Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

PSV en Ajax toch weer in de wachtkamer: ‘Het is niet zeker dat we gaan’

Laatste update:

De Europa League-wedstrijd van PSV op bezoek bij Arsenal van aanstaande donderdag gaat mogelijk toch niet door. Ruud van Nistelrooij, de trainer van de Eindhovenaren, heeft begrepen dat het nog lang niet zeker is dat hij en zijn spelers naar Londen zullen afreizen. Na het overlijden van Queen Elizabeth is er een periode van nationale rouw afgekondigd in het Verenigd Koninkrijk en werden de Premier League-duels van dit weekend al afgelast. Mogelijk speelt Ajax dinsdag ook niet tegen Liverpool in de Champions League.

Na afloop van de competitiewedstrijd tegen RKC Waalwijk, die PSV met 1-0 wist te winnen door een late strafschop van Cody Gakpo, werd Van Nistelrooij gevraagd door ESPN-verslaggever Hans Kraay junior naar zijn gevoelens over de uitwedstrijd bij Arsenal. "Ik begrijp dat het nog niet zeker is of we gaan", reageert de oefenmeester van de Eindhovense club daarop. "We wachten het nog even af. Ik heb net vernomen dat ze misschien doordeweeks niet zullen spelen in Engeland."

Dat zou dus kunnen betekenen dat PSV niet naar Londen hoeft af te reizen voor het treffen met Arsenal en dat dat duel uitgesteld wordt. Ook Ajax, dat op Anfield tegen Liverpool zou moeten spelen, wacht nog af. Volgend weekend staat er voor beide topclubs in ieder geval een interessant affiche op het programma, aangezien PSV in eigen huis tegen Feyenoord speelt en de Amsterdammers op bezoek gaan bij AZ. Bijna ging Ajax met een voorsprong van vijf punten op PSV dat duel in, maar Gakpo besliste tegen RKC vanaf de strafschopstip anders.

De Waalwijkers waren woest over het toekennen van die strafschop, maar dat begreep Van Nistelrooij niet. "Hij (Hans Mulder, red.) zit met de achterkant van zijn schoen, of zijn hak, toch vol op het hoofd van Xavi? Dat is wat ik zie. Ik heb het idee dat ze hem niet meer gaan terugdraaien, dus heel veel maakt het niet meer uit, maar ik zie de hak op het hoofd en daar is contact. Het belemmert Xavi om in te koppen en dat is wat ik nu zie. Mijn eerste indruk is dat het een terechte strafschop is."

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Mooi, 3 punten dan dus voor een reglementaire overwinning

11 september 2022 om 19:30

Zal denk ik buiten Engeland gespeeld gaan worden

11 september 2022 om 19:33

Dat zou ook echt schijnheilig zijn. Als Engelse club speel je dan niet als een soort eerbetoon aan de koningin en om mensen te laten rouwen. In het buitenland een wedstrijd afwerken is dan erg hypocriet. Je speelt volgens het schema of niet.

11 september 2022 om 19:36

Ik denk dat de clubs niet anders kunnen. UEFA zal ze denk ik verplichten om te spelen. Als het van de autoriteiten niet mag in Engeland, zal er ergens anders gespeeld moeten worden

11 september 2022 om 19:57

Zijn deze problemen dan alleen zo voor de Engelse clubs die thuis spelen?

11 september 2022 om 20:04

Het gaat ook gewoon over politie en beveiliging.

11 september 2022 om 20:10

Vast niet. Kan je ook niet maken. Laat staan alles nog zo snel regelen. Niet te vergeten de supporters

11 september 2022 om 21:29

Supporters zijn natuurlijk ondergeschikt aan dit soort dilemma's. De vraag is idd of er genoeg autoriteiten beschikbaar zijn om te gaan voetballen. Al dan niet of deze autoriteiten het een juist signaal vinden naar hun land om wel het voetbal door te laten gaan en de rest in rouw te laten.

Daarentegen mag een tegenstander of ander land hier natuurlijk nooit de dupe van zijn. Bij een andere speeldatum zal ook het schema van NL anders moeten met alle gevolgen van dien. Daarbij scheelt het voor bijvoorbeeld Ajax wel om Liverpool nu te treffen ipv 2 maanden later, al is voor PSV vs Arsenal de situatie andersom. Spelen zonder publiek lijkt mij de meest haalbare oplossing, anders reglementaire 3-0. Aangezien het PL clubs betreffen zal het echter wel weer verzetten worden.

11 september 2022 om 22:17

Arsenal en Man U speelde afgelopen donderdag wel gewoon hun wedstrijd op dag dat hun koningin overleed.

11 september 2022 om 22:22

Waren de wedstrijden toen niet al begonnen toen het nieuws naar buiten kwam?

11 september 2022 om 19:32

Zullen ze nooit doen. Dat kan de UEFA niet verkopen naar de andere clubs in de poule van Ajax en PSV

11 september 2022 om 19:34

Maar het zijn de Engelse clubs die het 'probleem' vormen en PSV en Ajax hebben de pech dan wel het geluk dat ze precies deze week die clubs treffen. Ajax speelt al over 48 uur tegen Liverpool, deze onduidelijkheid kan je juist niet verkopen.

11 september 2022 om 19:34

Tsja, soms is het toch ook niet eerlijk? Die situatie met Vitesse en Tottenham was toch ook niet eerlijk voor andere ploegen in de groep?

11 september 2022 om 19:39

De UEFA is er commercieel ook bij gebaat dat Arsenal en Liverpool in het toernooi blijven. Dat doen ze ook met de FFP regels waarbij kleine clubs eerder worden buitengesloten dan de grote clubs. Zoals Messibazoer hierboven aangeeft, denk ik dat ze de wedstrijden in andere landen zullen afwerken als het moet. De UEFA staat niet te springen om juridisch gedoe en zal er alles aan doen om de wedstrijden op een manier te laten spelen.

11 september 2022 om 19:58

Zal nooit zo gaan, Engelse clubs worden geholpen in dit soort situaties.

Ik lees net ook op de FB pagina van Ajax Life dat deze wedstrijd gewoon doorgang zal vinden, afgeleid vanuit sociale media kanalen van Liverpool

11 september 2022 om 20:22

De UEFA verzint wel iets om de Engelse clubs te helpen. Die hebben geld, macht en kennen de juiste vriendjes binnen de UEFA

12 september 2022 om 00:12

Dat lijkt mij ook. Om de dusdanig simpe reden dat PSV en Ajax geen andere datum kunnen vinden in het schema, of deze week, of je pakt je verlies. Zou toch ook geen schande zijn.. drie punten uit respect voor de koningin, misschien een andere eindnotering in de poule. Het zij zo

12 september 2022 om 10:09

Nee, UEFA zal echt wel een uitzondering maken, ik denk dat Ajax wel doorgaat omdat die in Liverpool spelen, maar PSV in London wordt een moeilijk verhaal want er schijnt niet genoeg politie op de been UEFA krijgt de hele wereld over zich heen als ze de engelse clubs hard aanpakken vanwege het overlijden van hn Koningin,

Belachelijk.. Het mag allemaal wat kosten, hun doen alsof het om de hoek is..

Wat een onzin joh. Gewoon lekker ballen.

11 september 2022 om 21:37

Moet in dit soort situaties altijd denken aan 11 sept 2001 toen psv lekker moest ballen na de aanslagen in Amerika. Dat blijft ook bizar.

11 september 2022 om 21:50

Dat was vrij bizar, ja, maar nu is er iemand van 96 overleden. Hoe triest dat voor sommigen ook is, het lijkt mij geen goede reden om tien dagen het land plat te gooien.

11 september 2022 om 22:25

Maar wat had psv met die aanslagen te maken? Lullig voor amerika maar heeft voor ons niks te betekenen. Zelfde als in deze situatie, lullig voor engeland maar daar hebben wij niks mee van doen.

12 september 2022 om 10:11

Er is 10 dagen algehele rouw in Engeland, ook is de dag van de begrafenis een vrije dag voor de engelsen. Het is de koningin van Engeland

Man man man wat een overdreven gedoe, als bea of willy vandaag dood gaan is er morgen niks aan de hand in nederland..

11 september 2022 om 19:36

Dat is niet waar maar ik denk niet dat de we dan ineens de Europese voetbalwereld stil kunnen leggen nee. Feyenoord moest ook gewoon de Uefa Cup finale spelen toen een Minister Presidentskandidaat in dezelfde week vermoord werd. Dus ik denk dat ze niet snel een uitzondering voor ons zouden maken nee.

11 september 2022 om 20:11

Bijna hetzelfde…

11 september 2022 om 20:33

Inderdaad niet hetzelfde. Enerzijds een moord op een politicus en anderzijds een vrouw die op een zeer respectabele leeftijd van 96 jaar vredig heengaat.

11 september 2022 om 20:37

Hahahaha rare reactie. Koningin die 70 jaar regeerd heeft in het land en een heel belangrijke wereldleider vergelijken met een minister-presidentskandidaat, die voor zijn dood vrijwel onbekend was in het buitenland.

11 september 2022 om 20:40

Nee de moord op Pim Fortuyn was juist veel meer maatschappij ontwrichtender dan dit. Een moord vs het overlijden van een 96 jarige vrouw die een mooi leven gehad heeft.

12 september 2022 om 11:27

Daarnaast was PF ongekend populair in voornamelijk Rotterdam en was hij volgens mij gemeenteraadslid.

11 september 2022 om 19:37

Ja, maar het is niet over heel de wereld precies hetzelfde als in Nederland...

11 september 2022 om 20:06

Klopt maar het is toch echt het probleem van engeland dat zij hier zo sentimenteel over doen. Hebben wij hier in Nederland niks mee te maken

11 september 2022 om 20:11

Dat is wel een makkelijk excuus. Dit opschuiven is natuurlijk puur uit eigenbelang. Toch denk ik dat de UEFA daarin voorzichtig is, want als je het nu bij de een doet, moet je het later bij de ander ook doen. Ik vind dat nogal een overweging voor zoiets gedateerds als een vorstendom, hoe erg het ook moge leven.

Kalender is al zo vol dat je dit niet ff kan verschuiven lijkt me

Spelen met rouwbanden om en klaar. Anders 3-0 nederlaag voor niet willen/kunnen spelen. Seizoen is al kort door het belachelijk geplande WK.

11 september 2022 om 19:38

Engeland is machtig, duels worden gewoon verplaatst en niemand bij UEFA zal moeilijk doen

11 september 2022 om 20:49

Tja je hebt dan ook nog te maken met de KNVB en de club zelf die moeten gaan schuiven in het overvolle programma om de wedstrijd voor het wk doorgang te laten vinden, daarbij moeten de premier league clubs nog een of twee wedstrijden inhalen in een nog voller programma. Gewoon spelen die handel

11 september 2022 om 19:43

Vgm hebben de twijfels weinig te maken met dat de clubs/spelers tijd nodig hebben om het te verwerken, maar dat er niet genoeg politie ingezet kan worden. Rangers tegen Napoli is namelijk al naar de woensdag om die reden verplaatst.

11 september 2022 om 20:17

Nee, ook niet. Het heeft ermee te maken dat er in de wet staat dat bij het overlijden van het staatshoofd er 10 dagen van nationale rouw zijn. In die 10 dagen worden grote publieke evenementen afgelast.

11 september 2022 om 20:40

Als het zo (letterlijk) zwart/wit was dan was het toch al direct afgelast? Lijkt me sterk dat als het voorgeschreven in de wet staat, dat er dan alsnog gediscussieerd moet worden

Gratis punten voor Nederland

En wanneer word er nou eindelijk duidelijkheid gegeven zodat mensen weten waar ze aan toe zijn? Van mij part gaat deze wedstrijd gewoon door, het is een nationale gebeurtens dat in mijn ogen niet groot genoeg is dat mensen internationaal er last van moeten gaan krijgen.

Kan mij goed voorstellen dat het voetbal even bijzaak is in de UK gezien de populariteit van the Queen. Ik ben wel benieuwd hoe de UEFA hierin staat, mocht het voetbal niet doorgaan. De UEFA staat er niet bepaald bekend om wanneer het gaat om wedstrijden verplaatsen naar een andere datum. Als Liverpool - Ajax en Arsenal - PSV verplaats gaan worden, vraag ik mij ook af wanneer er op de speelkalender ruimte is om het in te halen. Het zal Ajax en PSV goed uitkomen als dit een reglementaire overwininning wordt, maar dat is niet eerlijk naar de andere clubs in de poule.

11 september 2022 om 20:19

Wanneer er een reglementaire overwinning komt, om welke reden dan ook, is het nooit eerlijk voor andere ploegen in de poule. Overigens in dit geval ook niet voor Liverpool.

11 september 2022 om 20:23

Het zou voor Arsenal wel jammer zijn, want die zitten in een goede flow. Liverpool kan wel wat training gebruiken, want die bakken er niets van

11 september 2022 om 20:52

Haha alsof het niet jammer zou zijn voor Liverpool, hebben echt nog niet verloren van Ajax. Ja het is niet goed tot nu toe maar je kan natuurlijk ook overdrijven, daarbij veel blessures.

Het officiële Twitter account van Liverpool heeft al bevestig dat de wedstrijd doorgaat. En anders mag Ajax een forfaitoverwinning in ontvangst nemen, het schema is al propvol.

Mag toch hopen dat we dan 2 keer een reglementaire 0-3 krijgen. De koningin is dood, maar ze was ook al 96 jaar. Dan kunnen we een week later toch gewoon weer voetballen?

Ik weet niet hoor, maar ik las daarnet op de telegraaf, dat de wedstrijden van Ajax & Psv tegen Liverpool & Arsenal gewoon door gaan! Dus ga nou geen leugens lopen verspreiden voetbalzone! Fock off. Alleen maar omdat de Queen dood is? Doe effe normaal joh!

11 september 2022 om 19:32

Van Nistelrooy riep dit toch na de wedstrijd van vandaag?...

11 september 2022 om 20:20

"Alleen maar omdat de Queen dood is". Voetbalzone leugenaars noemen, fock off roepen en vervolgens afsluiten met "doe effe normaal". Ja.. spiegeltje.

Lekker dan gooi je hiermee allemaal schema’s om die al helemaal vol zitten? Wordt het volgend jaar dan voor elke andere persoon die overlijdt een dag van rouw afgekondigd en niet gevoetbald? Dat ze hun eigen competitie stil leggen moeten ze zelf weten maar zou het heel raar vinden als de UEFA dit zal accepteren.

Het belemmert Xavi om in te koppen. Hahah, moeilijk koppen als de bal al weggtrapt is voor hij met zijn hoofd in de buurt is. Grapjas.

Nederlandse clubs horen niet de dupe te zijn van een veel te overdreven koningshuis-hype-gekte van onze Engelse buren. Verdriet kan ik begrijpen maar potdorie 2 weken aan rouw, geen PL spelen en ook niet eens Europese wedstrijden ‘mogen’ spelen, daar begrijp ik helemaal niks van. We leven niet meer in 1750, laten we toch alsjeblieft kappen met zulke ongein.

Het is belachelijk dat er nog geen besluit over genomen is en ik vind eigenlijk ook dat als je het zo lastminute nog gaat aflasten terwijl donderdag de Koningin al is overleden, je dan gewoon reglementair 3-0 wint. Ik kan me niet indenken dat bij het overlijden van Nederlandse vorsten ineens de CL stil komt te liggen. De voetbalwereld draaide zelfs door na het overlijden van de grootsten der aarde als Cruijff en Maradona dus gewoon lekker voetballen en anders puntjes inleveren.

11 september 2022 om 20:11

Voetbal is secundair (mogelijk zelfs tertiair) en Elisabeth was wereldwijd natuurlijk veel bekender/invloedrijker dan Cruijff of Maradona.

Sowieso draait het ook om politie en dergelijke.

11 september 2022 om 20:14

@Lierse geluk nog iemand die verstandige dingen zegt. Ik lees hier reacties van mensen die echt geen enkel besef hebben wat de Queen heeft betekent voor het Britse Koninkrijk en daar buiten

11 september 2022 om 20:21

De Koningin van Engeland met Cruijff en Maradona in een zin noemen is Godslasterlijk. Het Koningshuis, een puur symbolische functie met bovendien per definitie een donker rode oorsprong in welk land dan ook, hoeft nergens en nooit welk onderdeel van de wereld dan ook stop te zetten. Iemand is van adel? Iemands voorvaderen hebben mensen afgeslacht, onderdrukt en tot slaaf gemaakt en de macht naar zich toegetrokken. Roepen wij zijn van zadel en zijn jullie baas. Dat is het fundament van elk Koningshuis, Keizerrijk of wat voor dynastie dan ook. Die moet je niet vereren en heel veel belastinggeld geven. Dat moet je afschaffen en duiden zoals het is.

11 september 2022 om 20:40

Naja dat excuses blijven maken voor dingen onze voorvaderen hebben gedaan is wel overdreven vind ik. Net als het veranderen van al die straatnamen. Had ik ook niet echt achter jou gezocht eigenlijk. Hoe je het ook wendt of keert, deze mevrouw is miljard keer zo bekend en invloedrijk als welke voetballer dan ook en die Engelse zijn dol op hun koningshuis. Ik vind het overige s belachelijk dat er nog monarchiën zijn, maar dat terzijde.

11 september 2022 om 21:17

Inderdaad Godslasterijk. Ik zie de koningin geen icon kaart op Fifa hebben hoor.

11 september 2022 om 23:28

Ik doelde ook niet op excuses moeten maken voor iets waar mensen van nu 0,0 invloed op gehad hebben Migi. Fijn dat je dat niet achter me zocht. Gelukkig. Ik doelde op hoe monarchieën en dergelijke tot stand komen. Dat is een do ker rode geschiedenis en verwerpelijk. Dus hoeven dit soort mensen geen status aparte te hebben en vereerd te worden.

Nou dan gewoon de 3 punten naar Ajax en Psv.
Prima dat ze daar rouwen, alle respect maar daar hoeven andere landen (clubs) niet onder te lijden

Lijkt me raar dit. Ajax gaat morgen richting Liverpool. Dan had dat echt al wel bekend moeten zijn.

11 september 2022 om 19:39

Voetbalzone loopt zoals gewoonlijk weer oud nieuws te plaatsen terwijl ondertussen allang bekend is dat die van dinsdag gewoon door gaat.

Dit kan je simpelweg niet maken. Dat de Koningin is overleden is natuurlijk heel triest. Maar je kan niet duizenden mensen duperen om de wedstrijd niet door te laten gaan. Velen hebben kaartjes gekocht, slaap plekken geregeld, vliegtickets besteld, terwijl ze niets met de beste dame te maken hebben. Ze doen in Engeland net alsof het heel raar is dat een 96jarige dame is komen te overlijden. Prima dat ze dit als een nationale ramp zien, maar val de rest daarmee niet mee lastig.

11 september 2022 om 19:42

Ze kunnen het wel maken en ik denk dat ze het gaan doen. En geen hond die er iets tegen gaat doen. Dit is gewoon heel groot in UK, kun je niet vergelijken met Nederland.

11 september 2022 om 20:04

Daar gaat het niet om. De UEFA weet heel goed dat als ze dit soort dingen verschuiven, je dit bij elk deelnemend Europees land moet gaan doen. Ik denk dus ook niet dat ze zich daar zomaar aan zullen wagen, ongeacht de waarde van Engeland voor de Uefa.

11 september 2022 om 20:09

Prima als ze de PL uitstellen, maar dit is een internationaal toernooi. Als de UEFA dit uit gaat stellen kunnen ze er niet omheen om dit in het vervolg ook bij ieder ander land te doen. Dat wordt een grote chaos. Maar goed, ze zullen hun oren wel laten hangen aan het land waar het meeste geld zit.

Voetbalzone.....dit is oud nieuws. De wedstrijd gaat gewoon door. Liverpool Meldt dat zelf ook. Waarom dit artikel plaatsen als Liverpool een uur geleden al de wedstrijd van dinsdag gewoon aan loopt te kondigen.

11 september 2022 om 20:17

Ik lees het inderdaad ook, erg triest van VZ. Ook mag de plaatser van dit artikel wel even intern worden aangesproken en hopelijk wordt dit artikel vanavond nog verwijderd

In de wachtkamer? Het schema is veel te moordend om maar even een Europees weekje door te schuiven. Als Arsenal en Liverpool niet op komen dagen dan moet de UEFA reglementaire overwinning toekennen aan PSV en Ajax.

Zou op zich niet geheel verkeerd zijn! :D Kunnen Psv en Liverpool in de tussentijd wat meer in vorm komen! en zijn wat geblesseerde spelers teruggekomen.

Gewoon gaan en als ze niet willen spelen 2 keer een reglementaire 0-3 overwinning. Het overlijden van de 96-jarige koningin is natuurlijk sneu, maar niet iets wat je op die leeftijd niet aan had kunnen zien komen. En prima dat de nationale wedstrijden niet door gaan, maar de Europese wedstrijden moeten gewoon door gaan. Spelen de uitspelende Engelse ploegen wel hun wedstrijden in de CL, EL en Conf. L? Dan zou het helemaal een vreemde beslissing zijn om deze wedstrijden niet door te laten gaan.

Wat een overdreven gedoe voor een poppenkast. Belachelijk dat zo een corrupte familie zoveel aandacht krijgt. Ga gewoon voetballen joh

Ik verbaas me bij Koningsdag al om hoe gek wij op ons koningshuis zijn, maar dat valt echt in het niet bij de Engelsen. Zou zomaar kunnen dat ze dit gaan spelen. De kans dat de UEFA een club als Liverpool een 0-3 nederlaag toekent is denk ik wel rond de 0.

Apart dat het voetbal gestopt wordt en een heel "ontwikkeld" en "beschaafd" land tot stilstand komt omdat er leidster van een pedonetwerk is overleden.

11 september 2022 om 19:59

Gaat het met je Alu hoedje. Is nogal een beschuldiging die je doet. Bewijs het!

11 september 2022 om 20:13

Ik zeg niet dat hij gelijk heeft (geen idee, zou kunnen) maar bewijs jij anders z’n ongelijk. Waar rook is is vuur, want die rook is er. Dus dan is bewijslast vanuit jou net zo nodig als dat van hem. Zo, nu is de balans weer terug. Graag gedaan.

11 september 2022 om 20:23

Leidster van een pedonetwerk is wat anders dan die mafkees die rare dingen deed.

Huh? Ik las net bij Ajaxshowtime dat Liverpool nu zelf ook adverteert met de wedstrijd van dinsdag a.s. zou wel erg vaag zijn als het nu weer op losse schroeven zou staan.

Gewoon spelen man. Anders 3-0 reglementair winnen voor de tegenstanders vd Engelse ploegen. Uitstellen gaat niet vanwege het WK.

Is echt bullshit dit. Een speelronde uit respect en zogenaamde rouw niet gespeeld lijkt me meer als voldoende. Die Britten moeten ook beseffen dat de hele wereld niet om hun draait.

Wat een onzin. Die vrouw is 96 geworden en haar functie was symbolisch. Om hier nou een week lang of weet ik hoe lang het is met alle gevolgen van dien te verwachten dat internationaal men hier rekening mee gaat houden... Alsof die voetballers en trainers het ook maar iets kan schelen. Die hele Queen is omringd met vieze geurtjes en smaakjes. Orde van de dag. Kom op zeg.

Zou wel lekker zijn, alles geboekt en waarschijnlijk 0,0 compensatie naar de supporters. Zou trouwens wel belachelijk zijn als ze hierin meegaan.

Je mag als club toch wel 48 uur voor aanvang weten waar je aan toe bent.

Hahaha mensen denken serieus dat hier een reglementaire overwinning wordt toegekend? Reglementaire overwinning wordt alleen uitgeschreven als wijze van straf. Engelse clubs dienen zich te houden aan wetgeving van hun land. Als die zeggen je voetbalt niet dan voetbal je niet. Daar kan je niks tegen inbrengen. Dit valt gewoon onder onvoorziene calamiteiten en zal mits ze inderdaad niet mogen voetballen gewoon uitgesteld worden.

11 september 2022 om 20:42

Zo leuk als mensen zo stellig zijn en het dan helemaal mis hebben

Hahaha mensen denken serieus dat hier een reglementaire overwinning wordt toegekend? Reglementaire overwinning wordt alleen uitgeschreven als wijze van straf. Engelse clubs dienen zich te houden aan wetgeving van hun land. Als die zeggen je voetbalt niet dan voetbal je niet. Daar kan je niks tegen inbrengen. Dit valt gewoon onder onvoorziene calamiteiten en zal mits ze inderdaad niet mogen voetballen gewoon uitgesteld worden.

Sorry hoor, maar ze was 96 jaar oud. Ze doen net alsof ze 30 was en het heel onverwacht komt. Overdreven gedoe allemaal. Sowieso wordt het tijd om de vrijheden en privileges van die monarchieën in te perken. Ze vertolken een ceremoniële functie en hebben het niet meer voor het zeggen zoals 200 jaar geleden.

misschien gewoon de uit en thuis wedstrijd omdraaien?

11 september 2022 om 20:54

Leuk voor alle supporters die alles al geboekt hebben...

Ga alsjeblieft gewoon normaal doen joh, iedereen daar moet toch gewoon naar werk. Nationale rouwdag omdat een vrouw van 96 overleden is. Prima dat je er aandacht aan besteed en we kunnen n minuutje stil doen of zo, maar dit gaat veels te ver als Ajax nu hun hele schema weer omver moet halen voor Oma elizabeth.

Mooi, gratis punten voor psv, ajax en Nederland.

Dat wordt dan twee keer 0-3. Je kunt toch niet het hele leven plat leggen vanwege het overlijden van iemand? Gaan er de komende weken ook geen mensen naar het werk in het VK? Als dat het geval is, kan er gewoon worden gespeeld. Eventueel met rouwbanden, maar tegenwoordig kun je niet zo maar even een wedstrijd inhalen met het huidige boordevolle programma. Ik ga er vooralsnog van uit dat er gespeeld wordt.

Gewoon reglementair een 3-0 voor beide clubs. Sorry hoor...de koningin overlijd op 96 jarige leeftijd en mensen doen alsof de wereld stopt. Belachelijk als je het mij vraagt.

Het op voetstukken zetten van mensen gaat mij veel te ver. Het leven gaat door en ze heeft een mooi en lang leven gehad. Heb ook niets met het Oranje huis of andere monarchieën. Allemaal door de burger gesponsord terwijl er zat mensen creperen en zo een begrafenis en stilleggen ongehoord veel geld kost.

Na 11 september moest er ook gewoon gevoetbald worden anders zouden er sancties volgen. Als er nu ooit een aanleiding was om wedstrijden niet door te laten gaan dan was dat het wel.
Toen gebeurde het niet, en om nu voor het overlijden van Queen Elizabeth wedstrijden te gaan verplaatsen gaat me wel erg ver.

Dit moet de Uefa niet accepteren!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren