Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Vertraagde beelden spreken in het voordeel van ‘slaande’ Sávio

Laatste update:

Sávio hoeft waarschijnlijk toch niet te vrezen voor een onderzoek van de aanklager betaald voetbal. De aanvaller van PSV leek in de blessuretijd van het gewonnen Eredivisie-duel met RKC Waalwijk (1-0) een vuistslag uit te delen op het hoofd van doelman Etienne Vaessen. Op vertraagde beelden van het incident is echter te zien dat Sávio Vaessen wel duwt, maar geen slaande beweging maakt.

In de 93ste speelminuut van de wedstrijd legde arbiter Serdar Gözübüyük de bal op de stip bij een 0-0 tussenstand. Hans Mulder raakte met zijn te hoog geheven been de bal, maar hij leek eveneens het gezicht van Xavi Simons te schampen. Laatstgenoemde ging naar de grond, bleef liggen en zorgde daarmee voor veel frustratie bij RKC. Toen Vaessen probeerde Simons van de grond te tillen, brak er een venijnig opstootje uit. Sávio muntte het vervolgens op de sluitpost van RKC en belaagde hem ogenschijnlijk met een vuistslag van achteren.

Op Twitter doken echter al gauw vertraagde beelden op van het incident. Daarbij is duidelijk te zien dat Sávio wel degelijk een duw uitdeelt aan Vaessen, maar geen slaande beweging maakt. De kans op een onderzoek van de aanklager betaald voetbal lijkt daarmee een stuk kleiner.

Vaessen werd rond het strafschopmoment ook bekogeld met onder meer een aansteker en werd na afloop getrakteerd op enkele bekers bier toen hij zijn bidon en handdoek wilde ophalen. Voor de camera van ESPN sprak Vaessen zijn ontevredenheid uit over het optreden van Gözübüyük én het gedrag van Simons.

"Dit is ongekend. Ik heb het bij de NOS gezien en volgens mij speelt Mulder eerst de bal en raakt hij dan het hoofd", aldus de doelman. "Hoe moet hij anders de bal wegwerken? Xavi Simons is 1 meter 60. Ik heb ook een paar appjes binnengekregen van mensen die het ongekend vinden. Dit is een topclubpenalty. Ik zit nou vol emotie, maar ik ben trots op de jongens. Als je ziet hoe wij hier spelen tegen PSV dat er niet doorheen komt. Blijkbaar hebben ze dit nodig. Ik vind dat we hier ook iets aan moeten doen."

Dit artikel betreft een update van een eerder nieuwsbericht. De reacties onder het bericht kunnen daardoor minder actueel zijn.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Schorsen voor 6 wedstrijden wat een mafkees

11 september 2022 om 20:42

6 wedstrijden voor de sucker punch en nog 2 extra voor het laffe wegrennen direct nadat ie het gedaan heeft.

11 september 2022 om 20:52

Lokt het zelf uit wat een ettetbal

11 september 2022 om 20:57

Savio schorsen plus simons wat een theaterspeler is dat

11 september 2022 om 20:57

Het trieste gevoel dat je serieus bent bekruipt mij.

11 september 2022 om 20:59

Die keeper gaat zeker niet vrijuit met z’n gedrag. Maar dat mag nooit een reden zijn voor een sucker punch, zeker niet op een voetbalveld.

11 september 2022 om 21:00

deze man hoef je niet te schorsen, die wordt zwaar zat gestraft door de rest van zijn Eredivisie carrière bekend te staan als het kutje dat wegrende 🏃🏽‍♀️

11 september 2022 om 21:00

Fossen, dat gevoel kan je loslaten. Ik snap uiteraard dat je geen schorsing krijgt voor wegrennen.

11 september 2022 om 21:09

@messiutrecht, ik zou het oprecht toejuichen dat er een wedstrijd schorsing komt te staan voor dit soort (en dus ook a la tadic & Antony) aanstellerij. Maar dat zal wel te lastig echt controleerbaar zijn.

11 september 2022 om 21:10

Savio verdient inderdaad een schorsing. Maar vorig jaar is er een precedent geschept, door ene Antony die ook wel eens een klap heeft uitgedeeld en daar. Iet voor geschorst werd. Dus het zal mij dan ook wel weer niet verbazen als geen schorsing volgt want Antony de natrapper en klap-uitdeler kreeg ook geen schorsingen.

11 september 2022 om 21:15

Grote verschil kan zijn dat die situaties tijdens de wedstrijd (verkeerd) zijn beoordeeld door de arbitrage en deze wellicht niet. Wanneer het al beoordeelt is kan er achteraf niks meer gedaan worden.

11 september 2022 om 21:15

Prima knul iedereen heeft een vrijbrief mekaar voor de muil te slaan sinds de as van alle kwaad Antony dat deed. jammer van Savio, van die jongen had ik hoge verwachtingen dacht leuk weer een Brasileño in Eindhoven. maar met een bal heb ik hem nog niks spraakmakends zien doen. Is allícht beter dan Hoever, maar voor wat ik ervan gezien heb kan hij er zelf ook echt geen zak van. Geheel in stijl haal je uit Troyes niet altijd in huis wat het lijkt.

11 september 2022 om 21:16

Belangrijker: het was geen penalty.

11 september 2022 om 21:24

Dat was het zeker wel

11 september 2022 om 21:34

18 en 19 jaar hé.... is niet goed te praten, zeker die klap niet, maar de meeste reacties hier geven een compleet beeld wat er mis is in Nederland. Natuurlijk moet dit aangepakt worden, maar we overdrijven zo ongelofelijk weer. Ik hoor trouwens niemand over het feit dat Simons een voet op zijn borst kreeg toen hij op de grond lag, dat was de aanleiding dat hij weer snel opstond. Tevens het bewijs dat hij zich aanstelde van de tik tegen zijn hoofd.

11 september 2022 om 21:56

Tyuin, jawel en hij werd benut door Gakpo.

11 september 2022 om 21:57

het gaat hier over Savio en een vergelijkbaar voorval hebben we de laatste jaren niet gehad, dus waarom iedereen weer meteen naar anderen moet wijzen?
ja maar hij, ja maar zij...kom op het is hier een voetbalforum en geen kleuterschool. Al twijfel ik soms wel.

11 september 2022 om 22:26

Ach joh, net alsof doen of je neutraal bent. Dat is pas irritant. Dat gebeurt zo vaak. Dan krijg je uiteraard dit soort reacties. Uiteraard is slaan een niet goed en moet dat bestraft worden. Echter springt iedereen er lekker hard en emotioneel op omdat het de concurrent is. Lekker heilig gaan doen mano

11 september 2022 om 22:28

Dat was het wel. Althans ik heb ze toch echt de bal op 11 meter zien leggen en vervolgens zien scoren. In de volksmond word dat toch echt een strafschop oftewel een penalty genoemd.

11 september 2022 om 22:37

Laf jochie met een flinke gebruiksaanwijzing? Dat haal je uit een artikel met halve info? Kijk de slowmo beelden van de andere camera en zie wat er gebeurd. Kom toch op zeg, met die dieven soit; Maar op het veld een engerd. Duiken, teamgenoot die "geblesseerd" is het veld in dragen, kaarten aannaaien. Leuk alles doen om te winnen maar het komt niet over alsof hij een vent is. Evenals Simons en Veerman waren vandaag.

11 september 2022 om 22:50

gewoon een terechte penalty gevaarlijk spel in de 16 meter var kan in grijpen en hebben dat niet gedaan

11 september 2022 om 23:46

Ja echt he..Simons een enorm gat in zn hoofd getrapt...hij lag zo te kermen en te slaan. Wel snel genezen na het fluitsignaal dan. Walgelijje etter

12 september 2022 om 05:51

Ow dan mag simons nog wel in echte kopstoot krijge ik bedoel als je zo gaat rollen dan mag je im ook wel echt voele vraagt ie zelf om

12 september 2022 om 08:42

Is het 0 -0 gebleven dan?

12 september 2022 om 09:45

"evenals Simons en Veerman vandaag waren"... Mooi is dat ook in dit soort discussies, uitgebreid het gedrag van de concurrent bespreken maar nauwelijks het wangedrag van de eigen spelers benoemen. Psv was hier gewoon op haar slechtst, zowel qua veldspel als qua gedrag. Is niet erg dat je in het heetst van de strijd emotioneel reageert maar doe er dan niet schijnheilig over.

12 september 2022 om 11:37

Is dus niet geslagen. Mooi al die voorbarige conclusies en gespeelde verontwaardiging

12 september 2022 om 11:44

@MauriceBury: Nou, in slomo lijkt het misschien een duw, maar als ik het filmpje op normale snelheid zie lijkt het me toch echt een tik met zijn linker. Mike Tyson aaide zijn tegenstanders ook altijd in slomo. Edit: net de slomo gezien en in slomo lijkt t me nog steeds een tik trouwens met zijn linker.

12 september 2022 om 11:56

En wat hoort Psv dan te doen?
Wellicht om zich in te dekken komen ze met een zinnetje in de trant van;
.........en daarom wachten we het onderzoek af

11 september 2022 om 20:43

Haha wat een clown ben je. VAR heeft de situatie tijdens de wedstrijd beoordeeld en gaat nu niks meer aan veranderen.

11 september 2022 om 20:47

Genoeg media aandacht, kan wonderen doen…

11 september 2022 om 20:48

Of de VAR het heeft beoordeeld zal moeten blijken. Maar blijkbaar heb jij al informatie die niemand verder heeft, dan kan VZ het artikel wel weer offline halen.

11 september 2022 om 20:50

Hier kunnen ze wel degelijk achteraf nog iets mee doen. Hoewel je Vaessen er zelf niet over hebt gehoord en de beelden nou ook niet heel duidelijk zijn.

11 september 2022 om 20:50

De VAR heeft de strafschop beoordeeld. In zo'n opstootje kan echt wel wat over het hoofd gezien worden en daar wordt nu naar gekeken. Zou echt logisch zijn als hier gewoon een paar wedstrijdjes voor gegeven wordt.

11 september 2022 om 21:42

Lijkt me niet dat er nog iets mee gaat gebeuren. Mocht hij echt een vuist hebben gegeven in plaats van duw mag hij van mij best een paar wedstrijden brommen. Hoort niet op het veld.

11 september 2022 om 21:45

Herhaling in slomo gezien, slaat helemaal niet.

11 september 2022 om 21:59

jammer voor jouw zijn de regels niet zo. De klap en de rest van het opstootje is helemaal niet door de VAR onderzocht. Dus de aanklager betaald voetbal heeft gewoon vrij spel.
Wel het hele jaar Antony en Tadic uitkafferen en nu het een speler uit je eigen cluppie is, is iedereen die er wat van vind een clown? jammer en zeer onvolwassen.

11 september 2022 om 22:01

Als je dat beweert ben je zelf een clown... de aanklager kan op basis van de beelden als de scheidsrechter en de VAR niets gedaan heeft hier nog wat aan doen. Dit was vroeger zonder VAR al het geval en na invoering van de VAR is dat nog steeds zo.

12 september 2022 om 05:20

@Eindtovenaar10
De VAR heeft de onterechte penalty beoordeeld deze vuistslag is ze ontgaan.
Onterechte penalty: . Gevaarlijk spel is indirecte vrije trap. 2. Simons duikt zelf naar voren, dus naar beneden, met zijn hoofd waardoor zijn hoofd niet meer boven zijn schouders komt maar gelijk met zijn schouders. Gevaarlijk spel speelt zich af boven schouderhoogte.
3. Mulder raakt eerst de bal en daarna schampt hij het hoofd van een voorover gebogen Simons.

11 september 2022 om 20:49

Veel te weinig intensiteit, niks mee doen! Edit: inmiddels is duidelijk op beelden te zien dat Savio hem niet slaat, laat staan tegen zijn hoofd raakt. Wellicht ook goed voor VZ om even te rectificeren en het artikel aan te passen? Er is nu met dit artikel een hoop stennis geschopt voordat er überhaupt goede beelden te zien waren. Sowieso beetje vreemd om 'geeft vuistslag op hoofd' in de titel te zetten als dat op de beelden niet eens te zien was. Zeker nu achteraf blijkt dat dat dus helemaal niet klopt.

11 september 2022 om 20:52

Net zoals die so called te hoge been. Te weinig intensiviteit.

11 september 2022 om 20:54

Het trieste gevoel dat je serieus bent bekruipt mij.

11 september 2022 om 20:55

Ben zeker niet serieus Skes, maar het valt mij hier wel op dat de meest subjectieve personen hier op VZ, anderen het vaakst de maat nemen wat betreft objectiviteit. Buiten dat zou het wel extreem kolderiek zijn als deze situatie nu achteraf (terecht) bestraft zou worden na al die incidenten afgelopen jaren waarin de reactie constant 'te weinig intensiviteit' was.

11 september 2022 om 21:01

Als je dit goedkeurt ben je echt treurig. Wat een laffe actie. Eerst Simons met dat theater, nu dit. Vreemd gedrag van enkele psv spelers. Ik neem aan dat Savio hier wel een schorsing voor gaat krijgen.

11 september 2022 om 21:06

Oké, ik weet niet over welke reacties dat gaat. Maar in mijn ogen moet slaan of zelfs de intentie om iemand te slaan altijd een schorsing opleveren.

11 september 2022 om 21:16

@Fossen, jij bent toch zelf altijd als eerste erbij als Anthony een natrappende beweging maakt of een zwaai met zijn elleboog? Deze mafkees kwam aanlopen om hem een klap voor zijn kanis te geven. Zat zelf nergens in een actie. Toch ben jij in staat hier niet zo naar te kijken en te bagatelliseren en te wijzen naar andere. Niet zo sterk.

11 september 2022 om 21:26

@Thamike je moet mijn eerste reactie niet te serieus nemen he. Daarna benoem ik namelijk dat als ze constateren dat Savio een klap uitdeelt, hij daar terecht een straf voor krijgt. Ik kan op de beelden alleen niet uitmaken of hij daadwerkelijk iemand raakt. Ik geef verder alleen aan dat ik het dus bijzonder 'kolderiek' zou vinden als hij (terecht) wel gestraft zou worden terwijl er al seizoenlang spelers wegkomen met slagen, trappen en knallen. Dat maakt een eventuele straf voor Savio niet minder terecht, maar maakt het systeem wel bijzonder.

11 september 2022 om 22:07




@fossen, als eerste waardeer ik je meestal "bijna objectiviteit", echter hier zie je duidelijk een slaande beweging en nog met de vuist ook. En je geeft aan dat je het niet duidelijk kan zien? maar je ziet aan de reactie van die maffe keeper dat hij wel degelijk geraakt wordt.
Daarnaast denk ik dat eerdere akkefietjes (waarschijnlijk doel je op Antony of Tadic?) niet op deze wijze waren waar je iemand ziet komen aanrennen van elders en dan even met gebalde vuist uithalen en weer wegrennen, ik vind dat toch van een andere orde, en niet omdat ik Ajacied ben.
Ik ben tegen elke vorm van geweld in het veld (he dat rijmt) want de laatste tijd hebben we alweer meer ellende van de supporters en ik ben bang dat dit soort incidenten op een gegeven moment ook kunnen overslaan.
overigens is het systeem sowieso niet altijd even eerlijk...

ok aanpassing;ik kan het idd niet helemaal goed zien, alleen die reactie van de keeper.



11 september 2022 om 23:43

En theater Simons? Vond je zeker " professioneel" a la Neymar?

12 september 2022 om 10:27

Stennis is toch precies wat ze willen hier @fossen? Lekker veel reacties en clicks.

Storm in een glas water dit. Savio had zich er niet mee moeten bemoeien, deed dat wel maar slechts met een duwtje. Voor de rest niets te zien mensen, gewoon doorlopen.

11 september 2022 om 20:50

Niks aan de hand, hij duwt Vaassen weg die een (ongelukkige) elleboogslag naar achteren geeft, (bijna) tegen het gezicht van Savio aan.

11 september 2022 om 21:03

In het begin duwt hij de keeper idd weg en lijkt het minder erg in de slow mo. Na die duw lijkt hij echter wel iets meer uit te halen met zn linkerhand, maar dat is moeilijk te zien, zelfs na 10x terugkijken

11 september 2022 om 21:14

Zie ik niks van terug, haalt naar mijn idee nergens mee uit. Ziet er alleen wat lomp uit allemaal, maar slaan doet Savio niet.

11 september 2022 om 21:20

Dat kan je vinden. Zoals ik zei is het moeilijk te zien, zelfs nu nadat ik het nu inmiddels zo'n 20x heb bekeken.

11 september 2022 om 21:25

Heb je het ook al in slomo gezien? Bij de normale snelheid kwam ik ook tot de conclusie zoals bijna iedereen erover denkt. De slomo veranderde voor mij de zaak.

11 september 2022 om 21:30

Ja, vaker dan degene op normale snelheid

11 september 2022 om 21:38

Achja, ik ben nog wel benieuwd naar de camera aan de overzijde. (als die er was)

11 september 2022 om 23:39

De slowmotionbeelden laten duidelijk zien dat er van een vuistslag geen sprake was. Savio reageerde op een onbedoelde elleboogstoot van Vaessen door laatstgenoemde arm weg te duwen.
Vaessen probeerde Simons ook niet op te tillen, maar kneep hem in z’n borst waardoor het opstootje begon.

Laf ventje, slaan vanaf de zijkant en dan wegrennen. Hoe zielig.

11 september 2022 om 20:50

Wat een internethelden allemaal op Voetbalzone. Ik keur het zeker niet goed, maar om vanaf je telefoontje te typen dat hij laf is etc vanuit je luie bank..

11 september 2022 om 20:52

Wat moet ie dan doen? Effe naar Eindhoven rijden om Savio te zoeken op straat, en het dan in zijn gezicht vertellen?

11 september 2022 om 20:53

Wat heeft dat ermee te maken? Iemand slaan als hij met zijn rug naar je toe staat, is gewoon laf. Daar hoef je geen mma kampioen voor te zijn, dat kan ik ook gewoon vanaf m'n bank beoordelen. Hoop dat de knvb hier nog iets mee kan. Als je dit op de amateurvelden doet, kan het zomaar einde seizoen zijn.

11 september 2022 om 21:09

Omdat? Je bent alleen niet laf als je hem terug mept of wat? Dit primitieve gedrag is gewoon zielig. En laf dus.

11 september 2022 om 21:13

Maar wat doet die keeper uberhaupt daar? Nogmaals Savio verdient een schorsing, maar als je het over primitief gedrag hebt, dan mag Vaessen daar ook op veroordeeld mag worden. Is de grote aanstichter, terwijl hij niets bij Simons te zoeken heeft.

11 september 2022 om 21:17

Klopt maar wat doet Xavi daar op de grond te slaan alsof zijn hoofd van zijn nek geschopt is. Hij is de aanstichter. Zo kunnen we wel doorgaan.

11 september 2022 om 22:10

ik heb nog nooit iemand geslagen om daarna weg te rennen, dus hoezo internethelden?
ken je het spreek woord zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten?

11 september 2022 om 23:19

Ik heb er ook een gruwelijke hekel aan, maar als je bij iedere aanstellerij zoals Vaessen verhaal moet halen staat er na een helft geen man meer op het veld. Het blijkt inmiddels bij het voetbal te horen, net als dat verschrikkelijke tijdrekken. Ik hoop oprecht dat scheidsrechters er tegen op mogen gaan treden, maar tot die tijd hebben spelers (zoals in dit geval Vaessen) er niks te zoeken.

12 september 2022 om 10:43

'maar wat doet die keeper daar?'ja wat doet die keeper in zn eigen 5-meter gebied...? Rare keeper zeg!

11 september 2022 om 20:52

Heel laf om deze situatie zo te beoordelen vanaf je schermpje. Hij duwt Vaassen namelijk gewoon weg, omdat hij een (ongelukkige) ellenboog naar achteren geeft richting het gezicht van Savio, die net aan kwam lopen.

11 september 2022 om 21:12

Jij beoordeelt de situatie toch ook nu vanaf je schermpje? Je komt alleen tot een ander oordeel.

11 september 2022 om 21:12

Scherp Skes

11 september 2022 om 21:18

Ik moet eerlijk zeggen dat ik na tig keer terugkijken niet uitsluit dat (een deel) van jouw oordeel dat juiste is. Andere camerabeelden zullen uitsluitsel moeten geven, maar het moge duidelijk zijn dat het een schorsing op moet leveren mocht het wel een slaande beweging zijn.

11 september 2022 om 21:23

Zeker, maar dan ook voor Vaassen. Naar mijn idee zitten ze beide fout. Ik had Savio en Vaassen in de wedstrijd beide gewoon geel gegeven voor dit gedrag. Aankomende week zal uitwijzen of dit gedrag nog een staartje krijgt.

11 september 2022 om 20:54

Savio moet geschorst worden, maar dan moet Vaessen ook geschorst worden. Hij reageert weliswaar, maar maakt ook een slaande beweging.

11 september 2022 om 20:59

Haha dat wegrennen is wel extreem sneu inderdaad. Blijf dan staan. Edit: op andere beelden is nu duidelijk te zien dat er van een klap geen sprake is. Laat staan tegen het hoofd.

11 september 2022 om 21:51

Een keeper wordt hier 3x gestraft, door Simons genaaid, door publiek uitgekotst en door Savio (mocht het waar zijn) geslagen. Ik vind dat PSV die 3 punten moet aftrekken. Simons leert meteen af om op een laffe manier te winnen. Savio leert meteen respect te hebben voor zijn collega's. Hoe ken het zo uit te hand lopen. Kijk bij Ajax daar wordt tenminste gevoetbald.

11 september 2022 om 22:58

Kijk je toch gewoon geen PSV? Verder is de keeper veel te weinig gestraft deze wedstrijd. Door Xavi en Savio is hij niet gestraft...

12 september 2022 om 13:59

Misschien je woorden even terug nemen met je "slaan vanaf de zijkant", hij sloeg niet eens.


Terecht. En dan meteen weg rennen..

Flinke schorsing geven dit is niet goed te praten.

Minimaal 10 wedstrijden schorsen die gek

11 september 2022 om 20:54

Maak er gelijk 100 van, naar boven afronden..overdrijf niet zo man haha

11 september 2022 om 21:16

Je komt van een afstand aanrennen om iemand in zijn gezicht te slaan.. tuurlijk is dat 10 wedstrijden

11 september 2022 om 22:19

Tuurlijk is het helemaal verkeerd wat hij deed, moet gestraft worden, maar ik weet bijna zeker dat het zoiets als 4 wedstrijden plus een voorwaardelijke straf gaat worden, straffen van 10 wedstrijden krijg je als je de scheidsrechter aanvalt.

Ook dat wegrennen. Dan ben je een lafaard hoor.

If so, Lange schorsing, slaat nergens op

Lijkt me een lange schorsing.

Slaan en rennen, wat een loser zeg. Brommen voor 10 potten

12 september 2022 om 11:09

Na Anthony en Alvarez meerdere keren weten we inmiddels toch wel dat slaan of natrappen of ellebogen uitdelen niet meer per definitie rood of een schorsing opleveren, niet? Persoonlijk vind ik dat ie wel bestraft mag worden als het slaan blijkt te zijn.

Even op twitter de slomo kijken, dat zegt genoeg, geen vuistslag en een elleboog van Vaessen waardoor dit lijkt, overigens niet bewust van Vaessen

11 september 2022 om 21:59

Klopt, storm is een glas water weer. Hier gaat, hopelijk, niks mee gebeuren. Dat hij wegrent vind ik dan wel weer opmerkelijk.

En daarna meteen het hazenpad kiezen.
Typerend. Dikke vette schorsing aub!

Held op sokken, n klap vanaf de zijkant en dan wegrennen,lafbek

Met z’n 18 jaar, jong en onbezonnen. Nu op de blaren zitten met een mooie schorsing.

Wat een wanvertoning. Hopelijk een gepaste straf/schorsing. Het lijkt wel met de week dat PSV dieper wegzakt en alleen maar gefrustreerder wordt

11 september 2022 om 20:48

drama queen met je verder wegzakken. Wat een gelul. 1 speler die iets doet. Moet je daar de rest op afrekenen?

11 september 2022 om 20:51

Wil je zeggen dat er een stijgende lijn in het spel van PSV zit dan? Na de winst op Ajax in de JC schaal heb ik geen goede wedstrijd meer gezien van PSV

11 september 2022 om 21:00

Het slechte spel van PSV heeft alleen niks de maken met deze idiote individualistische actie.Al zie je in de slowmo dat hij vooral duwt..

12 september 2022 om 10:35

Wie zegt dat het er niks mee te maken heeft? Misschien heeft het wel degelijk te maken met de frustratie van het feit dat het de laatste weken niet loopt. Net als de ogenschijnlijk neergeschoten Xavi. Die had mazzel dat Vaessen net zo'n helende gave heeft als Jezus Christus en Jomanda. Die gozer heeft nu al een mooie roeping voor na zn actieve carriere.

12 september 2022 om 11:49

Naja ik denk dat de situatie vooral begint bij Xavi die inderdaad als de messias opstaat en loopt. Praat de aanstellerij van Xavi ook zeker niet goed, maar daar begint de escalatie. Vanuit die escalatie zie ik dus iedereen trekken en duwen, waaronder Savio dat ook doet, echter alleen beetje vreemd reageerd daarna.

Al met al waardeloze wedstrijd, waardeloos besluit (in de ogen van sommige), waardeloze instelling.

Wat een debiele actie zeg

Ah, blijkbaar is het ergens anders duidelijker te zien. Ik speelde het filmpje hierboven ook al langzaam af en dan zie je echt geen vuistslag hoor.

De titel mag wel even aangepast worden lijkt me.

Iedereen weer met hun sneue opmerkingen met 6 duels schorsing, bla bla. Hij duwt Vaassen gewoon weg voor zijn (ongelukkige) elleboog naar achteren waar Savio aan kwam lopen.

11 september 2022 om 20:55

Duwt weg? Hij slaat gewoon man.

11 september 2022 om 20:58

Er stond hierboven net een link met een slowmotion en daarin zie je dat hij niet slaat maar Vaassen weg duwt. Alleen zoals je weet worden links weggehaald, dus helaas is die verdwenen.

Zou mooi zijn als VZ die ook nog even toevoegt, Is een retweet van @tedinasuit

11 september 2022 om 21:04

Sluit mij na de slowmo aan bij sterkejerke. Hij duwt hem gewoon weg, hoe schijn kan bedriegen dan haha.

11 september 2022 om 21:05

Die keeper geeft hem daarvoor bovendien nog een elleboog. Allemaal mediahype, gaat toch niets gebeuren hiermee.

11 september 2022 om 21:06

Ik duw ook altijd met een vuist en slaande beweging 🤦‍♂️ Dat je het ook nog goed praat is misschien nog wel het ergst.

11 september 2022 om 21:08

Duwen is met de armen naar voren net zoals slaan. Dus de beweging sluit niet uit wat de impact is. Kijk het filmpje terug, het is misschien wat lomp, maar zeker geen moedwillig slaan

11 september 2022 om 21:12

Waar zie jij een vuist Rochus? Heb je het filmpje in slomo gezien? Ik zie geen vuist van Savio. Mocht er een schorsing komen voor Savio, dan verwacht ik er ook een voor Vaassen.

11 september 2022 om 21:13

Niet moedwillig? Hij komt op iemand afrennen en slaat bewust en rent dan weg. Maar dat is niet moedwillig?

11 september 2022 om 21:21

Hij slaat niet Rochus, maar als je dat niet wilt zien, dan worden we het niet eens. Dan houdt de discussie op. Als je de slomo ziet, dan zie je dat Savio wat lomp Vaassen weg duwt, maar absoluut geen slaande beweging maakt naar hem. Rent weg, omdat Vaassen zich op hem richt.

11 september 2022 om 21:24

Hij komt op iemand afrennen en duwt bewust. Net zoals alle andere 10 betrokkenen in de 16 op dat moment. Door de hoek van de camera en de snelheid lijkt het alleen meer.

Maar kijk vooral de slowmo niet en oordeel op wat je denkt te zien. Is het verstandig wat die doet? Nee zeker niet. Maar is het slaan naar het hoofd? Nee dat bewust dus de slowmo.

11 september 2022 om 22:18

Zijn andere, vertraagde beelden nu waarop duidelijk te zien is dat er niet geslagen wordt door Savio. Paniek om niks dus.

12 september 2022 om 09:38

In de vertraagde beelden zie ik nog steeds een slaande beweging en geen duw beweging. Vreemde bewijsvoering houden sommige mensen erop na.

12 september 2022 om 09:55

@rochus dan zie je duidelijk dingen die er niet zijn. In het normale filmpje heb je een punt daar is het lastig te zien, echter in slomo beelden is het toch duidelijk. Titel niet voor niks aangepast. Heb jij een tamagotchi als tv of telefoon?

12 september 2022 om 10:04

Bij een duwende beweging gaat de arm van voor naar achteren, ook in de slomo beelden zie duidelijk een zwaaiende beweging. Dat is toch gewoon een slaande beweging dan? Zet anders je PSV bril af en kijk nog eens.

12 september 2022 om 10:39

van voor naar achter? dan hebben we het over schudden Rochus dat is weer iets anders. in de beelden is de zien dat hij een duwende beweging maakt op borsthoogte van de keeper. Zet jij je Ajax bril maar af en koopt een telefoon of laptop met beter beeldkwaliteit, want er wat je zegt slaat nergens op. Als dit een slaande beweging is en hij hier op bestraft moet worden, had de keeper dat ook met hebben naar Xavi bijvoorbeeld (wat nergens op zou slaan natuurlijk, maar volgens jou logica wel).

12 september 2022 om 11:36

haha volgens jouw logica geeft Vaessen ook een elleboog stoot aan Savio? Je ziet dat hij hem wilt wegtrekken vervolgens krijgt hij een arm richting zijn gezicht en dat probeert hij weg te duwen echt duidelijker dan dit kan het niet worden.

12 september 2022 om 11:58

Haha, PSV bril afzetten ..? Ik zou eerder van die drugs afblijven, je ziet dingen die er niet zijn.

Wat zijn mensen toch bizar flauw en eigenwijs tegenwoordig, als je die beelden ziet zie je duidelijk dat er geen slaande beweging gemaakt wordt .. Als jij dat slaan vind, sla je waarschijnlijk zelf als een nicht.

11 september 2022 om 22:12

Hij duwt? Hij komt aanrennen, en deelt een tikje uit, en rent dan weer snel weg. Dus kereltje Savio was wel degelijk iets naars van plan. Ziet er eigenlijk vrij koddig en truttig uit. Je ziet dat Vaessen eerder verbaasd en geirriteerd is, dan zeer hard geraakt. Vaessen heeft dat kereltje nooit zien aankomen. Hij zwaait met zijn arm omdat Gakpo hem een seconde ervoor hard naar achteren trekt

Wauw die deelt echt een flinke mep uit zeg! Wat een mafkees!

Die gaat nog wel geschorst worden, en anders had ik hem als coach er wel naast gezet, dit moet je nooit accepteren, van niemand niet

Sow das een flinke tik op de schouder zeg. ...Gewoon schorsen, 2wedstrijden mag hij wel krijgen.

Zo stoer altijd he van achter aan komen rennen....vuistslag geven en dan weg rennen.

11 september 2022 om 21:05

Hij geeft dus geen vuistslag. Kijk de slowmo even terug. Hij duwt hem weg op zn borst.

11 september 2022 om 22:01

Klopt, ik heb het idee dat sommige mensen het niet willen zien maar genieten van deze artikelen die anti-psv sentiment aanmoedigen, getuige de comments hier. Ik schrok ook toen ik de beelden zag maar de slowmotion beelden maken het een stuk duidelijker.

12 september 2022 om 13:48

Maar dan hoor je Soccerfan_1 niet meer natuurlijk.

Als je de slomo beelden bekijkt, zie je dat hij geen vuistslag geeft. De elleboog van de doelman komt onbewust naar achteren, waardoor het versneld inderdaad lijkt op een vuistslag. Maar het is verre van dat.

11 september 2022 om 20:59

Klopt, zou mooi zijn als VZ die slomo nog even bijvoegt.

11 september 2022 om 21:14

Ja, dat filmpje was heel duidelijk. Savio grijpt hem meer met beide armen om hem weg te smijten / te trekken. Dat hij denkt dat hij dat kan is best grappig, maar hij slaat in ieder geval niet. En zeeeker niet op het hoofd, die linkerhand blijft op borsthoogte.

Edit: sorry, ik had mijn reactie waarop je reageerde al verwijderd omdat de vraag beantwoord was door pieterke.

11 september 2022 om 21:20

Ja klopt. Als je er zo even naar kijkt denk je, die slaat, wat een gekke reactie. Maar als je er even wat vaker naar kijkt en in slomo denk je, het ziet er allemaal wat lomp uit. Ik had ze beide geel gegeven als de VAR ernaar had gekeken.

Verder gebeurt er niks bijzonders.

11 september 2022 om 21:05

Optisch bedrog, ja? Ik heb helaas geen beschikking over HD beelden of slo-mo. Het enige wat ik kan zeggen is dat ik het op de getweette beelden niet goed kan zien. Als hij slaat is het natuurlijk een dikke schorsing + boete van de club.

Uit dit filmpje is niet duidelijk te zien wat de impact was.

6 wedstrijden schorsing, abnormaal agressief gedrag

Wat een agressief mannetje geef hem maar 5 wedstrijden schorsing kan hij even uitrusten en stoom afblazen.

Dit PSV word je als neutrale kijker toch ook niet vrolijk van. Wat een vervelende spelers lopen daar rond dit jaar. Die Simons en Veerman zijn ook een stelletje etterbakken, bah. Ik vond Gotze, Doan en die Bruma dan toch wel een stuk sympathieker dan deze ploeg.

Schors hem maar voor een wedstrijd of 5. Daar leert hij hopelijk van. Dit gedrag hoef ik niet te zien bij PSV.

Schorsen voor minimaal 10 wedstrijden en Simons moet zich aanmelden bij de plaatselijke theaterschool.

12 september 2022 om 13:50

10 wedstrijden schorsen, waarvoor? Voor het niet slaan van een speler?

Als je het snel ziet lijkt het op een klap, maar in de slomo zie je dat hij duwt en dat hij eerst nog de elleboog van Vaessen in zijn gezicht krijgt. Je ziet in ieder geval niet dat hij hem slaat, ook al beweert hier een groot gedeelte dat hij voor 6 of 10 wedstrijden geschorst moet worden. Ik neem aan dat de VAR ook naar de tumult gekeken heeft.

hahah dan rent hij weg ook,, lafaard schorsen die handel

Wedstrijden schorsen? Gewoon een halfjaar. Opzouten met zulke mongolen.

Ik denk dat een schorsing door de KNVB zijn minst grote probleem is, mocht Vaessen aangifte gaan doen is het einde carrière lijkt mij

11 september 2022 om 21:41

Heb je het filmpje ook al eens in slomo gezien? Dan zie je dat er geen slaande beweging is van Savio, maar een lompe duw met de handen weg, nadat Vaassen (ongelukkig) een elleboog naar achteren uitdeelde.

Ik heb Vaessens interview bij ESPN niet gezien, maar bij de NOS kwam hij er niet op terug. Sowieso deed de NOS alsof het niet is gebeurd, wat raar is. Maar als er echt iets dramatisch is gebeurd zal Vaessen, die sowieso aardig leeg liep, daar toch ook wel over klagen?

11 september 2022 om 21:58

Die nam totaal geen blad voor de mond, nee. Voor mij is dat naast de slomo beelden nog een bevestiging dat er niks aan de hand is, en toch zeker geen vuistslag op het hoofd.

Soms heb je met tackels en acties dat slomotion of de hoek je hele perceptie kan veranderen. Ik ga in deze mee met de mensen die zeggen dat de camera hoek en de slomotion aantonen dat het meer weg heeft van een poging tot duw en trekwerk wat ongelukkig op een vuistslag lijkt. Hoewel een slaande beweging in principe ook rood is, maar ik vind dat ook niet overduidelijk.

Daarnaast heeft de VAR als het goed is naar deze beelden gekeken. De reden dat aanklagers tegenwoordig weinig spelers vervolgen : in principe kijkt er ook een VAR mee. Misschien is het al beoordeeld.

Ik snap het sentiment wel, veel mensen nemen onbewust waarschijnlijk het hele verhaal mee in deze kwestie. Wat je ook van de strafschop of spelers als Vaessen, Simons en Savio vind : ik denk dat hier (zelfs als er onderzoek komt) geen schorsing komt.

11 september 2022 om 23:10

Helemaal eens met jou, vind dan ook dat de titel van dit artikel meteen aangepast moet worden. Op het eerste oog inderdaad sprake van een klap, bij goed kijken is het een duw. Op deze manier naait voetbalzone deze speler een actie aan die hij niet gedaan heeft, en in dit artikel wordt hij ook meermaals al meteen uitgemaakt voor van alles. Een rectificatie zou passend zijn; of een vervolgartikel.

11 september 2022 om 23:25

Ik vrees dat dat ijdele hoop is rubentje. Het zou me aangenaam verbazen als ze het wel doen.

12 september 2022 om 10:29

Ze hebben t wel gedaan, dus complimenten aan VZ!

Ik vind dat iedereen die slaat, natrapt of soort gelijke acties doet zwaar gestraft moet worden. Echter krijg je nu wel de vraag is dit een of niet beoordeeld door de var. En als het niet is, waarom niet ???

Titel van VZ doet ook weer erger doen voorkomen dan dat het is, druk maar op pauze van het filmpje en schuif maar eens heen en weer tijdens het voorval. Juist geen klap op het hoofd, wat ik denk te zien is waarschijnlijk een (flinke) duw op de schouder van Vaessen.
Tis niet goed te praten maar lokt het zelf uit en moet niet als een klein kind daarna gaan jammeren.
En of het wel of geen pingel was tja ik vind het gewoon een goede afstraffing op het tijdrekken waar totaal niks mee gedaan wordt. Deze frustraties neem je alleen weg met 30/40 minuten zuivere speeltijd.

Wat een laf ventje, schorsen voor heel het seizoen.

Iets anders, er word een bericht geplaatst over het vreemdgaan van Totti zijn vrouw en daar mag je dan niet op reageren?
Dus je post wel dingen uit privé sfeer van voetballers maar erop reageren gaat dan te ver? Word steeds raarder met deze website.

Bullshit deze gast heeft die beelden verknipt. Kijk de echte beelden in slomo en oordeel dan.

Walgelijk. Er is een opstootje waar je zelf niets mee te maken hebt, je deelt even snel een klap in iemand's gezicht uit en rent dan snel weer weg. Wat mij betreft mag dat eikeltje minstens een wedstrijd of vijf schorsing krijgen en snel weer retour afzender gestuurd worden door PSV.

11 september 2022 om 22:37

kijk eens goed.. het is inderdaad een opstootje en dat moeten ze niet doen, maar van een klap in een gezicht is geen sprake.. Is gewoon een kwestie van rustig filmpje bekijken en je weet genoeg.. Dit artikel is alleen maar om idioten als ons (ikzelf dus ook : )reacties uit te lokken..

11 september 2022 om 22:41

Ik heb het filmpje nu een keer of twintig gezien, op hij 'm nou echt (hard) raakt weet ik niet, maar de intentie is er zeker wel. Zulke spelers wil ik niet zien bij mijn club. Weg ermee.

12 september 2022 om 11:38

@cab welke intentie. Je ziet toch dat er een arm zijn kant op zwaait en die hij dan wegduwt. Hoezo zo overdreven oordelen over een situatie wat tig keer per seizoen voorkomt.

11 september 2022 om 22:40

Cab, hij raakt hem amper. In de slowmo zie je dat hij een onbedoelde elleboog van Vaessen wat onbeholpen afweert. Dit is zeker geen bedoelde klap, als hij hem überhaupt raakt. Edit: filmpje is van @TedInASuit op twitter.

Ach, als je ziet hoe vaak Alvarez al klappen uit kan delen zonder een kaart...

Iets met een mug en een olifant.. Als je zoals rikvdc ook zegt in slomo het filmpje kijke, zie je dat hij -net als alle betrokkenen- er als de kippen bij is, maar hij ontwijkt een (onbedoelde elleboog) van Vaessen en weer wat lomp zich af, maar als dit een klap op het hoofd is.. kom op zeg!!

We moeten stoppen met het bashen van Psv. Dat schijnt ineens hip te zijn. Eerst al dat gezeur over het goedmakertje van Gozobuyuk

Er gebeurde van alles in the heat of the moment. Het was een beetje duwen en trekken. Niks meer en niks minder. De VAR heeft het kunnen zien en daarmee is de kous af. Psv kan gewoon niemand missen, zeker niet in aanloop tegen Arsenal en Feyenoord.

12 september 2022 om 10:12

Ze kunnen niemand missen? Wat is dat nou voor drogreden? Ze hebben gewoon een jeugdopleiding hoor. Stel maar gewoon iemand van o17 op desnoods..iedereen boven de 16 is speelgerechtigd en ze kunnen zelfs dispensatie aanvragen voor koters van 15 als het moet.

Een klap uitdelen en dan als een laffe hond wegrennen. Bah.

Op de slowmotionbeelden valt te zien dat Savio zelf een onbedoelde elleboogstoot krijgt en er geen sprake is van een door hem uitgedeelde vuistslag.
Een rectificatie zou erg netjes zijn!

Grote schande!!
Scheids laat in de eerste plaats 7 min doirvoetballen, waar haalt hij dat vandaan? Vervolgens merk je bij elk onderling contact dat de zgn topclub het voordeel van de twijfel krijgt...je voelt aan alles dat Guzubujok op zoek is naar de pingel...
Voorzet weggehaald correct dr de verdediger wn ineens a la Neymar Sinons als een gek gaat gillen en doen asof ie een hersenbloeding geschopt is>>> PINGEL!!

Simons blijkt daarna niks te mankeren. Hij kwam ook pas na de omhaal invliegen. Simons had geel verdiend, schwalbe!!!

Guzubujok zal n fijne tijd in de PSV businessruimte ondervonden hebbem!!

12 september 2022 om 07:07

Die 7 minuten komen door wissels en omdat Vaessen enorm tijd aan het rekken was.

Als PSV de club is die het wil zijn volgt er nu door de club al een schorsing in afwachting van wat de knvb doet. Iemand van achter tegen zijn hoofd slaan is zo ongelofelijk laf daar wil je als club niet meer geassocieerd worden. Daarnaast zou er veel harder optreden worden met dit soort opstootjes (waar rkc ook volop aan meedeed). Kijk eens hoe snel het afgelopen is als alle rugnummers in zo'n kluts standaard een gele kaart krijgen. Bij een overtreding zijn alleen de betrokken spelers en de beide aanvoerders toegestaan.

Savio en Simons echt heel misselijkmakend wat zijn dat twee vieze mannetjes om te kotsen !!!!

Ik snap nog steeds niet hoe hier een penalty voor gegeven kan worden.
Hij zegt de penalty te geven voor een te hoog been, maar Xavi is 1 meter 39, en moment dan de bal gespeeld word, staat hij ook nog helemaal gebukt. Ik denk dat de been ongeveer bij een normaal mens op borsthoogte zou komen, daar kun je toch niet voor fluiten?
Te hoog been hoort pas bij een been dat hoger komt dan de schouder.

12 september 2022 om 09:37

Buiten alles wat jij zegt, is de straf voor gevaarlijk spel een indirecte vrije trap, dus geen strafschop.
Bijzonder dat er 6 mensen van de KNVB niet de juiste kennis van de spelregels hebben.

12 september 2022 om 09:40

Dus de overtreding van Nigel de Jong op Xabi Alonso toen was geen overtreding, want been was ter hoogte van de borst?!

on; ben het wel met je eens verder hoor, makkelijk gegeven penalty. Ik als Psv'er ben er wel blij mee natuurlijk.

12 september 2022 om 09:59

Dat was wel een overtreding, maar is gewoon geen gevaarlijk spel dan. Dat kan he? Een overtreding maken zonder dat het gevaarlijk spel is.. Dat zie je wel eens vaker in het voetbal... Overigens veranderen de definities van bepaalde overtredingen nog wel eens van jaar tot jaar.

12 september 2022 om 10:11

@stb040,

Nigel de Jong maakte een overtreding door de speler op de borst te raken.
Deze speler speelde gewoon de bal. Geen gevaarlijk spel, geen overtreding.

12 september 2022 om 10:25

Het was een beetje met een knipoog mannen. Het is een discutabel moment dat mag vast staan. Ik zelf vond ook dat Xavi meer naar het been toe ging dan dat het been naar Xavi toe ging. Dus makkelijk gegeven penalty. Ik heb alleen 90 minuten lang met kokend bloed staan kijken naar een verschrikkelijk PSV, dat deze inspanning beloond werd met drie punten uiteindelijk, vind ik dan wel fijn.

Is eigenlijk best weinig aan de hand idd. Geldt hier trouwens niet ook dat je iemand op z'n bek mag slaan als het niet hard is? Gebeurde vorig seizoen ook best vaak..

Ik lees weinig psv fans die zeggen dat Ajax altijd geholpen word. Teksten als knvb maffia.

12 september 2022 om 09:38

Dat heeft Joey Veerman al voor ze gedaan voor de camera van Espn.

12 september 2022 om 10:14

Het begon denk ik teveel op te vallen.

Het is gewoon een stomp. Je kan het 100 keer vertraging en dan lijkt het door de vertraging een duw. Maar is een stomp.

Toch al de 2e keer in vrij korte tijd dat Gozubuyuk er volledig naast zit. Feyenoord-PSV was ook een krankzinnige beslissing. Niet geschikt om op dit soort momenten te fluiten, heeft bewezen de druk niet aan te kunnen. En dan ook nog eens niet voor de camera verschijnen om zijn uitleg te geven. Geen fan van Nijhuis, maar die is tenminste man genoeg om voor de camera zijn beslissing te verhelderen.

Zeker wel een vuistslag, je ziet dat het niet over duwen gaat door de manier hoe ze hand gaat.

Lekker schorsen deze gekke Braziliaan😤

Hij sloeg gewoon mis. Dan ben je dubbel een sukkel, 1 omdat je wilt slaan, 2 omdat het je niet eens lukt. En eigenlijk ook nog 3 omdat je vervolgens wegrent omdat die gozer het wel zag en je eigenlijk gewoon een bang mietje bent die stiekem van achter probeert te slaan.

Maar goed, hij zal er vast wel weer mee wegkomen, net als die vlechtjesdwerg met zn spelbederf aka stervende zwaan die tot leven komt alsof hij door onze lieve heer is aangeraakt ipv Vaessen.

Guzu mag overigens wel even 5 potjes hoogste amateurs gaan fluiten en zn fouten overdenken.

12 september 2022 om 11:53



hahahhahah, dit is zo heerlijk he. precies wat psv de afgelopen jaar miste in de selectie. eindelijk weer huilende ajacieden op maandagochtend. nu hopen dat luuk ook nog snel terug is

Is duwen niet gewoon langzaam slaan? Als je een klap maar genoeg versloomt dan wordt het vanzelf een duw. Het gaat juist bij een vermeende klap om de snelheid. Versloomde beelden heb je dus niet veel aan, tenzij je vast wil stellen of Vaessen wel geraakt wordt, maar dat was al duidelijk.

Héél langzaam afgespeeld lijkt het inderdaad op duwen maar op normale snelheid is het gewoon een slaande beweging due niet iets raakt ook. Mikken kan hij in iedergeval niet net als voetballen..

Hij rent wel als een mietje weg voor een duwtje... Dit lijkt gewoonweg een slaande beweging in mijn optiek!

Zo, dan is dit onderzocht en kan dat overdreven gedoe ook weer ophouden.

12 september 2022 om 10:54

Ho Yoda, zullen we een ander onderzoeksbureau gebruiken? De experts op VZ hebben nou geen grote naam.

12 september 2022 om 15:28

Waarom? Er zijn anders ook al genoeg onderzoeksbureau’s aan de gang geweest om er 6duels schorsing van te maken. Dus ik dacht, nu dan ga ik ook lekker meer roepen.

Wat een domme opmerking: hoe moet hij anders die bal weghalen? Wellicht is er geen optie op de bal reglementair weg te halen. Dat soort situaties komen voor, knuppel.

12 september 2022 om 10:48

Hij haalt de bal ook reglementair weg, vervolgens kopt Xavi tegen de onderkant van de schoen, tja..

Gözübüyük kan wel stoppen. Zodra je goedmakertjes uit gaat delen ben je totaal ongeloofwaardig. Zo’n scheidsrechter kun je toch niet serieus nemen?

Een topclub penalty was het zeker, Gakpo schoot hem erin alsof hij voor een topclub speelde.

Met betrekking tot Savio, lijkt het meer een duw, maar ook raar dat de VAR dit niet ziet.

Kunnen al die maniakken hun reacties ook weer verwijderen

Volgens mij maakt hij toch echt een slaande beweging . Inplaats van een duwende beweging !

Muhammed Ali-Joe Frazier en dergelijke waren ook allemaal aaitjes en duwtjes. Wat een onzin hier, vertraagd lijkt het niet zo veel maar op ware snelheid zie je wel zeker een stomp. Je kunt beelden enorm manipuleren door vertraagd of andersom ook versneld af te spelen. Ik gun Savio geen schorsing maar hij kan hier niet zomaar mee wegkomen, ik ben niet voor of tegen PSV maar dit spreekt eigenlijk vanzelf.

Het grote ontkennen is begonnen. Alleen de intentie is al een schorsing waard. Hij slaat, en niet zo’n beetje ook. Ik neem aan dat PSV hem al heeft geschorst?

12 september 2022 om 11:35

grote ontkennen is begonnen? Wat is het belang van Marco Timmer van de VI? Leg uit?

12 september 2022 om 16:07

Nou, ik zie iemand een slaande beweging maken en iemand raken. Misschien is dat je ontgaan;-)))

Nou met zijn alleen gezellig weer boos geworden op een joch van 18 die een miljoen wedstrijden schorsing en tbs moet krijgen en weet ik veel wat, bleek het allemaal toch niet zo erg. Zo krijgen we Voetbalzone wel vol met zijn allen

Als PSV ballen heeft schorsen ze deze speler zelf, zo iets wil je toch niet zien bij je club ? Belachelijke actie en vind dat hier een straf wel op zijn plaats is.

12 september 2022 om 11:36

Schorsen voor een duw? Dan kan iedere club wekelijks vele spelers schorsen

12 september 2022 om 11:45

Dus als ik je goed begrijp, is dit een duw die jij elke week ziet ? Ik zie het niet zo vaak.

12 september 2022 om 12:12

Google eens op feyenoord en huis advocaat. Dan leer je wat duwen is of slaan.

12 september 2022 om 13:54

Gast ben je nieuw met voetbal? Duwen doen ze iedere wedstrijd wel een keer of 10.

Kan aan mij liggen, maar de kop van het artikel en mijn waarneming verschillen. Ik zie dat hij de keeper een linkse directe verkoopt. Hopelijk zie ik het fout

Zouden zij dan de penalty situatie dan ook in slowmotion plaatsen? Debielen gebeuren, slaande beweging is sowieso schorsing, en zijn intentie was ook gewoon bezeren van tegenstander. Dus hoezo in voordeel van Savio? Sowieso daar niets te zoeken, zeker niet in deze houding en agressieve gedrag.

12 september 2022 om 12:23

Nogmaals de beelden bekeken en nogmaals, net als iedereen denk ik.
Wat ik mij afvraag is als je niet slaat waarom deins je dan terug?

12 september 2022 om 12:37

Omdat het waarschijnlijk iemand is met een heel grote bek en een klein hartje. Ik denk dat de bril waardoor je kijkt beinvloed wat je ziet. Veel supporters van andere clubs zien donkerrood en een slaande beweging, ik zie ook veel andere supporters en Psv'ers die zeggen het is een duw.

Ik zie ook een duw, lomp en onnodig. maar hij duwt hem in mijn ogen op z'n borst weg met zn linkerhand. Wat hij daarna doet is natuurlijk angsthazen gedrag. Echter zie ik de meerwaarde van iemand slaan en dan heel hard weglopen ook niet met een VAR, dus ik zie de verhouding van slaan en wegdeinsen niet echt waar jij naar refereert.

Ik erger mij meer aan het gedrag van Xavi, maar dat is dan weer mijn bril!

Je ziet het goed Cas1, en bijna iedereen kan het zo zien. Maar ja, wie het toch anders wil zien is toch niet te overtuigen. Ik verwacht zeker een actie van PSV zelf en zeker ook van de aanklager en de daarna de tuchtcommissie.

Mooie semi rectificatie van vz. Benieuwd wat de schorsing schreeuwers hierop gaan zeggen.

12 september 2022 om 13:18

8 wedstrijden ipv 4! Vertraagd is een schorsing namelijk ook langer.

12 september 2022 om 23:32

Maar het jammere is dat de beelden niet vertraagd zijn maar op normale snelheid en Dennis het een slaande beweging. In vertraging ziet alles er minder ernstig uit, slaande beweging zie je dan in vertraagd beeld als een duw.
Kom op man wat een onzin verhaal het gaat erom hoe het op normale snelheid er uitziet en niet in slow Motion want dan kan je ook zeggen in vertraagd beeld zie je ook dat Mulder eerst de bal raakt, simons voorovergebogen staat en Mulders been het hoofd schampt, dus minder ernstig geen pingel.

Ja op vertraagde beelden bleek ook dat Rico Verhoeven ook helemaal niet slaat en trapt maar duwt. Man, als dat geen slaan is, dan weet ik ook niet wat slaan zo moeten zijn .

12 september 2022 om 12:32

Lol volgens mij raakt gakpo hem op zijn hoofd en niet savio

12 september 2022 om 12:43

Idd, het is de hand van gakpo bij het hoofd van de keeper,

Hahaha, ben benieuwd of je de mensen uit het eerdere bericht nog terug ziet, met hun 6 wedstrijden schorsing.

Top van de rectificatie VP. Erg netjes.
Savio gaat hier dus echt niet voor geschorst worden.

Toch mooi hoe Voetbalzone voor de clicks eerst dit op hun site zet, allemaal Ajacieden hem voor 100 wedstrijden willen schorsen en nu het ineens stil is.

Deze jongen is 18 jaar en als ik de reacties van voetbalzone las, mag hij nooit meer voetballen

12 september 2022 om 16:57

Wat lul je nou ik ben voor ajax en ik zei juist dat hij niet slaat .neem nog een glaasje azijn

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren