Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Mike Verweij: ‘Ik denk dat Ajax in december afscheid van hem neemt’

Laatste update:

Mike Verweij denkt dat Ajax intern al besloten heeft om afscheid te nemen van Mohamed Ihattaren. De journalist van De Telegraaf beschouwt het ontbreken van de aanvallende middenvelder op de spelerslijst voor de Champions League als een definitief signaal. "Ik denk dat deze boodschap wel duidelijk is", aldus Verweij in de podcast Kick-off.

Verweij noemt het 'verbazingwekkend'. "Alfred Schreuder en de clubleiding hebben gezegd: 'Op het moment dat er iets over Ihattaren valt de communiceren, dan zullen we dat doen.' Het lijkt me dat op moment dat je hem niet inschrijft voor de Champions League, dat je dan moet gaan communiceren." Ihattaren wordt door Ajax tot eind 2022 gehuurd van Juventus en kan voor een minimaal bedrag van twee miljoen euro worden ingelijfd.

"Ik denk dat Ajax gewoon afscheid van hem heeft genomen en dat Juventus eind december te horen krijgt dat de optie in het huurcontract niet gelicht wordt", aldus Verweij. "Dan is het einde Ihattaren bij Ajax. Het zou me wel heel erg verbazen, want dat betekent dat Ajax het in een heel vroeg stadium heeft opgegeven met hem." Ihattaren kreeg van Ajax in februari de kans om een comeback te maken op het hoogste niveau. Na een hoopvol begin bij Jong Ajax leek de jongeling in de zomerse voorbereiding op het huidige seizoen de stap naar Ajax 1 te gaan zetten.

Na twee oefenduels verdween Ihattaren plots uit de spelersgroep van Ajax. Volgens De Telegraaf had dat te maken met intimidatie en bedreigingen te maken in de persoonlijke sfeer. Ihattaren traint sinds begin augustus individueel op De Toekomst. Zowel Schreuder als de clubleiding weigert voorlopig verder in te gaan op de situatie van de voormalig PSV'er. "De signalen van Ajax zijn wel duidelijk", reageert Valentijn Driessen in de podcast. "Dit is ook weer zo'n signaal, want anders zet je hem wel op de lijst. Misschien kan hij je dan nog helpen in de Champions League. Het is natuurlijk ook goed om hem in de schijnwerpers te zetten. Voetballend is hij natuurlijk goed genoeg om met Ajax mee te kunnen."

Verdient Mohamed Ihattaren nog een nieuwe kans bij Ajax?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Triest dat een jongen met zoveel talent niet te motiveren valt. Carrière gaat echt als een nachtkaars uit.

5 september 2022 om 19:51

Eens! Dat zou echt zonde en jammer zijn als hij zijn eigen carriere om zeep helpt.

Maar laten we afwachten wat hier van waar is. Dit nieuws is wederom gefabriceerd door Mike met zijn bekende Verweijzing naar "ik denk dat....".

5 september 2022 om 20:17

Dit is toch overduidelijk, en terecht? Ajax heeft veel te veel gasten in de jeugdopleiding waar een dergelijke risico zou spelen, als blijkt dat Ajax een crimineel of betrokkene in dienst heeft.

Daar moet je als club gewoon verre van blijven en absoluut niet willen.

5 september 2022 om 20:28

Mwoah, Ajax zelf heeft helemaal niets gecommuniceerd hierover. Dan is het in mijn ogen niet duidelijk en terecht. Was het wel zo dan had Ajax per direct afscheid van hem genomen.

Ik weiger daarom om zonder feiten aannames te doen en mensen te veroordelen.
Laten we aub op Ajax wachten. Alleen zij kennen de echte feiten en eventueel consequenties voor Mo.

5 september 2022 om 22:07

Dat ze hem niet inschrijven voor de CL zegt toch al genoeg? Tja laat lekker in zijn sop gaar koken. Lozen deze nietsnut.

5 september 2022 om 20:09

Triest dat deze jongen na zijn dood van zijn vader met criminelen is omgegaan omdat dat de pijn zou verzachten. Hij is gewoon heel erg beinvloedbaar en het is heel jammer voor Mo.

5 september 2022 om 20:16

Uhmm, een normaal persoon gaat niet in zijn rouwproces met criminelen om, alsof dat de reden is van zijn omgang met dat soort lui.

5 september 2022 om 20:30

Ach, zijn hele carrière is het al gezeik met hem. Daar heeft de dood van zijn vader niets mee te maken.

5 september 2022 om 20:51

Op een gegeven moment houden excuses een keer op. Natuurlijk is het altijd triest als iemand een dierbare verliest, zeker als het een rolmodel en ouder betreft. Echter is iemand nog altijd verantwoordelijk voor zichzelf en zeker op zijn leeftijd. Je kunt niet alles maar op die droevige gebeurtenis blijven gooien.

5 september 2022 om 21:39

Als je uit een bepaalde omgeving (lees achterstandswijk) komt. En vrienden waarmee jij bijvoorbeeld op school hebt gezeten of mee bent opgegroeid. De keus maken om het criminele circuit in te gaan. Dan wordt er meteen gezegd dat je banden in de onderwereld hebt. Dus zo zwart wit is het niet. Overigens vind ik wel dat je als professional je hier van moet distantiëren. En al helemaal als je Ihattaren bent en denkt aan de manier hoe hij vertrokken is bij PSV en uit Italië.

5 september 2022 om 22:12

Tja, sommigen zagen het overlijden van zijn vader als oorzaak. Als hij werkelijk respect voor zijn vader had, gedroeg hij zich vast niet op deze manier.

5 september 2022 om 22:40

Goedendag zeg hey SoJermaine7, dat je dit durft te zeggen, gaat werkelijk totaal nergens over haha, beter zeg je niks meer in het kader van schade beperking..

5 september 2022 om 22:57

@nairo449 - Ach, kom op. Je leeft hier niet in de ghetto's van Amerika of de favela's van Brazilie. Tenzij mensen er echt een enorm potje van maken, groei je hier minimaal op in een appartementje en heb je te allen tijde eten op je bord. We leven in Nederland waar je uiteindelijk altijd een vangnet hebt. Dan zwijgen we nog maar even over het feit dat die jongen al tonnen per jaar verdiende toen hij nog een puber was. Laten we achterstandswijken dus niet als excuus gebruiken. Banden met de onderwereld is in Nederland een keuze, veel meer dan in veel andere landen!

6 september 2022 om 00:26

Hopen dat hij niet het pad op gaat van die Braziliaanse spits Adriano na dat zijn vader overleed. Dat was tot dat moment een van de beste spitsen ter wereld

6 september 2022 om 06:24

@japie,
Maar heb je er nog vertrouwen in dat het goed komt ? Jij bent toch misschien wel zijn grootste fan. Of heb je langzamerhand ook wel het gevoel dat het niet helemaal goed zit bij deze jongen en dat hij niet echt gebruik maakt van alle steun die hij eerst bij PSV en nu bij Ajax gebruikt. Sterker nog, zelfs het advies van zijn zaakwaarnemer nam hij ook nog niet serieus. Krijg je dan ook niet langzaam het gevoel dat het aan de speler zelf ligt (wat de oorzaak daarvan ook is) dan aan alles om hem heen ?

5 september 2022 om 20:13

Idd zonde van zijn talent, heeft het toch zelf verkwanst. Btw dit weet iedereen toch, altijd van die zogenaamde journalisten die wagenwijde open deuren trappen.

5 september 2022 om 20:23

Misschien schrijft Ajax hem gewoon niet in zodat hij onder de juiste begeleiding zaken op de rails kan krijgen en mogelijk in de Nederlandse competitie minuten kan maken. Ik hoop eigenlijk dat Ajax er op die manier nog moeite insteekt en Ihattaren alsnog een comeback op de Nederlandse Velden kan maken. Lukt dat niet binnen een paar maanden dan is het einde verhaal voor hem bij Ajax.

5 september 2022 om 20:31

Heeft hij ondertussen al een rugnummer gehad? Hij traint nog steeds niet met de groep, dat betekent dat hij weggehouden wordt.

“ ik denk” knappe gedachte waren we zelf nooit op gekomen meneer Verweij.

5 september 2022 om 19:47

Ik denk zomaar dat ze nog een kans geven, maar voor hetzelfde geld heeft Verweij hier gelijk in. De toekomst zal t uitwijzen.

5 september 2022 om 20:23

Goede toevoeging.

Waarom traint ie niet met de groep mee?

5 september 2022 om 19:37

Ik denk omdat schreuder geen afleiding in de groep wil hebben.

Ik snap de keuze van ajax wel als ze ervoor kiezen om niet door te gaan met Mo.
Deze jongen verpest kans op kans en op een gegeven moment is het genoeg.

5 september 2022 om 19:38

Geeeen idee. Dat blijft een vraagteken.

5 september 2022 om 20:15

Maar van Bommel kreeg hem wel aan de praat. Het lag toch echt aan Schmidt zeggen ze dan. Het wordt tijd dat van Bommel dan maar naar Ajax gaat

5 september 2022 om 20:19

Hahaha, Andres13, hier trappen we niet in. Wel leuk geprobeerd.

5 september 2022 om 20:45

Viel te proberen toch? 😜

5 september 2022 om 21:57

Maar van Bommel is ook een topcoach! 😁

5 september 2022 om 20:19

1: Niet fit
2: Geen mentaliteit
3: Omgang met duistere figuren.

Denk dat de 1e reden al genoeg is om niet bij de groep te mogen, de rest is bijzaak laten we maar zeggen.

Dat is helemaal niet in een heel vroeg stadium, als het waar is wat er word gezegd, en hij daadwerkelijk in contact is met mensen uit de criminele onderwereld, is hij een gevaar voor de club en zijn medespelers. Dan geef je niet iemand op, dan kies je voor je overige werknemers. Je wil geen directe link van de maffia naar je groep multimiljonairs, dat lijkt me een heel gevaarlijke situatie..

5 september 2022 om 19:46

Dan laat je hem toch ook niet meer trainen op hetzelfde terrein?

5 september 2022 om 20:19

Ze zullen wel hun verplichtingen hebben lijkt me. Kan me voorstellen dat 'vermeende banden hebben met' niet genoeg is om iemand op non actief te zetten. Maar ik weet ook niet hoe dat zit eerlijk gezegd!

5 september 2022 om 20:33

Hij traint schijnbaar al een tijdje in Hilversum.

5 september 2022 om 21:42

Dit is de enige juiste conclusie. Ajax zal hebben geleerd van Promes. Als jij je inlaat met duistere figuren dan heb je niets te zoeken in een selectie. Als club loop je kans dat andere selectiespelers worden ‘besmet’. Er gaan geluiden op dat ook Unavar niet zomaar is verhuurd.

Dus als Ajax hem niet selecteert moeten ze dat met de media communiceren? Why? Wil die voor alle andere spelers die niet geselecteerd zijn ook een media artikel maken? Snap niet dat journalisten nog zo geïnteresseerd zijn. Iedereen weet toch dat het allang klaar is.

5 september 2022 om 19:44

Omdat hij ook de volle aandacht kreeg toen hij er in de voorbereidingen een aantal inschoot. Nou, logisch dan dat je ook aandacht krijgt als het minder gaat

6 september 2022 om 06:45

Maar toch niet vanuit Ajax zelf? Op de bekerfinale na heeft Ajax hem nooit gepusht oid. Journalisten en sites als VZ hebben alles om hem heen x3 uitgemeten in de voorbereiding.

Waarom is dat zo raar en verbaast hij zich? Ihattaren was weer lekker bezig op de trainingen en in de potten in de voorbereiding, maar daarna zijn het weer bijzaken die modder in de motor gooit. Het lijkt alleen maar voor herrie te zorgen, als hij dusdanig ver weg zit van de groep is t logisch dat je hem niet in Europa verwacht. Maar verder zijn het ook alleen maar aannames. Ik hoop dat die jongen het nog redt, maar het lijkt het toch niet te worden. Triest dat z'n carriere zo snel ten einde lijkt te komen, misschien dat het bij een kleinere club wel wil lukken.

Iedereen zag dit toch al van mijlen ver aankomen... Deze jongen kan je beter kwijt dan rijk zijn, jammer maar helaas.

5 september 2022 om 19:44

Niet iedereen. Er waren er genoeg die wel de verwachting dat Ajax hem op het rechte pad zou krijgen. Zeker in de voorbereiding kon het niet op met complimenten.

5 september 2022 om 19:52

Zeker niet iedereen, maar toch zeker 90 procent van de mensen verwachtte er niet al te veel van lijkt me. Nu vind ik het wel nog iets dramatischer verlopen dan ik in eerste instantie had verwacht want eigenlijk is hij 2-3 weken bij de ploeg geweest dit seizoen om allerhande vage redenen. Dat is dan toch weer net iets gekker dan ik had verwacht.. xD

5 september 2022 om 20:13

90% weet ik zo niet. Toen Ajax Ihatarren binnenhaalde, zag ik louter positieve reacties. Het verleden van die jongen werd daarin eerder negeert dan het werd aangehaald. En daarna, in de voorbereiding op dit seizoen, was dit hetzelfde verhaal

5 september 2022 om 20:04

Eén goede wedstrijd in Oldenzaal of waar was het? En mensen schreven hier dat Mo een onbetwiste basisspeler zou worden, de Marokkaanse Johan Cruyff dacht ik zelfs te lezen. Wat kunnen mensen er naast zitten zeg. Bekijk voor de grap eens de reacties onder het artikel na de eerste oefenwedstrijd van Ajax

5 september 2022 om 20:11

Eens.

En achteraf blijkt dus dat de ‘haters’, die 6 maanden geleden al voorspelden dat het niets zou worden met deze jongen, simpelweg gelijk hadden.

Glazen bol? Absoluut niet maar simpelweg een dosis gezond verstand. Hopelijk ook het einde van deze saga en tegelijk het einde van de toch wel zwaar overdreven media aandacht dat deze jongen kreeg.

5 september 2022 om 20:46

Anderzijds; aan z'n voetbalkunsten ligt het niet. Die jongen heeft veel talent, maar als het in het hoofdje niet goed zit, maakt talent weinig nog uit. Hij maakte ook veel indruk en kan absoluut heel goed voetballen. Echter lijkt Ihattaren hard op weg om z'n eigen carriere ernstig te saboteren, want clubs denken wel twee keer na voor ze aan hem beginnen.

5 september 2022 om 20:15

Ik heb het toch wel echt verkeerd gezien. Zijn positieve interview, zn nieuwe vibes die hij uistraalde na met Vanenburg te hebben gespard, ik ben er behoorlijk ingetrapt dan. En gezien ik mn gelijk vaak zat haal, is het dan wel het moment om mn ongelijk toe te geven. Als dit allemaal waar is en Ajax is er nu ook klaar mee, dan vraag ik me wel af of zijn carrière dan nog gered gaat worden.

5 september 2022 om 20:32

Hij is nog jong en heeft voldoende talent. Het is aan hem om er nog iets van te maken. Hij zou nu eigenijk en echte stap terug moeten maken om te laten zien dat hij echt wil. Bij ajax kwam hij toch weer in een gespreid bedje.

5 september 2022 om 20:48

Het grote probleem is natuurlijk wel dat Ajax doorgaans lang achter z'n spelers blijft staan, door dik en dun, zeg maar. Het is wel zorgwekkend dat ze hem nu wel af lijken te schrijven, zij het indirect. Aan z'n talent en kwaliteiten ligt het niet, dus er is zeer waarschijnlijk wel aardig wat aan de hand.

5 september 2022 om 21:39

Sympathiek dat je het toegeeft. Dit lijkt me vanuit ajax in iedere geval een definitief afscheid.

5 september 2022 om 22:43

@myvision:
Welke carrière?

Ajax zou hem wel weer op de rails krijgen, want bij PSV was de begeleiding slecht. Geciteerd, Ajax-fans op deze website

5 september 2022 om 19:48

Altijd mooi van die leden die de ongezouten mening van een handjevol schreeuwlelijks brengen als de algemene opinie onder een volledige supportsschare hahah. Geloof me, het gros van de Ajacieden was zeer sceptisch over de komst van Ihatarren. Het was een goedkoop gokje wat heel misschien goed had kunnen uitpakken, maar ik denk dat vrijwel niemand verwachtte dat Ajax hem wel even moeiteloos op de rails zou krijgen na 3 (?) kwakkelende jaren bij PSV en in Italië. Gegokt en verloren. Doodzonde van zo'n natuurtalent, dat wel.

5 september 2022 om 19:58

Ach Zeballos jij bent exact het probleem wat hier op VZ vaak voorkomt. Een beetje onzin roepen en werkelijk waar geen idee hebben.

5 september 2022 om 20:14

Overdrijft hij?

Uiteraard maar er waren heus wel wat meer dan een ‘handjevol’ Ajacieden die hier op VZ riepen dat Mo het bij Ajax wel zou redden… zeker na 2 leuke oefenpotjes die hij in de voorbereiding speelde. Er waren superlatieven tekort.

En zie nu… zoals voorspelt door de ‘haters’ zal hij via de achterdeur vertrekken.

5 september 2022 om 20:19

Ach er zullen vast ajacieden geweest zijn die overdreven reageerde, maar de meeste mensen hier en die ik ken waren echt niet zo lyrisch hoor. En om dan iedereen over een kam te scheren is natuurlijk kansloos.

5 september 2022 om 20:25

Ik zeg toch nergens ALLE Ajax-fans, ofwel? Een beetje begrijpend lezen zou je sieren.

5 september 2022 om 20:28

@zeballos. Gast, je zegt toch gefeliciteerd ajax fans op deze website. Dus iedereen hier. Misschien zelf even beter nadenken kerel in plaats van onzin verkondigen. Als je dan niet iedereen hier bedoelt, zou het je sieren een betere reactie te typen. Bedankt!

5 september 2022 om 20:33

Er staat geciteerd en niet gefeliciteerd...

5 september 2022 om 20:40

Oei vreselijk een typfoutje van mij. Maar dan nog veranderd er helemaal niks aan het over een kam scheren van de Ajax fans hier...

5 september 2022 om 20:43

Nou ja, ook niet helemaal waar. Het waren er zeker niet slechts een handjevol. Zelfs aardig wat gerespecteerde leden kwamen met dergelijke statements. Het is natuurlijk net zo kinderachtig als de mensen die met die statements kwamen, maar dergelijke reacties komen ook niet volledig uit de lucht vallen. Hoe dan ook valt Ajax niets te verwijten. Die steunen hun spelers doorgaans wel tot aan het gaatje, dus het zegt misschien wel wat dat ze hun handen van Ihattaren lijken af te trekken. Dat baart zeker reden tot zorgen betreft die jongen.

5 september 2022 om 21:41

Komop zeg. Hij zou de winnende maken in de bekerfinale en was een koopje zonder risico. Kon niet misgaan… Dat heb ik in iedere geval keer op keer gelezen.

5 september 2022 om 23:23

Zeballos. Begin alsjeblieft niet over begrijpend lezen, dat kan je zelf blijkbaar ook niet. Of je bent niet helder genoeg om fatsoenlijk op te kunnen schrijven wat je daadwerkelijk bedoelt. Goedkoop scoren, helaas mislukt. Generaliseren is een zwak iets, zou jij toch moeten weten.

6 september 2022 om 09:56

Dus als Mo zich bezig houdt met allerlei randzaken, taxiritjes van en naar de EBI, dan ligt het aan Ajax dat ze hem laten vallen? Denk dat dat alleen al genoeg reden is om je als club te distantiëren van een speler. Des te makkelijker kan dat als die nog maar n paar maanden gehuurd wordt. Is echt verpest bij psv..

5 september 2022 om 20:46

Ik heb 1 nooit psv de schuld gegeven, maar het feit dat het verliezen van je vader op een zeer jonge leeftijd een ontzettend klap is. Een klap die ervoor kan zorgen dat je even helemaal nergens meer voor in bent (incl. Voetbal). 2. Deze jongen kan het alsnog redden. Aangezien ik hem niet dagelijk zie, zal ik hier niet over oordelen.

5 september 2022 om 22:39

Inderdaad, Ajax was een warmere club,en zouden deze jongen wel aan de praat krijgen.

6 september 2022 om 08:35

Het mooie is, is dat Ajax hem ook aardig aan de praat heeft gekregen.
Er speelt gewoon iets wat al aan de hand was toen hij nog niet bij Ajax zat.
Ajax heeft hier helemaal niets fout gedaan.

Gewoon mee stoppen. Als dit probleem is opgelost dan komt er wel weer wat anders. Deze jongen heeft de gave om altijd in de problemen te komen.

Nou de volgende stap voor Ihatarren zal dan Antwerp worden met van Bommel. Ik weet nog niet of dit betekend of het einde oefening is voor Ihatarren. Hij is toch nog niet klaar om te spelen dan heb je nu ook nog niets aan hem in de CL. Laat hem eerst maar eens minuten maken in de competitie voordat hij aan CL kan denken. Het is ook niet zo dat Ajax weinig talent heeft op zijn plekken.

5 september 2022 om 21:53

Antwerp is geen gek idee. Ik denk dat alle partijen, Juve, Mo, Antwerp, dat gokje wel willen wagen. Alleen hopen dat de Antwerpse onderwereld geen lucht krijgt van zo'n transfer (mochten de geruchten over zijn huidige absentie kloppen).

Die jongen heeft zoveel talent. Hij gaat echt wel een keer het licht zien. Het is alleen voor hem te hopen dat het niet te lang duurt.

5 september 2022 om 20:41

Nou ja, die gaat inmiddels toch wel redelijk richting het begin van het einde. Er is echt wel iets aan de hand, want anders is er voor Ajax geen enkele reden om dit soort maatregelen te treffen. Als Ajax zich er niet aan waagt, vraag ik me af of andere clubs daar trek in hebben. Daarnaast wou Juventus hem ook maar wat graag slijten gezien de waarde van de afkoopclausule. Het is namelijk wel gebleken dat Ajax redelijk coulant is betreft z'n werknemers en ze tot best lang steunt. Dat ze het nu niet doen, dat baart toch wel reden tot zorgen betreft Ihattaren.

5 september 2022 om 22:48

Naarmate zijn boek dikker wordt, zal zijn prijs ook wel dalen. Ik wil wel zien hoe onze social worker Pascal Jansen met hem aan de slag gaat.

5 september 2022 om 22:52

Een jongen met banden richting het criminele circuit; geen RvC, directeur of voorzitter die daar niet voor gaat liggen. Mocht de situatie daadwerkelijk ernstig genoeg zijn, is er geen club die daar een gok mee gaat wagen, hoe goed hij ook kan voetballen. Onderaan de streep heeft hij namelijk alles nog te bewijzen en Ajax doet natuurlijk niet voor niets wat het doet. Die zijn doorgaans erg coulant in het beschermen van spelers.

Zo zonde dit, kan je van je hobby je werk maken overkomt en doe je dit.
Een verhaal heeft altijd 2 kanten zonde

5 september 2022 om 19:55

Een verhaal heeft vaak twee kanten, maar dat gebruiken als excuus houdt een keer op. Die jongen heeft gewoon totaal de mentaliteit en motivatie niet er iets van te maken. Zonde van dit talent maar gooit echt zijn eigen ruiten in. Hij mag lekker terug naar Juve.

5 september 2022 om 19:58

@koeral mee eens maar bedoel dat het begon toen zijn vader overleed, heb dit zelf ook meegemaakt op jonge leeftijd en hakt er in maar je moet sterken genoeg zijn om je erover heen te zetten en door te gaan met je leven en dan komt bij hem de rest er nog bij

5 september 2022 om 20:15

@mitch klopt helemaal het is natuurlijk vreselijk als je op jonge leeftijd je vader verliest, triest ook voor jou. Je moet zeker sterk in je schoenen staan en bij de een duurt het verwerkingsproces langer dan bij een ander. Maar een stukje motivatie en mentaliteit ontbreekt gewoon enorm bij hem. Wat hij mee heeft gemaakt is enorm triest, maar daar kun je niet op terug blijven vallen denk ik. En met de mensen wie je omgaat heb je ook zelf in de hand. Ik heb zoiets van draai het om en doe je verdomde best om je vader trots te laten zijn bij wijze van spreken.

5 september 2022 om 20:37

Het begon niet pas toen zijn vader overleed. In de jaren ervoor zorgde hij ook al voor problemen en zijn grote talent zorgde ervoor dat hij niet weggetrapt werd bij PSV.

Weet iemand of hij überhaupt nog wel bij (jong) Ajax traint? Eerst was er zoveel aandacht om hem, maar nu doodstil.

Ben blij als die weg is, geweldig talent maar daar blijft het dan ook bij.

Nu ook weer de schuld of wat dan ook bij Ajax leggen.. Wanneer die jongen niet te redden is, en daar lijkt het op, dan neemt Ajax terecht afscheid. Het zal mij verbazen wanneer deze jongen ooit nog voetbalt. Een kleine club en idem salaris zal hij zich niet voor kunnen motiveren gok ik. Eeuwig zonde. Dat verschuilen achter de dood van z’n vader wat niet hijzelf maar de media constant doet slaat nergens op. Ja, dat is super heftig en dat hoeft niemand mij uit te leggen. Maar op een gegeven moment moet de knop om. Bij de een gaat dat sneller dan bij de ander maar inmiddels had dat wel gemoeten, zeker met alle kansen die hij kreeg. Ajax valt in deze niets te verwijten.

Een artikel over een mogelijk afscheid van Ihattaren, een suggestieve titel erbij en een foto van Schreuder. Waardeloos!

Tja, eeuwig zonde natuurlijk. Een geweldig talent, maar ik denk dat Verweij en Driessen hier wel goed zitten. Als Ajax toekomst in hem zag, hadden ze hem ingeschreven. Dat individueel trainen duurt nu ook wel erg lang en doorgaans zitten mensen als John van den Heuvel niet heel ver van de waarheid af als ze dergelijke kwesties openbaren. Die hebben doorgaans serieuze bronnen aan de kant van de wet.

Mocht het einde Ajax betekenen, is dit waarschijnlijk ook wel het begin van het einde van z'n voetbalcarriere. Geen club die zich daaraan gaat wagen en ik denk niet dat Ihattaren het op kan brengen om onder die omstandigheden nog steeds fit te blijven. Het gaat namelijk ook wel even duren voor hij wedstrijdfit is. Die jongen gaat over een jaar of 10-20 nog heel vaak terugblikken hoe dom hij wel niet is geweest.

Verder denk ik dat Ajax het wel goed aanpakt. Je wilt hem natuurlijk niet 'vernederen' in de media en zolang er geen definitieve berichten zijn betreft de gang van zaken rondom Ihattaren, heeft het geen zin om hem openbaar af te vallen. Het is duidelijk dat Ajax huiverig is rondom hem, maar je wilt de media ook niet 'activeren'. Dan gaat het weer niet over voetbal. Daarnaast: Waarom zou je die jongen nog in de schijnwerpers zetten als ze niet de intentie hebben om met hem door te gaan? Een beetje dubbelzinnig van Driessen...

5 september 2022 om 20:49

Je weet dat de CL woensdag begint en binnen 2 maanden de groepsfase is afgerond? Waarom zou je dan nu iemand inschrijven die niet bij de groep is. Indien hij in de winterstop fit is, dan kun je hem alsnog inschrijven.

5 september 2022 om 21:33

Hij traint natuurlijk al meer dan een maand individueel en was daarvoor al zo'n beetje een maand niet meer aanwezig. Je zit niet zomaar zolang niet meer bij de groep. Schijnbaar is de situatie binnen de persoonlijke sfeer dermate giftig dat Ajax hem niet in een groepsproces wil betrekken. Daarnaast duurt de groepsfase tot november. Als je dan nagaat dat Kaplan, zelfs Pierie, Jenssen en Giovanni erbij zitten, dan lijkt het er niet op dat Ajax nog een plan met hem wil doorzetten. Uiteraard ben ik aan het gissen, maar positief ziet het er sowieso niet uit.

De CL wordt in de komende 2 maanden afgerond ivm het WK. Hoezo zou men hem dan moeten inschrijven??? Indien nodig kan men hem altijd in de winterstop inschrijven. Echt aannames op aannames. Dit soort riooljournalistiek zou men moeten verbieden.

Zonde van het talent dat deze kerel geen enkele vorm van mentaliteit heeft. Gebrek aan discipline, omgaan met criminelen. Liever nog vandaag afscheid nemen van deze rotte appel. Alle kansen gekregen overal maar het is gewoon niks.

Heel jammer om het zo zien af te lopen na toch een goed begin bij Ajax. Als er geen gezeur was had hij gewoon rechtsvoor gespeeld ipv Ocampos, helaas zijn er andere dingen weer op zijn pad gekomen.

Jammer dat ajax deze speler ook niet de handvatten geeft die hij nodig heeft. Psv lukte het niet en ajax zou dit varkentje wel even wassen en over enkele jaren tientallen miljoenen aan m verdienen. Iedereen met een beetje gezind verstand had dit al aan zien komen, history repeating

Het lag altijd aan Schmidt...en PSV...nou Mo...het is jou mentaliteit..!!

Prima. Ik had er altijd een hard hoofd in. Die jongen is niet meer op de rails te krijgen en zal helaas waarschijnlijk in de onderwereld met open armen worden opgevangen. Toch sneu, want ik denk dat het voornamelijk komt door het verlies van z'n vader.

Daar hoef je niet voor gestudeerd te hebben, Mike. Alles lijkt daarop toch?

Laat deze jongen gewoon lekker uit het nieuws. Hij verdient al die aandacht niet. Er zijn jongens en meiden die wel elke dag inzet tonen en op een dag ergens doorbreken. Mo mag lekker oprotten, trieste jongen. Zijn pa zal vast trots op hem zijn nu.

Ik voel weer een buitenkansje voor Overmars bij Antwerp aankomen. Maar als ik Ajax was zou ik hem gewoon hebben ingeschreven voor de Champions League en laten spelen als dat nodig is.

Waar gaat dat eindigen met Ihattaren? Wat moet Juventus nog met hem? Weer verhuren? Behalve die paar minuten in de bekerfinale was de laatste wedstrijd op het hoogste niveau nog in een PSV-shirt, dadelijk bijna twee haar geleden. En toen gooide hij er al met de pet naar.

Zet hem wat mij betreft vandaag nog op straat. Een grote stoorzender. Kwaliteiten zal hij vast hebben maar die weet hij goed verborgen te houden. Ventje heeft een handvol leuke wedstrijden gespeeld. Meer niet. Besteden veel te veel aandacht aan hem.

Waarom heeft deze jongen überhaupt zoveel credit, nooit begrepen waarom bij elke scheet een nieuwsbericht hoort.

Verwend jochie

Waarom heeft deze jongen überhaupt zoveel credit, nooit begrepen waarom bij elke scheet een nieuwsbericht hoort

Degelijke voetballer met een kut instelling, laat hem lekker gaan vakken vullen bij de action ofzo

Wel vreemd dat bij zo'n tekst een foto van Schreuder staat

Volgens mij was iedereen lovend toen hij begin seizoen oefenwedstrijden speelde....wat er nu is gebeurd, moet voor hemzelf en de club duidelijk worden, want er moet wel een goede basis zijn om door te gaan. Hopelijk is die er en kan hij zijn talent verder ontwikkelen en laten zien. Zonde om zo'n talent weg te zien vallen, daar heeft hij natuurlijk zelf meeste schuld aan.

Ik denk Dat ajax hem helemaal niet laat gaan, maar dat het onlogisch is om hem in te schrijven voor de UCL, want je hebt meerdere spelers die wel altijd trainen, en geen gezeik hebben. Die verdienen het op dit moment meer, en je weet niet zo goed wat je aan Mo hebt. Hij komt er wel weer ! En dan volwassen !

Nogmaals meneer Verweij bepaald niet wanneer Ajax te vroeg of te laat een speler laat vertrekken. Volgens mij heeft deze club en psv in het verleden er alles aan gedaan om hem op de rails te krijge. Helaas is deze jongen mentaal absoluut niet geschikt voor topvoetbal. Het is een geweldig talent en ik hoop dat hij het maatschappelijk op de rit krijgt. Vanuit Ajax een begrijpelijk statement.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren