Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Vink na Klassieker hard over Ajacied: 'Hij heeft een gebrekkige techniek’

Laatste update:

Ajax heeft Marciano Vink woensdagmiddag tijdens het restant van de zondag gestaakte Klassieker niet kunnen overtuigen. De Amsterdammers keken al snel tegen een 0-4 achterstand aan na een doelpunt van Santiago Giménez en wisten vervolgens in aanvallend opzicht geen vuist meer te maken.

“Als Feyenoord hoef je je tegen dít Ajax geen zorgen te maken”, zegt Vink tijdens de nabeschouwing bij ESPN. “Was het geloof er bij hen wel? Ik denk het niet. Het is allemaal te vrijblijvend, als je ziet hoe Branco van den Boomen zich bij de 0-4 van Giménez omdraait, terwijl hij zich ook voor de bal kan gooien. Het plan van Ajax was gedoemd te mislukken.”

Volgens Vink viel er voor Ajax tegen Feyenoord weinig te halen. “Het verdedigende duo van Feyenoord is goed op elkaar ingespeeld, met Ramiz Zerrouki ervoor ook”, aldus de analist, die niet onder de indruk is van Chuba Akpom. “Voor Akpom komen zulke wedstrijden te vroeg, hij heeft een gebrekkige techniek. Als nummer 10 moet je toch wel iets kunnen creëren en een bal kunnen vasthouden, maar als dat al niet gaat…"

Akpom kwam woensdag direct bij de hervatting van De Klassieker in het veld voor Anass Salah-Eddine. Vink vindt het te makkelijk om enkel de Engelse schaduwspits als zondebok aan te wijzen. "Het ligt niet alleen aan hem, want de rest van dit Ajax komt ook zwaar tekort. Het is ook een instellingsdingetje, als je nog wat wil mag de tegenstander sowieso niet bij je weglopen. Dat soort dingen lijken wel schouderophalend te gebeuren."

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik ben benieuwd hoe die prima statistieken op een 2e niveau zich houden op het hoogste (NL) niveau.

27 september 2023 om 16:48

Als je een lekker draaiend team om je heen hebt en jij als valse 9 wordt toegevoegd, dan kan je gewoon topscorer worden bij Ajax.

Maarja. Dan moet alles om je heen wel kloppen.

27 september 2023 om 16:57

Maar dan moet je ook zelf wel een beetje kunnen voetballen. De discussie met sommigen ging er hier de afgelopen weken over dat gegeven de stats -ook al waren ze op een tweede niveau behaald- afdoende zouden zijn om bij Ajax mee te draaien.

Je ziet gewoon bij hem (maar ook bij Forbs en zeker bij Medic) dat het technisch niet goed genoeg is. Dat kan mss nog ontwikkelen (bv. bij een jonge jongen als Forbs), maar voor nu is het onvoldoende en word je geen Ajax topscoorder.

Ik kan bijna niet wachten tot Steijn Ramaj opstelt ...

27 september 2023 om 16:58

Ja, of je moet zelf in staat zijn iets te creeeren. Dat was bij de scouting echter al duidelijk dat Akpom dat niet is. Die kan alleen maar afmaken.

27 september 2023 om 17:02

Ik weet het niet hoor Dikkejato. In de competitie waar hij vandaan komt, wordt vooral reactief voetbal gespeeld. Er is toch wel een reden waarom veel topscoorders uit bijvoorbeeld de KKD er in de ED geen pepernoot inschieten.

27 september 2023 om 17:33

Njfromvol, ik zie nu Sutalo voetballen en dan vraag ik mij of of hij nu zijn best doet of Steijn gewoon wil laten vallen. Ik zie helemaal niet waarom die zo bejubeld en gewild was en bij Kroatie speelt. Dan kan Medic een slechtere techniek hebben, maar die zat wel kort bovenop een aanvaller. Ik vermoed net al Vink dat er een aantal spelers zijn die het niet zien zitten in Steijn en daarom maar op 70% van hun kunnen spelen. Als Steijn zou blijven, wat ik mij niet kan voorstellen maar wie moet hem nu nog ontslaan, dan zal hij toch met spelers moeten gaan spelen die bereid zijn 100% te geven. Avila liet in ieder geval vanmiddag zien de bereidheid te hebben.

27 september 2023 om 17:56

Is het bereidheid of kwaliteit? Denk zelf het laatste

27 september 2023 om 16:49

Ik durf wel te zeggen dat van de 12 aankopen er minimaal 9 niet goed genoeg zijn, dat in combinatie met een trainer die niet goed genoeg zal ervoor zorgen dat we ook de aankomende wedstrijden niet gaan winnen

27 september 2023 om 16:59

kokkie

De allergrootste miskoop is met stip op 1 Steijn.

Daarna Akpom, die past echt niet in het systeem


Medic is puur gehaald als back-up dus de vraag of je wel kan spreken van mislukken.

27 september 2023 om 17:01

Akpom heeft een gebrekkige techniek en deze wedstrijd komt te vroeg. De beste man is 28 jaar, heeft ruim 12 miljoen gekost en dan komt deze wedstrijd te vroeg? Wanneer is dan het juiste moment?

Dit is gewoon een miskoop. Heeft het nog nooit laten zien op het hoogste niveau en met mijn gewone ogen zie ik wel dat hij niet het niveau voor Ajax heeft. Maar goed ik heb geen diamantogen en wordt er ook niet financieel beter van als deze man bij Ajax speelt.

27 september 2023 om 17:03

Steijn is zeker niet goed genoeg maar als nieuwe trainer is het ook niet makkelijk als je een dozijn buitenlanders in je mik gedrukt krijgt waarvan niemand weet of ze überhaupt het niveau aan kunnen.. Ik heb tot nu toe bij weinig aankopen iets van kwaliteit kunnen ontdekken en dat baart zeker zorgen

27 september 2023 om 18:38

@kokkie, maar als je dat niet kan moet je geen trainer worden. Als trainer wordt je altijd voor een groep gegooid en moet je het doen met wat je krijgt. Steijn heeft gewoon de hele voorbereiding kunnen spelen en werken aan systemen, automatismen e.d. Hij had spelers er langzamerhand in kunnen brengen om steeds een hoger niveau aan te tikken, maar zelfs met die 'magere' selectie moet je makkelijk winnen van Excelsior en Fortuna, en niet worden afgedroogd door Feyenoord en Twente.

En weet je wat ik frappant vind, toen we tegen Shakhtar oefenden, zag ik een nieuw Ajax, dat slim verder vanuit achteren speelde, compact maar met meer ruimte voor de voorhoede spelers om die ruimte te gebruiken. En ik dacht echt dat Steijn het door had, snapte wat voor selectie hij had en op de goede weg was.

Maar hij is daarna gewoon weer gaan spelen zoals Schreuder en Heitinga ook deden, opbouwen van achteruit, ellenlange balletjes breed, langzaam maar zeker wat opschuiven om dan in een positie te komen waar de ruimtes veel te klein zijn voor de voorhoede spelers die wij hebben en in feite jezelf klem te lopen om jezelf te laten verassen door een counter van de tegenstander.

Ik snap er echt helemaal niets van, maar ik weet wel dat wat Ajax nodig heeft is een harde duidelijke hand, iemand die streng maar rechtvaardig regeert en vast patronen kan inslijpen. Helaas heb ik geen flauw idee, naast de onbeschikbare van Gaal, wie dit kan doen.

27 september 2023 om 20:52

Shakhtar was geen serieuze tegenstander, die zijn zoveel goede spelers kwijtgeraakt, dat is nog minder dan het huidige Ajax. Daarna zijn nog een stuk of wat spelers vertrokken waaronder Kudus die in die wedstrijd geloof ik 2 of 3 x scoorde. De vervangers van de vertrokken spelers zijn allemaal in de laatste 2 tot 3 dagen gehaald. Daarmee is toch de hele voorbereiding teniet gedaan.

Dus vaste patronen inslijpen is helemaal geen tijd voor geweest. Daarnaast is er vanwege interland voetbal bijna geen gelegenheid geweest om te trainen.

Zelfs van Gaal zou het zonder voorbereiding met spelers die hij niet kent beter hebben gedaan.

Steijn moet tijd krijgen dat is niet alleen fair maar ook het beste. Als je nu de 3e trainer in anderhalf jaar tijd ontslaat moet de volgende trainer weer van voor af aan beginnen en gaat het echt niet beter.

27 september 2023 om 17:02

Akpom heeft eigenlijk overal zwakke statistieken gehad tot dus vorig seizoen in de championship. Maar ja een paar jaar hiervoor scoorde ie er 5 in 40 potjes in dezelfde competitie.
Dan kan je gokken dat hij het licht eindelijk heeft gezien, maar het is meestal toch eerder het geval van 1 zwaluw.

27 september 2023 om 17:16

Ze hadden een type Vardy verwacht maar dan moet hij wel in de spits spelen.
Hij is nu al geprobeerd op rechts en op 10 waar die dus niet goed genoeg voor is maar Brobbey is een Nederlandse jongen dus die behoud zijn plek.

Er moest een concurrent voor Brobbey komen en er kwamen er 2 die vervolgens geen concurrenten blijken te zijn want die worden misbruikt om andere posities.

27 september 2023 om 21:01

Vanuit zijn eigen manager bij Middlesbrough kwam al dat als Ajax wil dat hij het goed doet ze hem juist niet in de spits moeten zetten maar als 10 of valse spits laten spelen.

Nu kun je de 10 positie natuurlijk op meer manieren invullen.
Het is nog vroeg, maar in de wedstrijden die hij tot nu toe speelde leek hij niet het loopvermogen om bijvoorbeeld zoals vd Beek of Klaassen in zijn eerste periode zowel aanvallend als verdedigend iets bij te dragen.

En hij lijkt ook niet de technicus zoals Ziyech of Berghuis (die ook een stuk meer loopt), die de steekbal moet geven of de openingen kan vinden.

Dan wordt het in een 4-3-3 formatie denk ik een lastig verhaal.

27 september 2023 om 18:56

Van den Boomen is naast de gebrekkige techniek ook qua gedrag op het veld een waardige opvolger van Klaassen. Leek bij vlagen echt op een van die doorsnoven gekken die zich niet konden beheersen afgelopen zondag.

Je vraagt je toch echt hoe zo n TD zo zijn gang heeft kunnen gaan man man.
Wat een bende staat er zeg.
En tja oordelen op deze 35 minuten is het ook niet maar er staat nu geen 1 speler waarvan ik zeg goh die moet het gaan doen.

27 september 2023 om 16:50

Het grappige is dat Ajacieden (wat ik zelf ook ben) doen alsof er een soort gigantisch complot tegen Mislintat is.
Iedereen is alles schuld behalve de heilige Sven.

27 september 2023 om 16:53

Nou, Mislintat heeft ons samen met de RvC nog verder het moeras in geduwd, een zooitje troep gehaald in combo met een matige trainer, zie hier het resultaat

27 september 2023 om 17:29

Klopt. Er is echt een clubje Ajacieden, die hier ook op voetbalzone zit, die echt niet in zien wat er allemaal fout is gegaan onder Mislintat. Werkelijk waar onbegrijpelijk

27 september 2023 om 17:47

Enige wat Mislintst goed heeft gedaan is die uit de hand gelopen salarishuis inkrimpen, verder heeft ie net als H2 weer vele miljoenen door de plee gespoeld

27 september 2023 om 18:27

En je moet ook zeker zijn verkopen meenemen. Bedragen als 14 miljoen(?) voor Daramy zijn natuurlijk sensationeel

27 september 2023 om 18:30

Daar lijkt het wel op ookal moet ik zeggen dat geen enkele Ajacied zijn niveau meer haalt sinds Schreuder. Kijk van sommige spelers kun je zeggen, die kende ik niet, nooit zien spelen en is nu slecht. Maar er zijn ook spelers die uitblonken bij hun club en nu ineens niets meer kunnen. En dan heb ik het over gearriveerde spelers als Bergwijn, vd Boomen, Sutalo, Sosa, en in mindere mate Rulli. Je kan mij niet vertellen dat er iets erg fout zit in de club, wat niet direct te maken heeft met de kwaliteiten van spelers.

27 september 2023 om 21:35

@piranha Misschien zijn die gearriveerde spelers wel nooit zo goed geweest.

Bergwijn zat niet voor niets bij de Spurs op de bank - tribune. Had vorig jaar een een normaal jaar als je kijkt naar zijn eerdere prestaties. We hadden het hier niet over een basis speler van clubs die meedraaiden in de subtop zoals Haller of Tadic, of Blind die niet geslaagd is bij united maar daar wel gewoon tot bijna 150 wedstrijden kwam. Hij was 2e of 3e keus bij een club die voor geen meter draaide. Ook bij PSV heeft hij maar een keer een beter seizoen gehad. In zijn laatste half jaar bij PSV kwam hij maar tot 5 goals in 16 wedstrijden. Dit is wel ongeveer wat je van hem mag verwachten.

de hype rond vd Boomen begrijp ik niet. Ja hij heeft een mooie trap. Maar hij is 28 en speelde ook niet voor niets voor een promovendus - degradatie kandidaat in Frankrijk. Ik weet dat geld niet alles zegt, de omzet van Toulouse is kleiner dan die van excelsior (laagste begroting in de eredivisie) dat geeft je toch een beetje een beeld van welk niveau je mag verwachten. Ongelofelijk knap van die club dat ze de beker hebben gewonnen, maar zeker de Ligue 1 is niet voor niets de minste van de top 5 competities. Die mooie trap had hij in de jeugd ook al, dat was niet de reden dat hij niet goed genoeg was voor Ajax en vervolgens niet goed genoeg voor Heerenveen, dat waren zijn handelingssnelheid, duelkracht, loopvermogen en zijn sprint snelheid. Het zegt misschien wel iets dat Lens de eveneens gratis op te halen Spierings direct weer terug naar Toulouse hebben gestuurd.

Sosa, speelde degradatie voetbal in Duitsland. Lees je alle verhalen over hem uit Duitsland er op na dan komen er 2 dingen uit. Aanvallend een van de beste backs uit de bundesliga, verdedigend matig. Ja hij is international van een behoorlijk voetbal land, hij heeft wel vaak, maar niet altijd een basis plaats, het alternatief voor zijn positie is Barisic van de Rangers dus laten we dat ook niet groter maken dan het is.

Bij Sutalo zie je soms best dat hij kan verdedigen, alleen heb ik het idee dat die een communicatie probleem heeft met de spelers om hem heen. In tegenstelling tot de namen hier boven zie ik dat nog wel goed komen.

Haller heeft natuurlijk ook geen fantastische techniek, laat staan Brobbey. Wat maakt dat nou weer uit, alsof hij daarmee onder doet voor wat we de laatste drie jaar hebben gezien. De laatste Ajax spits met een mooie techniek was Dolberg..

Laat hem eens drie wedstrijden basis spelen, en dan kijken we wel of hij voldoet aan het belangrijkste punt: of hij kansen af kan maken.

Overigens vind ik Akpom een veel betere pass hebben dan Brobbey bijvoorbeeld, en ook een betere balcontrole.

27 september 2023 om 16:51

Akpom is echt helemaal niks, die heb ik nu een paar keer gezien maar die snapt gewoon niet hoe Ajax wilt spelen, net als de meeste van de aankopen staat ook Akpom einde van het seizoen bij het grof vuil

27 september 2023 om 17:02

Ik denk dat niemand bij Ajax op dit moment weet hoe Ajax wil spelen. Akpom komt gewoon kwaliteit tekort. Niet alleen voor 'hoe Ajax wil spelen' maar voor elke andere topclub in Nederland ook.

27 september 2023 om 16:57

Akpom wordt hier omschreven als een 10, waar jij hem vergelijkt met spitsen. Vanuit het perspectief dat een 10 bij Ajax iets moet kunnen creeëren, ben ik het eens met Vink. Als jij dan zegt dat het gaat om kansen afmaken, zou je op 10 voor een type als Siem de Jong moeten gaan. Waarover het trouwe Ajax publiek in koor zong: "Siem is geen Tien".

27 september 2023 om 18:08

Serieus, wow, heb je de wedstrijd vanmiddag gezien? Wellicht is jou mening gebaseerd op afgelopen seizoen, maar ik betwijfel of je toen veel Championship hebt gekeken maar correct me if I am wrong

27 september 2023 om 18:46

Bevestig je maar weer eens wat we hier allemaal al zovaak gezien en gezegd hebben. Jij snapt gewoon echt niet zoveel van voetbal he. Haller had echt een meer dan prima techniek, dat hij niet een geweldige dribbel had betekent niet dat zijn basis techniek niet dikke prima was. Haller was heel goed in de combinatie en had geen ballen die meters van zijn voeten afstuiterden zoals elke bal die Akpom probeert te controleren.

die akpom kan je inderdaad wel afschrijven zolang je hem niet gebruikt op zijn werkelijke positie/kracht.
die speelde vorig jaar in een 5-3-2. totaal andere speelwijze.

dat hij gehaald is is een misser door de scouting/td, wie daar toestemming voor heeft gegeven.

27 september 2023 om 17:00

Het zou ook tijd zijn om voorlopig tijdelijk 532 te spelen. Meeste spelers passen hier beter in

27 september 2023 om 17:07

Middlesbrough speelde afgelopen seizoen (en nu nog steeds) in een 4-2-3-1 systeem waarin hij een halve spits en halve 10 was.

Wel spelen ze totaal ander voetbal dan Ajax, net zoals eigenlijk bijna alles aankopen. Vandaar dat iedereen het ook zo moeilijk heeft. Vrijwel niemand heeft ooit op de Ajax manier drukgezet en zijn de kleine ruimtes en het combinatievoetbal niet gewend.

Steijn had hier veel harder mee om moeten gaan. Het lijkt me dat Steijn van te voren een plan/tactiek had hoe hij met Ajax wil gaan spelen. Op basis daarvan moet je spelers halen en dat is absoluut niet gebeurd. Je wilt toch als trainer spelers hebben die bij je tactiek past? Ajax kwam voorbij en hij heeft waarschijnlijk snel 'ja' geknikt zonder iets te eisen.

Het is dan ook een spits voor een 4-4-2 die alleen wat kan in de 16 geen 10 of diepste spits, zou toch heel snel is een keer Mikautadze in de spits willen zien, eigenlijk belachelijk een aankoop van 16M die niet eens de kans nog heeft gehad op de beste positie voor hem.

27 september 2023 om 16:59

Die zal dan op de training waarschijnlijk heel erg tegenvallen aangezien elke speler nu wel geprobeerd is, als je Akpom verkiest boven andere dan heb ik weinig vertrouwen in Mikautadze of andere aanvallers

27 september 2023 om 17:10

Steijn kan in zijn interview niet aangeven wat er op de trainingen goed gaat. Ik zou nog even wachten met spelers beoordelen op basis van wat Steijn van ze vindt. Akpom is (nog) geen Ajax speler, dat is wel duidelijk trouwens.

27 september 2023 om 17:15

Steijn moet ook weg maar ik heb persoonlijk niet zoveel vertrouwen in spelers die van 2e divisie teams komen of van clubs die nooit om prijzen spelen, we gaan het zien maar ik denk echt dat de meeste aankopen niet gaan voldoen en dat komt gewoon door wat ik gezien heb, dan zie je bij de meeste aankopen een gebrek aan passing, aannames etc

Akpom kan er helemaal niks van, een one season wonder bij Middlesbrough. Natuurlijk kan je dan niet mee bij Ajax. In die Georgiër geloof ik nog wel, maar die mag nooit meedoen.

27 september 2023 om 17:22

Er zal toch wel een rede voor zijn dat hij nooit mee mag doen en dat Axel van Dongen die heel lang geblesseerd is geweest wel mag invallen

27 september 2023 om 17:32

@Kokkie, ja zodat Steijn zijn eigen hachje kan redden. Mega doorzichtig allemaal en die vent moet er zo snel mogelijk uit. We hebben een Mansverk gehaald omdat Steijn en publiek riep te verkondigen dat Vos er nog niet klaar voor is om hem vervolgens 3 weken later een basisplaats te geven. Hebben ze een mooi woord voor. Mafklapper. 100% van toepassing op Steijn. In 4 weken heeft de beste man er persoonlijk voor gezorgd dat geen enkele middenvelder de bal meer wil hebben. Een slechte wedstrijd en je ligt eruit. Dan wil elke middenvelder de bal liever niet dan wel en dan gaan ze al helemaal geen risico meer nemen en elkaar de bal toeschuiven. Precies at je nu ook ziet gebeuren bij Hato en Sutalo. Liever geen bal meer.

27 september 2023 om 17:42

Omdat Steijn de supporters wil pleasen door Jong Ajax spelers op te stellen. Dat elftal staat bijna onderaan in de KKD. En Ajax straks ook in de Eredivisie. Want die jonge knapen verzuipen zonder spelers die hen bij de hand nemen. Maar noem mij 1 speler bij het eerste van Ajax die ook maar enigszins leidende kwaliteiten heeft. Naast het ontbreken van zo veel kwaliteit in de selectie en de technische staf. Men moet zich nu al oriënteren op echte versterkingen tijdens de winterstoop, want anders gaat het op de kop verkeerd. Een van de direct aan te wijzen oorzaken van het huidige Ajax is het totaal niet functioneren van het middenveld. Taylor acteert de man die voorop gaat in de strijd, mar was ook vanmiddag weer inleider van gevaarlijke tegenstoten, die van den Boomen is nog steeds Eindhoven niveau, Vos verzuipt tussen deze jongens, al heeft die wel degelijk potentie. En verder heb je dus niet een fatsoenlijke middenvelder. Denk je echt dat je met deze linie resultaat gaat halen?? Vergeet het maar. Een heerlijkheid voor iedere tegenstander. Dus daar moet het eerst aan gewerkt worden. Dat krijgt Steijn echt niet voor elkaar, dus die moet je per direct de deur uitdoen. Zoek een ervaren trainer, eventueel Advocaat, om iets van een organisatie neer te zetten. Want echt, dit gaat bij doorgaan op dezelfde voet op de kop verkeerd!

27 september 2023 om 17:44

Hoezo is dat z'n eigen hachje redden? Hij gooit Akpom er wel steeds in en Mikautadze niet, beide zijn een aankoop van Mislintat in dit geval.. Dat Steijn geen fan is van jeugd is redelijk bekend dus alleen daarom al is hij ongeschikt voor Ajax aangezien dat hoort bij Ajax.. Vos, Misehouy, van Axel Dongen, Godts zijn spelers die naar mijn idee prima meer minuten kunnen maken dan dat ze nu doen.. Ajax moet weer terug naar gerichte aankopen zoals onder Ten Hag gebeurde, niet complete elftallen kopen en de jeugd laten liggen.. Heitinga heeft helaas gefaald maar ons wel Hato gegeven, anders had die nu nog steeds niet gespeeld in Ajax 1

Volgens de data van mislintat staan deze jongens er over 3 jaar, het is alleen nog ff afwachten op welk nivo dat is

Vele droge jaren zonder kampioen te worden tussen de periode Koeman, de Boer. Maar zo slecht was het niet. Zelfs onder van Basten zag het er beter uit.

De bestuursraad van Ajax was verantwoordelijk voor het aanstellen van de huidige RVC die nu al uiteenvalt. De bestuursraad heeft er dus een puinhoop van gemaakt uiteindelijk.

Wat is er met Mikautadze gebeurd? Niet fit of niet goed genoeg?

Over de gebrekkige instelling heeft Vink een prima punt. Na een paar seconden liep Paixao Rensch voorbij alsof die er niet stond. Timber kwam eenvoudig voor zijn man, maar schoot over. En toen lette ik even op de reactie van Rensch. En die was als altijd bij Rensch: geen vuiltje aan de lucht. Even later maakte Feijenoord heel eenvoudig de 0-4; niemand bij Ajax had ook maar de instelling van die bal is voor mij, dus zie Gimenez dankjewel. En je merkte al direct dat de spelers van Ajax helemaal geen geloof in een resultaat hadden, want er was geen enkele do or die mentaliteit te bespeuren. Weer plichtmatig een nederlaag incasseren. Zonder problemen. Die houding wordt Ajax fataal, want er volgen nu een reeks wedstrijden waardoor je zo maar onder de degradatiestreep kan belanden. Natuurlijk, de spelers en trainers van Ajax denken nu omhoog te kunnen kijken, maar dat is nergens, maar dan ook nergens op gebaseerd. Fortuna en Sparta leverden veel en veel meer weerwerk tegen Feijenoord. Als dat nog geen waarschuwing is. Echt, ik vrees met vreze....

Wait and see zei Sven. Al we have to do is wait. Then we will see.

Beste Ajacieden, ik ben vanmiddag echt heel erg geschrokken. Zelfs zo erg, dat ik vrees dat we voorlopig niet uit het rechter rijtje komen. Ik ben zelfs bang voor scenario Groningen als we in de winterstop niet 5 nieuwe toppers halen

Wellicht een keer 532 proberen met Akpom en Brobbey in de punt en Berghuis of Bergwijn daarachter. Op de flanken Sosa en Rensch die moeten zorgen voor aanvoer vanaf de zijkant (want de lange ballen van achteruit zijn in ieder geval géén succes met Akpom en Brobbey in de spits). Controlerend op het middenveld dan Taylor/Berghuis (heeft hele goede wedstrijden op 8 gespeeld) en Tahirovic/Vos/Mannsverk.
Hato, Medic (als pure mandekker) en Sutalo vormen dan de 3 centrale verdedigers. Steijn moet in ieder geval iets proberen, want wat Ajax momenteel laat zien is beneden alle peil..

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren