Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Van der Meijde en Sneijder benoemen kwaliteit die Schreuder niet bezit

Laatste update:

Wesley Sneijder en Andy van der Meijde zijn maandagavond in Veronica Offside niet mild in hun kritiek richting Aflred Schreuder. Het duo is het erover eens dat de trainer van Ajax het managen van een spelersgroep niet in zijn vingers heeft. Sneijder is heel benieuwd naar de keuzes die de veelbesproken oefenmeester de komende tijd gaat maken bij de kwakkelende Amsterdamse club.

"Hij kan gewoon niet managen, dat is het probleem", verzucht Van der Meijde nadat hij Schreuder hoort zeggen dat hij Blind na diens afscheid bij Ajax niet meer heeft gesproken. "Hij kan niet omgaan met spelers enzo. Ik heb het al vaker gezegd: het is een prima assistent-trainer, maar omgang met spelers is heel belangrijk." Sneijder verbaast zich op zijn beurt over de keuze voor Calvin Bassey als linksback, terwijl Owen Wijndal normaal gesproken de opvolger is van Blind op die positie.

"En het volgende probleem is Mohammed Kudus, die zich ziek had gemeld. Maar die merkte een dag voor de wedstrijd (tegen NEC, red.) dat hij niet zou spelen. Die zat bij de wissels", zet Sneijder vraagtekens bij de absentie van de aanvaller in Nijmegen. "En dat gaat natuurlijk weer het volgende probleem worden. Francisco Conceição kun je er nu niet uithalen, dat is het enige lichtpuntje op dit moment bij Ajax. En ik zit te kijken naar zometeen. Nu waren Steven Berghuis en Steven Bergwijn er niet bij. Maar wat gaat er zometeen gebeuren? Conceição gaat er niet uit en in de spits heb je Brian Brobbey."

Van der Meijde schuift Dusan Tadic naar voren als rechtsbuiten, maar dat vindt Sneijder geen goed idee. "Dat zou niet logisch zijn, toch? Je haalt niet je beste speler (Conceição, red.) eruit. Dat heeft hij gedaan, omdat Schreuder geen keuzes durfde te maken. Jij hebt het erover dat hij niet kan managen, daar ben ik het mee eens. Hij kan niet managen. Ik heb het vaker gezegd: het managen van een elftal is veel belangrijker dan de lijnen uitzetten. Dat kan iedereen. Maar hoe ga je met die spelers om? En hij verliest langzaam gewoon de kleedkamer. Die is hij al gedeeltelijk verloren", voorspelt Sneijder weinig goeds voor de trainer in Amsterdam.

"Hij moet zorgen dat hij weer terug gaat naar de basis. Wat gaat hij nu doen? Kiest hij voor kwaliteit? Dat hij maar een keer even pijnlijk naar sommige spelers moet zijn. Of kiest hij ervoor dat hij iedereen een beetje te vriend wil houden. Ja, dan gaat het niet werken", zo besluit Sneijder zijn harde analyse over de positie van de hevig bekritiseerde Schreuder in de Johan Cruijff ArenA.

Zie jij Alfred Schreuder het seizoen afmaken bij Ajax?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Eindelijk. Voer die druk vanuit de media lekker op. Zaterdag een volle ArenA met Schreuder rot op hopelijk. Reiziger met Heitinga het seizoen af laten maken, of Bosz aanstellen.

9 januari 2023 om 22:04

Ja, want Bosz heeft Ajax wel kampioen gemaakt, of toch niet?

Als je een echte fan zou zijn dan zou je zaterdag het elftal steunen. Maar het enige wat een aantal hier alleen maar uit zijn bek kan krijgen is Schreuder OUT!

En de druk zal inderdaad opgevoerd worden door 2 voetballers die na hun loopbaan niets meer gepresteerd hebben. En Sneijder denkt dat ie het allemaal zo goed weet dat hij FC Den Bosch over wilde nemen, hij wilde trainer worden, en daarna toch weer TD bij Ajax. En ondertussen zit hij zonder dat hij ooit een training ziet of weet wat er in een kleedkamer wordt besproken een beetje uit zijn nek te lullen. Nou daar zullen ze in Amsterdam van wakker liggen hoor.

9 januari 2023 om 22:06

Als we vanaf nu alles winnen hoor je mij niet. Maar ik beperk liever de schade door na zaterdag van deze clown af te zijn. Als je denkt dat het met Schreuder nog gaat werken, dan ben je echt blind. Zijn inmiddels dik 6 maanden onderweg en praktisch alles gaat verkeerd

9 januari 2023 om 22:13

Bosz heeft het hartstikke goed gedaan met die puinhoop die hij kreeg van zijn voorganger.

9 januari 2023 om 22:20

PaulR. Ben dit onzin gelul zo zat. Mensen met korte termijn visie die roepen dat je geen echte fan bent als je ziet dat een trainer je club naar de gallemiezen helpt en er maar 1 uit weg is om die trainer weg te krijgen. Nee jij ziet die trainer liever nog hele seizoen doormodderen en Ajax kapot maken zo te horen? Elke supporter zie natuurlijk het liefste nu dat dit elftal met deze trainer elke wedstrijd wint en er formidabel spel op dat mat wordt gelegd, maar de minder naive supporter ziet ook dat dat onder deze trainer nooit gaat gebeuren en die dus zo snel mogelijk moet wijken. Er lijkt onder deze technische leiding maar 1 oplossing daarvoor te zijn en dat is nog een paar slechte potten (ze hadden hem natuurlijk al voor de winter eruit moeten mieteren).

9 januari 2023 om 22:24

De minder naieve supporter ziet ook dat dat met dit materiaal nooit gaat gebeuren

9 januari 2023 om 22:24

Eens, zaterdag lekker op de broek krijgen tegen een leuke club als Twente en dan afscheid nemen van die pseudotrainer. Ik hang meerdere vlaggen uit als het gebeurt. We hebben maar 60 van onze wedstrijden in de eredivisie gewonnen, bizar dat de druk van de media er slechts in beperkte mate is. Oh Twente, verlos ons.

9 januari 2023 om 22:26

11 wedstrijden gewonnen, en nu ook 11 wedstrijden niet gewonnen (4x gelijk, 7x verloren).

Dat deze man er uberhaupt nog zit, is misschien wel nog een groter probleem dan Schreuder zelf. Dit is een schandalige reeks. 1 verliespunt per wedstrijd gemiddeld. In dit tempo ga je niet eens 70 punten halen.

9 januari 2023 om 22:29

Kom op Japie. Ik weet dat je altijd de meest negatieve kant ziet. Maar dit materiaal is goed genoeg om kampioen mee te worden. En als je er een team van maakt, dan hoef je er in Europa geen modderfiguur mee te slaan (wat niet betekent dat ik denk dat ze Europees een prijs gaan pakken).

Maar ik ben het voor de verandering een keer eens met VdMeijde en Sneijder: Schreuder kan niet managen. Daarom staat er geen team, daarom loopt het niet, en daarom ligt de ondergrens erg laag.

9 januari 2023 om 22:32

Hahaha Japie, heerlijke vent. Laten we Slot met onze mol omruilen, gesloten portemonnee. Natuurlijk kan iedere capabele trainer iets moois van deze selectie maken. Jij noemt de Ajaxsupporter misschien naïef, ik noem jouw ondergrens laag. In Amsterdam wordt dit gewoon niet geaccepteerd en het lijkt alsof de Feyenoorders die Schreuder alsmaar blijven steunen daar niet zo goed tegen kunnen.

9 januari 2023 om 22:33

Met deze spelers is het toch logisch dat je wordt afgedroogd door Liverpool en Napoli? Ik vind Ajax op dit moment echt niet perse beter dan een Feyenoord of PSV. Dit is de meest slechte Ajax srlectie die ik in jaren heb gezien. Schreuder maakt zeker fouten en ik heb het sowieso nooit een goede coach gevonden, maar is ook niet geholpen door het dramatische aankoopbeleid

9 januari 2023 om 22:37

@Japie, Dus jij denkt echt dat als Ten Hag was gebleven, Ajax er precies hetzelfde voor zou staan?

9 januari 2023 om 22:43

Met deze spelers hoef je absoluut niet door Liverpool en Napoli te worden afgedroogd nee. Dit is altijd nog veel beter dan de selectie onder De Boer en die werd weleens verslagen in Europa maar we hadden dan altijd nog het idee dat we goed meededen, er een plan was en dat de tegenstander nog respect voor ons had.

9 januari 2023 om 22:46

@japie_krekel: Nee, ook met deze spelers is dat niet logisch. De huidige selectie is inderdaad minder dan die van vorig jaar. Dat je dan nul punten pakt uit vier wedstrijden tegen Liverpool en Napoli.... Shit happens. Maar de manier waarop, dat kan echt niet. Ook niet met deze selectie. Ajax was nooit zo kansloos ten onder gegaan met een coach met een beetje tactisch inzicht, met het vermogen tijdens de wedstrijd wat dingen om te zetten.

9 januari 2023 om 22:47

@MessiBazoer Als Ten Hag het met dit materiaal had moeten doen had het denk ik niet heel veel beter gegaan verwacht ik inderdaad. Onder Ten Hag liep het vorig jaar ook niet altijd even soepel en die had betere spelers voor handen

9 januari 2023 om 22:49

@myvision Als je wat verdedigender speelt met dit materiaal tegen een Liverpool en Napoli dan niet inderdaad, alleen denk ik niet dat de supporters dat hadden gepikt

9 januari 2023 om 22:56

Ajax speelde verdedigend zonder te verdedigen. Dat kwam omdat Schreuder geen flauw benul heeft hoe hij die verdediging moest neerzetten en dat is de reden waarom Blind, die in de laatste linie speelde toen we Europa kapot domineerden, zoveel problemen had met deze incapabele trainer.

9 januari 2023 om 23:03

Japie. Je bent met kennis achteraf aan het praten door prestaties van een trainer die een elftal niet goed kan neerzetten. Voor aanvang van het seizoen was iedereen het erover eens dat Ajax kwalitatief wederom een flinke streep voor had op de rest. Als je begin van het seizoen kijkt dan zie je ook dat bijv. een Bergwijn de eredivisie aan flarden speelde, Brobbey de lijn door trok waar hij vorig seizoen aan begonnen was en zelf Bassey de eerste wedstrijden een goede indruk maakte. Dat daarna het bij letterlijke elke speler lijkt, uitzondering Berghuis, alsof ze niet meer kunnen voetballen (zelfs bijv. een Timber) lijkt me meer een uitwerking van de spelopvatting en hoe het elftal staat dan de kwaliteit van de spelers. Iets wat je ook terughoorde in interviews van een aantal spelers. Niet alleen Bind, maar bijv. ook Bergwijn heeft aangegeven in interviews dat ze geen idee hebben wat ze moeten doen in het veld. Maw zet een andere coach voor deze groep en ze zullen niet een beetje, maar veel beter presteren.

9 januari 2023 om 23:17

Sterker nog: ik denk dat we niet veel moeite hoeven te doen om wat reacties op te speuren van Japie begin dit seizoen dat Ajax zich kapot zou moeten schamen om met deze selectie niet met 20 punten afstand kampioen te worden. En nu zien we toch veel Japies hier reageren dat het allemaal niet aan Schreuder kan liggen.

9 januari 2023 om 23:18

@ Paulr_1982

Kom op, elke Ajacied steunt de spelers en de club Ajax. Dat lijkt mij duidelijk. Wat ook heel duidelijk is dat Schreuder geen Ajax trainer is. Die maakt in korte tij alles met grond gelijk wat Ten Hag en Overmars jaren heeft gekost om te bouwen en de club weer op de kaart te zetten. Daar kun je je ogen toch niet voor sluiten.

Wat deze twee oud-Ajacieden zeggen is precies wat de supporters ook zien en hier met elkaar delen. De enige supporters die blij zijn met Schreuder zijn die van PSV en Feyenoord. Die zien graag dat hij langer blijft. Dan weet je toch genoeg.

Ik was vanaf het begin tegen zijn aanstelling. Hij heeft het nergens laten zien. Maar eenmaal aangesteld had ik zo iets van "geef hem de tijd. Wie weet verrast hij ons in positieve zin". Echter na 10 wedstrijden plus Europees wist ik genoeg. Hij is incapabel. In plaats van dat je een stijgende lijn ziet, zien we het omgekeerde bij hem. Het gaat alleen maar bergafwaarts.

Ik ben in de 40 en mijn hele leven lang Ajacied. Ik ben niet gauw iemand die gaat schreeuwen om een Ajax trainer te ontslaan. De laatste keer dat ik dit deed was bij Wouters en later het bestuur met de bandieten Steven ten Have, Mirjam Olfers, van den Boog.

Dilemma is dat als de supporters alleen maar de ploeg steunen en tegelijkertijd niet laten blijken dat Schreuder weg moet, hij nog lang de club de vernieling in gaat helpen. Dat wil jij toch ook niet.

9 januari 2023 om 23:26

@myvision Ik ben sowieso van mening dat elke club die het meeste spendeert kampioen hoort te worden, maar als je dan voor 120 miljoen armoede inkoopt dan wordt dat een lastig verhaal. Bergwijn vond ik vanaf het begin al een slechte aankoop en ik zei toen al dat Ajax dat nooit moest doen. Bergwijn is een dravertje met wat fysieke kracht en meer kan hij niet. Het is een speler die in een counterploeg hoort te spelen. Enorm dom dat H2 weigerde om aan die 10 miljoen voor Kvicha te voldoen en niet verder wilde gaan dan 9 miljoen

9 januari 2023 om 23:41

Je weet dat Huntelaar Ziyech naar Ajax wilde halen he?

9 januari 2023 om 23:55

Japie jij bent ook echt een rare. Maanden zit je hier City en Pep aan te vallen dat ze meeste geld uitgeven en dat ze automatisch alles moeten winnen. Wanneer men je wijst op dat geld niet altijd in balans is met niveau riep je dat bullshit is. Nu het Feyenoord uit komt (zolang Schreuder blijft zitten kan Feyenoord kampioen worden) switch je weer van mening. Ik heb even voor de joke je reactie bekeken onder het artikel dat Ajax Bergwijn heeft gekocht en toen vond je het met oog op de CL een top aankoop als Bergwijn zij Oranje niveau zou halen. Nu vond je et altijd een slechte aankoop? Neem je jezelf nog wel serieus of?

10 januari 2023 om 00:46

Maar Guardiola heeft geen stelletje incompetenten die de aankopen doen. Die heeft materiaal waar je u tegen zegt

10 januari 2023 om 16:20

Ik steun me club, maar niet deze idioot van een trainer. Ik heb vanaf dag 1 gezegd, dat ik hen liever niet zie komen.
Het werd nog erger, toen ik hem op trainingskamp hoorde zeggen dat bepaalde spelers op andere posities gaan spelen, toen kreeg ik bijna een hartverzakking....

Elke trainer, zou alleen de gaten vullen van de spelers die zijn vertrokken. Dan Kudus, dan weer Brobbey, dan Tadic op rechts, dan weer links. Dan Berguis op tien, dan weer rechtsbuiten. Dan weer Rensch in de basis, dan weer Sanches in de basis.

Samengevat, SCHREUDER MAAKT ER EEN ZOOITJE VAN OF ZIE JE DAT NIET?

10 januari 2023 om 16:23

Japie heeft gelijk, maar dat ligt wel aan de trainer, die zijn spelers geen vertrouwen kan geven. Dat is bij PSV en Feyenoord niet zo, daarom staan die er ook beter voor.

9 januari 2023 om 22:05

Mijn witte zakdoek kan ook weer van stal. Mijn hemel waar zou die zijn......was geloof ik in de tijd van Jan Wouters:-)
Maar ik denk dat Schreuder inderdaad niet uitkijkt naar zaterdag

9 januari 2023 om 23:05

Reiziger en Heitinga.. Daar zit ook geen smaak aan. Liefst iemand met enkele positieve ervaringen als hoofdtrainer.

10 januari 2023 om 08:53

Je verwacht kampiopen te worden met Reiziger en Heitinga?! Alsjeblieft zeg

Nog 2 wedstrijden, dan worden we verlost van deze clown.

In mijn ogen heeft hij het Ajax spel niet in de vingers. Hij zorgt er niet voor dat er een goede restverdediging staat en hij moddert nu maar wat aan waarbij hij spelers wisselt en dan worden er veel spelers ontevreden

9 januari 2023 om 22:50

Schreuder heeft überhaupt geen spel in de vingers. Natuurlijk is Ajax een club waar meer telt dan alleen het resultaat, waar een verzorgde en aanvallende voetbalfilosofie ook belangrijk is. Als Schreuder met betonvoetbal gewoon zijn wedstijdjes wint is er niet zoveel aan de hand. Dan kun je spreken van een proces waarbij je eerst voor het resultaat gaat, en daarna gaat werken aan dat verzorgde voetbal. Maar bij Schreuder is het helemaal niks. Geen sterke voetbalfilosofie die tijd nodig heeft om erin geslepen te worden, en ook geen resultaten. Het is gewoon aan alle kanten ruk.

Hoelang houdt schreuder dit nog vol?? Vrees nog een maand

9 januari 2023 om 22:37

Als het zaterdag per ongeluk niet verkeerd gaat en ze winnen opeens met 3-0 vrees ik dat Schreuder voorlopig mag blijven zitten.

Je kunt beter benoemen wat ie wel bezit. Dan ben je een stuk sneller klaar. Misschien kan ie goed voorlezen?

9 januari 2023 om 22:21

Nee daar heeft ie te weinig charisma voor. Aan de andere kant kan die wel goed een tekst in zijn hoofd stampen en toneelspelen, gezien die persconferentie toen hij zogenaamd heel boos was omdat de pers hem een softie vond

Schreuder is drama, H2 is drama en Vd Sar is drama. Ajax moet echt grote schoonmaak gaan houden, want anders wordt er straks nog meer kapitaal vernietigd na die 120 miljoen aan pure armoede afgelopen zomer

9 januari 2023 om 21:55

Hoezo is Huntelaar drama dan? Wat is zijn takenpakket volgens jou? En wat doet hij daarin verkeerd?

9 januari 2023 om 22:13

Ik heb begrepen dat Huntelaar en Hamstra beiden verantwoordelijk zijn voor het aankoopbeleid van afgelopen zomer. Als hij daar inderdaad onderdeel van is, dan heeft hij flink gefaald

9 januari 2023 om 22:23

H2 en Hamstra? Je weet dat Hamstra onderdeel is binnen die H2 term he? anyway het is nog maar afwachten hoe hard H2 gefaald hebben. Ze hebben vooral gefaald met de aanstelling van Schreuder en hoe lang ze hem laten zitten. Bergwijn leek een gouden zet in het begin van het seizoen, Conceicao verdient al een halfjaar een basis plek en zelfs Bassey begon de eerste weken goed. Schreuder krijgt het alleen voor elkaar om zelfs Timber een matige verdediger te doen lijken, dus er is echt geen pijl op te trekken hoe goed of slecht de aankopen nou echt zijn geweest

9 januari 2023 om 22:25

Huntelaar bedoelde ik natuurlijk. Ik reageerde op de reactie van @MessiBazoer

9 januari 2023 om 23:22

Met o.a. Alvarez, Taylor, Berghuis, Kudus, Tadic, Brobbey, Bergwijn, Conceicao moet je toch een middenveld en aanval samen kunnen stellen die de Eredivisie domineert? Als je een trainer bent met visie, heb je veel verschillende smaken/combinaties die je kan maken die passen bij hoe je wilt spelen. Je hebt echt wel genoeg kwaliteit en diversiteit in spelers, maar Schreuder krijgt het voor elkaar niks te kiezen en het slechtste in de meeste spelers naar boven te halen. En als spelers zich bewijzen op bepaalde posities, kunnen ze de volgende wedstrijd er weer naast staan of op een andere plek moeten spelen. Als speler wordt je hier denk helemaal gek van.

9 januari 2023 om 23:09

Haha, hierboven zeg je nog dat het niet aan Schreuder ligt en nu moet hij eruit?

9 januari 2023 om 23:35

Ik heb niet gezegd dat niks aan Schreuder ligt. Ik heb heb gezegd H2 maakt het hem erg moeilijk met die aankopen waar jij blijkbaar meer van onder de indruk bent dan dat ik dat ben

10 januari 2023 om 00:37

Waar haal je vandaan dat ik ervan onder de indruk ben?

10 januari 2023 om 00:47

Laat me het erop houden dat jij denkt dat er echt heel veel meer uit dit materiaal te halen is en ik denk dat het ietsje beter zou kunnen, maar niet heel veel beter

Ach, schreuder zal wel weer flink van zich af gaan bijten als hij den bosch er verrassend uit heeft geknikkerd

Bij Wijndal zal het zelfvertrouwen ook wel gegroeid zijn, wanneer je door je eigen coach publiekelijk wordt afgebrand.

9 januari 2023 om 22:39

Dat doet hij constant. Waar een Ten Hag zijn spelers altijd kracht en vertrouwen gaf (ook terwijl sommigen het niet eens verdienden, noem een Labyad), breekt Schreuder ze af. Brobbey heeft ook een tik gekregen want zijn trainer vond een middenvelder een betere spits blijkbaar. Zulke jongens moet je vertrouwen geven.

9 januari 2023 om 22:52



Waarom verdient een Labyad geen kracht en vertrouwen? Wat is dat voor rare reactie. Iedere speler verdient kracht en vertrouwen van een coach.

9 januari 2023 om 23:08

Omdat hij zelden iets liet zien, niet fit oogde maar Ten Hag toch hem de hand boven het hoofd hield en zei dat hij heel belangrijk was. Zo deed hij dat met meerderen en zo doen alle grote managers dat. Managers horen hun spelers te beschermen, tenzij het gedrag dermate onverdedigbaar is dat het niet anders kan.

Binnenskamers bespreek je de harde zaken, dat deel je niet met de media.

9 januari 2023 om 23:31

Bij United doet hij dat nu trouwens ook keurig. En op die eerlijke, rechtvaardige, eenduidige en ook beschermende manier win je toch een spelersgroep voor je. Het is allemaal zo simpel. Als je dat op de leeftijd van Schreuder nog niet inziet en kan, moet je bij jezelf te raden gaan.

10 januari 2023 om 08:59

Ook spelers die niet goed genoeg zijn verdienen kracht en vertrouwen van de trainer. En Labyad was gewoon fit en heeft zich altijd keurig gedragen.

9 januari 2023 om 23:16

Haha ja en Conceicao had eindelijk terecht een basisplaats, speelde erg goed en hoort daarna doodleuk dat hij mazzel had dat anderen ziek waren. Dat zal die jongen ook goed hebben gedaan.... Hij en Lucca kwamen eerder dit seizoen ook niet voor niets op social media met een bericht waarin ze Schreuder bekritiseerde/hem verweten toch nooit echte kansen te krijgen... Of Kudus die het één keer achter Brobbey mocht proberen en dat experiment na die ene keer gelijk werd afgebrand. Of Pasveer die schijnbaar via de media moest vernemen geen eerste keus meer te zijn. Ga zo maar door. Het is niks en wordt niks met Schreuder.

Even een quote van Sneijder: ''hij moet terug gaan naar de basis''
Maar wat is de basis geweest onder Schreuder?. Ik heb het in 6 maanden nog niet gezien en ik zou mijn god niet weten wat het onder Schreuder zou moeten zijn.

Wat bedoelt Sneijder daar mee?. Welke basis?

Vaak is het reageren uit emotie, maar in dit geval hebben ze allebei volkomen gelijk. Schreuder is een prima assistent maar als hoofdcoach gaat het volledig mis. Met deze selectie had Ajax gewoon 8 of 9 punten los hebben moeten staan halverwege maar ze staan slechts tweede (met mazzel).
Schreuder krijgt gewoon niet het respect en de autoriteit die hoort bij een hoofdcoach van Ajax. Dat overwicht heeft hij niet en gaat hij ook niet meer krijgen.

Ik heb het al vaker gezegd: het is een prima assistent-trainer, maar omgang met spelers is heel belangrijk. ---- Tot zover het niveau van Andy.

Alsof een assistent niet met spelers om hoeft te gaan. Ik denk dat het voor een assistent zelfs belangrijker is dan voor een hoofdcoach.

Afgelopen weekend speelde Cillessen een hele goede wedstrijd, en miste Ajax behoorlijk wat 100% kansen, waarbij de kopkans voor Taylor er bovenuit stak. Kansen missen, dat doet een speler niet expres, en Schreuder kan er op dat moment al helemaal niks aan doen.

10 januari 2023 om 01:16

Als assistent kan je gewoon als vriend van de spelers met iedereen communiceren, en er leuke trainingen van maken. Lekker dollen met iedereen. Je bent tenslotte niet verantwoordelijk voor de opstelling en de harde keuzes die daarbij horen. Wat bemoedigende woorden tegen wat spelers die net van ten hag re horen hebben gekregen dat ze niet spelen, makkelijk. De hoofdcoach maakt harde keuzes en wordt daar heel anders op aangekeken door spelers dan een assistent.

En ja we waren beter dan NEC, mag het? Het gaat ook niet om 1 potje maar over een half jaar aan wanprestaties en onvermogen van deze pannenkoek.

Hear hear!
Schreuder komt te kort op zoveel vlakken en Ajax onwaardig.

Sneijder verbaast zich op zijn beurt over de keuze voor Calvin Bassey als linksback, terwijl Owen Wijndal normaal gesproken de opvolger is van Blind op die positie

Ik denk dat Schreuder een nieuwe CV wil en zet het dan zo neer dat het lijkt alsof er geen opties zijn in de selectie, dus moet roeien met Rensch op cv.

Of

Hij heeft ruzie met Wijndal

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren