Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

De Jong wist van interesse Barça en zei daarom ‘nee’ tegen PSV

Laatste update:

De interesse van Barcelona in Luuk de Jong kwam niet pas op de allerlaatste dag van de zomerse transfermarkt op gang. De Telegraaf schrijft woensdag dat de van Sevilla overgenomen aanvaller al enige weken in beeld was bij trainer Ronald Koeman. De Jong wilde de kans om bij Barcelona te spelen met beide handen aangrijpen en de spits zei daarom 'nee' tegen zijn oude liefde PSV.

Het was zo goed als uitgesloten dat De Jong het seizoen zou afmaken bij Sevilla. De 31-jarige aanvaller leek in eerste instantie op weg naar Besiktas, maar een deal met de Turkse topclub kwam deze zomer niet van de grond. Een terugkeer naar PSV werd zaterdag definitief in de kiem gesmoord door coach Roger Schmidt. ESPN-verslaggever Hélène Hendriks vroeg aan Schmidt of De Jong 'eindelijk' naar Eindhoven komt. "Niet dit jaar", zei de Duitser resoluut. "Natuurlijk is hij een geweldige speler met een fantastische historie bij PSV, maar hij komt dit seizoen niet naar ons."

Verbijstering om Barcelona: ‘Van Messi en Neymar naar Luuk de Jong’

De komst van de spits naar Barcelona zorgt voor heftige reacties op de sociale media.Lees artikel

De Jong bleef dromen van het avontuur bij Barcelona, Al was er wel lange tijd onzekerheid over het definitief doorgaan van de transfer. Op de laatste avond van de transferperiode dat Barcelona wilde doorzetten in de jacht op de ervaren Nederlander. De Jong tekende in de nacht van dinsdag op woensdag een contract van enkele tientallen pagina's per beveiligde mail richting zijn nieuwe werkgever. De formele bevestiging van LaLiga bleef echter uren op zich wachten. Uiteindelijk werd de transfer 's nachts om 3.34 uur wereldkundig gemaakt door de Catalanen.

De komst van de Nederlander is het antwoord van Barcelona op het vertrek van Antoine Griezmann, die na twee seizoenen al de deur van het Camp Nou achter zich dicht trekt en terugkeert naar Atlético Madrid. In het laatste uur van de transfermarkt werd nog gespeculeerd over het niet doorgaan van beide transfers, in verband met het eventuele afketsen van de transfer van Saúl Ñíguez naar Chelsea, maar al het papierwerk werd tijdig ingeleverd, zodat Barcelona alsnog met het verlossende woord kon komen.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
1 september 2021 om 14:42

Prima pinchhitter natuurlijk. Dat is volgens mij de enige reden dat hij is gehaald. Brengt iets wat niemand anders in de selectie heeft en wat sowieso weinig spelers hebben.

1 september 2021 om 14:47

Precies. Ik als Ajacied had altijd wel ontzag voor de Jong als die bal hoog voor kwam. Is gewoon altijd dreigend

1 september 2021 om 14:50

Dat 'pinchhitter' klinkt leuk in theorie maar realistisch gezien werkt het bijna nooit. Was hetzelfde verhaal met Boateng. Toen dachten mensen ook nou misschien voor de laatste 10 min niet slecht... uiteindelijk niks van gebakken

1 september 2021 om 14:58

Met Gudjohnson was het anders redelijk succesvol. Misschien leg jij de lat voor een pinchhitter juist te hoog. Die hoeft echt geen 10 goals te maken hoor. Gewoon gevaar in de 16 creeeren in de laatste 10 minuten.

1 september 2021 om 17:18

In dat geval hadden ze beter Michiel Kramer kunnen halen, is ook nog eens een goedkopere optie.

1 september 2021 om 14:52

Ik zeg niet dat ik L. De Jong beter vindt dan Griezman laat ik dat voorop stellen. Maar Griezman kon er bij Barca geen houtjetouwtje van. Wanneer de andere spelers fit zijn, zou Griezman 100 procent op de bank belanden. Depay, Fati, en Dembele of Aguero zou dan de voorkeur krijgen. Dan is Griezman wel een hele dure bankzitter. Als je hem en vooral zijn salaris kwijt kan, en je haalt daar voor een speler die ook niet goed is, maar wel nog iets kan brengen als pinchhitter in de laatste minuten als het voetballend niet lukt. Dan lijkt me dat niet persee een vooruitgang, maar ook zeker geen devaluatie. Al met al dus redelijk in perspectief te brengen deze aankoop.

1 september 2021 om 14:59

Alleen leert de realiteit dat Dembele en Aguero zowat de helft van het seizoen geblesseerd zijn en je dus vaak met Braithwaith - L. De Jong zal spelen vooraan. Daar wordt je natuurlijk niet vrolijk van…

1 september 2021 om 15:08

Nou kies je ook weer meteen de twee spelers die niet met elkaar kunnen spelen haha. Wanneer Fati weer fit is, heb je met Depay en Fati gewoon prima voorhoede spelers. Hierbij kun je dan een Braitwaithe of De Jong bij in de spits zetten. Maar je kunt ook Depay naar de spitspositie halen en met Demir bijvoorbeeld op de rechtsbuiten positie spelen. Die heeft genoeg talent om dat regelmatig te kunnen bespelen. Zeker geen heel seizoen, maar dat wordt ook niet van hem gevraagd.

1 september 2021 om 15:14

En dus heb je (met deze blessures) toch regelmatig Luuk de Jong in de basis van Barca. Dat is toch wel echt matig voor een club van hun status.

1 september 2021 om 16:06

Ja ze hadden zelf ook liever mbappe of haaland had maar dat geld is er niet he....

1 september 2021 om 15:12

Iedereen zal begrijpen dat De Jong eigenlijk geen Barcelona speler is, en dat hij 10x minder is dan Griezmann. Maar het is ten eerste iemand die als invaller de laatste 10 minuten iets kan doen in de lucht, zo iemand hadden ze nog niet. En ten 2e, gister bij de berichtgeving dat Barcelona 58 miljoen bied op Olmo, dan is iedereen meteen van huh hoe kunnen ze dat betalen? Dat kunnen ze dus niet. Het is toch volkomen logisch dat ze van Griezmann af willen aangezien hij 20+miljoen verdiend en helemaal geen uitzonderende prestatie levert. Ze hebben enorme financiële problemen en de komende 2 jaar zullen ze moeten verkopen en veel met eigen jeugd moeten werken. Koeman is met hetzelfde bezig als bij Feyenoord toentertijd, en daar is hij uitermate geschikt voor. Barcelona en de fans moeten reële doelstellingen hebben, maximaal 10 punten achter op de uiteindelijk kampioen, hopen op bekerwinst en in de CL geluk hebben met de loting. Het is een grote puinhoop en dat Laporta deze beslissingen neemt (Messi, misschien onder druk van LaLiga maar toch. Griezmann weg doen) vind ik grote klasse. 2/3 jaar lang de schulden dusdanig terugbrengen, hopen dat eigen jeugd zich blijft ontwikkelen en vanuit daar weer terug naar de absolute top.

Snap ik en dat heeft goed uitgepakt! En ik zou hem bij PSV ook geen basis hoeven zien, en Luuk zou geen bank willen dus ik denk win-win (misschien alleen niet voor Barca). Ben zelf erg benieuwd naar Vinicius, lijkt voetballend meer toe te voegen dan Luuk de Jong.

Ik kan er maar moeilijk aan wennen; Luuk de Jong bij Barca. Afijn, je zou in de CL zomaar eens een of twee kunnen verrassen met hem in de spits. Een beetje zoals hij iedereen verraste in de EL-finale.

1 september 2021 om 14:43

Dat is waar. Voetballend komt hij zwaar tekort voor Barca natuurlijk, maar als Ajacied zeg ik eerlijk dat Luuk de Jong waarschijnlijk bij de beste 3 koppers van Europa zit. Dat bewees hij nogmaals in de Europa League finale van vorig jaar.

1 september 2021 om 14:51

@silverfront: Yep. Met hem en Pique heb je twee heel goede koppers. Mochten ze een finale halen dit jaar, zou ik De Jong altijd opstellen. En ze hebben de mogelijkheid om tegen de city's van deze wereld de lange bal te spelen. Voor die paar wedstrijden zal De Jong gehaald zijn. En als breekijzer natuurlijk.

1 september 2021 om 17:05

Ik kan er zo vijf betere noemen. Ronaldo, van dijk, Maguire, Ramos, Lukaku en zelfs iemand als Benteke is denk ik niet minder.

1 september 2021 om 17:19

De Ligt Kane er zijn er vast veel meer die goed zijn.

1 september 2021 om 17:38

Ronaldo en Ramos; eens. Daarom zei ik top 3. Lukaku, van Dijk en Maguire zijn echt niet beter met het hoofd. Luuk de Jong heeft 36% van al zijn goals met het hoofd gescoord, bij Lukaku ligt dit op 14%.

1 september 2021 om 17:47

Dat komt omdat Lukaku er meer maakt, dus statistisch gezien dus minder met het hoofd 🤣

1 september 2021 om 20:32

Dat is niet waar wat je zegt, het percentage zou dan niet moeten veranderen. Als het om absolute goals gaat wel. En bekijk maar eens een compilatie van de kopgoals van die 2. Heb een behoorlijke hekel aan Luuk, maar dat is echt de betere kopper van die 2. Zo'n kopgoals als die Luuk maakte in de finale, heb ik Romelu nooit zien maken.

1 september 2021 om 14:45

Je kan zeggen wat je wilt, maar afgelopen seizoenen was De Jong voor Sevilla helemaal niet slecht in de grotere wedstrijden. Hij heeft geregeld gescoord of was dichtbij belangrijke doelpunten tegen de topclubs. Daarnaast heb ik het idee dat Barcelona voor het eerst sinds de tijd van Rijkaard een kopsterke spits heeft waarmee ze een ander spelletje kunnen spelen dan het eindeloze gebrei (waar ze nu eigenlijk ook al niet meer de spelers voor hebben en wat vaak vroegtijdig mislukt). Tel daarbij op dat De Jong geen Griezmann salaris heeft en het is best te verklaren.

1 september 2021 om 14:49

Precies, ik denk dat jouw verklaring dicht in de buurt van de waarheid komt. Plus met de Jong op het veld kun je makkelijker een aanpassing in je speelwijze bewerkstelligen. Ik moet het allemaal nog zien maar er zit natuurlijk wel een idee achter.

1 september 2021 om 15:00

Niet slecht in grote wedstrijden is nog een understatement. Het lijstje topclubs waartegen hij gescoord heeft is echt imponerend.

Wat een geweldige transfer voor Luuk. Hij kan later tegen zijn kinderen vertellen dat hij er in ieder geval echt het maximale uit heeft gehaald. Barcelona, wie had dat kunnen bedenken.

1 september 2021 om 14:43

Het is natuurlijk wel het Barca onder Koeman. Alleen nog Barca in naam, verder in niets meer dezelfde club als in de tijd van Rijkaard en Guardiola. Spelers van het kaliber Eto'o, Ronaldinho en Henry, of recenter Xavi, Iniesta en natuurlijk Messi.. nee, dat Barca bestaat niet meer. Triest voor de fans van deze ooit zo mooie club.

1 september 2021 om 14:49

Dat is waar. Maar dat zal over 10 jaar ook wel weer anders zijn. Het blijft een iconische club en om te kunnen zeggen dat je daar gespeeld hebt is gewoon echt gaaf.

1 september 2021 om 15:20

Ach ja, bij Real zijn ze ook van Zidane, Beckham, Ronaldo's en Ramos naar toch wat treetjes lager gegaan. Een middenveld met Isco, Casemiro en Valverde sprankelt toch wat minder. Bij Barca is de teloorgang natuurlijk nog wel een stukje erger, maar misschien is dat ook gewoon het lot van grote clubs, na lang pieken volgt er een onvermijdelijk dal.

1 september 2021 om 15:34

Ons middenveld als iedereen fit is is natuurlijk Casemiro, Modric en Kroos wat naar mijn mening ook echt wereldtop is.

1 september 2021 om 16:31

Nou door de kwaliteit van Xavi Iniesta en Busquets en ook de fitheid. Want ze waren ook nog eens bijna nooit geblesseerd. Heeft Barca geen vervangers kunnen halen of houden. Die gingen wel elders ballen want dit trio voetbal je er toch niet uit. Toen ze ouder werden, eerst het een probleem. Dus je moet wel eens wat oudere toppers durven laten gaan om nieuwe een kans te gaan geven en dat gebeurd niet. Op zich terecht want die drie waren absolute wereld top maar blokkeerde nieuwe aanwas. Tot ze niet meer konden.

1 september 2021 om 16:43

Mr_unitedJe hebt wel een grote muil en dat uitgerekend van een United supporter die al jaren in hetzelfde schuitje zitten. Ooit een topclub(nog steeds maar alleen op papier) maar hoelang al geen titel of CL gepakt? Of denk je nu jullie Ronaldo hebben dat jullie vanzelfsprekend weer ineens tussen de grote jongens horen ofzo?

1 september 2021 om 14:46

Koeman heeft dat bedacht omdat Luuk Nederlands is. En niet omdat hij het maximale eruit heeft gehaald. Was bij Sevilla een C keus. Maar zoals ik al eerder in deze post aangaf, je hoeft geen moeite meer te doen om bij Barça kunnen spelen.

Uiteindelijk prima, denk dat Vinicius meer kwaliteiten heeft eerlijk gezegd. John de Jong kiest met PSV wel vaak de bekende opties moet ik zeggen(of spelers met Schmidt connecties). Hoop toch dat ons netwerk iets groter is dan alleen de bekende namen. Mag wel iets origineler gescout worden af'n toe.

Ik vind het ook maar vreemd dat je Denzel stoomtrein laat vertrekken en dan denkt dat je dat met Mwene kan opvangen. Met alle respect: een speler die niet opviel bij Mainz. Qua breedte is het echt minimaal bij PSV.

1 september 2021 om 15:47

Vinicius verwacht ik ook wel wat van en lijkt mij ook een completere speler dan de Jong. Voor Luuk een prachtige transfer en voor de breedte prima bij Barca.
Inderdaad is Mwene een prima backuo, maar geen basismateriaal. Gewoon Teze opstellen. Die kan nog stappen maken als rechts back en is nu al beter dan Mwene.

weet echt niet of die gaat slagen bij barca, ik twijfel heel erg het is echt geen barca speler vind luuk de jong net te kort komen voor de absolute top, in iedergeval welkom Luuk De Jong hoop dat je het goed gaat doen

1 september 2021 om 14:45

Wat een vreselijke flop. Laporta die een paar weken geleden nog aangaf dat hij geen middelmatige spelers zou binnenhalen. Zie hier de flop Luuk de Jong.

Tegenwoordig hoef je een transfer naar Barça niet meer te verdienen. Al ben je de 3e spits van een lager team en je moeite hebt om een goal te maken. Je bent altijd welkom bij Barça.

SMH.

1 september 2021 om 14:48

@inmessionante welkom terug op VZ bro, en je hebt gelijk barca haalt luuk de jong omdat er zoveel wanbeleid daar is, griezmann uitlenen aan je concurrent is al helemaal raar, verkoop hem gewoon beter dan uitlenen

1 september 2021 om 14:59

Ach ja joh, ging het maar zo gemakkelijk he. Als niemand Griezmann wil kopen.....hoe wil je hem verkopen dan? Leg dat eens uit? Bovendien zit hier ook een koop optie bij.

1 september 2021 om 15:11

haha, messi_123, Barcelona wou Griezmann dolgraag verkopen, bij voorkeur richting serie A en Premier League. Griezmann zelf wilde echter alleen naar Atletico. Je moet dan wat als je van zijn salaris af wilt komen

1 september 2021 om 14:57

@Messi: L.De Jong komt net te kort voor de absolute top? Ik denk dat je ‘net te kort’ voor de subtop bedoeld… Lachwekkende transfer van Barcelona natuurlijk en duidelijk met de uitdrukkelijke zegen van Koeman. What’s next? Busquets weg voor Clasie en Piqué voor Cuco Martina? Zonde om zo een mooie club zo in verval te zien… Arsenal 2.0

Begrijpelijk natuurlijk. Dit is een kans die je niet kan laten glippen. Ook al zal hij op de bank plaatsnemen. Het is en blijft Barca. Laat de mensen maar lachen. Barcelona heeft nu voor weinig geld een prima pinchhitter in huis.

Als Barca fan is Luuk toch wel om van te janken. Je bent 1 blessure verwijderd van een basisplek voor deze totaal tekortkomende spits. Pinchitter, laat me niet lachen. Dat lukte bij Sevilla al niet. Het lukte nooit op een hoger niveau voor Luuk en bij PSV heeft ie ook anderhalf jaar zitten aanmodderen voor ie weer een lekker seizoen draaide. Nu blijft ie ook in beeld voor het NL-elftal alleen omdat ie bij Barca onder contract staat. Wat een farce.

Straks loop je met deze koekenbakker en Braithwaite voorin bij Barca als Dembele en Fati hun blessurepatroon voortzetten.

1 september 2021 om 14:49

Precies dat. Alsof wij een stormram nodig hebben. We hebben een key player nodig als back up. Althans, iemand van een goed niveau en geef houten klaas genaamd Luuk de Jong.

1 september 2021 om 14:58

EN hoe gaat Barca die betalen? Denk eens na. Ze kunnen niet anders.

1 september 2021 om 15:00

Als ze die konden betalen hadden ze die echt wel gehaald. Ze mogen überhaupt blij zijn dat ze nog wat mogen kopen.

1 september 2021 om 15:07

Dat willen ze maar niet begrijpen soccerfan!

1 september 2021 om 15:24

Je had ook kunnen kiezen voor een Giroud of Dzeko voor korte termijn. Haal je ook een kopper in huis, maar hebben tenminste nog beetje techniek en voetballend vermogen. Dit voelt als het Barca van Van Gaal, waar je de hele club volstopt met Nederlanders omdat er totaal geen scouting en visie aanwezig is.

1 september 2021 om 15:39

Als je zorgt dat barcelona even 1 miljard binnen haalt dan zorgen zij wel voor een key player. Barcelona en de fans hebben even niks te willen. Het is rotzooi opruimen en heel creatief spelers binnen halen. Ook in de winter of komende zomer hoef je niet te verwachten dat Barcelona even een Haaland of mbappe binnen haalt. Daarvoor heeft de vorige voorzitter er een te grote rotzooi van gemaakt.

1 september 2021 om 16:12

Nou ja, misschien is het niveau bij barca ook wel een stuk gezakt, en blijven supporters hangen in vervlogen tijden. Luuk is een prima spits om erbij te hebben, kan een gamechanger zijn. Barca is aan het saneren. Geen aankopen van +100 miljoen, maar Luuk de Jong. Wat is het probleem? Elke club kent pieken en dalen, en bij barca is het momenteel wat minder. Deal with it.

1 september 2021 om 17:07

Kan een game changer zijn, laat me aub niet lachen hoor. Een spits die in elke topcompetitie waar die gespeeld heeft volledig geflopt is.

1 september 2021 om 18:15

Je kunt, als barca zijnde, je volledige spel aanpassen door de Jong in te brengen. Hoezo geen gamechanger?

Dus dan is Barca minimaal 4 dagen bezig geweest met Luuk de Jong. En in die 4 dagen is er niemand geweest die heeft gezegd: laten we verder kijken. Dat is eigenlijk nog erger dan 3 uurtjes voor de deadline met een naam aankomen. Wat een drama zeg. Die gaat 1 goal maken in het hele seizoen, tenzij er spelers geblesseerd raken. En die komt nog terug in Oranje ook. Wat een omhooggevallen speler zeg.

1 september 2021 om 15:18

Met Van Gaal komt die echt niet terug hoor. Van Gaal wil altijd dat spelers spelen. Niet voor niets dat Van de Beek is afgevallen.

Geweldige zet van Barca, voor weinig geld haal je n speler die nooit verzaakt, altijd n goed voorbeeld is. Als hij er in de CL 1 beslissend doelpunt er in kopt heeft hij zn salaris al terug verdiend.

Hou toch op, die jongen redt het niet eens bij Sevilla laat staan Barcelona. Krankzinnig beleid daar.

Ik snap wel dat ze bij Luuk zijn uitgekomen.
Precies wat al eerder is aangegeven brengt Luuk iets wat geen enkele andere barca speler heeft op dit moment. En dat is een geweldige kopkracht en strijdlust als invaller.
Daarnaast is dit voor barca een goedkope oplossing. Je krijgt een speler die team gericht is, niet loop te zeuren op de bank en iets kan forceren als je dat nodig heb in de laatste minuten of tegen teams die zichzelf ingraven voor hun goal.
Ja je kan misschien iemand beter halen maar kan die speler zich dan ook schikken om tweede of derde keus te zijn

Wel grappig dat barca en psv voor dezelfde speler gaan. Blijf het een rare transfer vinden een spits zoals LdJ past totaal niet in het spel van Barca. Ik vind de rol van een stormram ook overschat in het voetbal. Hoe vaak zijn er daadwerkelijk wedstrijden beslist door zulke spelers?

Al die mensen weer met hun emotionele, meedoen met de hype comments. Van MSN naar De jong-Braithwate-Memphis blablabla, alsof De Jong en Braithwate structureel in de basis gaan staan als Demir, Fati, Dembele en Aguero fit zijn en ritme hebben. Pure onzin weer.

Ach, hij kan over 3 jaar ook nog komen toch?

Gelukkig maar, heeft niks bij PSV te zoeken. Bedankt Koeman!

De triestigheid spat niet alleen van deze transfer, maar ook van de reacties af. Man man man. Ik raad iedereen aan nog even de CL wedstrijden die deze man voor PSV heeft gespeeld, de EL finale of de cruciale 2-1 voor oranje tegen Noord-Ierland terug te kijken. Verder beveel ik ook nog de wedstrijden die hij voor Sevilla tegen de top 3 speelde in zijn eerste seizoen aan. Luuk de Jong heeft weliswaar hele specifieke kwaliteiten, maar die komen op hele specifieke (en belangrijke!) momenten ontzettend goed van pas. Oeverloze romantisering van de Barca/Cruijff/Guardiola-school zie ik als een makkelijk stok om (ldj) mee te slaan.

1 september 2021 om 15:35

Op een handvol wedstrijden na heeft hij in die wedstrijden ook geen indruk gemaakt. Het is niet zo dat hij voor PSV iedere wedstrijd in de CL de pannen van het dak speelde. Daarnaast raad ik je aan om de andere 95% van zijn wedstrijden ook te bekijken. Dan zie je hoe goed hij werkelijk is.

1 september 2021 om 16:04

Dus omdat hij een paar goals maakt, moet hij maar bij Barca spelen? Bendtner maakte ook meerdere goals tegen Barca, Liverpool, Chelsea, Spurs, een hattrick tegen Porto in de CL, Manchester City. Dat maakt hem nog geen fantastische speler voor de top. Het is een spits dus het is logisch dat hij de meeste doelpunten gaat maken tegen tegenstanders en zelfs dat lukte hem niet. Gewoon een enorm zwakke en trieste aankoop na die Braithwaite..

2 september 2021 om 11:05

@benzema en @tilburg. Nog maar een keertje mijn reactie lezen wellicht. Daar staat vrij duidelijk dat zijn hele specifieke kwaliteiten op hele specifieke momenten ontzettend goed van pas komen. Het is volslagen irrelevant hoe dat in de andere 95% van de wedstrijden gaat, hij is duidelijk aangetrokken om er te staan in de andere 5%, als er verder niets meer lukt. Elk weldenkend mens weet dat hij niet voor de basis komt (enkele kleinere wedstrijdjes daargelaten).

Het is hem gegund. Zeg maar is nee tegen Barca

Vooropgesteld: als PSV-supporter heb ik best wel een zwak voor Luuk de Jong en ik vind dat hij in Nederland toch nog vaak onderschat werd en wordt.

Maar kom op, Barcelona... Dat is echt veel te hoog gegrepen voor hem. Hij zou momenteel zelfs bij een terugkeer naar PSV niet zeker zijn geweest van een basisplaats.

Vroeger stelde het echt nog iets voor om voor de grootste clubs ter wereld te spelen. Nu krijgen middelmatige spelers als Luuk en Braithwaite een contract bij Barcelona..

Spaanse pers enthousiast over Luuk de Jong: 'dit heeft Barça tien jaar gemist'

Precies....en dan lopen mensen al te zeiken voordat luuk ook maar 1 keer bij Barca heeft gespeeld.

1 september 2021 om 16:19

Dat zijn dezelfde kenners die Depay ook geen Barca nivo toe bedachten en volgens mij doet hij het momenteel nog redelijk goed. Sommige hier denken nog steeds dat Barca met miljoenen kan smijten.

Leuk voor Luuk. Als ik in zijn schoenen stond deed ik hetzelfde. Hoewel ik wel zou kijken waar er meer te verdienen valt, want bankzitten moet hij toch.

Logisch dat via deze weg de Jong nee heeft gezegd tegen PSV
Zullen de meeste gedaan hebben in dit geval hoe vaak krijg je althans de kans om naar barca te gaan
ieders geval veel succes Luuk dat we mogen genieten van je voorin met Depay

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren