Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Southampton meldt zich bij PSV met forse aanbieding voor Cody Gakpo

Laatste update:

Southampton heeft zich officieel bij PSV gemeld voor Cody Gakpo, zo meldt het Eindhovens Dagblad. De Premier League-club wil 35 tot 40 miljoen euro betalen voor de 22-jarige vleugelspits. PSV gaat daar nog niet mee akkoord en zet in op een bedrag rond de 50 miljoen euro. Manchester United, dat al weken wordt genoemd, heeft zich niet gemeld.

PSV is bereid om te onderhandelen over Gakpo en heeft de gesprekken met Southampton geopend. "De eerste indicatie die door Southampton is opgegeven van 35 tot 40 miljoen euro, is voor PSV nog niet genoeg", aldus Rik Elfrink van het Eindhovens Dagblad. De interesse van Manchester United wordt op dit moment als 'lauw' ingeschat, melden bronnen aan de regionale krant. PSV wees eerder in de transferwindow een bod van 25 miljoen euro van Nottingham Forest resoluut af.

Hoewel de naam van Southampton enigszins uit de lucht komt vallen, liet Gakpo zondag al doorschemeren niet alleen Manchester United als optie te hebben. “Er is interesse, maar het hele plaatje moet kloppen", zei de aanvaller na de ruime zege bij Excelsior (1-6). "Dat is het. Het is een puzzel en ik moet op dit moment kijken welke puzzel het meest klopt. Bij PSV blijven is zeker geen straf, maar als er wat komt en het plaatje klopt is dat ook een goede stap.” Op de vraag of er meer opties zijn dan het vaak genoemde Manchester United is Gakpo duidelijk: “Er zijn zeker meer opties. Ik hoor het allemaal wel en ik probeer me nu te focussen en er niet te veel mee bezig te zijn, al is dat wel lastig.”

Gakpo kon in ieder geval niet met volle zekerheid zeggen dat hij in september nog speler van PSV is. “Daar kan ik niks over zeggen. Dat weet ik gewoon echt nog niet.” De naderende transfer van Antony naar United heeft daar geen invloed op. “Dat speelt voor mij geen rol. Dat is leuk voor hem in ieder geval. Jullie horen het nog wel!”

Moet PSV het bod accepteren?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties



Dat moet je imo niet willen als Gakpo zijnde.
Dan ga je van United en Arsenal naar Southampton. Overigens bizar dat zo'n, toch wel vrij middelmatige club, in de Premier League, zo'n bedrag neer kan tellen. Ongelofelijk hoe uit balans het voetbal aan het raken is door de tv-gelden daar.

29 augustus 2022 om 19:17

Die gaat denk ik. Misschien is het helemaal niet zo slecht om bij een kleinere club te beginnen. Zie bijna alle spelers die direct naar een PL topclub gingen de afgelopen jaren. Dat ging niet helemaal goed (understatement!).

29 augustus 2022 om 19:23

Lees op een concurrerende site: 'PSV niet onder de indruk'. Gaan ze t ook hard spelen? Of laten ze hem toch gaan voor 35/40 plus bonussen.

29 augustus 2022 om 19:25

Precies, leuke tussenstap a la van Dijk en Wijnaldum en daarna als je presteert in de PL als grotere meneer binnenkomen dan maar als de beste speler van een "farmers League" hoe ze dat mooi zeggen in Engeland.

29 augustus 2022 om 19:50

Inderdaad. Lijkt me helemaal geen slecht idee. Ook grotere kans op basisplaats, grotere kans op WK. Ok, het was waarschijnlijk niet de club waar je vroeger een pyjama van had, maar geen onaardige club, noch een onaardige stad om te wonen.

29 augustus 2022 om 20:32

Inderdaad, bij zo'n club wordt hij vast wel basisspeler itt United. Nadeel is dat je niet meespeelt om de prijzen, maar dit moet je ook als tussenstap beschouwen om je in de kijker te spelen bij de grote jongens.

29 augustus 2022 om 19:17

Southampton is ook weer niet zo slecht hoor. Betwijfel of PSV wint in een onderling duel. Sws goede tussenstap voor Gakpo zn ontwikkeling

29 augustus 2022 om 19:17

Waarom moet hij dit niet willen? Voor Arsenal en Man Utd komt hij echt nog te kort. Misschien zou dit wel de ideale tussenstap zijn.

29 augustus 2022 om 19:21

Dat dacht Tadic ook , heeft daar uiteindelijk ook maar een beetje mee lopen hobbelen. Southampton is zo een ploeg die zomaar eruit kunnen vliegen in de PL ……

29 augustus 2022 om 19:29

Tadic mee lopen hobbelen? Haha, het niveau wordt ook met de dag lager hier. Zou je niet eens een wat research doen voordat je klakkeloos wat post?

29 augustus 2022 om 19:32

Toen Tadic er zat was het gewoon een sterke ploeg hoor met oa Alderweireld, vvd, Mane en Schneiderlin. Heeft daar wel meer gedaan dan een beetje mee lopen hobbelen. Had volgens mij op Fabregas, David Silva en Eriksen na ook de meeste assists en gecreeerde kansen in die seizoenen. Was toen al wel 26-29 jaar, maar als gakpo zo zou spelen dan is hij nog maar 26 jaar en zal er vast wel een topclub komen. (Overigens heeft Tadic de zomer dat hij naar Ajax kwam nog een aanbieding van een grote club afgeslagen omdat hij liever de man van Ajax werd dan in een Ziyech/Bergwijn rol zou belanden).

29 augustus 2022 om 19:38

Geen Engelse club die hem ophaalde voor slechts 11,4 miljoen, zo indrukwekkend was hij…..

29 augustus 2022 om 19:43

Ach baradona, Tadic kan ook niets goed doen hè. Volgens mij hebben ze met Tadic 3 vd 4 seizoenen op hun toppen gespeeld, alleen onder Hughes was t slecht. Maar welke ploeg niet. Edit: oh, en Ajax is zijn droomclub hè, daar wilde hij dolgraag naar toe. Hoe lastig je dat ook vindt.

29 augustus 2022 om 19:43

Dat is toch iets anders dan slechts mee hobbelen? Laatste seizoen nog 36 wedstrijden gespeeld met een gemiddelde van 78 minuten per wedstrijd. Wat een onzin praat jij zeg. Nog steeds rancuneus vanwege het Noa Lang incident?

29 augustus 2022 om 19:53

Zytto, knap hoe je een topic over gakpo kan omdraaien naar een verheerlijking van de grote tadic. Die natuurlijk voor dat de transfers van Ziyech en berwijn überhaupt plaats vonden wist dat hij niet een Ziyech/Bergwijn rol wilt. Wat een knap staaltje onzin weet je neer te zetten zeg…

29 augustus 2022 om 19:56

Baradona: dat heb je dus fout. Southampton was in zijn laatste seizoen tegen degradatie aan het vechten. In de winter kwamen er aanbiedingen voor Tadic binnen. Toen had hij met de TD van Southampton afgesproken dat hij die winter zou blijven en als hij ze er in zou houden dat Southampton mee moest werken aan een transfer die Tadic wilde. Hij had toen een akkoord met Ajax bereikt, maar daarna kwamen er nog betere bieding binnen van een grote PL club. Hij heeft toen de voorzitter van Southampton in de kleedkamer tijdens het WK opgebeld vlak voor de wedstrijd met Brazilie dat hij alleen naar Ajax wilde en dat afspraak een afspraak was. Dit heeft hij later zelf ook bevestigd in een interview. Wat jij zegt klopt dus niet, want die biedingen waren er zeker wel, maar hij had een mondeling akkoord.

29 augustus 2022 om 19:57

Hè lasFallus, volgens mij begint baradona over Tadic, niet Zytto. Wat is dit nou weer. Daarnaast ben je zelf ook heel inhoudelijk over Gakpo. Not!

29 augustus 2022 om 20:03

Hij scoorde alleen wel een 10 tegen Real, schoot de hele CL aan gort met een Nederlands ploegje en miste op een haar na de CL finale. Zo indrukwekkend was hij...

29 augustus 2022 om 20:05

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws /980317/tadic-doet-onthulling-over-ajax -move-southampton-kreeg- ander-bod-van-25-miljoen.html speciaal voor jou Baradona.

29 augustus 2022 om 22:36

Zytto34

Het heeft geen zin om dit uit te leggen!!!

Je weet toch waarom Baradonna haat heeft op Tadic??

Geef je tip, begint met N en eindigt op oa Lang... Nog een tip, iemand die volgens eigen zeggen, heel België heet heeft gemaakt, de competitie kleu heeft gegeven. De reden is, waarom wij die competitie volgen.

29 augustus 2022 om 19:17

Juist wel doen. Topspelers in de Eredivisie moeten helemaal niet naar de top gaan, als ze slim zijn. Eerst een tussenstap in een topcompetitie, van daaruit de stap maken. Veel meer ervaring en krediet dan.

29 augustus 2022 om 19:20

Vind ik getuigen van gebrek aan ambitie. Als je naar de top kan, moet je naar de top gaan. Dan kan je ook altijd nog een stap terug doen. Want als je faalt bij een club die alleen maar moet verdedigen in de PL of er 9 om de oren kan krijgen terwijl jij in die verdediging staat, dan is een stapje omlaag al de Championship en dat wil je toch ook niet?

29 augustus 2022 om 19:23

Wie zegt dat hij naar de absolute top kan? Wat een onzin dat dit een gebrek aan ambitie is... Hij heeft al eerder aangegeven een 'Wijnaldum route' wel te zien zitten. Dat getuigt juist van geduld en slimme keuzes.

29 augustus 2022 om 19:25

Wijnalduk degradeerde met United en maakte alsnog de stap naar Liverpool en dat gebaseerd op een aantal doelpunten. Cody moet er ook wel wat kunnen maken bij Southampton. Misschien een Mané traject.

29 augustus 2022 om 19:25

Heeft niks met gebrek aan ambitie te maken, maar gewoon met realisme. Noem ze allemaal maar op: Malen, Bergwijn, Ziyech, vd Beek, Luuk de Jong, zelfs Frenkie de Jong is niet (meer) onbetwist bij Barcelona. Lozano krijgt dit seizoen pas echt een kans in de basis lijkt het. De enige twee topspelers die afgelopen jaren het in de top zonder tussenstap hebben gered zijn Dumfries, Frenkie en de Ligt. Dat valt enorm tegen. Bij Martinez, Antony, Gravenberch, Gakpo, Mazraoui valt het allemaal maar af te wachten of die het redden in de top. De enige voor wie ik nu mn hand in het vuur zou steken is Timber. Dus nee, wat mij betreft geen gebrek aan ambitie, gewoon gezond verstand en realiteitszin. Mits de club die je haalt goed beleid heeft en verstandige directie. Dit 'gebrek aan ambitie noemen' is hetzelfde als we over talenten die kunnen kiezen tussen Ajax/PSV of City/Chelsea zeggen dat ze een gebrek aan ambitie hebben als ze voor de Eredivisie kiezen haha. Dat zou ook niet echt logisch zijn. Gaat gewoon om een verstandige keuze maken voor je carriere.

29 augustus 2022 om 19:30

Fossen, er zijn toch ook zat spelers die het 'verstandige' traject in zijn gegaan en dan vervolgens erachter kwamen dat de competitie alsnog veel te zwaar was? Om vervolgens weer terug te keren naar Nederland.

Er is gewoon geen enkele garantie dat een buitenlands avontuur slaagt en naar mijn mening ook geen grotere kans dat je het wel of niet red. Eind van de dag moet een aanvaller scoren of bepalend zijn, bij welke club dat dan ook is.

29 augustus 2022 om 19:32

Natuurlijk heb je nooit garanties. Maar het gaat even om de vraag wat sportief gezien de beste keuze zou zijn voor je ontwikkeling. Dan is een tussenstap altijd beter lijkt me. Dat er spelers zijn die ook in dat traject niet geslaagd zijn is evident, dat geldt voor elke traject namelijk.

29 augustus 2022 om 19:33

Frenkie de Jong die is in z'n eerste seizoenen zelfs beste speler van het jaar geweest. Die stap was voor hem dus absoluut niet te groot. Ik zeg nergens dat het een garantie op succes is maar ik denk dat Southampton dat ook niet is gezien het gewoon in dezelfde competitie speelt en een aanvaller altijd ook afhankelijk is van z'n aanvoer. Ziyech heeft bijvoorbeeld een verkeerde club gekozen met terugwerkende kracht gezien hij een coach heeft die helemaal geen type Ziyech wil gebruiken. Die zou beter naar United of Ajax kunnen gaan. Een Klaassen is bij een soort van Southampton ook niet gelukt. Gravenberch was bij Ajax nog lang niet klaar. Ik denk dat Martinez wel slaagt, Antony verwacht ik ook maar dat is afwachten. Gezond verstand is ook lang niet altijd t beste want een Ziyech heeft altijd z'n carrière zeer nauwkeurig uitgestippeld, liet z'n keuzes nooit over een nacht ijs gaan en kwam in eerste instantie bij een goede club voor hem uit maar je krijgt ook te maken met trainerswisselingen.

29 augustus 2022 om 19:40

Mwoah, ik stel ook niet dat er ergens wel garanties zijn he. Enkel wat de meest verstandige keuze is, sportief gezien. Frenkie de Jong is natuurlijk zeker geslaagd, maar is nu ook niet eens zeker van een basisplek. Dat bedoel ik ermee te zeggen, zelfs voor hem is het af en toe nog lastig. Kun je nagaan. Het niet slagen van spelers wijten aan spelers/systemen/trainers/clubs vind ik altijd een beetje makkelijk. Als je goed presteert speel je in elk systeem bij elke club en elke trainer. Dat heeft Ziyech te weinig gedaan, maar ook vd Beek, Bergwijn, Malen etc etc etc. De spelers die net een stap hebben gemaakt is het nog afwachten van inderdaad.

29 augustus 2022 om 19:41

Lozano is niet pas sinds dit seizoen basisspeler bij Napoli. Vorog seizoen of het seizoen ervoor nog een van de topscoorders.

29 augustus 2022 om 19:46

@Fossen ik denk dat Martinez het wel gaat redden. Hij is daar al twee keer uitgeroepen tot beste speler van de wedstrijd. Hij krijgt ook steeds de hoogste cijfers. Malacia doet het trouwens ook uitstekend.

29 augustus 2022 om 19:59

"Als je goed presteert speel je in elk systeem bij elke club en elke trainer"

Alleen al Bale, Marcelo, Dybala, Ronaldo bewijzen dat dit totale onzin is. Trainer heeft soms ook z'n persoonlijke favorietjes. Prime Bale moest banken voor de (gemiddelde) Spaanse Vasquez.

29 augustus 2022 om 20:00

Maar geldt het principe als je altijd naar de top moet gaan ook voor jeugdspelers? Er wordt vaak genoeg ongenoegen geuit van vele mede Ajacieden die het niet begrijpen als er weer een jeugdspeler naar Real/Dortmund/Man Utd/etc gaat. Maar volgens jou moet een speler dus altijd naar deze clubs gaan indien mogelijk, zonder tien/honderdtal factoren mee te wegen?

29 augustus 2022 om 20:02

Ja er zijn uitzonderingen. Maar als zoveel topspelers uit de Eredivisie niet slagen bij een topclub dan heeft dat echt niet elke keer met randzaken te maken hoor. Veel te makkelijk. Die stap is simpelweg over het algemeen te groot omdat ze het in de Eredivisie wel redden en zich kunnen opladen voor Europese potjes. In de topcompetities speel je bijna wekelijks tegen een tegenstander van Europees niveau en moet je 1 of tweewekelijks aan de bak. Dat kunnen ze blijkbaar lang niet allemaal. De feiten zijn duidelijk, snap niet dat zoveel mensen dat nog steeds niet zien eerlijk gezegd.

29 augustus 2022 om 20:06

Ik snap je punt wel hoor Fossen. Alleen snap ik ook wel dat een United trein misschien maar eens per carrière voorbij komt. En stel het pakt wél goed uit, dan zit je gebakken.

29 augustus 2022 om 20:09

Oh begrijp me niet verkeerd, ik had 100% ja gezegd tegen United hoor in zijn positie haha. Maar ik heb het voordeel dat ik hier vanaf de bank lekker kan praten en niet in zijn situatie zit. Zeg maar eens nee als United of Arsenal zich meldt. Maar carriere technisch gezien zou een tussenstap naar mijn mening beter zijn. Neemt niet weg dat ik het volkomen zou begrijpen als spelers als Gakpo wél direct naar de top willen.

29 augustus 2022 om 20:30

@myvision - Maar wat heb je eraan? Dan zit je 2 tot 3 seizoenen op de bank en ga je met de staart tussen de benen terug naar een middelgrote competitie. Buiten een gevulde portemonnee schiet je er niets mee op. Je kunt het ook vanuit een ander perspectief bekijken. In plaats van een gebrek aan ambitie is er ook zoiets als realisme. Gakpo gaat nooit een keer de concurrentiestrijd bij Manchester United winnen. Kijk alleen al naar Bergwijn. Die is nu zo langzaamaan al een sterkhouder bij Ajax en verzoop volledig bij Tottenham. Het is daar compleet ander voetbal en je krijgt beduidend minder tijd en ruimte als aanvaller. Verdedigers doen het doorgaans beter bij een dergelijke overstap. Middenvelders doen het vaak ook wel aardig.

29 augustus 2022 om 21:50

Als hij mislukt bij Southampton kan hij waarschijnlijk wel terugkomen bij een van de topclubs in de eredivisie.
En als zijn zaakwaarnemer slim is laat die een degradatie clausule opnemen.
Verder lijkt me Southampton een goede tussenstap voor hem, als Southampton 40+ miljoen uitgeeft dan zal hij zeker ook genoeg kansen krijgen. Bij een MU zetten ze je voor dat bedrag veel makkelijker op de bank. Voor de echte top lijkt hij nog te kort te komen dus wat vlieguren bij Southampton kan zeker geen kwaad.

29 augustus 2022 om 22:45

@Fossen, tuurlijk heb je gelijk als je zegt dat ze uitzonderingen zijn. Er falen in de PL meer spelers uit de Eredivisie dan dat ze slagen. Maar omdat je Martinez in het rijtje noemt, ging ik daarop in.

Wat Gakpo betreft kan ik me voorstellen dat hij erop vooruitgaat als hij naar een lager geplaatste club gaat. Daar kan hij zich ontwikkelen en leren stabieler te presteren. Bovendien is de kans dan een stuk groter dat hij mee naar het WK gaat.

30 augustus 2022 om 07:28

@Kyle ah helder, maar voor de duidelijkheid: ik noemde Martinez niet als zijnde een speler die niet geslaagd is bij United he haha. Dat is nog afwachten natuurlijk, kunnen we pas rond de winter voorzichtig conclusies over gaan trekken.

29 augustus 2022 om 19:18

Waarom niet? Prachtige club en een mooie tussenstap om aan een topcompetitie te wennen. Het zogenaamde Wijnaldum/Van Dijk traject. Gakpo is nog helemaal niet klaar voor clubs als Arsenal en United

29 augustus 2022 om 19:29

Dan ga je toch lekker naar clubs als Bayer Leverkusen, Napoli of Sevilla in plaats van degradatievoetbal spelen bij Soton. Beter blijft Gakpo dan gewoon nog bij PSV.

29 augustus 2022 om 19:34

@derkaiser124, alleen die clubs die je opnoemt kunnen niet allen zomaar 40 miljoen ophoesten. Degradatiekandidaat in england kan dat wel.

29 augustus 2022 om 20:25

Ik denk dat nog niet klaar is voor het Engelse voetbal moet nog rijpen en misschien wel 2 jaar. Hoeveel zijn er niet mislukt en kwamen nauwelijks aan spelen toe en speelde geld een grote rol

29 augustus 2022 om 19:18

Denk dat het slimmer is juist. Waarschijnlijk meer kansen en iets minder druk

29 augustus 2022 om 19:19

Voor de absolute top is Gakpo nog lang niet klaar, bij Southampton kan hij wennen aan de PL en daarna wellicht die stap gaan maken.. Bij United zal die alleen spelen als Ten Hag blijft en zelfs dan zal die vaak wissel staan.. Ik zou het een verstandige stap vinden

29 augustus 2022 om 20:02

Volgens mij is Man. United ook geen absolute top. Of mis ik iets? Als hij naar United kan met Ten Hag aan het roer moet hij dat gewoon doen. Maar sowieso naar een andere club gaan is goed voor hem. Even uit het veilige Eindhoven, waar hij niet echt uitgedaagd wordt en zeven kansen per wedstrijd krijgt. Dat is een beetje het verschil tussen de eredivisie en de premier league. Als je daar 2x de bal verspeeld beginnen ze te klagen. In Nederland mag je nog 6 keer de bal verspelen en als je dan scoort ben je de man.

29 augustus 2022 om 19:19

Hoezo niet? Van Dijk en Wijnaldum hebben het ook in stapjes gedaan. Gelijk naar de top gaan is eigenlijk de afgelopen jaren nooit echt goed geweest voor heel veel spelers. Zie Memphis, Van de Beek etc.

29 augustus 2022 om 19:22

Ik vond het wel mooi dat alle oud-spelers bij Studio Voetbal aangaven dat je gewoon moet gaan als er een topclub komt. Kan zomaar je laatste kans zijn en andersom zou je ook van United naar Southampton kunnen, mocht de speler het toch niet redden. Als topsporter wil je ook het hoogst haalbare bereiken.

29 augustus 2022 om 19:23

Van Dijk en Wijnaldum spelen natuurlijk wel op een andere positie. Gakpo is een aanvaller die het best gedijt in een elftal dat op de helft van de tegenstander speelt. Zo'n stap naar Southampton is echt gedoemd te mislukken. Maar ik denk dat hij dit zelf ook weet en dit nooit gaat doen

29 augustus 2022 om 19:25

Danjuma heeft anders het aardig gedaan hoor in Engeland. Stap naar Villarreal verdient en hij speelde vorig seizoen erg goed en dan met name in de UCL. Ook veel belangstelling voor. Jammer dat hij nu geblesseerd is maar het kan wel.

29 augustus 2022 om 20:04

Danjuma 0 goals 0 assists in zijn eerste en enige seizoen Premier League. Hij deed het alleen goed in de Championship, bij een team dat daar bovenin meedraaide en op de helft van de tegenstander speelde. Presteren bij een middenmoter in de Premier League is totaal andere koek

29 augustus 2022 om 20:20

Ging mij niet per sé om de PL maar gewoon in Engeland. Zie je maar weer dat ook goed presteren in de Championship je prima een stap omhoog kan zetten. Het gaat mij meer om de stapjes omhoog ipv gelijk naar de top waar vele er gewoon falen.

29 augustus 2022 om 20:28

Maar dan moet die tussenstap wel de juiste zijn natuurlijk. Degradatievoetbal in Engeland: daar valt toch geen eer aan te behalen? Danjuma kon het niet en Gakpo ook echt niet. Is een technische speler, niet iemand die eerst 50 meter moet rennen voor hij eens gevaarlijk kan worden

29 augustus 2022 om 21:15

Maar ja Saint-Maximin deed dat ook bijvoorbeeld. Het kan echt wel. Meedoen met de top is ook veel moeilijker. En daar ervaar je wat minder druk dan bij een topclub.

29 augustus 2022 om 19:20

Maar Gakpo is toch helemaal niet goed genoeg voor die clubs die jij nu opnoemt? Zegt ook wel genoeg dat die clubs nooit concreet zijn geworden.

29 augustus 2022 om 19:20

United is helemaal niet concreet geweest. Daarnaast zijn er maar 2 clubs in de PL die een lagere ‘waarde’ hebben dan PSV, dus zo gek zijn al die bedragen voor hen helemaal niet..

29 augustus 2022 om 19:26

Het probleem is dat hij niet goed genoeg is voor Arsenal en United. Ik denk dat dit een hele goede stap zou zijn voor Gakpo. De Premier League is gewoon bizar sterk in de breedte, en als je het goed doet bij welk team dan ook dan kan je zo hogerop.

29 augustus 2022 om 19:32

Die balans is ook zoek. Maar vergeet niet dat ze dus ook overal meer moeten betalen. En ook de salarissen hoger zijn. Compleet scheef, maar toch. Al dat geld gaat daar ook sneller op dan hier.

29 augustus 2022 om 20:26

Misschien, maar het zijn wel de clubs waar hij niet zomaar op de bank belandt. Op de flanken is er niet echt concurrentie. Redmond en Elyounoussi hebben een pover rendement en voor de rest loopt er ook niet veel bijzonders rond. Als je daar geen basisplaats kunt afdwingen en behouden, heb je uberhaupt niets in de Premier League te zoeken. Maar goed, de Spaanse of Duitse subtop was beter voor hem geweest. Echter leggen die niet zomaar even 50 miljoen euro neer.

29 augustus 2022 om 20:53

Da’s dus het verschil met Engeland en Nederland. Moet je eens opzoeken wat West Ham deze window al heeft uitgegeven. Dat is niet misselijk. Southampton zou sportief gezien voor Gakpo overigens niet verkeerd zijn hoor. Beetje de Virgil route. Meer kans op speelminuten, geen bron van onrust. En prima spelers om zich heen.

29 augustus 2022 om 21:09

Lijkt me eigenlijk niet eens zo'n slechte keuze. Je speelt wel in de grootste competitie ter wereld. Maar de druk en aandacht is gelijk wat lager.

Southampton kan Gakpo zich prima verder ontwikkelen en dan een mooie stap naar de subtop of top zetten.

29 augustus 2022 om 21:09

Laat hem nou eerst eens knallen bij Southampton en als je presteert kun j́e altijd nog een stap hoger. Denk dat het niet zo slechte stap is voor hem, want talent heeft hij en geleidelijke weg is vaak de beste.

29 augustus 2022 om 21:40

Lijkt me juist de perfecte club voor hem. So'ton, Leicester, Wolves etc.

Daar een seizoen of 2-3 knallen en dan als grote meneer naar een Engelse topclub.

Maar 35-40 miljoen is natuurlijk veel te weinig op 29 augustus voor Gakpo

29 augustus 2022 om 21:54

Kan weg

30 augustus 2022 om 01:28

Helemaal mee eens , we praten niet meer over voetbal maar over geld. Waar gaan die belachelijke bedragen over

30 augustus 2022 om 14:24

Dat moet "je" wel willen, want bij Southampton kunnen aanvallers frivool aanvallen en kansen missen en zich zodanig ontwikkelen naar een hoger niveau en eventueel stappen omhoog maken naar grotere clubs en bij Arsenal en United zitten ze na 2 slechte wedstrijden op de bank waarna ze na een aantal magere invalbeurten hoogstwaarschijnlijk op de tribune belanden.

Sowieso is Southampton een fijne club om te starten. Het speelt herkenbaar, aanvallend en aantrekkelijk voetbal, i.t.t. United.

Overigens denk ik dat Southampton een beetje pech heeft gehad met het monsterbedrag dat Ajax voor Antony heeft gekregen. Als ze dit bod bij PSV hadden neergelegd voordat United met Ajax over Antony in gesprek was gegaan, hadden ze hem kunnen kopen voor dit bedrag.

Zou een betere optie zijn dan Man U. Misschien kan Gakpo zich uiteindelijk naar de top spelen zoals Danjuma dat nu aan het doen is.

29 augustus 2022 om 19:25

Danjuma speelt bij Villareal de nummer 7 van Spanje , en heeft zijn laatste wedstrijd gespeeld op 27 april. Die is helemaal niet zo lekker bezig hoor.

29 augustus 2022 om 19:35

Danjuma heeft zich daar wel gewoon internationaal in de kijker gespeeld. Halve finale Champions League. Dus die stap naar een kleinere club, en daar basis spelen, heeft voor hem heel goed uitgepakt. Ik weet niet waarom hij sindsdien niet gespeeld heeft, maar iedereen kent hem nu. Da's beter dan bij United op de tribune belanden, zoals Vd Beek en eventueel Gakpo, want die stap is echt te groot voor hem.

29 augustus 2022 om 19:49

In juli nog tegen psv gespeeld en nu geblesseerd. Zomerstop geweest tussendoor. Moet die kruipend het veld over

29 augustus 2022 om 20:21

Danjuma is een van de sterspelers bij Villareal en zat dicht tegen een transfer naar de top aan. Zodra hij weer fit is zal hij ongetwijfeld zich weer in de kijker spelen bij de top.

29 augustus 2022 om 19:19

Inderdaad. Mooi bedrag pinnen mag. Lijkt toch iets minder gemotiveerd rond te lopen bij PSV en kan bij Soushampton mooi wennen aan de PL.

Matige stap, zou ik als Cody zijnde liever bij PSV blijven

10 miljoen erbij en we beginnen met praten!

29 augustus 2022 om 19:19

Volgens mij gaan ze dan niet met jou praten

29 augustus 2022 om 19:24

Dat is wel makkelijk roepen maar je hebt ook nog een speler die klaar is voor een volgende stap. En tevens lijkt me 40 miljoen een zeer mooie prijs.

29 augustus 2022 om 19:32

40 miljoen is veel te weinig. Als er voor Antony 100 betaald wordt... Dan zetten we met 50 miljoen vind ik zelfs erg laag in. Hoe later je in de transferperiode komt, des te meer je moet vragen. PSV heeft nog maar 2 dagen om een vervanger te halen, en die zullen ook duurder worden en lastiger los te weken.

29 augustus 2022 om 19:35

Gakpo heeft werkelijk niks laten zien in de CL kwalificaties. Ook vorig seizoen in Europa was het allemaal karig. Als we hier 40miljoen voor kunnen krijgen dan zeg ik gelijk doen!

29 augustus 2022 om 19:36

Vorig seizoen matig in Europa? Constant beste van het veld bij PSV! Paar doelpunten gemaakt ook. Ook in de toppers tegen Feyenoord en Ajax erg goed gespeeld (ook dit jaar in de JC Schaal).

29 augustus 2022 om 19:38

Haha hoe is 40 mil te weinig? Omdat iemand voor Antony 100 mil geeft. Betekend niet dat Gakpo meer waard is dan 40 mil . Matig in het Nederlands elftal matig in CL voorrondes... dus rond de 40 prima prijs .

29 augustus 2022 om 20:08

Waarom altijd die vergelijking met Antony ? We hebben het hier over Gakpo en buiten dat is de transfer van Antony een heel ander verhaal.

29 augustus 2022 om 20:12

@nwe28,

Dat zal allemaal best. PSV is olie dom als ze Gakpo nu verkopen voor 40 miljoen, de transfermarkt is nog iets langer dan 48 uur open. Zie je dan nog maar is te versterken. Al met al is het dus helemaal geen prima prijs.

29 augustus 2022 om 21:20

Je moet niet constant door je Ajax brilletje gaan kijken. De arrogantie straalt er van af. Ik kom al 50 jaar wekelijks bij Ajax en supporters als jou verpesten dit om pure arrogantie wat de club helemaal niet is.

29 augustus 2022 om 19:28

Op basis van wat is Gakpo 50 miljoen waard? Omdat hij in de voorronde CL al 2 jaar niets laat zien? Of omdat hij assist geeft en doelpunten maakt tegen clubs als FC Emmen en Excelsior?

29 augustus 2022 om 19:35

Zal ik even een lijstje voor je maken? Vorig jaar constant goed gepresteerd in topwedstrijden met veel goals en assist en goed gepresteerd in de voorronde CL, o.a. tegen Benfica beste man van het veld. Daarnaast verkozen als speler van het jaar bij o.a. VI, international van Oranje, vorig jaar uitstekende statistieken in de eredivisie en in EL en Confleague, genoeg groeipotentie, aanvoerder van PSV.

29 augustus 2022 om 20:17

@rubentje13: Zal ik dan ook een lijstje voor jou maken ?

In de Eredivisie max 12 doelpunten in 1 seizoen, nl 2021/2022,in de 2 seizoenen daarvoor slechts 7 doelpunten in de Eredivisie per seizoen.

In de voorronde CL 2 x gescoord, o assists, waarvan 1 doelpunt in de verloren wedstrijd tegen Benfica en de 3-0 tegen het machtige FC Midtjylland..

De statistieken in de EL en Conf. league: 7 doelpunten tegen hoofdzakelijk middelmatige tegenstanders.

International: 7 optredens in Oranje, 2 doelpunten en een aantal keer vanwege "blessures" er niet bij geweest. Niet echt indrukwekkend.

Aanvoerder bij PSV: da's sinds dit seizoen toch echt Luuk de Jong... Leuk dat hij aanvoerder geweest is, maar verder irrelevant.

De statistieken 2021/2022: 12 doelpunten, 13 assists. Zeker niet slecht, maar ook niet werelds..

Graag gedaan

29 augustus 2022 om 20:23

Goed gepresteerd in de topwedstrijden met veel goals en assists? In 1 ED-wedstrijden tegen Ajax (1-2 nederlaag) 0 goals, 0 assists. In 2 ED-wedstrijden tegen Feyenoord (0-4 nederlaag en 2-2) 2 goals. In 2 ED wedstrijden tegen AZ (0-3 winst en 1-2 nederlaag) 1 assist. In 1 ED-wedstrijd tegen FC Twente (3-3) 1 goal. Ik vind het allemaal wel mee hoor. In 6 topwedstrijden 3 goals en 1 assist, phoe phoe.

Goed gepresteerd in de voorronde CL, o.a. tegen Benfica beste man van het veld.
In 4 wedstrijden tegen Galatasaray en FC Midtjylland, die PSV alle 4 won, slechts 1 goal. En de beste man op het veld tegen Benfica boeit niet als je verliest en gelijk speelt en je uitgeschakeld wordt. En thuis zelfs tegen 10 man niet voor elkaar kunnen krijgen om tot een goal of assist te komen.
Uitstekende statistieken in de EL en Conf. L. En waar heeft ze dat gebracht? Die statistieken in de EL waren al zo goed dat ze terug moesten naar de Conf. L. En in de wedstrijden tegen een echte serieuze tegenstander, Leicester City in 2 wedstrijden weer 0 goals en 0 assists.

Dus ik zie nog steeds niet in waarom Gakpo 50 miljoen moet kosten.

29 augustus 2022 om 20:31

@dennisvanleeu,

Dat seizoen was hij 6 wedstrijden geblesseerd en alsnog betrokken bij 25 doelpunten. Buitenspelers die bij 25-30 goals betrokken zijn vind ik buitencategorie in de eredivisie. Hij nam bijvoorbeeld ook geen penaltys.

In de el en conf l zijn ze weinig matige tegenstanders tegengekomen. Ik vind Leicester, Sociedad, Monaco en Kopenhagen toch gewoon aardige tegenstanders, niet top maar ook niet matig.

Dit seizoen staat de teller ook alweer op 3 goals en 3 assists en ik verwacht dan ook dat hij heel belangrijk kan zijn en beter kan presteren dan vorig seizoen als hij blijft. Dus PSV moet niet zomaar akkoord gaan met ieder bod en er mag ook gewoon flink bij betaalt worden want deze transfer kan de prestaties van PSV in gevaar brengen. Het is niet begin augustus. PSV moet ook nu nog miljoenen uitgeven en ook zij moeten hogere bedragen nog neerleggen als ze goede spelers willen halen.

29 augustus 2022 om 20:53

"De beste op het veld tegen Benfica boeit niet als je uitgeschakeld wordt". Nou, iedereen kan stoppen met reageren op Paul, toch geen beginnen aan. Zal alles zo omdraaien zoals het hem uit komt. Dat is duidelijk. Niet meer aan beginnen.

29 augustus 2022 om 21:08

memphisdepay:

Ik beweer ook niet dat Gakpo niet meer waard is dan het door Southampton geboden bedrag, en ja, de transferwindow is bijna gesloten dus natuurlijk moet PSV voor de hoofdprijs gaan. Rubentje doet het echter voorkomen dat Gakpo een wereldvoetballer is met zijn lijstje, maar dat valt natuurlijk ook wel weer mee.

Daarbij vind ik wel, dat Gakpo er beter aan doet nog een jaar bij PSV te vlammen, dan komen er vanzelf andere en interessantere clubs voor hem...

29 augustus 2022 om 21:45

@fossen: Wat heb je er aan als je elke week de beste bent maar nooit resultaat haalt? Niks.

En ik denk dat iedereen voor zichzelf wel kan bepalen of hij wel of niet op mij wil reageren. Als jij dat niet wil doen, prima, jouw mening.

29 augustus 2022 om 21:47

@memphisdepay:

"dit seizoen staat de teller ook alweer op 3 goals en 3 assists"

Erg sterk argument na wedstrijden tegen FC Emmen, GAE en Excelsior...

29 augustus 2022 om 22:47

Memhisdepay

"Leicester, Monaco en Kopenhagen"

Zijn toch geen CL niveau clubs. Dat is het niveau waar PSV naar snakt.

Monaco, Benfica en Ajax zijn subtop niveau in Europa.

Gakpo is nog niet echt getest tegen de absolute top.

On: PSV moet nu zo kort zelfs hoger dan 50 mil eisen. De Engelsen hebben geld zat. En waar moet PSV zo snel nog vervanger halen. Karlsson gaat ook zo meer dan 20 mil kosten en vind dat niet waard.
Zonder Gakpo gaat PSV niet spelen voor plekken 1 en 2. Mer Gakpo vind ik PSV minder dan Feyenoord, laat staan zonder de sterspeler.

30 augustus 2022 om 07:23

Monaco, Benfica en Real Sociedad zijn toch gewoon van vergelijkbaar niveau als Dortmund en Sporting? Allemaal geen CL niveau maar van die laatste twee clubs wordt bij Antony gezegd dat hij het op CL laten zien heeft omdat hij tegen hen scoorde. Schiet mij maar lek dan. Volgens mij bepalen de spelers waartegen je speelt het niveau, niet in welke competitie dat is.

30 augustus 2022 om 07:26

@Paul, dat is helemaal de discussie niet. Je vraagt in welk wedstrijden hij presteerde, en als mensen dan tegenstanders opnoemen zeg je "ja maar die wonnen ze niet". Ja doei. Zo ken ik er ook nog wel een paar. En dat bedoel ik: dan heeft reageren helemaal geen zin want dan draai je elk argument zo als het jou uitkomt. Stel Gakpo scoort er 3 tegen City maar PSV verliest 7-3, zeg jij dus alsnog ja niks gepresteerd die Gakpo, want je wint niet. Vrij lachwekkend.

30 augustus 2022 om 08:37

Heeft hij er tegen Benfica 3 gemaakt dan? Als hij dat had gedaan had PSV ook eens de CL gehaald.

Ik vind vooral de vergelijking tussen 3 keer scoren in een verloren wedstrijd en 1 keer scoren in 2 wedstrijden, en een keertje de beste van het veld zijn, voor wat het waard is, wel een hele rare.

En dan ook nog even zeggen dat ik alles draai zodat het mij uitkomt, juist...

Veel geld voor speler in de groei. Daarbij komt, Southampton, ik zou jaartje wachten als ik Gakpo was

Meteen accepteren, doei 👋

Leuk geprobeerd, maar dit is gewoon te laag.

29 augustus 2022 om 19:18

Hahah te laag zegt die dan is die van Anthony veel en veelste hoog

29 augustus 2022 om 19:23

Huh wat zeg je nu eigenlijk?

29 augustus 2022 om 19:54

Wie is Anthony? Daar moet je inderdaad niet teveel voor betalen. Voor Antony zou ik het wel doen

Kan wel eens de ideale springplank zijn

Dat is een betere stap voor die jongen. Net als Van Dijk en Wijndaldum eerst wennen aan het tempo van de competitie om daarna pas de stap naar de top te maken. De meeste die in 1x de stap van de eredivisie naar de top van de PL maken verzuipen daar.

Perfecte club denk ik, maar minimaal 50 miljoen graag. En eigenlijk liever niet laten gaan. Zou niet weten wie hem kan/moet vervangen.

29 augustus 2022 om 19:23

Ik zou als psv zijnde alle pijlen op Depay gooien.
De beste vervanger van Gakpo die je kan wensen, je gaat er nog op vooruit ook.

Geef hem een niet te weigeren aanbod. Ik denk zelf dat die wel oren heeft naar PSV, in de Eredivisie kan die zijn carrière weer nieuw leven inblazen.

29 augustus 2022 om 19:26

Depay zou geweldig zijn natuurlijk, maar die kost een hoop geld denk ik..

29 augustus 2022 om 19:28

Memphis gaat op zijn 28e niet terug naar de Eredivisie, EL spelen. Kan ik me niet voorstellen. Los van financiele eisen. Bovendien wil hij spits spelen denk ik. Maar ze mogen het proberen van mij hoor. 😉

29 augustus 2022 om 19:29

Memphis zal echt niet naar PSV willen. Heeft al meerdere keren aangegeven alleen naar een topclub te willen en PSV zal zijn salaris niet kunnen betalen

29 augustus 2022 om 19:36

Zou fantastisch zijn als depay terug zou komen, maar die wil echt geen Europa league spelen met psv.

29 augustus 2022 om 19:33

Het is geen Ajax he die het geld niet nodig heeft en nee kan zeggen. 40 op safe of volgend jaar voor minder als hij een zwak jaar heeft en geblesseerd raakt. Misschien wordt die beter en bepalender en gaat die volgend jaar voor meer weg maar hij speelt europa leauge.

29 augustus 2022 om 19:52

We moeten niet doen alsof je alleen voor topbedragen weg kan als je CL speelt. Tchouameni van Monaco ging voor 80 miljoen naar Real Madrid en had nog nooit CL gespeeld, zelfs in de EL niet veel bijzonders. Dus ja, CL helpt mee, maar is niet een absolute must als je een mooie stap wil maken voor veel geld.

29 augustus 2022 om 21:18

Nou scheelt het behoorlijk dat Monaco een uitstekende naam heeft als opleidingsinstituut, iets wat PSV toch in mindere mate heeft. Ook leeftijd en potentie schelen nogal.

Achter op de fiets wegbrengen!
Overgewaardeerde speler die al tijden niets laat zien behalve dat hij blind is!

29 augustus 2022 om 19:20

Qua spel blinkt hij niet uit maar in 8 wedstrijden betrokken bij 10doelpunten....Hij is op dit moment evengoed belangrijk voor het elftal. Blijft hij bij psv dat zit hij met zekerheid bij de WK selectie....

Wel een hele gezonde tussenstap. Hier heeft Virgil via Willem II, FC Groningen en Celtic ook nog gezeten.
Stapje voor stapje.

Je bent kei gek als je een speler zo laat nog laat gaan. Dan verliest de Eredivisie dadelijk zowat hun 2 beste spelers en dat terwijl de tranfersferperiode voor NLse clubs een dag eerder gesloten is.

Mmm do or die optie ? Als je het bij die club redt maak je kans op een overstap binnen de premier league, beetje ala Gini.
Denk nog niet goed genoeg voor de top in Engeland

40 miljoen voor zo'n speler. Als je hem intensief scout dan zie je toch dat hij die 40 miljoen nooit waard is. Leuk gokje voor max 20 miljoen zou ik zeggen. Zie hem het niet redden in de premier league. Handelingssnelheid te laag en in de eredivisie kan die dat nog compenseren met zijn fysiek. In de premier league gaat hem dat niet lukken.

29 augustus 2022 om 19:23

40 is marktconform. Snelheid, actie en een goed schot in de korte hoek.

29 augustus 2022 om 19:26

Ik denk dat er van die vrij weinig te zien gaat zijn. Gaat de snelheid omhoog, dan heeft die een probleem. Ook bij het Nederlands elftal zie ik hem vrij weinig tegenstanders passeren en heeft die vooral moeite om de bal onder controle te krijgen. In de PL moet de aanname meteen goed zijn en ik zie het hem dat niet redden

29 augustus 2022 om 19:50

@ducktaildo hilarisch ben je. Spelers worden ook gekocht op potentie en dat heeft Gakpo zeker. Ik denk dat hij oprecht kan verrassen met een mooie stap.
Jij probeert hier enkel te provoceren. Gakpo heeft in ieder geval in de eredivisie uiterst productieve speler te zijn met veel assists en doelpunten. Andere spelers worden voor 100 miljoen verkocht puur op potentie en niet wat die speler heeft bewezen. Dan is Gakpo zeker wel minimaal de helft waard

29 augustus 2022 om 19:57

Reqengi. Provoceren? Ik oordeel gewoon op wat ik zie. En ik zie er geen speler in die mee kan komen op PL niveau. Dat mag ik toch vinden? Ik vind dat die de laatste 2 jaar haast geen ontwikkeling heeft ondergaan. Speelt hij 4x slecht dan zit die zo op de bank en de volgende stap is de tribune. Zie hem over 2 jaar wel weer gehuurd worden door PSV omdat zijn situatie een beetje uitzichtloos is geworden. Maar jij mag niet dezelfde mening delen en wat wegzetten als provoceren. De speler van 100 miljoen waar jij het over hebt vind ik ook veel te veel geld en zie hem ook geen succes worden bij United.

Tsja. Dit is het directe gevolg van het feit dat PSV zo heeft staan schutteren tegen Rangers. Met bereiken van een CL poule had je 35 miljoen met gemak kunnen en moeten afslaan. Nu vrees ik een beetje voor de Eredivisie en PSV dat dit pareltje voor ons verloren gaat.

29 augustus 2022 om 19:29

Ik vind het beetje een lokaal pareltje. Heerlijke voetballer, maar ook vaak niet.
Mooie tussenstap, maar een extra jaar PSV zou hem stiekem ook niet slecht uitkomen.

29 augustus 2022 om 20:08

Waarom zou dat het gevolg zijn van het niet bereiken van de cl. PSV kan hem heus wel houden hoor. Daarnaast als ze hem nu nog verkopen wat ga je dan doen? Zie met 35 miljoen met nog ongeveer 48 uur je elftal nog maar is te versterken. Als ik PSV was zou ik hier absoluut niet mee akkoord gaan. Dan nog maar een seizoen in het shirt van PSV en hopen dat hij volgend seizoen minstens hetzelfde waard is.

Is misschien niet de club waar je op zit te wachten als Gakpo zijnde echter is het wel de ideale tussenstap net zoals Wijnaldum en Van Dijk. Bij Arsenal en united zal die geen basisplek krijgen. Al met al een vrij goede keuze na mijn mening.

Beetje raar bericht waarin VZ zegt dat de vraagprijs naar verluidt 40mil is, we lezen toch al een paar weken dat het 50mil is?! Of hij het waard is, is een tweede.Als hij zou gaan moet PSV wel een leuke speler uit Zuid Amerika halen en dan het liefst eentje die er ook direct kan staan. Mag best 10-15mil kosten maar met John de Jong aan 't roer heb ik er weinig vertrouwen in.

29 augustus 2022 om 19:51

Ik begreep dat de vraagprijs van 50 miljoen eerste instantie voor United was. Ik las eerst voornamelijk dat ze het transferrecord wilde breken.

Ja kijk dit vind ik nou de perfecte club voor Gakpo. Een middenmoter in de PL, beter gaat het ook echt niet worden. Hij is gewoon van het niveau El Ghazi. Bij vlagen erg goed, maar met de nadruk op ‘bij vlagen’. En ja, PSV moet dit gewoon doen, 40 miljoen ga je er niet snel weer voor krijgen.

Denk een goede tussenstap voor Cody, maar zo laat op de markt mag het wel wat hoger nog. 45, 50 miljoen en dan maar hopen dat we een backup plan al in het vliegtuig hebben zitten.. en aub geen gevalletje bruma dit keer..

Wijnaldum had dit destijds ook gedaan met Newcastle United. Als die daar slaagt dan kan hij een stap maken naar de top, mits hij zich natuurlijk goed ontwikkeld. Denk niet dat hij klaar is voor de top zoals bij United. Spelen in de PL is natuurlijk ook een enorme ervaring. Maar ja wil hij naar een ploeg die eigenlijk voor degradatie speelt is de vraag.

Zo net voor de transferdeadline moet je minimaal 15 miljoen meer krijgen anders geen deal. Je gaat nu geen goede vervanger meer halen

Een soort van Wijnaldum route. Niet gelijk bij een grote top ploeg, maar eerst eronder bewijzen en wellicht na 1 of 2 jaar weer verkassen. Laat maar zien wat je kan. Zou me niet verbazen als hij toehapt. Qua salaris een flinke sprong

Zou het voor Gakpo nou niet beter zijn om eerst gewoon naar dit soort clubs te gaan hoeft niet perse Southampton te zijn maar gewoon naar een middenmoot Engeland of Duitsland, gelijk naar een topclub hebben we al zo vaak mis zien gaan

Het voordeel zou ik denk ik zijn dat hij daar meer zal spelen dan bij Man Utd. Alhoewel niet zoveel als bij Psv denk ik dat het WK dan niet op de tocht komt te staan voor hem. Is ook een mooie tussenstap. Vanuit Southampton hebben er velen een mooie transfer gemaakt. Mane of VVD bijv.

United zie ik zich ook niet meer melden deze transferwindow. Gakpo is, weer, door het ijs gezakt tegen Rangers. Als het niveau wat hoger wordt en de druk op hem toeneemt, haakt hij nagenoeg altijd af. Dat is geen uitzondering meer, helaas. Ook heeft hij te weinig andere kwaliteiten om in een mindere periode nog iets toe te voegen, zodat dat tenminste nog zijn ondergrens iets verhoogt/het makkelijker te accepteren maakt. Wat dit bod betreft, zou ik het doen als ik PSV was. Gewoon een zeer goed, marktconform bod. Natuurlijk nog wel even kijken hoeveel eruit te persen is, maar het lijkt mij dat er met dit openingsbod een mogelijkheid is dat in ieder geval de clubs eruit komen. Of dit een club is die Gakpo zelf ziet zitten, vraag ik mij echter af. Volgens mij wil hij nu wel erg graag naar de Champions League namelijk.

29 augustus 2022 om 19:23

En dan mag hij nog hopen dat Southampton niet in een degradatiestrijd terecht komt. Dan ligt de druk als aanvaller ook nog een stukje hoger.

29 augustus 2022 om 19:36

Je begrijpt dat een club als PSV wel gewoon ambitie heeft toch? Een van de doelen gekoppeld aan die ambitie is de Eredivisietitel. Die kans is simpelweg gewoon enorm veel hoger met een Gakpo aan boord. De prijs hieraan gekoppeld is ook al minimaal 35 miljoen aan startpremie dus zeg jij het maar, laten gaan want marktconform?

Dit is gewoon een speler net zoals Antony dat voor jullie was die je niet moet laten gaan als clubs niet te veel betalen. Ik zou dit bod dan ook gewoon keurig afwijzen binnen een uur.

29 augustus 2022 om 20:19

Ik zeg marktconform, maar niet dat ze dit moeten accepteren. Gewoon kijken hoeveel er nog uit te halen is. En ben het met je eens hoor, maar dat is gokken. In jouw scenario kan je ook 2x een grote financiële klapper missen, terwijl je nu zeker 1x een klapper kan maken en wellicht alsnog kampioen wordt zonder hem/met een goede vervanger. Maar goed, mij maakt het niet perse uit wat PSV doet, maar ik vind dit wel echt een keurig openingsbod.

Gewoon doen Cody en dan over 2 seizoenen een transfer maken naar Ajax als vervanger van Tadic😁😁

Misschien een minder aansprekende club maar dit is toch gewoon een goede vervolgstap voor Gakpo. Als hij het daar vervolgens laat zien zal hij echt weer wederom een stap omhoog kunnen zetten.

Fors bod... Goede clickbait weer. Gelukkig gebruik ik een adblocker.

Off: Leuk man, is net vandaag mijn Southampton shirt uit 2014/15 stuk gegaan in de wasmachine. Als dat geen teken is!

On: Als het doorgaat hoop ik voor hem dat het een soort Danjuma verhaal kan worden. Staat ie wel elke week in de basis, mag je alleen hopen dat het geen degradatiestrijd wordt dit seizoen. Ben benieuwd of Gakpo het werk kan verzetten op het veld om tot de laatste minuut te strijden in iedere wedstrijd. Zie hem eerlijk gezegd liever naar Arsenal gaan, die gaan vooralsnog ook als de brandweer in de competitie.

OK iets meer eruit slepen en dan moet Gakpo deze stap maken. De perfecte tussenstap. Niet meteen naar een topclub gaan.

29 augustus 2022 om 21:22

Goede reactie

Zolang wachten dan wil je gewoon weg ! En maar wachten anders tekenen je toch wel bij ! Kan toch ook niet zolang mij werkgever laten wachten !
Blijf gewoon jaar psv en gaat dan na grote club N en zeg t gewoon eerlijk op tv ! Poppenkast gedoe

Lachwekkend hoe sommigen zich hier als iemand opstellen alsof zij het woord hebben in het transferbeleid. Zoveel meer, dan praten we.. 😂
Wie ben “jij”!?

Dit zou een mooie Wijnaldum route kunnen zijn. Maar het kan ook uitmonden in een Luuk de Jong route

Ik denk niet dat PSV op korte termijn een goede vervanger kan halen. Dus heb liever dat hij blijft. Zul je zien dat ze dit accepteren en dan met Kluivert en El Ghazi aankomen..

29 augustus 2022 om 19:29

Ik geef jou op een briefje, dat die twee gewoon prima gaan presteren.
Als je ze kan binnenhalen en veel geld kan overhouden, dan ben je spekkoper.

Kan beter nog n jaartje psv doen en laten zien dat het een groot talent is. Meer body krijgen en blessurevrij blijven dat heeft die jongen nodig ook met het oog op het wk

Moet bij PSV blijven ander wordt het de competitie wel erg saai

Als er zicht is op een snel akkoord met een opvolger en eventuele andere versterkingen, dan lekker akkoord gaan met 40 miljoen + bonussen/doorverkoop.
Gakpo is een aardige speler, maar niet onvervangbaar.

40 miljoen gelijk doen. Ga je er niet meer voor krijgen, hij is best wel een choker.

Gewoon doen Cody. De top in de PL is momenteel nog te hoog gegrepen. Bij de clubs die eerder genoemd werden (United en Arsenal) wordt er verwacht dat je er gelijk staat. Bij Southampton krijg je de kans om fouten te maken en je te ontwikkelen. Niks mis met een Wijnaldum/Van Dijk route!

Goede club, Psv wist dat Gakpo niet zou blijven. Hij is al weken met zijn hoofd er niet bij.
Blijft hij toch, omdat clubs het bedrag niet willen betalen dan zal Psv doen alsof ze blij zijn, maar intussen flink balen. Je wil en moet per slot van rekening spelers kunnen verkopen. Hiermee geef je toch aan dat je spelers zich ontwikkelen en dat je succesvol was.
Feyenoord plukt de vruchten van de Conf. League finale
€35 tot €40 is bijzonder hoog voor een speler die Europees niets heeft laten zien, maar ik gun hem een transfer en als het buitenland wil betalen, dan
hoe meer hoe beter

29 augustus 2022 om 20:18

Waarom zou PSV niet blij zijn als hij blijft. Met Gakpo is de kans op een 1e of 2e plek dus directe cl plaatsing veel groter dan zonder Gakpo. Natuurlijk moet je een keer spelers kunnen verkopen maar dat zou je ook gewoon na afloop van dit seizoen kunnen doen. Gakpo is ook gewoon de beste speler van PSV en naar mijn mening

Een vervanger staat niet klaar en het is extreem laat om jezelf nog te kunnen versterken. Het zal best dat Feyenoord vruchten plukt maar we moeten niet doen of PSV dat nooit gedaan heeft, PSV heeft vorig seizoen ook nog voor meer dan 50 miljoen verkocht.

Er zijn nog maar een paar dagen te gaan. Psv heeft het geld nodig aangezien ze nog flink wat leningen hebben openstaan. Psv kan het niet veroorloven om voet bij stuk te houden omdat Gakpo ook best blessuregevoelig is en als je pech hebt ligt die er even uit en gaat die volgend jaar voor minder de deur uit.

Lekker laten gaan voor 35 mln. Prima bedrag.

Dit is een stap opzij. Wordt kotsmisselijk van het feit dat al die Engelse subtoppers, middenmotors en alles wat daaronder zit zomaar effe topspelers kunnen kopen uit de andere top en subtop competities. Als Gakpo naar Southampton gaat dan maakt hij sportief een stap opzij. Dan kan hij beter bij PSV blijven. Als er Engelse subtoppers zouden aankloppen dan zou ik het nog wel begrijpen maar Southampton is een team wat eindigt tussen plek 10 en 15 in de PL. Dit moet Gakpo niet willen. Van Antony, ondanks dat hij een gefrustreerde, ondankbare zeikerd is naar Ajax toe, kan ik het wel begrijpen dat hij de stap wil maken omdat Man Utd degene is die aanklopt. Als Arsenal, zou aankloppen zou ik het begrijpen maar niet met een clubje als Southampton. Gakpo heeft ook het WK waar hij rekening mee dient te houden en hij zal wel een basisplaats hebben daar denk ik maar hij is niet klaar voor een top 5 competitie. Dat heeft hij in wedstrijden tegen Monaco (4x), Benfica (2x), Sociedad (2x), Leicester (2x) en Rangers (2x) wel bewezen. Hij kon niet eens in 1/3 of de helft van die 12 wedstrijden uitblinken dus laat staan dat hij op PL niveau iedere paar weken gaat uitblinken.

30 augustus 2022 om 18:01

Gakpo dient met niemand en nergens rekening mee te houden! Wat een achterlijk geklets… en opzij hoe dan? Je gaat in de PL spelen dat is wel even wat anders dan Volendam! Tevens gaat hij qua salaris er 3x of 4x op vooruit, dus hoezo opzij?

30 augustus 2022 om 19:06

Gakpo speelt geen Europees voetbal bij Southampton terwijl PSV wel consistent Europees speelt. Hij zal met zijn kont op eigen helft staan omdat er zoveel betere teams zijn dan Southampton en vanwege de transfersom die hij Southampton kost wordt er wel verwacht dat hij bijna iedere keer het verschil maakt en dat heeft hij tegen Benfica, Monaco, Sociedad, Leicester en Rangers dus niet gedaan. De meeste van die teams waar hij niet tegen uitblonk zijn ook gewoon PL niveau, de competitie waar hij dus naartoe wil omdat hij denkt dat hij er klaar voor is.

Voor een speler die alleen uitblinkt tegen Excelsior en in de Mickey Mouse League is dit toch een prima bedrag 35/40mil of zie ik dat verkeerd?

Gelijk doen ! Veel geld voor een matige speler. Nog geen 1 top wedstrijd geïmponeerd

Een betere optie dan ManU. Hier is het niet erg als het een keer niet goed gaat. Je kan altijd nog hogerop gaan spelen. Hier gaat hij wel minuten maken om de kans op het WK niet te verliezen. En momenteel gaat er geen een speler uit de Eredividie slagen in de top van de PL.

Beter blijft hij en kan hij constanter worden, niet alleen tegen de subtop en daaronder in de Eredivisie maar vooral ook tegen Ajax, Feyenoord en AZ. Ik wil hem wel zien spelen in de EL en daar indruk maken.ik geloof nog niet echt in hem als topper.

Verstandig z'n tussenstap.

Mooie club als opstap! Minimaal 50 miljoen + Minimaal 15% doorverkoop percentage.

Mooie tussenstap voor Gakpo, vraag dat maar aan Virgil en Mane. Met deze transfer krijgt hij alsnog de kans om zich te laten zien tegen CL waardige tegenstanders. Twee jaar vlammen bij Southampton en je kan een stap omhoog maken naar de top van de PL.

Geloof er niks van. Southampton’s record transfer is 25.10 miljoen en dat gaan ze nu opeens, al dan niet bijna, verdubbelen. Echt niet. Daarbij hebben ze dit jaar amper spelers verloren en wel voor meer dan 50 miljoen 5 spelers gehaald. Absoluut geen kans dat die zoveel geld neerleggen voor 1 speler.

Kijk, dit is nou een goede stap. Eredivisie speler die laag instapt in de Pl. op deze manier is de kans van slagen denk ik veel groter.

55 miljoen vragen als hij zelf nog niet kan beslissen had ik niet verwacht van Gakpo.Hij zet PSV wel in een moeilijke situatie. Had eerder moeten beslissen over een transfer. Speelt geld toch een belangrijke rol en heeft Gakpo toch dollar ogen jammer voor zijn carrière. Geld is macht maar hier stinkt het !!!!!!

Soto is een prima stap. Beetje duur alleen. Sini schat ik hoger in. Heeft leeds united goed gehandeld

Wat voor voetbal speelt Southampton? Tegen United zag het er best leuk en aanvallend uit, in dat geval een goede tussenstap. Zolang hij niet zoals Berghuis / Alireza / Ruiz etc naar een club gaat waar je vooral moet verdedigen.

Als je er 40M voor krijgt is het toch mooi, hij is belangrijk voor PSV maar zodra het niveau omhoog gaat heb je gewoon te weinig aan hem behalve z'n spelhervattingen. Voor hem zelf is Southampton ook een goede club waar hij rustig de tijd krijgt om zich te verbeteren, heeft op dit moment nog niets te zoeken in de top of subtop.

Hasenhüttl is ook een geweldige coach voor aanvallend talent.

Dit is al te veel eigenlijk, gewoon pakken.

Ik hou wel van stevig onderhandelen. PSV hou de poot stijf! Jullie kunnen echt wel meer krijgen. En Gakpo jij een mooiere club.

Klinkt als winst voor psv en gakpo.
Psv krijgt een gigantisch bedrag en gakpo naar engeland bij een club die beter bij hem past dan ManU of Arsenal.

En als hij nog wat stappen weet te maken kan hij daarna altijd nog de stap maken naar de (sub)top van Engeland.

40 miljoen en weg is hij. Ook een goede stap voor hem om te wennen aan het tempo daar. Dan kan hij na 2 seizoenen naar de top 6.

100 miljoen en geen cent minder, onee dit is psv en de td is john de jong. Dat wordt dus 35 miljoen plus bonus.

Ga maar eens in de Europa League kijken hoe belangrijk je bent voor het team en wat een goede volgende stap is. Ben totnutoe niet onder de indruk.

PSV moet alles boven de 30 accepteren voor de gehypte Gakpo. Zal de top niet halen, maar een carrière in de middenmoot en lekker cashen is toch prima.

29 augustus 2022 om 20:39

Ach ja er zijn zoveel spelers in de eredivisie die de top niet halen. Voor eredivisie begrippen is hij een topper. 30 miljoen is een koopje op 30 augustus voor het grootste talent van PSV met een 4 jarig contract. Zie jezelf dan nog maar is te versterken met zo'n bedrag in zo'n korte tijdsperiode. Simpelweg onmogelijk. Dus zeker niet doen als PSV zijnde.

Op het eerste oog niet de meest interessante club om heen te gaan, maar dit is wel een club die over het algemeen niet koopt om het kopen, maar waar nog beleid gevoerd wordt, en dus denk ik dat Southampton een goede opstap kan zijn naar de echte op.

50 miljoen vragende, ja dat “kunnen” ze vragen maar Sorry dit is na zijn performance niet meer haalbaar lijkt me…

Southampton is een prachtige club waar Gakpo zich kan bewijzen dat hij dit niveau aan kan. Fantastische stad en mooiste regio van Engeland. Een club als United is qua geschiedenis en uitstraling natuurlijk groter maar het is daar al jaren een puinhoop. Geen team maar allemaal individuen. Ik hoop dat ten Hag de boel gaat veranderen anders zie ik het daar somber in. Gakpo lekker naar southhampton

Denk dat PSV blij mag zijn met 40 miljoen. Hij heeft nog niet één seizoen blessurevrij en zonder vorm verlies afgemaakt bij PSV…

Eerst maar eens zien of het doorgaat, want het blijven wilde geruchten,

Maar Southampton is toch wel een symapthieke club. Matt "le God" Le Tissier, Marians Pahars, Lundekvam, Egil Ostenstad. Heerlijk cult team eind jaren '90. Mooi shirt alleen eeuwig zonde dat The Dell is ingewisseld voor een 14 in het dozijn stadion

Hij wil zo graag Europees voetbal spelen dan moet je niet naar Southampton gaan. Of wachten op een betere club of nog een jaartje vlammen en kampioen worden en zeker zijn van het WK als basisspeler

Als hij verstandig is blijft hij nog een jaartje bij Psv
Er zit nog genoeg groei in die jongen, en hij is nog jong.
Kijk maar eens om je heen van al die jongens die voor het grote geld gingen.
Zitten nu meestal op de bank, en als je bij jou club blijft, speel je gewoon iedere week voetbal, niet op de bank wachtend tot je in mag vallen. Gebruik je verstand, dat grote geld komt vanzelf

Meteen toehappen.
45 mio
Tegen Monaco niet gezien. Tegen Rsngers aardig maar geen top. Dan is 40 mio echt heel veel

PSV moet accepteren? Niet accepteren? Wat nou als Gakpo graag weg wil, heeeeel graag weg wil? Ik denk dat dat het geval is. Het zit hem en goed voetbal flink in de weg. Het is mooi geweest. Ga ervoor Cody.

Voor Man Utd denk ik nog iets te licht. En dan zou dit een mooie stap zijn. Spaanse of Duitse teams gaan dit bedrag ook niet neerleggen, dus als er 50M wordt geboden is iedereen blij denk ik. Gakpo heeft het in de topwedstrijden ook nog niet echt laten zien en is erg blessuregevoelig. Dus mocht je er een topper voor terughalen hoeft het helemaal geen gemis te zijn.

Man man man wat een geld sjees… voor een middelmatige speler. Maar goed, lekker laten gaan, klaar en weg ermee!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren