Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Ajax is nog niet van Ten Hag af: Manchester United bereidt bod voor

Laatste update:

Manchester United bereidt een bod voor op Lisandro Martínez. Dat schrijven Fabrizio Romano en The Athletic vrijdagavond. De Argentijnse verdediger van Ajax staat zeer hoog op het wensenlijstje van Erik ten Hag en moet, na het binnenhalen van Feyenoord-back Tyrell Malacia, de tweede Mancunians-aanwinst worden. Arsenal maakt echter ook nog steeds kans op de handtekening van Martínez.

The Gunners waren al langer serieus in de markt voor de stopper en brachten al een bod van dertig miljoen euro uit, dat door Ajax resoluut van tafel werd geveegd. De onderhandelingen gingen echter door, maar United gaat zich er nu ook mee bemoeien. Nadat de komst van Malacia definitief is afgerond, zal er een bod richting Amsterdam worden gestuurd om Martínez over te nemen. Naar verluidt is de speler zelf al bijna rond met de 'roden' uit Manchester.

Dat schrijft The Athletic, dat weet dat de 24-jarige linkspoot het liefst onder Ten Hag wil blijven spelen en dus een voorkeur voor Man United heeft. De gesprekken over een eventueel contract zouden dan ook voorspoedig verlopen. Daarna moet de club dan nog met een vergelijk komen met Ajax, dat eerder te kennen gaf alleen aan een vertrek van Martínez te denken als de hoofdprijs werd geboden. Dat zal naar alle waarschijnlijkheid een bedrag zijn dat richting de vijftig miljoen euro gaat.

Martínez kwam in de zomer van 2019 naar Ajax en werd toen voor zeven miljoen euro overgenomen van het Argentijnse Defensa y Justicia. De Amsterdammers zouden dus een veelvoud van dat bedrag terug kunnen verdienen op de verdediger die in de afgelopen drie seizoenen tot 74 competitiewedstrijden en 6 doelpunten voor Ajax kwam. Ook verdiende hij tijdens zijn dienstverband in de Johan Cruijff Arena zijn debuut in de nationale ploeg van Argentinië.

De eventuele hereniging met Erik ten Hag bij Manchester United zou voor de trainer uit Twente een nieuw transfersucces zijn. Met Tyrell Malacia heeft hij zijn eerste aanwinst al zo goed als binnen en ook de komst van Frenkie de Jong lijkt ophanden. Die spelers moeten Ten Hag en United terug naar de Engelse top leiden: een doelstelling die de oefenmeester bij zijn aanstelling meegekregen heeft.

Moet Ajax Lisandro Martínez voor 50 miljoen euro verkopen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Lekker tegen elkaar op laten bieden, kan je zomaar op 65 uitkomen. Ze betalen wel vaker gek in Engeland, maar Martinez is ook gewoon echt heel goed. Stille drijfveer dit, zie hem liever nog een seizoen blijven en dan maar weg voor 40/45 oid. Maar goed, als hij wilt gaan laat ze dan maar bieden.

1 juli 2022 om 23:02

Ja natuurlijk, 65.. en dan Anthony nog even voor 85, want Richarlison is toch ook verkast voor 70? Als we dan toch bezig zijn, neem dan ook Pasveer nog even voor 38, voor elk levensjaar een miljoen.

1 juli 2022 om 23:29

Maar tegelijkertijd is 25 voor Brobbey krankzinnig, onrealistisch, schandalig en kan niet! Wat is het leven soms makkelijk om Ajax supporter te zijn. Onrealistisch gedoe af en toe. 45 miljoen en hij is weg hoor. Weigeren ze? Prima, 1 minder seizoen en je krijgt er nog geen 30 voor. Doei geld.

1 juli 2022 om 23:33

Denk dat je dit niet helemaal met elkaar kan vergelijken. Brobney 3 wedstrijden gespeeld en Martinez net een paar meer. Dan klinkt 25 miljoen zeer logisch.

1 juli 2022 om 23:54

Ik zou brobbey helemaal niet terug halen.

2 juli 2022 om 00:30

Brobbey is gewoon een jeugdspeler die is weggelopen omdat hij niet de grootste ijs kreeg bij Ajax, die werd gewaarschuwd door duizende fans, oud spelers en trainers, analisten om niet te gaan. En nu? Nu is het janken want hij speelt niet bij Leipzig... mooi singaaö naar de opleiding, ga maar kijken waar het groener is want we halen je wel terug.

Dus nee, Martinez, basis speler en pilaar van het elftal is inderdaad meer waard dan Brobbey, die net 11 wedstrijden heeft gespeeld bij Ajax... is Brobbey dan 25 mil waard? Tuurlijk niet, nog geen 15 - en dat weet iedereen, maar hij roept dat hij in Amsterdam wilt blijven en Ajax toont interesse, dus Leipzig gaat natuurlijk geen M&Ms vragen maar gewoon miljoenen en lacht Ajax gewoon uit.

2 juli 2022 om 09:24

Nou, lachen..
Geen conditie, structureel geblesseerd en veel verdienen.
Lekker lachen..

2 juli 2022 om 09:34

Heerlijk dat Ajax zo'n rode lap voor je is Diegelbereds, prachtig vind ik het. Frenkie de Jong en De Ligt waren ook geen 85 miljoen waard, maar ze zijn wel voor zulke belachelijke bedragen verkocht. Juist als spelers hot zijn, ze nog een fors contract hebben, er een WK aankomt en je ze eigenlijk liever niet wil verkopen, dan wacht je erop tot er een idioot bedrag wordt geboden en anders acteer je niet. En dat is ook precies wat Ajaxf1 bedoelt. Want clubs als United, or Arsenal hebben die centen op de plank liggen, maar spelen geen CL, dus ze zullen flink voor goede spelers moeten dokken willen ze ooit weer in die richting komen. Het is juist de ook hier door jou weer getoonde kleinheid die er te lang voor gezorgd heeft dat spelers voor een appel en een ei vertrokken. Aim high en geloof daar ook in. Maar dat zal er bij jou wel niet ingaan, slapjanus.

2 juli 2022 om 09:37

Als je iemand niet kwijt wil, moet je onrealistische bedragen vragen. In de hoop dat ze dat niet willen betalen, en anders heb je in ieder geval een beste financiële klapper. Ben wel blij dat types zoals jullie geen club runnen, leer eens het transferspel maar eens begrijpen

2 juli 2022 om 23:49

@JizZzy, je noemt mij slapjanus en hebt het vlak daarvoor over getoonde kleinheid? Ik kan je één ding vertellen knul, als er iets kleinzielig is, dan is het wel iemand slapjanus noemen. Maar dat gezegd hebbende, ik heb je hier al regelmatig dusdanig lachwekkende zaken zien roepen, dat ik absoluut op geen enkele manier een discussie met jou aan ga. Dat vind je ongetwijfeld ook slap, maar dat komt volledig voor jouw rekening.

1 juli 2022 om 23:04

Ik zou er 130 miljoen voor vragen

2 juli 2022 om 04:28

Japie weet je zeker dat dat genoeg is

2 juli 2022 om 09:29

Daar twijfel ik nog over

1 juli 2022 om 23:32

Nog voor geen 200 miljoen zou ik hem laten gaan. Martinez is fe eerste die ik elke wedstrijd op het formulier zou zetten

2 juli 2022 om 07:00

Maar goed dat jij dan geen functie heb bij ajax.

2 juli 2022 om 01:41

Dat gebeurt niet. Martinez zal hoogstwaarschijnlijk voor 50M verkocht worden. Hoogst haalbare ook. Hoop wel dat Ajax een goed alternatief achter de hand heeft, want het wordt echt heel mager achterin

2 juli 2022 om 10:19

Ajax moet Martinez gewoon houden. Daar moeten ze voor gaan. En als het dan toch zou zijn dat hij weggaat dan minimaal 80 mlj vragen voor hem. Als hij al bij een Europese topclub zou spelen zou dat ook voor hem gevraagd worden. Waarom zou Ajax hem voor minder verkopen? Verder moet Ten Hag nu eens kappen met spelers bij Ajax proberen weg te halen en zijn voetbalkennis over spelers nu eens bij andere clubs gaan botvieren. Te triest voor woorden dat hij nadat hij bij Ajax naam heeft mogen maken als trainer hij nu als dank Ajax onderuit probeerd te halen door onze toppers weg te kopen.

Ik heb twijfels als dit waar is. De geschiedenis heeft geleerd dat veel spelers uit de eredivisie het daar niet hebben gered. Depay, blind, donny van de beek etc etc. Malacia en nu martinez gaan utd niet naar de PL titel brengen. Ik was heel blij met ten hag bij utd, maar dit lijkt wel een sollicitatie naar ontslag

1 juli 2022 om 23:07

Ontslag.. haha, je bent ook wel heerlijke zwart-wit in je reacties. Vraag me inderdaad wel oprecht af of Martinez en Malacia je echt verder gaan brengen als United zijnde.

1 juli 2022 om 23:09

Als jij je ook afvraagt of ze het gaan redden, dan schiet utd dit seizoen geen reet op met ten hag. En dan zal dat toch leiden tot ontslag?
Ik draai er liever niet om heen.
Zie het liever ook anders want ik wil dat ten hag daar slaagt

1 juli 2022 om 23:13

Ik ben het helemaal met je eens. Je kan genoeg kopen, maar dan ga je je beperken tot Nederlanders en Ajacieden. Hij moet toch echt een klapper gaan maken op de markt.

1 juli 2022 om 23:14

De doelstelling van United zal wel zijn om in de top 4 te eindigen. Liverpool en City lopen nog altijd een heel stuk voor en je hebt ook Chelsea nog. Titel is niet realistisch, dat weten ze bij United echt wel. Tijd heeft ten Hag nodig en jij begint nu al over ontslag. Beetje snel toch

1 juli 2022 om 23:20

Hij gaat 2 jaar krijgen max. Met malacia en martinez ga je in 50 jaar niet vechten om de PL titel. Beter haalt hij nu echte versterkingen. Want anders moet hij volgend jaar vervangers halen en die hebben ook weer tijd nodig om aan te passen

1 juli 2022 om 23:48

Nou bij united zeiden ze wel degelijk dat ten hag Liverpool en city moet afschudden

2 juli 2022 om 00:05

Ik denk dat je met Martinez weldegelijk manu versterkt. Daarnaast denk ik dat Ten Hag het totale plaatje, de teamspirit en zijn gewenste speelwijze erin gaat proberen te slijpen. Er dus weer echt een team van proberen te maken. Dan ben je veel gerichter aan het inkopen en hoeven de namen niet heel erg in het oog te springen. Desalniettemin verwacht je wel een topaankoop bij een club als manu. We gaan het meemaken..

2 juli 2022 om 01:46

Zoals Varane, Sancho, Ronaldo en Cavani halen? United heeft de sterspelers al, maar heeft juist kundige spelers nodig die het een eer vinden om voor United te spelen en zich het zweet in de naad werken voor de club.

2 juli 2022 om 02:05

Frenkie de Jong zou ik een klapper op de markt noemen, vooral vanwege de verdedigende middenvelders die ze nu in de selectie hebben.

2 juli 2022 om 07:26

Maar wat zijn nou dan die echte versterkingen voor United? Denk niet echt dat United nu in een positie staat die even wat goede spelers in huis haalt. Die staan niet meer in de rij voor United. Met evt Frenkie zou je die in huis kunnen halen. Alleen vanwege ten Hag. Dus moeten ze gebruik maken door dpelers te halen die voor ten Hag willen spelen. En natuurlijk ook voor United. In Martinez zie ik wel als een upgrade met hetgeen wat er nu staat. Hij zou evt ook nog als cvm kunnen komen te spelen. Daar heeft United ook nig iemand voor nodig.

1 juli 2022 om 23:28

Ik zie Martinez echt als een soort Mascherano. En dat zou nog wel eens goed uit kunnen pakken.

1 juli 2022 om 23:28

Martinez begrijp ik nog wel. Malacia had niemand interesse in alleen Lyon dat zegt genoeg. Daarmee gooit ten Hag zn eigen glazen in ben ik bang

2 juli 2022 om 02:06

Blind heeft het wel gered, Donny kan het daar nog gewoon redden en Suarez, Vertonghen, Alderweireld, Sanchez, Eriksen en noem maar op noem je voor het gemak maar niet.

2 juli 2022 om 08:00

Haha, lachwekkende reactie!
Appels en peren!
Van Nistelrooij kwam ook uit de eredivisie.
Donny heeft het idd niet gered daar, maar hoeveel spelers die er nu in Man United spelen hebben het überhaupt gered?
Depay en Blind? Die zijn door een Nederlandse coach gehaald, anders zouden ze daar niet eens zitten. En dan nog, sinds dat Alex Fergason is weg gegaan, bakt bijna niemand er nog wat van

2 juli 2022 om 10:44

Maar v Persie, Jaap Stam, Blind, Bergkamp, van Dijk, Vd Sar zijn toch wel namen die het gered hebben bij een topclub in de PL. Dat zijn idd rare argumenten. Daarnaast kijken veel naar het individu terwijl TH vooral kijkt naar het team. Ik denk echt dat hij kan gaan verassen.

2 juli 2022 om 09:14

Aan geld hebben we op het moment niks, Martinez is kwaliteit en dat kunnen ze nu niet missen bij Ajax achterin..Stel je toch eens voor dat Martinez weggaat en ze denken we geven Perr Schuurs de kans.

2 juli 2022 om 09:26

Ik vermoed dat ze ook nog even in Zuid Amerika gaan kijken..

2 juli 2022 om 10:23

Ik zou het best aandurven met Rench, Timber, Schuurs en Wijndal achterin.

2 juli 2022 om 10:40

Dat ķlinkt wel heel matig

Fantastische speler voor de Eredivisie maar de PL is een heel ander verhaal. Zo’n kleine CV achterin met dat geweld gaat niet goed aflopen. Ten Hag probeert er een eredivisieclub van te maken, werken met bekenden. Ben echt heel bang dat hij faalt en dat al deze spelers daarna heel snel weg gepest zullen worden. Als Frenkie slim is dan kijkt hij het een jaartje aan, lekker nog een jaar bij Barca om volgend jaar een stap te maken.

1 juli 2022 om 23:03

Och, Cannavaro en Puyol waren ook niet erg lang toch?

1 juli 2022 om 23:14

Cannavaro en Puyol hebben volgens mij niet in de PL gespeeld toch? Maar kan zijn dat ik dat gemist heb…

1 juli 2022 om 23:16

Dat je met spelers van 10 tot 20 jaar terug moet aankomen zegt ook wel wat natuurlijk

1 juli 2022 om 23:16

Zucht.. je snapt toch wel dat ik ze noem omdat het twee van de beste verdedigers aller tijden waren? Of ga je nu beweren dat zij het in de PL niet gered hadden?

1 juli 2022 om 23:36

Je kan er twee opnoemen die niet in de PL hebben gespeeld. Welke kleine topverdedigers hebben de afgelopen 10 jaar in de PL gespeeld?

2 juli 2022 om 01:52

Ik ben een voorstander van lengte achterin, waarbij 1,75 voor Martinez inderdaad behoorlijk klein is, maar puur om Diegelbe een beetje te helpen:

Afgelopen seizoen hebben Tierney, Cucurella, Azpilicueta, Ake en Ben Mee CV gespeeld in de PL, waarbij alle spelers niet langer dan 1.80 zijn.

2 juli 2022 om 07:05

Eerste drie spelers die je opnoemt zijn backs of speelden net als Ben veelal met 3 cv’s achterin. Ake is de enige waarvan ik echt denk, dat is er een.

2 juli 2022 om 09:11

Martinez is door Ajax gescout als Linksback, misschien halen ze hem ook wel voor de back positie.

Martinez Varane zou een mooi duo zijn. Kan ook nog eventueel op het middenveld uit de voeten naast Frenkie.

Fantastisch speler is dit die in geval van nood ook nog als CVM OF LA kan

Zou een perfecte aanvulling zijn met z'n strijdlust voor united

50 miljoen lijkt me een eerlijke prijs ook aangezien die nog jong is

Ik ben nog niet echt overtuigd van het aankoopbeleid van United. Met alle respect voor Malacia en Lisandro maar dat is op dit moment toch verre van wereldtop?

1 juli 2022 om 23:05

Eens, met Martinez en Malacia open je de aanval op Liverpool en City niet.

1 juli 2022 om 23:05

Ten Hag smeedt een team en ik heb heel sterk de indruk dat Lisandro daar op het veld een hele belangrijke rol in speelt. En beter dan Harry Maguire is het al snel, want die kan absoluut niet voetballen.

1 juli 2022 om 23:06

Wie zegt mij dat Maguire in de Eredivisie ook geen uitblinker zou zijn? De PL is een heel ander niveau

1 juli 2022 om 23:08

Maguire heeft al genoeg kansen gehad. Daar weet je al best dat hij niet goed genoeg is. Kan niet in een hoge lijn spelen met zijn draaicirkel en snelheid. Martinez samen met Varane kan op zich niet eens een heel slecht duo zijn. Beide zijn snel en kunnen in het spel van Ten Hag spelen.

1 juli 2022 om 23:09

Lisandro heeft in de CL zijn strepen verdiend, naar de eredivisie hoef je niet te kijken, al verwacht ik een behoorlijke impuls komend seizoen met de potentiele aankopen.

1 juli 2022 om 23:12

Zo heeft elke verdediger mankementen. Lisandro is weer akelig klein voor de PL, waar veel lange, goede koppers in actief zijn dis of die United beter gaat maken daar heb ik ook mijn twijfels bij

1 juli 2022 om 23:13

@robborsje.Welke strepen? De ligt heeft in de CL zijn meerwaarde getoond tegen bayern, real, juve destijds toen ze de halve finale haalden. Martinez heeft het leuk gedaan tegen middenmoot clubs in europa

1 juli 2022 om 23:16

Mee eens. Heeft het nooit verder geschopt dan de 8e finale CL toen Ajax eruit ging tegen de nummer drie van Portugal Benfica

1 juli 2022 om 23:18

Hij heeft over algemeen uitstekend gepresteerd, waaronder vs Haaland en Darwin

1 juli 2022 om 23:25

@japie dan kan ajax lekker shoppen bij de overige clubs in de eredivisie, want die hebben Europees vele malen minder gepresteerd. En de nr 2 van Portugal hebben we alle hoeken van het veld laten zien.

1 juli 2022 om 23:28

Utd vecht niet tegen de nr 2 van Portugal maar tegen city, liverpool en chelsea.

1 juli 2022 om 23:29

Darwin scoorde toch twee keer uit een kopgoal tegen Ajax? Dat zal niet puur en alleen de schuld zijn van Lisandro, maar hij staat daar wel om die ballen weg te koppen

1 juli 2022 om 23:31

Feyenoord won ook redelijk overtuigend van de nummer 2 van Frankrijk, maar dat wil niet zeggen dat Senesi United naar een hoger niveau tilt

1 juli 2022 om 23:46

Nee Darwin scoorde 1 keer. Lewandowski scoorde wel twee keer tegen De Ligt overigens.

2 juli 2022 om 00:06

Misschien voor de subtop. voor de rest een zwaaroverschatte speler waar MU absurd teveel voor betaald heeft.

2 juli 2022 om 01:53

Maguire kan niet voetballen en in de Nederlandse voetbalcompetitie lijkt dat soms het meest belangrijke aspect voor een verdediger of keeper te zijn. Als United fan zou ik de spelersruil Maguire - Martinez in ieder geval aanmoedigen!

2 juli 2022 om 02:07

Maguire zou absoluut nooit basis staan bij Ajax.

2 juli 2022 om 03:29

Darwin scoorde niet twee keer en Lisandro was daar echt niet voor verantwoordelijk. Maar Timber en de keeper. Herinner ik me omdat iedereen laaiend enthousiast was over Timber maar dat toch wel een momentje was vond ik, maar iedereen gaf Onana de schuld.. Maar om dit als tegenargument te gebruiken bij Lisandro?? Net teruggekeken, Lisandro loopt gewoon met zijn directe man naar de eerste paal, doodnormaal.

2 juli 2022 om 07:19

@japie veel mensen( voornamelijk Ajacieden) vergissen zich volgens mij ik het verschil qua niveau in de competitie.
Zijn toch weinig spelers van Ajax die naar Engeland zijn overgestapt en geslaagd zijn laatste jaren, blind, van de beek, klaassen, ziyech, alle mislukt.
Denk dat maguirre in de eredivisie gewoon meer dan prima zou zijn.

2 juli 2022 om 07:23

Appels met peren vergelijken, blind is mislukt bij man u en vervolgens een dragende kracht bij Ajax geworden, die was ook net wat te klein voor de pl.
Maguirre zal zich vast wel staande houden tegen die super spitsen in de ED

2 juli 2022 om 08:17

Je neemt het erg vaak op voor Maguire Japie, ontdek ik stiekem een voorliefde?

2 juli 2022 om 09:33

@Woutballoh Nee, ik ben geen groot Maguire fan maar ik vind wel dat hij heel anders beoordeeld wordt. Als De Ligt drie goals weg geeft tegen Villareal dan ligt dat aan allerlei externe factoren, maar als Maguire dat was overkomen dan was hij RKC niveau. Ik probeer gewoon elke speler een beetje langs dezelfde meetlat te leggen en niet teveel te meten met twee maten

2 juli 2022 om 09:34

@maldini86 Ik ben het met je eens. Je af en toe opladen voor een CL wedstrijd is wat anders dan je wekelijks staande moeten houden in waarschijnlijk de zwaarste competitie ter wereld

2 juli 2022 om 09:36

@Daphim Ok, als hij toen een man stond te dekken heb ik niks gezegd. Toch denk ik wel dat hij het lastig kan krijgen met zijn lengte daar, maar de tijd zal moeten uitwijzen of dat zo is. Ik zou hem beter in LaLiga vinden passen

1 juli 2022 om 23:13

Jaap Stam en Ruud van Nistelrooij waren toch ook geen wereldtop toen ze van PSV naar Man Utd gingen toch? Soms heb je zo'n stap nodig om je te kunnen meten met de besten om daar naar toe te kunnen groeien.

1 juli 2022 om 23:33

Eens met de intentie van je bericht. Maar United is op dit moment ook geen wereldtop en de echte wereldtoppers zullen eerder voor Liverpool, City en in mindere mate Chelsea gaan in de PL. Maargoed ze moeten ergens beginnen en misschien dat een team creëren een uitstekende eerste stap is, om van daaruit door te groeien en steeds betere spelers aan te trekken.

1 juli 2022 om 23:37

We hebben allemaal gezien bij PSG dat alleen wereldtoppers het zilverwerk binnen halen. Laten Ten Hag maar gewoon het beste team smeden.

1 juli 2022 om 23:48

United is zelf ook verre van wereldtop dus wat dat betreft zijn het prima transfers voor die club.

2 juli 2022 om 10:36

Martinez zit nog wel rek in. Valt me eigenlijk ook op dat hij weinig overtredingen nodig heeft. Hij kiest ook goed positie en is voetballend vrij goed.

2 juli 2022 om 10:36

Niet echt overtuigd? Ik ben helemaal niet overtuigd. Voor Malacia staan momenteel drie linksbacks die beter zijn dan hij. Martinez is ook niet eens een breedte versterking. Frenkie, ok, maar we zoeken een rechtsback en vervanger voor Maguire. Directe vervanger, niet iemand die kan spelen als Jones geblesseerd is ofzo. Dit gaat gewoon nergens over.

50 mln, wat een bizar bedrag voor een verdediger.

1 juli 2022 om 23:08

Al helemaal voor een verdediger die actief is in de Eredivisie en het nooit verder heeft geschopt dat de 8e finale van de CL

1 juli 2022 om 23:13

In mijn ogen samen met timber ook de beste speler in de eredivisie. Tussen de 40 en 50 miljoen vind ik ook wel een realistisch bedrag. Voor ajax zou dit wel een enorme domper zijn, aangezien je dan op 1 plek na een volledig nieuwe verdediging hebt.

1 juli 2022 om 23:24

Ik lees hier regelmatig dat daley blind een geschikte backup is voor die positie. Dan zet ajax hem toch op de positie van centrale verdediger

1 juli 2022 om 23:25

Niet te vergelijken. Zijn Timber en Martinez dan bijvoorbeeld beter dan een Tadic of een Sangare? Heb zo mijn bedenkingen.

1 juli 2022 om 23:33

De combinatie blind en wijndal zie ik persoonlijk iig totaal niet zitten. Met een tagliafico in goede doen die verdedigend uitstekend is, zou ik dat nog wel aandurven.

1 juli 2022 om 23:40

Ik zie beide iig hoger eindigen dan die andere 2. Ik moet wel zeggen dat sangare mij afgelopen seizoen redelijk verbaasd heeft. Als hij voetballend nog een groei doormaakt, dan kijk ik ook niet raar op als hij de top nog haalt.

Dit was al even bekend op de Ajax sites, Arsenal zou 40 +5 variabel hebben geboden.

Voor deze bedragen kan je Martinez bijna niet binnen boord houden helaas.

2 juli 2022 om 00:48

Jawel hoor. Bieden begint bij 50 miljoen euro, alles wat daaronder zit kan meteen de prullenbak in.

Ben wel echt fan van martinez en hij zal zeker niet misstaan bij manchester, alleen vind ik het jammer dat ten hag zich zo focust op spelers uit de eredivisie of die hij persoonlijk kent. Nederlandse coaches moeten altijd een heleboel vriendjes meenemen die het niveau niet aan kunnen. Ik had niet verwacht dat ten hag dezelfde fout zou maken maar het begint er toch op te lijken.

50 miljoen werkt dus niet afschrikkend, zoals 80 voor Antony. Te laag gemikt en daar betalen we de prijs voor. En natuurlijk maakt aasgier Ten Hag daar gretig gebruik van. Heerlijk nieuws dit..

1 juli 2022 om 23:07

Ik snap alle redenen om hem niet te laten gaan maar 50 miljoen voor een verdediger is belachelijk veel geld. Ik snap het wel als Ajax ja zegt

1 juli 2022 om 23:09

Ik draai het om, hier kan en mag Ajax geen nee tegen zeggen.

1 juli 2022 om 23:10

Het is inderdaad veel geld, maar dit had dus een vraagprijs moeten zijn die niemand neer zou leggen. Maar er zijn er zelfs 2 die hem willen nu. En succes met een vervanger.. die is sowieso minder. De vraagprijs van Antony heeft goed gewerkt, deze niet. Dom dom dom

1 juli 2022 om 23:19

@Hakim, Ajax blijft natuurlijk een doorgeefluik voor topclubs. Martinez was een paar jaar geleden ook niet zo goed als dat hij nu is. Dus ja, op de korte termijn ga je er op het veld weer een stukje op achteruit. Helaas het lot van ploegen die niet tot de Europese top behoren. Ajax, Dortmund, dat soort clubs hebben daar nou eenmaal mee te dealen.

1 juli 2022 om 23:25

Dat is helaas zo ja, kunnen we niet omheen. Had gehoopt dat het vroege WK zou helpen zoals met Timber. Maar Martinez is er objectief gezien ook wel klaar voor, is 24 en speelt hier al 3 jaar. Vind het alleen enorm zonde, komt behoorlijk dicht in de buurt van de perfecte Ajax verdediger. En die komt gewoon uit een plaatsje in Argentinie.. geweldig goed gescout, kon eigenlijk niet beter.

Ik zie hem liever helemaal niet gaan, betwijfel of er een vervanger word gehaald voor hem en dan zit je dus met Blind of Schuurs centraal achterin naast Timber. Alleen Alvarez of Antony verkopen bij een goed bod en de rest intact houden.

Kan je toch veel beter voor Timber gaan. Martinez is niet goed genoeg voor de Engelse top.

2 juli 2022 om 07:46

Timber wil niet met het oog op het wk. Hij wil spelen.

Ik had verwacht dat Antony ook zo zou denken. Bij Martinez is dat misschien anders. Tagliafico speelde niet of nauwelijks en werd toch geselecteerd.

Met Malacia en Martines heeft ManU wel twee kabouters achterin. Weet niet of dat in een dergelijke fysieke competitie gaat werken.

Waren Vidic en Ferdinand topaankopen?
Wat is er van hem terecht gekomen...
Moet je altijd top aankopen doen om beter te worden?

2 juli 2022 om 06:59

Ferdinand geen topaankoop?
Was in zijn tijd de jongste Engelse verdediger van het nationale team, was captain van leeds binnen een jaar en leeds had ook al flink betaald voor m.
Die gast was super goed hoor, plus Engels, lengte en een echte leider, gewoon een hele goeie verdediger en martinez mag voorlopig z’n schoenen nog niet poetsen.
Vidic was heel talentvol en als back-up gehaald voor een laag bedrag, niet te vergelijken met wat ze nu willen betalen voor martinez

haha martinez, opzich prima speler maar geen materiaal voor de top (niet dat man utd daar momenteel bijhoort maar ze streven daar na).

zo'n davinson sanchez, waar van te voren van werd gedacht dat het een topper was voor premier league is er ook nooit helemaal uitgekomen, Eerlijk gezegd vind ik deze martinez nog een hele slag minder, wel ander soort type verdediger daar niet van.

zou voor ajax mooi zijn als ze een flinke klapper maken met deze transfer, is zeker niet onvervangbaar.

Ik denk echt dat de aankoop van Wijndal te maken heeft met de mogelijk naderende transfer van Martinez en Blind weer naar het centrum verhuisd. Dat zou mij niks verbazen. Interesse in Nico blijft vooralsnog uit, Blind blijft zeker, Wijndal was relatief goedkoop op te pikken en Martinez kan voor de absolute hoofdprijs worden verkocht.

Martinez heeft samen met Tmber een belachelijk goed seizoen gedraaid afgelopen jaar. Misschien is dit dan wel het moment om Martinez te verkopen als er een bod van meer dan 50 miljoen geboden wordt

Ik vind Martinez niet zo'n geweldenaar. Als Manchester United fan (niet als Feyenoord fan ) zie ik hem veel liever Anthony halen.

Met alle respect, maar gek dat ten hag. City en Liverpool denkt af te slaan met alleen maar Ajax spelers en Nederlanders. Ik geef hem 1,5 seizoen.

2 juli 2022 om 01:10

Weet je wat het probleem is? United is nauwelijks meer interessant voor de allerbeste spelers, dus dan moeten ze het wel gooien op de goede connecties en erop hopen dat sommigen nog een stap kunnen zetten. Het budget voor Ten Hag is ook niet denderend of zo, terwijl er een halve selectie vervangen moet worden....

2 juli 2022 om 15:17

Ja en nog kan je, spelers als Pau Torres proberen. Skriniar kouilibaly. Rodrigo de Paul. Declan Rice, cucurrella en zo kan ik nog wel even door gaan. Je hoeft niet altijd vriendjes mee te nemen. Het moet nu gebeuren, daarom moet united spelers halen die de club naar een hoger niveau tillen. En qua geld is er bij united geen probleem. Ze kunnen je elk salaris geven wat een speler wenst

Voor 50 miljoen zal Ajax hem wel laten gaan denk ik. Denk wel dat Ten Hag een beetje dezelfde fouten maakt als bij Ajax met Labyad, Klaiber en later Haller (allen ex Utrecht). Haller kwam dan wel goed maar die andere twee niet. Alleen maar bekenden halen gaat niet werken voor Ten Hag ben ik bang al is Martinez een goede aankoop voor het niveau van huidige United. Maar je zal er niet beter van worden dan de ploegen die je eigenlijk wilt gaan inhalen aka de top 4 van afgelopen seizoen. Ondertussen loopt Ajax verder leeg terwijl Psv vol loopt! Dat gaat zo een tussenjaar worden voor Ajax als dit zo doorgaat.

2 juli 2022 om 05:39

Hou toch op zeg. Elk jaar lopen er spelers weg bij Ajax. Psv heeft een hoop nieuwe spelers die ingenesteld moeten worden en ook Ajax gaat nieuwe spelers halen. Of dacht je dat ze niets gingen doen als martinez vertrekt. De wens is de vader van de gedachte merk ik vooral.

2 juli 2022 om 14:30

Ik hoop dat ze wat goeds gaan halen ja want ik ben immers voor Ajax. De wens is dus niet de vader. Maar het is angstig stil en de drie namen die genoemd worden ben ik niet van overtuigd. Ik denk dat ze voor de jeugd gaan nu en geld naar de bank.

Waarom vervalt United toch altijd in het halen van matige spelers voor veel teveel geld? Wat moet een, in potentie, topclub uit Engeland met zo’n speler?

2 juli 2022 om 01:55

Opbouwen van achteruit en spelen met veel ruimte achter de verdediging.

Martinez is een belangrijke speler voor Ajax die ze niet willen verkopen . Dus ja als je hem dan wil hebben dan ga je meer betalen dan wat hij waard is. En mensen die dat niet begrijpen…..leer aub even hoe de voetbalwereld in elkaar steekt. Iemand die je niet kwijt wil die ga je dus niet voor een appel en een ei verkopen. Dus Ajax moet lekker hoog in de boom gaan zitten. Betalen! En flink ook.

Gun het Martinez van harte deze stap. Alleen ow ow ow, wat gaat Ajax een spelers verliezen.

Benieuwd welke verrassing H2 in petto heeft om aan te trekken.

Snap de kritiek enerzijds niet zo goed op Man United en deze aankopen. Malacia en Martinez zijn 2 spelers die het stront voor hun ogen lopen voor de club. Juist dit soort mentaliteit ontbreekt er. Zijn ze beide al goed genoeg voor een basis plek? Misschien niet, maar door op een hoger niveau te acteren word je zelf ook beter. Dus wie weet groeien ze flink, potentie hebben ze iig.

Ten Hag maakt verkeerde inschattingen. In de PL moet een centrale verdediger lengte hebben. Van Dijk, Dias, dat is wereldtop. Nou gaat hij 50 miljoen stukslaan op een kleine verdediger. Daar kom je prima mee weg in de Eredivisie, maar niet tegen spitsen als Kane en Haaland. Die zullen denken dat ze in en speeltuin beland zijn.

2 juli 2022 om 15:42

United schijnt een bod van 41 miljoen vast en 4 miljoen bonus gedaan te hebben, komt al aardig bij de 50 miljoen in de buurt.

Zal wel 42 vast en 5 variabel worden, daar zal Ajax geen nee tegen zeggen.

Nou volgens mij springen de centen daar alle kanten op. Lees steeds dat ze een bod ‘voorbereiden’, maar er daadwerkelijk een doen ho maar!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren