Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Ajax moet vrezen voor bod uit Duitsland op Bazoer'

Laatste update:

Frank de Boer heeft een aantal veelbelovende talenten in de Ajax-selectie zitten en Riechedly Bazoer heeft volgens velen de mooiste toekomst voor zich liggen. De vraag is wel hoelang hij voor de Amsterdammers te behouden is: de prestaties van Bazoer blijven ook in het buitenland niet onopgemerkt. De belangstelling van VfL Wolfsburg zou inmiddels serieus zijn.

/

De werkgever van Bas Dost was lange tijd bezig met de komst van Breel Embolo, maar het toptalent van FC Basel wordt nu ook in verband gebracht met topclubs uit Engeland en Italië. Wolfsburg lijkt de komst van Embolo dus mis te lopen en heeft in dat geval behoorlijk wat geld over voor de komst van Bazoer. Hij is overigens een heel andere speler dan Embolo, die bij Basel in de aanval rondloopt.

De negentienjarige Bazoer heeft bij Ajax nog een contract dat tot de zomer van 2020 doorloopt en volgens de Wolfsburger Allgemeine Zeitung wil Wolfsburg graag weten wat het moet kosten om deze verbintenis af te kopen. Bazoer, die momenteel geblesseerd is aan zijn knie, speelde tot dusver 28 competitiewedstrijden voor Ajax in de Eredivisie.

Denk je dat Riechedly Bazoer de absolute top gaat halen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Niks te vrezen, gewoon alles weigeren behalve bij een bod van 40+.

1 december 2015 om 11:00

Waarom zou je een belachelijk bedrag vragen als je hem eigenlijk niet wilt verkopen? Gewoon nee zeggen lijkt me dan een betere optie. Niet onderhandelen over spelers die je niet kwijt wilt. Zeker niet als je geen waardig vervanger terug kunt halen. Leuk als je dan 40mln hebt, maar een topper haal je niet naar Nederland en in de selectie heb je geen waardig vervanger klaar staan.

Krijg je jongens als zimling of heitinga. Kun je beter je grootste talent behouden.

1 december 2015 om 11:04

Waarom? Omdat als een club een belachelijk bod wil uitbrengen je dit moet accepteren. 40+ miljoen kan je heeeeel veel mee doen. Voetbal is managen...gaat niet om 1 of 11 spelers maar om een selectie. Met zoveel geld kan je de selectie echt wel sterker maken.

1 december 2015 om 11:13

Normaal zou je met 40 miljoen heel veel kunnen doen. Alleen bij Ajax gooien ze het in de kluis, en doen ze er niks mee. Dat is het hele gezeik rondom ajax.
Elke club in Nederland raakt zijn toppers kwijt, is het niet nu dan is het volgend jaar. Maar het gaat erom wat je met dat geld gaat doen.

1 december 2015 om 11:16

Je bent verplicht een tegenbod te doen na een bepaald aantal x nee te hebben gezegd. Dus kun je beter zeggen 'dit bedrag en niets minder'.

1 december 2015 om 11:37

Ajax doet er heel veel mee, 8-10 miljoen per jaar in de opleiding stoppen. Ex. jeugdaankopen, recent zijn Tete, Riedewald, Bazoer, van de Beek, El Ghazi, Cerny doorgebroken. Indrukwekkend rijtje waar Muric en Nouri zich nog snel bij zullen voegen.

Eiting zal Bazoer gaan opvolgen, wat een talent is dat in de A1! Ook hebben wij zonder grote verkopen dit jaar ons afgelopen jaar versterkt met 16 miljoen aan transfers. Oa Gudelj konden we voor een clausulebedrag oppikken nog voordat de concurrentie met de ogen konden knipperen. Die moesten wacht op inkomende transfers, ajax heeft het geld liggen.

1 december 2015 om 11:42

Snizzle,

Milik, Gudelj, Sinkgraven en Younes zitten gewoon wekelijks bij de selectie dus er wordt heus wel geld uitgegeven. Ajax kan er ook niks aan doen dat de spelers vanuit de jeugd meer indruk maken.

Daarbij moet ook niet vergeten worden dat voor El Ghazi, Cerny en Bazoer vergoedingen zijn betaald aan hun vorige club.

1 december 2015 om 11:50

Dijks blijkt ook gewoon de missende schakel, perfecte speler voor de LB positie. Viergever gaan we nu ook weer nodig hebben als back up, Riedewald is geschorst.

1 december 2015 om 11:58

Waar baseer je deze uitspraak op? Heb nog nooit van die regel gehoord.

1 december 2015 om 12:08

Toen Ajax Suarez wilde kopen van Groningen heeft Groningen constant nee geroepen en dat heeft tegen ze gewerkt in de rechtzaak die Suarez aanspande tegen Groningen omtrent het niet willen meewerken aan een transfer. Groningen werd wel in het gelijk gesteld, maar werd wel verplicht een tegenbedrag te noemen. Ze gaven toen 9 miljoen aan en dat accepteerde Ajax en toen ging Suarez alsnog.

1 december 2015 om 13:58

De spelers die je noemt zijn stuk voor stuk geen toppers.

Een topper als nazomer moet je pas verkopen als je een topper kan terug halen of iets in je opleiding hebt die tegen de basis aan schurkt. Dat heb je nu niet en bazoer is nog lang niet uitgeleerd. Geld hè. Je ook niet nodig...gewoon niet doen dus.

40 mln zal er toch niet geboden worden dus het heeft weinig zin daar over te fantaseren.

3 december 2015 om 18:56

@afcanats

Laten we het anders zeggen dan, ....wat levert het Ajax op? En dan niet over geld beginnen, maar sportieve gewinsten. Heb jij de Europese reeks van Ajax bekeken? Kijk je elke week naar het sprankelende voetbal? Jullie hebben zo'n rare maatstaf, alsof de prioriteit ineens bij het aantal internationaal doorgebroken spelers ligt. Daar krijg je echt geen prijs voor hoor. Juich jij op de tribune als er ineens 25 miljon op de rekening bij staat ? Erg raar allemaal .....

1 december 2015 om 11:42

Je moet wel gek wezen wil je 40 miljoen voor Bazoer neertellen. Naast dat hij het niet waard is kun je veel betere spelers halen voor dat geld.

1 december 2015 om 11:49

Haha die is iver 5 jaar het dubbele waard dus zou niet zo gek zijn hoor. Is zelfde voor Martial zon monster bedrag, je betaald het omdat je er in commercie en doorverkoop hoopt op het dubbele en tegenwoordig gaan er zulk achterlijke bedragen om in voetbal dat ik Bazoer makkelijk voor 80 mil verkocht zie worden rond zijn 25e mits hij blijft groeien ofcourse maar dat zit bij hem wel goed

1 december 2015 om 12:01

Wolfsburg is commercieel helemaal niet interessant. Ze betaalden voor Draxler 36 miljoen, maar die had 100 wedstrijden in de Bundesliga, meerdere seizoenen CL ervaring en maakte deel uit van de selectie die wereldkampioen werd. Wolfsburg zal bij alles meer dan 15 miljoen al bij voorbaat afhaken.

1 december 2015 om 12:08

Mooi zo, dat is ook de bedoeling natuurlijk bij een achterlijke vraagprijs. Alle wolfburgs en dergelijk matige clubs vallen daardoor af omdat het geld er niet is. Mogen wij er in NL langer van genieten en jaartje of 2 later alsnog verkopen aan een nagenoeg topteam. Win/win

1 december 2015 om 16:21

Haha geloof je het zelf? Niemand gaat 40 miljoen betalen voor een wisselvallig talentje uit de Eredivisie. Nu niet en ook over pakweg 3 jaar niet.

1 december 2015 om 17:30

Klopt. Gelukkig is bazoer geen 'wisselvallig' talentje en moet je weinig verstand van voetbal hebben als je niet ziet dat hij misschien wel de beste jeugdspeler van Nederland is en er lopen er flink wat rond these days in de cat. 16-20

1 december 2015 om 19:20

40+? Neem aan dat je daarmee zo rond de 55 bedoelt? Met de huidige markt is dat voor zo'n toptalent helemaal niet meer vreemd.

Gewoon 30 miljoen vragen. Dan stopt de interesse gelijk!!

1 december 2015 om 10:26

Ik zie hen dat nog wel bieden ook.

1 december 2015 om 10:48

Ik vraag me af of 'volkswagen' wolfsburg nog wel zo veel mag uitgeven hoor.

1 december 2015 om 11:01

Maar 30 miljoen voor een jonge dynamische middenvelder wat op het moment gewoon de beste speler van de Eredivisie is. In deze markt is dat nog niet eens zo'n heel gek bedrag.

1 december 2015 om 11:05

beste speler van de eredivisie???, lopen wel betere rond. maar hij heeft wel potentie.

1 december 2015 om 11:10

Beste speler van de eredivisie is wel behoorlijk overdreven hoor

1 december 2015 om 11:34

Hmm wie zijn op het moment beter dan? Ik vind Bazoer echt een lichtpunt seizoen. Je zou kunnen zeggen dat Klaassen qua ervaring is. Maar ik vind Bazoer kwalitatief beter. Bij PSV heb je Guardado en de Jong. Maar ook hun vind ik niet beter. Bij Feyenoord heb je momenteel (en dit zeg ik als Feyenoorder) ook niemand lopen, die beter is dan Bazoer.

1 december 2015 om 11:51

Guardado is de beste natuurlijk.

1 december 2015 om 18:09

Haha bazoer beste? Guardado, willems, de jong, lestienne, moreno, karsdorp, el ahmadi, ziyech dan?

1 december 2015 om 19:11

Gustafson? Hij is minimaal een even groot talent als Bazoer.

1 december 2015 om 10:38

Tuurlijk Wim, want |wolfsburg heeft geen geld, die betaald niet gewoon 22 miljoen pond voor Schurrle....
Ik vind dat Bazoer hier gewoon vertrouwen in zichzelf moet hebben en moet wten dat hij na nog een paar jaar Ajax 1 gewoon rechtstreeks naar de absolute top kan. Een tussenstop bij de subtop zoals de grijze fabroieksclub Wolfsburg is, is voor zo'n super talent niet nodig.

1 december 2015 om 10:42

Welke club dan? Een Bayern, Barca of Real zit echt niet op hem te wachten hoor. Dan wordt het gewoon een gevalletje Illaramendi, Kimmich of Rafinha. Af en toe invallen, bekerwedstrijden spelen, maar nooit elke week 90 minuten spelen.

1 december 2015 om 11:09

Toen waren de problemen met Volkswagen er nog niet. Ik ben er heilig van overtuigd dat de bijdrage van Volkswagen snel zal dalen. Het is simpelweg niet te verkopen aan de buitenwereld. Overal bezuinigingen en mensen eruit, maar wel 100 miljoen naar Wolfsburg..

Daarnaast wil ik Bazoer adviseren om dit nooit te doen. Ben naar Wolfsburg-Psv geweest en voor die stad is maar 1 woord de juiste: verschrikkelijk. Daar wil je nog niet dood gevonden worden.

1 december 2015 om 11:19

Daarbij heet PSV aangetoond dat Wolfsburg niks beter is dan de Nederlandse top. Dus kan hij beter bij een club veel meer naar zijn straatje blijven, en langere periode dan nu, presteren en dan pas later voor een klapper gaan. Dat is voor Ajax beter, dat is voor Bazoer beter.

1 december 2015 om 11:25

Ik wotd een beetje ziek van mensen zoals jij elphenomeno. Bazoer is een absoluut toptalent uit het land van robben, sneijder, van basten en bergkamp. Niet uit luxemburg dus en niet zoals illaramendi of rafinha een middelmatig talentje. Als hij zich doorontwikkeld zoals nu, is hij over 2-3 jaar klaar om bij elke absolute topclub in europa bij te dragen op het middenveld. Ik weet dat de eredivisie zwak is geworden, maar ga alsjeblieft niet doen alsof onze toptalenten minder zijn dan die van andere landen.

1 december 2015 om 11:29

Een zwaluw maakt nog geen zomer. Natuurlijk is Wolfsburg beter dan de Nederlandse top.

1 december 2015 om 11:44

Elphenomeno. Vraag me ook af hoe jij nu al weet dat die clubs niet op de Bazoer van een aantal jaar verder zitten te wachten.Volgens mij is het toch echt een absoluut toptalent dat het heel ver kan schoppen. Ik zie hem wel ontwikkelen tot een soort Yaya Toure, volgens mij wilde elke club die wel op zijn hoogtepunt hebben?

1 december 2015 om 12:28

est-1913: zowel in de oefenpot in de zomer tegen Ajax als de 2 CL-duels tegens PSV is dat absoluut niet gebleken. En laten dat nou precies de testmomenten zijn dat je jezelf kan meten met de buitenlandse top...

1 december 2015 om 10:48

waarom zou je 30 miljoen vragen voor bazoer, ik zou gewoon 70 miljoen vragen! wij onderschatten de topspelers van de eredivisie vaak. als je naar de premier leauge kijkt....zijn de eredivisiespelers stuk voor stuk goed aan het presteren...en bazoer is een wereldtopper in wording

1 december 2015 om 11:51

Juist, gewoon achterlijk mee doen en minimaal 60/70 mil vragen en deur dichtgooien. Als ze dan echhht willen betalen ze wel en anders mogen wij er in NL nog een paar jaar van genieten

1 december 2015 om 12:12

Hmm veel Eredivisiespelers presteren ook totaal niet in de PL. Anita, De Jong, Depay om er een aantal te noemen.

1 december 2015 om 12:33

De jong is beless dus beetje raar. Nu weer aan het terugkomen maar na 1,5 jaar niet spelen kan je er niet in eens weer staan, anita is al jaren niet veel, leuke bankzitter en dit seizoen weer een beetje spelen maar goed zeker niet. Depay noem je op maar die heeft alleen een dip, heeft al laten zien dat die het best wel aankan dus ook dat komt goed. Eigenlijk alleen een anita die niet geweldig presteert maar verder doen alle NLers het naar behoren hoor.

1 december 2015 om 12:57

Vind het wel jammer dat je de Jong erbij zet. En Depay al na 4 maanden Engeland afrekent. Depay komt er wel geloof me....mensen zien dat ook, hij heeft niet voor niets de meest verkochte shirtje na Messi en Ronaldo....het komt er nu even niet uit.

Anita doet het voor zijn kunnen prima....is vaak basisspeler en heeft volgens mij alle wedstrijden gespeeld dit seizoen....alleen Newcastle draait moeizaam daarom horen we niks.

Zat van de week tottenham - Chelsea te kijken....geweldig om te zien dat ...eriksen dembele vertonghen alderwereld matic de beste spelers waren en allemaal in de eredivisie hebben gevoetbald.

Mensen moeten minder naar Johan Derksen en van der Gijp luisteren!!!

1 december 2015 om 18:12

Matic liet anders niet veel zien in de eredivisie. Trouwens de pl stelt ook steeds minder voor.

Heeft nog een doorlopend contract, dus echt vrezen hoeven ze niet. Gewoon de hoofdprijs vragen dan is Wolfsburg zo weer vertrokken.

1 december 2015 om 11:23

Precies! Of een schofterig hoog bedrag of hij blijft. Het is een juweeltje en de hele Europese top zal hem binnenkort willen. Dus of 40 miljoen of hij blijft :D. Om geld zit Ajax toch al niet bepaald verlegen.

1 december 2015 om 11:48

Juist en de opvolger loopt al rond, Eiting. Kortom we hoeven over twee jaar niks uit te geven om hem te vervangen.

1 december 2015 om 12:32

Eiting is een groot talent, dat ga ik nieteens proberen te ontkennen. Eiting is de beste voetballende '6' die ik bij Ajax in de jeugd heb gezien in jaren maar hij is nog niet zo compleet als Bazoer. Bazoer is iets atletischer, sterker en sneller dan Eiting dat is, Eiting daarintegen is wel een betere passer en spelverdeler die ook als CV heeft aangetoond te kunnen verdedigen. Bazoer naar Eiting is precies het probleem van de eredivisie dat is te vergelijken met Wijnaldum inruilen voor Propper/Maher, een zeer goede speler omruilen voor een goede speler. Begrijp me niet verkeerd, vd Beek en Eiting kan op termijn het middenveld van Ajax overnemen met een creatieve nr10 ala Andersen/Sinkgraven of mijn persoonlijke favoriet Noui ervoor.

1 december 2015 om 15:01

Ik zou niet weten waarom Eiting niet een zeer goede speler kan worden, uiteraard hij is niet niet zo sterk als Bazoer maar heeft ook nog 2,5 jaar om daar aan te werken.

Ik denk dat je op deze manier als je goed opleid en hem goed ontwikkeld geen kwaliteit hoeft te verliezen, maar wel veel geld verdiend.

Nog ruim 4 jaar een contract, doet het geweldig, is basiskracht en gaat een enorme toekomst tegemoet. Voor hoeveel ging Martial ook alweer?

1 december 2015 om 10:41

Die had zich al bewezen in de Europese subtop, bij een ploeg als Monaco en in de Ligue 1. Toch andere koek dan de Eredivisie waar de laatste jaren nauwelijks meer spelers de overstap maken naar topploegen. De sterspelers vertrekken tegenwoordig naar clubs als Southampton en Newcastle.

1 december 2015 om 10:49

Ja noem je inderdaad 2 voorbeelden die beiden de overstap gemaakt hebben na een grote club, waar de druk enorm is, maar een club die al jaren niet meer bij de absolute top hoort. Depay had toch veel beter eerst naar een Schalke/spurs kunnen gaan? Die jongen staat gigantisch onder druk, presteert niet al te goed en wordt enorm hard aangepakt door de media. En elke kenner weet dat Blind niet goed genoeg is voor United. Bovendien is United al jaren niet meer van het niveau Barca, Real of Bayern. Ook clubs als Paris, Juve, Atletico, City, Dortmund etc zijn een stuk sterker.

1 december 2015 om 11:02

Depay had ook gewoon een tussenstap moeten maken, net zoals Bazoer dat zou moeten doen over 2 jaar ofzo. Ik snap dat de stap verleidelijk is, maar er zijn toch maar erg weinig grote talenten geslaagd die vanuit de Eredivisie direct naar de top gaan. Erg jammer, maar zo gaat dat tegenwoordig.

1 december 2015 om 11:05

Dat valt wel mee EP. Ja Utd heeft het even moeilijk in de CL, maar City weet daar alles van (eindigde ook eens onder Ajax bijvoorbeeld) en in de EPL verschillen ze maar een puntje.

Juve in deze huidige vorm schat ik ook niet een stuk sterker in (en ik twijfel ook over Dortmund die geeneens CL spelen).

Btw Alderweireld ging naar Atletico, van Ginkel ging naar Chelsea. Elk jaar gaat er dus wel degelijk een speler richting een topclub.

Niemand zegt dat Bazoer dan ook gelijk basis moet staan, maar dat een topclub hem wil halen is wel degelijk aanwezig.

1 december 2015 om 11:22

Ja want Van Ginkel en Alderweireld deden het daar ook zo goed. Beiden speelden nauwelijks. Alderweireld heeft zijn carriere daarna nog goed opgepakt, maar dat Van Ginkel niet echt zeggen.

1 december 2015 om 11:29

Haha bij elke argument van EP komen we met feiten en dan is het weer van

" Ja maar.. "

Je zegt er gaan geen spelers naar topclubs Depay en Daley spelen regelmatig bij United die maar 1 punt verwijderd zijn van de koppositie.

Toen zei je United is geen top meer. Dus ik noem Atletico en Chelsea.

" Ja maar... "

1 december 2015 om 11:49

Martial had nog maar een 1-jarig contract als ik het me goed herinner. Compenseert dat niet wat?

1 december 2015 om 12:59

Al jaren maken per seizoen 1 of 2 topspelers in Nederland de overstap naar de top in het buitenland. Dat zijn gewoon de feiten.

Of ze slagen is dan niet altijd meer afhankelijk van de Nederlandse Eredivisie maar ook van of de nieuwe trainer de speler goed gebruikt, de speler heel blijft, of de club wel past bij de speler.

Laat ik voor het gemak de laatste 5 jaar pakken. Spelers van een Nederlandse naar een absolute topclub (veelal CL-ploeg dan wel een ploeg die vaak kampioen is geworden) in een land op dat moment:

2010-2011
Suarez van Ajax naar Liverpool (nu in de top 5 spelers van de wereld)
Emanuelson van Ajax naar AC Milan
Affelay van PSV naar Barcelona

2011-2012
Stekelenburg van Ajax naar AS Roma
Castaignos van Feyenoord naar Inter

2012-2013
Van der Wiel van Ajax naar Psg

2013-2014
Alderweireld van Ajax naar Atletico
Kevin Strootman van PSV naar AS Roma
Van Ginkel van Vitesse naar Chelsea

2014-2015
Blind van Ajax naar Manutd
De Vrij van Feyenoord naar Lazio
BMI van Feyenoord naar Porto

2015-216
Kishna van Ajax naar Lazio
Depay van PSV naar Manutd

En dan noem ik inderdaad Wijnaldum, Clasie, Pelle, Chadli, Vertonghen, Eriksen, Janmaat, Anita, Tiote en de reutemeteut die echt belangrijk zijn gebleken voor hun club in een topcompetitie nog niet eens.

Bazoer is nu al een van de betere in de eredivisie en nog erg jong. Niks mis mee als hij blijft, maar bij Wolfsburg kan hij wel leren op hoger niveau en van routines. Daarnaast ook een perfect stap omhoog. Subtopper in Duitsland en Europees gezien een middenmoter. Dus perfecte stap.

1 december 2015 om 10:32

Nou betalen dan, 55 miljoen!

Bazoer zal slim genoeg zijn om te weten dat hij gewoon nog een jaar moet blijven. Hij krijgt veel vertrouwen van de Boer en hij heeft ook punten waar hij aan moeten werken, sneller spelen ipv de bal willen brengen bijv.

Riechedly is een nuchtere knul die weet dat hij bij Ajax op de juiste plek zit. Nee hoor, Ajax hoeft zich geen enkele zorgen te maken. Die blijft nog wel een aantal jaar. We gaan een hele mooie tijd tegemoet met deze jongen.

1 december 2015 om 10:36

Dat dachten wij ook .

Zal me niks verbazen als ie komende zomer weg is.

1 december 2015 om 10:48

Het grote verschil met jullie en ons is dat als hij bij ons weggaat we er toch mag ik hopen ongeveer 30/40 miljoen krijgen... bij jullie ging ie gratis weg (flauwe Krijtstreep)

On:
Ik denk niet dat Ajax hem gaat verkopen of Wolfsburg moet met een niet te weigeren bod komen(minder dan 40 meloenen niet eens antwoorden!) en dan nog is het aan Bazoer zelf om ja of nee te zeggen.
Dus moet Ajax vrezen... nee absoluut niet!

1 december 2015 om 10:56

Hoe kom je op een bedrag van 30/40 miljoen uit? Vanwege zijn flinke zak aan ervaring? Vanwege zijn prestaties met Ajax in Europees verband?

Dat Bazoer een groot talent is staat buiten kijf. Maar is het niet wat te voorbarig om er een prijskaartje van 30/40 miljoen aan te hangen?

1 december 2015 om 10:59

Nee, ajax wil hem niet kwijt en hij ligt lang vast. De markt is geexplodeerd, daarom is 55 miljoen een prima start voor onderhandelingen.

1 december 2015 om 11:02

@afcanats

Ja, ik heb gehoord dat Arsenal Sanogo voor 17.5 miljoen ging verkopen aan Ajax.

1 december 2015 om 11:16

Fr12jules Depay is ook pas 21, speelde zelfs nooit in de CL maar ging wel weg voor meer dan 30 miljoen.

Het is dus echt niet zo vergezocht dat een jongere speler dan ook voor 30/40 miljoen verkocht kan worden aangezien de transfersommen steeds omhoog gaan.

Ajax verkoopt spelers met eenjarige contracten voor meer dan 10 miljoen, dus dan moeten ze ook in staat zijn om Bazoer voor het drievoudige te verkopen (zolang hij dus meerderjarig onder contract staat).

1 december 2015 om 11:24

Dat is een ander verhaal en kan je totaal niet met zijn Ajax tijd vergelijken. Bij PSV was hij niet tevreden, bij Ajax heeft hij het prima naar zijn zin. Riechedly is niet het type om weer snel naar het buitenland te vertrekken. Hij zit goed op zijn plek in Amsterdam en dat heeft hij meerdere malen laten weten. Daarnaast zal Ajax een enorm bedrag vragen, mochten er clubs aankloppen. Totaal niet realistisch. Ajax hoeft zich geen enkele zorgen te maken.

1 december 2015 om 11:31

Dat zal Ajax niet doen, Eerst kijken hoe Zivkovic van 2 miljoen zich ontwikkeld naast de pools toptalent Milik die 2,5 miljoen heeft gekost.

1 december 2015 om 11:36

@scrum:

Depay was wel international en al meerdere jaren basis dat is wel een flink verschil. Dan is Depay ook nog eens een scorende aanvaller. Daar betalen ze ook al veel meer voor!

In Nederland betalen ze nu eenmaal minder, ben bang dat het niet meer zal zijn dan een 20/25 miljoen max.

Daarbij moeten we ook nog maar zien hoe hij zich verder ontwikkeld. Nu echt geweldig maar moet die lijn wel door trekken. Kijk een Vilenha, was in de jeugd een echt mega talent, zat bij de jong Oranjes altijd een generatie hoger.

En staat nu al zo 2 jaar voledig stil in zijn ontwikkeling. Dan ga je als Buitelandse clubniet 40 miljoen neer leggen voor iemand die het 1 jaar nu goed doet in de Eredivisie.

1 december 2015 om 11:55

Vilhena of bazoer... Echt kapsis... Iedereen in NL ziet dat Bazoer van uitzonderlijke klasse is, stukken beter dan Depay omdat ik hem persoonlijk nog geen slechte wedstrijd heb zien spelen en Depay boj PSV zo ni en dan wisselvallig was. Als ajax hem niet wilt verkopen gaan ze gewoon 50mil of meer vragen, en terrecht want over 5/8 jaar is hij er 100 waard met de prijzen van these days. Bazoer is het grootste talent van NL op dit moment dus zal ook wel voor heel veel verkocht gaan worden verwacht ik.

1 december 2015 om 11:59

Capis hij staat t/m 2020 vast en zal tussendoor hopelijk nog verlengen. Ik denk niet dat hij voor zijn 21e vertrekt, dat zou wel heel erg jong zijn.

Talentvolle buitenspelers zijn er genoeg (united wordt nu verweten dat ze Depay en Martial hebben gehaald ipv de goedkopere Douglas Costa), Ajax heeft er zelf meerdere, maar een allround middenvelder zoals Bazoer op zijn leeftijd zijn er niet zoveel. Kijk bijvoorbeeld eens hoe gewild Pogba is.

Ik denk dus wel degelijk dat hij meer kan opbrengen dan 25 miljoen.

Vilhena heb ik het nooit echt in gezien, even min Clasie. Bazoer is van een hele andere klasse. Laten we niet vergeten dat Bazoer vorig jaar al zijn doorbraak maakte waarin hij 22 wedstrijden voor Ajax 1 speelde.

1 december 2015 om 12:14

@scava: Vilenha was altijd een nog veel groter talent dan Bazoer was! Bazoer is ook niet van uitzonderlijke klasse, is een groottalent dat zeker. Depay speelde al 3 jaar basis Bazoer nog niet eens een heel jaar. Waar Vilenha in d ejeugd wel altijd van uitzonderlijke klasse was. Maar dat zegt dus lang niet altijd alles!

En dat is het probleem met talenten je weet niet hoe goed ze over 5/8 jaar zijn. Omdat ze zich moeten blijven ontwikkelen. En heb je dus ook nog geen idee hoeveel hij dan waard is.

1 december 2015 om 12:21

@scum:

Laten we hopen dat hij zo slim i som inderdaad nog zeker 2/3 jaar hier te blijven bij Ajax! Zal voor hem zelf ook het beste zijn.

Genoeg goed ebuitenspelers? En talenten er in? Die izjn er veel minder juist dan middenvelders. Frankrijk bijv, stikt ook van de talenten daar. En dna blijft het een gegeven dat er voor aanvallers altijd meer word betaald dan voor andere spelers. Pogba is ook wel even van ee heel ander niveau nu al, bewijst zich bij Juventus en in de CL als dragende speler.

Wat heeft Clasie hier mee te maken verder?? Ik haal Vilenha aan dat hij in de jeugd wel uitzonderlijk was. Werd met onder de 17 wereld kampioen en hoorde nog bij een jongere generatie. Ik bedoel met hem aan te geven dat je al speler wel moet blijven ontwikkelen.

Vilenha maakte zijn debuut toen hij 16 was bijv, en toen hij 17 was speelde hij al 27 wedstrijden.

1 december 2015 om 16:19

De onder 17 werd helemaal geen wereld kampioen. Ze werden zelfs laatste in de groep achter Mexico, Congo en Noord Korea met maar 1 punt.. En dat schamele punt was dankzij Ajacied Gravenberch die toen ook zomaar opeens in verband werd gebracht met Man Utd (zo zie je maar dat het dus niks zegt met welke clubs je in verband wordt gebracht in de jeugd, het gaat erom wat je doet in het 1e).

Oranje heeft nog nooit het WK onder 17 gewonnen. We werden ooit eens 3e in 2005 met toen een veel hoger aangeschatte selectie (sarpong en Goossens van Ajax waren toen heel erg gewild).

Vilhena is van 3 januari 1995, hij maakte zijn debuut op 22 januari 2012. Hij was dus al 17. Je wil het misschien niet accepteren, maar Bazoer wordt nu terecht gezien als grootste talent op de Nederlandse velden. Hij liet het vorig seizoen al zien en haalt nu ook constant een hoog niveau.

1 december 2015 om 16:35

Waarom zou Ajax er Geen prijskaartje van 30 á 40 meloenen erop zetten??
Als Ajax hem niet kwijt wil dan schrik je zo de kopende partij goed af.... en schrik je ze niet af, verkoop je hem voor een Belachelijk bedrag!

En mijn redenatie tot 30 á 40 meloenen komt omdat hij net 19 jaar is, nu al bepalend voor Ajax en Internationaal ook al wat ervaring heeft, en zelfs al opgeroepen is voor het grote Oranje!
Dat Ajax Europees een dikke flater slaat doet niets af aan het feit een talent van de zogeheten "buitencategorie" is, Martial waar niemand van gehoord had is toch ook voor 50 of meer meloenen verkocht, een Shaw die 1 lekker seizoen had gespeeld is ook voor 30/40 meloenen verkocht, dus vandaar mijn hoge prijskaartje!

1 december 2015 om 19:23

@fr12jules,

Misschien vergeet jij dat Bazoer een van de grootste talenten ter wereld is, een meerjarig contract heeft, belangrijk voor de club is en een vaste basisklant bij Ajax is. Daarnaast heeft iemand als Martial ook geen bakken Europese ervaring en geweldige prestaties bij Monaco maar dat kost United ook zo'n 80 miljoen. Kortom, lekker 60 miljoen vragen.

Alles weigeren Bazoer kan zich prima nog een aantal jaar bij Ajax ontwikkelen. Weet ook wel zeker dat hij deze winter noet weggaat en ook komende zomer nog niet.

Ajax moet ontzettend hoog inzetten. Heeft nog een langlopend contract, dus gewoon 40 miljoen vragen

Zou misschien wat vroeg komen, en ik denk dat Bazoer nog wel wilt blijven. Aan de andere kant, dat dachten ze in Eindhoven ook van Bazoer. Dat is natuurlijk wel het gevaar met dit soort spelers, clubliefde zal er natuurlijk nog niet volop zijn. Ik denk dat een stap naar Wolfsburg niet eens verkeerd hoeft uit te pakken, goede competitie en een subtopper, mits hij speeltijd krijgt natuurlijk.

Hij ligt tot 2020 vast, 5 jaar! Ik denk niet dat hij weg wil, maar vanaf 55 miljoen kunnen we wel praten zou ik zeggen. Dat is het martial bedrag, qua talent zet ik hem in dezelfde categorie.

1 december 2015 om 10:46

Nou dan overdrijf je wel een beetje.. Martial heeft al veel meer ervaring, op een hoger niveau. Wellicht dat Bazoer ooit op hetzelfde niveau speelt als Martial (qua club enz) maar op dit moment is Bazoer een hartstikke groot talent voor Nederlandse begrippen, maar dat was Maher ook.. ik wil maar zeggen.

1 december 2015 om 10:47

Overigens ben ik wel echt een groot fan van Bazoer hoor, kan een hele grote worden, maar laten we hem eerst een paar seizoenen vol zien maken..

1 december 2015 om 10:48

55 miljoen vragen voor een speler die waarschijnlijk niet eens het maximale salaris verdiend bij ajax is waanzin. Martial verdiende waarschijnlijk al enkele miljoenen, zat bij een veel rijkere club, had veel meer ervaring, en is een aanvaller dat maakt hem automatisch duurder. Veel mensen roepen altijd deze onzin en dat we een voorbeeld moeten nemen aan portugese clubs maar dit slaat natuurlijk nergens op want het salaris dat een Nederlands toptalent verdient komt niet eens in de buurt van een Portugees toptalent.

1 december 2015 om 10:53

Hij mag ook nog ruim 4 jaar van mij blijven hoor Wolfsburg moet niet denken dat ze hem voor 20-30 miljoen kunnen oppikken.

Het is niet dat wij het geld hard nodig hebben.

1 december 2015 om 10:57

@afcanats

Lekker arrogant blijven doen verder. Voor 20-30 miljoen zal geen enkele club hem op dit moment ophalen. Bazoer heeft veel talent ja, maar wat heeft hij verder bewezen? Nog niet veel. Dat hij in de toekomst 20-30 miljoen gaat opleveren zie ik wel gebeuren, maar nu? Echt niet.

Beste is trouwens wel dat hij de komende jaren gewoon lekker bij Ajax blijft ballen. Laten we hopen dat hij een speler is met het verstand dat hij beter een jaar langer in de Eredivisie kan blijven dan een jaar korter. Zie bijvoorbeeld Labyad, ooit een groot talent. Ooit.

1 december 2015 om 11:29

Dat heeft toch helemaal niets met arrogantie te maken? Hij heeft nog een contract tot 2020! Het is een van de grootste talenten van de Nederlandse velden en Ajax heeft het geld ook niet hard nodig. Wat afcanats zegt is toch volkomen logisch? Mocht er een club interesse hebben, dan kom je met een bod dat geen enkele club zal accepteren. Gewoon laten weten dat hij alleen te koop is voor een exorbitant hoog bedrag. Dat schrikt ze wel af. Laat je ook meteen je waardering voor dit toptalent zien.

Wat dacht je van 50/60 miljoen? Andere clubs vragen het ook voor hun "talenten", dus waarom Ajax niet?

Hoezo vrezen? Wolfsburg mag toch best een bod doen... Bazoer zelf zal niet naar Wolfsburg willen, die beseft ook wel dat hij over 2-3 jaar naar de échte top kan en een tussenstap niet nodig heeft. Let maar op, die speelt binnen een paar jaar bij één van de 5 topclubs.

1 december 2015 om 10:38

Tussenstap lijkt me best handig aangezien bijna geen enkele Eredivisie speler meer een overstap maakt naar de absolute top. Zelfs Suarez deed het niet. En jij ziet Bazoer al in de basis staan bij Bayern, Barca of Real?

1 december 2015 om 10:55

Ja eigenlijk wel, denk dat hij daar nu al mee kan.

1 december 2015 om 10:56

nu niet nee, maar over een jaar of 2-3 wel. Bazoer is hetzelfde als een Seedorf. Die klampt op elk niveau zonder enige moeite aan.

1 december 2015 om 10:59

Ja want zon speler uit een nietszeggende competitie speelt mannen als Busquets, Modric of Alonso er wel even uit?

1 december 2015 om 11:34

Hij zegt niet dat hij beter is of dat hij die spelers er wel even uitspeelt, maar dat hij wel mee zou kunnen met het niveau.

1 december 2015 om 11:36

Suarez maakte Liverpool bijna kampioen, als het niet aan Gerrard had gelegen, dus met Suarez was Liverpool wel degelijk absolute top.

1 december 2015 om 11:41

Scrum: Liverpool kampioen als het niet aan Gerard had gelegen? Ja want die ene wedstrijd was bepalend? Gaat over een heel jaar een kampioenschap!

Denk Dat Gerard toch wel 10x belangrijker was voor Liverpool dan Saurez. En ze hebben het 1 jaar goed gedaan met Saurez de rest was buiten de top 6 zelfs. Dus kan je geen top noemen toen der tijd.

1 december 2015 om 12:17

Vrijwel iedereen inclusief Gerrard zelf is het erover eens dat zijn uitglijden en dus verliespartij tegen Chelsea het kampioenschap uit handen gaf omdat het zo'n cruciale wedstrijd was zo laat in het seizoen.

Ondanks dat hij het kampioenschap niet won en ondanks dat jij vind dat Gerrard 10x belangrijker was kreeg Suarez de prijs voor beste speler in Engeland.

Suarez kwam in zijn 1e seizoen pas na de winterstop en moest in zijn 2e en 3e seizoen verschillende schorsingen uitzitten voor het Evra incident en vanwege bijten. Ondanks dat haalde hij een hele hoge gemiddelde en schreef hij meerdere records op zijn naam.

1 december 2015 om 12:34

Ik beweer ook nergens dat Suarez zelf niet goed was? Sterker vond/vind hem een geniale speler.

Ging er om dat Liverpool toen geen top ploeg was ook toen hij er heen ging!

Ietsw at dus goed is gebleken voor zijn ontwikkeling. Zelfde zie je bij Eriksen bij de Spurs nu bijv. Ontwikkeld zich super, in een sterk team maar zonder druk van een kampioenschap.

1 december 2015 om 10:44

Wat is dan de absolute top? Barcalona, Real Madrid en Bayern Munchen? Daar zit het al stampesvol met de wereldspelers. Daar gaat Bazoer echt nog niet in de basis spelen. Daarbij is de directe overstap van Nederland naar de absolute top veel te groot. Net even onder het niveau van Barcalona, Real en Bayern zitten als clubs van het niveau Arsenal en Wolfsburg. Het zou gewoon een hele logische stap zijn. Maar voor nu nog wel een beetje vroeg denk ik.

1 december 2015 om 10:51

Ik vind Wolfsburg helemaal niet zo geweldig sinds de Bruyne er weg is. Het is niet voor niets dat PSV ze zo makkelijk wegzette thuis.

Zelfs al wil Bazoer nog een tussenstap maken dan denk ik niet dat hij aan Duitsland denkt.

1 december 2015 om 10:53

Dan kun je United ook wel afschrijven als een middelmatig clubje, want die waren nog 10x slechter over 2 wedstrijden tegen PSV dan Wolfsburg. De Bundesliga is natuurlijk gewoon stukken sterker dan de Eredivisie, je zegt zelf Wolfsburg speelt niet goed, toch staan ze 3de in de Buli en 1ste in de poule van dde CL. Wordt nog wat als ze wel goed gaan spelen en jongen als Schurrle, Rodriguez en Draxler weer hun niveau halen. Dan praat je gewoon over een enorme sterke Europese subtopper die vorig jaar nog onder meer Bayern in eigen huis 4-1 versloeg.

En Ajax is natuurlijk ook niet wat he. Als je in een poule met Molde en Celtic niet doorkomt, stel je Europees ook niks meer voor.

1 december 2015 om 11:22

Allemaal leuk en aardig, maar qua opleiden staat er geen maat op Ajax, kampioen van Duitsland, Schalke recent nog afgedroogd. Terwijl die met een oudere generatie speelden.

Daarnaast staat Bazoer lekker bij Ajax onder contract, de competitie doet daar weinig aan af. Plus dat Wolfsburg niet van Ajax won en over 2 wedstrijden niet van Psv, de huidige nummer 3 van de eredivisie. Kortom men moet ook niet overdrijven.

1 december 2015 om 11:23

Ja vorig jaar hadden ze de Bruyne, dit seizoen zijn ze kansloos tegenover Bayern.

Ik denk en verwacht dat United samen met PSV door gaan.

Bazoer kan gewoon naar een topclub om dan vervolgens uitgeleend te worden a la de Bruyne als hij niet aan speleb toekomt. Hij hoeft dus niet een tussenstap te maken, hij kan ook gewoon onder contract bij een topclub een tussenstap maken.

1 december 2015 om 12:02

Mooi is dat he, dat ze in de jeugd ze allemaal weg tikken, en het echte elftal al 2 overwinnningen heeft dit jaar. Een zeer matige overwinning op Jablonec, en een overwinning op Celtic waar ze echt super geluk hebben gehad.

WIj in Nederland vinden het geweldig dat Jeugd teams het goed doen. In het buiteland geven ze daar geen ene ruk om, als het echte team het maar goed doet dat ze dan af en toe en jeugdspeler hebben die overkomt is dan mooi meegenomen.

1 december 2015 om 15:04

@arnino

Het is een essentieel onderdeel van ons beleid en ook het enige wat voor ons kan werken, richten op de jeugdspelers. We hebben simpelweg veel minder geld en moeten daardoor creatief zijn.

Europees komen we net te kort, maar we domineren de meeste wedstrijden, winnen ze alleen helaas nog niet door domme fouten (onervarenheid).

Zowel Bazoer als Tete (en elk ander groot talent in Nederland) zou het best vandaag nog naar een club in de subtop of middenmoot van de Duitse, Spaanse of Engelse competitie moeten vertrekken. Ze zullen elke week spelen en krijgen veel meer weerstand dan in onze uiterst zwakke competitie. Hier zijn ze al uitgeleerd. Jammer voor Ajax, maar deze jongen(s) schiet(en) niets op met 6 potjes EL en die paar topwedstrijden in de eredivisie.

Zal goeie aanwinst zijn voor Wolfsburg en past perfect in de Duitse competitie. Die jongen zal bij Wolfsburg ook genoeg speeltijd krijgen denk ik.

Ik wil net zeggen: Het lukt niet met Embolo, dan maar Bazoer. Heb je dan een duidelijk beeld/ beleid op welke plek je je moet versterken of niet :s. Verder zou Wolfsburg een hele goeie overstap zijn. Niet directe Europese top, maar wel een hele verbetering in competitie. Bazoer speelt allee pas dit seizoen echt structureel in de basis. Hij kan de overstap beter wat later maken.

1 december 2015 om 10:43

Wolfsburg heeft op beide posities versterkingen nodig. Dost en Guivalogui zijn duidelijk de zwakste spelers in hun basiselftal. Dan zouden Embolo en Bazoer goeie aankopen zijn. Voor de rest is het team wel aardig ingevuld.

1 december 2015 om 10:46

Als ik het zo lees dan hebben ze het over 'of' de een 'of' de ander. Niet 'en'. Verder dacht ik dat Dost het best leuk deed daar?

1 december 2015 om 10:51

Ja, doordat Volkswagen er niet meer zoveel geld inpompt zullen ze waarschijnlijk niet beide spelers kunnen betalen, misschien wel als ze overwinteren in de CL. Maar goed dat ze op die spelers richten komt omdat de spitspositie en de cvm positie toch beter ingevuld moet worden. En Dost staat erin bij gebrek aan beter, want van Bendtner wordt je ook niet al te vrolijk.

Ach, laat ze maar bieden. Hij heeft een contract tot 2020. Ik maak me geen zorgen. Denk dat Bazoer ook slim genoeg is om te beseffen dat er eventueel meer interesse gaat komen als hij zich zo blijft ontwikkelen. Deze jongen kan echt een topper worden.

Gewoon reageren met de mededeling dat hij niet te koop is.
Als je hem echt wil behouden moet je daarin gewoon vasthouden, en niet kiezen voor het geld als er een leuk bod komt.

Wauw de miljoenen vliegen je hier om de oren, maar heeft Ajax juist daaraan geen gebrek? Het feit dat Bazoer naar eigen zeggen niet voor het geld gaat en alleen maar naar het sportieve gedeelte kijkt als het gaat om de keuzes die hij maakt in zijn carriere, lijkt me een mooie gelegenheid voor Ajax om wat miljoenen in Bazoer te stoppen qua salaris en hem gewoon nog een aantal jaar te behouden voor de club. Of ligt het misschien toch net allemaal wat anders...

1 december 2015 om 10:57

Juist! Maar het is zo dat alles te koop is, maar dan wel voor een monsterbedrag van 55 miljoen.

1 december 2015 om 10:58

Moah, juist voor dat sportieve zou Wolfsburg niet eens zo gek zijn. Als je zo naar dat team van Wolfsburg kijkt, dan zou hij zomaar in de basis kunnen staan. De competitie en de club zijn verder een stuk sterker dan Ajax en de eredivisie. Verder is de financiele ruimte bij Wolfsburg ook een stuk groter. Mocht Arsenal, Bayern of Juventus (ik noem maar een zijstraat) komen, dan zou hij daar uit sportief oogpunt veel minder happig op zijn, want daar maakt hij veel minder kans op een basisplaatsje.

Voor het geld dat vrij zou kunnen komen voor Bazoer zou je bijvoorbeeld Ziyech weer kunnen halen. Je moet je als club natuurlijk op een gegeven moment ook gaan realiseren dat je sommige spelers niet kan houden.

Hoofdprijs vragen en niet voor een simpele 30 miljoen verkopen. deze jonge is echt veel meer waard en iedereen ziet dat dit een topper wordt, Nu moeten we als Nederlandse clubs met deze parels ook belachelijk hoge bedragen gaan vragen.

1 december 2015 om 10:55

Rustaaaaaagh..
Bazoer is een goede speler en heeft ongetwijfeld een grote toekomst voor zich, maar we moeten het ook niet gaan overdrijven. Heeft het nog niet vaak laten zien in grote wedstrijden.

Met 25/30 miljoen mag je best tevreden zijn hoor.. Memphis bracht hetzelfde op en die had wel wat meer achter zijn naam staan.

Zou 'm overigens helemaal niet verkopen. Voor het geld hoeft ajax het niet te doen en Bazoer kan nog veel leren in de eredivisie m.i.

1 december 2015 om 13:10

hij staat toch echt altijd zijn mannetje bij belangrijke wedstrijden, en is nog zo jong, heeft een contract tot 2020 dus je mag als club zijnde vragen wat je wil. dit wordt een topper en zal over 5 jaar bij de grootste clubs spelen. als het aan mensen zoals jou ligt gaan alle spelers in nederland voor een prikkie weg, hoe goed ze ook mogen zijn.. depay was ook meer waard naar mijn mening als je ziet wat er in het buitenland betaald wordt voor spelers die voetballend minder zijn.

Je moet niet de hoofdprijs vragen,je moet een belachelijk bedrag vragen.meteen iedereen af schrikken.dan word hij er niet bij genomen voor "we zien wel of het wat word" is uiteindelijk ook beter voor de speler.enige jammere is dat ajax toch niks doet met het geld.

1 december 2015 om 11:15

Juist, alleen jammer van je laatste zin. Ajax investeert veel in jeugdspelers en de opleiding, 8-10 miljoen per jaar. Van de Beek en Cerny maar recentelijk ook Tete, Riedewald, Bazoer en El Ghazi zijn daar producten van. Kortom ajax doet veel goeds met dat geld.

De vervanger van Bazoer, Carel Eiting, staat alweer klaar straks.

Er zijn wel betere clubs dan Wolfsburg die gaat daar niet heen en Ajax heeft geen noodzaak om hem te verkopen dit is weer zo'n onzin bericht ,

1 december 2015 om 11:27

Het hoeft geen onzin-bericht te zijn. Misschien heeft Wolfsburg echt interesse. Maar ik ben het met je eens dat er voor Bazoer wel betere clubs te vinden zijn. Binnen een jaar kan die zo naar een de top, in plaats van sub-top. (europees gezien).
Daarbij is de Bundesliga niet meer zo'n leuke competitie als een paar jaar terug.
De dominantie van Bayern is te groot, het wordt een beetje saai.

Ik verwacht dat Ajax hem niet wil verkopen en dus ook de absolute hoofdprijs gaat vragen! Terecht ook trouwens want een groot talent is het zeker.
Als Bazoer echt zou willen vertrekken lijkt me wolfsburg een mooie stap. Niet direct naar de absolute top stappen en veel moeten banken maar gewoon lekker een paar jaar vlammen bij een (sub) topper in duitsland. Voor je het weet speel je jezelf in de kijker bij Bayern Munchen ofzo..

Hopelijk gebeurd dit niet, maar je weet het maar nooit. Ajax heeft hem nu nog nodig, wou dat ze de wintertransfers afschafte en dat er voor ieder land 1 tijdstip zomertransfers komt en niet met verschillende begin en sluitingsdatums.

Gezien de lengte van zijn contract, de financiële status van Ajax, de huidge selectie waarin Bazoer volgens mij een zeer belangrijke speler is, en het talent van Bazoer zou ik gewoon de absolute hoofdprijs vragen. 50-60 miljoen, zoiets.

Niet perse omdat hij dat nu al waard is, maar omdat ajax niets opschiet met 30 miljoen. Een waardige vervanger halen lijkt tegenwoordig bijna onmogelijk (gezien de salarissen) en dan heb je nog de kans dat die speler mislukt. Ajax heeft het geld niet nodig, riskeert niet dat Bazoer gratis weg gaat, sterker nog, gezien zijn talent zou ie op een gegeven moment ook nog echt zo veel waard kunnen zijn, en kan zijn vertrek niet opvangen. Dus gewoon lekker veel vragen voor m.

1 december 2015 om 11:27

Nee hoor, Sinkgraven speelt vaak LM, Bazoer RM. Bovendien gezonde concurrentie daar.

1 december 2015 om 11:40

Volgens mij ontwikkeld Donny zich prima

Het zou echt stom zijn als hij naar Wolfsburg gaat terwijl er veel grotere clubs op hem staan te wachten.

Voor Bazoer zou dit misschien wel een goede optie zijn. Hij speelt op hoger niveau dan nu in de eredivisie en zou ook zeker een basisplaats kunnen afdwingen. Bij blijven zou ook een goede optie zijn natuurlijk. Daar heeft die zekerheid op een basisplaats en traint die met mensen als de Boer en Bergkamp.
Als ik Ajax was zou ik Bazoer niet verkopen. 1 van hun grootste talenten en nu al 1 van de beste spelers

Ik denk dat Bazoer wel wat hogere ambities heeft dan Wolfsburg met alle respect. Maar mochten ze echt serieus worden dan moet Ajax gewoon minimaal een bedrag tussen de 30 en 40 miljoen vragen. Wolfsburg heeft toch veel sinds de overgang van De Bruyne voor zo'n 75 miljoen.

Bij n heel hoog bedrag zie ik m vertrekken, en dan zie ik ze Simon Tibbling terughalen van Groningen. Staat al jaren op de ajaxradar.

1 december 2015 om 11:46

Nee, talent genoeg op het middenveld, we houden Bazoer gewoon en laten Eiting doorstromen over twee jaar.

1 december 2015 om 14:54

Talent en potentiele middenvelders voor Ajax I lopen er veel te veel rond lijkt het wel. Even uit het hoofd Andersen, Sinkgraven en Nouri voor 10 met eventueel Fischer, Klaassen, Schone ook vd Beek kan op 10. Als CM Bazoer, Gudelj, Klaassen ( zie ik liever op CM ) vd Beek en in jong Ajax nog El Mahdioui. Dan komen uit de jeugd nog de door jou aangegeven Eiting die perfect als '6' zou zijn en in de B lopen Antonucci, Familia Castilla ( echt een aanrader om te bekijken, vreselijk goede voetballer ) en Noa Lang die net terug is aan het komen van een langdurige blessure. Allemaal hebben ze het talent om eredivisievoetbal te spelen en denk dat alle namen ook het niveau van Ajax kunnen nastreven als ze op een respectable leeftijd zitten. Ook over de verdediging maak ik me geen druk met de Ligt, Savastano en Terry Lartey Sanniez die bij jong Ajax steeds beter op gang komt ( vergelijkbaar met Tete alleen met een mindere killersliding ) aanval zie ik alleen Dolberg, Nunnely en Dekker minuten in Ajax I maken wat toch te mager is als je kijkt naar B, A en jong Ajax.

1 december 2015 om 15:06

Klopt, Sierhuis doet het overigens ook goed als spits en achterin kun je Zeefuik en Bakboord nog noemen.

Verder moet je niet vergeten dat we Muric, Cerny hebben en Becker, Menig, Zivkovic verhuurd hebben. Mogelijk dat wat gekocht moet worden maar er komt veel uit de opleiding de komende jaren, volgt elkaar denk ik ook goed op.

De kop boven dit bericht zou moeten zijn dat de supporters dit scenario vrezen.
Ajax is een opleidingsclub, dus als er een bod op een talent wordt gedaan gaat de vlag uit.
De jaarrekening is belangrijker dan het sportieve, zo langzamerhand. Want, de Europese top is onhaalbaar. Met of zonder Bazoer.
Een mooie transfer levert een positief jaar qua winst / verlies op, waarna de heren Overmars c.s. weer een bonus van pak 'm beet een half miljoen kunnen opstrijken.
Het is wat het is.

1 december 2015 om 11:44

Uuh dit heeft weinig met wat Ajax kan doen te maken, zo is de markt gewoon. Ajax gaat dit jaar helemaal geen winst draaien, noch gaan ze Bazoer verkopen. Alleen de absolute hoofdprijs kun je niet weigeren.

Het is taak voor Ajax om de volgende generatie alweer klaar te hebben, met Carel Eiting, 17, zit dat wel snor. Behoud hem nog twee jaar dan is Eiting er klaar voor, na nog een seizoen Klaassen kan van de Beek zijn stokje overnemen.

Ik had deze speler dit seizoen graag bij PSV in de CL zien spelen, bij de club waar hij is opgeleid. Ik snap daarom wel als ie komend jaar naar een club overstapt waar de kans groter is dat ie CL speelt, en die kans is bij Wolfsburg groter dan bij Ajax. Zal gezien zijn contract wel flink wat moeten kosten.

1 december 2015 om 11:45

Hij speelde dit jaar ook CL, denk dat het een goede lew voor hem was.

Als Bazoer nog vier jaar vastligt gaat hij niet weg dus. Er is geen club die het bedrag gaat betalen wat Ajax zal vragen (zal wel meer dan 25 miljoen zijn). Eerst nog maar even wat Europese ervaring opdoen en voor een langere periode presteren.

Gewoon een bedrag van minimaal 40 miljoen vragen. Deze jongen is een verschrikkelijk groot talent. Anderzijds denk ik dat hij helemaal niet naar een club als wolfsburg wil, maar liever wacht op een absolute topclub.

Daaraan kun je zien dat het niet zo heel erg goed gaat met Wolfsburg. Ze hebben veel geld opgehaald met de Bruyne, maar hem niet kunnen vervangen. Ik denk dat ze op deze manier een relatief goedkope speler binnen proberen te hengelen. Maar verder zie ik het niet gebeuren. Wolfsburg gaat nog genoeg probelemen tegemoet, zeker nu het slecht gaat met Volkswagen. Ik moet nog zien of ze volgend jaar weer Europees voetbal halen. Voor Bazoer zal wel meer belangstelling komen, maar ik hoop wel dat hij de juiste club krijgt. Ik ben bang dat hij te goed wordt om erg lang bij Ajax te blijven, maar misschien is Suarez een voorbeeld voor hem.

1 december 2015 om 11:54

Ik denk dat hij over 1,5 - 2,5 jaar vertrekt alsnog voor de hoofdprijs. Dat is perfect want dan hebben wij Eiting klaar gestoomt om hem te vervangen.

Ach zodra hij in de gaten krijgt dat hij daar het dubbele kan verdienen dan zal hij koste wat kost proberen weg te gaan bij ajax... Bij PSV flikte hij dat ook onder het mom van weinig toekomstperspectief, maar uiteindelijk draait het bij meneer Bazoer enkel maar om geld, zeker nu hij in de gaten heeft dat mensen hem een groot talent vinden. Tijd om de popcorn en het bier tevoorschijn te halen want dit gaat vervolgd worden!

1 december 2015 om 12:20

Haha waarom ging hij dan niet naar City?

Sorry dat ik je hele kul verhaal met 1 zin onderuit heb gehaald

1 december 2015 om 16:51

@mattjevvo.... het zit je wel dwars he dat Bazoer niet voor het geld naar Ajax ging, maar gewoon omdat hij bij Ajax en betere opleiding verwacht te krijgen! (en zie waar hij nu staat... met zijn net 19 jaar al vaak een heerser op het middenveld!)

1 december 2015 om 15:08

Bazoer draaide het vooral om perspectief, als hij voor het geld koos, koos hij wel voor Man City. Popcorn en bier is lekker fijn als je kunt genieten van Bazoer in een Ajax shirt.

Wolfsb urg heeft interesse in Bazoer ?? Als het goed is heeft Bazoer natuurlijk geen interesse in wolfsburg... Hoeveel europa-cups etc staan er al in Wolfsburg ? In Amsterdam staan er 4 .

Wolfsburg...kom zeg

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren