..

25 augustus 2013 om 14:24

Heb jij die wedstrijden gezien? Van een speler van het grote Barcelona mag je meer verwachten dan enkel meespelen, zonder dat hij iemand positief opvalt. Meneer hangt de grote vedette uit, is te lui om mee te verdedigen, is nooit op zijn positie te vinden en gaat veel te snel liggen. In de wedstrijden tegen AZ krijgt hij een 4 voor de moeite.

Nee, ik verwacht niet dat hij het team gaat dragen vanaf het begin. Maar graag zou ik enig potentieel zien wat kan lijden tot enig rendement. Hij passeert nooit een man, geeft zelden een goede voorzet, heeft een matig schot en geeft geen bijzondere passes. Dan blijft er wel erg weinig over van een speler van Barca. Als hij een speler uit eigen jeugd was geweest, dan had ik minder kritiek gehad. Echter ligt gezien zijn afkomst, voor hem de lat hoger.

Nee alsjeblieft, ik hoef geen Cuenca te zien meer. Hij heeft mij ontzettend teleurgesteld.
Was optimistisch over hem net zoals Bojan, maar die begint mij nu ook al de keel uit te hangen.
Kom met Andersen of Meleg in de basis en stop met dit soort spelers te halen. Of koop een fatsoenlijke rechterbuiten speler.

Zou goed zijn nog een buitenspeler erbij te halen. De kwaliteit in de breedte met sana en andersen is gewoon te mager.

Lesley de Sa verwacht ik niet veel van. En Moses Daddy komt nog een keer op proef. Dus dan lijkt het me een goed idee om te huren.

Alsjeblieft zeg ! Laten we dat nou maar eens niet doen.
Hoe fit is Cuenca ? Waarom weer een dure speler huren ?

Heeft de scouting afgelopen seizoenen zitten slapen ? Er moet toch ergens wel een rechtsbuiten te scouten zijn, die er direct staat !

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren