Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Solskjaer biedt Van de Beek hoop met benoemen van vier posities

Laatste update:

Ole Gunnar Solskjaer weigert om Donny van de Beek af te schrijven bij Manchester United. Volgens de Noorse manager van the Red Devils werkt de veelzijdigheid duidelijk in het voordeel van de Nederlandse middenvelder. Solskjaer denkt dat Van de Beek dit seizoen een belangrijke rol kan spelen als hij zich richt op een rol centraal op het middenveld van Manchester United.

Tegen Newcastle United (4-1) speelden Paul Pogba en Nemanja Matic in de rug van de meer naar voren geschoven Bruno Fernandes. Van de Beek is voor Solskjaer ook zeker een optie voor een van die posities, net als de momenteel geblesseerde Scott McTominay. Daarnaast beschikt men nog over Jesse Lingard, Fred en Juan Mata. "Donny kan inderdaad als een 6 of 8 spelen", zei de manager in aanloop naar Newcastle-thuis in het YouTube-programma Beyond The Pitch. "En natuurlijk ook als aanvallende middenvelder op 10. We hebben hem zelfs al eens hangend als linksbuiten geposteerd. Hij heeft veel kwaliteiten en is veelzijdig, daar houden we van bij deze club."

Rio Ferdinand deelt complimenten uit aan Donny van de Beek na interview

De oud-verdediger is onder de indruk van de Nederlandse middenvelder van Manchester United.Lees artikel

"Donny heeft gewoon erg goede kwaliteiten", vervolgt Solskjaer zijn analyse over de huidige situatie van Van de Beek bij Manchester United. "Het afgelopen seizoen was voor hem soms erg teleurstellend. Zeker ook omdat hij in de slotfase van het seizoen geblesseerd raakte en daardoor het EK moest laten schieten. Donny heeft in de afgelopen periode keihard gewerkt en is er helemaal klaar voor om losgelaten te worden. Hij wil gewoon weer spelen en laten zien wat hij kan", aldus Solskjaer.

Van de Beek ging onlangs in de podcast van oud-verdediger Rio Ferdinand in op zijn opties op het middenveld van Manchester United. "Bij Ajax heb ik ook als 10 gespeeld. Ik kan echter ook op de posities daarachter uit de voeten. Ik wil gewoon aan spelen toekomen en het maakt me niet uit waar." De voormalig Ajacied heeft geen garanties gekregen van Solskjaer voor dit seizoen. "Je kan een speler natuurlijk nooit speeltijd beloven. Maar ik moet meer gaan spelen, dat klopt zeker. Je kan iedere dag trainen, maar uiteindelijk gaat het om speeltijd in wedstrijden. Als je een keer per maand mee mag doen, kun je je niet van je beste kant laten zien. Voor mij is het belangrijk dat ik er sta als dat moet", aldus Van de Beek, die tegen Newcastle als invaller werd gebruikt.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Lingard lijkt ook weer ietsje gestegen in de pikorde met zijn goede goal gisteren. Ik denk dat het een lastig verhaal wordt voor Vd Beek

12 september 2021 om 11:15

Als hij zich richt op de 6 positie zou het moeten lukken mits hij zich daarin kan ontwikkelen. Op dit moment is matic de enige die als 6 met de punt naar achter kan spelen gezien zowel fred als mctominay dat niet goed kunnen. Matic kan niet alles spelen dus als ik donny was zou ik mij op die positie richten en tonen dat ik daar de beste optie ben. Voor de 8 en 10 positie ga je het immers niet winnen van pogba en bruno en op links hangend heb je dalijk ook rashford er weer bij waardoor het al helemaal dringen wordt op de vleugelposities.

12 september 2021 om 11:20

Op de 6 positie met de punt naar achteren, gebruik je Donny vd Beek niet in z'n kracht.

12 september 2021 om 11:18

@Japie KrekelLingard scoorde ook weer voor de Engelse ploeg. Hij lijkt terug te komen.Als Mc Tommynai niet fit is, kiest OGS niet voor Fred en niet voor Donny, maar voor Matic. Het wordt inderdaad een lastig verhaal.

12 september 2021 om 11:35

Lingard is uiteindelijk ook helemaal geen slechte speler. Je ziet dat het er bij vlagen gewoon uitkomt, waar we bij Donnie nog 0 van hebben gezien bij united. Het is jammer, maar je ziet eigenlijk dat Donnie maar een spelletje kan spelen wat hem dus echt heel beperkt maakt.

12 september 2021 om 20:29

Dit alleen maar om hem alsnog een contract te geven. Had WHU 5 miljoen meer geboden. Was hij vertrokken. United heeft hem een contract aangeboden. Maar vooralsnog geweigerd. Die speelt nu alleen maar om hem te "overtuigen"

Als Lingard realistidch js. Dient hij zn contract uit. En gaat hij transfervrij op zoek naar een andere club. Waar hij wel elke wedstrijd kan ik zal spelen.

Van de Beek kan inderdaad centraal op het middenveld, maar dan is hij wel minder dan als aanvallende middenvelder. En daar speelt Bruno (en terecht) dus kan Donny beter vertrekken. Want hij is gewoon te goed voor de bank van ManU.

12 september 2021 om 10:49

Als je te goed bent voor de bank sta je meestal in de basis

12 september 2021 om 10:56

Tenzij er iemand beter is. Daarmee bedoel ik dus dat van de Beek een uitstekende speler is voor het niveau ManU, maar helaas de concurrentiestrijd niet wint. Net zoals een Di Maria bij PSG momenteel, om maar even een ander voorbeeld te noemen. Ik twijfel erover hoeveel speelminuten hij dit seizoen gaat krijgen, maar ik twijfel er niet aan dat hij niet goed genoeg zou zijn voor PSG.

12 september 2021 om 11:00

Dat zou kunnen, maar ik vind United sowieso te hoog gegrepen. Ik denk dat hij beter zou passen bij een Everton of West Ham

12 september 2021 om 11:00

Dus je bent niet te goed voor de bank, want er staat iemand beters op het veld?

12 september 2021 om 11:07

Poeheeej!, jij overschat vd beek wel heel erg zeg. Die jongen is absoluut niet het niveau wat een club als united moet na moet streven. Laat staan psg. Zoals Japie zegt kan vd beek het beter een paar stapjes lager proberen bij een club als Everton of de Duitse subtop/middenmoot.

12 september 2021 om 10:57

@poeheej,

Als je ziet wat er in de basis staat bij United en welke spelers er dan nog eens op de bank zitten, kun je onmogelijk zeggen dat hij te goed is voor de bank.

12 september 2021 om 12:18

Mensen hier vergeten hoe belangrijk hij was in het net niet halen van de finale in de Champions League, iets wat onmogelijk werd geacht voor een Nederlandse club. Scorend vermogen, dreiging, rushes, combinaties. Het zijn specifieke kwaliteiten die maar weinig spelers hebben, en die ook wel bij de speelstijl van de club moeten passen. En ik linkte van de Beek helemaal niet aan PSG, ik gaf een ander voorbeeld om mijn argumentatie uit te leggen. Bij veel clubs zou hij echter wel een heel goede toevoeging zijn, meer dan velen hier denken.

12 september 2021 om 14:07

Nou ja, hij zit niet voor niets op de bank. Op elke positie lopen er geschiktere spelers rond en dan kun je gerust stellen dat dit te hoog gegrepen is voor hem. Hij moet gewoon naar de Europese subtop of iets daaronder waar hij kansen gaat krijgen op z'n favoriete positie. Clubs als Leverkusen, Sevilla of noem 't maar op. Hij kan inderdaad beter vertrekken, want dit kost 'm gewoon twee seizoenen aan ontwikkeling.

12 september 2021 om 15:12

Ik vind hem beter als 8 dan als 10. Als 10 vaak onzichtbaar. Speelde betere wedstrijden als 8 waar hij in de 16 komt in plaats van er staan.

De situatie van Vd Beek is natuurlijk onveranderd. Die zaakwaarnemer Albers denkt daadwerkelijk dat hij een afspraak heeft gemaakt met Solskjaer dat Vd Beek meer speelminuten krijgt. 😃
Solskjaer wilde gewoon geen spelers kwijt, maar ziet weinig in Vd Beek.

12 september 2021 om 11:03

Volgens mij was er alleen bekend dat er afspraken waren gemaakt met Solskjaer, en niet bekend wat die afspraken precies waren. Jij trekt je eigen conclusie dat dat over speeltijd krijgen ging, maar het lijkt me logischer dat er afspraken zijn gemaakt over dat Van der Beek bijvoorbeeld in de winter weg mag (verhuur of verkoop) als hij weer zo weinig speelt.

12 september 2021 om 11:25

Vreemd dat de huurdeal met Everton niet werd afgesloten.

12 september 2021 om 13:09

Nee, Albers maakte duidelijk dat er keiharde afspraken zijn gemaakt en dat Donny meer kansen krijgt. En dat ie niet alleen speeltijd krijgt in de League cup en FA cup. Dus kun je daaruit opmaken dat het om speeltijd in de competitie gaat. Maar is natuurlijk gekkenwerk, want Solskjaer garandeert nooit speeltijd aan zaakwaarnemers.

12 september 2021 om 14:09

En zo'n Solskjaer zal de groep zo compleet mogelijk willen houden om blessures en fysieke ongemakken te compenseren. Die Albers lijkt al net zo naief als z'n client.

Op die foto dacht ik eerst aan Dani de Wit!

Top: Hoop da hij in de winter verhuurd kan worden iig. Deze jongen moet spelen. Ergens lekker in de middenmoot elke week spelen.

12 september 2021 om 10:53

hij wilde ook weg maar ze lieten m niet gaan en hielden m aan zn contract

12 september 2021 om 10:58

🤣 goeie. Vergeten wat hij al heeft gepresteerd in de Champions League? Hij wint helaas de concurrentiestrijd van Bruno Fernandes niet, maar is gewoon een prima speler voor ManU hoor.

12 september 2021 om 14:13

Gelukkig komt iemand die zonder interpunctie en gebrekkige spelling schijft ook heel geloofwaardig over... Maar goed, wel vermakelijk om jouw reacties te lezen. Het was alweer even geleden dat we hier iemand hadden die er totaal geen verstand van heeft. De Jong (barcelona), De Ligt (juventus), Ziyech (chelsea), Van De Beek (manchester United), maar ze kunnen er niet veel van?

12 september 2021 om 14:40

Iemand aanpakken op zijn gebrekkige spelling in plaats van inhoudelijk ingaan op hetgeen wat hij zegt.

Het feit dat iemand bij een topclub speelt maakt hem nog geen topvoetballer want bij Barcelona speelt ook een voetballer genaamd Luuk de jong. Club zegt niet altijd alles. Ziyech speelt regelmatig niet bij Chelsea, van de beek nooit bij United. Er is natuurlijk een wereld van verschil tussen kunnen er niks van en stegen boven zichzelf uit.

Tenenkrommend af en toe jouw reacties alsof je alle wijsheid in pacht hebt.

12 september 2021 om 11:02

Doelpunt gemaakt in de halve finale CL, dus het niveau kan hij gewoon aan.

Dat jij over conference league begint snap ik wel, want daar speelt jou clubje denk ik.

Die kunnen alleen maar dromen van een halve finale Cl

12 september 2021 om 11:09

Dus omdat hij scoort in de halve finale van de CL kan hij dat niveau aan?

12 september 2021 om 11:28

De aanpakpolitie heeft wel een punt, want Donny presteerde goed in een elftal dat goed draaide. Net als de andere genoemde spelers.

12 september 2021 om 12:16

Xavi presteerde ook goed in een elftal dat goed draaide.. leuk punt hoor, het een incident noemen, maar gemiddeld duurt een incident geen heel seizoen. Alsof alleen spelers van de top 8 clubs het niveau CL aankunnen, kom op zeg..

12 september 2021 om 12:29

Ja, doelpunten scoren en Arsenal is niet zo'n goeie combo tegenwoordig dus ik snap wel dat jij vragen hebt

12 september 2021 om 12:33

Oh,Dus als je een doelpunt in de halve finale CL hebt gemaakt ben je van het niveau United?.Origi is ook zeker een topper,die heeft gescoord tegen het Barca van Messi.Schei toch uit dit is de PL en geen eredivisie waar alles er zo lief uit ziet en je 100m ruimte geven om aan te nemen op het middenveld.

12 september 2021 om 12:47

Grappig tijger-wit. Als je een doelpunt scoort in de halve finale van de CL ben je goed genoeg voor niveau united, dat is lachwekkend. Hoe goed is origi dan wel niet? Want die scoorde zelfs in de finale. Niveau bayern München? Kijk hoe onwijs lachwekkend die vergelijking is.

12 september 2021 om 13:43

Wat heeft Messi met PL te maken, die speelt in die fantastische Franse competitie met al die geweldige teams zoals.....?

Donny heeft het laten zien in de CL, je weet wel het toernooi waar het beste voetbal op deze planeet word gespeeld. Dat hij nu 1 van de beste middenvelders van dit moment voorrang moet verlenen is geen schande.

12 september 2021 om 14:29

Nogmaals mijn vraag, waar je totaal niet op hebt gereageerd. Hoe goed is Origi dan wel niet? Die scoorde 2 keer in de halve finale en eenmaal in de finale? Die zal wel absolute wereldtop zijn volgens jou beredenering.

12 september 2021 om 17:30

Arsenal een beetje een kinderachtige vraag, want tijger wit doet niet alsof vd Beek wereldtop is hij draagt alleen argumenten aan dat vd Beek wel goed genoeg is voor niveau CL en dat klopt ook gewoon. Alsof alleen Pogba goed genoeg is voor de CL, er doen 32 teams mee hoor en bij die 32 teams zitten tig middenvelders die minder zijn dan vd Beek. Dat vd Beek een mismatch is met United doet daar verder niets aan af.

12 september 2021 om 12:25

Prima, Champions League, het allerhoogste niveau is geen argumentatie. Dan noemen we maar de Europa League onder Bosz toen, of de Eredivisie jaren lang. Hoeveel argumenten wil iemand hebben? De Premier League is zo'n beetje de enige competitie waar hij het nog niet onbetwist heeft laten zien. Maar dat komt door de concurrentiestrijd met Fernandes, die sowieso tot het rijtje van top 10, misschien wel top 5, middenvelders hoort op dit moment.

Het wordt lastig voor Van de Beek en een basisspeler zal hij in deze brede en ijzersterke selectie niet worden. Hij moet zich vooral veelzijdig tonen. Af en toe op de 6, af en toe als vervanger van Bruno en af en toe op de positie van Pogba. Hij moet bewijzen dat hij dat kan en ik denk dat hij dat met zijn mentaliteit ook kan.

Van de Beek zal het gewoon niet gaan redden bij Manchester United en dat is natuurlijk geen schande, maar hij is gewoon niet goed genoeg.

Bij Ajax vond ik van de Beek al niet heel bijzonder. Natuurlijk was hij erg belangrijk voor Ajax en maakte hij regelmatig beslissende goals, maar vanuit de jeugd bij Ajax werden Nouri en van de Beek altijd als de grote talenten gezien en werd van de Beek zelfs vergeleken met Dennis Bergkamp en ik ben zelf Ajacied, maar van de Beek heeft dan ook echt helemaal niets, 0,0 van Bergkamp.

Hij is gewoon een voetballer die spelers om zich heen nodig heeft die hem kunnen laten renderen. Van de Beek heeft nooit gehad wat pakweg Ziyech en Frenkie bij Ajax wel hadden en Ziyech heeft het dan ook niet heel gemakkelijk bij Chelsea, maar bij Ziyech heb ik persoonlijk nog wel het idee dat hij het ergens anders dan bij Chelsea wel kan redden en dan heb ik het over pakweg een club als AC Milan, Inter Milan maar ook bijvoorbeeld Tottenham Hotspur.

Bij van de Beek zie ik gewoon hetzelfde probleem als Klaassen had. Al speelde Klaassen toen bij Everton en speelt van de Beek nu bij Manchester United wel op een iets hoger niveau, maar Klaassen heeft het daarna nog prima gedaan bij Werder Bremen maar van de Beek moet ook gewoon een stap terug doen als de kans zich voordoet en naar een club als Leverkusen, Lyon, etc. vertrekken.

Van de Beek had afgelopen transferperiode dan wel pech dat hij de kans had om weg te gaan, maar dat dat werd tegengehouden. En niet verkeerd bedoeld, maar momenteel hoef ik van de Beek ook niet terug te hebben bij Ajax ondanks dat hij voor Ajax een goede speler zal zijn.

Ajax heeft met Klaassen nu al een vergelijkbare type rondlopen en ook op andere posities van het middenveld heeft Ajax genoeg opties met o.a. Gravenberch, Álvarez, Kudus en daarachter nog spelers als Labyad, Jensen en Taylor en ook spelers als Berghuis, Martinez, Blind en Mazraoui die op het middenveld kunnen spelen als het echt nodig is.

12 september 2021 om 11:22

Ziyech heeft dan ook het ongeluk dat hij moet concurreren met gasten die voor de hoofdprijs zijn gehaald of uit de jeugd komen en daardoor een streepje voor hebben. Voetballend doet hij het net zo goed als de anderen. Waar van de beek voetballend niet hetzelfde kan brengen als bruno of pogba. Geen schande gezien hen hoger inschat dan die gasten bij chelsea. Individueel gezien uiteraard.

12 september 2021 om 12:01

Dat is natuurlijk niet helemaal waar. De concurrenten presteren gewoon beter dan Ziyech. Prijskaartje maakt niks uit of denk jij dat kepa ook een vaste basisplek heeft daardoor? Ziyech presteert gewoon minder dan de anderen. Heeft niks met prijzen of jeugd te maken.

12 september 2021 om 17:33

Vd Beek kan anders ook gewoon prima mee bij een Inter of AC, zo bijzonder zijn die selecties nou ook weer niet. Vd Beek is niet zo goed als we in 2018 wilden doen voorkomen, maar hij is ook niet zo slecht als mensen nu willen doen voorkomen.

12 september 2021 om 18:08

Vd Beek is imo echt niet beter dan een Sensi, Vidal of Barella

Zoals ze gisteren speelden heeft hij op 10 Bruno voor zich en op 8 Pogba. Zie in hem absoluut geen 6, daar moet echt een verdedigend ingestelde middenvelder naast. Al met al dus geen uitzicht op een basisplaats tenzij een van de 2 genoemde spelers rust krijgt. Stapje terug doen lijkt mij het beste voor hem.

Er is een hype ontstaan rondom spelers die de halve finale CL gehaald hebben met Ajax.
Alle spelers blijken niet zo goed te zijn als we dachten.
Frenkie de Jong lijkt stil te staan in zijn ontwikkeling. De Ligt komt niet uit de verf. Beek bakt er niets van.

Ze kunnen het niveau niet aan. Het zijn spelers om erbij te hebben maar niet meer dan dat.

12 september 2021 om 11:05

Ik ben het deels met je eens. Ja er is een hype ontstaan rondom sommige spelers (neres, vd beek etc) die minder goed zijn als we dachten. Maar een frenkie en de ligt zijn gewoon absolute wereldtop. Die kunnen het niveau absoluut aan en gaan alleen nog maar groeien. Maar sommige spelers zijn zeker te gehypet.

12 september 2021 om 11:33

Frenkie en de Ligt zijn echt nog geen wereldtop. Op dit moment is er ook geen verdere ontwikkeling te zien bij deze spelers

12 september 2021 om 14:19

Mee eens. Dat ze nog geen uitblinkers zijn, betekent niet dat ze niet gewoon gewaardeerde krachten in de top van Europa zijn. Op hun leeftijd is dat gewoon onwijs knap. De Ligt is nota bene net zo oud als Gakpo, terwijl De Jong net een paar maanden 24 jaar is. Bovendien speelt De Jong bij Barcelona niet eens op z'n eigen positie en zelfs dat vult hij aardig in. Dat er een hype is ontstaan, dat klopt. Echter zijn De Jong en De Ligt zeker geschikt voor dat niveau. Als zij over 4 jaar sterkhouder kunnen zijn, dan blijkt de hype rondom die twee gewoon te kloppen. Zo niet, jammer dan.

12 september 2021 om 11:30

Frenkie was gewoon één van de betere spelers bij Barca vorig seizoen. Het probleem is dat zowel Frenkie als de Ligt gekozen hebben voor 2 clubs die totaal in verval zijn. Daar is bijna geen eer aan te behalen. De bedragen waren natuurlijk extreem veel, maar dat is vrij normaal na zo’n jaar in de champions league. Dan betaal je altijd teveel. Donny heeft zichzelf overschat dat hij dacht dat hij wel even bij Manchester Utd het kon redden. Daar heeft hij het niveau simpelweg niet voor. Kijkt niemand van op, alleen hij en zijn zaakwaarnemer klaarblijkelijk.

Gouden bergen beloven die Solskjaer.
Waarom zit Donny gewoon niet in dat hij dit jaar weer op de bank zal blijven zitten.
De stap van de eredivisie naar het buitenland en dan gelijk een club die bij de eerste 5 eindigd is gewoon niet 1 stap te hoog maar 5.
Als ik hem was zou ik weg gaan maar ik denk dat hij liever blijft en dan vooral gok ik vanwege zijn loon.

Arme Donny.. die jongen ziet zelf niet in hoe kansloos hij is binnen dit team. Ole wil hem behouden voor de roulatie, maar de basis zal hem nooit worden met Bruno en Pogba voor zich. Is ook geen schande, die twee zijn op een goede dag gewoon wereldtop. Donny moet gewoon aan blijven sturen op een vertrek, en dan gewoon naar een subtopper gaan. United was vanaf het begin te hoog gegrepen.. het is niet meer het United onder Van Gaal waar Donny zo de basis in was gelopen. Hoop voor Donny dat hij tot een oplossing komt, want het wordt nu gewoon een beetje zielig (tot je bedenkt wat ie per week op zn rekening krijgt, dan heeft ie toch weinig te klagen).

12 september 2021 om 12:35

Je zou toch denken dat ie jongen het zelf ook wel door heeft en voor het geld doet? Als je echt voor je carrière koos bleef je lekker thuis protesteren wat de meeste nu doen om een transfer te forceren…

Ik zou hem gewoon verhuren het is in principe vechten tegen de bierkaai.

Donny is veelzijdig en dat is zowel een zegen als een vloek. Ik vind Urby ook zo’n voorbeeld. Heeft zich nergens op een enkele positie kunnen richten. Donny moet komende winter of zomer lekker vertrekken bij ManU en laten zien wat hij in z’n mars heeft. Op de juiste positie en met vertrouwen. Deze opgedane ervaringen maken hem onherroepelijk sterker. En mogelijk moet ie van management veranderen want met alle respect dat vind ik slappe hap.

Dit is al de 5e leer dat hij dit zegt en in de tussentijd heeft hij nog steeds niet gespeeld.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren