Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Feyenoord gaat thuis onderuit en moet winnen in Oostenrijk

Laatste update:

Feyenoord is donderdagavond onderuitgegaan in de vijfde groepswedstrijd van de Europa League. In De Kuip bleek Dinamo Zagreb met 0-2 te sterk, waardoor de topclub uit Kroatië zeker is van de groepswinst én nog steeds geen doelpunt incasseerde. Omdat Wolfsberger AC met 0-1 won van CSKA Moskou, bezet de club uit Oostenrijk de tweede plaats met zeven punten. Feyenoord staat derde met vijf punten en moet over een week dus winnen op bezoek bij Wolfsberger om door te gaan naar de zestiende finales.

Het ging diep in de blessuretijd van de eerste helft mis voor de thuisploeg. Toen Feyenoord kortstondig met tien man op het veld stond nadat Uros Spajic een hoofdwond opliep in een luchtduel, was de organisatie van de ploeg van Dick Advocaat niet op orde. Na een voorzet vanaf de linkerflank kreeg Arijan Ademi de bal bij Lirim Kastrati. Een schot van Kastrati werd nog gekeerd door Nick Marsman, maar in de rebound probeerde Orkun Kökcü de bal weg te trappen bij de aanvaller en daarbij beging hij volgens arbiter Chris Kavanagh een overtreding. Bruno Petkovic benutte de strafschop in minuut vijf van de blessuretijd, die aanvankelijk slechts een minuut zou duren.

Rampzalig slot Feyenoord: ‘Het is een oriëntatieding, hij schat het slecht in’

De analisten van RTL7 en FOX Sports toonden begrip voor de strafschop van Dinamo Zagreb. Lees artikel

In de pauze werd Spajic vervangen door Eric Botteghin; in de eerste helft was Bryan Linssen vanwege een hamstringblessure al gewisseld voor Nouafal Bannis. Ook na de pauze zat het Feyenoord niet mee. De Rotterdammers kwamen al snel op een 0-2 achterstnad. Na een mooie steekpass van Petkovic bestormde Kastrati het strafschopgebied van Feyenoord. Hij vond Lovro Majer, die vanaf de vijfmeterlijn afrondde. Even leek het doelpunt te worden afgekeurd, want de grensrechter stak zijn vlag omhoog, maar na overleg met Kavanagh vond het doelpunt toch doorging. De vraag was of Luka Ivanusec, die op de doellijn gepositioneerd stond, betrokken was bij het spel en dus buitenspel stond; dat bleek niet zo te zijn.

Negentien minuten voor tijd kreeg Feyenoord een grote kans om de spanning in de wedstrijd terug te brengen. Na een voorzet vanaf de achterlijn van Tyrell Malacia kreeg Steven Berghuis bij de tweede paal zijn hoofd tegen de bal. Hij kopte richting Bannis, die voor het doel kon afwerken maar over de bal heen maaide. Het was de beste mogelijkheid die Feyenoord nog zou krijgen in de tweede helft. Omdat Petkovic nog een kans op de derde Kroatische treffer onbenut liet, bleef het bij 0-2.

Denk je dat Feyenoord de volgende ronde van de Europa League gaat bereiken?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

4 penalties (alle discutabel trouwens), 2x rood, 11 afwezigen, 2 buitenspelgoals tegen (oke ook 1 mee) en 2 wedstrijden die je als de bal net goed valt wint. als het niet lekker loopt, dan zit ook direct alles tegen zeg. en de reactie 'ja kijk hoe ze spelen ze roepen het over zichzelf af', ja hehe je speelt met senesi, berghuis en kokcu met maar 3 basisspelers. daar is voor een ploeg met deze middelen geen beginngen aan. 1 of 2 zijn nog vervangbaar (ik noem een teixeira voor kokcu of een geertuida voor fer) maar dit is gekkenwerk. moeten ook is naar de medische staf gaan kijken want dit kan echt niet meer. en weer en discutabele scheids, maar dat mag je natuurlijk niet zeggen.

3 december 2020 om 20:51

Ik zou ook eens binnen de eigen club kijken naar oorzaken. Sinds het kampioenschap is het niet beter geworden.

3 december 2020 om 20:54

maar is beginnen met wat ik aangeef, de medische staf. je kan 20 leuke spelers binnenhalen maar als geen van alle spelen door blessures heb je er niks aan.

3 december 2020 om 20:54

Het niveau van de scheidsrechters in de Europa League is net zo bedroevend als ons spel. Ik ga verder geen woorden vuil maken aan deze ploeg. Ik ben er wel even klaar mee voorlopig...

3 december 2020 om 20:55

Dat is makkelijk gezegd dan gedaan. Er zijn teveel spelers die kwalitatief niet goed genoeg zijn. Dat VAR niet meetelt in de Europa League is sowieso een grote grap. We moeten gewoon talenten de kans geven. Het zit ook echt niet meer in de Europa League met blessures en ook de scheidsrechter. We zijn niet goed genoeg op het moment onze spel is niet om aan te gluren. Advocaat is ook wel laf om zo verdedigend steeds te spelen. We hebben een echte spits nodig die rond 15/20 doelpunten kan scoren dat missen we gewoon nu heel erg. Nog een kleine kans om door te gaan alles of niets.

3 december 2020 om 21:03

Het niveau van de Europa league is misschien wat minder, maar een club als Fijenoord moet toch wel door kunnen naar de 2e ronde. Jammer en pijnlijk als Fijenoord het toch niet haalt.

3 december 2020 om 21:06

Met Frank Arnesen is er iemand die wel denkt aan de lange termijn. Het gaat wel jaren duren voordat je effect gaat zien en het budget is heel krap. We moeten rekening ermee gaam houden dat we de komende jaren voor een top 6 notering zullen gaan spelen. De huidige stand verbloemt veel. Verder is het aanstellen van een goede trainer cruciaal in dit proces. We zullen daar mazzel mee moeten hebben want er loopt weinig rond wat goed en beschikbaar is.

3 december 2020 om 21:13

Mitch ... ben jij het (weer)?

3 december 2020 om 20:53

Het aantal blessures is gewoon onwerkelijk.er is toch een nieuwe conditietrainer? Wellicht een factor. Het was verder gewoon behoorlijk slecht van wat er stond. Hopelijk tegen wolfsberger gaat het wat beter want dan moet het echt. Belangrijk: NOOIT meer Narsingh ajb. Je kan net zo goed een hesje op de grond leggen ipv hem.

3 december 2020 om 21:25

Het was niet best wat hij liet zien, maar hij was niet de (enige) oorzaak van het slechte spel. Ik zou dan wel liever een Azarkan ziet, ipv dan zou minkukel te laten spelen.

3 december 2020 om 21:32

En da's de reden waarom Arnesen Advocaat eruit kegelt. Zou het tegen Heracles zoveel minder gaan met Azarkan, Bannis en Wehrmann in de basis? Zo'n Bannis krijgt pas een kans als Jorgensen, Bozenik en Linssen geblesseerd raken. Dan kan je net zo goed geen jeugdopleiding hanteren.

3 december 2020 om 21:44

Advocaat kijkt naar nu, Arnesen naar de komende seizoenen. Het is trouwens niet zo dat dick eruit gegooid is, het is alleen geen match met de visie van de komende seizoenen

3 december 2020 om 22:22

Nee absoluut. Liepen er wel meer rond die niet thuisgaven. Frusterend om Narsingh te zien aanmodderen als hij mag spelen

3 december 2020 om 20:59

Deze reactie is treffend voor de slappe mentaliteit van Feyenoord in Europese campagnes. Kom op man...

3 december 2020 om 21:06

Dus jij vond Feyenoord vandaag oerdegelijk en beter dan hun tegenstander? Dat vind ik toch echt knap na zo'n zwakke partij. De penal was makkelijk, ongelukkig zeker, maar zeker niet 100 procent onterecht. De 2-0 was gewoon een legitieme goal. Feyenoord heeft echt niks gecreëerd verder en verdiende helaas gewoon helemaal niets vanavond. Dat zie je toch zelf ook wel? Edit: Verder wel met Odesza eens dat het Feyenoord flink tegen zit dit seizoen in de EL tot dusver hoor, daar niet van. En dat er geen VAR is in de groepsfase EL is gewoon kansloos inderdaad, kan daar ook geen legitieme reden voor verzinnen vanuit het perspectief van de UEFA eerlijk gezegd, weet iemand waarom dit is?

3 december 2020 om 21:26

Nee, er was inderdaad niet veel aan de hand, maar je kon ook nog 5 uur door voetballen en je was nog altijd niet in de buurt van een doelpunt geweest. Feyenoord creëerde niets vandaag, zelfs niet in de 2e helft toen het alles of niets moest gaan. Geen enkele beleving. Het is erg zonde dat een degelijke CV als Spajic dan uitvalt na die botsing maar dat heeft verder toch niks te maken met het zeer slechte aanvalsspel? Ik snap gewoon niet hoe je dit (maar ook Wolfsberger thuis en CSKA uit) oerdegelijk durft te noemen. Gewoon erg matige partijen, en die van vanavond al helemaal.

3 december 2020 om 21:34

Tactiek is prima, maar je kan niet natuurlijk alles op de scheids afschuiven. Ik vind persoonlijk Zagreb ook een leuke ploeg hebben, misschien zijn die net een stapje verder dan Feyenoord op het moment.

3 december 2020 om 21:36

@sanderk91: het is toch niet vreemd dat het aanvalsspel momenteel door de ondergrens zakt? Berghuis is helemaal leeggespeeld. Linssen is geen spits, maar 3e keus... die moest vervangen worden voor 4e keus Bannis die echt veel tekort komt momenteel. Linksbuiten staat nu de 4e keus (na sinisterra, linssen en haps) Narsingh die op links echt helemaal niets kan.
Dan mis je verder nog je vaste keeper en je vaste verdedigende middenvelder en een halve wedstrijd een prima centrale verdediger.
Het zijn geen excuses voor het slechte spel... maar als je je afvraagt hoe het toch kan lijkt me dit wel een realistisch beeld schetsen.

3 december 2020 om 21:39

Ze geven 2 goals te veel weg. Dat is dus niet de definitie van oerdegelijk.

3 december 2020 om 22:31

@Ijsmuts, nee zeker niet vreemd inderdaad, Feyenoord mist de laatste weken erg veel (basis)spelers dus het is logisch dat het allemaal wat moeizamer loopt, al was het tegen Utrecht en vandaag wel erg slecht. Daar gaf ik Odesza in m'n eerste post ook al gelijk in. Ik vroeg me alleen af hoe LuisSini, die als Feyenoorder ongetwijfeld (vrijwel) alles van Feyenoord kijkt, kan beweren dat Feyenoord oerdegelijk is en dat ze goed spelen. Iedereen kan toch zien dat dat, mede door externe factoren maar ook zeker door de slappe instelling van de jongens die op het veld staan, simpelweg niet zo is. In live meepraten beweerde LuisSini doodleuk dat Feyenoord met betere scheidsrechters op 15 punten zou staan. Nou sorry hoor, maar dan ben je echt niet serieus te nemen.

4 december 2020 om 02:16

@luissini, sorry maar dit is echt onzin, Feyenoord creëert zelf gewoon helemaal niks zodra ze tegen een team spelen waarbij Feyenoord zelf dan ook maar een klein beetje het spel moet maken. Verdedigend staat het redelijk maar ook niet meer dan dat. En volgens mij was het tweede doelpunt vandaag gewoon heel erg slap van Senesi en was er daar niks aan te merken op de arbitrage. Penalty kan je over discussiëren. Daarnaast doet iedereen of Sinisterra de grote verlosser is die gemist wordt, maar kom op he! Die jongen heeft een paar aardige potjes gespeeld maar toch ook niet meer dan dat...

4 december 2020 om 08:56

Achja Luissini, zet dit seizoen maar alvast uit je hoofd met Feyenoord. Zo komen structureel te kort tov de rest.

3 december 2020 om 20:55

Tja dan pak je zo’n beetje alles wat ‘tegenzit’ eruit, maximaal overdreven dus. Het is niet zo dat we al die wedstrijden 11 blessures hadden. En die penalty’s en rode kaarten waren makkelijk maar ook gewoon erg stom en dom. Het zit tegen ja, maar ik heb ook gewoon 3 hele slechte wedstrijden gezien en twee redelijke. Je kunt het wel zo afschuiven op randzaken maar ligt het niet wat meer in het midden denk je? Kwalitatief zijn we gewoon niet veel beter dan deze hele matige elftallen. Pijnlijk, maar na 5 wedstrijden voor mij wel duidelijk.

3 december 2020 om 21:04

Acapulco wat je zegt klopt maar overdrijven doe ik toch echt niet. je schuift het een beetje opzij alsof dat allemaal niet echt meespeelt. het zijn maar 5 wedstrijden. zit het dan in 3 wedstrijden gewoon echt tegen is het eigenlijk al weer klaar. vandaag misten we er 11, tegen cska en wolfsberger 9. dat is gewoon niet niks. ze staan niet alle 11 in de basis maar je moet erdoor zo ontzettend veel schuiven. geertuida middenveld, linssen spits, haps linkervleugel, george op links ook dat zijn dingen die meetellen.

3 december 2020 om 21:21

Maar de wedstrijden voor al die blessures wonnen we toch?
Ja Feyenoord is bedroevend. Maar het is ook wel echt een onwerkelijke situatie.

3 december 2020 om 20:55

Ja maar het is niet alsof die geblesseerde spelers allemaal wel zo goed zijn. Feyenoord heeft gewoon heel veel middelmaat. Het voetbal is traag en slordig, weinig balgevoel en creativiteit. Want dat Zagreb is echt geen goede ploeg hoor, zou je makkelijk van moeten winnen als je pretendeert Nederlandse topclub te zijn. Daarnaast vond ik de arbitrale beslissingen gewoon terecht vandaag.

3 december 2020 om 21:13

niet allemaal, maar de meeste wel. je kan je toch best inleven dat als je 11 van je betere spelers ook nog is op hun eigen plek kan zetten, het beter draait? ga je bijvoorbeeld met een sinisterra opeens alles met 5-0 winnen? nee, maar er komt veel meer rendement en gevaar als je een betere speler neer kan zetten die op die plek thuis hoort.

3 december 2020 om 20:56

Van al.die afwezigen zijn er 2 a 3 daadwerkelijk beter dan wat er nu staat,dus dat valt wel mee vind ik.

3 december 2020 om 20:59

Makkelijk gezegd Chandler. Je hebt echter nooit een vaste basiself om mee te werken. Spelers die niet op hun eigen posities spelen. Je mist de diepgang van een Haps en Sinisterra.

3 december 2020 om 21:14

Sinnistriera en Jorgensen is echt veel beter dan Linssen en Narsingh. Bijllow is veel beter dan Marsman, Fer is veel beter dan Diemers. Bovendien heb je dan ook een bredere selectie met betere wissels. Het verschil met een fitte selectie en nu is gigantisch hoor.

3 december 2020 om 20:56

Die tegen de Oostenrijkers heb ik niet gezien, maar deze heb ik nu de. Paar keer gezien. Dit is een zuivere.

3 december 2020 om 20:57

Overdrijven is natuurlijk ook een vak. Toornstra en Malacia zijn ook basisspelers. Je zou toch denken dat het makkelijk op te vangen moet zijn met talenten. De zogenaamde basisspelers hebben niet een daadwerkelijk hoog niveau dat ze onvervangbaar zijn. Spelers als Berghuis, Fer, Senesi en Bijlow uitgezonderd. Ik vind het vreemd dat er zo weinig talenten lopen bij Feyenoord. Of worden deze talenten nooit opgesteld door Advocaat?

3 december 2020 om 21:06

toorstra en malacia zijn basisspelers hoe kom je daar bij? middenveld compleet was fer, kokcu en diemers en malacia staat nooit boven haps.

3 december 2020 om 21:01

Ach kom. Dit zijn allemaal terechte punten en zullen een groot deel van het slechte spel verklaren. Ik kan me daarentegen en ik kijk ze allemaal, EEN goede pot dit seizoen voor de geest halen. Tegen CSKA. Die staan eerste in de Russische competitie maar verliezen zojuist van WAC, een club waar ik vorig jaar letterlijk nog nooit van gehoord had.Ja blessures, ja ongelukkig. Maar ook in de eredivisie is het voetbal dramatisch. Het is gewoon veels en veels te slecht. Het is dat het wonder boven wonder qua andere uitslagen wel meezit en ze nog door kunnen... maar voor de rest.

3 december 2020 om 21:01

Bij de medische staf moet echt iets heel erg fout gaan. Het namelijk niet alleen dit jaar. Drie jaar geleden stonden we al met nelom en tapia centraal tegen city te voetballen, omdat er zeven centrale verdedigers geblesseerd waren. Keepers vallen bij bosjes om. Spitsen doen nooit mee. Al vier jaar lang structureel vier a vijf basisspelers missen is geen pech. Dat is onkunde.

3 december 2020 om 21:05

Ja en mensen vinden het nu lekker om te bashen op Berghuis en hij heeft als het tegenzit niet de beste uitstraling, maar al die tegenslagen hebben ook gewoon zijn weerslag op andere zaken. Verschillende wedstrijden met 10 man gespeeld, wat veel kracht kost, veel blessures, waardoor andere spelers ook te weinig rust krijgen, te veel mentale klappen door rare beslissingen van scheidsrechters, waardoor je nooit lekker in de wedstrijd komt, en door de wisselende samenstelling ook veel te weinig automatismen. Niet gek dat het dan niet echt lekker gaat.

3 december 2020 om 21:27

Kijk in deze tijd van het corona voetbal heb je als Feyenoord bij dit soort wedstrijden ook gewoon het legioen nodig. Leuk die sfeeracties buiten het stadion, maar toch een verschil met volle tribunes. Buiten dat om gewoon matig tot slecht gespeeld deze wedstrijd voornamelijk Botteghin speelde echt als een natte krant.

3 december 2020 om 21:34

Odesza. Met als dit en als dat daar win je de wedstrijd niet mee. En 11 afwezigen? Ik denk eerder dat de oorzaak ligt bij de totale matige selectie die Feyenoord heeft voor dit niveau. Dan zie ik naar Berghuis b.v. Dan lijkt het wel of die bisonkit onder zijn schoenen heeft.

3 december 2020 om 21:35

Helemaal mee eens als de wedstrijd kapot word gefloten kan je ook niks opbouwen.Dat gelul dat je naar jezelf moet kijken is echt zo'n typische voetbal cliche. Met hulpmidellen die fouten beperken stonden we er gewoon beter voor. Er moet gewoon meer kritiek op de uefa komen want met deze houding 'van dat het wel aan jezelf zal liggen' lost ook niks op.En ja Feyenoord speelde ruk maar als je alleen naar jezelf mag kijken is dat schijnbaar een vrijbrief om penalties en rode kaarten uit te delen.De assistent gaf trouwens buitenspel aan wat wel onterecht was. Maar de scheids draaide dat terug na overleg. Het leek erop dat ze even terplekke de regels aanpaste."The referee may only change a decision on realising that it is incorrect or, at his discretion, on the advice of an assistant referee or the fourth official, providedthat he has not restarted play or terminated the match."Feyenoord moet echt beter dat snap ik ook wel maar op deze manier is zo'n onbegonnen zaak.

3 december 2020 om 21:58

Ja, je kan van alles van de scheids en VAR vinden dit seizoen. Het zit Feyenoord niet mee.
Maar na vandaag zou ik even niets zeggen behalve over Feyenoord zelf, wat was dit Slecht zeg, belachelijk, schandalig. Als je hier anderhalf uur naar hebt gekeken dan zie je het leven somber in. Wat was Feyenoord bagger vandaag.
Totaal terechte overwinning van Zagreb. Meest schrijnende vond ik de vertoning van Berghuis, wow ongekend slecht.

3 december 2020 om 22:11

Juist na vandaag moeten we klagen over de scheids.

We willen toch een eerlijk spelletje? Dit is precies wat ik bedoel met jouw argument. Ja vandaag was slecht en vervolgens word het alleen beroerder met zo'n scheids.

Wat is dat toch voor rare denkwijze? Je speelde slecht dus je mag niet klagen over die onterechte rode kaarten? Of over die buitenspel doelpunten? Of over 3 onterechte penalties?

We hebben de midellen om dit te beperken en die worden nu niet gebruikt daar erger ik me aan. Net zoals ik me aan het spel van Feyenoord erger. Het een sluit het ander niet uit.

3 december 2020 om 23:05

Ja inderdaad als je zelf 0.0 inzet toont, 0.0 passie en liefde op de mat legt. Dan heb je totaal geen recht van spreken. Dan moet je met het schaamrood op de kaken naar binnen gaan, als het goed is hebben de spelers dat ook gedaan. Dat hier het grote deel zich op de scheids richt ...tja zal wel, ik verwacht meer van Feyenoord, sowieso op dat vlak. en ik weet nog tijden dat Feyenoord supporters er ook zo over spraken. Wat een slappe hap dit zeg. Maar goed, ik heb sowieso een allergie tegen mensen die naar de ander wijzen (en niet naar zichzelf kijken), vooral wanneer daar sprake van moet zijn, vind ik een gebrek aan persoonlijkheid. Sowieso, lees nog eens goed, ik zeg ook dat het vaak tegenzit. Ik heb vaak zat mee geklaagd de vorige keren. Vandaag niet, vandaag klaag ik alleen over (de instelling van) Feyenoord. Vergelijk eens hoe de Psv'ers vandaag gewerkt hebben joh.

4 december 2020 om 10:53

Waarom heb je geen recht van spreken als je benadeeld bent wanneer je ook slecht gespeeld hebt leg mij dat eens uit?

En het liep niet maar hoe kom je erop dat er 0.0 inzet was. Linssen en Spajic raakte notabene in een duel geblesseerd. Er was wel inzet maar het was gewoon niet goed en er lijkt vermoeidheid in het spel te zitten.

Zoveel blessures en zoveel wedstrijden is gewoon niet te doen voor Feyenoord. Mooi dat je psv noemt die hebben inderdaad hard gewerkt maar kijk ook even hoeveel hun (kunnen) rouleren. Dat is juist een van de punten die mensen hier proberen te maken met de blessures.

En dat je alergisch bent voor mensen die naar anderen wijzen en niet naar zichzelf kunnen kijken? Tsja wat moet ik met zo'n opmerking? Ik geef toch zelf ook aan dat Feyenoord slecht speelde?

Slappe hap, alergisch, schaamrood en een gebrek aan persoonlijkheid? Zoveel woede in jouw reactie en misschien om die reden dat mensen er wat nuance aan willen toevoegen.

Bijlow, Nieuwkoop, Spajic van Beek, Haps, Fer, Conteh, Linssen, Jorgensen, Sinisterra en Bozenik waren geblesseerd of geschorst.

Toornstra tobt met een blessure, Malacia is net terug van een heup blessure en Texeira komt terug van een blessure.

Wat had je verwacht vandaag? Het was niet goed maar onder deze omstandigheden ga ik Feyenoord niet afbranden. Kritiek ok maar dat vijandelijke gedoe gaat mij te ver.

3 december 2020 om 22:45

Het is wel iets te gemakkelijk in mij ogen om alleen naar externe factoren te wijzen.
Feyenoord heeft in de wedstrijden die ik gezien heb ook niet heel veel zelf afgedwongen.
De rode kaarte waren ook gewoon niet handig van de Feyenoord spelers, dat is ook een kwestie van kwaliteit en ervaring.
Overigens vonden ze hier in Engeland 2 vd 3 goals die Feyenoord scoorde tegen Cska Moscow buitenspel. Dus als je een wedstrijd had die je door 2 discutabele penalties verloor, dan won je een week later dankzij 2 buitenspel goals.
Ik geloof ook niet in een discutabele scheids, een keer iemand die een slechte dag heeft kan, maar zeker niet 4 keer, dan schuif je je wel heel erg in een iedereen is tegen ons rol, het is ook niet alsof Feyenoord tegen top ploegen speelde die bewust of onbewust die clubs zou willen bevoordelen.
De blessures hebben in het geval van Feyenoord zeker niet alleen met de medische staf te maken, maar ook gewoon alles met de selectie. je haalt spelers die al kwakkelen, en vaak al jaren, met blessures voor ze bij Feyenoord kwamen, dat die dan door kwakkelen is helemaal niet raar. En mede daardoor krijgen andere spelers nooit voldoende tijd om echt te herstellen.

4 december 2020 om 07:49

Twee van de drie? Haha was dat die scheids van gisteren die dat tegen je zei? En hoe kan je nou met droge ogen beweren dat Feyenoord de scheids niet 4x tegen heeft gehad?
Feyenoord was slecht, door blessures, maar ook door beslissende momenten van scheidsrechters.

4 december 2020 om 13:08

Als je vind dat Feyenoord de scheids 4 keer tegen heeft gehad dan kijk je in mijn ogen echt met een veel te gekleurde Feyenoord bril, Ik zie hier in Londen alles met Engels commentaar. Geen idee wat de Nederlandse lijntjes toonden maar volgens de Engelse was het gewoon twee van de drie keer buitenspel. Ze staan hier gewoon neutraal in een wedstrijd waar ze verder geen belang bij hebben. De enige waarvan ze vonden dat Feyenoord de scheid tegen had was bij de wedstrijd tegen Wolfsberg, dat vonden ze alle 3 geen penalties, zeker de laatste 2 niet. Alle overige beslissende momenten waren misschien niet in het voordeel van Feyenoord maar niet de fout van de scheids. Senesi en Jorgensen moeten de scheidsrechter gewoon niet in zo'n positie brengen want hij kan ze geven. Dus per saldo heb je hem een keer mee gehad waardoor je een wedstrijd won en een keer tegen waardoor je hem verloor. Dus nee, 4 keer de scheids tegen zullen ze ongetwijfeld in Rotterdam vinden, buiten Nederland was het gewoon een keer mee en een keer tegen.

Jorgensen, Sinisterra, Fer, Bijlow, Haps en dan ook nog eens Linssen en Spajic. Het is gewoon te veel. Het was werkelijk waar niet om aan te zien (met de twee laatsgenoemden er nog bij). Met een niet al te brede selectie zijn dit soort aantallen blessuregevallen gewoon niet op te vangen. Het is zo verschrikkelijk zonde, want als je gewoon over een nagenoeg fitte selectie beschikt, kan je Europees echt wel wat meer potjes winnen. Met types als Narsingh in de basis kan je een Europese wedstrijd natuurlijk niet aanvangen. Tuurlijk zat het niet mee met die abominabele scheidsrechters, maar buiten CSKA-thuis was het voetballend verschrikkelijk armoedig. Ik vond Berghuis altijd de enige bij Feyenoord die nog een topsport mentaliteit uitstraalde; niet snel tevreden, kritisch naar de prestaties van het eigen team, en zelf leiden door voorbeeld. Echter, ik ben me al echt enige weken aan hem aan het irriteren. Als het de eerste 6 minuten niet loopt bij hem, dan sloft hij de rest van de 84+ minuten maar een beetje in het rond met het koppie naar beneden. Ongekend als aanvoerder. We zien allemaal wel dat er geen eer valt te behalen met dit team, maar blijf zelf gewoon strijden. Dat is wel het minste wat hij kan doen, want voetballend levert hij zelf ook al weken ondermaats. Lekker stevig de bezem door de selectie halen na dit seizoen, iets wat jaren geleden al had moeten gebeuren. Dat op dezelfde weg blijven aanmodderen na het kampioenschap heeft ons gebracht naar de situatie nu, waarbij Feyenoord nog kunstmatig in leven wordt gehouden door Advocaat. Een klapper maken met Senesi (echt een topper), en uit diezelfde hoek innovatief scouten, kappen met die Eredivisie aankopen die niks toevoegen, en zoveel mogelijk voorrang geven aan eigen jeugd. Dat laatste gaat helaas nog lastig worden door de achterstand van de jeugd. Nog zo’n fijne nalatenschap van ome Martin.

3 december 2020 om 20:53

Lekker snel geschreven zodat je de 1ste bent. Anyway, als je Jorgensen al als gemis en reden opgeeft van een verlies klopt er iets niet dus ben na 1 zin gestopt met lezen.

3 december 2020 om 20:56

Ondanks dat Jorgensen jaren lang kwakkelt met zijn vorm en fitheid. Is het wel je eerste spits en mis je dat gewoon in je elftal... Vastigheid.

Vandaag hebben we gezien dat Bannis nog niet goed genoeg is.

3 december 2020 om 20:58

Bannis of Linssen is nog slechter, met Jorgensen ben je beter af, of anders gezegd minder slecht af.

Het is werkelijk waar beschamend hoe zwak Feyenoord speelt. Ballen over de zijlijn, de bal 3 meter voor je uit spelen met een aanname, de meest simpele combinaties die mislukken, verschrikkelijke standaardsituaties, slechte voorzetten. Het is niet om aan te zien. En wat is het met die scheidsrechters in de EL? Net zo beschamend. Terecht cynisch applausje van Senesi.

3 december 2020 om 20:52

Kost dat applausje hem nu niet de wedstrijd tegen Wolfsberger? Na een gele kaart tegen Cska uit?

3 december 2020 om 20:59

Hij heeft rood ontvangen in Zagreb

3 december 2020 om 20:55

De scheidsrechters zijn echt om te janken. Snap ook niet dat er scheidsrechters uit derderangs landen met competities die bestaan uit bekant allemaal amateurteams ineens in Europa miljoenenploegen (clubs uit de top 10) mogen fluiten. Deze beste man kwam dan weliswaar uit Engeland maar leek wel bevooroordeeld in alles wat ie deed. Die daarvoor uit Estland en Servië waren helemaal kansloos. Daarmee kwamen ze misschien weg in de Estse competitie maar in de Europa League is het echt een aanfluiting. Allemaal rare beslissingen, onterechte kaarten geven, penalties die on te lachen waren.. Lijkt me sterk dat dit allemaal toeval is. Daarentegen is dit Feyenoord ook om te janken. Ja je mist zoveel spelers maar dat is geen reden om geen inzet te tonen. Berghuis sjokt al weken over het veld, haal hem er aub uit!

3 december 2020 om 21:04

Je zegt het zelf, deze komt uit Engeland, waarmee je je eigen relaas over 'derde rangslanden' meteen onderuit haalt.

3 december 2020 om 21:07

Nee totaal niet. Kwestie van lezen gilau. Ik benoem zelf dat ie uit Engeland komt (los van die twee uit Estland en Servië) en elk weldenkend persoon weet dat dat geen derderangs voetballand is of vind je van wel?

3 december 2020 om 20:57

Als er daadwerkelijk andere ploegen in de Eredivisie beter zouden presteren dan Feyenoord dan zou ik zeggen geef de EL ticket maar aan die ploeg... Maar ik zie een Fcu of Vitesse niet verder komen dan de groepsfase.
De poules waren echt niet onmogelijk voor ons de afgelopen jaren , vooral in deze poule moet je gewoon groepswinnaar worden.

3 december 2020 om 21:46

Durf te zeggen dat we dat ook wel waren geworden als we andere scheidsrechters hadden gehad en dit team opgesteld had kunnen worden: Bijlow, Nieuwkoop, Spajic, Senesi Haps
Toornstra Fer Kokcu
Berghuis Jorgensen Sinisterra.
.ze hebben geen enkele keer met de sterkste elf kunnen spelen.

Ach volgende week effetjes winnen van Wolfsberger. Zo gepiept toch?

3 december 2020 om 20:52

Daarom. Ligt volledig in de hand van Feyenoord zelf. Niets verloren. Gewoon winnen en je bent door

3 december 2020 om 20:55

Daarom. Gevoelsmatig zijn we al door

3 december 2020 om 20:54

Ik zie ons serieus niet winnen van Wolfsberger.

3 december 2020 om 20:56

3 overwinningen in de laatste 25 europese uitwedstrijden. ik hou er geen rekening mee

3 december 2020 om 21:01

pfff wat een statistieken... om je kapot voor te schamen.

3 december 2020 om 21:08

Ik ook niet. Zeker niet met deze ongemotiveerde ploeg.

3 december 2020 om 21:30

Wow, is dat serieus Odesza?? Dat had ik nou ook weer niet verwacht. Erg slechte stats inderdaad..

3 december 2020 om 20:56

Ach.. en als de tegenstander het niet doet, helpt de scheids ze wel een handje!

3 december 2020 om 20:59

Onze geweldige reputatie bij de UEFA helpt hier bij enorm

Net als dat Ajax moet winnen denk ik dat het ook voor Feyenoord beter is. Geen gezeik van gelijk spel kan ook, nee gewoon volle bak erop komende pot en beiden teams doorgaan!!

Wat een slappe hap weer, geen passie inzet niks..

Goede nieuws: Feyenoord heeft het helemaal in eigen hand.
Slechte nieuws: Feyenoord is slecht.

3 december 2020 om 20:53

Haha, die vond ik leuk

3 december 2020 om 20:54

Pijnlijk maar waar.

3 december 2020 om 21:34

Aah nee zelfs ik als ajacied voelde die, dat doet pijn man. Niet zoo toch kom op. Ze doen het wel maar even met de middelen die ze hebben, een gemotioneerde uitzwaaiende trainer (held trouwens) en nog eens geen jeugd. Op dit soort momenten moet je elkaar steunen. Dus ik zeg met zn allen voor Feyenoord de volgende wedstrijd!!

Klassiek Nederlands Europees voetbal avondje; op de meest domme manier goals weggeven, geen raad weten met een tegenstander die het spel dood maakt en een scheidsrechter die als vrijwilliger nog niet zou mogen fluiten bij de lokale vv.

Dat was weer genieten. Lastig om er 1 speler uit te pikken die er bovenuit stak. Slechtste wedstrijd van Berghuis ooit. Trouwens ook voor het eerst dat ik een scheids een goal zie afkeuren en daar dan na protest op terugkomen zonder var.

3 december 2020 om 21:03

Juist Berghuis stak er boven uit. Qua bedrovend spel dan. Wat een dramatische flapdrol is gozer. Zo intens slecht. Geen mentaliteit niets en dan, zoals iemand anders het ook al zei, als een verongelijkte vedette over het vrld sjokken. Die idioot denkt echt dat hij Messi is, met vlag en wimpel de zwakste speler binnen dit matige team. En niet alleen deze wedstrijd.

Wat hebben we geleerd? Feyenoord is een domme ploeg, de grote clubs komen nooit voor Berghuis want hij geeft nooit thuis in grote wedstrijden en Narsing... ja, dat hebben we niet geleerd, want dat wisten we al.

Het is een wonder dat Feyenoord überhaupt nog een kans heeft om te overwinteren. En gek genoeg is dat nog een goede kans ook.

Advocaat is op het juiste moment ingestapt om te doen wat je kan doen met dit materiaal (of het b-materiaal met al die blessures) maar als Feyenoord echt wil aansluiten bij de top moeten ze minder degelijk en minder veilig gaan spelen. Coach voor de groep die wat aanvallender denkt. Misschien zou je Bosz kunnen verleiden met zijn Feyenoord hart. Die zie ik best weer wat maken van Feyenoord.

3 december 2020 om 22:57

Met dit materiaal kan je niks ook Bosz niet

4 december 2020 om 00:02

Bosz heeft niets aan deze selectie, die speelt heel anders voetbal. Het kamikaze voetal van Bosch is hartstikke leuk om naar te kijken, maar daar heb je wel snelle, fitte en creatieve spelers voor nodig.laat Feyenoord er daar nou juist niet veel van hebben

Wilde de scheidsrechter mee doen? Wat een drama niveau van Feyenoord maar de scheids was toch echt het aller slechts op het veld. Waarom krijgen wij altijd die slechte scheids uefa?? Met toppunt de gele kaart voor senesi. Deze vent fluit in Engeland. Ik wil niet weten hoe veel spelers daar over blijven op het veld?

3 december 2020 om 21:13

Scheids was idd slecht, maar zeker niet slechter dan Feyenoord...

Wat ontzettend slecht.. Echt niet om aan te zien! Ja je mist veel spelers maar ik heb het idee dat ze niet eens zin hebben. Berghuis sjokt al wedstrijdenlang over het veld.. Haal die man er maar eens af. Verder is het gewoon om te janken. Toornstra ook.. Doorselecteren aub! Nogmaals, we missen veel spelers en het zit daarin niet mee maar dit is armoe. Wat ik tegen de spelers in mijn team altijd zeg, als je geen zin hebt blijf je thuis. Je mag best wat inzet verwachten!

3 december 2020 om 20:55

Toornstra? Iemand die 90 minuten lang het hele veld weer heeft bestreken waarbij de rest geen meter teveel wou lopen.. En waar moet Toornstra als 1 van de belangrijkste in de opbouw heen spelen als iedereen niet beweegt?

3 december 2020 om 22:06

Ik vind Toornstra de laatste tijd alleen maar in de weg lopen. Natuurlijk, hij staat niet op zn natuurlijke positie (sinds de blessure van Fer is ie drama) maar dan moet je op een gegeven moment wel ingrijpen. En ja hij loopt veel, maar meer dan dat niet. Hij staat vaak positioneel verkeerd, iets waar hij normaal gesproken juist in uit blonk. Ik moet toegeven, het is wel een tekortkoming van de directie dat je nu niemand op de positie van Fer als backup hebt. Dan krijg je dit soort situaties met Toornstra.

3 december 2020 om 22:55

Serieus? Ik vind hem juist prima spelen op een niet natuurlijke positie voor hem. Je ziet het in deze wedstrijd ook hij kan de bal niet goed inspelen omdat iedereen de bal in de voet wil. Kocku en diemers lopen veel en veel te lang met een bal en voorin kon niemand wat met een bal leek wel.

3 december 2020 om 20:59

@wazza je kan Berghuis er wel af halen maar dan ontstijg je het niveau Heracles niet meer

3 december 2020 om 21:06

Ja hoor dat kan best. Berghuis voegt helemaal niets toe, is zelfs een last. Weg met die gozer.

3 december 2020 om 22:03

Berghuis in deze vorm en met deze mentaliteit loopt je alleen maar in de weg. Hij werkt niet meer voor het team, loopt alle kantjes eraf en vind het allemaal wel best.

3 december 2020 om 21:03

Het draait ook gewoon om kwaliteit en dat is er te weinig. Minimaal de helft van het elftal is Feyenoord onwaardig. Je hebt wel de juiste instrumenten nodig om een fijn optreden te geven. Feyenoord heeft gewoon wat geld nodig en moet wat meer jeugd inpassen. Dead wood als Toornstra hoort al 2 seizoenen niet te spelen. Zet op zulke plekken wat jonkies die kunnen rijpen en waar je over een jaar of 2 wat aan kan verdienen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik Feyenoord elk jaar een tussenjaar zie houden zolang er geen jeugdteam in de KKD zit. Daarna kunnen ze echt flink groeien en oogsten. Op dit moment presteert Feyenoord gewoon naar zijn kwaliteit.

4 december 2020 om 00:00

Maar wie zet je er dan in?
Doorselecteren heeft geen zin zolang je geen geld hebt, dan blijf je winkelen in het niveau Diemers, Linsen, Narsingh e.d. Dat kan alleen wanneer je een van de betere spelers (eigenlijk alleen Senesi) verkoopt en daar 2 of 3 spelers voor terug kan halen.

4 december 2020 om 00:50

Dat is direct ook het probleem London. We hebben Tapia laten gaan en geen vervanger teruggehaald voor de positie van Fer. Als ie dan uitvalt heb je direct een probleem. Waarschijnlijk hebben ze (de staf plus directie) ingeschat en besproken dat Toornstra daar dan prima kan spelen maar dat blijkt in de praktijk jammer genoeg niet zo te zijn. Een verkoop van Senesi brengt geld in het laadje en dat is nodig om weer te kunnen investeren en om te groeien. Jammer genoeg gaat er een groot percentage (las pas 30 procent, anders was Senesi niet haalbaar voor Feyenoord) naar San Lorenzo. Zo blijven we altijd maar klooien met geld en middelmatige spelers.

4 december 2020 om 01:48

Maar je moet toch ergens beginnen. Ik hoop voor Feyenoord dat het doorverkoop percentage iets lager ligt. Ik heb 30% ook wel eens ergens gezien, maar feyenoord transfermarkt had het over 10-15% van de winst als ik me niet vergis.
Met het verkopen van de overige spelers ga je hooguit een vergelijkbare speler er voor terug halen (met uitzondering van Kokcu misschien ook nog).

Hou er nooit van om eigen spelers af te kraken maar kunnen we narsingh nooit meer opstellen? Wat een absolute ramp..

Ik heb het al vaker gezegd en zei het ook in de eerste wedstrijd tegen Zagreb: Zodra het er echt op aan komt staan we er niet! Dat is al jaren zo. Een aantal dingen die me boos maken: 1. Narsingh... ik maak geen grap als ik zeg dat ik beter dan hem ben/was. 2. De scheids. 3. Dick die Azarkan geen minuten geeft en uberhaupt niet mee neemt. 4. Inzet 5. Berghuis die niks toevoegd als aanvoerder , geef die band maar aan iemand anders.

Wat een grafscheidsrechter echt ongelofelijk, ik hoop dat hij vannacht slecht slaapt. Verder hele slechte wedstrijd van Feyenoord 1 goeie kans gecreëerd over 90 minuten. Uiteindelijk is het niet zo’n ramp dat je deze verliest als je er volgende week maar staat. Hopelijk vallen de blessures van de uitvallers mee.

Het zou wel weer erg typisch zijn als Psv, Feyenoord en AZ uiteindelijk allemaal net weer niet overwinteren.

Toch wel knap zeg die Kroaten met geen enkel tegendoelpunt... Sterk collectief met enkele aardige spelers! Ze gaan terecht de groep winnen. Zo wordt het dood die gemiste penalty in Zagreb en rode kaart in Zagreb en Moskou toch ineens billen knijpen in deze groep. Winnen uit bij dat Wolfsberger in deze vorm zie ik Feyenoord ook niet zomaar doen. Vraag me overigens ook af of de UEFA met opzet de meest waardeloze scheidsrechter telkens naar Feyenoord stuurt. Deze kaarten strooier was ook weer een drama. Deze wedstrijd had je prima kunnen uit fluiten met max één keer geel.

Wat een dramatische wedstrijd. Was niet om aan te zien. Geen kansen gecreëerd. Laatste 10 minuten pas iets van beleving gezien. Berghuis maar even rust geven. Dat je veel spelers mist dat klopt maar dan mag je toch meer beleving en inzet verwachten van de spelers die wel opgesteld staan. Hou mijn hart vast voor volgende week. Op deze manier verlies je van iedereen.

Het leek weer eens nergens op. Geen moment aanspraak gemaakt op een zege en dan ook niet opletten kort voor rust waardoor je verliest. Winnen in Oostenrijk. Feyenoord wint al jaren niet in Europese uitwedstrijden, dus daar heb je al je probleem. Van de 5 wedstrijden in Europa heb je er 3 niet gescoord. Ook een probleem als Berghuis het niet doet. Troosteloze avond, maar inprincipe heb je het volgende week in eigen hand.

Ach Feyenoord heeft het tenminste nog in eigen hand. Wolfsberger vondt ik al helemaal niks voorstellen vorige keer tegen Feyenoord. Ondanks die zwaar geflatteerde 4-1. Ben er alsnog bang voor dat het ze niet lukt.

Feyenoord speelt nou niet echt geweldig en aardig wat blessures. Toch moet Feyenoord winst tegen een ploeg uit Oostenrijk wel minimaal als ambitie hebben🙄

Pik voortaan random 11 supporters die zich in weer en wind voor de wedstrijd verzamelen om de ploeg te supporten. En die 11 leggen veel meer strijd en passie op het veld. Wat een armoe vandaag...ze moeten zich kapot schamen.

Terechte nederlaag! met name doordat een speler als Berghuis niet lekker in de wedstrijd zit maar toch denkt: "zal ik eens even gaan proberen panna's te geven en hakballetjes te doen?"

Niet dat je het dan simpel houdt... neeeeee.
1 lichtpunt is Kokcu, die zat er wel goed in. Maarja, met Narsingh, een veel te lichte Bannis en een totaal niet in de wedstrijd zittende Berghuis is er ook geen beginnen aan.

Wat mij altijd blijft opvallen: Wij zijn nooit eens leep in dit soort wedstrijden. Dat Dinamo heeft ons gewoon 4 onterechte gele kaarten aangenaaid. Wij hen? 0.

3 december 2020 om 21:00

Beste Luis,

Het zou je wel sieren als je iets kritischer op de spelers zelf bent. Ik hoor je alleen maar over de scheids etc. Je creëert niks tegen zagreb thuis, oostenrijk thuis en Moskou uit (op kopbal lb na). Tuurlijk hebben ze een aantal blessures maar dan mag je nog wel verwachten dat deze 11 5x de bal naar elkaar kunnen spelen en wat kunnen creëren. Ik hoop dat je wat met mijn feedback gaat doen.

Fijne avond en tot volgende week!

3 december 2020 om 21:01

Ik begrijp dat je als supporter je eigen club wilt verdedigen, maar Feyenoord heeft volgens mij maar 1 keer een echte doelkans gehad.

3 december 2020 om 21:06

Blijft haten? Kritiek mag niet op jouw messi? Ik snap de boer wel nu dat hij hem niet opstelde. Loopt de kantjes er van af en presteert niks de laatste 7 weken. Gelukkig zijn er hier wat feyenoord fans waar ik wel mee inhoudelijk zou kunnen discussiëren. Fijne avond!

3 december 2020 om 21:11

Er was voor de tegenstander ook niks aan de hand en met dat armoedige spel denk je dan wedstrijden te gaan winnen. Gelukkig deed men bij Feyenoord alles top bij die aanval waar die penalty uit kwam. Geen ruimte in het centrum of zoiets. Nee, organisatie was top. Een penalty er in schieten is ook een kwaliteit, je weet wel zoals Berghuis in Zagreb die bal niet binnenschoot. Dat was zeker ook top gedaan en enkel de fout van de scheidsrechter? 5 wedstrijden gespeeld en 3x niet gescoord, maar Luissini noemt dat zogenaamd top.

3 december 2020 om 21:17

Nu wordt het te inhoudelijk voor je en reageer je daar dus niet op en ga je wild om je heen slaan. Sterk hoor.

3 december 2020 om 21:18

Waarom zouden er meer kansen bij zijn gekomen als er eerder niet was gescoord? Dat is echt onzin.

3 december 2020 om 21:29

@haastrecht: we kunnen toch wel oordelen dat je ten opzichte van Berghuis niet helemaal neutraal kijkt? In de livechat stond je ook vooraan toen Berghuis een tackle op de bal maakte dat 'zijn ware aard' weer boven kwam. Er was niets aan de hand en niet eens zichtbare frustratie. Gewoon een prima tackle.

3 december 2020 om 21:36

Haha nouja je kan niet ontkennen dat hij vaker zulke fratsen heeft. Raakte gelukkig de bal. Maar had dat misschien niet moeten zeggen😉

Ach ik hoop dat feyenoord in ieder geval gewoon overwinterd maar dan moet het spel wat beter, kan er alleen slecht tegen dat sommige iedereen alles verwijten behalve de spelers.

Feyenoord staat bekend om ze inzet. Heb ik niet gezien vandaag terwijl dit nou Feyenoord wedstrijden zijn. Laten we hopen dat we er volgende week samen om lachen👍🏻

3 december 2020 om 23:56

Het was toch gewoon een penalty? Ik heb geen Nederlandse TV in Londen, maar hier vonden ze het gewoon een strafschop.

3 december 2020 om 21:02

Kokcu? Schopt de tegenstander ipv de bal weg waardoor er een penalty wordt gegeven. En bij de tweede goal laat hij z'n man lopen om vervolgens als toeschouwer de 2-0 gaat aanschouwen.

3 december 2020 om 23:57

Het kan ook niet elke week van Berghuis komen toch? niet zijn beste wedstrijd maar het probleem is toch niet dat Berghuis niet top was maar dat wanneer Berghuis niet top is hij het nog steeds alleen moet doen en er niet een of twee andere spelers zijn die die rol over kunnen nemen.

3 december 2020 om 21:02

Als je zo speelt mag je het niet op de scheidsrechter gooien. Neem dat schot(je) van Botteghin. Die speler van Zagreb gooit zich er voor of z'n leven er van af hangt. Dat mag bij Feyenoord ook

3 december 2020 om 21:09

Beste Sini, hoe erg ik je ook mis, mag je wel wat objectiever zijn. Haal al het ongelukkig negatieve weg en het is nog steeds dramatisch. Echt schandalig slecht. Ik hou van Feyenoord en daarom moet je JUIST onder ogen komen dat het toch echt grotendeels aan het voetbal dat op de mat gelegd word ligt. Of nou ja, het absolute gebrek daaraan.

3 december 2020 om 21:11

Je kan ook eens kritisch zijn op je eigen ploeg? Het was gewoon barslecht. Helemaal niets gecreëerd. De scheids was ook niet best nee, maar de goals waren (helaas) beiden gewoon geldig. Dus daar kun je het niet op gooien. Ik vrees dat dit echter vrij zinloos is, ook vanwege het feit je bij het live meepraten andersdenkenden (hoe irritant ook) doodleuk ging bedreigen.

3 december 2020 om 23:54

Het lag vandaag toch niet aan de scheidsrechter? Die penalty was lomp, maar lompe acties zijn ook gewoon een penalty en zelf hebben ze niets kunnen creeeren

Wat dwing je af als club dan? Nul komma nul. Dus terecht Europa weer uit; volgende week zal het niet beter zijn.

Sjongejonge wat was dit feyenoord tranentrekkend slecht. Met berghuis voorop! Wel jammer dat je als aanvoerder niet het voorbeeld kan geven voetballend gezien.

Daarnaast kost dit ons onnodig coefficienten punten. En wordt het bijna onmogelijk om je te plaatsen volgende week. Aangezien je moet winnen tegen een ploeg waarvan je eerder dik van hebt verloren.

Feyenoord niet best. Berghuis zat er totaal niet in en dat is meestal wel de man die het moet maken bij Feyenoord. In Nederland heeft Feyenoord het geluk dat dat niet erg goed verdedigd wordt zodat ze in slechte wedstrijden altijd wel een paar mogelijkheden krijgen om te scoren. Zagreb heeft het achterin wel redelijk tot goed elkaar en dan creeer je toch erg weinig kansen, al had de kans van Bannis gewoon moeten zitten. Excuus voor het matige spel van Feyemoord is wel de vele afwezigen. Lastig op te vangen natuurlijk vooral alsnde selectie al niet bijzonder breed is. Maar nog niks aan de hand. Volgende week net als Ajax een finale waar gewonnen moet worden en je bent door naar de volgende ronde.

3 december 2020 om 21:28

Zagreb had het aardig dicht, maar een Sinisterra of zelfs Haps had die rechtsback helemaal doorgedraaid

3 december 2020 om 23:39

Ja ik denk ook dat je meer kans had gehad als zij er bij waren. Wilde hier alleen het verschil met europees en eredivisie uitleggen waar ze in de eredivisie vaak nog goed weg komen doordat wij hier niet het beste verdedigende land zijn.

4 december 2020 om 07:51

Eens. Dan is een bevlieging meestal voldoende

De meest scorende spelers van feyenoord zijn: haps en berghuis. Helaas waren die 2 er niet bij vanavond. Dan wordt het voor feyenoord al moeilijk om een doelpunt te maken.

het houdt niet over bij Feyenoord. elke keer als je denkt het lek is misschien boven krijg je weer zo een zaadpartij als vandaag voorgeschoteld

Normaal zou je zeggen winnen van de nummer 7 van Oostenrijk volgende week is geen probleem maar ik durf er geen Toto op te zetten..

3 december 2020 om 21:06

Gaat ook niet gebeuren. Wolfsberger gaat lekker inzakken en wij kunnen dat niet bespelen. Ik heb de hoop in ieder geval opgegeven.

Je gelooft toch niet echt dat Feyenoord volgende week wint.
Waar haal je het vertrouwen uit.
Misschien van een scheidsrechter die slecht is maar in je voordeel een keer.

Wordt een moeilijk verhaal voor Feyenoord, het is al een paar wedstrijden behoorlijk matig. Dan krijg je weer de deksel op je neus in de eigen Kuip. Men had uit deze groep echt veel meer moeten halen. Op naar Wolfsberger, om het seizoen enigszins te redden.

Allemachtig wat een enorme wanvertoning.

Wat bizar slecht van Feyenoord.. Tuurlijk mis je een aantal spelers maar 0 passie, beleving en totaal geen inzet en tempo. Terrecht verloren en hopelijk mogen ze het volgend jaar weer proberen in de El. Wat meer breedte in de selectie zou ook wel fijn zijn trouwens, maarja geen geld.

Alleen de 1e helft gezien, maar die was wel erg matig hoor. Kon me al niet voorstellen dat ze er een overwinning uit konden slepen. Berghuis was ook echt nergens te bekennen, zogenaamd de vedette van het team. Jammer dat ze verloren hebben natuurlijk.

Lijkt wel alsof Feyenoord steeds verder afzakt sinds het kampioenschap. Tuurlijk de halve selectie werd verkocht en er kwam veel geld binnen maar met dat geld is niks gedaan. Daarnaast hadden ze echt Jorgensen moeten verkopen (zei ik al meteen) toen er een bod van +20 miljoen werd neergelegd door Newcastle. Met alle respect maar een beetje spits schiet er minimaal 15 in in de Eredivisie en die hadden ze makkelijk kunnen kopen voor een miljoentje of 5. Corona werkt nou ook niet bepaald mee met de financiën en dergelijke dus de komende jaren hoeven we weinig spectaculairs te verwachten wat selectie betreft bij Feyenoord.

3 december 2020 om 23:16

Er is nooit een bod van +20 miljoen gedaan.
Het bod van Newcastle was destijds 16/17 miljoen.
Daarnaast is dat gewoon een gevalletje gegokt en verloren (beetje wat Ajax ook had met Dolberg)
En dat het nu zo slecht oogt komt natuurlijk ook voor een deel door het aantal afwezigen.
Als Feyenoord deze hele groepsfase had kunnen spelen met:
Bijlow - Nieuwkoop - Spajic - Senesi - Fer - Kocku - Toornstra - Sinisterra - Jorgensen - Berghuis
Had Feyenoord 100% zeker meer punten gepakt dan nu het geval is.
Maar elke wedstrijd weer mis je wel 1 of 2 nieuwe spelers. Zoals deze week weer Nieuwkoop en Jorgensen.
En dat nog los van de langer geblesseerde spelers. (waaronder naast de basis 11 ook nog: Bozenik, Van Beek, Conteh en enige tijd Malacia)

4 december 2020 om 12:36

excuses, je hebt gelijk Feyenoord wilde +20 miljoen krijgen en nam geen genoegen met 17. verder blijft het een feit dat de selectie zowel basis als in de breedte echt kwaliteit te kort komt. Nieuwkoop op rechtsback is een aanfluiting zelfde geldt voor Diemers op het middenveld om over de spitsen nog niet te spreken. Gewoon slecht gedaan van Feyenoord na het kampioenschap. Ben het er wel mee eens dat Feyenoord pech heeft wat blessures betreft en afwezigen i.v.m corona.

Narsingh man of the match, pfffff. Loot er zelfs in de jeugd niet niet een speler die wel een bal kan aannemen. Man man man wat een treurige bedoening is dat. Volgende week volle bak, de dood of de gladiolen dan maar

En bedankt Feyenoord voor de bijdrage aan de coefficientie punten.

Natuurlijk mist Feyenoord veel spelers, maar dit Zagreb is echt van een ontzettend slecht niveau. Ik hoorde dat ze zelfs spelers hadden gespaard. Dat Feyenoord zelfs tegen zo'n ploeg, in de eigen kuip, amper kansen kan creeeren is echt heel erg matig. Ik vind de resultaten die Advocaat haalt knap, maar god wat is het voetbal niet om aan te zien.

Alle spelers naast voetbal training ook kickboks lessen laten volgen. Strijden voor elke meter en tanden erin. Verlies je dan met opgeheven hoofd. Kop op winnen tegen die Oostenrijkers.

Wat is narsingh slecht

Nu moet niet iedereen Berghuis af gaan vallen, ik ben geen fan van hem .hij is het niet eens met de tactiek van Dickie , is nog gezeik over geweest een paar wedstrijden terug waarin Dickie boos was dat de spelers hun eigen tactiek gingen spelen . Berghuis loopt nu over het veld met een instelling van nou laat het dan maar zien . Zo is hij , als het tegen gaat zitten dan is hij tegen de draad in. In het NL-elftal doet hij het goed , maar de tactiek is daar aanvallender en kan hij zijn spel spelen, heeft hij echt laten zien de afgelopen 2 interlands waarin hij een van de beste was.

Tuurlijk speelden we zelf een baggerpot. Maar het zal ook nooit eens ook maar een béétje meezitten he? Van de 5 gespeelde EL wedstrijden hebben we 3 keer een compleet debiele scheidsrechter gehad, wiens beslissingen ook nog eens overwegend in ons nadeel uitvallen. Om over alle blessures nog maar te zwijgen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren