Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Elfrink noemt één naam die mogelijke rol kan spelen bij terugkeer Ihattaren

Laatste update:

Mohamed Ihattaren lijkt op alle mogelijke manieren te willen hinten op een terugkeer bij PSV. De aanvaller annex middenvelder liet middels een foto op Snapchat doorschemeren dat een comeback op het voetbalveld in de pijplijn zit. Dat zou moeten gebeuren bij de club waar hij zijn jeugdopleiding genoot, maar in Eindhoven lijken ze vooralsnog niets te zien in een hereniging. Zelfs een terugkeer bij het beloftenteam is gedoemd te mislukken, stelt Rik Elfrink in het Eindhovens Dagblad.

Elfrink is voor zijn beschouwende stuk te rade gegaan bij mensen die in het verleden met Ihattaren samenwerkten. Het gaat daarbij onder meer om mensen binnen PSV en een voormalig zaakwaarnemer van de technicus. "Zij geven desgevraagd aan zich totaal geen raad meer met hem te weten", aldus de clubwatcher. "Ze hebben hun hulp simpelweg opgegeven en het zijn niet de minste namen uit de voetballerij. Wel kan Ihattaren bij een aantal van hen op assistentie blijven rekenen als hij belt, zo verklaren ze. Zo bont heeft hij het dus nog niet gemaakt."

Ihattaren stond in de afgelopen negentien maanden slechts vijf minuten op het veld. Dat was namens Ajax in de verloren bekerfinale tegen uitgerekend PSV. Elfrink gelooft niet dat Ihattaren bij PSV een nieuwe kans gaat krijgen. "Het is als gezegd amper voorstelbaar, omdat een terugkeer naar Eindhoven een enorme hoeveelheid turbulentie zal veroorzaken", gaat Elfrink verder. "PSV is bezig met een titelrace en kan dat totaal niet gebruiken. Zelfs een terugkeer bij het beloftenteam, waar Adil Ramzi nu als trainer de scepter zwaait, is uitermate delicaat."

Ramzi is net als Ihattaren van Marokkaanse komaf, droeg tussen 2000 en 2004 het shirt van PSV en is nu trainer van het beloftenteam. De voormalig aanvallende middenvelder nam afgelopen zomer het stokje over van de doorgeschoven Ruud van Nistelrooij. "Ramzi was als speler en nu als trainer een rolmodel en is misschien een van de weinigen die hem kan raken, maar kan geen scenario gebruiken waarin eventuele problemen met Ihattaren zijn hele team ontwrichten. Als PSV eventueel zou beginnen aan een terugkeer van Mohamed Ihattaren, moet er een enorme omslag in zijn hoofd hebben plaatsgevonden."

Broer Ihattaren
Iemand die mogelijk wél een belangrijke rol bij de terugkeer zou kunnen spelen is de broer van Ihattaren. "Als Ihattaren hem de kans geeft", zegt Elfrink. "Hij onderhield in het verleden de contacten met PSV en werd door iedereen bij de club serieus genomen. Een comeback in het PSV-shirt zou meer dan een wonder zijn, zeker nu ook Ajax de stekker uit het project met het gevallen talent heeft getrokken. Het is eigenlijk al een minuut over twaalf. Alleen als hij het zelf écht wil wordt het nog wat, geeft een oud-begeleider aan. Hij is niet de enige die er een hard hoofd in heeft."

Geloof jij in een terugkeer van Mohamed Ihattaren bij PSV?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dit wil je toch niet meer als Psv zijnde lijkt mij.

1 december 2022 om 10:09

Ja vooral de arrogantie van Ihattaren. Alsof die zich even wil inschrijven bij een amateurclub. Denkt hij serieus nog dat iemand op hem zit te wachten? Ben benieuwd wanneer bij hem de realiteitsfase aanbreekt en hij tot de realiteit komt dat die het gewoon verpest heeft. Kan die lekker ergens hamburgers gaan flippen.

1 december 2022 om 11:39

Heeft niets met arrogantie te maken, maar toont aan dat het kwartje nog steeds niet is gevallen en dat hij nog steeds in de veronderstelling is dat hij altijd wel ergens een nieuwe kans gaat krijgen. Zowel bij PSV als Ajax heeft er alles aan gedaan om hem weer op het juiste spoor te krijgen, Vanenburg heeft daar honderden trainingsuren in gestoken in zijn eigen tijd. Vooral dat laatste zou het tot een erezaak voor hem moeten maken om weer fit te geraken, maar in werkelijkheid is hij alweer net zo zwaar als toen Vanenburg er aan begon. Het was duidelijk dat Schmidt en hij niet goed door éã©n deur konden, hij paste qua spel en mentaliteit niet in diens voetbalvisie en dat had een oorzaak kunnen zijn voor zijn terugval ondanks dat PSV er alles deed om hem binnenboord te houden. Nu hij er telkens in slaagt om iedere nieuwe kans die hij krijgt om zeep te helpen en voetballiefhebbers die bereid zijn om hun nek voor hem uitsteken en er tijd en moeite in te steken om hem weer in het juiste spoor te krijgen stelselmatig in hun hemd ziet, kan je echter bijna niet anders dan tot de conclusie komen dat het een mentaliteitskwestie is. Het is heel moeilijk en wellicht zelfs onmogelijk om van mentaliteit te veranderen als de wil om dat te doen in onvoldoende mate aanwezig is en de kans dat we Ihattaren ooit nog terug zien in het topvoetbal is nog nooit zo klein geweest.

Iedereen heeft er weet van dat Vanenburg hemel en aarde heeft bewogen om hem weer fit te krijgen en een heel eind op weg was om daar in te slagen. Maar hij had zijn hielen nog niet gelicht en de teugels wat laten vieren om Ihattaren wat ademruimte te gunnen of hij verviel direct weer in zijn oude patroon. De kans dat nog een voetballiefhebber bereid zou zijn om hem te helpen in de strijd tegen de kilo's is te verwaarlozen, terwijl hij waarschijnlijk niet de wil en mentaliteit heeft om die strijd in zijn eentje te beslechten. In retroperspectief had Schmidt wellicht de ideale coach voor hem kunnen zijn omdat het duidelijk is dat hij niet in staat is om met de vrijheid die spelers doorgaans bij andere coaches krijgen om te gaan en duidelijk tucht en orde nodig heeft om in het juiste spoor te blijven. Maar aan de andere kant kan je je ook afvragen of het überhaupt mogelijk is om tot hem door te dringen als je kijkt hoeveel mensen dat al hebben geprobeerd en hoeveel tijd moeite men er in heeft gestoken om dat te doen. Het is allemaal verspilde moeite gebleken en aangezien het geen zin heeft om aan een dood paard te blijven trekken, zou het zomaar kunnen zijn dat niemand zich meer geroepen voelt om zijn talent te redden en dat hij al zijn kansen inmiddels heeft verspeeld.

1 december 2022 om 10:14

Uiteraard wil PSV dit niet meer en daarom gaat het ook never nooit gebeuren. Wat Ajax in één seizoen meemaakte, dat heeft PSV al twalf jaar achter de rug. Want dat 'schmidt is de oorzaak van de ellende'- verhaal, dat is inmiddels vet ontkracht, het ligt gewoon aan die jongen zelf. Hij mist datgene wat nodig is voor topvoetbal. Mentaliteit en karakter. En PSV heeft jarenlang alles geprobeerd met hem, maar het zat er niet in. Na alles wat er daarna is gebeurd is er natuurlijk geen enkele reden meer waarom PSV hem nog een kans zo moeten geven.

1 december 2022 om 11:11

Kante ik wil het niet romantiseren, maar dat Elfrink met zulke berichtgeving komt vind ik wel opvallend. Normaal gesproken zal hij niet meer terugkeren, maar het leven loopt soms nu eenmaal niet zo recht toe recht aan en heeft meer kleuren, dus zou ook niet voor de volle 100 % uitsluiten dat hij weer aansluit bij PSV.

1 december 2022 om 11:35

Dit zegt Elfrink, die doorgaans goed ingevoerd is.

Elfrink gelooft niet dat Ihattaren bij PSV een nieuwe kans gaat krijgen. "het is als gezegd amper voorstelbaar, omdat een terugkeer naar Eindhoven een enorme hoeveelheid turbulentie zal veroorzaken", gaat Elfrink verder. "psv is bezig met een titelrace en kan dat totaal niet gebruiken. Zelfs een terugkeer bij het beloftenteam, waar Adil Ramzi nu als trainer de scepter zwaait, is uitermate delicaat."

Okay, je hebt een punt. Geheel uitsluiten kan nooit. Gekkere dingen zijn al gebeurd. Maar laten we wel zijn, ik denk dat Pasen en Pinksteren eerder op één dag zullen vallen dan dat Mo terug keert bij PSV.

1 december 2022 om 11:55

Ik lees ook dit:

“iemand die mogelijk wél een belangrijke rol bij de terugkeer zou kunnen spelen is de broer van Ihattaren. "als Ihattaren hem de kans geeft", zegt Elfrink. "hij onderhield in het verleden de contacten met PSV en werd door iedereen bij de club serieus genomen.”

Stel dat die broer ze nou wat meer op een rijtje heeft dan sluit ik het niet geheel uit. Iedereen verdiend een tweede kans naar mijn mening en zolang hij niemand kwaad doet/strafrechtelijk wordt vervolgd ook hij. PSV heeft ook op een waardige manier afscheid genomen van hem en hem succes gewenst in een Instagram post.

1 december 2022 om 12:14



Klopt hoor, iedereen verdient absoluut een tweede kans. Maar in het geval van Mo zou het kans negen, tien en elf zijn.

Ik geloof gewoon niet werkelijk dat er binnen PSV echt vertrouwen bestaat dat die jongen het roer 180 graden om kan gooien. Want dat is echt noodzakelijk. En dan is het een gebed zonder einde.

Sowieso, ik heb eerder in september al gezegd dat Ajax hem sowieso niet langer zou huren van december, omdat men intern al had afgewogen dat deze jongen teveel een ongeleid projectiel is. Voetballend ziet iedereen dat hij talent heeft, maar je haalt gewoon ellende in huis. En daarom heeft Ajax al in september besloten om de huurdeal niet te verlengen. In dat verband heb ik ook aangegeven dat ik dat wel snap. Om die jongen hangt inmiddels een geur van foute gasten, criminelen, etc. Okay, dat maakt die jongen elf geen crimineel. Maar als je tegen die wereld aan schurkt, dan raak je daarmee besmet. Het is volstrekt onmogelijk om met die mocromaffia boys om te gaan en niet daarmee geassocieerd te worden. Zelfs al verricht hij zelf geen enkel strafbaar feit. De uitstraling is gewoon niet wat je wilt als club. En zeker niet als topclub. En al helemaal niet als je Ajax bent momenteel. Die hebben daarvoor de afgelopen jaren al veel teveel akkefietjes en toestanden gehad. Dat kan die club zich echt niet meer veroorloven. Dus dat ze in september al klaar waren met Mo, dat is zo logisch als wat.

En om diezelfde reden kan ik mij echt niet voorstellen dat Mo nu bij PSV terug keert. Ook PSV wil niets van die fratsen hebben. En in mijn ogen meer dan terecht.




Begint nu wel echt vermoeiend te worden. Zoveel berichten en commotie om een ex-voetballer die al maanden geen bal meer heeft gezien

1 december 2022 om 10:14

Ja maar jij en zovele waaronder ik blijven er wel onder reageren waardoor het easy voer voor de media is.

1 december 2022 om 12:21

Laten wij eerlijk zijn, dit was/is een supertalent. Had zo mee gekund met Oranje. Koeman is iemand die hem aan het denken kan zetten. Als je zag hoe hij Mido, Trabelsi, Zlatan en Van der Meijde, plus Sneijder en Van der Vaart kon laten floreren. Dat waren niet de makkelijkste figuren vaak. Te grote ego en teveel bezig met randzaken of met verkeerde dingen. Trabelsi ging zelfs nog verder die belande in criminaliteit. Van der Meijde ja die deed nog ergere dingen dan Ihattaren. Als je als Koeman zijnde toen al zulk soort spelers in toom kon houden, dan is Ihattaren voor Koeman kattenpis. Die gaat gewoon naar zijn huis toe, praat met zijn broer en moeder. Belooft hem plek in Oranje als hij elke week speelt. En hoppa die man is binnen no-time op de rit. Kijk hoe Koeman Depay heeft laten floreren of een Van Dijk bij Southampton. Koeman kan spelers bewust laten nadenken. De Ligt en Frenkie speelden ook hun beste wedstrijden voor Oranje onder Koeman.

Ihatttaren moet lekker in de luwte bij RKC (waar meerdere gevallen talenten een leuke periode hebben gehad) gaan spelen

Kan dit gedoe nu stoppen. Jongen heeft issues, 100 keer nu aan bod gekomen en echt passé. Alles en iedereen heeft zijn best gedaan, maar Mo moet nu gewoon een pas op de plaats maken en zich laten gelden in de KKD of onderaan rechterrijtje en opnieuw beginnen.

Kunnen we niet stoppen met al die Ihattaren berichten. Denk dat er genoeg pogingen zijn gedaan om hem weer fit te krijgen. Alles faalt, dus geen vertrouwen meer in goede afloop.

Om dan elke week te lezen dat weer iemand anders het wel zal lukken begin ik overbodig te vinden.

1 december 2022 om 10:17

Je ziet dat die berichten enorm scoren, en daar teert ieder medium tegenwoordig op. Dat het niet gezond is voor zo'n jongen dat iedere zucht of scheet breed uitgemeten wordt, is van secundair (of tertiair) belang.

En zoals je ziet, blijkbaar is er nog steeds bovengemiddelde interesse. In een half uurtje heeft dit artikel meer reacties dan het artikel waarin vermeld wordt dat voetballegende Pelé in het ziekenhuis is opgenomen.

1 december 2022 om 10:25

VZ pusht dit bericht dan ook, Pele niet en had ik (mede daardoor) niet meegekregen. Het begint bij sites als deze, dat dit nietszeggende poppetje zoveel aandacht blijft krijgen.

1 december 2022 om 10:26

Heb je ook gelijk in, maar VZ zou dit bericht niet pushen als ze wisten dat het minder interessant is dan gemiddeld. Blijkbaar is er meer interesse in dit nietszeggende poppetje dan in één van de grootste voetballers die de wereld ooit heeft gekend.

1 december 2022 om 10:29

@ajaxxx:

Zoals Jump ook al aangeeft werd dit bericht ook nog eens gepusht. Lijkt mij dat het bericht van Pele wat belangrijker is om te pushen maar men kiest voor het oude bekende Ihattaren verhaal. Daarnaast staat dit bericht ook nog in de header op de homepage.
Bijzondere en rare keuze. Minpunten voor VZ hiervoor.

1 december 2022 om 10:33

Muah, vind ik geen rare keuze als je de motieven weet. En de beargumentatie van VZ is simpelweg geld verdienen. Niets anders. Uit cijfers zullen zij kunnen onderbouwen dat berichten over Ihattaren, ook al is het altijd hetzelfde gedonder, veel meer gelezen wordt en veel meer engagement oplevert dan Pelé.

1 december 2022 om 10:33

@The-Jump: uiteindelijk begint toch wel heus bij Ihatarren zelf die, weer eens, de aandacht opzoekt met zo een cryptische post? Nee?

Als Mo niets, van die aard, post, dan verschijnen er ook geen 6.000 berichten over... want er is dan niets om over te berichten.

1 december 2022 om 11:33

Precies. Mensen vergeten weleens dat het begrip 'klant is koning' dus ook betekent dat er gepubliceerd en gepusht wordt waar naar gedegen onderzoek het allermeeste behoefte aan blijkt te bestaan. In die zin is het wel frappant dat dan individuen menen dat wat zij 'belangrijk' vinden ook automatisch voor de gehele cliëntele 'belangrijk' is. Journalistiek zou dat een dingetje kunnen zijn, dat is correct. Maar dat VZ zomaar wat doet is gewoon niet waar.

Het publiek krijgt te eten wat ze lekker blijken te vinden. En dat sommigen dan soms iets anders willen eten, dat houdt je altijd.

Toen Ihattaran in de voorbereiding werkelijk fantastische speelde, snapte ik dat hij in de picture stond. Dat snapte ik ook toen dat abrupt eindigde. Maar nu, maanden later, is het bijzonder dat deze jongen de headlines blijft halen. Ihattaran is vermoedelijk een depressieve jongeman die publiekelijk moet revalideren van mentale wonden en waar duidelijk alles verkeerd gaat wat er verkeerd kan gaan. Ajax heeft hem mentale hulp willen aanbieden, wat hij jammer genoeg niet heeft willen aannemen. Ihattaran moet minstens vijftig kilometer van de spotlights vandaan verblijven en werken aan zichzelf. En als hij ooit besluit de voetbalschoenen weer aan te doen, moet hij in stilte werken aan zijn fitheid om het mediacircus niet op volle toeren te laten lopen. Een bijzonder mediacircus blijft het. Het is Ihattaran, een knul van 20 die nauwelijks wat bereikt had, niet Messi die opeens van de aardbol verdwijnt.

1 december 2022 om 10:22

"toen Ihattaran in de voorbereiding werkelijk fantastische speelde, "

Ik blijf dat toch een apart feneomeen vinden. Dit is denk ik ook hoe mythe-vorming werkt.
Dat 'fantastische spel' van hem ging over twee oefenwedstrijden van Ajax tegen Paderborn en Meppen. In de periode waarin de internationals niet meededen en Magallan, Pierie, Regeer en Baas in de basis stonden. Ook de tegenstander net aan de voorbereiding begonnen. Hij schoot er een paar ballen in. Dat is wat anders dan met de voltallige selectie op niveau tegen een fatsoenlijke tegenstander. Heb je weleens oefenduels gezien? Het tempo ligt lager, er wordt constant gewisseld, het is iets totaal anders dan een competatieve wedstrijd. Veel ruimte, vrijheid. Dan snap ik wel dat die jongen lijkt de koning van het veld te zijn.

En prima dat jij een paar ballen erin schoot, maar ik vind de conclusie 'hij speelde fanatastisch' dan echt zwaar overdreven. Het is dan meer de hoop dat die jongen een goed niveau zou kunnen halen. Meer niet. Maar 'fantastisch gespeeld' vind ik echt zwaar overdreven en gezien de omstandigheden nogal frivool. En wat ik zeg, zo komen mythes de wereld in.

1 december 2022 om 10:27

Fantastisch speelde nog wel? 2 wedstrijdjes tegen veredelde amateurs is al genoeg schijnbaar om dat te benoemen. Dit is ook meteen het probleem bij Ihattaren. Die is helemaal de hemel ingeprezen op basis van een handjevol wedstrijden van 3 a 4 jaar geleden.

Net zoals wat jij net doet. ‘Hij speelde fantastisch’, of ‘Hij deed het zo goed in de voorbereiding’ etc. Dat zie ik wel vaker voorbij komen. Maar is gewoon gebaseerd op niks. Net zoals toen hij bij jong Ajax een paar keer scoorde.

Gewoon niet aan beginnen, ik snap niet dat alle pseudo goeroes zich nu g om hem ontfermen.. ik snap ook niet dat steeds hetzelfdei word gezegd: ik hoop dat hij bla bla.. waarom moet ik voor hem hopen? Ik hoop voor niemand iets.. maar ja, omdat hij miljoenen waard is daarom wilt iedereen hem helpen. In de maatschappij was ie waarschijnlijk al 5x ontslagen.. voor iemand die 1x een schaar heeft gedaan in een wedstrijd, word ie al gauw tot Maradona gebombardeerd! Ik lees ook dat Mark van Bommel hem moet halen! Die moet zelf maar eerst zien te overleven bij Antwerpen! Het is geen rehab daar, is gewoon een profclub waar je ook de ballen uit je broek moet lopen

Hij schijnt gespot te zijn in een parkeergarage dicht bij het Philips Stadion. Dat hoeft natuurlijk niks te zeggen want hij zal ongetwijfeld vrienden/huis hebben in Eindhoven. Maar in combinatie met die post in PSV shirt gaan mijn nekharen wel recht overeind staan. Juist dat soort foto's zijn voor mij al weer een bevestiging dat hij niks geleerd heeft. Alleen maar uit op aandacht en met zichzelf bezig. Niet op een volwassen manier bezig zijn met terugkomen. Als je echt met PSV serieus in gesprek wil dan houd je je koest en nederig ipv dat soort posts. Als hij bij PSV zich meldt en om hulp vraagt mogen ze die best geven van mij. Maar niet meer richten op een terugkeer binnen de club. Alleen persoonlijke ontwikkeling.

1 december 2022 om 10:15

Eens, geilt er op dat mensen het over hem hebben. Anders hou je alles lekker voor jezelf en hebben mensen het minder over je.

1 december 2022 om 10:19

Het is natuurlijk een lastig dilemma. Hij heeft een groot potentieel, met een slechte instelling.

Als hij stappen richting PSV wil zetten zal dat onder strikte voorwaarden moeten zijn wat mij betreft.

Ik vraag me alleen af: gaan de supporters hem nog accepteren?

1 december 2022 om 10:28

"het is natuurlijk een lastig dilemma."

Voor PSV is dit echt geen dilemma. PSV heeft niet zoals Ajax een jaar alles geprobeerd met hem. PSV heeft hem in de gehele jeugdopleiding gehad. Die kennen hem door en door. En die weten echt wel dat iedereen een tweede kans verdiend, maar bij PSV zou het dan gaan om kansen negen, tien en elf. Het is een keer klaar, en een terugkeer is minder dan ondenkbaar.

Wat de supporters zeggen vind ik wat minder interessant. Supporters gebruiken alleen hun emotie, nooit een verstand. Daarnaast, PSV supporters hebben gedreigd toen Kluivert naar PSV kwam. Maar toen die een paar goals scoorde waren ze om. Zo gaat dat hoor. Maak een paar goaltjes en supporters kussen weer de kont waar ze even daarvoor nog hard tegenaan schopten.

1 december 2022 om 10:30

Een dilemma? Waarom? Een handvol leuke Eredivisie wedstrijden met PSV, een provocatieve invalbeurt in de bekerfinale en een enkele leuke wedstrijdjes bij Jong Ajax. En och ja, ik zou haast nog zijn goede beurt in een nietszeggende oefenwedstrijdje bij Ajax vergeten...

Daartegenover staat jaren van gezeik en onprofessioneel gedrag. Ik zie het dilemma eerlijk gezegd niet. Zo ver mogelijk van wegblijven. Talent of geen talent.

Trouwens, talent dat te lui is om te werken zal nooit veel bereiken.

1 december 2022 om 12:19

"wat de supporters zeggen vind ik wat minder interessant. Supporters gebruiken alleen hun emotie, nooit een verstand."

Dat is wel erg zwart/wit gezegd, genoeg supporters die ook hun verstand gebruiken. Daarnaast, in dit geval gebruiken velen toch juist hun verstand? Want de supporters zien in dat dit niet meer gaat werken gezien het feit hoe Ihattaren zich gedraagt. Juist meer verstand dan emotie dus.

Verder ben ik het met jou, en met vele anderen eens; ik kan me niet voorstellen dat PSV hem nog een kans geeft, en persoonlijk hoop ik dat ook echt niet.

1 december 2022 om 12:29

Gilau,

Wat je schrijft heb ik op mij in laten werken. Daarop heb ik besloten om mijn stelling aan te passen naar:

"wat de supporters zeggen vind ik wat minder interessant. Supporters gebruiken bijna altijd hun emotie, zelden hun verstand!"

Dank voor je feedback!

1 december 2022 om 14:06

Ik denk dat jij een goede bent voor de Sinterklaasrijmen Constant Nu ben ik het al een stuk meer met je stelling eens!

1 december 2022 om 10:25

"hij schijnt gespot te zijn in een parkeergarage dicht bij het Philips Stadion."

Die parkeergarage is de garage waar mensen parkeren als ze in het centrum gaan winkelen. Vanaf die garage loop je zo de Media Markt in.

Gisteren riep iemand ook al 'waarom zou hij anders in Eindhoven zijn, 1+1=2'. Maar er zijn natuurlijk nog tig redenen te bedenken waarom iemand naar Eindhoven gaat anders dan om een contract te tekenen bij PSV.

Fossen maak je geen zorgen. Ihattaren gaat niet bij PSV terug keren. Net zoals Labyad destijds die wilde ook op hangende pootjes terug nadat hij Brands zijn excuses had aangeboden.

1 december 2022 om 16:26

Het lijkt mij zeer sterk dat PSV hem uberhaupt direct zou contracteren. Los van het feit dat sponsoren en supporters er vast niet om staan te springen, is hij bij lange na niet betrouwbaar, fit en gedreven genoeg om terug te keren. Ze zijn bij PSV ongetwijfeld niet zo dom om de gok te wagen.

Er gaat niemand een rol spelen bij Ihattaren. Hij heeft al genoeg mensen gehad die hem wouden helpen. Maar elke keer kan die kerel het niet aan. Geen één Nederlandse club zou met hem in zee moeten gaan. Teveel risico's bij die kerel o.a met randzaken en het niet eens fit kunnen zijn voor topsport.

Ik kan niet wachten tot de volgende club zn vingers brand aan deze borderliner.

Ik ga er maar niet vanuit maar mocht Ihattaren daadwerkelijk terugkeren bij PSV dan zou dat voor mij als PSV-supporter zonder enige twijfel het absolute dieptepunt zijn van de afgelopen jaren. Deze jongen heeft zich structureel misdragen, een totaal labiele persoonlijkheid en kon het niet laten in de media nog trappen na richting PSV te geven toen hij voor Ajax koos. Je verliest als club al je geloofwaardigheid als je zo'n iemand terugaalt

1 december 2022 om 16:24

Daarnaast lijkt het me dat PSV ook heel goed snapt dat de achterban en sponsoren hier niet op zitten te wachten. Ook gezien dat gedoe rond hem en het criminele circuit; daar ga je je als club niet aan branden. Ik denk niet dat PSV geinteresseerd is.

Toch geloof ik nog in de voetballer Ihattaren , ben alleen bang dat in Nederland hij niet meer met rust gelaten wordt door mensen met foute bedoelingen. Hij heeft veel verkeerd gedaan, maar is zeker geen slecht mens, Het knopje zal toch wel een keer om gaan.

Dit moet je toch niet meer doen joh. Ziet er ook weer uit als dat typische dikke joggingpak Marokkaanse jochie die elke beetje multiculturele buurt wel heeft rondlopen

Hier zet hij zichzelf toch enorm mee voor lul? Ondanks dat hij geen seconde had gespeeld in de competitie, schijnt hij van alle spelers het hardst te hebben staan juichen toen Ajax afgelopen seizoen kampioen werd ten koste van PSV. En nu met hangende pootjes bedelen om een plekje bij PSV, omdat Ajax hem gedumpt heeft...

1 december 2022 om 11:17

Bergwijn heeft getweet dat hij heel blij was met de uitschakeling van Ajax tegen Spurs toentertijd, dus dat zegt niet zoveel.

1 december 2022 om 13:48

Heel ander geval. Bergwijn kon als peperdure aankoop met opgeheven hoofd terug naar Ajax. En Ihattaren? Ik denk dat PSV 'm zelfs als hij gratis komt en contributie gaat betalen niet eens meer terug wil.

Die jongen heeft inmiddels zoveel kansen en hulp gekregen en verprutst.. hij moet nu maar eens zelf eerst gaan bewijzen uberhaupt nieuwe kansen en hulp te verdienen.

Profvoetballer worden is een unieke kans die niet iedereen krijgt. Deze jongen heeft meermaals daarvoor wel de kans gehad en geen gebruik van gemaakt.

Zitten er uberhaupt PSV supporters op dit probleemgeval te wachten? Ik was best enthousiast toen hij bij Ajax kwam en dacht als ze hem op de rit krijgen is het topper. Maar als je een jaar lang de kans krijgt om fit te raken en je speelt maar een paar maanden in Jong en de rest kom je niet opdagen. Welke club wil dan daar nog tijd en geld in steken?

Hij staat bij Juventus onder contract toch? Kan me niet voorstellen dat PSV een flinke huursom gaat neerleggen voor zo'n moeilijk geval.

Juventus verhuurt hem straks gewoon voor een leuke som aan Hellas Verona ofzo. Gebaseerd op wat oude videobeelden.

1 december 2022 om 16:21

Ik denk eerder dat Juventus probeert het contract kosteloos te ontbinden. Die willen die 3-4 miljoen die hij kost tot 2025 denk ik liever aan iets anders besteden.

Ik mag toch aannemen dat PSV hier niet intrapt. Eerst de club enorm benadeeld met dat gedrag, vervolgens Sampdoria en Juventus in de steek laten, er een puinhoop van maken bij Ajax en nu op hangende pootjes terug willen? Dat moet je niet willen als PSV zijnde. Niets wijst erop dat er sprake van verbetering gaat zijn. Sterker nog; het is eigenlijk alleen maar erger geworden sinds z'n vertrek bij PSV.

Weg ermee ...hij heeft zo veel kansen gehad.

Reageer

Je mag reageren vanaf niveau 3.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren