Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Carlos Vinícius landt in Rotterdam om transfer naar PSV af te ronden

Laatste update:

Carlos Vinícius is in de nacht van maandag op dinsdag op Rotterdam The Hague Airport geland, zo meldt PSV-watcher Rik Elfrink. PSV is ‘hard op weg’ om de aanvaller te strikken als de nieuwe spits, zo wisten Fabrizio Romano en het Eindhovens Dagblad maandagavond al te melden. Het regionale dagblad en het Portugese TVI verzekerden zondagavond al dat de Eindhovenaren geïnteresseerd waren in de 26-jarige spits van Benfica.

Ondanks dat ook Eintracht Frankfurt en Zenit Sint-Petersburg ook voor hem in de markt waren, lijkt PSV er dus in te slagen om hem binnen te halen. De aanvaller zal vandaag een medische keuring ondergaan en daarna de laatste details afronden. Het Braziliaanse UOL Esporte meldt dat PSV een huurvergoeding van 2,5 miljoen euro gaat betalen en een optie tot koop bedingt.

Vinícius werd vorig seizoen door Benfica verhuurd aan Tottenham Hotspur, waar hij in 22 wedstrijden tot 10 doelpunten en 3 assists kwam. The Spurs hadden een optie tot koop ter waarde van 45 miljoen euro, maar besloten deze niet te lichten. Benfica-trainer Jorge Jesus liet eerder al weten dat Vinícius ondanks een tot medio 2024 lopend contract niet in zijn plannen voorkomt, waardoor hij in de laatste dagen van de transferwindow nog mag verkassen.

De spits zat wel op de reservebank tijdens de wedstrijden in de voorronde van de Champions League tegen PSV en Spartak Moskou, waarin hij overigens geen minuten maakte. De enige minuten die de Braziliaan dit seizoen maakte, was toen hij tegen FC Arouca in de 84e minuut werd ingebracht. Vinícius behoorde zondag niet tot de wedstrijdselectie voor de competitiewedstrijd van Benfica tegen Tondela. Het Eindhovens Dagblad schreef dat PSV in de zoektocht naar een nieuwe aanvaller op meerdere borden schaakte.

Eerder werden onder meer Mergim Berisha, Luuk de Jong en Mostafa Mohamed genoemd als mogelijke versterkingen voor de voorste linie van PSV, waarvoor trainer Roger Schmidt met Eran Zahavi eigenlijk maar één diepe spits heeft. Schmidt liet zaterdagavond weten dat De Jong niet naar PSV zal komen. "Niet dit jaar. Natuurlijk is hij een geweldige speler met een fantastische historie bij PSV, maar hij komt dit seizoen niet naar ons", sprak de trainer van PSV. Later bleek dat De Jong er zelf voor heeft gekozen om deze zomer niet te vertrekken bij Sevilla.

PSV lijkt zich nu dus te gaan versterken met Vinícius. Benfica telde in de zomer van 2019 zeventien miljoen euro neer om Vinícius los te weken bij Napoli, voor wie hij overigens nooit een officiële wedstrijd speelde. In Portugese dienst was hij goed voor 24 doelpunten en 13 assists. Vinícius droeg eerder het shirt van AS Monaco, Rio Ave, Real SC, Grêmio Esportivo Anápolis, Palmeiras en Santos.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Top! Goede concurrent voor Zahavi en deed het volgens mij prima bij Tottenham. Dacht eigenlijk dat hij daar een groot talent was joh.Geen huur dus?

30 augustus 2021 om 19:04

Prima spits alleen niet genoeg voor spurs maar denk voor psv wel redelijk

30 augustus 2021 om 19:13

Bij Spurs niet heel veel vorig jaar idd. Merk dat heel veel mensen een gat in de lucht springen, net als vorig jaar bij Zahavi. Kunnen we gewoon niet ff afwachten? Heeft al een tijd geen wedstrijden in de benen en daardoor sowieso stil gestaan in de ontwikkeling. Wie weet verrast ie me, maar die hosanna de hele tijd bij supporters over een spits die op de bank zit bij een club tegen wie zij beter waren..... Eerst maar eens zien.

30 augustus 2021 om 19:18

Je hebt er geen last van toch als supporters gewoon enthousiast zijn wanneer er in ieder geval een versterking komt? 😅

30 augustus 2021 om 19:40

@formus inderdaad, komt zelfs in het geheel niet in de plannen voor bij Benfica. Is natuurlijk geen schande, maar dan is het niet de wereld spits waar hij nu onder PSV supporters voor door gaat op VZ. Misschien wel een prima back up voor zahavi, maar ook nog zonder wedstrijdritme. Het houdt allemaal niet over imho

30 augustus 2021 om 20:00

Formus ondanks dat Zahavi minder brengt dan verwacht loopt ie in alle competities bij elkaar ruim 1 op 2. Das niet heel goed,maar ook niet onvoldoende in de zin van een cijfer. Mager 7tje.

30 augustus 2021 om 20:00

Fossen, nou, eigenlijk wel, want ik word een beetje moe van het feit als je een beetje kritisch/realistisch bent, direct een berg supporters klaar staan met neerbuigende opmerkingen, pratend over jaloezie, angst en heel veel krachttermen. De vrijheid en mogelijkheid om het goede gesprek aan te gaan is al lang verdwenen hier op deze site.

30 augustus 2021 om 20:11

Tuurlijk draait Zahavi met 1 goal per 150 minuten niet slecht, helemaal niet. Maar ook toen, Zahavi was echt de verlosser volgens velen. Zeker toen PSV hem voor de neus van Ajax had weggekaapt.... Zullen we gewoon iets realistischer zijn? Het is geen Lewandowski die er geheid 200 per seizoen in legt, het is een 26 jarige speler van Benfica, die er NB tegen PSV niet werd ingebracht, al een aantal jaar heel weinig heeft gespeeld..... genoeg reden om voorzichtig (optimistisch) te zijn. Maar dat opportunisme de hele tijd, alsof de reincarnatie van Gerd Muller, Madonna en Cruijff straks in Eindhoven speelt.... En zelfs dat is nog prima, maar laat mensen er ook wat anders van kunnen zeggen zonder verwensingen, krachttermen etc. Heb ik het niet over jou he Paul, maar er komen er wel steeds meer hier op deze site.

30 augustus 2021 om 20:31

Je overdrijft schromelijk. Zahavi heeft al meermaals laten zien een prima afmaker te zijn. Meneer moet alleen niet die ballen gaan halen. Ik ben nog altijd erg blij dat Zahavi bij ons balt. Vinicius mag me vooral gaan verrassen. Benfica is een club die normaal gesproken meer dan het dubbele aan budget heeft. Dan is een afvaller daar geen gekke optie voor PSV. Tref je Benfica halverwege het seizoen waren we echt niet twee wedstrijden de betere.. Dan nog, je wint niet, dus was je dan echt beter?

30 augustus 2021 om 20:44

Dat is het 'm juist. Het moet nog blijken dat ie daadwerkelijk een versterking is. Voor nu kun je liever spreken over een aankoop.

30 augustus 2021 om 20:59

Zahavi is toch gewoon middelmaat. Het enige wat ie kan is afmaken, en zelfs dat gaat niet denderend. Haller krijgt bakken vol kritiek over zich heen maar heeft in een half seizoen meer eredivisie goals gemaakt dan Zahavi in een heel seizoen.

30 augustus 2021 om 21:16

Wellicht omdat de een 22,5 miljoen kost en de ander transfervrij is gekomen. Voor iemand die transfervrij is gekomen heeft Zahavi nou niet bepaald teleurgesteld. Met dat Haller teveel kritiek krijgt heb je trouwens wel een punt hoor.

30 augustus 2021 om 21:53

PSV is echt gericht en doelbewust inkopen aan het doen. Alleen nog een goede rechtsback en je bent er voor komend seizoen. Dit was een hele goede transfermarkt met de juiste inkomende transfers en zeker ook de juiste uitgaande transfers. Wat mij betreft mag er 1 van deze 2 jongens nog vertrekken Gutierrez of Mauro Junior. Doan zou trouwens ook nog verkocht mogen worden. Bruma bewijst nu toch wel een toegevoegde waarde te zijn en mag wat mij betreft voor zijn tweede kans gaan.

30 augustus 2021 om 23:20



Net op abola gelezen dat PSV een huursom betaalt van 2,5 mio en een verplichte optie tot koop heeft van 10 mio aan het eind van het seizoen. Ik vind het erg veel geld gevoelsmatig. Oh ja en PSV heeft slechts 50van de rechten...

31 augustus 2021 om 08:47

@T-star,

Wat is hiervan je bron?
Want een verplichte optie tot koop voor 10 miljoen lijkt me wel heel veel voor een bankspeler van Benfica.

31 augustus 2021 om 09:26

Als je leest dat Tottenham hem vorig jaar mocht overnemen voor 45 miljoen lijkt het me een koopje.... 😉

31 augustus 2021 om 18:40

@j3ro3ntj33__. Ik denk Abola

30 augustus 2021 om 19:05

Nah valt mee hoe goed ie het deed bij Spurs. Deed het volgensmij vooral tegen de kleinere in de beker. Ging volgensmij ook juichen als Mbappe toen ie een intikker scoorde. Maar voorderest geen idee hoe goed hij daadwerkelijk is. Wens em veel succes bij PSV, hopelijk voor jullie een topper😉

30 augustus 2021 om 19:39

Je weet niet hoe goed hij is en je zegt 2 keer ‘volgens mij’, maar het valt mee hoe goed hij het deed bij Spurs? Wel bedankt dat je hem succes wenst hij PSV, het is in ieder geval een creatieve inkomende transfers, die vind ik altijd leuker dan uit de Eredivisie.

30 augustus 2021 om 20:09

Exact dit. Hij heeft hem dus nog nooit zien spelen en is bang dat dit voor PSV een hele goede speler zal zijn 😂

30 augustus 2021 om 19:12

Volgens mij gaat het gewoon om huur. Kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat Benfica en psv elkaar zouden vinden in een gewenste transfersom als die voor 17 miljoen is aangekocht.

30 augustus 2021 om 19:41

Denk ik ook. Alleen raar dat ze het dan niet zeker weten (bij het ED). Enige wat ik kan bedenken is dat ze nog spreken over een koopoptie.

30 augustus 2021 om 21:09

De koopoptie kan ook voor de bühne zijn. Misschien eist Benfica dat en denkt psv prima, maar wij gaan nooit 25 miljoen voor hem neertellen.

2,5 miljoen is veel geld voor een jaar huur. Maar PSV weet ook, het is nu of nooit.

30 augustus 2021 om 19:38

Wel vaag wat Benfica met hem wil hoor. In zijn laatste seizoen bij Benfica scoorde hij 18 keer. Vervolgens verhuren ze hem aan Tottenham (waarom?) nu is hij terug en meteen derde spits. Waarom zou je iemand die in zijn laatste seizoen bij Benfica nog goed was voor 18 goals, derde spits maken?

30 augustus 2021 om 19:46

Snap ik ook niet. Ook niet waarom hij naar Tottenham gaat, hebt daar Harry Kane voor je en geld als water daar.

30 augustus 2021 om 19:46

Ik heb zelf genoeg wedstrijden van Benfica gezien destijds en hem ook ooit bij Tottenham bezig gezien, het is een harde werker en sterke jongen, maar technisch is het maar een matige speler. Ik verwacht ook niet dat dit een basisspeler wordt bij PSV, maar de optie om een wedstrijd open te breken a la Luuk de Jong.

30 augustus 2021 om 19:53

@Goalski. Precies wat Schmidt wilde. En hopelijk krijgt Fofana komend seizoen dan een echte kans. Mag hij het met Vertessen en Romero uitvechten.

30 augustus 2021 om 20:03

Koppend is hij vrij matig ondanks zijn lengte, dus ik ben benieuwd wat zijn sterke punten zijn.

30 augustus 2021 om 20:14

@TVL11 Zijn sterke punten zijn toch wel dat hij een balletje vast kan houden, een sterke passing heeft, makkelijk scoort en ook vrij snel is voor een spits. In alles beter dan Zahavi dus eigenlijk.

31 augustus 2021 om 09:30

@justinmorris Romero, die hebben we ook nog ja. Soms vergeet je die jongen bijna. Weet iemand hoe het met zijn blessure is? Ze hebben hem destijds voor 10 miljoen gekocht dacht ik. Hij heeft gewoon te weinig gespeeld om er over te oordelen, maar het zou me mooi lijken als hij alsnog gaat slagen in Eindhoven.

30 augustus 2021 om 20:15

Natuurlijk wel huur. Zn koopoptie was 45 miljoen. Dan gaan ze hem echt niet aan PSV verkopen voor de helft. En PSV gaat ook geen 25 miljoen betalen voor een spits.

30 augustus 2021 om 20:24

Denk dat zo’n koopoptie gewoon een bepaalde zekerheid is. Dat hij niet de pannen van het dak speelt daar en voor 20 miljoen vertrekt. Het is ook niet alsof Tottenham dacht dat hij de eerste spits zou worden toch?

30 augustus 2021 om 20:28

PSV heeft een koopoptie van 10m gedwongen volgens de Portugese media. Dikke prima dus als hij goed presteert.

30 augustus 2021 om 21:00

10m maar dan voor maar 50% van de transferrechten volgens Portugese media

30 augustus 2021 om 21:52

Dan is Benfica geloof ik toch een '3rd party ownership'? Wat je zegt klopt denk ik niet LucasAndersen.

31 augustus 2021 om 00:22

Staat een transfersom gelijk aan een ownership? Want dan zou Benfica ook zeggenschap hebben in zijn salaris en waar hij wel/niet naartoe transferreerd. Toch?

31 augustus 2021 om 02:02

Speelde in de FA cup tegen derde en vierdeklassers tenzij je de PL teams kunt opnoemen..
Als Jesus al.zegt dat ie t nivo bij Benfica niet aan kan, zegt mij dat gezien de 2 duels tegen PSV wel.genoeg..

31 augustus 2021 om 18:37

In de EL gespeeld tegen: Wolfsberger, Dinano Zagreb, LASK, Ludogorets, Royal Antwerp. Elke 55 minuten een goal (elke 83 minuten) of assist (elke 166 minuten.

In de PL gespeeld tegen (meer dan 15
minuten): Chelsea, Brighton, Aston Villa en Crystal Palace. 1 keer gescoord in 303 minuten (maar niet echt het vertrouwen gehad).

Met je eens dat hij niet de PL aan gort heeft geschoten, maar het is de tweede spits van PSV hè? Dan zijn de statistieken, vooral die van de EL, echt niet verkeerd.

Gakpo - Vinicius - Madueke; Gotze. Even een kwijlteiltje halen.

30 augustus 2021 om 19:05

Cl waardige voorhoede sorry!

30 augustus 2021 om 19:11

Die cl kan me gestolen worden met Gakpo - Vinicius - Madueke kan je ver meekomen in de El.

30 augustus 2021 om 19:17

Iedereen wil ucl spelen madueke gaat nu veel minder waard worden dan als doe uxk had gespeeld

30 augustus 2021 om 19:18

Haha...

30 augustus 2021 om 19:20

Wat een onzin Madueke gaat gewoon de jackpot opleveren zeg ik jou. Cl of nie

30 augustus 2021 om 19:50

@the tsjemp:

Met een beetje mazzel wordt Madueke dit seizoen nog Engels international. Dat kunnen er ineens ook hele gekke dingen gebeuren met zijn transferwaarde.

30 augustus 2021 om 19:06

Ik ken iemand die hem weg doet, het is wel van een Feyenoord supporter maar heeft 'm niet kunnen gebruiken 😉

30 augustus 2021 om 19:07

Ik kan me niet voorstellen dat Zahavi gaat banken eerlijk gezegd. Verder heb ik Vinicius nog nooit zien spelen, maar ik ben benieuwd!

30 augustus 2021 om 21:01

Hoezo niet? Zo bijzonder goed is Zahavi toch niet?

30 augustus 2021 om 22:01

En dan nog je hebt twee PSV waardige spitsen nodig nu met Vinicius en Zahavi zit je wel goed.

30 augustus 2021 om 19:09

Je hebt er zo weinig aan.. Geen CL, en in de competitie spelers die niet constant genoeg zijn om kampioen te worden. Ik zie zelf ook liever Zahavi dan Vinicius, omdat Zahavi over het algemeen meer geslepen is (Benfica thuis daargelaten)

30 augustus 2021 om 19:20

Dus je weet eigenlijk zeker dat PSV geen kampioen gaat worden? Mag ik je glazen bol eens lenen?

30 augustus 2021 om 19:39

zahavi staat nog maar een jaar onder contract en is al oud.psv moet ook aan de toekomst denken en dan is dit een prima optie met romero en fofana daarachter.

30 augustus 2021 om 19:47

Vind dit wel jammer voor Fofana. Ik zie Vertessen als spits en dan heb je eigenlijk gewoon 4 spitsen (Romero ook). Fofana zal zich dan wel moeten bewijzen in de KKD.

30 augustus 2021 om 22:52

Zo moeilijk is het toch niet? PSV wil een sterke spits als optie hebben voor wanneer Zahavi geen potten kan breken en dat is iets wat Vertessen ook niet kan brengen. Verder is bouwen op Romero op dit moment niet mogelijk met de vraag of dat ooit wel het geval gaat zijn.

Ik weet niet of deze Vinicius de oplossing is, maar het idee erachter lijkt me vrij duidelijk.

30 augustus 2021 om 19:26

Vanwaar eigenlijk het idee dat dit zo een geweldige speler is? Hij wordt schijnbaar minder bevonden dan een Yaremchuck en dat zou ik nu ook geen geweldenaar vinden voor PSV.

30 augustus 2021 om 19:43

Bij Spurs heeft hij in de EL laten zien wat hij in huis heeft. Leuke speler om naar te kijken. Zijn belofte heeft hij nog niet helemaal waargemaakt maar op het niveau waar PSV acteert moet hij makkelijk meekunnen. Die trainer van Benfica is ook wel een rare vogel die af te toe wat vreemde keuzes maakt (als ik de fanbase mag geloven).

30 augustus 2021 om 22:54

De supporters van Benfica lopen weg met Yaremchuk dus ik zou niet weten waarom hij geen versterking voor PSV zou zijn.

30 augustus 2021 om 23:56

Waar zeg ik dat het geen versterking zou zijn dan?

30 augustus 2021 om 19:30

Kun je nagaan wat voor krankzinnig goede voorhoede we vorig jaar hadden met Malen er nog bij. Zonde dat ze zelden in de perfecte samenstelling samenspeelden. Al herinner ik me Granada-uit nog met Malen, Madueke, Gakpo en Gotze in de basis, was gelijk de beste wedstijd van het seizoen

30 augustus 2021 om 19:41

Helaas hebben we hen te weinig samen zien spelen. Veel blessures en Madueke werd langzaam gebracht.

30 augustus 2021 om 19:47

Is die Vinicius echt zo’n goede speler? Ik vind namelijk Zahavi echt een prima spits en heeft veel mooie dingen laten zien. Is hij dan afgeschreven door het PSV publiek omdat hij die kans miste tegen Benfica tegen de lat? Het is inderdaad een mooie aanval en concurrentie is altijd goed, alleen vroeg me dat even af.

30 augustus 2021 om 19:51

Een groepje heeft Zahavi (ten onrechte) afgeschreven. Die gemiste kans tegen Benfica zal wel altijd aan hem blijven hangen bij de PSV-fans. Zo gaat dat in het voetbal. Ik ben dus wel tevreden met Zahavi, maar een extra spits is geen overbodige luxe. Dan lijkt mij het huren van deze speler een prima optie.

30 augustus 2021 om 21:08

Dat groepje moet niet zo zeuren! Want hoe vaak heeft Zahavi PSV Europees gered. En mocht ie PSV dit seizoen naar de titel schieten, is iedereen die misser tegen Benfica alweer vergeten. Afgaand op dat groepje kun je iedereen wel afschrijven. Wat te denken van Malen dan op het EK. Die heeft daarmee toch een mooie transfer naar dortmy versiert. Nee, het laatste dat ik zou doen is me druk maken om dat kleine groepje volk.

30 augustus 2021 om 21:56

Precies wat je zegt est-1913. Je kan wel allemaal spelers gaan kopen, maar volgend jaar heb je misschien nog Zahavi in je selectie plus is Fofana weer een seizoen verder in zijn ontwikkeling en is Romero hopelijk volledig hersteld.
Zo'n type speler als Vinicius kan zeker van waarde zijn bij PSV en je bent alleen zijn huursom kwijt. Ik vind het sterk gehandeld van PSV. Ook met het oog op de toekomst. Het enige jammere is dat er geen optie tot koop is bedongen.

31 augustus 2021 om 02:08

Zahavi is ook beter dan Vin8cius die op zn 26e al 7 clubs versleten heeft. Bij Monaco vond ik t niet veel. Zahavi is 34, ok, maar ik vind t een mooie speler die vorig seizoen toch prima in de EL succes had.
Koop dan die Sinist van Fnoord of die fijne spits van Antwerp.ipv nu 2.5 huurbedrag weg te gooien

30 augustus 2021 om 22:38

Zo dan! Dit zou echt een goede zet van PSV zijn zeg. Hij maakt toch wel zijn goaltjes en voor de ED zou dit een geweldige aanwinst zijn. Kleine investering daarnaast die je het hele seizoen kunt evalueren of hij meer waard is dan 1 jaar blijven. En ja ik heb hem regelmatig zien spelen.

Mocht dit doorgaan heeft PSV echt de gewenste spits binnen.

30 augustus 2021 om 19:13

Is dat zo? Hij kwam er niet aan te pas bij Benfica waar ik de concurrentie ook niet geweldig vind. Of heeft hij pech met de trainer? Heb hem namelijk nooit zien spelen, dus ben benieuwd

30 augustus 2021 om 19:32

Negatieveling

30 augustus 2021 om 19:43

Is toch gewoon een reëele reactie? Het moet maar blijken of hij de gewenste versterking is.

30 augustus 2021 om 20:24

@gianny, ik vraag het, maar jij bent blijkbaar op de hoogte. Dus leg uit..

30 augustus 2021 om 21:54

Hij is als extra spits gehaald, hij heeft bij benfica heel wat goals gemaakt en een goede huurperiode gehad bij tottenham. Hij zou makkelijk in de eredivisie meekunne doen.

30 augustus 2021 om 22:40

Vinicius is voor een PSV echt een buitenkansje hoor. Hij zit bij Benfica in de weg, omdat hij duur is en ze een andere nr 1 hebben. Hij is echter wel goed en prikt ze er overal wel in, ik verwacht dat Zahavi het nog wel eens lastig kan krijgen.

30 augustus 2021 om 23:18

@gianny, ik lees hier dat die huurperiode behoorlijk tegenviel
@tyiuin, en ik vond die andere nummer 1 en 2 niet geweldig, vandaar dat ik vroeg waar het mis gaat en of het aan de trainer ligt. Dan ben ik niet negatiefs, maar geïnteresseerd in de achtergrond

30 augustus 2021 om 19:41

Dit is niet echt een vooruitgang ten opzichte van zahavi, maar wel een totaal ander soort speler voor een plan B, daarvoor wel prima op huurbasis. Echter verwacht ik niet dat hij een basisspeler gaat worden, daarvoor ontbreekt het aan te veel kwaliteiten, niet voor niets dat Benfica hem makkelijk laat gaan en zahavi is gewoon een prima spits.

Zonde voor het geld. Ik denk dat hij zelfs in eindhoven gaat falen heeft letterlijk nooit iets laten zien. Snap niet dat sommige hier blij om zijn maar goed

30 augustus 2021 om 19:07

Is in de PL toch wel paar keer belangrijk geweest voor de spurs volgens mij is gewoon een leuke transfer voor PSV denk ik. Vind het eerder zonde van het geld dat Ihatarren bijna gratis de deur uit loopt.

30 augustus 2021 om 19:08

Bij Spurs bijna 1 op 2, dan schiet je er in de eredivisie gewoon 20 in. Dat lijkt mij toch een prima investering.

30 augustus 2021 om 19:13

Bij de Spurs heeft hij gescoord in de Europa League poule fase tegen Ludogorets en Wolfsberger. Daarnaast drie tegen Marine FC in de Fa Cup. In de premier League heeft hij in 300 minuten maar 1 doelpunt gemaakt tegen Aston Villa. Dus die statistieken zijn zwaar vertekend...

30 augustus 2021 om 19:15

Kijk even naar de wedstrijden waarin hij gescoord heeft. Dan blijven er weinig doelpunten over die hij in de PL gemaakt heeft. Maar wie weet wordt het een succes. Maar het is zeker geen garantie.

30 augustus 2021 om 19:27

Ah duidelijk. Dan heb ik niets gezegd haha. Ik zal proberen de volgende keer minder voor mijn beurt te spreken en dit soort dingen beter te checken.

Aan de andere kant zijn die EL goals natuurlijk helemaal welkom

30 augustus 2021 om 19:13

Seizoen 19/20 gedeeld topscorer van de Portugese competitie. Ik ken hem verder niet hoor maar dat is meer dan 'letterlijk nooit iets laten zien'.

30 augustus 2021 om 19:15

Nooit iets laten zien? Was in 2019/2020 gedeeld topscorer in de Liga NOS met 18 goals. En vorig jaar 6 goals en 3 assists in 499 minuten EL

30 augustus 2021 om 19:16

Denk dat Zahavi gewoon basis zal staan en deze jongen meer gehaald wordt als breekijzer. Hij is fysiek sterk en 1.91 lang. Dit geeft Schmidt wel meer mogelijkheden om een wedstrijd open te breken.

Als dit doorgaat heeft heeft psv hiermee echt goeie zaken gedaan

Huur of koop? Kan het zo niet uit het artikel opmaken maar ik verwacht het eerste

30 augustus 2021 om 19:12

Als ik het bedrag van zijn vorige koopoptie zie, moet dit wel huur zijn.

Hoop niet dat deze gast met de roulatie drang van Schmidt minuten van Madoueke af gaat pakken. Denk dat het een overbodige uitgave is en veel van hetzelfde met Zahavi

30 augustus 2021 om 19:07

Het is een spits en Madueke een buitenspeler dus lijkt me niet. Daarnaast gaat Zahavi ook niet alles kunnen spelen dus een extra spits is geen overbodige luxe.

30 augustus 2021 om 19:09

Als je zijn hoogte punten bekijkt lijkt het echt een pure 9. Dus denk niet dat hij op de positie van Madueke kan spelen, of Schmidt moet Zahavi op 10 zetten en Gotze op rechts bijvoorbeeld.

30 augustus 2021 om 19:55

Dit vind ik nou zo'n onzin... PSV gaat dit seizoen waarschijnlijk meer dan 50 officiele wedstrijden spelen, maar meer dan één basiswaardige speler hebben voor een positie is "overbodig"?

PSV heeft met Gakpo, Zahavi en Madueke een prima aanval, maar als één van de drie een serieuze blessure oploopt, dan heb je echt een serieus probleem. En zelfs al blijven ze alledrie 50 wedstrijden topfit: dit is topsport, dan moet je tegen concurrentie kunnen.

Als ik de Spurs supporters moet geloven is het een goede jongen die hard werkt, snel en sterk is en een prima afmaker. Het enige wat ze ook allemaal benoemen is dat zijn aanname heel matig tot slecht is. Valt echt op dat ze dt stuk voor stuk zeggen. Die is bij Zahavi ook niet best dus wat dat betreft is het in ieder geval niet minder 😅

30 augustus 2021 om 19:08

In dat geval heb je dus eigenlijk geen enkele spits die handig is in de kleine ruimte; da's toch apart?

30 augustus 2021 om 19:15

Wel een gemis in de selectie, eens. Al kan een Madueke die rol ook op zich nemen als het moet. Of Götze wat dieper laten spelen. Aan de andere kant is zo'n type speler in dit systeem 9/10 ook niet per se nodig.

31 augustus 2021 om 02:12

Dus hij werkt net zo hard als de loodgieter hier op de hoek, maar kan geen bal.stoppen- evenals de loodgieter. Tja..als coach Jesus het al niks vindt

Zie liever Berisha komen

30 augustus 2021 om 19:17

Ook Berisha was een goede aankoop geweest maar wel eentje die misschien Fofana zijn mogelijkheden om door te breken had kunnen beperken.

30 augustus 2021 om 21:00

Die komt "not this year."

Als Benfica fan moet ik PSV Feliciteren wat een top aankoop. Meteen de beste spits in de ED. Ik vind het zonde dat hij vertrekt, hij is toch wel een klasse beter dan Seferovic. Alleen jammer dat Jesus het niet in hem ziet zitten. Ik verwacht dat hij er minimaal 20 inschiet.

30 augustus 2021 om 19:29

En wat is de reden dat ze hem dan totaal niet nodig hebben? Puur de trainer? Want ze kopen ook Yaremchuck voor 20 miljoen deze zomer, dan lijkt er toch echt niet genoeg vertrouwen in hem te zijn.

30 augustus 2021 om 21:52

Jaa puur de trainer, Jesus speelt graag met zijn (aangekocht) spelers. Hij past niet in zijn systeem volgens Jesus. Daarom werd hij ook uitgeleend aan Tottenham. Hij was het jaar ervoor zelfs topscorer in Portugal. Dit jaar heeft hij Goncalo Ramos, Darwin, Seferovic,Yaremchuk en Rodrigo Pinho voor zich. Benfica probeert hem al een tijdje te slijten. Al zie ik dus liever Seferovic vertrekken omdat ik hem simpelweg niet goedgenoeg vind + we zouden gebruik moeten maken van het feit dat hij een goed EK heeft gespeeld. Ik gun hem een mooie club en denk dat PSV voor hem de ideale stap is. Al zal hij wel genoeg aanvoer moeten krijgen, want technisch is het niet al te best maar het is wel een killer voor de goal.

30 augustus 2021 om 21:33

Ik kreeg van Portugese kennissen te horen dat hij eigenlijk de beste afmaker bij Benfica is maar niet in systeem van de trainer paste. Ook dat ie in een aanvallend systeem in de punt van onschatbare waarde kan zijn. Ben benieuwd of die berichten kloppen

30 augustus 2021 om 23:40

Van wat ik Jesus heb zien zeggen is hij er zelf ook niet heel blij mee. Hij zei letterlijk dat Benfica nog wat inkomsten nodig heeft en dat Vinicius dan 'geofferd' werd omdat hij een van de weinige is die waarde vertegenwoordigt en niet onmisbaar is.

Waarom lijkt het alsof Benfica zo graag van hem af wilt terwijl hij toch een aardig potje kan ballen en specifieke kwaliteiten heeft die ieder team wel kan gebruiken. Ik denk dat het voor Psv een prima aankoop is vooral omdat het een type spits is die ze missen.

Vind het altijd leuk om spelers die in andere competities goede dingen hebben laten zien in de Eredivisie aan het werk te zien.

Kan niet wachten om hem te zien in een PSV Shirt. welkom alvast Vini.

Ik had liever Berisha zien komen, maar dit is ook gewoon een hele goede spits voor in de Eredivisie. Grappig dat de komst van Lammers naar Frankfurt deze transfer dan enigszins in gang heeft gezet. Wel erg jammer dat de Nederlandse stempel bij ons weer verder verdwijnt... Gelukkig hebben we onze aanvoerders nog.

30 augustus 2021 om 21:11

De Nederlandse stempel en dan kom jij met Berisha? Wat is daar Nederlands aan dan.

30 augustus 2021 om 23:08

Waren twee losse puntjes, ik zie liever berisha dan Vinicius komen vanwege hun speelstijl, maar heb meer algemeen liever een wat meer Nederlands karakter in de club.

Jammer dat PSV geen fatsoenlijke backup voor Malen heeft kunnen kopen. Blijkbaar worden de Corona-achterstanden weggepoetst en wordt er voor huur gekozen..

30 augustus 2021 om 19:46

Je weet natuurlijk niet wat er op de achtergrond heeft gespeeld. Natuurlijk zie ik ook liever een speler die gekocht zou worden, maar aan de andere kant hoeft huur ook niet altijd slecht te zijn. PSV heeft nog 3 jonge spitsen (romero, Vertessen en Fofana) en misschien zijn zij er volgend seizoen wel klaar voor.

Daarnaast weten we niet welke opties PSV nog meer benaderd heeft en welke daarvan om wat voor reden dan ook afgevallen zijn.

30 augustus 2021 om 22:01

Dat is ook zo en altijd beter dan niks. Toch heb ik er zelf moeite mee dat als hij de pannen van het dak speelt, notabene Benfica daar dan beter van gaat worden op termijn. Als overgangsperiode is het inderdaad dan maar het beste I guess..

Word nooit zo warm van dit soort huurconstructies. Of er moet een voordelige koopoptie aan vast zitten maar dat verwacht ik hier niet. Sowieso zorgwekkend dat PSV deze transferperiode nog geen één speler met een significante restwaarde heeft gehaald. En vorig seizoen ook al niet. En ondertussen krijgt John de Jong ook de middelmaat maar niet verkocht, wat doen Luckassen en Guti nog bij PSV bijvoorbeeld? En zelfs Baumgartl staat nog onder contract bij PSV. Mogen Raiola danken dat we in ieder geval voor Ihattaren, Dumfries, Malen en Rosario nog wat geld hebben gekregen

30 augustus 2021 om 19:34

Piepo Baumgartl is allang weg

30 augustus 2021 om 19:37

Piepo....die is verhuurd... 3 keer raden bij wie hij dus idd nog steeds onder contract staat.

30 augustus 2021 om 19:43

Precies wat soccerfan zegt, Baumgartl staat gewoon nog onder contract bij PSV. Is slechts verhuurd en zal volgend jaar gewoon weer terugkeren naar PSV. Net als bij Doan, Bruma, Sadilek en Luckassen gebeurde. John de Jong krijgt de spelers maar niet verkocht

30 augustus 2021 om 20:24

Guti en Luckassen zullen we niks meer aan gaan hebben. Doan kunnen we gezien het aantal wedstrijden denk ik best gebruiken. Veel beter dan een Mauro of Thomas.

30 augustus 2021 om 21:57

Jesus tis ook nooit goed, hij is toch verdomme niet meer in Eindhoven. Baumgartl zal niks van betekenis worden bij PSV en hoeft niet te worden verkocht. Huur is meer dan genoeg. En miss geeft t een Bruma effect. Kijk maar is naar hem nu.

30 augustus 2021 om 22:03

Hoezo is huur genoeg? Hij heeft ons 10 miljoen gekost, zou fijn zijn als we daar op zijn minst nog wat van terugzien. En na twee aardige invalbeurten al spreken van een Bruma-effect, houd op hoor.

30 augustus 2021 om 19:46

Mag inderdaad ook weleens gezegd worden, Raiola zorgt goed voor zichzelf, maar PSV lift lekker mee op de bagagedrager. Alle verkopen bijna deze window.

30 augustus 2021 om 20:28

Klopt. Op Piroe na komen alle uitgaande transfers dit seizoen uit de stal van Raiola. Het wordt steeds grappiger bij PSV. Voor uitgaande transfers zijn we afhankelijk van de connecties van een zaakwaarnemer en wat betreft inkomemde transfers lijkt Schmidt de grootste vinger in de pap te hebben. Precies de taken die normaal door een TD uitgevoerd worden..

31 augustus 2021 om 08:33

Want? Dumfries en Malen waren zonder Raiola nooit verkocht? Alleen Rosario en Ihatarren zet ie mooi weg. Drommel, Mwene, Max, Sangare, Propper, Van Ginkel heeft De Jong gewoon zelf gehaald. Gotze en Ramalho aangedragen door Schmidt en doen het super, al bleek psv Ramalho ook al langer te volgen. Mvogo door Schmidt aangedragen. Niet heel enthousiast over en huurspeler. Zahavi door Schmidt aangedragen, omdat Lammers op laatste moment de benen neemt. In mijn ogen te duur, maar doet het aardig. Invloed van Schmidt valt dus reuze mee.

31 augustus 2021 om 09:30

Zoals je in mijn reactie kan lezen heb ik het over verkopen. Niet over aankopen. De transfers van Malen en Dumfries zijn in mijn ogen perfecte clubs qua niveau voor deze spelers in de fase van hun carrières waar ze nu in zitten. Daarnaast is er aan PSV een marktconform bedrag voor betaald. Uitgaande transfer van Rosario is voor PSV ook zeker goed, niet veel mensen hadden daar nog 6,5 miljoen verwacht. Als raiola nu ook nog ihattaren voor een mooi bedrag wegzet bij Juventus, mag PSV niet klagen. Op VZ is iedereen altijd kritisch op Raiola, maar dit zijn gewoon prima transfers. Mocht wat mij betreft ook weleens gezegd worden.

30 augustus 2021 om 23:17

@Davilla_7, ik lees wat je zegt maar snap niet helemaal waar je heen wilt of wat het ‘probleem’ precies is eigenlijk.. PSV verkoopt nu al een paar jaar lang spelers voor aardig wat miljoenen (die lijst kan je zelf makkelijk vinden). Op het veld staan voldoende jonge spelers die je volgend jaar geld kunnen opleveren. En, na vorig jaar was het toch vrij duidelijk dat we ervaring in het team nodig hadden en daarom dit in de lijn der verwachting is? Misschien zijn Obispo, Drommel, Gakpo, Madueke, Sangare en wellicht nog Teze niet goed genoeg als restwaarde in jouw ogen, maar dit is wel echt zeiken om het zeiken. Er staat een beter team dan vorig jaar, wie daarvoor verantwoordelijk is zal veel fans niet zo heel veel boeien, ik wil goed voetbal zien en prijzen… Dat PSV niet al het middelmaat in een seizoen heeft kunnen verkopen daar kan je nog enigszins in volgen, maar JdJ is geen wonderdokter. 50MIO aan uitgaande transfers, waarbij ik me geen zorgen hoef te maken dat Rosario, Sadilek en Baumgartl kunnen invallen (Luckassen en Guti ook trouwens niet heel snel), prima!

Zou denk ik echt wel een hele goede spits voor PSV zijn en zal er met gemak 20 maken in de Eredivisie, verwacht ik.

Seizoen 19-20 was hij echt heel goed bij Benfica met 24 goals in 47 wedstrijden alle competities bij elkaar. Vorig seizoen dus bij Tottenham Hotspur, maar werd vooral als stand-in van Kane gehaald en moest het dus vooral met invalbeurten doen of basisplaatsen in de Europa League en mede door een aantal goals in de Europa League scoorde hij Ludogorets, Wolfsberger en Antwerp waar hij tegen scoorde en in de FA Cup tegen Marine FC, dus dat zijn eigenlijk voor Tottenham nietszeggende tegenstanders al kreeg hij dus in de wedstrijden waarom het ging bijna geen speeltijd,

Maar denk echt wel dat dit een goede spits voor PSV is, maar hij is volgens mij niet echt een voetballende spits. Bedoel daarmee meer dat PSV Luuk de Jong eerst probeerde terug te halen en dat er Psv'ers waren die hem zeker dankbaar zijn voor prachtige jaren, maar dat hij voetballend niet goed is en dat is zeker waar maar deze Carlos Vinicius is op een paar punten na vrijwel vergelijkbaar met Luuk de Jong.

Was bij Spurs niet goed en sterk genoeg
Maar voor bij PSV prima aanvaller erbij als concurrent of indien nodig vervanger van Zahavi
Veel succes Vinicius

Mensen staren zich blind op deze jongen alsof hij tien goals in de Prem heeft gescoord. Echt goed bedacht van De Jong en co, maar rustig he, als hij zo geweldig was had hij meer kansen gekregen. Vind het een goede zet van PSV, maar deze is niet zomaar beter dan Zahavi.

30 augustus 2021 om 19:35

Volgens mij maar 1 goal in de premier league toch? De rest tegen kleine clubs in andere competities. Maar wel Europa league. Maar of dit nou een grote man gaat worden? Dat moeten we nog zien he. Dat is afwachten.

30 augustus 2021 om 19:53

In de EL 9 wedstrijden (met een speeltijd van 61,6%) 6 doelpunten en 3 assists vorig seizoen. Zal toch wel goed genoeg zijn voor de eredivisie zul je denken.

PSV gaat op de pof leven.... waar betalen ze dat van..?

30 augustus 2021 om 19:46

Pfff…. Het is al zo vaak uitgelegd, maar goed nog een keer dan: er is begroot op europa league, er is ruim 40 miljoen verkocht en voor minder dan 10 miljoen aangekocht. Bovendien zal dit een huurdeal worden

30 augustus 2021 om 19:50

Daarnaast ook die kapitaalinjectie van 50 miljoen!

Pfff, moet zeggen dat dit echt een top aankoop is. Althans het moet nog uitwijzen natuurlijk maar alle voortekenen zijn er.
Psv doet goede zaken deze zomer

In de EL 9 wedstrijden (met een speeltijd van 61,6%) 6 doelpunten en 3 assists vorig seizoen. Moet toch goed genoeg zijn voor de eredivisie zijn lijkt mij.

het klinkt misschien gek, maar ik zou voor (een type) Henk Veerman gaan. Een grote ervaren spits die een rol als pinchhitter bij een grote club kan waarderen. Hiermee heb je 2 spitsen en kunnen Romero en Forfana ook laten zien door te kunnen groeien.

30 augustus 2021 om 21:04

Je bent niet de enige. Ik zat ook aan Henke te denken. En dan alleen puur als stormram. Hij maakte tegen AZ ook een kopgoal, maar weet niet precies of dit ook een van z'n specialiteiten is.

Wanneer een (optie op) definitieve koop niet haalbaar is wat betreft Venícius en je weet dat Zahavi ook vrijwel zeker zijn laatste seizoen voor PSV speelt, ben ik benieuwd of PSV al heeft nagedacht over het scenario dat zich dan in mei 2022 voltrekt. Twee spitsen die de club verlaten, Fofana die na een seizoen Jong PSV waarschijnlijk voor een verhuur staat en een vooralsnog onzeker plot voor Romero. Het blijft natuurlijk gissen, maar het feit dat het management van Berisha wel degelijk contact heeft gehad met PSV afgelopen zomer en deze jongen vooralsnog niet bijtekent bij RB Salzburg biedt kansen. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat de wetenschap dat de club vanaf januari volgend jaar met die jongen in gesprek mag over een transfervrije overgang niet op het notitieblokje van John de Jong staat vermeld.

Nog een buitenlander. Nederlanders ver te zoekken daar in eindhoven.

30 augustus 2021 om 20:54

Met Drommel, Teze, Obispo, van Ginkel, Propper en Gakpo hebben wel een aantal Nederlanders. Maar ik denk dat veel supporters liever eerste worden met veel buitenlanders dan 2de en EL met alleen Nederlanders. Daarbij zijn Nederlandse top spelers van duurder dan buitenlandse. Maar als jij bijvoorbeeld een goede Nederlandse vervanger weet voor Romalho voor 2,5 miljoen verneem ik het graag van je.

30 augustus 2021 om 22:00

Haha ik ken jou int echt xd. Buitenlanders zijn goed

30 augustus 2021 om 23:03

Zoeken? Ipv zoekken. Misschien zelf eerst eens Nederlands leren?

30 augustus 2021 om 21:16

Zolang deze trainer er zit gaat het niks worden. Mark my words.

30 augustus 2021 om 21:36

Jij zit echt wartaal uit te slaan vent! Zoals eerder vermeld, liever 11 buitenlanders die je prijzen opleveren, dan alleen maar Nederlanders en eeuwig 2e. En hoe kom jij aan schulden? PSV heeft begroot op EL. Zeker het interview met Toon Gerbrands gemist.. Geen visie? PSV heeft juist alleen maar spelers gehaald die het team gelijk beter maken, Mwene uitgezonderd. PSV heeft laatst verlengd met talenten. Die talenten zijn nu nog niet klaar voor het grote werk, maar dat komt wel. Zie Vertessen, Obispo dit soort gasten die onder Schmidt gewoon regelmatig spelen. En Fofana die z'n officiële debuut heeft gemaakt. Is niet erg om kritisch te zijn hoor, maar onderbouw het!!

30 augustus 2021 om 23:06

Lekker laten gaan. Ajax fanboy. Je weet wel, de club die zelf boven z'n stand leeft en geen Tagliafico of Neres / Onana weet te slijten en 35 miljoen in het rood staan... Pot verwijt de ketel verhaal

30 augustus 2021 om 23:53

Zucht.. weer die 35 miljoen rood. Ze hebben een eigen vermogen van honderden miljoenen. Lesje boekhouding zou je goed doen.

Aankopen voor de buhne dit. Schmidt zit weer te zeuren. Ze moesten vol voor Luuk de Jong gaan maar dat is teveel karakter voor Schmidt. Voormalig aanvoerder en komt als grote jongen binnen. Daarbij gaat Schmidt nooit Zahavi laten banken. Die Zahavi die kan trouwens helemaal niet voetballen was echt schrijnend tegen Benfica. Wel leuk tegen Sparta en Heerenveen prikt die ze wel in. En heeft een goeie vrije trap in de benen maar 2.5 miljoen salaris voor pure middelmaat.

30 augustus 2021 om 21:26

Luuk wilde zelf niet! Ken je feiten voor je begint te blerren.

30 augustus 2021 om 22:28

Is metaforisch en eigen interpretatie met onderbuikgevoel. Niet zo serieus nemen. Ik denk dat Schmidt ook niet op LdJ zat te wachten. Net zoals Malen was die ook blij dat die weg was, deed te weinig in defensief opzicht. Schmidt past gewoon totaal niet bij PSV. Omdat nu de resultaten meezitten hangt iedereen aan zijn lippen en ik ga daar niet in mee. Wil het allemaal nog wel zien. Op het moment dat het dalijk minder gaat dan zullen we zien hoe er over Schmidt gepraat zal worden. Snap ook niet hoe hij zo groot is binnengehaald als de verlosser. Oostenrijkse competitie, Leverkusen en in China zakken gevuld. Temeer omdat veel mensen over Ihatarren zeggen dat hij niks heeft laten zien. Wat heeft deze trainer dan laten zien. Een rampzalig jaar en het belangrijkste doel niet gehaald dat is CL. Kun je wel 6 leuke wedstrijden spelen maar dat is helaas allemaal voor niks geweest uiteindelijk.

31 augustus 2021 om 01:17

Heeft Japie een schaduw account?

31 augustus 2021 om 08:27

Hoe kom je erbij dat die als verlosser is binnengehaald? Hij is gewoon als trainer binnegehaald.

31 augustus 2021 om 08:53

Luuk de jong wilde zelf niet. Dat is al bekend gemaakt. En dan ga jij zeggen……ik denk?

Zo heel goed is deze man niet! Wel voor de eredivisie maar zie hem nog niet zomaar Zahavi eruit spelen.

Philips Schmidt Verein! Wat is er met mijn cluppie gebeurd. Bestuur grijpt niet in en dan die softie JdJ die zich laat peopelen door Schmidt. Net of het Guardiola is komop zeg het is maar Schmidt

31 augustus 2021 om 08:24

Waar heb je het precies over? Je zegt inhoudelijk namelijk helemaal niks.

Heeft die De Jong een metamorphose gehad?

Nee hoor niet zoveel, transferbedrag zal enorm dalen na alleen El spelen

In Rotterdam landen om vervolgens naar Eindhoven te gaan? Is het niet logischer om direct via Eindhoven te vliegen?

31 augustus 2021 om 08:43

Daar was de luchthaven blijkbaar niet meer open.

Doet Psv heel goed. In potentie een ijzersterke voorhoede nu.

Een huurvergoeding van 2,5 miljoen? Serieus? Voor een speler die eigenlijk nog niet zoveel heeft gepresteerd?

31 augustus 2021 om 09:29

Voor 2,5 miljoen verwacht je toch op z'n minst dat die een heel seizoen basis zal staan. Beetje raar idd

31 augustus 2021 om 09:46

2019-2020 topscorer van Liga NOS? En welke spelers die naar Nederland komen hebben zoveel (?) gepresteerd? Wat hebben Trauner, Ramalho of Daramy gepresteerd?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren