Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Johan Derksen heeft sterke twijfels over ‘heel vervelend jongetje’ van Ajax

Laatste update:

Buitenlandse clubs zullen zich bedenken voordat ze een poging wagen om sterspelers van Ajax over te nemen, denken Johan Derksen en René van der Gijp. In de laatste uitzending van Veronica Inside concludeerde Van der Gijp dat Juventus, Barcelona en Chelsea 'niet echt tevreden' zijn over het functioneren van respectievelijk Matthijs de Ligt, Frenkie de Jong en Hakim Ziyech. Bovendien is Donny van de Beek niet geslaagd bij Manchester United, vult hij aan. Het is volgens de analisten de vraag of een speler als Antony over de grens wel zou uitblinken.

Antony kwam er zondag in De Klassieker tegen Feyenoord amper aan te pas. Hij werd onschadelijk gemaakt door Tyrell Malacia en maakte in de eerste helft ook een slaande beweging naar zijn directe tegenstander. "Antony had echt een kaart moeten hebben. Dat wordt plotseling een heel vervelend jongetje", vond Derksen. "Het was echt het resultaat van het feit dat Malacia hem uitschakelde. Dat heeft die jongen hartstikke goed gedaan. Dat was de frustratie van Antony." Van der Gijp vond dat Antony beter bestand moet zijn tegen een verdediger als Malacia, die simpelweg feller was in de duels.

Bekijk hier het fragment van de slaande beweging van Antony (vanaf minuut 5:39 min)

"Dacht Antony nou werkelijk dat Kylian Mbappé niet iedere week zo verdedigd wordt? Dan moet je ruimte gaan zoeken, om je heen kijken en slim zijn. Riyad Mahrez ook", stipte de analist aan. "Hij moet zich realiseren dat hij daarom bij Ajax speelt en niet bij Manchester City", voegde Derksen toe. Hans Kraay junior denkt wel dat Antony 'een grote transfer' gaat maken. "Hij heeft het ook een paar keer laten zien tegen Borussia Dortmund en Sporting Portugal." Derksen keek zondag naar Wolverhampton Wanderers - Chelsea (0-0) en het optreden van Ziyech in die wedstrijd stemt hem in ieder geval niet hoopvol over het vermogen van Ajacieden om in het buitenland door te breken.

"De sterspeler van Ajax, Hakim Ziyech, heeft geen knikker geraakt en werd in de rust weer gewisseld. Wat zonde dat zo’n grote voetballer in Engeland niet aan voetballen toekomt", gaf hij aan. "Er is geen Nederlander echt geslaagd op het ogenblik." Van der Gijp kon zich daarin vinden. "Clubs gaan nu best wel uitkijken. Ajax heeft Matthijs de Ligt, Frenkie de Jong en Hakim Ziyech verkocht; daar zijn die clubs niet echt tevreden mee. Donny van de Beek speelt geen minuut."

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Fantastische speler, tegen twee hele gretige backs was hij wat minder. Dat mag ook wel hè, lang jaar geweest met de Olympische spelen erbij. Dan nog had hij gisteren gewoon een geweldige steekbal waar een goal uitkomt.

20 december 2021 om 21:44

Die Derksen praat echt vanuit zen snor aangezien Ziyech de vorige wedstrijd tot de 60ste minuut speelde totdat hij geblesseerd raakte en noodgedwongen gewisseld moest worden dit heeft notabene Tuchel na de wedstrijd aangegeven! 🤣

20 december 2021 om 21:47

Dat was niet zo handig inderdaad, maar ik weet wel zeker dat hij nog wel zn wedstrijdjes meepakt. Verder heeft hij wel gelijk over alle 3 de spelers. Dat is wat mij betreft het belangrijkste van hetgeen hij te vertellen had.

20 december 2021 om 22:10

Dus Allegri en Tuchel zijn trainers die er niks van snappen en Derksen weet het allemaal beter , De Ligt & Ziyech spelen niet voor niets in de basis de laatste maanden terwijl ze hevige concurrentie hebben op hun plek dan moeten Allegri en Tuchel toch iets goeds in ze zien zou ik denken.

20 december 2021 om 22:26

Maguire speelt in de basis van United, dat zal je ook wel een hele goede verdediger vinden dan. En dat er met 90 miljoen teveel voor hem is betaald daar kan hij verder niks aan doen. Althans dat hoor ik altijd over Frenkie. Dat hij er niks aan kan doen dat hij 86 miljoen heeft gekost dus dat we niet over dat transferbedrag mogen beginnen. De Ligt maakt ook al 2 jaar lamg teveel cruciale fouten bij Juventus. Ziyech is dan de uitzondering, die is af en toe wel van meerwaarde voor Chelsea

20 december 2021 om 22:31

Hoe kun je dat zeker weten?
Een aantal maanden geleden heeft hij letterlijk gezegd dat hij nooitmeer wedstrijden kijkt, behalve af en toe de samenvattingen? 😅

20 december 2021 om 22:33

Beste Japie, jij kijkt gewoon simpelweg niet. Neem eens een kijkje op socials of fora van Juventus. Ze zijn ontzettend blij met de ligt en willen hem absoluut niet kwijt.

Hoe is het mogelijk dat jij dat zo anders ziet? Naast die cruciale fouten heeft hij heel veel foutloze potten gespeeld waarbij hij een van de beste aan de kant van Juve was. Welke andere verdediger van zijn leeftijd doet het beter dan? Heb je die upamecano wel is gezien? Jammer dat je altijd zo de plank misslaat als het over De Ligt gaat.

20 december 2021 om 22:49

Hij geeft nog weleens aan dat hij nog wel wedstrijden kijkt. Sowieso tijdens avonden als hij moet analyseren voor CL(in het verleden) of EL.

21 december 2021 om 07:47

Tuchel speelt vaak met een wisselende basisopstelling. Ziyech maakt ook zelden de 90 minuten vol en is misschien 3 keer beslissend geweest in een half seizoen? De Ligt kan ik minder over zeggen want ik kijk geen Serie A.

21 december 2021 om 12:02

Mooi he die mensen die hun eigen mening geven als feiten om daarmee hun punt te versterken.

21 december 2021 om 07:59

Wat minder ? Hij was gewoon 2 wedstrijden behoorlijk slecht. Met als gevolg dat hij zo gefrustreerd is dat hij gaat slaan. Dit gedrag zal zeker clubs afschrikken en de prijs beinvloeden.

21 december 2021 om 08:25

Suarez beet er een paar, werden clubs toen afgeschrikt? Ze zien juist dat hij baalt als het slecht gaat. Clubs houden juist van een beetje pit. Als Messi slecht is en een assist of goal maakt dan wordt hij verkozen als tot beste speler van de wereld.

21 december 2021 om 09:42

Suarez scoorde ook aan de lopende band.

21 december 2021 om 12:45



Dit seizoen 13 duel in eredivisie 5 goals, 0 assists, 4 voorassists. In CL 5 duels 2 goals 4 assists 2 voorassists.

Hij is ook niet blessuregevoelig getuigen de 32 wedstrijden in de eredivisie vorig jaar met 9 goals en 8 assists. Voor een jonge buitenspeler echt niet slecht. Elke 1,88 westrijd bij een goal betrokken geweest toen, gemiddeld.

21 december 2021 om 13:29

Wat zeggen statistieken als je (zeker in het begin van het seizoen) geregeld met 5-0 en meer wint. Dan gaan je statistieken heel snel omhoog. De laatste 2 wedstrijden (tegen een betere back) was het gewoon slecht, en stond hij tegen AZ ook aan de basis van de tegengoal. Het is een speler die beslissend kan zijn, maar hij heeft hele nare trekjes, en slaat inderdaad ook nog wel eens door. Want slaan en natrappen overkomt hem toch wel geregeld.

21 december 2021 om 15:14

Ik vind dit een vreemde redenatie Janssen, want als je dik wint zegt dat toch juist iets over de kwaliteit van het team en de spelers? Dus als PSG met 6-0 wint zegt dat niks over de spelers, maar als ze 1-0 winnen of verliezen wel? Dat die statistieken niet het hele verhaal verteld, dat klopt wel, maar Ajax kon teams als Sporting en BVB wel kapot spelen doordat Antony gewoon heel goed speelde.

21 december 2021 om 19:41

Maar kijk eens naar deze wedstrijden, de ruimte die hij krijgt en wie zijn tegenstander was. Ik kan me nog herinneren dat hij op een gegeven moment tegen de 4de linksback stond. Dit omdat de rest afwezig was. Anthony met veel ruimte is heel gevaarlijk.
Maar waar mij het met statistieken over gaat is dat Ajax in het begin vaak scoorde tegen hele naïeve tegenstanders. Als je geregeld tegen middelmaat met meer dan 5-0 wint heb je al heel snel goede cijfers.
Klaassen maakte een hele periode vaak de eerste goal. Dan maakte hij er misschien maar 1, maar dit zijn voor Ajax wel vaak de belangrijkste. Anthony heeft idd hele goede wedstrijden gespeeld, maar de laatste 2 wedstrijden moest hij tegen betere backs, en bakte hij er niets van. Ondanks dat blijft het wel een groot talent, maar hij zal toch wel moeten veranderen.

21 december 2021 om 08:13

In de ogen van Johan Derksen is iedere speler een vervelende kereltje die kan nooit iets positiefs zeggen wordt tijd dat hij met met pensioen gaat.. en van de gijp lult altijd met hem mee

21 december 2021 om 08:27

Van der Gijp zegt altijd wat hij zelf denkt. En bijna altijd heeft Gijpie gelijk. Gisteren ook met dat rood van Cambuur. Lulde hij ook niet mee met derksen.

21 december 2021 om 12:48

Als je iets niet kan zeggen van Gijpie is het wel dat hij een meeloper is.

21 december 2021 om 13:34

Eens. Neem bijv. de COVID discussie. Gijpie relativeert altijd de dingen die Derksen zegt.

maar goed dat deze mannen gaan stoppen zeg. Voetbal kijken ze al jaren niet en lullen maar wat. Matthijs is momenteel echt de beste verdediger in de serie A, Ziyech speelt echt geweldig en ook Frenkie doet het lang niet zo slecht, maar deze fossielen en Koeman willen graag een dynamische nummer 10 in hem zien, dat is hij niet.

20 december 2021 om 21:33

Jij lult nu maar wat. De Ligt is niet eens beter dan De Vrij op dit moment, Ziyech speelt prima maar echt niet geweldig. Frenkie is lang niet zo slecht als wat word beweerd (speelt ook in een kut team wat altijd lastiger is). Ik vind de opmerkingen niet zo gek. Alleen als Ajax nu weer de kwart/halve finale haalt dan gaat Ajax weer grote bedragen ophalen, vermoed ik.

20 december 2021 om 21:43

De Ligt speelt echt heel goed hoor. Stukken beter dan De Vrij momenteel. Men lult in NL zeker over de Serie A ook maar mensen na die ook niet eens kijken. Ziyech was echt goed ooor. Het is gewoon onzin dat Ajax of ED spelers niet mee kunnen in Europa. De opmerkingen zijn ook echt stuitend. Of we het nu over De Vrij, De Ligt hebben jongens doen het echt hartstikke goed en kunnen mee. Worden ook echt bizar gewaardeerd zelfs. Die bedragen hoor ik ook nog niemand over behalve die aandachtsgeile types van VI of Rondo e.d die iedere keer weer gillen hoe goed het is om na 1 matig potje weer te zeggen dat het niks is en dat arrogante Ajax af te schrijven

20 december 2021 om 21:47

Klopt Ziyech & De Ligt doen het gewoon naar behoren, ze draaien mee bij een van de grootste clubs in Europa op wereldklasse niveau , mensen doen echt alsof Ziyech even Hazard komt vervangen en De Ligt even het niveau van Chiellini ontstijgt dat is niet realistisch.

20 december 2021 om 22:45

Niet eens beter dan De Vrij? Dat is op zich ook niet zo vreemd, gezien De Vrij al jaren wordt gezien als 1 van de beste verdedigers van de Serie A.

Het is wel toevallig dat alle 4 de spelers niet onbetwist zijn, maar elk geval staat wel een beetje op zichzelf.
De Ligt doet het prima bij Juventus, maar Juventus zelf is geen absolute top nu.
Ziyech heeft zich wel herpakt.
Frenkie heeft een zoekend elftal om zich heen en heeft dringend rust nodig.
En VD Beek moet zo snel mogelijk naar een club waar hij minuten krijgt.

21 december 2021 om 08:49

Tja je kan het ook anders zien.
De ligt heeft het al vanaf het begin lastig.
Ziyech lijkt pas sinds kort een rol van betekenis te spelen.
Frenkie wordt steeds slechter, samen met Barca zelf.
Vd beek is gewoon echt niet goed genoeg voor de top.

21 december 2021 om 12:09

De Vrij is geblesseerd, dus dat begrijp ik. Verder laat De Vrij normaliter gewoon een hoger niveau zien dan De Ligt.

20 december 2021 om 21:38

De Ligt speelt net weer een paar wedstrijden goed. Hij is natuurlijk aan het gissen, maar z'n gedachtegang is niet raar. Zo goed brengen de spelers het er niet vanaf sinds hun vertrek bij Ajax. Bij sommigen spelen er factoren mee, maar ik denk wel dat een club die z'n boel op orde heeft even onder de loep neemt of het de moeite wel waard is om tientallen miljoenen neer te tellen. Ik denk dat je nu je clubvoorkeur een iets te grote rol laat spelen, gezien de frustratie die in de eerste twee zinnen zichtbaar is.

20 december 2021 om 21:40

De Ligt de beste in de Serie A? Mag toch hopen dat je een grapje maakt. Zelfs de Vrij presteert over een lange tijd beter in Italië. Frenkie de Jong overtuigt mij ook niet bij Barca en kan zich daar niet onderscheiden van de rest. Ziyech volg ik wat minder, dus daar kan ik niets over zeggen

20 december 2021 om 21:40

Stoppen? Ze zijn straks elke dag op de buis.

20 december 2021 om 21:50

Hou toch op. De Ligt en Ziyech spelen redelijk goed de laatste tijd en Frenkie is niet zo slecht als de Spaanse media nu beweren, maar er werd van al die spelers toch veel meer verwacht? Voor wat er betaald is valt het gewoon nog niet mee wat ze hebben laten zien.

20 december 2021 om 21:53

Maar dat nu niet precies wat VI bedoelt: …..voor dat geld.

20 december 2021 om 22:12

Ze stoppen niet. Volgend jaar komt VI vandaag op tv

20 december 2021 om 23:43

Beste verdediger in de Serie A? Speelt prima maar nou niet dat je zegt wauw wat een verdediger. Kan echt nog wel beter hoor. Weet niet waar op je dat baseert

21 december 2021 om 00:09

Wat verwoord je dit mooi.. messi als cv opstellen en dan klagen dat ie niet rendeert, daar zijn we goed in in NL…

21 december 2021 om 08:27

Frenkie wordt afgemaakt in de Spaanse media en zijn ze niet tevreden over. De Ligt de beste verdediger noemen in de Serie A is belachelijk. Hij zit momenteel niet eens bij de top 5. Jij bent degene die onzin loopt te lullen.

21 december 2021 om 11:10

Jouw bericht bewijst ook maar weer eens dat jij de Serie A dus niet volgt. Dat De Ligt nu 2 wedstrijden goed speelt maakt hem niet de beste verdediger van de serie A. Dat zijn zonder enige concurrentie Skriniar en Bastoni op dit moment!

Beetje vervelend is die inderdaad wel. Zoals hummels ook al aangaf, hele goede voetballer maar wel beetje trieste momenten met zijn gejank, heb meer sympathie voor pretoog neres_zuennaboy

Helemaal uit de wedstrijd gespeeld, maar gaf wel even doodleuk de beslissende pass waar een penal uit komt. Dat zijn beslissende momenten in een wedstrijd en bleek 'ie dus blijkbaar toch niet een hele wedstrijd te houden voor Malacia.

20 december 2021 om 21:40

Een beslissende pass, omdat een aanvaller een totaal onnodige overtreding maakt uit onkunde. Zegt niks over de pass

20 december 2021 om 21:42

Als Nelson Rensch niet neerhaalde stond hij door die geweldige steekbal 1 op 1 met Bijlow.

20 december 2021 om 21:49

Classongrass. Bahah, wat giovinazzi zegt inderdaad, had 'ie m niet zo knullig neergehaald dan had Rensch een 100 procent kans gehad door die pass.

20 december 2021 om 22:50

Ja. En als Anthony gewoon rood had gekregen voor het slaan van z’n tegenstander, dan had hij ook de pass niet kunnen geven

21 december 2021 om 13:38

Markerazzi, schaakmat. Chapeau hoor.

20 december 2021 om 21:43

Aan de andere hand leek Antony het zelf wel heel lastig te vinden, aangezien hij het nodig achtte te slaan en na te schoppen. Is maar net hoe je het bekijkt.

20 december 2021 om 21:54

Die jongen zit dan al snel met zichzelf in de knoop, dat zal hij echt af moeten leren. Het is heel duidelijk dat als je er lekker kort gaat zitten dat hij gekke dingen gaat doen.

20 december 2021 om 22:09

Fantastisch gespeeld in dat geval, weer een paar miljoen transferwaarde erbij! Één fatsoenlijke pass, daar zal de Europese top van onder de indruk zijn. Waarom kun je niet uit je strot krijgen dat hij uit de wedstrijd is gespeeld en er niet aan te pas kwam? Dat Nelson zo stom is om een reserve rechtsback die nooit scoort zo lomp neer te halen, maakt die pass en zijn wedstrijd 0,0 beter dan ze waren.

20 december 2021 om 22:16

Pohh rustagh, Topspelers staan nou eenmaal bekend om dat ze wedstrijden die op slot zitten met 1 actie kunnen beslissen of open breken. Hij zat zeker niet in de wedstrijd, maar dat zaten 22 man niet, is toch uiteindelijk de enige die nog in ieder geval wat heeft kunnen forceren. Nee de Europese top zal van deze wedstrijd niet onder de indruk zijn, die hebben uberhaupt gedacht naar een kelderkasse wedstrijd te kijken, van zijn hele Cl campagne tot dusver echter wel.

20 december 2021 om 22:23

Hij werd de wedstrijd dus niet helemaal uitgespeeld want hij creeert dus wel de 1 op 1 waaruit de pingel komt ( anders kan rensch die bal gewoon binnenschieten). En tja, antony werd driedubbel gedekt. heel knap hoor dat je hem dan de baas bent.

20 december 2021 om 22:59

Voetballend niks mis mee. Mijns inziens één de beste spelers van de eredivisie.
Maar dat gedrag, om te kotsen.
Doorrollen alsof ie is neergeschoten en zelf wel een vieze overtreding maken.

21 december 2021 om 07:33

Nooit gedacht dat ik nog eens met een Ajacied en Barça-fan in discussie zou komen die met zo weinig voetballende inbreng tevreden zijn. En driedubbele dekking is wel iets teveel eer voor hem, en een beetje bezijden de waarheid, vind je zelf ook niet Blaugrana? Daarnaast denk ik dat die topclubs, behalve een geweldige voetballer (eerlijk is eerlijk) ook iemand zien die zijn frustraties niet de baas kan. Geeft ook te denken lijkt me.

21 december 2021 om 09:23

Inkemontana, diezelfde clubs zien ook dat Antony veel ruimte krijgt van die linksbacks in de CL. Met veel ruimte kan hij zeker goed voetballen. Zet je er 1 mannetje kort op zoals wijndal of malacia en je ziet dat het allemaal een stuk moeilijker is voor hem. Daarnaast is hij meteen opgefokt en begint die of te slaan of na te trappen. Dat is wat de top ook zal zien hoor.

Ik wordt een beetje moe van die Derkssen
Hij heeft altijd van te zeikennen te janken
Hij was zelf ook geen wereld speler

Even los van hoe ze het brengen hebben ze toch gewoon gelijk. De komende jaren gaan topspelers uit de eredivisie echt niet meer weg boven de 40 miljoen. We doen nu allemaal of Anthony 80 miljoen gaat opleveren maar hij is toch niet beter als ziyech?

20 december 2021 om 21:55

Hij is zeker niet beter dan Ziyech en Ziyech heeft het ook niet heel gemakkelijk in Engeland. Is geen enkel moment onomstreden geweest bij Chelsea. Antony heeft als voordeel dat hij nog erg jong is, dus hij kan zich nog wel in goede zin ontwikkelen.

20 december 2021 om 22:06

Ja en hij is Braziliaans. Vaak kosten spelers dan net wat meer. Hij heeft ook iets heel aparts in zijn spel. Een beetje de trucjes enzo die Neymar vroeger ook had. Toen Ziyech 21 was speelde hij volgensmij nog bij Heerenveen. Ik denk dat Antony zeker wel 60 miljoen op gaat leveren.

20 december 2021 om 22:52

Ziyech was al 26 of 27 bij zijn transfer. Antony is pas 21 geloof ik en heeft Ziyech eigenlijk helemaal doen vergeten. In potentie is Antony veel meer een speler voor de wereldtop met zijn snelheid en techniek. Ook gewoon al Braziliaans international en voor 20 miljoen getransfereerd destijds. Nu laat hij het in de CL zien tegen goede tegenstanders. Daar gaat echt wel een flink bedrag voor betaald worden.

20 december 2021 om 23:06

In potentie is hij wel veel meer een speler voor de top inderdaad. Maar er moet echt nog wel wat verbeterd worden, in teveel wedstrijden laat hij naar mijn mening nog te weinig zien. Terwijl hij in de cl erg goed speelt vind ik het in de eredivisie vaak niet bijzonder. Ziyech was zeker in zijn laatste jaren gewoon veel constanter.
Dat er een flink bedrag voor betaalt gaat worden lijkt mij ook wel. Maar in de top zie ik hem het nou ook niet perse makkelijk redden.

21 december 2021 om 01:45

Ziyech was toen ook al 26/27. Toen hij 24/25 was in zijn eerste seizoenen bij Ajax was hij verschrikkelijk wisselvallig. Had toen echt wedstrijden er tussen zitten tegen een nac en fortuna met 40 keer balverlies. Antony maakt in zijn eerste 1.5 seizoen meer indruk dan Ziyech en dan is hij ook nog eens 4 jaar jonger dan Ziyech destijds. Je betaalt ook voor een bepaalde potentie en hoe lang een speler mee kan als club, dus dan zie ik zeker wel meer dan 50 miljoen betaald worden voor hem.

20 december 2021 om 22:03

Blijven ze toch. Verdienen hier ook genoeg.

21 december 2021 om 13:59

Het gaat niet alleen om geld, maar ook om uitdaging en aanzien. Als aan deze jongens getrokken wordt door een leuke subtopper uit een topcompetitie, willen ze gewoon weg hoor. Daar kunnen ze evenveel verdienen, maar spelen ze wel in een betere competitie. Hou ze dan maar eens tegen. Je kan zien hoe snel sentiment om kan slaan.

Beetje moe van die 2 en dan zijn ze straks nog vaker op tv. Moment vd dag!

Hij is best vervelend, maar hij ook afhankelijk van z'n ploeg. Als hij, terwijl iedereen stil staat en in de dekking staat, wordt aangespeeld met z'n rug naar malacia die hem in z'n oor staat te fluisteren, dan wordt het lastig idd. Ook voor Mbappé geldt dat je hem in de 1-op-1 wil krijgen. Antony heeft dit jaar meermaals bewezen dat hij een regelrechte nachtmerrie kan zijn voor backs, maar je moet hem wel in de 1-op-krijgen of asfpeelmogekijkheden bieden. Er is echt geen tafel in Nederland waar slechter geanalyseerd wordt dan daar.

Hahaha johan heeft weer is een wedstrijdje van chelsea gekeken dat zwaar uit vorm is en met een half b team moest spelen. En dan daaraan hele conclusies verbinden. Ziyech werd ook niet gewisseld omdat ie slecht speelde, maar omdat ie geblesseerd was... ach ja, waarom zou ik dat ook uitleggen eigenlijk. Iedereen hier weet dat wel. En de ligt is ook gewoon een gewaarde kracht bij juve. Niet dat ie de sterren van de hemel speelt ofzo, maar doet het wel gewoon goed.

Malacia 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 er stonden 3 man op hem. 3 man. Had dus niets met malacia te maken.

20 december 2021 om 22:45

Als er daadwerkelijk 3 man op hem stonden is het helemaal een schande dat Ajax de vrijstaande man nooit heeft kunnen vinden.

Al betwijfel ik of het zinvol is om te reageren op iemand die de helft van zijn reactie vult met emoji's. Dan is het blijkbaar te lastig om iets onder woorden te brengen.

20 december 2021 om 23:21

In dat duel waar hij natrapt en daarna slaat was het 1 tegen 1 hoor.

21 december 2021 om 07:26

Vergeet het duel waar hij als een stervende zwaan naar de grond ging niet. Dat was ook 1 tegen 1.

Volgens mij zitten ze er niet ver naast. Frenkie speelt matig, Matthijs vaak geblesseerd en wispelturig, Ziyech krijgt te weinig minuten en Donny is door de mand gevallen. Antony met vlagen erg goed maar ook met vlagen misselijkmakend gedrag met natrappen en faken van zogenaamd hard spel door tegenstanders. Maar na een goed cl seizoen gaat zo n gast gewoon voor een dik bedrag van de hand.

Is niet slim van Johan om kritiek te hebben op Anthony. Deze geweldenaar speelde een fantastische wedstrijd, had zijn emoties onder controle en gaf een geweldige bal. De klasse droop er vanaf.

Ik vind het toch wel typisch dat de heren Van der Gijp en Driessen, die vroeger beiden gedrochten van voetballers waren, nu de waarheid in pacht menen te hebben. Het is alsof ik kritiek zou hebben op de leden van het Koninklijk Ballet.

20 december 2021 om 22:48

Heb je het in die laatste zin toevallig over Antony?

Ik vind het toch wel typisch dat de heren Van der Gijp en Driessen, die vroeger beiden gedrochten van voetballers waren, nu de waarheid in pacht menen te hebben. Het is alsof ik kritiek zou hebben op de leden van het Koninklijk Ballet.

20 december 2021 om 23:33

Gijp was best goed. Driessen heeft volgens mij niet gevoetbald. Los daarvan totaal niet relevant.

Een van de meest onsympathieke voetballers die ik ooit in Nederland heb gezien. Verder een aardig talent, maar mijn god wat een pisvlek.

Waarom gelijk weer "jongetje"? Kan er zo slecht tegen dat zowel Derksen als van der Gijp iedereen maar jochie of jongetje noemen. Beetje respect mag wel! Noem het dan een jongen of jongeman. Het is geen kleuter van 4...

20 december 2021 om 23:52

Respect moet je verdienen en als er nou iemand geen respect verdient.

21 december 2021 om 07:40

Wie verdiend er van die drie geen respect volgens jou?

21 december 2021 om 07:44

Antony

21 december 2021 om 07:44

Antony.

21 december 2021 om 10:51

Wat een onzin. Respect hoor je standaard voor iemand te hebben. En respect kan alleen groeien of je kunt het verliezen. Maar je hoeft het niet eerst te verdienen. Jochie...

21 december 2021 om 11:10

Weet je, dat vind ik eerlijk gezegd wel een goed alternatief, maar Antony is het wel kwijt wat mij betreft.

21 december 2021 om 13:23

Jawel, je begint met fatsoen. maar respect moet je verdienen. Respect heeft een betekenis.

Frenkie niet geslaagd? Speelt alles en is op zijn 14e een dragende speler bij Barcelona. Zelfde geldt voor Matthijs. Zij kunnen er niets aan doen dat de clubs in verval zijn. Ziyech krijgt gewoon geen vertrouwen van de trainers. Eigenlijk een beetje op valse voorwendselen gehaald.

21 december 2021 om 09:25

Speelt alles maar is hij een dragende speler? Nee, voldoet hij aan de verwachtingen? Weer een nee, wat versta je dan onder geslaagd? Als je basisspeler bent maar er weinig van bakt of als je de verwachtingen waarmaakt? Dan zou ik het 2de zeggen. Dat is bij zowel de ligt, frenkie en Ziyech niet gelukt.

21 december 2021 om 10:15

Gavi, Nico en Pedri spelen ook bij deze club in verval maar maken op nog jongere leeftijd meer indruk dan Frenkie

Johan derksen zegt serieus dat hij de wedstrijd van chelsea heeft gekeken ziyech werd niet eens weer in de rust gewisseld en is volgens mij nog nooit gewisseld in de rust😂😂

21 december 2021 om 07:28

Hij begint ook niet zo vaak in de basis, dus die kans is ook kleiner om in de rust gewisseld te worden.

Welke wedstrijd heeft hij gekeken dat hij zegt ziyech weer werd gewisseld in de rust?😂😂

Bij Juventus zijn ze niet tevreden over De Ligt? Wat l*llen zijn er weer eens naast.. Maar goed dat ze dagelijks gaan zeiken op de maatschappij naast hun oude mannen gezwets over voetbal. Dit concept is dood. Heb al maanden, misschien wel langer niet meer gekeken.

Anthony kan geweldig voetballen, alleen dat matennaaien moet ie echt niet doen! Heeft ie ook helemaal niet nodig. In de naaimachine van Harry Vermeegen zou Anthony wekelijks op nummer 1 staan…

Ach. Ik hoor alle mensen nog over Suarez, die zou ook helemaal niets worden. Die had ook irritante trekjes. Wat Antony betreft: we zullen het zien.
Over de andere 3 spelers: Matthijs de Ligt speelt nog steeds vrij regelmatig en niet slecht. Frenkie de Jong heeft de pech dat Barcelona in elkaar gezakt is, iets waar hij moeilijk mee om kan gaan kennelijk. Beide spelers hadden misschien een jaartje langer bij Ajax moeten blijven om met iets meer bagage naar het buitenland te gaan.
Donny van de Beek heeft gewoon de verkeerde keuze qua club gemaakt. Die zit nu met de gebakken peren.
Tenslotte Ziyech: dat is een speler die moeite heeft met zwaar fysiek spel, dus die had beter niet naar de Premier League kunnen gaan.
DEze spelers zijn door programma's als dit naar het buitenland gepraat. Uiteindelijk blijkt dat er weinig spelers uit de Nederlandse clubs het goed doen in het buitenland en zelfs daar jaren over doen om echt de top te bereiken...

Andy King heeft sterke twijfels over ‘heel vervelend mannetje' bij Vi...

Ik zag zondag op een gegeven moment 3 spelers van Feyenoord naar Antony vliegen toen hij de bal kreeg. Knappe jongen die daar voorbij komt. Mensen vergeten wel eens dat hij vaak dubbele dekking krijgt. Ja hij is geen Messi hè die daar lekker doorheen dribbelt. En die irritante trekjes? Dat hebben zoveel spelers. Het wordt tijd dat wij in Nederland ook eens wat vervelender gaan worden om wedstrijden over de streep te trekken. Dat keurige gedoe werkt niet altijd namelijk. Vooral Europees heb je spelers met die trekjes van Antony nodig. Hoe vervelend het ook is.

Wat ben ik blij dat die Derksen er mee stopt. Vakkundig over voetbal praten deed hij trouwens al een hele poos niet meer.

Weet ook niet precies wat Johan Derksen dan verwacht van Antony? Ja hij was niet al te best, maar wie wel op het veld? Er lag ontzettend weinig ruimte want hij kreeg ongeveer drie dubbele dekking. Dus het is niet perse Malacia die daarvoor alleen de credits mag hebben, ondanks dat hij verdedigend prima in orde is. En die rare actie had hij al vrij vroeg, volgens mij nog te vroeg om echt al heel gefrustreerd te zijn. Het is alleen op een gegeven moment meer dat andere spelers wat meer aan de bal moeten laten zien als Antony zo strak gedekt wordt. Wat betreft de overige spelers, De Ligt doet het op zichzelf volgens mij prima bij Juventus alleen is Juventus als team veel minder dan voor zijn transfer. Ziyech staat vaker wel in de basis dan niet en doet het prima, je moet alleen niet de aantallen goals/assists verwachten die hij in de eredivisie had. Het nare voor Frenkie is dat je hem eigenlijk maar op 1 manier goed kunt gebruiken en als je dat niet doet, is het weggegooid geld.

Je kunt wel merken dat Antony samen met Neymar bij de nationale ploeg heeft gezeten. Hij heeft van Neymar geleerd hoe je toneel moet spelen. En als hij door de back uit de wedstrijd wordt gespeeld wordt hij vervelend. Hij gaf malacia een klap. En ik heb ook een schwalbe gezien van Antony. En een natrappende beweging al in het begin van de wedstrijd

Over de ligt en de jong kan ik weinig zeggen omdat ik ze weinig heb zien spelen. Ziyech is zeker wisselvallig bij Chelsea maar dat komt meer doordat die selectie zo groot is vooral in de voorhoede. Je hebt Lukaku,Havertz, Mount, Pulisic, Cho, Werner en Ziyech. Dat zijn 7 topspelers voor 3 posities. Dus het is logisch dat we niet de beste versie zien van Ziyech.

“Ziyech werd weer in de rust gewisseld”

En dit zijn dus mensen met voetbalverstand? Ten eerste, Ziyech speelt laatste tijd vaak 90 minuten, laatste wedstrijd was hij idd slecht zoals elke speler op het veld, en hij werd door een blessure na 60 minuten gewisseld.

Ik kan me er ergens wel in vinden. In het succesjaar 18/19 had Ajax (ajaxsupporters zullen het hier niet mee eens zijn) Juventus en Real Madrid voetballes gegeven. Maar deze 2 clubs waren in dat jaar beide niet in heel goede doen. Normaal had Ajax van beide verloren, maar door de vormdip werden de voetbalkwaliteiten van de Jong, de Ligt en Ziyech (echt wel goed voor Nederlandse begrippen) beter geacht dan dat ze daadwerkelijk zijn. Dat zie je nu wel hoe ze bij de huidige clubs presteren.

Bla bla bla, Derksen heeft overal een mening over, en die meningen uiten is voor hem een therapie
In zijn hoofd zit het niet goed, en om dat te ontlasten laat hij graag en vaak zijn mening horen
Mening van de dag, morgen is die weer heel anders
Gewoon maar ja knikken, en zeggen, ja hoor Johan je hebt gelijk
En dan weer verder dutten

Joh, Johan ga toch lekker met pensioen ouwe azijnzeiker. Zeggen dat Jansma te oud en publiciteitsgeil is maar zelf ook graag overal in beeld. Ik ben benieuwd of Johan in zijn nieuwe programma met Gijp en Genee ook zo lekker negatief kan zijn en over iedereen maar loopt te zeiken maar zelf geen haar beter is. En Gijp ach... Toen die zelf depressief was en zelf niet in beeld was hoopte heel Nederland dat hij gauw weer terug zou komen. Maar sinds hij weer beter in zijn vel zit, zit hij zelf met zijn anti-depresiva koppie half Nederland af te zeiken. Ik denk zelf niet dat het programma zal slagen maar daar moeten die drie zelf maar achterkomen. Binnen 2jaar is die programma van de buis. Marked my worths!!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren