Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Ramalho door operatie enkele maanden niet inzetbaar bij PSV

Laatste update:

PSV moet het de komende maanden stellen zonder André Ramalho. De 29-jarige Braziliaan is deze week geopereerd aan een enkelblessure die hij opliep tijdens de laatste wedstrijd voor de winterstop, tegen Go Ahead Eagles. Zijn revalidatie zal naar verwachting enkele maanden duren, zo meldt de Eindhovense club via de officiële kanalen.

Ramalho viel in de thuiswedstrijd tegen Go Ahead Eagles na een half uur spelen uit met een enkelblessure en moest zich laten vervangen door Armando Obispo. De blessure leek ogenschijnlijk mee te vallen, maar is toch zwaarder dan verwacht. Ramalho is deze week onder het mes geweest en moet enkele maanden revalideren. Dat doet hij in Nederland, zo maakt PSV bekend. Het uitvallen van Ramalho is een flinke domper voor PSV. De centrumverdediger geldt als vaste waarde binnen het elftal van Roger Schmidt en kwam sinds zijn komst naar PSV tot 31 officiële wedstrijden voor de Eindhovense club.

Het nieuws rond Ramalho volgt in de week dat PSV zijn interesse in Riechedly Bazoer kenbaar heeft gemaakt. De centrumverdediger van Vitesse loopt komende zomer uit zijn contract in Arnhem en is toe aan een nieuwe uitdaging. Vitesse verlangt naar verluidt zo'n anderhalf à twee miljoen euro voor Bazoer, mochten clubs hem nog deze winter willen losweken. Naast PSV zijn ook Feyenoord, Benfica en Sporting Portugal geïnteresseerd in de diensten van de zesvoudig international van het Nederlands elftal.

Volgens het Eindhovens Dagblad gaat PSV zich oriënteren op de transfermarkt voor een vervanger van Ramalho. De Eindhovenaren hebben nog zes verdedigers over. Daarvan lijkt Jordan Teze de meest aangewezen persoon om Ramalho te vervangen. Het jeugdproduct speelde afgelopen seizoen ook al veelvuldig als centrale verdediger, maar verhuisde vervolgens naar de rechterkant. Ook Obispo zou de plek van Ramalho kunnen innemen. PSV speelt op 23 januari de topper tegen Ajax.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Snel Bazoer ophalen voor 2 mil

7 januari 2022 om 14:19

Teze neerzetten. Die moet niet zo zeuren dat ie een back is, hij was vorig jaar super centraal achterin.

7 januari 2022 om 14:33

Super is overdreven. Hij deed het wel goed, maar zelf denk ik dat Obispo een betere speler is dan Teze. Vraag me alleen af wat ze met Boscagli gaan doen als Sangare naar de Afrika cup gaat. Anders worden de aantallen wel dun achterin.

7 januari 2022 om 14:47

Ik kan me weinig fouten van Teze herinneren. Met zijn snelheid is hij een belangrijk wapen achterin. Obispo en Teze achterin en Boscagli en Veerman op het middenveld.

7 januari 2022 om 15:35

Memphisdepay || Waarom vind je obispo een betere speler? Hij heeft dit seizoen al meer fouten gemaakt dan Teze het algehele seizoen vorig jaar.

7 januari 2022 om 14:40

Denk je dat hij voor 2 mil. Op te halen is?

7 januari 2022 om 14:46

Wellicht, hij is immers over een half jaar transfervrij.

7 januari 2022 om 14:54

Doekhi ook, PSV schijnt afgelopen zomer al geïnformeerd te hebben. Betere optie denk ik.

7 januari 2022 om 15:14

Doekhi zou ik ook gaaf vinden! Heeft die nog samengespeeld met Obispo toen die bij Vitesse zat? Dat zou ook gunstig zijn.

7 januari 2022 om 15:15

Doekhi is ook meer een verdediger dan Bazoer. Ook geen onverdienstelijk kopper volgens mij. Lijkt me inderdaad een betere keuze, ook omdat Bazoer wat bagage uit het verleden heeft?

7 januari 2022 om 15:18

Ja klopt, maar op een of andere manier bakte Obispo er vrij weinig van bij Vitesse, dus ik vraag me af of dat gewoon een ongelukkig duo was met Doekhi, of dat Obispo daadwerkelijk beter is geworden.

7 januari 2022 om 15:22

Obispo was gewoon degelijk bij Vitesse, net als doekhi imo. Beide waren wel 2 jaar jonger dan nu natuurlijk en dat seizoen is natuurlijk afgebroken vanwege welbekende redenen. Ik denk dat je er nu een prima duo aan hebt.

7 januari 2022 om 15:27

Vitesse fans waren niet bepaald tevreden met hem destijds.

7 januari 2022 om 16:24

Doekhi en Bazoer natuurlijk 2 compleet andere spelers. De eerste veel meer een pure verdediger terwijl de 2e een inschuivende voetballende verdediger is. Ik vind Bazoer wel echt de betere van de twee. En ik denk dat je aan zijn veelzijdigheid ook meer hebt in de toekomst.

7 januari 2022 om 16:24

Doekhi is de betere keuze inderdaad, maar of dat nou het niveau is waar PSV naar opzoek moet... Ahmedhozic van Malmö lijkt me wel een interessante maar die zit in een vergelijkbare prijscategorie als Veerman denk ik. Miljoen of 4-6.

7 januari 2022 om 15:54

Dat is grappig ja. T is ook wel een beetje opportunisme van de voetbalsupporter in het algemeen, nietwaar? Beetje football manager wereld.

7 januari 2022 om 15:57

Valt ook gewoon reuze mee. Heb je iemand gehoord toen Gotze, Gakpo, Zahavi en Madueke geblesseerd waren?

7 januari 2022 om 15:57

Cv s heeft psv niet veel. En kijk even naar de blessure boeg.

Mag Obispo zich laten zien. En wellicht goed om nog een centrale erbij te halen.

7 januari 2022 om 14:08

Staat obispo niet vaak op Boscagli's plek, links centraal? Zou graag Teze weer willen zien op rechts centraal. Deed hij vorig jaar zeer verdienstelijk

7 januari 2022 om 14:11

Ja, maar Teze richt zich nu ineens op de RB positie. Voor nu wel dikke kans dat er tegen Ajax met een Obispo - Teze centrum wordt gespeeld aangezien Boscagli nu door het ontbreken van Sangaré de enige CVM in de selectie is… geen lekker vooruitzicht.

7 januari 2022 om 14:13

Teze moet daar komen staan. Meest onderschatte cv van Nederland. Wint eigenlijk elk persoonlijk 1 op 1 duel.

7 januari 2022 om 14:13

Obispo is linksbenig maar hij kan ook aan de rechterkant spelen. Een extra rechtsbenige cv halen (of huren) lijkt me niet overbodig.

7 januari 2022 om 14:15

Met Teze / Obispo moet dit toch op te vangen zijn? Wel slechte timing ivm met missen van Sangare. Zijn toch de twee die in de as veel weghalen.
Je zou veerman nog als 6 kunnen proberen en boscagli naar ahter kunnen zetten. Maar dan mis je wel duelkracht.

7 januari 2022 om 14:18

Ja er moet eens iemand een serieus gesprek hebben met Teze. En hem vertellen dat hij niet geschikt is voor rechtsback. Maar hij zal zelf denken kansloos te zijn voor Oranje als hij zich focust centraal achterin. Concurrentie is daar natuurlijk moordend

7 januari 2022 om 15:36

Maarten. || ik denk inderdaad dat, dat zijn beweegreden is geweest. Centraal achterin zit het Nederlandse elftal voor de komende 10 jaar wel goed.

Dat wordt dan ook Bazoer vast leggen zo snel mogelijk.

7 januari 2022 om 14:09

Hope so

7 januari 2022 om 14:12

Het zou me niet verbazen als die maandag gepresenteerd wordt nee. PSV zal in ieder geval iets moeten. Alleen met Teze verder kan echt niet. Bazoer is alleen wel een heel ander type speler. Betwijfel of hij in zo'n 4 man's verdediging als PSV verdedigend goed genoeg is.

7 januari 2022 om 14:17

Dat er een vervanger moet komen, is iedereen het wel mee eens. Maar Bazoer? Die speelt echt op een heel andere manier bij Vitesse, die is daar echt een soort libero die naar hartelust kan opstomen en doen wat hij wilt. Als hij bij PSV gaat spelen, zal hij veel behoudener moeten spelen. Ik weet niet of hij dat kan en wil. Voor nu zou ik gaan spelen met Obispo en Boscagli.

7 januari 2022 om 14:23

Ja eens hoor. Speelt bij Vitesse heel anders. Maarja, vind maar eens een betaalbare CV nu die kwalitatief goed genoeg is.

7 januari 2022 om 14:25

Absoluut waar, nu het nieuws ook naar buiten is gekomen dat hij er een paar maanden uit is, wordt elke optie ook weer een paar procent duurder. Hopelijk vinden we een goede optie en anders gewoon de jongens die we hebben vertrouwen geven.

7 januari 2022 om 14:29

Met de huidige groep is denk ik bijna niet te doen, zeker komende 3/4 weken niet. Zonder Sangare moet je al schuiven met spelers zoals Boscagli waarschijnlijk. Dan hou je Teze en Obispo over, zonder back up. Vrijwel niet te doen.

7 januari 2022 om 15:13

@rubentje13 - Dat denk ik niet. De onderhandelingspositie van Vitesse is namelijk niet sterk en PSV hoeft Bazoer niet per se te kopen. Ik denk dus niet dat de prijs verandert na dit bericht. De vraag is denk ik vooral of PSV doorpakt en wat Bazoer wil. Het buitenland lijkt me niet verstandig, maar dat weerhoudt voetballers tegenwoordig niet om het toch te proberen.

Balen zeg voor hem! Maar ook voor PSV. Zou Teze de voorkeur krijgen of obispo?

7 januari 2022 om 14:09

Obispo staat meestal links. dus ik denk dat Teze Ramalho gaat vervangen.

7 januari 2022 om 14:10

Ik vind Obispo beter dan Teze, dus voorkeur voor Obispo. Twee linksbenige cv’s hoeft geen probleem te zijn

7 januari 2022 om 14:14

@rubentje13 volgens mij zijn Obispo en Teze wel gelijkwaardig ongeveer. dus ik zou Obispo achter de hand houden.

7 januari 2022 om 14:15

Nee Teze is puur verdedigend op rcv echt een onderschatte vakman imo. Obispo heeft wat meer voetbal in zich.

7 januari 2022 om 14:18

Teze is verdedigend technisch gezien beter dan Obispo. Maar Obispo heeft meer kracht en brengt voetballend meer. Bovendien denk ik dat Obispo qua coaching beter is dan Teze. Daarom zou heb ik liever Obispo dan Teze. Al heeft Teze het vorig jaar uitstekend gedaan.

7 januari 2022 om 14:21

@rubentje13 misschien is Obispo voetballend wel beter dan Teze. maar met Boscagli hebben we al een voetballende verdediger toch? of zie jij het liefste twee voetballende verdedigers naast elkaar?.

7 januari 2022 om 14:24

Tis net de voorkeur die je hebt. Ik zie liever Obispo, die het op basis van zn vertoonde spel ook zou verdienen. Het allerliefst zie ik tegen Ajax Boscagli op t middenveld en achterin Teze - Obispo.

7 januari 2022 om 14:29

Ruben grotendeels wel eens. Teze is wat timide in z'n communiceren. Obispo laat zich meer gelden.

7 januari 2022 om 14:42

Ach ja, Tactisch en qua ervaring is het duo Teze - Obispo niet zo best, maar in ieder geval wel een stuk sneller en fysieker. Als Ramalho en Boscagli nog slomer zouden zijn dan dat ze nu zijn, zouden ze achteruit lopen.

7 januari 2022 om 15:38

Rubentje13 || Obispo is ook goed voor minimaal een foutje per wedstrijd. Ik heb liever Teze, maar ik denk dat Roger toch voor Obispo gaat.

Volgens Orakel Aad geen probleem zij hebben de beste verdediger Obispo als back-up.

Dan zou de transfer van bazoer wel eens in een stroomversnelling kunnen komen.

7 januari 2022 om 14:16

Heeft hij ooit in een 4 mans verdediging cv gespeeld? Ik kan het me niet herinneren.

7 januari 2022 om 14:53

Dat kan, maar ik vraag mij af of Bazoer goed genoeg is voor een 4 mans verdediging. Bij Vitesse heeft hij een vrije rol achterin een vijf mans verdediging. Bij PSV moet hij dus veel gedisciplineerder spelen en kan hij minder naar voren stomen.

Dan kun je beter een andere speler gaan kopen óf met vijf verdedigers gaan spelen óf een Teze of iets in die richting de kans geven.

Zo, die zag ik niet aan komen. Flinke aderlating, ook al heeft hij laatste weken wat slippertjes. Dan zal Teze het moeten doen maar die overtuigd ook niet bepaald dit seizoen... Poe.

7 januari 2022 om 14:09

Op rechtsback ja. Centraal heeft hij nog niet gespeeld dit seizoen en dat deed hij vorige jaar wel heel goed.

7 januari 2022 om 14:14

Klopt, was vorig jaar erg goed. Maar dit seizoen weinig gespeeld, en als hij speelt op rechtsback waar hij niet heel goed is. Zonder ritme opeens CV spelen kan opzich, maar je hebt nu niemand achter de hand als Teze ook nog uitvalt. Zal iets bij moeten komen.

7 januari 2022 om 14:18

dat is zeker waar

Snel Teze weer daar neerzetten ipv op rechtsback waar hij er niets van kan.

7 januari 2022 om 14:31

@maarten. weet niet of je het is opgevallen. maar Mwene heeft de strijd op de RB al een hele tijd geleden gewonnen van Teze.

7 januari 2022 om 16:09

Hij zegt toch ook dat Teze centraal moet?

Ramalho was op het begin onmisbaar, maar was de laatste weken niet al te sterk. Tijd voor Teze om het de komende maanden te laten zien!

Teze er neer zetten. En misschien toch Bazoer vast binnen hengelen. Hoewel ik Ramahlo er sterk vond beginnen werd het steeds iets minder.

Vervelend voor Ramalho, maar met Teze hebben we al een goeie vervanger in huis die de plek van Ramalho kan overnemen.

Heel zuur voor hem, maar niet verkeerd voor Ajax. Ondanks een mindere periode is hij heel belangrijk voor PSV, maar tegelijkertijd is Teze ook zeer degelijk. Maar met het hele Corona gedoe en de Africa cup ligt alles weer helemaal open! Benieuwd naar hoe komende weken/maanden eruit zien

7 januari 2022 om 14:13

Niet verkeerd voor ajax? Teze is veel beter man.

7 januari 2022 om 14:23

Ramalho was was zwakker afgelopen weken, maar is qua coaching van achteruit wel echt mega belangrijk. Snapt precies het spelletje van Schmidt en stuurt daarmee het elftal van achteren aan. Bovendien reserve-aanvoerder en hij is gevaarlijker bij corners dan Teze.

7 januari 2022 om 14:26

coaching en aansturen en de opbouw van achteruit gaat hij wel gemist worden, Teze kan hard spelen maar is niet iemand die opbouw kan verzorgen. Teze kan geen spelers neerzetten..

7 januari 2022 om 14:31

Ik vind het hem juist heel erg tegenvallen kwa coaching. Heeft zelf vaak ook geen idee wat ie moet doen lijkt het. Doet echt maar wat. Teze heeft ook meer restwaarde dus zou hem gewoon lekker opstellen. Of Bazoer halen want die is beter dan allebei.

7 januari 2022 om 15:40

Blaugrana11 | Bazoer is goed alleen weet ik niet of die in een 4-mans verdediging kan functioneren

Ah dit is wel zuur. Wel kansen voor Obispo of Teze om hunzelf te ontwikkelen. Zal wel Obispo worden aangezien Schmidt daar meer fan van lijkt, ondanks Obispo niet rechtsbenig is zoals Ramalho, en Teze wel. Daarnaast richt Teze zich (onbegrijpelijk) op de RB positie.

Misschien dan toch een push voor Bazoer en anders is er nog Teze. Wel jammer dit, al is Ramalho nou ook weer niet zo goed zoals we onszelf in het begin misschien wijsmaakten, op het veld althans, hij brengt met z'n aanwezigheid en persoonlijkheid denk ik wel wat extra's naast het veld ook.

Oei oei wat een tegenslag voor PSV. Ze zitten in de hoek van de klappen.
Beste Ramalho veel beterschap!

Het blijft ze ook wel tegen zitten met blessures. Ook dit leek weer heel onschuldig.

Waarom is hij nu pas geopereerd als PSV 23 -12 de wedstrijd heeft gespeeld?

Begrijp dat er Kerst en O&N tussen zit maar lijkt me van belang voor PSV dat hij snel hersteld, scheelt toch weer ruim een week.

7 januari 2022 om 14:17

Misschien waren er geen bedden door corona?

7 januari 2022 om 14:27

Had dit antwoord al verwacht maar dat staat hier totaal los van dit soort operaties vinden in klinieken plaats niet in het ziekenhuis (spreek uit ervaring)

7 januari 2022 om 15:07

Verwacht dat hij feestdagen in Brazilië is geweest, nu terug is in Nederland en direct in Nederland ook geopereerd is.

Pfoe, dat is wel even flink balen voor PSV.
Na een enigszins twijfelachtige start is het wel een enorme sterkhouder geworden voor PSV.
Dan nog eens benieuwd hoe PSV corona buiten de deur gaat houden.

Rode loper wordt dus uitgelegd om voor ajax weer eens in Eindhoven te winnen.🤔

7 januari 2022 om 14:22

Hoezo? Vorig jaar speelde Ramalho niet bij PSV en als het goed is speelde Sangaré die wedstrijd ook niet mee, en toen kreeg Ajax 1 punt te veel en PSV 2 te weinig

7 januari 2022 om 14:35

Je benoemt precies het probleem, sangare is nu veel verder dan toen... heb er geen goed gevoel bij zonder hem.

7 januari 2022 om 14:45

Dat klopt, maar destijds speelden Madueke en Gakpo ook niet mee. Gakpo zal in elk geval gaan spelen - mits hij geen blessure oploopt - en ik dacht dat Madueke ook weer na de winterstop zou instromen. Zijn individueel twee toppers die gewoon een wedstrijd kunnen beslissen voor je. Plus het feit dat PSV in de breedte nu sterker is dan vorig jaar met Bruma, Doan en Guti die opgeleefd zijn en andere spelers zich goed ontwikkeld hebben (vertessen). Dan is het verlies van Ramalho en Sangaré groot, de winst op andere plekken is ook groot.

7 januari 2022 om 15:31

Ik moet het nog maar zien, als ajax zijn normale niveau haalt gaat het een hele lastige pot worden... tel daarbij op dat je je sterkhouder mist (sangare) en geen 12e man hebt in dit soort duels. Madueke reken ik verlooig niet mee, die moet eerst maar echt fit zien te worden en x aantal duels spelen om.in ritme te komen.

7 januari 2022 om 16:06

Ik vind ook absoluut niet dat PSV de overduidelijke favoriet is deze wedstrijd, maar ik vind ook niet dat er sprake is van een rode loper die uitgelegd wordt voor Ajax. Daarbij denk ik dat als PSV de optimale vorm heeft, ze ook maar erg lastig te verslaan zijn voor Ajax.

Je kan teze centraal zetten en mwene rechtsback en dan hevel je iemand van de eigen jeugd over maar wel eerst in overleg met van nistelrooij.

7 januari 2022 om 14:23

Nou mis je welk een voetballer vanuit achteruit wat Ramalho goed deed de opbouw verzorgen, wie gaat dat dan doen? Bazoer snel halen of anders de breker Obispo die fel is opstellen en ja Bosagli voor opbouw zorgen.

Wat een aderlating, dan maar Bazoer snel halen, dat is wel beste optie..

Jammer hoor. Voor psv wel een belangrijke speler volgens mij. Teze is een talent maar ik denk dat de verdediging hierdoor wel minder stabiel is dus er liggen kansen voor ajax.

Komt wel heel slecht uit. Met Sangare naar de Afrika Cup moet je Boscagli een linie naar voren halen, dus ben je ineens allebei je cv's kwijt. Gelukkig heb je met Obispo en Teze nog twee aardige cv's, maar het lijkt me wel handig om er nog iemand bij te halen.

Meest logisch als Boscagli en Obispo nu het centrum gaan vormen. Teze vind ik met zijn zwakke basistechniek een bron van onrust. En eerlijk gezegd zou ik het niet onlogisch vinden als extern een extra man wordt gehaald.

7 januari 2022 om 14:24

Dacht ik ook, is het beste optie. Ik zou bazoer echt nou wel halen....

Het zou toch zonde zijn als dankzij de Africa Cup, blessures en coronasituaties de topper dadelijk wordt gespeeld door twee teams die gehavend zijn. Dat is toch ook niet waar je als voetballiefhebber naar uit kijkt.

7 januari 2022 om 14:33

Achja ik heb ook Feyenoord - Ajax gezien nog niet zo lang geleden, die teams waren volgens mij nagenoeg compleet. De wedstrijd was niet om aan te gluren van beide kanten.

7 januari 2022 om 14:49

Dat was echt achterlijk slecht

Bazoer is nu wel nodig. Mocht er nog iemand uitvallen. Dan word de spoeling erg dun. En bazoer voor twee miljoen goed koop voor zijn kwaliteit.

7 januari 2022 om 14:27

PSV moet he nu direct halen, niet gaan aarzelen. Bazoer heeft wel kwaliteit..

7 januari 2022 om 14:36

En Bazoer woont zelfs nog in Eindhoven. Kan direct inschuiven want kent de club. Denk dat Psv nog wel 2 miljoen heeft liggen en Bazoer kan ook nog verdedigende middenvelder spelen heh.

7 januari 2022 om 14:50

zeker kwaliteit en ik denk ook dat wat er eerder is gebeurd niks meer betekent. Alleen is het geen verdediger voor een normale 4mans verdediging, of elk geval heb ik hem dat niet zien doen de laatste jaren, komen andere dingen bij kijken. PSV zou wel slim zijn om een gok te wagen als het maar 2 miljoen is.

7 januari 2022 om 15:06

Ik snap dat hij nodig is, maar dat is wel een voetballende verdediger. Ik zie Ramalho een spits wel uit de wedstrijd spelen, maar dat is toch niet zo Bazoer zijn ding? Ik denk dat er dan erg veel druk komt op de centrale verdediger naast Bazoer, vooral in de topwedstrijden.

Sterkte voor hem, vond hem sterk beginnen maar daarna erg tegengevallen.
Ik zou Teze daar neerzetten, deed het vorig jaar erg goed op die plek

7 januari 2022 om 16:45

Hey @mitchajax020 ben het met je eens dat Teze de beste vervanger is voor Ramalho.

Teze is centraal veel beter dan als back, dus die kan daar toch prima spelen? Maakte vorig seizoen een prima indruk.

Prima op te vangen met Obispo en Teze. Ik hoop zelfs dat dat het centrale duo de komende maanden wordt.

7 januari 2022 om 14:33

Ja en wie stuurt de spelkers aan? Wie zet ze goed neer? Dat kunnen Teze en Obispo niet. Die kunnen niet goed opbouwen vanuit achteruit...

7 januari 2022 om 14:41

Niet goed opbouwen? Obispo is voetballend niet eens heel veel minder dan Boscagli hoor. Daarnaast is Teze geen Boscagli of Ramalho aan de bal maar voor een centrale verdediger is hij naar mijn mening goed genoeg aan de bal.

7 januari 2022 om 14:56

Aansturen en opbouwen zijn twee verschillende dingen. Persoonlijk vind ik Obispo op beide gebieden wel capabel.

Oei!! Was centraal achterin echt een steunpilaar.

Lekker Teze centraal zetten! Kan ie naar mijn mening veel beter dan rechtsback.

Hallo, hou niemand over voor mijn scorito team zo... Eerst Haller weg, Nu valt Ramalho weg, en Mazroui hebben ze wel erg duur gemaakt.. dat wordt puzzelen..

On: lijkt me een sterkhouder voor PSV dus ben bang dat ze die wel gaan missen.

Jammer alweer een Psver geblesseerd. Ramalho begon uiterst goed en dominant, maar het is voor mij wel duidelijk waarom hij nooit boven Oostenrijk heeft gespeeld. Het is een sterke gozer die aanwezig is, maar hij valt best uit te spelen en z'n reacties zijn wat slomer.

Sneu voor Ramalho maar PSV mist hier precies niks aan. Teze op zijn plek en je gaat er op vooruit. Ik kan mij vorig seizoen slechts één fout van Teze herinneren, terwijl de fouten die Ramalho in een half jaartje gemaakt heeft niet op één hand zijn te tellen.

7 januari 2022 om 15:53

Daar ben ik het mee eens en dat zien veel mensen ook over het hoofd.

Ik zou bazoer halen maar niet voor cv. Zit bazoer naast sangare en je hebt veel meer voetbal dan guti. Nu kan Obispo zich laten zien werkt dit niet kan Teze het proberen. Genoeg keuzen lijkt me op dit moment.

Een domper voor PSV, lijkt mij. Al vond ik hem na een prima begin toch een beetje op aarde terugkeren met regelmatig wat foutjes. Echter, is wel een beetje een leider figuur binnen het elftal en ook aanvallend een extra wapen. Dus al met al toch wel een verlies voor een relatief lange periode. Volgend seizoen weer beginnen, lijkt het op.

Ben benieuwd wanneer je Teze en Obispo naast elkaar zet hoe het zou gaan lopen. Vond Teze vorog seizoen centraal een goede indruk maken.

Ik mag toch hopen dat psv ook buiten Europa scout en potentiële kandidaten op de korrel heeft die een hoger niveau dan Doekhi of Bazoer aantikken. PSV heeft successen gevierd met Zuid Amerikanen die een winnaarsmentaliteit in het team brachten zoals Farfan, Gomez, Alex, Mendes. Dat is ook het handelskenmerk waar PSV jaren geleden om bekend stonden. Kom nu Aub niet met een B garnituur uit de Eredivisie aanzetten anders wordt het thuis 0-5 tegen de Amsterdammers. wat een Armoede daar in Eindhoven.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren