Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Schmidt geeft glashelder antwoord over toekomst van Ihattaren

Laatste update:

Roger Schmidt verwacht dat Mohamed Ihattaren in de slotdagen van de zomerse transferwindow alsnog een transfer gaat maken. De trainer van PSV zette de negentienjarige aanvallende middenvelder eerder dit seizoen uit de A-selectie en is absoluut niet van plan om hem een nieuwe kans te geven, zo gaf hij aan op de persconferentie.

Het is al een tijd stil rond een mogelijke transfer voor Ihattaren, die nog maar één jaar vastligt bij PSV. "Ik denk dat hij gaat vertrekken", zei Schmidt desalniettemin. Op de vraag of hij nog terugkeert bij zijn groep, antwoordde de Duitser kort en krachtig: "Nee." Ihattaren zat de allereerste officiële wedstrijd van het seizoen tegen Galatasaray (5-1 winst) op de bank en werd vlak daarna uit de selectie gezet. De middenvelder had zich vlak daarvoor ziek gemeld, maar reisde vervolgens wel af naar Monaco, om zijn zaakwaarnemer Mino Raiola te bezoeken en te praten over zijn sportieve toekomst. OGC Nice en AS Monaco werden in die periode even genoemd als mogelijke bestemmingen.

Schmidt zag zijn ploeg zaterdagavond met overtuiging afrekenen met FC Groningen (5-2). "Het was niet makkelijk vandaag om te spelen", doelde hij tegenover ESPN op de uitschakeling in de Champions League tegen Benfica midweeks. "We hebben niet perfect gespeeld, maar we waren in staat om te winnen door onze houding, de wil en hard werk. Ik ben heel blij met de prestatie van vandaag."

PSV scoorde tweemaal uit een hoekschop. "We trainen het, natuurlijk", lachte Schmidt. "Hopelijk blijft het zo. Corners zijn altijd een moeilijk ding. Je kunt er heel veel op trainen en nog steeds niet scoren daaruit. We hebben nu wel de spelers die dat soort doelpunten kunnen maken. André Ramalho is met name heel erg goed in de lucht, zowel aanvallend als verdedigend. Hopelijk kunnen we komende weken laten zien dat we er nog meer uit kunnen scoren."

Schmidt is tevreden over de eerste periode van het seizoen bij PSV. "Als ik de laatste tien wedstrijden bekijk, dan ben ik daar heel tevreden over. De spelers zijn betrouwbaar en we zijn in staat om onze speelwijze aan te passen in moeilijke wedstrijden. Vandaag waren we niet zo fris dat we altijd goed konden zijn in de pressing. Vandaag moesten we te veel lopen, omdat we naar mijn mening wat fouten maakten in de positionering. Maar het is een goed teken dat we goed hebben verdedigd rondom ons eigen strafschopgebied. Normaal kunnen we de tegenstander ver weg houden, maar vandaag lukte dat niet altijd. We hebben een moeilijke wedstrijd gewonnen tegen een sterke tegenstander, dus ik ben blij."

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Tsja, betwijfel of het ooit nog wat gaat worden met Mo. Wie zou hem willen overnemen? Denk dat het contractje uitzitten wordt en dan ergens in Turkije belanden.

28 augustus 2021 om 23:28

Monaco/nice of naar Italië door Raiola. Die pakt nog wel een leuke club.

28 augustus 2021 om 23:30

Zullen vast wel clubs zijn die de gok willen wagen. Zie een balotelli bijv. Clubs denken toch dat ze het om kunnen keren. Zeker met idd raiola als zaakwaarnemer. Voor beiden ook beter om uit elkaar te gaan

28 augustus 2021 om 23:46

Had m nog steeds best graag bij Ajax gezien hoor. Maar denk dat Psv (logischerwijs) voor Ajax de vraagprijs had verdubbeld en dan is het weer niet interessant.

28 augustus 2021 om 23:51

Denk dat het voor zowel ajax als ihattaran beter is als hij vaker gaat spelen. Denk dat een Nice of Wolsburg wel interessant is. Een ajax heeft al genoeg van zulke spelers die de bal in de voeten willen hebben en dan kunnen uitblinken. Waarschijnlijk zou hij dan alsnog niet veel spelen en dan zijn er weer conflicten.

29 augustus 2021 om 00:06

Mwa.. ik vind ons middenveld wat creativiteit ontberen met Klaassen, Gravenberch en Alvarez. Wat mij betreft komt daar liever nog een type Ziyech tussen op 10. Kan je deze jongen raken dan heeft hij het in zich om zo'n rol te vervullen. Schmidt en Ihattaren liggen elkaar wat dat betreft gewoon totaal niet.

29 augustus 2021 om 00:11

Op het middenveld idd wel maar geen idee of hij daar wil spelen. Speelt toch voornamelijk als buitenspeler. Zie dan liever een ander talent. Lijkt me lastig als hij op de bank komt (klaassen heeft natuurlijk belangrijke rol). Ook voor hem denk ik dat een frisse start beter is. Ook qua Nederlandse media

29 augustus 2021 om 08:10

Vraagprijs verdubbeld van 5 naar 10 miljoen? 10 miljoen is toch geen probleem voor ajax? Overmars weet ook wel dat er met Ihattaren een probleem wordt binnengehaald.

29 augustus 2021 om 00:01

Als hij zijn contract uitdienen dan gast hij volgend seizoen transfervrij naar Ajax denk ik. Maar stiekem hoop ik dat hij nu al komt

29 augustus 2021 om 00:11

Toch wel triest. Een van de vele talentvolle Marokkaanse voetballers weer roemloos ten onder. Er zijn er maar weinig die echt de top behalen.
Zit een beetje in hun aard.

29 augustus 2021 om 00:16

Vind dat nu nog wel te vroeg qua ihattaran. Die gozer is pas 19. Ligt ook aan zn clubkeuzes natuurlijk

29 augustus 2021 om 00:37

Het is toch gewoon een Nederlander? Of is ie dat alleen als ie bij Barca terecht komt?

29 augustus 2021 om 02:49

Nee, ook bij PSV. Beremd bedoelde het niet verkeerd verder hoor. Het gebeurt namelijk wel vaker met jonge talenten met een Nederlandse of Marokkaanse achtergrond. Niet zo snel op de tenen getrapt zijn, zou goed zijn voor onze maatschappij.

29 augustus 2021 om 07:27

Zou hem graag bij Feyenoord willen zien maar daar zal PSV wel niet aan mee werken plus de transfer som zal tehoog zijn.

Dan heb je toch gefaald als trainer. Zon groot talent

28 augustus 2021 om 23:31

Hoezo? Schmidt doet het gewoon prima. Waarom is iedereen Ihattaren aan het verdedigen? Het is zijn mentaliteit die zo slap en zwak is. Niks te maken met Schmidt dit. Is zijn eigen schuld.

28 augustus 2021 om 23:36

Uit het interview met Unnerstal zijn voor mij 2 dingen gebleken. Ten eerste is Mo te lui en heeft hij niet genoeg discipline/wilskracht zoals een Gotze bv wel heeft. Het tweede wat ik heb geleerd is dat Schmidt totaal geen peoples manager is. Hij heeft behoorlijk veel eigenaardigheden en kan daarin spelers soms 'verstoten'. Die combinatie zal ervoor gezorgd hebben dat het zo gelopen is denk ik.

28 augustus 2021 om 23:37

Waarom kon hij het onder van Bommel dan wel? Tuurlijk heeft het wel voor zn deel met de trainer te maken, kom op zeg.

28 augustus 2021 om 23:39

Onder van Bommel had ie leuke acties, maar ook weinig rendament. Gebeurt overigens vaker dat een talent snel komt, maar het niet door kan zetten.

28 augustus 2021 om 23:52

Hoezo prima. Koopt wat hij wil. Heeft achterlijke wissels. Geen cl. Geen beker. Geen kampioen. Jeep de Johan fruitschaal

28 augustus 2021 om 23:54

Alle spelers die hij aandroeg waren transfervrij. Alleen Ramalho was 2.5m.

28 augustus 2021 om 23:56

Onder Van Bommel worden zijn prestaties echt zwaar overdreven. Veelbelovend, maar weinig rendement.

29 augustus 2021 om 00:19

Je zal wel niet reageren hierop Shikor, want dat doen de meeste trolls niet.
Geen CL? Wie had daar op gerekend dan op voorhand, toen we vanaf voorronde 2 aan de bak moesten na een tweede plek met 16 punten achterstand?
Geen kampioen? logisch, je kwam binnen met een selectie die vierde werd en een Ajax wat op meerdere vlakken domineerde. De beker werd je nota bene tegen Ajax uitgeschakeld. Dat kan gebeuren.

Slap gezever van iemand die overduidelijk zijn mening niet correct kan ventileren. Ik word een beetje moe van gezever van mensen zoals jij.

29 augustus 2021 om 01:13

De tweede conclusie kan je in ieder geval niet getrokken hebben uit het interview met Unnerstal. Die was redelijk duidelijk dat hij vond dat de schuld voor 100 of 99% bij Ihatarren lag.

29 augustus 2021 om 01:38

Dan waren ze dus niet allemaal transfer vrij?

29 augustus 2021 om 07:25

@ajax1812, maar wat liet hij onder van Bommel dan laten zien. Ik heb het gevoel dat je je laat leiden door gevoel en niet door de werkelijkheid. Zijn cijfers in het eerste vallen gewoon tegen voor een aanvallende middenvelder.

29 augustus 2021 om 09:07

Haha leuke reactie Gluub. Wat een gif he.

29 augustus 2021 om 11:20

@ModricMagic Wat doet Schmidt dan zo prima? Hij ligt er gewoon uit tegen Benfica. Dat je met PSV van Groningen wint vind ik vrij normaal en dat ben je ook aan je stand verplicht en voor het winnen van een JC schaal doe je het als topclub niet. Schmidt wint eigenlijk bijna nooit de belangrijke wedstrijden. Ik vind dat hij als coach bij PSV eigenlijk minder heeft gepresteerd dan dat zijn pispaaltje Ihattaren bij PSV heeft gepresteerd

29 augustus 2021 om 11:21

@Boris19 Noem mij eens wat spelers van 17 jaar die bij een topclub in de basis staan en een geweldig rendement hebben dan

29 augustus 2021 om 11:40

@TheKro Schmidt - grootheid uit Duitsland - voormalig kampioen van Oostenrijk

28 augustus 2021 om 23:33

Hij zal vast dingen verkeerd hebben gedaan maar uiteindelijk moet mo ook gewoon meer afdwingen. Als trainer moet je ook gewoon een grens trekken voor de groep. Mo leek nou niet heel professioneel bezig

29 augustus 2021 om 00:01

En de speler is dan onschuldig? Die jongen heeft z'n eigen glazen ingegooid en moet nu met de consequenties omgaan. Het komende jaar kan weleens zeer cruciaal voor hem zijn. Die jongen heeft een enorm mentaliteitsprobleem en weinig tijd om de knop nog om te zetten. Alles wat hij nu mist aan speeltijd op dat niveau, is verloren tijd voor ontwikkeling. Dat heeft hij helemaal aan zichzelf te danken.

29 augustus 2021 om 00:03

Wat een onzin, Mo als speler heeft met zijn mentaliteit gefaald en een trainer die kampioen wil worden gaat niet eindeloos aan een dood paard trekken.

29 augustus 2021 om 01:28

Perfect verwoord

29 augustus 2021 om 11:26

PSV trekt imo ook aan een dood paard met Roger Schmidt. Wat heeft hij nou voor indrukwekkende gepresteerd bij PSV of nog beter, wat voor indrukwekkende heeft hij gepresteerd in zijn trainerscarrière?

30 augustus 2021 om 09:02

Ben je nou echt serieus? Met andere woorden ze moeten Schmidt ontslaan. Dan ben je echt niet serieus te nemen als je de stijgende lijn van PSV niet ziet in spel, resultaten en beleid.

30 augustus 2021 om 21:59

wat voor stijgende lijn? de eerste de beste belangrijke wedstrijd tegen 10 man van Benfica levert wederom niks op door tactisch onvermogen en onlogische wissels van de coach

29 augustus 2021 om 00:47

Spelers als Kampl, Mané, Gulasci, Gakpo en Madueke hebben zich wel heel sterk ontwikkeld onder Schmidt. Dus hij kan wel zeker omgaan met grote talenten. Ihatarren is mentaal te zwak om met teleurstellingen om te gaan en dat is get grootste probleem.

29 augustus 2021 om 01:40

Zullen we wachten met hem bewieroken totdat de prijzen verdeeld worden? Want als PSV aan het eind van het jaar weer met lege handen staat is de publieke opinie weer 180 graden gedraaid.

29 augustus 2021 om 05:56

Klasse reactie

29 augustus 2021 om 07:10

Dat hebben we zelf in de hand dus. Ik kijk me niet stuk op prijzen. Ik wil genieten van leuke wedstrijden en een goede spirit, van eendracht! Want dat maakt macht.
Prijzen zijn maar bijzaak, groepsprocessen zijn mooi en een goed dynamisch groepsproces is bij PSV gaande, ja mede dankzij Schmidt.
Dus ik geniet nu al meer dan ooit sinds jaren. Dank Schmidt.

29 augustus 2021 om 11:27

Prijzen zijn bijzaak? We hebben het over PSV, niet over Fortuna Sittard

29 augustus 2021 om 02:18

Dan heb je toch gefaald als talent. Ik hoop dat hij het tegendeel gaat bewijzen maar jij en ik weten dat dit niet gaat gebeuren.

29 augustus 2021 om 08:51

Je kan een paard naar het water dragen maar je kan t niet laten drinken

29 augustus 2021 om 09:10

Wel echt zwaar zo'n paard, gelukkig was het wel de extra kilos kwijt.

Logisch ook. Met deze mentaliteit haal je het niet. Daarnaast is Götze ook gewoon beter dus is er geen plek in de basis voor Ihattaren.

Ik snap dat hij hem niet meer terug wilt nemen nu alles redelijk loopt maar toch denk ik ergens dat Mo ergens in het buitenland echt wel goed gaat doen. De koek is gewoon op in Eindhoven, dat kan. Ligt deels aan Mo en deels aan Schmidt, maar toch zou je meer verwachten van zo'n jongen. Mocht een coach die knop bij hem omkrijgen heb je een absolute potentiele topper.

En terecht ook. Als hij geen club vindt, dan gewoon bij Jong laten trainen. Niet toegeven aan dit soort figuren die de club willen piepelen met een onverschillige houding. Ihattaren dacht samen met Raiola dat de clubs wel in de rij zouden staan maar achteraf blijkt dat zowel de 'interesse' van Nice als Monaco meer door Raiola geveinsd is dan dat er daadwerkelijk toenadering van die clubs was. Zegt veel dat er geen clubs zijn die toehappen voor een speler met een aflopend contract. Kan, sporadisch, geweldig voetballen maar zijn mentaliteit zit blijkbaar geen club op te wachten. Zuur voor hem, want het is oprecht een goeie gozer. Maar qua mentaliteit waardeloos.

29 augustus 2021 om 00:24

Indien iemand hem ooit aan de praat krijgt, heb je een geweldige speler denk ik. Maar inderdaad, zijn houding lijkt echt waardeloos. Ik zou hem ook niet bij Jong PSV mee laten trainen om de mentaliteit van de 'kwetsbare' jeugd te beschadigen.

Het is nu kleur bekennen. Bijtekenen en gruwelijk hard je best doen of een jaar wegkwijnen op de bank om vervolgens een kansje bij een FC Utrecht, Vitesse of Groningen/ Heerenveen te krijgen.

Denkt iemand dan ook maar echt dat een club van het kaliber Nice / Monaco zo'n enfant terrible binnen gaat hengelen (niet op jou gericht Fossen, maar meer op andere reageerders).

29 augustus 2021 om 01:46

Dit soort figuren die de club willen piepelen.. ik denk oprecht dat het mentaliteit probleem prima te verhelpen is. Die jongen zit voornamelijk in de knoop met zichzelf en worstelt met zichzelf en zet zich af tegen de wereld.

Klinkt je dat redelijk bekend in de oren? Vast wel aangezien ieder jochie van 19 in die fase van zijn leven zichzelf aan het ontdekken is. Als je daarnaast ook nog een iets traumatisch meemaakt zoals een ouder verliezen dan heeft dat misschien op de één iets meer impact dan op de ander.

Echt waar oprecht lekkere supporter ben je waarschijnlijk ook nog eens een van die mensen die met hem liepen te paraderen en bijna smeekte om voor Nederland te kiezen.

Maar knijp je in je handen met jullie trainer heeft jullie tot nu toe de JC gebracht en verder nog niks. Laten wij eens kijken hoelang dit goed gaat.

29 augustus 2021 om 07:31

Ik zou hem ook niet bij jong mee laten trainen. Ze moeten hem gewoon vrij stellen van werk en aangeven dat hij niet meer welkom is op het veld. Een speler met deze instelling is gewooon verkeerd voor het team belang en doet meer kwaad dan goed.

Prima besluit van Schmidt. Verkopen die Mo en als dat niet lukt, lekker rondjes laten lopen op de Herdgang.

29 augustus 2021 om 05:36



Schmidt de mislukkeling der mislukkelingen heeft geen moer te vertellen over Mohamed - niet kapot te krijgen - Ihattaren.

Mohamed - niet kapot te krijgen - Ihattaren bepaalt ZELF naar welke club hij gaat en welke niet. Mohamed is nog jong heeft een studie en een contract dat nog loopt tot eind dit seizoen.

Die Duitse racistische mislukkelingmoet gewoon aan zijn shit denken en erop schijten en niet zich bemoeien met top talenten waar hij de ballen verstand van heeft.

29 augustus 2021 om 07:35

@mo777, Mo heeft schmidt niet eens nodig om hem kapot te maken, het is inmiddels gebleken dat hij dit zelf wel kan. Het is jammer dat een speler met zoveel talent zo n slechte mentaliteit heeft. Daarbij is het ook jammer dat hij een zaakwaarnemer heeft die meer aan het geld denkt dan aan het voetballend belang van zijn cliënt.
Maar ik heb inmiddels al gezien dat je toch niet voor rede vatbaar bent. Lees anders ook het interview van Unnerstahl even. Of weet hij als collega er ook niets van en weet jij het beter ?

29 augustus 2021 om 11:42

@janssen - Iets zegt me dat Mo777 Unnerstall een racist vindt en dat Ihattaren niet kapot te krijgen is.

29 augustus 2021 om 05:49

Dat is wat jouw racistische soort waant, Mohamed - niet kapot te krijgen - Ihattaren traint volgens een schema en indien de racisten bij PSV daarvan afwijken dan gaat Mohamed - niet kapot te krijgen - Ihattaren een hele grote stinkende drol op herdgang laten zodat de racisten er flink van kunnen genieten.

Er wordt niet gespeeld de heer Mohamed - niet kapot te krijgen - Ihattaren door jouw soort uiterst giftige racisten.

Dit is belangrijk voor jouw racisten niet dat jullie iets daar van leren, maar ik smeer het graag in jullie racistische porems.

Mohamed - niet kapot te krijgen - Ihattaren

29 augustus 2021 om 09:15

Ken jij dat liedje van rowwen heze: henk is een lollige vent? Dat moet je eens opzetten en dan Henk vervangen door Mo en keihard meezingen, nee wacht mee Blèren.
Super leuk, kunnen we weer lachen.

Kom op az sla je slag. Een goede vervanger voor stengs .. Pascal Jansen kent ihattaren als de beste is jaren hoofdopleidingen bij psv geweest en heeft ihattaren letterlijk zien groeien. Misschien krijgt hij mo weer aan de praat want voetballen kan die zeker

28 augustus 2021 om 23:50

Goede optie! Ik hoorde dat Brugge ook interesse heeft...niet ver van Eindhoven.

29 augustus 2021 om 03:20

Dat zou een mooie club zijn voor hem. En idd goed te doen vanuit Nederland. Hoop dat het 1 van deze 2 clubs word en dat hij niet ergens in Portugal , Turkije of Griekenland terecht komt dat zou dood zonde zijn

Nou, de waarde van mo zal nu wel naar het absolute minimum zijn gezakt. Dit is toch een super interessant en goedkoop gokje voor tal van clubs. Als ik az was zou ik een poging wagen mocht mo hier interesse in hebben.

29 augustus 2021 om 07:38

Ondanks een laag bedrag voor een groot talent blijft het ook een grote gok. Als het niet loopt haal je wel een storende factor binnen je selectie.

29 augustus 2021 om 08:43

Maar zijn roi kan gigantisch zijn. Mocht hij zich herpakken, kan hij over een jaar zo'n beetje het 10 voudige waard zijn. Na deze teksten zal hij niet meer dan 2a3 miljoen opleveren voor psv verwacht ik. Zeker het risico waard.

29 augustus 2021 om 09:21

Ik zie zeker zijn talent, maar ik zie nog meer zijn gebrek aan zelfreflectie. Er zijn zo veel voetballers met veel talent die het niet redden vanwege de mentaliteit. Bij Mo zie ik een gebrek aan mentaliteit, maar ook een storende factor als het niet loopt. Dat vind ik het grootste risico van het halen van Mo. Als je hem koopt voor een paar miljoen is het financiele risico wel te overzien (voor de meeste clubs), echter kan hij je nog veel meer kosten op het gebied van irritatie binnen een selectie !!

Lekker naar Utrecht komen als kerk vertrekt.
Speel je gewoon 34 wedstrijden dit seizoen en kan je daarna weer een stap maken.

Aflevering 994 in deze soap. Dit is toch allang geen nieuws meer? Nieuws zou zijn als hij een nieuwe club heeft gevonden. Nu is het alleen maar een herhaling van zetten.

28 augustus 2021 om 23:58

Helaas heeft hij zichzelf kapot gemaakt tot nu toe. Sinds het overlijden van zijn vader niet meer dezelfde geweest (wat ook logisch is). Hopelijk herpakt hij zichzelf in een nieuwe omgeving. Schmidt kon zeker dingen beter doen, maar heeft ook vaker begrip getoond dan sommige andere trainers. Uiteindelijk moet Mo het zelf laten zien door te willen knallen.

29 augustus 2021 om 07:42

Mee eens dat het overlijden van zijn vader hem geen goed heeft gedaan. Naast het treurige verlies heb ik ook het gevoel dat er daarna niemand meer was die invloed op hem had. Op dit gebied vind ik ook dat zijn management vreselijk gefaald heeft.

29 augustus 2021 om 06:16

Door het optreden van Schmidt in de media is Mo helemaal kapot gemaakt. Hij heeft hem publiekelijk aan de schandpaal genageld met zijn media optredens en PSV heeft er nog een schep bovenop gedaan met hun statements. Prima als Mo niet rendeert en voldoet maar los het vreedzaam op en kijk naar een oplossing binnenskamers. Mo daarentegen heb ik geen wanklank van gehoord richting PSV of Schmidt, geen enkel slecht woord.

29 augustus 2021 om 07:46

Ik vind dat zowel Schmidt als PSV zich altijd netjes verwoord hebben. Het intocht geen probleem om te zeggen dat je meer van een speler verwacht dan dat hij laat zien ? Daarnaast zorgde Mo met zijn gedrag, de vele afwezigheid met ziektes, zelf voor heel veel onrust en speculaties.

29 augustus 2021 om 14:04

Nou vind je dat? Ihattaren heeft dit alles aan zichzelf te danken, begrijp me niet verkeerd, maar Schmidt is niet altijd netjes geweest. Ihattaren had bijvoorbeeld een goede wedstrijd tegen Ajax en was de enige die goed was toen, maar in plaats van hem prijzen was het enige wat hij uit zijn mond kon krijgen: Het is geen Messi. Ja dag

Ik begrijp het prima, dat Schmidt hem er niet meer bij wil hebben. Sinds november 2020 is Ihattaren vier keer "ziek" geweest, plus tussendoor nog wat vage blessuretjes die een paar dagen later ineens weer over waren. En de laatste keer dat hij "ziek" was, bleek hij oorpijn te hebben. Een paar dagen later vloog hij even op en neer naar Frankrijk. Ik weet niet hoor, maar als je oorpijn hebt, dan is de allerlaatste plek waar je wil zijn in een vliegtuig.

Het is nu wel makkelijk om te zeggen dat Schmidt niet met talenten om kan gaan, maar volgens mij gaat het met Gakpo en Madueke best aardig onder deze trainer.

29 augustus 2021 om 03:55

Teze, Vertessen, Gakpo ,Madueke, Oppengard Fofana. Maar t ligt aan Schmidt.

Ihatarren heeft een trainer nodig die hem 6-10 wedstrijden laat spelen. Helaas zal dat bij psv niet gebeuren. Komt nog wel goed met ihatarren.

29 augustus 2021 om 00:46

Geen enkele trainer laat je 6-10 wedstrijden staan als je niet presteert. Speeltijd krijg je niet cadeau, je moet het zelf afdwingen. En dat heeft Ihattaren gewoon niet gedaan. Zijn instelling en rendement zijn al heel lang echt bedroevend.

29 augustus 2021 om 01:50

Weet je dat heel zeker? Psv vorig jaar gezien. Sommige spelers zijn oa afhankelijke van wedstrijdritme en heb het idee dat dit bij Mo ook het geval is.

Kan het helemaal verkeerd hebben maar had het idee dat toen hij regelmatiger speelde hij ook beter speelde.

29 augustus 2021 om 11:32

Precies. Kijk naar zo een Vertessen. Die haalt gewoon 10 wedstrijden op rij een fenomenaal niveau

29 augustus 2021 om 12:10

@japie_krekel: Het ging over iemand 6-10 wedstrijden laten staan. Vertessen mag niet "blijven staan", die mag alleen regelmatig invallen.

29 augustus 2021 om 12:37

Dan had ik ook Sangare, Max, Zahavi of Gotze kunnen noemen. Die heb ik ook nog nooit 6 goede wedstrijden op rij zien spelen

29 augustus 2021 om 13:23

Sorry hoor, maar dan kijk je echt niet goed naar de wedstrijden van PSV.

Tja, dit doe je als club en als trainer niet zomaar. Die heeft dus echt al z'n krediet verbruid. Ongelooflijk hoe iemand z'n eigen carriere zo kan saboteren. Natuurlijk zijn er verzachtende omstandigheden, maar dan nog is de opeenstapeling van problemen dermate dat een hevig mentaliteitsprobleem hier wel van toepassing is. Ik hoop dat Ihattaren zich snel herpakt, maar door al meer dan genoeg voorbeelden heb ik het idee dat de kans tot herpakken vrij klein is. Zeer jammer, want ik geloof zeker dat het een aandoenlijke jongen is en z'n rauwe talent staat buiten kijf.

29 augustus 2021 om 05:51

Waarom is jouw uiterst giftige racistische soort de meest smerige gore racistische leugens over Mohamed - niet kapot te krijgen - Ihattaren hier aan het verkondigen. heeft jouw uiterst giftige racistische soort geen enne malle moer te doen dan leugens te verkondigen over Nederlandse jongeren van Noord Afrikaans komaf die jou helemaal geen enne malle tering moer hebben misdaan?

Dit is voor jouw racistische beesten die zich nergens voor schamen, leer van deze beschaafde mens.

Mohamed - niet kapot te krijgen - Ihattaren

29 augustus 2021 om 07:49

@mo777, als je jouw reacties leest zul je zien dat er maar 1 persoon racistische opmerkingen maakt, dat ben JIJ.

Dat voetbalzone niet optreed tegen jouw opmerkingen is voor mij een raadsel !

29 augustus 2021 om 11:38

@mo777 - Ik denk dat jij je even aan moet melden bij een middelbare school als je niet eens weet wat racisme inhoudt. Ik heb hier kritiek op een voetballer met overduidelijke mentaliteitsproblemen en ik heb het nergens over uiterlijke kenmerken, Ihattaren als persoon of z'n afkomst. Gebruik die hersenpan van je, want daar heb je 'm voor. Verder moet ik hier eigenlijk niet eens op reageren, eng figuur.

Vele komen Ihattaren verdedigen terwijl hij het zelf gewoon verprutst heeft en dacht dat hij er al was.

Vooral in de ogen van Marokkanen kan hij niks fout doen zoals gewoonlijk maar had een blanke jongen (neem een Vertessen ofzo) exact dezelfde gedaan zou hier niet zo moeilijk over worden gedaan en zou iedereen het normaal vinden dat hij uit de selectie was gezet.

29 augustus 2021 om 00:18

Dit is de meest vreemde reactie die ik over deze drama-saga heb gelezen. Hoezo ‘de Marokkanen’? Wat een achterlijke opmerking. Overigens verder deels met de inleiding van je reactie eens. Het enige waar ik het niet mee eens ben is dat Ihatteren redelijk goed bezig was, maar dat werd niet beloond met speeltijd. Als je dan ziet dat er veel mindere spelers speeltijd krijgen dan is het echt niet alleen de schuld van Ihattaren.

29 augustus 2021 om 07:52

Op basis waarvan concludeer jij dat hij zo goed bezig was dat hij speeltijd verdiende ? Omdat hij na een jaar eindelijk eens afgetraind leek te zijn ? Omdat hij 4 weken op gewicht was verdiend hij daarom meer dan andere spelers die altijd alleen prof leven ?

29 augustus 2021 om 09:06

@Unbelievable. Hij heeft in de voorbereiding net zoveel meegedaan als de andere spelers. Staat tegen Gala geen basis omdat andere spelers beter zijn. Schmidt wisselt verdedigend met thomas om overwinning zeker te stellen. Mo meldt zich ziek en gaat op vakantie naar Frankrijk. Waar heeft ie precies geen kans gekregen?

Clubs als AZ of Feyenoord zouden goed voor hem zijn. Even een stap terug, veel spelen om weer op niveau te komen. Maar Raiola zal hem wel weer ergens in Frankrijk of Italië plaatsen en dan horen we er nooit meer wat van.

29 augustus 2021 om 00:53

Je hebt gelijk, dat zijn clubs waar je meer tijd krijgt. Vooral bij az, maar Feyenoord met een middenveld til ihatarren en Toornstra zou tog mooi zijn

Mo naar feyenoord! Lekker veel minuten maken en plezier terug vinden onder een nieuwe trainer.

Ik zal door heel veel mensen hier nu wel afgeschoten worden.
Maar ik zie het grote talent van Ihataren echt niet hoor. Heeft een tijdje prima gespeeld maar nooit meer iets laten zien daarna. Een groot talent komt altijd bovendrijven maar deze jongen heeft even gepiekt en heeft daarna het ene naar het andere akkefietje gehad.

29 augustus 2021 om 00:42

Tis een type zaalvoetballer. Vind dat veel Marokkaanse jongens dat hebben. Exceptionele techniek, individuele acties ongekend. Maar loopvermogen en krachtig fysiek zijn vaak aanzienlijk minder. Kan er wel van genieten hoor. Bij Pec liepen er een paar. Bij Groningen idem. Draaien je helemaal dol. Maar de stap naar de top wordt vrij incidenteel gezet. Vind ik jammer. Weet zeker dat die tijd nog komen gaat. Kwestie van evolutionaire ontwikkeling.

29 augustus 2021 om 00:43

Mo is hier geboren en is gewoon een Nederlander..

29 augustus 2021 om 01:53

Blijft een lastig iets voor sommige

29 augustus 2021 om 04:03

Barcalover tis absoluut een Nederlandse jongen. Wel van Marokkaanse afkomst. Heel veel goede voetballers met Marokkaanse roots. Zodra het op fysiek aan komt lijken veel van deze jongens te kort komen waardoor de wereldtop zelden tot nooit gehaald wordt. Terwijl het voetballend talent er meer dan zeker is. Helemaal niet om vervelend te doen. Ik vind het jammer. Verder is de gemiddelde Nigeriaan is ook steviger /fysieker dan een gemiddelde Japanner.. Vind veel aanvallers met Marokkaanse roots zijn om van te smullen. Lekker pingelen. Bij de Afrikacup of laatste WK juich(te) ik voor Marokko . Kijk ik bij mn buren,die hebben ook Marokkaanse roots.

29 augustus 2021 om 00:52

@m1973:

Eens. Ik heb de hype eigenlijk ook nooit zo begrepen. Hij werd vooral de hemel in gepraat omdat hij op z'n 17e al opvallend volwassen meespeelde, alsof hij al jaren basisspeler was. Maar daar is het bij gebleven. Hij heeft zich totaal niet meer ontwikkeld. En voor een aanvallende middenvelder is zijn rendement altijd erg mager geweest.

29 augustus 2021 om 07:54

Ik zag het ook niet zo. Natuurlijk zie je dat hij kan voetballen, maar voor een aanvallende middenvelder verwacht je ook goals en assists. Dit alles heb ik nooit zo gezien.

Schmidt praat te veel. Hoe kan psv nu nog 15 a 20 miljoen voor ihatarn vangen als je al meteen gaat zeggen, dat hij niet meer terug keert in de selectie. Dan zal het nog maar 5 a 10 miljoen zijn.

29 augustus 2021 om 02:28

Als PSV geld voor Mo wil, dan ligt het bedrag wat betaald wordt inmiddels aardig onder de 5 miljoen doir deze uitspraken. Tussen 5 en 10 miljoen kan je echt vergeten.

29 augustus 2021 om 05:27

Sterker nog. Als PSV en Schmidt hem helemaal hebben opgegeven en er 0,0 perspectief in zien dan gewoon transfervrij laten vertrekken. Gewoon je verlies pakken hun vinden dat PSV beter af is zonder Mo laat hem dan ook gewoon gratis gaan. Ik als PSV supporter hoop gewoon dat hij dan voor een nieuwe kans in Nederland gaat. Mag wat mij betreft best naar Feyenoord en daar helemaal opbloeien zou geweldig zijn. Gratis zullen ze hem wel nemen of een AZ bijvoorbeeld. Deze jongen kan het gewoon maar totaal geen enkele klik met Schmidt waardoor het nu rampzalig eindigt tussen PSV en Mo.

29 augustus 2021 om 07:57

Ik zou er nog even mee wachten waarom nu al transfervrij laten gaan als je er misschien nog geld voor kunt krijgen ?

Het zegt toch genoeg dat er nog geen club is geweest met een bod? PSV heeft de vraagprijs al verlaagd naar 5-8 miljoen euro. Zelfs ajax kan makkelijk betalen maar die branden zich er verstandig niet aan. Het voetbalboek ihattaren is dicht. Zonde, op deze leeftijd

Ben benieuwd waar die dan naar toe gaat. Talent heeft die zeker, Maar dit is een speler die wel echt een goeie band met zijn coach moet hebben wil die goed kunnen presteren. Wellicht dat Wolfsburg het nog gaat proberen

Ihattaren kan echt wel voetballen dat heeft hij in het verleden wel laten zien, alleen met deze trainer klikt het niet. Als Ajax hem goedkoop kan overnemen is dat het overwegen waard en hem een prestatie contract aanbieden, waarbij een verbetering in het verschiet ligt al naar gelang van de prestatie van de speler. Denk dat men bij Ajax hem wel weer aan het voetballen krijgt.

29 augustus 2021 om 12:14

Maat waar wil je hem naar zetten ? En wil jij een speler die voor onrust zorgt in de selectie hebben ? Ik zou hem niet halen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren