Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Engelse media maken gehakt van Solskjaer: ‘Waarom viel Van de Beek niet in?’

Laatste update:

Ole Gunnar Solskjaer ligt onder vuur na de 1-3 nederlaag van Manchester United tegen Paris Saint-Germain in de voorlaatste groepswedstrijd van de Champions League. Engelse media begrijpen niet waarom de Noorse manager van the Red Devils Fred niet van het veld haalde, daar de Braziliaanse middenvelder in de eerste helft al ontsnapte aan een rode kaart en na rust daadwerkelijk van het veld werd gestuurd. Solskjaer vertelt dat hij Fred in de rust vroeg om op te passen.

Fred kreeg zijn eerste gele kaart voor een soort kopstoot richting Leandro Paredes. Scheidsrechter Daniele Orsato werd door de VAR naar het scherm geroepen, maar besloot de Braziliaanse middenvelder te sparen met een gele kaart. Solskjaer liet Fred vervolgens staan en zag hem na zeventig minuten spelen alsnog een rode kaart pakken, toen hij zijn tweede gele prent kreeg vanwege een overtreding op Ander Herrera.

De Engelse media plaatsen grote vraagtekens bij het besluit van Solskjaer. De BBC spreekt van een ‘grote fout’, terwijl the Guardian schrijft over een ‘mysterie’ en zag dat de manager ‘zijn vingers brandde na met vuur te hebben gespeeld’. The Independent zag Solskjaer helemaal geen beslissingen maken. De Daily Telegraph, The Sun, de Manchester Evening News en de Daily Express vragen zich massaal af waarom Solskjaer niet wisselde. “Waarom viel Donny van de Beek of Paul Pogba niet in?”, vraagt laatstgenoemde krant zich af.

De 0-1 van Neymar tegen Manchester United

“Overal worden hier fouten gemaakt”, zo doet Michael Owen als analist van BT Sport zijn duit in het zakje. “Het had in de eerste helft al een rode kaart moeten zijn. Het was niet echt een kopstoot, maar kom op. Je bent een volwassen man. Je hoeft dat soort dingen niet doen, want zo breng je je team in gevaar. Als ik manager was en een van mijn spelers zou zich zo geprikkeld tonen, zou hij nooit meer spelen. Het is écht zielig, dat meen ik.”

“Ja, ik heb het overwogen”, antwoordt Solskjaer op vragen van BT Sport over het wisselen van Fred. “Maar hij speelde heel goed. We hebben er in de rust over gesproken dat hij rustig moest blijven en vooral geen tackles moest maken. De tweede gele kaart was absoluut geen overtreding, Ander weet dat. Fred had bij de eerste gele kaart niet met zijn hoofd richting Paredes moeten gaan. Ik geloof niet dat hij hem geraakt heeft, maar hij had wat geluk dat hij mocht blijven staan.”

“Het is raar dat er in de eerste helft een gele kaart aan Fred gegeven werd”, zegt Manchester United-aanvoerder Harry Maguire. “Het is een rode kaart of niets. De tweede gele kaart was onterecht, hij raakte de bal. Ik stond dichterbij dan de grensrechter. Voor iedere sliding wordt tegenwoordig een gele kaart gegeven, zeker in Europa. Het was een teleurstellende avond, we willen wedstrijden en deze groep winnen. We hadden de betere kansen en zij maken twee gelukkige doelpunten, dus ik vind dat we meer hadden verdiend.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Omdat Donny geen meerwaarde heeft in wedstrijden waar het er echt om gaat. Nooit zal hij in een slecht draaiende ploeg opstaan en het verschil maken, kan alleen mee komen als een ploeg lekker draait. Was in de Eredivisie al zo , dus dat is in de CL en PL niet anders.

3 december 2020 om 09:11

Dan nog is het dom om Fred niet te wisselen voor Donny of wie dan ook. Als trainer had je het beste meteen na de kopstoot kunnen wisselen. Scheids jij spaart em? Bedankt maar ik niet, hup douchen mafkees, zichtbaar niet goed bij zijn hoofd die match

3 december 2020 om 09:22

Dat mensen überhaupt van de Beek overwegen als je Pogba op de bank hebt zitten. Maar t viel me gisteren ook al op met de commentator elke keer Donny benoemen om in te laten vallen etc. Als Donny aan de bal kwam meteen stemverheffing. Alleen met alle respect Donny komt gewoon te kort en dat was eigenlijk te verwachten. Ik snap het alleen niet als speler kun je zelf toch ook wel inschatten dat op het middenveld bij United te veel mensen rondlopen om speeltijd te krijgen?

3 december 2020 om 09:28

Ik snap dat mensen Van de Beek geen top vinden, prima ook, maar Van de Beek is echt 1 van de enigen bij United die een bal in 1 keer kan kaatsen. Zelfs Fernandes lukt dat minder goed. United speelt vooral met sterke mensen op t middenveld terwijl het voetbal mist. En dat kan Van de Beek als geen ander daar. Dat ie geen mannetjes 1 op 1 uitspeelt is weer wat anders en meer het spel van United. Maar qua balbehandeling in de snelle balcirculatie is hij echt een vd beste daar. Maar totaal niet op zijn plek, want zo speelt United niet.

3 december 2020 om 09:41

Je moet niet zo happen op Baradonnie, die doet alles om Van de Beek de grond in te boren. Wat zal hij balen als er straks een heerlijk middenveld ontstaat met Donny daarop. @richard, Pogba viel in, leed balverlies, weigerde druk te zetten en liep in wandeltempo terug terwijl PSG counterde. Zolang jij nog steeds de Pogba van Juve voor je ziet, die met daadwerkelijke leiders op het middenveld speelde, kun je geen eerlijk oordeel over hem vellen. Op dit moment is Pogba gewoon terecht bankzitter. Van de Beek wellicht ook wel, maar die speelt toch echt beter dan Pogba als hij invalt. Brengt meer pit, meer diepgang, meer gevaar, terwijl Pogba maar wat loopt te sjokken over het veld. En ja, hij had een leuk schotje gisteren.

3 december 2020 om 13:52

@richardvanbov... Van de Beek heeft nog niet echt de kansen gehad. En als hij speelt doet hij het prima. Probleem is dat iedereen altijd gelijk een speler afschrijft. Laten we van de Beek over een seizoen beoordelen.

En wat heeft Pogba laten zien afgelopen seizoenen in utd shirt?
Speelt al sinds zijn vertrek bij Juve zo wisselvallig als wat.

3 december 2020 om 20:25

Donny heeft al meer laten zien dan Pogba dit seizoen. Dus wat is je punt.

3 december 2020 om 09:17

Dus volgens jou speelde Donny in een slechtdraaiende ploeg ? En kon ie daarin nooit het verschil maken ? Welke ploeg bedoel je dan,en in welk seizoen ?

3 december 2020 om 09:23

Momenteel draait Man U niet geweldig toch ? En bij Ajax als het tegenzat verzoop hij ook vaak als eerste, zelfde bij het Nederlands elftal.

3 december 2020 om 09:30

En jij hebt het over Pogba die al heel lang bagger speelt. Voegt al twee jaar niks toe.

3 december 2020 om 09:43

Pogba is alleen maar slechter geworden sinds hij weg is gegaan bij Juventus. Pogba is (nog) geen leider, terwijl hij dit wel werd gemaakt bij United. Pogba is een fenomenaal talent, maar als je hem gisteren dan 1(!) minuut na z'n invalbeurt balverlies ziet leiden en terug ziet sjokken terwijl Neymar en Mbappe ervandoor gaan, tja. Daar kun je als trainer helemaal niks mee. Terecht op de bank. Het verschil is dat hij bij Juventus op het middenveld stond met Pirlo, Marchisio en Vidal. Daar moest de beste knul gewoon naar luisteren wanneer nodig, en alles was duidelijk. Buiten dat kon hij daar gewoon z'n ding doen. Nu is Maguire z'n aanvoerder.

3 december 2020 om 09:23

@ Baradona. Geen meerwaarde is onzin. Bijna elke topwedstrijd scoort hij. En dat als middenvelder. En in een slecht draaiend team heeft hij ook nog nooit gezeten eerlijk gezegd. Bovendien kun je hem niet afschrijven bij Man u, want hij heeft nog niet eens de kans gehad. Dit is gewoon lekker makkelijk iemand afzeiken. Van de Beek is uiteraard een speler die bediend moet worden en niet alles alleen kan, als je dat bedoelt. Maar het verschil niet maken is echt de dikste onzin. Zeg dan gewoon dat je niet van zijn type voetballer houdt.

3 december 2020 om 09:26

Is gewoon mijn mening staat nooit op op moeilijke momenten, sterker nog speelt dan verstoppertje is gewoon een feit. Alleen word hij door veel mensen vooral in medialand enorm gehyped. Nu ook weer in deze kop media had het over van de Beek en Pogba, wij lezen alleen van de Beek.

3 december 2020 om 09:33

Ja, je verwacht het niet. Dat een Nl's voetbalforum meer aandacht heeft voor Vd Beek dan voor Pogba.

3 december 2020 om 09:36

Baradona, Zodat jij weer reageert, dat snap jij toch ook wel?!

3 december 2020 om 09:38

baradona, het is jouw mening en tegelijk 'gewoon een feit'. Make up your mind Ik kan me er wel in vinden dat Donny geen speler is die zijn team op sleeptouw neemt, maar dat hij geen meerwaarde kan hebben ben ik absoluut niet met je eens. En dan nog, als een speler op het randje van rood zit moet je hem eruit halen, ongeacht wie je er dan voor hem in zet. Raar van OGS om niets te doen.

3 december 2020 om 09:53

Jij noemt het verstoppertje, maar er zijn weinig spelers met zo'n gevoel voor ruimte. Thomas Muller zou bij FC bal op het dak ook geen spelmaker zijn, maar is ook zo'n speler met gevoel voor ruimte. Dat van de Beek als schaduwspits het best rendeert is denk ik wel duidelijk. Alleen Man U speelt met Bruno Fernandes op 10 als spelmaker. Hij heeft het zichzelf hiermee moeilijk gemaakt. Dat is duidelijk. Maar die moeilijke momenten... Ga jij maar even kijken wanneer van de Beek allemaal opstond. Filmpjes genoeg. Zelfs in een matig oranje scoort hij ook regelmatig als hij maar vertrouwen krijgt.

3 december 2020 om 12:02

@13nesta, "slecht draaiend team heeft hij ook nog nooit gezeten". Nederlandse elftal misschien? Nu al vergeten! Er zat wedstrijden in waar Donny in 90 minuten 7 keer balcontacten heeft gehad.

Een hele lieve jongen en sympathie heeft ie ook van mij. Ik gun Donny ook echt van harte.

Wat Baradona zegt ben ik grootste gedeelte met hem eens. Soms heeft hij een uitschieters. Laats stond hij bij Manu op een positie (controlerende middenvelder) waarvan je denkt "dat gaat hem niet worden" Toch heeft hij mij wel verbaasd. Donny deed het wel verdienstelijk.

3 december 2020 om 12:12

Laatste twee wedstrijden scoorde hij ook in het Nederlands elftal. Maar Italië en Spanje zijn ook niet zo goed. Of ben je dat alweer vergeten?
En je zegt zelf al, de enige wedstrijd die hij speelde deed hij dat best goed. Verder heeft hij een paar invalbeurten gehad van 10 minuten. Het is daarom onzin om hem af te schrijven.
Ik snap verder best dat mensen graag een andere nummer 10 zien. Maar hij is een moderne schaduwspits en zo moet je hem gebruiken en daar moet je hem op beoordelen. Nu schrijf je hem zomaar af zonder dat hij iets kan laten zien.

3 december 2020 om 10:47

Haha Baradona. Jij hebt de wedstrijd volgens mij niet eens gezien. Donny deed er gisteren in die 20minuten weer alles aan om aan de bal te komen. Hij werd meermaals overgeslagen door Greenwood die steeds verkeerde keuzes maakt. Dat verstoppertje argument begint echt vervelend te worden gezien. Donny is juist degene die de diepte zoekt en dynamiek brengt en zodoende continu in scoringspositie komt. Het verschil met Ajax is dat ze het daar wel zagen en zijn kwaliteiten gebruikten. Bij United doen ze dat niet en eerlijk gezegd is het voetbal daar ook gewoon niet verzorgd genoeg.

3 december 2020 om 10:55

Dat doet toch niets af aan het feit dat vdbeek niet de kwaliteiten heeft om een team op sleeptouw te nemen of om in zn eentje het verschil te maken? vdbeek is een goede voetballer die zich kan onderscheiden in een team dat goed draait, maar als het team niet goed loopt, zoals gisteren, kan hij zich ook nauwelijks aan het lage niveau onttrekken.

3 december 2020 om 11:22

Baradona komt alleen weer met dat lulverhaal dat Donny verstoppertje zou spelen. Nou, dan heeft hij gisteren toch echt niet gekeken. Het zijn altijd dezelfde dooddoeners. Donny is inderdaad geen wereldvoetballer, maar zo is hij toch ook niet gehaald? Ik zie bij United zo 4-5 lopen, waar je minder aan had. Een team hoeft niet per se goed te lopen voor Donny, dat is ook zo'n misvatting. Het is niet heel moeilijk om als Greenwood zijnde in de eindfase de juiste bal te geven. Maar ik moet toegeven dat Donny bij Ajax daar veel meer kwaliteit achter zich had staan in Tadic en Ziyech en daarvoor nog in een Frenkie, die wel de juiste ballen konden geven. Donny is bij United gewoon om de verkeerde redenen gehaald.

3 december 2020 om 12:12

Wat een onzin, was vaak zat belangrijk voor Ajax in de CL. Misschien geen spelbepaler, maar wel iemand met diepgang die gevaar kan stichten met doelpunten of assists. Als je dit Man U ziet dan snap ik er weinig van dat vd Beek niet speelt ... dat is nou juist een speler die met z'n diepgang wat meer kan forceren dan wat er nu gebeurde. Echt totaal geen diepgang of creativiteit. Alleen de spitsen geven wel veel diepte, maar die wijken uit naar overal en nergens, belanden vaak op de vleugels, om vervolgens weer een pas terug in 't middenveld te geven. Laat dat nou juist zijn waar je vd Beek goed voor kunt gebruiken om die 16 in te komen.

3 december 2020 om 20:23

En dat heeft bijv. een SMT wel??
Ook totaal niet. En waarom moet vd Beek de speler zijn die het verschil moet maken?? En steeds de ploeg op sleeptpuw nemen?? Dasr hebbem ze andere spelers voor. Het wilt dan toch niet zeggen dat hij het niveau niet aan kan? Hij brengt zoveel meer voetbal in de ploeg. En daarin wel zijn doelpunten mee zal pakken. Zo was hij bij Ajax daarin wel bepalend en belangrijk. Maar was hij diegene die Ajax op sleeptouw moest nemen? Nee... maar wel op een andere manier belangrijk voor de ploeg.


OGS was gewoon weer bang. En stelde weer eens 2 CVM op.
Die lieten bij de 0-1 het allemaal makkelijk lopen. En voetballend niks gebracht.

Ole is gewoon een matige trainer. Heeft in zo'n lange tijd dat hij al actief is bij Man U nog niet eens een basiself. Laat staan basiself, de formatie klopt ook voor geen meter. Zou ook niet weten wie ze moeten aanstellen maar met Ole gaat hem niet worden.

3 december 2020 om 10:52

Die club pompt jaarlijks voor vele miljoenen geld in de selectie maar telkens falen er weer allerlei spelers, het beleid slaat nergens op. Alleen die Bruno Fernandes lijkt een goede aankoop te zijn. Als je dan Liverpool ziet waar ze twee aankopen (jota en Thiago) hebben gedaan waarbij Jota direct enorm belangrijk is, en Thiago in de wedstrijden die hij speelde een solide indruk liet zien, dan kun je niet anders concluderen dan dat United gewoon faalt in selectiebeleid. Vraag me ook vaak af waar ze al dat geld vandaan halen

3 december 2020 om 11:36

Alleen Fernandes? Maguire is een goede aankoop, maar wel te duur. Zeker beter dan wat we hadden. Wan Bissaka is een goede aankoop. Cavani laat tot nu toe zien dat hij het nog kan. Alex Telles is een hele goede aankoop voor 'maar '15 miljoen. En ik vind Donny ook een goede aankoop, al zou het alleen voor de breedte zijn. Ik zie een stijgende lijn in ieder geval. En waar ze het geld vandaan halen is heel simpel: wereldwijd hebben ze misschien wel de grootste fanbase. Dus dat zorgt voor kijkcijfers en veel shirtverkoop bijvoorbeeld. Ze hebben ook genoeg sponsors die tientallen miljoenen betalen.

3 december 2020 om 13:39

" Vraag me ook vaak af waar ze al dat geld vandaan halen"

Dat krijgen ze gewoon in de schoot geworpen door de enorme wereldwijde fanbase die maar blind geld blijft uitgeven aan deze club. Het is niet voor niets dat de eigenaren van Manu enorme winsten kunnen afromen, maar dat de club desondanks nog steeds het hoogste spelersbudget van de PL heeft....

Die Glazers lachen zich echt de ballen uit de broek

Gisteren is nogmaals duidelijk geworden dat OGS ongeschikt is voor de positie die hij nu bekleed. Fred had er na die kopstoot af gemoeten, of met rood of een wissel. Vervolgens maakt hij nog een aantal overtredingen en zat hij overduidelijk tegen een tweede gele kaart aan. Dan moet je als trainer toch gewoon ingrijpen of ben ik nu gek?

3 december 2020 om 09:37

Pogba heeft een hele slechte mentaliteit. Ik snap het wel. Speelt alleen goed als hij er zin in heeft en dat is al een tijdje geleden.

3 december 2020 om 10:42

Allicht. Ik heb altijd mijn twijfels bij die jongen. Spelvreugde is ver te zoeken bij hem.

3 december 2020 om 09:48

Niet als diezelfde Pogba in elk Frans, Italiaans of Spaans interview aangeeft een nieuwe club te willen…
Pogba moet gewoon zo snel mogelijk weg en het beste wat Ole kan doen is deze jongen nooit meer op te stellen. Zo bijzonder is Pogba nu ook weer niet!

3 december 2020 om 12:08

Pogba weg, Milinkovic-Savic of Neves voor terug halen!

3 december 2020 om 12:34

Rúben graag...

3 december 2020 om 11:12

Gisteren toen hij inviel werd het me al gauw duidelijk. PSG brak uit en Pogba sprintte niet eens, terwijl hij al verder terug ingezakt was dan andere spelers. Jammer want hij kan echt een geweldenaar zijn. Ik denk dat die toch verkocht moet worden. Lang heb ik nog hoop gehad, omdat er betere spelers gehaald werden voor om hem heen. Maar het lijkt er niet echt in te zitten.

3 december 2020 om 13:14

Dat moment was inderdaad typisch. Toch jammer dat het ze daar in Engeland niet lukt deze man te motiveren. Zonde dat hij er niet het maximale wil uithalen.

Mctominay en Fred winnen geen oorlogen, zeer merkwaardig dat zij de voorkeur genieten tov Donny en Pogba. Fred speelde helemaal niet goed. Had al geel terwijl hij rood moest hebben en toen Mctominay geel pakte dees OGS nog niks. Martial is ook (in mijn optiek vanaf dag 1) echt niet het niveau wat Man.U moet nastreven. Bruno Fernandes speeld alleen op het middenveld. Zet die Nagelsmann voor die ploeg ofzo. Dit verlies is compleet te verwijten aan de coach.

3 december 2020 om 10:58

Met Mctominay en Fred geef je de verdediging veel meer ondersteuning dan vbeek en Pogba. Ik snapte de opstelling wel degelijk, alleen bij Fred had hij wel moeten wisselen. Dit verlies komt hoe moeilijk ik het vind om te zeggen ook wel door Neymar en zijn skills, hij was in aanvallend opzicht subliem. Dus ja reken OGS deze wissel aan, maar niet het complete verlies.

3 december 2020 om 11:13

Grote kansen afmaken zou ook een hoop gescheeld hebben. Dit is gewoon zonde.

Wat een belachelijke beslissingen van die scheids, mag toch hopen dat deze man voorlopig uitgefloten is in Europa. En die maquire vergeet voor het gemak even dat fred niet 1, maar 2x heel goed weg kwam, waarbij ik me afvraag waar die VAR op dat moment was ongelooflijk...

De scheidsrechter was wel erg matig. Eerst geen rood geven voor een kopstoot, dan geen tweede geel geven voor een overtreding die geel waardig was om hem vervolgens zijn tweede gele kaart te geven voor het spelen van de bal. Man man man.
Verder viel me op dat Cavani de bal onderkant lat stift. In die spelsituatie krijgt hij 10 seconde later een bal die ik nog binnen had gehouden en die hem achter ging. Ik weet niet of iemand anders dat opgevallen was, maar onvoorstelbaar voor een profvoetballer van zijn statuur.

Het sloeg inderdaad nergens op om Pogba of vd Beek niet in te brengen. Het was echt wachten op zijn tweede geel. Ook het eerst verdedigend wisselen om daarna (met dezelfde stand) toch nog Ighalo voor 2 minuten in te brengen was vrij vreemd. Ik had niet het idee dat OGS wist wat hij wilde.

Hoeveel krediet heeft deze beste man eigenlijk? Die moet je toch allang de laan uitsturen, als het nu een beetje tegen zit lig je gewoon uit de CL Door wederom dramatische keuzes van Ole zijn kant.

3 december 2020 om 10:33

Vraag is: wie moet United in de plaats van OGS zetten en gaat zo een wissel effect hebben? Allegri of Poch zijn de namen die me te binnen schieten... maar dat ze maar Poch nemen. Dan blijft Allegri beschikbaar indien Arsenal binnen enkele weken afscheid zou nemen van Arteta😀 ( never gonna happen maar goed...)

3 december 2020 om 10:52

Ik lees net dat Van Bronckhorst vrij is. Probleempje is mogelijk wel dat 't een Arsenal man is 🤭

Het gaat er dus om dat hij die speler er van af moest halen , niet dat van de Beek moest invallen zoals de titel insinueerde.

Ben echt geen Donny fanboy maar bij de ballen die hij gisteren gaf zag je gelijk wat hij kan, snel en direct voetballen. Als hij nog wat sterker wordt dan zie ik hem zeker slagen bij United. Met alle respect maar hoe Pogba gisteren inviel, dat kan toch echt niet...

Trouwens die gele kaart vond ik dus wel terecht. Hij neemt eerst de bal zelf slecht aan, wil dat repareren met een sliding die inderdaad op de bal is, maar in die tackle neemt de PSG speler de bal weer mee en dan wordt hij gevloerd. De bal ging ook richting MU goal. Je kan hem dus gewoon geven, dom die Fred!

3 december 2020 om 10:54

Precies. Donny is geen wereldvoetballer maar dat hoeft ook niet, hij brengt alleen wel balans, dynamiek en scorend vermogen. Het is aan United om daar gebruik van te maken. Want wat ik gisteren ook zag is dat Greenwood bijvoorbeeld continu de moeilijke weg zocht en Donny pertinent oversloeg.

"Als ik manager was en een van mij spelers zou zich zo geprikkeld tonen, dan zou hij nooit meer spelen." -Owen.
Gisteren had hij inderdaad gewisseld moeten worden. Maar Fred speelt de laatste tijd echt uitstekend en dat moet dan maar gewoon vergeten worden? Rare reactie. Jammer dat hij nu geschorst is, want we gaan hem denk ik flink missen tegen Leipzig.

Ik vond het heel raar dat de scheids op basis van de VAR een gele kaart gaf. In mijn ogen was het gewoon rood (niet omdat het zo hard was, maar zo’n beweging is in de regel gewoon rood), maar als je geen rood geeft moet je niks geven. Waar Maguire over die onterechte gele kaart begint, vergeet hij wel dat Fred voel op de voet van Paredes (stelt zich wel altijd aan) ging staan, maar daar kreeg Paredes geel. Al met al terecht van het veld gestuurd en Solksjaer wordt terecht afgebrand.

Het is jammer om te zien dat Donny hier zo ondergewaardeerd wordt. Die jongen heeft hele specifieke kwaliteiten, die hij gedurende zijn carrière alleen maar verder kan ontwikkelen. De wedstrijden die hij tot dusver heeft mogen spelen voor United, liet hij zijn meerwaarde direct zien. Hij leest het spelletje snel, is niet zelfzuchtig en heeft een enorm goede paas en kaats. Ik ben er echt van overtuigd dat hij zijn stempel gaat drukken op United, zodra hij een aantal opeenvolgende wedstrijden in de basis staat.

Maar die tweede gele kaart (en dus rood) voor Fred vond ik wel volstrekt onterecht. Hij speelde alleen de bal en raakte Herera nauwelijks. Fred was gewoon eerder bij de bal. Echt een mooi voorbeeld van een beslissing die samenhangt met een vorige incident. Veel scheidsrechts doen dit. Gespaard in de eerste helft, en dan corrigeren de scheidsrechters dat in de tweelde helft met een belachelijke beslissing. In de rust zeker de beelden nog eens gezien?

Ik ben een united Fan, vind dat ole een prima coach is heeft heel veel wedstrijden gewonnen met united afgelopen seizoen 3e geworden wat geen een coach voor hem behalve sir Alex heeft bereikt. Tot deze ging het in de Champions league ook prima. 9 punten uit 5 wedstrijden. Alleen nog prijzen pakken. Ik vind pogba ook niet genoeg brengen, vaak geblesseerd, vaak niet invorm, altijd erbij lopen alsof hij niet begrepen en de wereld tegen hem is.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren