Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

PSV gaat ervaren verdediger uit Red Bull-dynastie aantrekken

Laatste update:

PSV is dicht bij de komst van André Ramalho, zo verzekert het Eindhovens Dagblad. De 29-jarige centrumverdediger van Red Bull Salzburg ligt in Oostenrijk nog één jaar vast en hoeft 'niet de hoofdprijs' op te brengen. PSV is al in gesprek met de Braziliaan en gaat ervan uit dat een persoonlijk akkoord snel bereikt zal worden.

Het plan van PSV-trainer Roger Schmidt is volgens het Eindhovens Dagblad om Ramalho volgend seizoen als rechtercentrale verdediger op te stellen. De verwachting is dat rechtsback Denzel Dumfries een transfer zal maken en dat Jordan Teze dan van het centrum naar de rechtervleugelpositie verhuist. Met de ervaren Ramalho naast zich kan Teze zich verder ontwikkelen.

Ramalho is een bekende Schmidt, met wie hij in het seizoen 2013/14 kampioen werd van Oostenrijk. Het was het eerste seizoen van de mandekker bij Red Bull Salzburg. Onder Schmidt had Ramalho een onbetwiste basisplaats en speelde hij 33 competitieduels. De verdediger past volgens het regionale dagblad goed in de filosofie van Schmidt, omdat hij met ruimte in de rug kan verdedigen. Een seizoen later, toen Schmidt vertrokken was, werd de Zuid-Amerikaan opnieuw kampioen met Red Bull en volgde een transfervrije overstap naar Bayer Leverkusen.

Bij Leverkusen kwam Ramalho niet volledig uit de verf en een seizoen later werd hij uitgeleend aan 1. FSV Mainz 05. Het jaar daarop knokte hij opnieuw voor zijn kans bij Leverkusen, maar kwam hij slechts drie competitieduels in actie. Salzburg besloot Ramalho in januari 2018 terug te halen, waar de Braziliaan zich opnieuw ontpopte als een belangrijke speler. De verdediger werd de afgelopen vier seizoenen landskampioen met de club. In totaal staat Ramalho op 239 officiële duels voor Salzburg, waarin hij 20 keer scoorde en 13 assists afleverde.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Nou ben hier best wel tevreden over. CL ervaring draaide goed mee prima aanwinst. Ben alleen wel benieuwd of Boscagli dan verschuift naar middenveld of Teze naar Rechtsback

17 mei 2021 om 18:57

Teze zal voornamelijk rechtsback spelen volgend seizoen.

17 mei 2021 om 19:07

Ik denk niet dat Teze het voetballend vermogen heeft om de vaste rechtsback te worden. Met zijn kwaliteiten lijkt het me toch meer een cv die ook op rechtsback kan spelen.

17 mei 2021 om 19:11

Teze heeft meer voetballend vermogen dan Dumfries. Al is dat ook niet zo heel moeilijk.

17 mei 2021 om 19:13

Teze heeft wel voetballend vermogen. Maar heeft de drive gewoon niet, hij is nu de cv positie te gewend ook.

17 mei 2021 om 19:13

Teze beheerst het positie spel prima. Heeft van achteruit een prima inspeelpass en altijd rustig aan de bal. Als rechtsback heb je aanvallend echter andere kwaliteiten nodig, zoals een goede voorzet en een loopactie in de diepte. Dat beheetst Teze niet of minder.

17 mei 2021 om 19:17

@Inti Dat is inderdaad geen bijzonderheid haha. Ik zie Teze meer als een type St. Juste, Veltman etc. Hij kan zeker als rechtsback spelen maar zo’n spelers zie ik liever centraal op het veld.

17 mei 2021 om 19:04

Teze inderdaad rechtsback, met Sambo als zijn backup. Goede aankoop en mooi al zo vroeg bezig met de selectie voor het nieuwe seizoen. Maar de Jong zal ook even flink wat spelers moeten verkopen: Doan, Bruma, Sadilek, Luckassen, Guti, Piroe, Mauro, Baumgartl, Rosario. Wat een lijst!En dan gaan basisspelers Malen en Dumfries waarschijnlijk vertrekken. Maar voor Malen heb je al Mandueke voor de basis.

17 mei 2021 om 19:13

Nou mauro, rosario gaan sowieso niet vertrekken zijn lieverdjes van de trainert evenals Thomas allemaal psv onwaardige spelers weg ermee. Rest van de lijst ook

17 mei 2021 om 19:39

@inti benieuwd wat PSV kan vangen voor dat lijstje. Hoeveel denk jij?

@pacmen30 Rosario moet wel. Heeft volgens mjj contract wat afloopt in 2022. Met v Ginkel en Propper heeft PSV dan genoeg opties naast Sangare.

17 mei 2021 om 21:06

ik had zelf eerder een Itakura gehaald. wat een beest is dat

17 mei 2021 om 19:42

Ja toch, is een goeie speler. Tot nu toe zijn de aankopen gewoon goed.

17 mei 2021 om 19:55

Ik vraag me wel ten zeerste af of deze jongen echt op de plek van Teze gaat spelen. Het is namelijk eigenlijk een identieke oudere rechts enige versie van Boscagli... Klein voor een centrale verdediger met hoge sprongkracht, snelheid en een geweldige lange pass maar wel met een slordigheid foutje in zich.

Ik zou eerder hopen dat ze Boscagli naar het middenveld zetten en deze man naast Teze gaan posteren centraal. Met een nieuwe rechtsback erbij in plaats van Propper

17 mei 2021 om 20:58

Teze rb
Romalho en Obispo centraal
Max lb
Cvm van ginkel en of propper of boscagli

Hahaha weer een vriendje van Schmidt. Werkt dit echt in het voordeel van PSV? Verdedigende versterkingen zijn altijd goed, maar ik vind Ramalho, die overigens door de mand is gezakt in de Bundesliga, niet goed genoeg om een versterking te zijn. Nota bene Baumgartl hield zich wel goed staande in dezelfde competitie, maar houdt het nu niet vol bij PSV

17 mei 2021 om 18:55

Wat maakt het uit dat Schmidt hem kent. Hij moet zijn team zo goed mogelijk samenstellen, alleen maar fijn als hij een speler ook kent buiten de beelden die een scout eventueel ziet.

17 mei 2021 om 19:01

Dat maakt ook niks uit, hij heeft een goed netwerk. En haalt allemaal spelers waar hij zelf mee heeft gewerkt, of een gotze die door schmidt is binnen gekomen. Ik ben jaloers op John de jong, zijn contract is verlengd begreep ik. Maar zijn taak is de voeten op het bureau leggen. #goedleven

17 mei 2021 om 19:30

Of een speler wordt aangedragen door een scout of door Schmidt, maalt voor JdJ niks uit, hij moet nog steeds de onderhandelingen doen met de club en met de speler. Die heeft zat te doen hoor ;-)

17 mei 2021 om 18:59

Ja maar spelers als Younes en Milik daar en tegen. Lekker selectief weer.

17 mei 2021 om 20:13

Milik? Younes? Selectief? Milik en Younes waren jonge spelers, dus zeker geen schande dat ze gekocht waren. Milik zou nu gewoon slagen in de Bundesliga en heeft het goed gedaan bij Napoli, terwijl Younes nu wel aan het slagen is. Ramalho is 29...

17 mei 2021 om 21:53

Toen Ramalho voor Leverkusen speelde was hij ook nog geen 29. Overigens mislukte De Jong ook in de bundesliga, als Ramalho net zo belangrijk wordt voor PSV als De Jong was zal PSV zeer tevreden zijn.

17 mei 2021 om 23:45

Daar heb ik het toch niet over? Ik heb het over het moment dat ze naar de Eredivisie kwamen. Milik en Younes waren heel jong, Ramalho is 29. Overigens had De Jong zich bewezen bij FC Twente en was hij 22 toen hij in de Bundesliga mislukte. Ramalho is op 26-jarige leeftijd (wanneer hij op zijn top zou moeten zijn) teruggekomen bij Salzburg, omdat hij mislukte bij Leverkusen.

18 mei 2021 om 21:43

Er zijn ook spelers die mislukten bij Feyenoord en PSV en het daarna toch nog goed deden in andere competities. Zeker verdedigers kunnen zich ook op latere leeftijd nog ontwikkelen en je hebt ook te maken met concurrenten.

17 mei 2021 om 19:00

Ja dus? Waarom wordt dat in godsnaam altijd zo benadrukt als het een oude bekende van Schmidt is? Ten Hag deed het ook met Haller, Klaiber en Labyad. Linssen moest ook persã© naar Rotterdam komen omdat Dick dat wou. Je hoort daar nooit iemand over.

17 mei 2021 om 19:06

Daar hoor je echt wel iemand over. Hoe vaak ik al niet gelezen heb dat Klaiber en Labyad alleen bij Ajax zitten omdat het vriendjes van ten hag zijn is niet op 2 handen te tellen.

17 mei 2021 om 19:09

Tvl11. Ik had het idee dat het hier ging om PSV en Schmidt. Niet om Ajax en Ten Hag.
Altijd due verwijzingen van ja maar die en die doet dat ook.

17 mei 2021 om 20:20

Ja dus? Grootste non-argument ooit. Wie zegt dat ik dat niet veroordeel van Ten Hag? Je noemt 3 bankspelers op, die niet duur zijn en zich wel bij de subtop van de Eredivisie hebben bewezen. Jij doet alsof ik heb gezegd, ja lekker Labyad is een goede aankoop. Ik vind het als neutrale Eredivisie fan gewoon een rare aankoop voor Psv. Je hebt al een goed centraal duo, waarom je geld verspillen aan deze speler. Maar het ergste aan je reactie vond ik dat je vergelijkingen begon te maken hahaha en me zodoende woorden in de mond legt. Kom op zeg ik verwacht beter van je.

17 mei 2021 om 20:59

ik zou op basis van de matige prestaties dit seizoen Schmidt niet veel laten kopen. straks blijkt hij een gevalletje Van Bommel en ligt hij er in oktober uit en dan komt er een nieuwe trainer die weer al Schmidt zijn spelers wil doorselecteren

17 mei 2021 om 19:02

Ook alleen maar goed voor PSV wanneer goede spelers voor de coach naar PSV willen komen.Afgelopen weekend nog de aanvoerder van Salzburg en dit seizoen 6 volledige wedstrijden gespeeld in de Champions League. Bij Salzburg wordt hij dus in ieder geval gewaardeerd.

17 mei 2021 om 19:05

Waarom zou dit niet in het voordeel kunnen werken. Schmidt heeft overduidelijk vertrouwen in hem en daarom weet je ook dat hij graag onder deze trainer werkt wat mij alleen maar positief lijkt. Verder is je bewering dat hij bij Leverkussen mislukt is natuurlijk waar, maar er zijn wel meer spelers mislukt in de topcompetities.

Zoals bijvoorbeeld Luuk de Jong of Milik die erna topscorer werden in de eredivisie.

17 mei 2021 om 19:49

"werkt dit echt in het voordeel van Psv?"

Götze, Max en Zahavi zijn toch fantastische aanwinsten voor Psv? Ik snap het punt oprecht niet.

17 mei 2021 om 20:16

Gotze, Max en Zahavi (ookal was ik over Zahavi wel sceptisch geef ik toe) hebben zich bewezen. Hoe kun je nou een aankoop als Gotze met een pure vriendjesaankoop als Ramalho vergelijken, niet geslaagd in een topcompetitie en doet het op zijn 29e goed bij Salzburg. Je hebt een goed centraal duo, bouw nu verder en ga met jonge spelers aan de gang! Als je nou een ervaren speler uit een topcompetitie zou hebben gehaald zou ik zeggen oke dat kan, maar Ramalho heeft zich verre van bewezen op een goed niveau.

17 mei 2021 om 20:24

Wie zegt dat Ramalho als onbetwiste basisspeler wordt gehaald dan? Baumgartl staat op de nominatie om verkocht te worden dus er moest sowieso een RCV bij. Voor hetzelfde geld komt er een nieuwe rechtsback en vechten Teze en Ramalho het uit als RCV. Laten we eerst maar eens de transferzomer afwachten voordat we voorbarige conclusies gaan trekken.

17 mei 2021 om 20:38

Maar goed. Een Klaasen is ook niet geslaagd in een topcompetitie en die is nu een van de drijvende krachten achter ajax. Dus dat wel of niet slagen in een topcompetitie zegt helemaal niets. Zelfde voor Blind. Geslaagd is ook een groot woord om zijn tijd bij United te omschrijven, maar ook een belangrijke kracht van ajax.

17 mei 2021 om 22:00

Klaassen slaagde inderdaad niet bij Everton, bij Werder Bremen speelde hij dacht ik nog wel redelijk. Ramalho heeft toch ook nog wel aardig wat wedstrijden gespeeld in de bundesliga, meer dan Luc de Jong die ook niet geslaagd is in de bundesliga maar wel bij PSV in de eredivisie.

17 mei 2021 om 23:56

@boca2005: 40 wedstrijden in 3 jaar poepoe zeg. Dat zijn veel wedstrijden. @skede: Ookal wordt hij als back-up gehaald. Word ik alsnog niet echt vrolijk van. Ja je kan wel zeggen afwachten, maar ik trek toch nog geen conclusies over de transferzomer van PSV in het algemeen? Ik zeg alleen dat PSV hier niet beter van wordt. Als je iemand voor de bank haalt, dan haal je toch iemand met restwaarde? Wat heb je er anders aan? Oke, als je het type Guardado of Tadic haalt die een belangrijke speler kan worden is restwaarde niet zo belangrijk. Maar in dit geval zeker wel. @amazingninja: waarom kijk jij alleen naar de periode van Klaassen bij Everton? Dat is niet echt snugger van je. Want jij weet dondersgoed dat Klaassen de sterspeler (of tenminste een van de beste spelers) en aanvoerder was bij Bremen en Ramalho bij een vergelijkbare club geen onbetwiste basisspeler was en slechts de helft van de wedstrijden speelde.

18 mei 2021 om 12:17

De Jong was ook verre van de sterspeler in de bundesliga maar werd wel één van de belangrijkste spelers en aanvoerder van PSV. Voor deze verdediger kan hetzelfde gelden. Bremen was overigens niet meer dan een degradatiekandidaat. Everton is eerder vergelijkbaar met Bayer Leverkusen.

18 mei 2021 om 11:01

R madridista baumgartl speelde in de 2de Bundesliga bij stuutgard. En ken jij tadic en klaasen die zijn gefaald in 't buitenland?

Alsjeblieft niet zeg, hou op met me. Teze en Boscagli zijn dan een beter duo...

17 mei 2021 om 20:43

2015/2016 speelde deze jongen 18 wedstrijden voor leverkussen, ze eindigde 3de en kwamen tot de halve finale van de beker. Bij red bull presteert hij ook prima dus zo slecht is hij echt niet.

17 mei 2021 om 23:01

Een groot gedeelte als invaller overigens en niet onbetwiste basisspeler als je naar minuten kijkt.

18 mei 2021 om 11:03

Jk Ajax was tadic dat in Engeland?
Klaasen in Engeland? 😉

18 mei 2021 om 17:42

Tadic was inderdaad op z’n laatste 3 maanden na een onbetwiste basisspeler bij Soton. Klaassen was onbetwiste basisspeler en 2e aanvoerder bij Bremen. Wat is je punt nou precies?

Buitengewoon goeie verdediger voor PSV denk ik, ook wel is lekker. Er hebben de laatste jaren wat matige spelers centraal gestaan zeg

17 mei 2021 om 20:00

Lijkt me een matige dure speler voor PSV die ook geen restwaarde zal vertegenwoordigen, waarom zou je als PSV zijnde het aardige duo Teze Boscagli afbreken voor iemand die niet veel beter is? Als er geen van beide vertrekt lijkt me dit een broodje aap verhaal, wanneer ze Teze op rechtsback gaan zetten dan zijn ze gewoon dom.

18 mei 2021 om 11:04

Goalski teze wil graag op rechtsback. Heeft hij altijd gespeeld en zijn favoriete positie

Ik ken hem niet, maar hij heeft ervaring en een exotische naam, dus het lijkt een prima aanwinst te kunnen zijn

Toch wel weer een verrassende naam, je kunt zeggen van schmidt wat je wilt maar er komen toch grote voetballers naar psv. Ook wel goed om naar de verdediging te kijken

17 mei 2021 om 19:07

Ramalho is toch geen grote voetballer, kom op zeg..

17 mei 2021 om 19:09

Hahaha, grote voetballers?

17 mei 2021 om 19:16

Leverkusen en salzburg op z'n palmares vind ik voor de eredivisie een grote naam. Dat bij ajax de lat hoger ligt en even 22 miljoen voor een spits kan neer leggen is niet voor iedereen weggelegd.

17 mei 2021 om 19:26

Dus als een Eredivisie club ooit een Chong of een Timothy Fosu-Mensah gaat aantrekken zijn dat ook grote voetballers ondanks dat ze nog nooit ergens 20 wedstrijden in de basis hebben gestaan? Die hebben immers ook beiden Man Utd en Werder Bremen/leverkusen op het palmares staan.

17 mei 2021 om 19:48

Grote voetballers?? Hij speelt in Oostenrijk... Heeft het in Duitsland geprobeerd maar kwam tekort. Dat kan gebeuren uiteraard. Zou zomaar kunnen zijn dat die bij PSV wel rendeert echter gaat hij wel wat salaris ophoesten net zoals van Ginkel, Zahavi, Gotze en Max doen. PSV neemt heel veel risico. Als je het mij vraagt lijkt het alsof ze alles of niets spelen nu want als dit niet gaat lukken zie ik PSV ver terugvallen zolang ze het beleid niet aanpassen.

Wow, wat een verrassing. Heb me altijd afgevraagd waarom hij nooit de stap hogerop kon maken. Wel al redelijk op leeftijd, ik laat me verrassen.

Ik laat mij graag verrassen, verdedigers aankopen en PSV is de laatste jaren geen garantie voor succes.

Iemand die de Oostenrijkse competitie volgt en wat meer kan vertellen over hem? Qua statistieken ziet het er in elk geval goed uit, heeft meerdere prijzen gewonnen, ervaring in de CL, kent het spelletje van Schmidt en hij is Braziliaans wat zal betekenen dat hij het gif kan brengen wat dit elftal nodig heeft. Ben benieuwd, hopelijk de nieuwe Alex!

17 mei 2021 om 18:59

Bij Leverkussen vonden de fans hem 3 keer niks en volgens hen was de enige reden dat hij daar voetbalde omdat hij schmidt goed kende.

17 mei 2021 om 19:00

Moest de concurrentie aangaan mer Spahic, Toprak en Papodoupolos toen der tijd.

17 mei 2021 om 19:02

Waar lees je dat?

17 mei 2021 om 19:04

Ja voor de rest ken ik hem ook niet, maar geen goede indruk gemaakt in Duitsland. Echter wel jarenlang stabiel in Oostenrijk bij Red Bull, dus het is zeker geen koekkenbakker voor psv verwacht ik.

18 mei 2021 om 11:06

Zytto34 in Engeland vonden ze klaassen en tadic ook niks. Snap je?

17 mei 2021 om 19:02

Speelt zeker wel stabiel dit seizoen. Grote sterke fysieke beer, niet de snelste, maar sterk in de duels. Niet de beste in onder de druk uit voetballen.

17 mei 2021 om 19:06

Nou zo groot is hij niet. Even groot ongeveer als Daley Blind. Ook niet extreem sterk ofzo, zie juist vaak dat het een overrated verdediger is

17 mei 2021 om 21:33

@Ruben, 'Braziliaanse gif'? Voor een een 29 jarige voetballer is het gif allang uit bij de meeste Brazilianen (uitzondering daargelaten) Rond deze leeftijd is het alleen bergafwaarts. Wel een mooi naam op papier. Schrik je wel als tegenstander zijnde.....🤫

Wauw, complimenten voor De Jong. Een topaankoop.

17 mei 2021 om 19:09

Is dat zo?

Zo, John is er snel bij deze zomer. Mag ook wel met die CL voorrondes natuurlijk. Schmidt zal met hem gekomen zijn, al zal de Jong natuurlijk daar niet blind op vertrouwen en hem wel gescout hebben. Boeit ook niet verder uit welke koker hij komt, ook al is dat hier vaak een stokpaardje. Geen idee of het wat is trouwens, lees her en der wel op oostenrijkse fora dat hij een heel sterk seizoen heeft gehad. Ben benieuwd!

17 mei 2021 om 19:12

Eens. Alleen wat vind je er dan van dan Teze rechtsback gaat worden (naar alle waarschijnlijkheid)? Vind hem centraal veeel sterker. Eerlijk gezegd gewoon zwak als back.

17 mei 2021 om 19:18

Teze was bij Jong PSV als back altijd vrij sterk. Heeft dit seizoen in het eerste sporadisch opeens rechtsback moeten spelen dus vind het iets te makkelijk om hem daar op af te rekenen. Overigens zit Sambo daar nog achter dus als Teze wel door de mand valt dan is er een backup. Daarnaast kan het ook goed zijn dat er gewoon een nieuwe rechtsback komt en dat Teze en Ramalho het op RCV mogen uitvechten. Baumgartl zal vertrekken dus dat een nieuwe RCV was sowieso nodig.

17 mei 2021 om 19:44

@MessiBazoer een PSV fan roept al weken dat PSV deze speler moet halen. Noemde zijn kwaliteiten en betaalbaar. Volgens mij benoemde hij ook dat deze speler 2 benig is en zowel RCV als LCV goed uit de voeten kan. Mogelijk gaat Boscali naar middenveld en speelt deze speler LCV en laten zij Viergever gaan. Teze rb zou zonde zijn. Vond hem heel sterk als RCV. Of gaat hij ipv 4222 nu opeens 352 spelen

17 mei 2021 om 19:55

Teze als rechtsback komt tekort. Teze mist de wendbaarheid hiervoor. Zoals Skede hierboven oppert, lijkt het me beter dat deze twee het mogen uitvechten voor de rcv positie. Ik zou het liefst een aankoop zien voor de rechtsback positie. Joshua Vagnoman van Hamburg SV bijvoorbeeld....

Mooi werk van assistent technisch directeur J. de Jong!

17 mei 2021 om 19:01

Het is toch niet te bevatten? De Jong heeft voorheen 60 miljoen aan waardeloze spelers uitgeven, mag blijven zitten en nu doet de hoofdtrainer de aankopen. Zo'n baan zou iedereen wel willen.

17 mei 2021 om 19:09

Ja je kan ook alles van een negatieve kant bekijken. Het lijkt mij niet meer dan logisch dat Schmidt en John de Jong wekelijks overleggen welke spelers PSV volgt en eventueel aan wil trekken.

17 mei 2021 om 20:42

60 miljoen aan waardeloze spelers? Baumgartl, Bruma en Doan? Maar dat is nog lang geen 60 miljoen.

17 mei 2021 om 20:43

Precies. Je kunt ook zo'n situatie als bij Wolfsburg of Bayern hebben waar TD en trainer met elkaar over hoop liggen. Dan beter een situatie zoals De Jong en Schmidt.

17 mei 2021 om 21:03

@amazingninja die Sangare kan er natuurlijk ook geen hout van en die heeft ook 9 miljoen gekost

17 mei 2021 om 21:10

@japie 1) dan zit je ook nog niet aan 60 miljoen. 2) Dan verschillen wij van mening over Sangaré. Niet zo'n goed duo met Rosario omdat je dan geen speler hebt die andere spelers tussen de linies kan vinden. Maar met een betere voetballer naast hem (boscagli, Van Ginkel) loopt het gewoon goed met hem. Verdedigend ijzersterk. Als die wat geconcentreerder kan worden met betrekking tot zijn passing is dit een speler die na PSV echt nog wel naar een mooie club in een top 4 competitie kan.

17 mei 2021 om 21:47

ik vind hem persoonlijk van hetzelfde niveau als Hendrix die voor een appel en een ei werd verkocht door PSV

Klinkt goed. Ik zag laatst iemand hier deze naam noemen. Ik ken hem verder niet maar een ervaren speler die al jarenlang bij Salzburg in de basis speelt is al snel een upgrade.

Ik ken hem niet, iemand die hem wel kent?

Ken hem verder niet, maar een verdediger met veel ervaring lijkt me essentieel voor volgend seizoen. Teze heeft een betrouwbare partner nodig.

Hoop van harte dat PSV de voorrondes overleeft, ik neem aan dat deze jongen het uit gaat vechten met Viergever. Of zal Teze na vertrek Dumfries op rb spelen? Dat lijkt me niet verstandig. Teze is een revelatie op CB, die moet zijn plek behouden. Ramalho ken ik van naam al een tijdje, speelt altijd Europees bij Salzburg dus die kan het niveau wel aan. Wel een kleine speler, 1.82 slechts. Maar goed dat PSV al bezig is om de selectie rond te krijgen.

Ben benieuwd naar deze gast maar vraag me echt af of PSV niet te veel in de Red Bull vijver van Schmidt aan het vissen is.

17 mei 2021 om 19:00

Dit zou sinds de komst van Schmidt letterlijk pas de tweede speler uit de 'Red Bull vijver van Schmidt' zijn 😅

17 mei 2021 om 19:29

Als je gaat vissen wil niet zeggen dat je elke keer iets vangt he

17 mei 2021 om 19:33

Haha, touché

17 mei 2021 om 19:01

Als je als club de route kiest die nu gekozen is, met een ander soort voetbal, wat is er dan mis met vissen in de Red Bull vijver? Over het algemeen komen daar uitstekende spelers vandaan. Schmidt kent deze speler en weet wat hij van hem kan verwachten, deze speler kent t spelletje en zal dus eenvoudig in te passen zijn. Schmidt heeft een breed netwerk en daar moet je gebruik van maken.

Klinkt veelbelovend, met al die perikelen lijkt het erop dat de jong zijn selectie op tijd gereed wilt hebben. Dat is wel eens anders geweest. Ken hem zelf niet, iemand meer info?

Dumfries Teze Ramalho Max is een prima verdediging en met Viergever en Boscagli hebben ze prima reservespelers. maar toch zou ik naast Ramalho nog graag 1 extra verdediger zien komen en van Ginkel kunnen ze nu definitief vastleggen voor het middenveld. maar daar zullen ook 2 echte versterkingen bij moeten omdat Gotze en Ihattaren vertrekken. op doel hebben we 2 prima keepers dus daar hebben we niks extra's nodig. en de aanval is de beste linie met Zahavi Malen Madueke Gakpo Romero en Vertessen

17 mei 2021 om 19:16

Volgens mij is het de bedoeling dat Dumfries en Malen vertrekken. En Gotze is daarentegen juist weer niet zeker of die wel gaat. Er staat nog genoeg te doen voor de Jong om een stabiele uitgebalanceerde selectie af te leveren.

17 mei 2021 om 19:25

bij Ihattaren is de kans ook groter dat hij vertrekt dan blijft, en Malen vertrekt alleen voor de hoofdprijs en dan zijn Koita haalbaar en Daka denk ik niet haalbaar prima opvolgers. weet jij wat ze vragen voor Dumfries en wie zou jij een goede opvolger vinden? misschien Jonas Svensson gratis binnenhalen

17 mei 2021 om 20:02

Joshua Vagnoman van Hamburg SV. die wil onderhand ook wel eens hogerop. Helemaal omdat hij wel deel uitmaakt van jong Duitsland, maar slechts in de 2e Bundesliga speelt. Mocht Malen vertrekken dan Hlozek van Sparta Praag. Ik weet dat dat hoog gegrepen is en er flinke kapers op de kust zijn, maar heeft nog maar een jaar contract. Niet geschoten is altijd mis.

17 mei 2021 om 21:38

Ik krijg het gevoel dat je niet vaak naar HSV kijkt, want Josha Vagnoman kan er echt helemaal niks van. Het is niet zomaar dat hij nog steeds in de 2e Bundesliga speelt.

Het Red Bull vijver is klein waar Schmidt uit wil vissen. Saldzburg en Leipzig spelen het zelfde voetbal als wat Schmidt voor ogen heeft en daarom logisch dat hij daar terecht komt.

Dit klonk prima, tot de laatste zin. Teze heeft zich geweldig ontwikkeld als RCV, want we wel kunnen concluderen is dat hij als RB ongeschikt is, dus we verkwanselen weer een talent. Haal gewoon een RB als Dumfries weggaat. Daarnaast hebben we nog een miskoop van 10 miljoen te verkopen in Baumgartl.

17 mei 2021 om 19:29

Teze als rechtsback vind ik ook een gok, maar ik denk dat hij wel stabiel genoeg is om ook op die positie te kunnen spelen. Aanvallend heb ik wel een beetje mijn twijfels want vind het niet echt een hele verfijnde speler, maar dat is Dumfries ook niet.

Kan aan mij liggen, maar RB Salzburg klinkt als heel wat.. maar het is en blijft de topclub van slechts de Oostenrijkse competitie. Hij heeft bewezen het bij Leverkusen niet aan te kunnen terwijl ook bewezen is dat de stap van Eredivisie naar bundesliga voor de meeste Eredivisiespelers geen al te grote stap is.

als Madueke of Malen voor de hoofdprijs vertrekt dan hoop ik wel dat psv nog 1 keer in de Red Bull vijver vist, Koita lijkt me haalbaar pas 21 jaar 16W 14g, maar nog liever zie ik Daka komen 22 jaar 27W 27G maar hij lijkt me onhaalbaar. Ajax had er goed aan gedaan om hem te halen in plaats van Haller ook als hij een stuk duurder was

17 mei 2021 om 19:44

Voor Koita zijn ze ook al te laat, andere grote clubs hebben het ook al op hem voorzien.

Als ze dan een speler uit de red bull vijver willen vissen, kunnen ze beter voor de wat meer ervaren Berisha gaan, zijn contract loopt af in juli 2022, dus nog één jaar. Of voor Adeyemi gaan, die staat ook nog lang onder contract, heeft nog niet zo veel op het hoogste niveau gespeeld, maar heeft zich in het afgelopen halfjaar stormachtig ontwikkeld.

17 mei 2021 om 20:06

Berisha is denk ik niet goed genoeg, en Adeyemi is nog maar een talent daar hebben ze er met Gakpo Madueke en Vertessen genoeg van. als ze een nieuwe spits halen dan moeten ze zeker zijn dat hij een garantie is voor doelpunten

PSV = pareltjes van schmidt

17 mei 2021 om 23:32

Lees dat nog eens een keer, dan staat er toch echt PVS.

Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken. Bij RB Salzburg altijd wel een gewaardeerde kracht, maar bij Leverkussen helemaal mislukt. De fans vonden Ramalho maar niks. In 2013 hoorde hij wel als verdedigende middenvelder bij het seizoenelftal van de Oostenrijkse competitie.

Dus ik ben benieuwd of hij voor PSV van toegevoegde waarde kan zijn. Ik denk zelf van niet, ze kunnen beter verder kijken voor een andere speler. Als hij als back-up wordt gehaald, zou het me een prima aanwinst lijken, maar niet meer dan dat.

Zonder Dumfries en met Teze naar rechtsback worden ze op 2 posities minder, Teze doet het zeer goed centraal lekker laten zo pik anders svensson op voor rechtsback

Teze is dit seizoen de grote revelatie als centrale verdediger en is op die positie oneindig veel beter dan als rechtsback. Zou het dan ook écht niet snappen als de komst van Ramalho tot gevolg gaat hebben dat Teze naar rechtsback doorsgeschoven wordt. Als Ramalho gehaald wordt als vervanger voor Baumgartl (dus als stand-in voor Teze) zou ik deze transfer daarentegen wel goed begrijpen en zou ik het ook toejuichen.

17 mei 2021 om 20:03

Ik zou het ook niet snappen. Maar we moeten er serieus van uitgaan dat Teze op rechtback gaat spelen. Hij schijnt er kennelijk ook een voorkeur voor te hebben. Gisteren was een vraag en antwoord sessie op het twitteraccount van Rik Elfrink. Die gaf meermaals aan dat Teze eerste rechtback word. PSV is daardoor ook niet serieus in de markt om Svensson transfervrij op te pikken.

17 mei 2021 om 20:08

Ik snap er niets van dat Teze zichzelf nog steeds als rechtsback ziet. Dit seizoen een aantal keren daar gespeeld, ook met Jong Oranje, maar dat leek echt nergens op terwijl ik hem als CV een van de betere van de competitie vind. Dat moeten Schmidt en Teze zelf toch ook wel zien? Zie liever dat PSV een echte rechtsback haalt zoals Arias

Hmm heb zo mijn bedenkingen vaste waarde bij Salzburg maar bij zowel Leverkusen als Mainz niet uit de verf gekomen . Zegt genoeg lijkt mij.

Ik weet niet per se of hij zo goed is, maar ik vond hem echt prima spelen dit en vorig seizoen bij Red Bull. Het blijft ook gewoon een stap hogerop zijn van Oostenrijk naar Nederland. Ik hoop dat PSV sterk voor de dag komt.

Of de man uit de koker van Schmidt komt of niet, maakt me niet zoveel uit. Maar weet niet wat ik van deze aankoop moet vinden, ik ken hem niet. Dat hij bij een club als Salzburg jarenlang onbetwist basisspeler was, doet je vermoeden dat hij de top van Nederland wel aan zal kunnen. Maar of-ie bijzonder genoeg is om meerwaarde te bieden ten opzichte van wat PSV nu heeft achterin vind ik lastig in te schatten. Volgens mij hebben we verdedigers met gebrek aan lengte genoeg; met nog een jongen van 1m82 wordt het volgend jaar ook weer billenknijpen tegen een spits als pakweg Haller. Dat Ramalho geflopt is bij een club als Leverkusen - ik vind dat PSV zich met een club van dit kaliber moet meten - is ook zorgwekkend. Voorlopig ben ik, zeker vanwege het povere inschattingsvermogen van PSV om een goede centrumverdediger te spotten, sceptisch. Het lijkt erop dat er wederom beknibbeld gaat worden op deze positie.

Maar ik laat me graag verrassen, zoals ook in het geval van Drommel. Over de waarschijnlijke contractering van zowel Propper als Van Ginkel ben ik in ieder geval wel enthousiast en ik verwacht dat PSV Juan Macias van Chivas Guadalajara op gaat pikken wanneer Malen vertrekt. Wanneer Ramalho een succes blijkt, heeft PSV de balans in de selectie weer wat beter op orde. Met Van Ginkel, Propper, Zahavi, Ramalho en Gotze heb je basiswaardige routine, waar je Max ook toe kan rekenen. Boscagli, Teze, Sangaré, Madueke, Gakpo, Obispo, Vertesse, Macias en Drommel zouden de jongere kant van de selectie een gezicht geven. Hopelijk weten Sambo en Ledezma zich bij deze groep te voegen volgend jaar. De leegloop zou dan vormkrijgen door een vertrek van Malen, Gutierrez, Viergever, Rosario, Dumfries en miskopen Doan, Baumgartl en Bruma.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren