Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Ajax mag geen steekje laten vallen, maar dat zie ik nog wel gebeuren'

Laatste update:

Jeffrey Bruma geeft de strijd om de landstitel niet op. Met nog vier wedstrijden te gaan moet PSV een achterstand van twee punten goedmaken op koploper Ajax, maar de stopper van de Eindhovenaren ziet niet in waarom dat niet mogelijk zou zijn. “Ik geloof nog volop in onze titelkansen”, zegt hij in gesprek met Voetbal International.

/

PSV speelt nog tegen PEC Zwolle, SC Cambuur, Vitesse en Roda JC en de missie is duidelijk: “Zolang wij onze wedstrijden blijven winnen, mag Ajax geen steekje laten vallen”, weet Bruma. “En dat zie ik nog wel gebeuren.”

“Mocht op 8 mei blijken dat we met PSV net tekort zijn gekomen, dan moet ik deze stelling wel onderstrepen”, doelt hij op de vraag of PSV de titel heeft verspeeld doordat het lange tijd actief is geweest in de Champions League. “Hoe gek het ook klinkt, want de Champions League was voor PSV en het hele Nederlandse voetbal een hoogtepunt.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hey Bruma.
Misschien raar, maar dat geldt nog meer voor jullie.

14 april 2016 om 07:30

Dat Ajax geen steekje mag laten vallen is gewoon een onjuiste constatering van Bruma. Ajax mag bij de huidige stand en uitgaande van 4x winst voor PSV rustig een keer gelijkspelen zonder de koppositie af te staan. Dat noem ik toch echt een steekje laten vallen. Bruma mag mij uitleggen hoe hij denkt kampioen te worden als Ajax nog 10 punten haalt, want dat doelsaldo maakt zijn moeilijk scorende ploeg echt never nooit meer goed.

14 april 2016 om 07:31

Mwah vind ik niet.. Ik denk dat PSV alles wel wint. Jullie hebben wel een lastiger programma en zie jullie nog wel een keertje punten verspelen. Ding is alleen dat jullie een gelijkspel nog kunnen hebben.

Ja, gelukkig geldt dat andersom niet..?
En die 2 wedstrijdjes extra in Europa, daar zal het inderdaad aan gelegen hebben dat ze geen kampioen worden, haha..

14 april 2016 om 00:29

Het is zelfs zo dat Ajax dit seizoen meer Europeese wedstrijden heeft gespeeld dan psv.

14 april 2016 om 00:31

Wedstrijden tegen manchester united, wolfsburg, atletico of wedstrijdjes tegen molde en celtic. Psv heeft zich helemaal leeggestreden tegen tegenstanders van hoger formaat en ajax heeft het voor mijn gevoel een beetje laten lopen. Weldegelijk anders.

14 april 2016 om 00:43

Huh, laten lopen? Hoe kom je aan die wijsheid? Grote onzin, onze selectie ontbeert kwaliteit! Wij hebben geen Guardardo, of Propper..

14 april 2016 om 01:04

Rombomcu
1. Laat Manchester maar helemaal weg uit dat rijtje, in die periode waren ze zelfs nog slechter dan nu. Wolfsburg is gewoon een tegenstander van hetzelfde niveau als Psv, dus dat valt ook wel mee.
Betreffende de wedstrijden tegen Atletico spraken veel PSV-ers over een "gemiste kans" om een ronde verder te komen. Nu ze toevallig een Barca (dat al weken totaal uit vorm is) uitschakelen, is het weer een tegenstander van een "hoog formaat"?
2. Ajax heeft helemaal niets laten lopen. Denk je nou echt dat Ajax zich niet wilde kwalificeren voor de volgende ronde? Hoe denk je dat al onze jonge spelers de broodnodige ervaring moeten opdoen op een hoger niveau? Met wedstrijdjes tegen (met alle respect) Roda jc en Willem 2?
Tuurlijk heeft Ajax het niet laten lopen..

14 april 2016 om 06:24

En Uefa league is op donderdag. Dat is veel minder prettig dan op dinsdag of op woensdag spelen

14 april 2016 om 06:26

Ajax verloor welgeteld 1 Europese wedstrijd dit seizoen en dat uit in Istanbul door een goal in de laatste minuut vd wedstrijd. Valt reuze mee dus. Alleen was de wil om te winnen er blijkbaar niet. De absolute honger was er niet. Ja zeer schandalig als prof, maar na jaren CL voetbal voelt EL gewoon als degradatie. Zie psv bijvoorbeeld. Hun CL niveau hebben ze 0 x nationaal gehaald en waarom? De absolute wil was er niet. Ze hoefden toen ook geen 200 procent te geven net als in de CL. Dan verslap je gewoon automatisch. Net als hoe Ajax verslapte in de el. Ik heb Ajax echt geen 1 wedstrijd overtuigend zien spelen in de EL. Tsja.

14 april 2016 om 01:03

Haha belachelijk inderdaad. Nu ligt het ineens aan die 2 wedstrijdjes tegen Atletico. Ajax heeft gewoon heel slim en compact gespeeld en PSV had daar geen antwoord op. Als PSV echt zo goed is dan deed die pot er niet eens toe.

14 april 2016 om 07:33

Het klopt wel want rond Europese wedstrijden verspelen clubs vaak punten. PSV heeft na de winter nog wel Europees gespeeld en Ajax niet. Dat maakt een miniem verschil. Had PSV niet tegen Atletico gespeeld dan had ik Ajax niet zien winnen en Heerenveen geen punt zien pakken.

14 april 2016 om 07:45

Ja en ajax heeft voor de winter meer Europees gespeeld. Dus hebben zij meer kansen gehad om punten te verspelen. Toch staan ze eerste.

Komen de smoesjes tegenwoordig al vooraf? Altijd maar die Champions League als argument geven...

Toen Ajax tegen o.a. Rapid Wien voor de Champions League speelde en pijnlijk eruit vloog, bleef het in de competitie ongeslagen (en zelfs even zonder tegendoelpunten). De punten die Ajax verspeelde in de periode van de Europese wedstrijden (29 juli tot 10 december!) was tegen Psv (1-2) en Feyenoord (1-1) wat geen schande is. 4 punten laten liggen in 4 en een halve maand.

Ik weet dat de wedstrijden tegen Atletico intensiever waren, maar het was toch een prestatie die moed zou geven en bovendien zei (ger)brands dat iedereen helemaal fit was. Dan kan je het falen van het hele seizoen toch niet gooien op die wedstrijden...

14 april 2016 om 00:32

ja logisch, als je een wanprestatie levert tegen een club als Rapid Wien en veel te weinig energie in die wedstrijd stopt, natuurlijk win je dan in de competitie wel gewoon, de spelers hebben nog kracht en energie over.
PSV heeft dit seizoen veel energie in zijn europese duels gestopt, aub vergelijk deze duels niet met Ajax want ieder die dat doet maakt zichzelf zwaar belachelijk.

14 april 2016 om 00:51

"want ieder die dat doet maakt zichzelf zwaar belachelijk", zegt degene die het schoolvoorbeeld van een drogreden gebruikt.

Ik weet niet wat jij zegt, maar Ajax gaf gewoon alles wat het kon. Dat ze niet beter konden is een ander verhaal.
Zoals ik al zei (waar je blijkbaar over heen hebt gelezen): ik weet dat de wedstrijden tegen Atletico intensiever waren. Maar als meerdere spelers en stafleden aangeven dat iedereen gewoon topfit is, dan vind ik het zwak als je naderhand dit soort dingen gaat roepen...

14 april 2016 om 01:20

PSV en Twente werd destijds verweten dat ze de EL zouden hebben laten lopen. Was een grote schande volgens vele Ajax fans. Nu Ajax het dit seizoen heeft laten lopen, zou het een kwestie zijn van gebrek aan kwaliteit.

Erg vreemd, want Ajax staat nu wel boven Psv, dat dit seizoen furore heeft gemaakt in de CL. Ze steven zelfs af op een record puntenaantal met De Boer als trainer. Zo goed hebben ze het in de Eredivisie nog nooit gedaan met de huidige trainer.
PSV en Twente stelden in die seizoenen dat ze de EL zouden hebben laten lopen, ook teleur in de competitie. Er wordt een heel klein beetje met twee maten gemeten door de Ajax fans.

14 april 2016 om 01:32

Zowel Psv als Twente hebben enkele wedstrijden met hun b team gespeeld, dus ja dan geef je ook niet alles waar je over beschikt.

De grap die heel veel Ajacieden hierin zien is dat vele fans en spelers het team topfit verklaarden, vertrouwen hadden in de wedstrijden tegen AM en Ajax en er van uit gingen dat ze Ajax gingen oprollen. Nu dat niet gebeurd is, lag het toch aan de vermoeidheid etc. Dat is gewoon een slap excuus. Neem verantwoordelijkheid voor je woorden, of hou alvorens een belangrijke wedstrijd gewoon wijselijk je mond.

14 april 2016 om 02:43

Bossche bol
Hoe kom je erbij dat Ajax "het heeft laten lopen"?
Volslagen onzin, Ajax heeft helemaal niets laten lopen. We konden helaas niet beter..

14 april 2016 om 02:48

@bosche_bol

Vertel mij dan welke belangrijke wedstrijd Ajax voor de winterstop wist te winnen. Ik kom op slechts 1 duel :

Rapid Wien - Ajax 2-2 (na een 0-2 voorsprong)
Ajax - Rapid Wien 2-3
Ajax - PSV 1-2
Vitesse - Ajax 1-3
Feyenoord - Ajax 1-0
Feyenoord - Ajax 1-1
Fenerbahce - Ajax 1-0
Ajax - Fenerbahce 0-0
FC Utrecht - Ajax 1-0

Het geeft het beeld van een ploeg die zoekende was de eerste seizoenshelft en voornamelijk in de cruciale duels niet thuis te geven. Jablonec uitschakelen ging nog net, Celtic werd nipt verslagen maar Molde was alweer te lastig. Laat staan dat we het Fenerbahce serieus lieten vrezen voor een nederlaag.

Voor de winterstop werd terecht gezegd: Ajax doet het goed in de kleinere wedstrijden maar komt tekort in de lastigere wedstrijden. Dat was volkomen juist en pas na de winterstop is hier verandering in gekomen, want na de nederlaag in Utrecht is er niet meer verloren tot op heden.

Ajax heeft een groei doorgemaakt door het seizoen en dat valt niet te ontkennen. Dat we ondanks de mindere kwaliteit van onze selectie toch PSV zijn gepasseerd en nu als enige alles in eigen hand hebben is een dik compliment. De schaal pakken zou de beloning daarvoor zijn, een prachtig resultaat van een talentvolle groep in ontwikkeling.

Mijn complimenten voor de stappen die PSV de afgelopen twee seizoenen heeft gezet. Vorig seizoen zichzelf opgewerkt naar een oppermachtige kampioen. En dit seizoen jezelf door ontwikkelen op internationaal niveau. Waar het overleven van de knock-out fase voor jullie de beloning voor was. Wij kunnen onze eigen manier van beloning behalen door middel van het kampioenschap.

14 april 2016 om 06:34

Amen @ Adzevedo. Gewoon de feiten keurig onder mekaar gezegd. Men doet alsof Ajax geen last had van ED wedstrijden na Europese wedstrijden. Volgens mij liet Ajax meer punten liggen dan bijvoorbeeld PSV. Na de winterstop speelt Ajax gewoon solide. Ze zijn meer aan mekaar gewend geraakt. Is gewoon zeer knap dat we ondanks een volgens velen matige selectie zo constant presteren.

14 april 2016 om 07:43

toss, laten we een realistisch kijken, heeft psv tegen real, barcalona en of psg moeten strijden, nee nog niet. Goed tegen een celtic en molde was het belachelijk.
Daar ben ik het met de meeste eens mee, maar valt wel op, de jaren dat ajax kampioen was, hadden ze een zwaardere clubs om tegen te strijden, dan jullie nu en o ja, wij hebben geen guardo of periero of propper in huis, veel meer jeugdige.

14 april 2016 om 07:52

De reactie van Bosche Bol is wel terecht, maar je hebt het mis: de ajax fans meten met veel meer dan twee maten. Het zijn er namelijk een een miljoen, en sommigen van hen geven een andere reden voor de uitschakeling dan anderen.

14 april 2016 om 10:22

Glory, lekker makkelijk zo'n reactie. Wij Ajacieden komen tenminste met onderbouwde argumenten en statistieken. Waar komen jullie mee: het spelen op de man, generaliseren en een hoop andere mooie drogredenen.

14 april 2016 om 11:32

Als je denkt dat wij Ajacieden heilig zijn zit je niet lang genoeg op VZ. Ironisch dat juist jij generaliseert in jouw reactie.

Ik verklaar voor Bosche Bol waarom het lijkt alsof Ajacieden met twee maten meten. Binnen een supportersgroep is niet iedereen dezelfde mening toegedaan.

14 april 2016 om 12:36

Met "wij ajacieden" doelde ik op de ajacieden die er gereageerd hadden, niet in het algemeen.

14 april 2016 om 12:59

Dat is de tactiek die Psv al jaren hanteert in de Europaleague de laatste 5 jaar. En dan nog maar 1 x kampioen worden in 5 jaar is ook niet best!!

15 april 2016 om 11:42

@regulator
Inderdaad, iedereen die zei dat PSV topfit was voor Ajax (na de wedstrijd van atl. Madrid) had beter zijn mond kunnen houden en naast topfit zijn bestaat er ook nog iets als jezelf weer mentaal 100% kunnen opladen.
Ik heb continue gezegd dat PSV dit mogelijk niet gaat lukken, helaas. Jammer dat niet iedereen dit inzicht had.

15 april 2016 om 11:55

@ myriaden
Wat een onzin. De afgelopen 10 jaar heeft PSV 1 keer de EL laten schieten, verder presteert PSV ieder jaar juist als beste Nederlandse club (samen met az), dit kan je zelf ook opzoeken.

Ajax daarentegen stelt al jaren lang zwaar teleur dus praat geen onzin man.
PSV is de clubl die voornamelijk de punten haalt voor het Nederlands voetbal de afgelopen jaren

15 april 2016 om 15:38

Toss dat klopt niet. Google maar eens op uefa club coefficient. Dan zie je precies wat iedere club bijdraagt aan punten.

16 april 2016 om 11:17

Dit klopt inderdaad niet helemaal, bedankt voor je correctie, ik had laatst een verkeerde lijst voor me denk ik, nu een lijst gezien waar Ajax ook redelijk/ prima scoort vooral de afgelopen 3/4 jaar... Ach ja het is allemaal minimaal en veel te weinig.

Ik moet eigenlijk ook helemaal niet reageren op negatieve Posts. Beter elkaar steunen ook volgend jaar weer in Europa.
Alle Nederlandse clubs moeten keihard presteren volgend jaar in Europa anders word het steeds minder allemaal.

16 april 2016 om 19:41

Het moet mogelijk zijn voor Ajax en PSV om jaarlijks 15 punten te pakken, dan schurk je gewoon tegen de top 20 aan! Maar we zijn underperformers geworden. Het is te hopen dat PSV dit jaar tot nieuw geloof in europese prestaties geinspireerd heeft.

Ik heb het gevoel dat beide ploegen nog punten zullen laten liggen. Vorige week vond ik zowel Ajax als PSV niet denderend spelen. Beide ploegen hadden zeer moeilijk tegen teams die tegen degradatie vechten.

Komend weekend spelen beide ploegen tegen hun angstgegners, waarbij PSV nog eens ook uit moet spelen.

Voorafgaande PSV - Ajax werd door iedereen geroepen dat die wedstrijd niet per se de beslissing zou brengen. Door PSV fans, maar ook door die van Ajax. Na die wedstrijd bleek dat ineens bij veel Ajax fans wel de beslissing te zijn geweest... Het kan vlug gaan...

Het gat is slechts 2 punten. Ajax heeft weliswaar een beter doelsaldo, maar met nog een thuiswedstrijd tegen Cambuur voor de boeg, kan PSV daar aan werken. Eerder dit seizoen werd het 0-4 in Leeuwarden en vorig seizoen 4-0 in Eindhoven.
PSV moet gewoon zorgen dat ze alle resterende wedstrijden winnen, dan lijkt me 1 misstap van Ajax wel voldoende en met hun resterend programma zit die kans er toch wel in. Van de 4 clubs waar ze nog tegen moeten, hebben ze eerder dit seizoen tegen 2 van die clubs puntenverlies geleden.

Mocht Ajax toch kampioen worden, dan ligt dat toch ook wel aan de CL. Niet dat PSV CL heeft gespeeld dit seizoen, maar juist dat Ajax geen CL heeft gespeeld. Europees hebben ze eigenlijk helemaal niet gevoetbald, daar wat ze lieten zien in Europa geen voetbal te noemen is.
Onder De Boer haalde Ajax nog nooit meer dan 76 punten. Nu in het eerste seizoen dat ze met deze trainer geen CL hebben gespeeld staan ze 4 wedstrijden voor het einde op 74 punten. 1 wedstrijd winnen en het is een puntenrecord voor De Boer.

Maar goed, zo'n seizoen waarin Ajax zich kan focussen op de Nederlandse competitie en waarin PSV lang in drie competities heeft meegestreden, is wel leuk voor spanning op het eind. Vorig seizoen werd PSV in de nu komende speelronde kampioen en was het ook al sinds de winterstop duidelijk dat PSV kampioen zou worden, daar Ajax door CL voetbal al teveel punten had laten liggen. Nu is het lekker spannend en hopelijk weet PSV toch kampioen te worden, dan is de competitie volgend seizoen ook weer lekker spannend.

14 april 2016 om 01:16

Samenvatting: de Champions league zorgt voor puntenverlies in de nationale competitie.

Als je de kwaliteit van de Nederlandse competitie en het tekort aan punten voor Europese startplaatsen bekijkt zou dat mijn laatste zorg zijn; door de wedstrijden tegen Atletico staat Psv veel hoger in aanzien dan Ajax. Dat het op dit moment aan kwaliteit ontbeert om op twee vlakken 100% focus te leveren is jammer, maar zolang je je niet meet met Europese top en blijft richten op de ondergrens tegen plaatselijke Fc's wordt je niet beter...

14 april 2016 om 01:28

Voor Ajax zorgt het blijkbaar voor sterker puntenverlies. Voor PSV scheelt het slechts 4 verliespunten met vorig seizoen, als ze de resterende wedstrijden allemaal winnen.
Als Ajax de resterende wedstrijden allemaal wint, dan scheelt dat 15(!) punten in het voordeel met vorig seizoen. Minimaal 10 punten vergeleken de 5 voorgaande seizoenen.

Een heel verschil voor Ajax tussen wel of geen CL / wel of niet Europees laten lopen. Ervan uitgaande dat Ajax de resterende wedstrijden allemaal wint natuurlijk.

14 april 2016 om 01:46

Je hebt een punt, Ajax laat meer punten liggen dan Psv als ze in Europa actief zijn. Echter: n=1, daarom is Psv qua validiteit niet beter maar presteert Ajax slechts beter als ze niet Europees spelen (meer vergelijkingsmateriaal). Maar wil je dat, de beste zijn van Cambuur, de Graafschap, Willem 2, terwijl je je niet kan meten met de kleinste landen om je heen... Dit is een groter vraagstuk dan op clubniveau beantwoord kan worden.

14 april 2016 om 08:04

Onzin, Een team als Ajax wist elk seizoen genoeg punten te halen voor een titel. Psv heeft wonder boven wonder vorig jaar met counteren zo veek punten behaald. Dit jaar doen ze leuk mee maar is Ajax toch sterker en zal ook het kampioenschap halen. Arrogantie van Gerbrands, Bruma, De Jong word keurig afgestrafd door ons Ajax.

15 april 2016 om 11:49

Haha jakethefatman zet die Ajax bril af man. Ajax is juist 4 jaar op rij kampioen van de armoede geworden, presteert al jaren geen ruk in Europa (en kom niet met je smoes we zaten in een zware poule).
Ajax heeft de meeste wedstrijden dit seizoen met gemak gewonnen maar vaak omdat de tegenstander teleurstelde.... Kijk alle wedstrijden maar eens terug, het niveau in de wedstrijden waar Ajax speelde was armzalig.
PSV heeft heel wat betere wedstrijden gespeeld dit seizoen, helaas CL verplichtingen en meer gemotiveerde tegenstanders zorgen voor een minder punten aantal.

Vervolgens noem je PSV arrogant maar is jouw post arroganter dan wat dan ook.
Prima wanneer Ajax kampioen word maar ga niet weer dom lopen schreeuwen: wij zijn de beste want dat is pas arrogante en ook nog eens niet waar: Ajax is dit seizoen de gelukkigste.

14 april 2016 om 02:04

Volgens mij is Ajax 3 keer kampioen geworden met CL voetbal, afgelopen 5 jaar, met veel zwaardere tegenstanders dan dat Psv nu voorgeschoteld heeft gekregen. Was Ajax toen dan zo goed, of Psv toen zo slecht? Altijd maar excuses zoeken.

14 april 2016 om 09:24

Ajax werd toen wel keer op keer kampioen met 10 punten minder dan ze nu al hebben (dus mochten meer steekjes laten vallen). Wat toen ook al opviel was dat Ajax vooral na CL-wedstrijden veel punten liet liggen. Ajax is destijds ook niet door de poule heengekomen.

15 april 2016 om 11:52

@ kaiserkiez
het is ook een excuus om te zeggen dat de tegenstanders van Ajax in de poule sterker waren (wat ook nog eens onzin is). Dus niet zo hypocriet en geef zelf het goede voorbeeld.

14 april 2016 om 07:23

PSV kan inderdaad zomaar met 4-0 winnen van Cambuur. Maar PSV moet 9 goals inhalen. Laat Ajax eens gelijkspelen, dan moet PSV toch echt aan de bak om het op doelsaldo te winnen.

Laten we uitgaan van het gemiddelde van de rest van het seizoen, 2,4 voor en 0,6 tegen, dan scoort Ajax netto 1,8 goals per wedstrijd. Dat zou betekenen dat psv zeg 4x1,8=7 9 is 16x moet scoren in 4 wedstrijden. 4 doelpunten verschil tegen Cambuur dus, maar dan ook uit bij Roda en PEC en thuis tegen Vitesse... En weet je wanneer psv voor het laatst met (meer dan) 4 doelpunten verschil won? In oktober tegen Genemuiden.

PSV kan zeker nog kampioen worden, maar alleen als Ajax minimaal nog 1x verliest. We hoeven niet te doen alsof ze het doelsaldo nog wel goedmaken. Ajax mag met een gerust hart een keer gelijkspelen.

14 april 2016 om 10:17

Komt ook nog bij dat Ajax op 1 wedstrijd na elke wedstrijd heeft gescoord in de competitie. Dus dan zouden de laatste tegenstanders minimaal 2x moeten scoren voor winst.

Feyenoord wordt kampioen! O nee, dat kan niet meer... Dan gok ik op Psv op doelsaldo, want Bruma ziet Ajax een steekje laten vallen.

Dat gaan wij ook nog wel doen ben ik bang.
Zaterdag is de eerste uitdaging..roda uit...altijd lastig

Wie is de volgende. Tuurlijk zeggrn ze dit als ajax van Utrecht en Heerenveenn wint dan worden we kampioen.

Als Ajax zo zielloos speelt als tegen Cambuur dan gaan we geen kampioen worden. Het leek al dat we vergeten waren dat de titel aan Cruyff zal worden opgedragen

Atletico uit op dinsdag, Ajax thuis op zondag. Geen excuus. Mocht Oranje ooit nog een EK of WK halen dan hoeven deze huilbaby's niet mee. Daar speel je elke 3-4 dagen.

En de obsessie van PSV naar Ajax gaat door... Ik kan simpel zijn. Het is mogelijk, maar PSV kan ook punten verliezen. En of Ajax gaat verliezen of 2x gelijkspelen. Weet ik niet.

Bruma, dat telt ook voor jullie, anders hadden jullie allang afstand genomen van ajax

Duidelijk gevalletje wishful thinking. Ben bang dat het niet gaat gebeuren al weet je het natuurlijk nooit.

Ik ben wel een beetje klaar met al die PSV-spelers die de druk bij Ajax willen leggen.
Ajax wordt altijd verweten arrogant te zijn, maar PSV kan er de afgelopen paar maanden ook wat van.
Van Ginkel, de Jong en nu Bruma, het is allemaal zo doorzichtig. Het is gewoon een vooropgezet plan.

Maar er is iets wat ik nog veel erger vind:
Elke keer roepen dat het aan de Champions League ligt dat je achter staat, terwijl je thuis verliest van Ajax na 5 rustdagen en steeds roepen dat Ajax punten gaat verspelen terwijl je zelf ook niet de ballen van het dak speelt. PSV loopt niet of nauwelijks in op doelsaldo, maar wel roepen dat je beter bent.

Ik wil dat gelul over die gemoedelijke Herdgang nooit meer horen.

14 april 2016 om 10:59

Het zit je allemaal wel erg diep merk ik. Trek het je niet zo aan, tis maar voetbal!

14 april 2016 om 12:26

Gomes01.

Ik verwijt de PSV supporters helemaal niets, maar ik vind dat gepraat van die spelers van jullie echt vervelend worden. Laten we gewoon aan het eind van het seizoen kijken wie bovenaan staat. Die is de beste en die feliciteer ik ook gewoon netjes.

Jezus man, wat een gezeik allemaal over die Europese wedstrijden. Als op en top prof mag je toch wel verwachten dat je 2 wedstrijden in de week kan voetballen? En dan het excuus van de reizen die ze af moeten leggen want dan kunnen ze niet trainen richting de volgende wedstrijd.. Dat is dus jezelf gewoon tegenspreken, eerst aangeven dat je geen rust kunt hebben en vervolgens klagen dat je geen tijd genoeg hebt om je op de volgende wedstrijd voor te bereiden. Maar nogmaals, een op en top prof moet makkelijk 2 wedstrijden in de week kunnen voetballen. Als wij als amateurs op dinsdag een oefenwedstrijd spelen dan hebben we er ook geen last van op zondag.

Ik zie ajax geen punten meer verspelen .
Utrecht doet het de laatste jaren goed tegen ajax maar gezien de vorm van ajax zie ik ajax zondag wel winnen van utrecht .
Dus mijn gevoel zeg ajax is de kampioen van 2015/2016.

Vooraf PSV-Ajax meldde alles wat PSV was dat ze uitgerust waren. Volgens Cocu hadden ze voldoende rust gehad. Daarbij opgeteld de berg meer aan kwaliteit, en Ajax was rijp voor de slacht. En toen verloor Psv. Opeens is Europees voetbal, met 2 potjes minder gespeeld, de oorzaak.

14 april 2016 om 13:40

Precies... heel kinderachtig van bepaalde Psvers die het niet hun strot uit kunnen krijgen dat Ajax dit jaar gewoon beter was. ( tot nu toe dan )

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren