Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Feyenoord stelt teleur in derby en verliest Leroy Fer

Laatste update:

Feyenoord heeft zondagmiddag puntverlies geleden tegen Sparta Rotterdam. In de stadsderby kwam de formatie van trainer Dick Advocaat in De Kuip niet verder dan een 1-1 gelijkspel. Ridgeciano Haps zette de thuisploeg vlak voor rust nog op voorsprong, maar Lennart Thy zorgde in de tweede helft voor een puntendeling. Door de remise klimt Feyenoord wel naar de eerste plek in de Eredivisie, maar kunnen verschillende clubs de Rotterdammers later op de zondag passeren. Sparta blijft met twee verzamelde punten op de zeventiende plek steken.

Feyenoord, met Bryan Linssen in de spits, kon weinig grote kansen creëren tegen de stadsgenoot. Steven Berghuis kon af en toe van afstand schieten, maar de pogingen van de aanvaller gingen over het doel van Benjamin van Leer heen. Aan de andere kant van het veld kon Sparta eveneens voor weinig gevaar zorgen, waardoor een 0-0 ruststand aanstaande leek. Haps brak echter vlak voor de pauze de ban. De opgekomen linksback werd in het strafschopgebied niet voldoende aangepakt en schoot de bal langs enkele verdedigers en Van Leer in het doel: 1-0.

De thuisploeg kon de voorsprong na de thee echter niet lang vasthouden. Verdediger Uros Spajic beging een overtreding op Abdou Harroui, waarna scheidsrechter Kevin Blom een vrije trap aan de rand van het strafschopgebied toekende. De VAR oordeelde echter dat de overtreding net binnen de zestien meter plaatsvond, waardoor Sparta mocht aanleggen vanaf de strafschopstip. Thy faalde vervolgens niet: 1-1. Halverwege de tweede helft kreeg Feyenoord nog een tegenvaller te verwerken. Leroy Fer greep tijdens een sprintduel naar zijn hamstring en moest zich laten vervangen door Lutsharel Geertruida.

Feyenoord kon in de tweede helft nauwelijks een vuist maken. Met de inbreng van George Johnston en Nicolai Jörgensen ten koste van Mark Diemers en Linssen een kwartier voor tijd probeerde Advocaat meer grip op de wedstrijd te krijgen, maar groot gevaar bleef uit. Spajic had tien minuten voor tijd een kopkans bij een hoekschop van Berghuis, maar de verdediger mikte naast. Via Deroy Duarte had Sparta in extremis nog met 1-2 kunnen winnen, maar Justin Bijlow bracht redding. Door het puntverlies van Feyenoord kunnen Ajax, Vitesse, Heerenveen en PSV de Rotterdamse club zondag passeren op de ranglijst.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

ik teken dit seizoen voor plek 3. nu al 4 verlies punten in de eigen kuip tegen niet de beste ploegen. totaal geen inzet en wil om te winnen en een bizar wisselbeleid van advocaat. 2 middenvelders er al dan niet noodgedwongen af en er dan 2 verdedigers in brengen, om vervolgens een van die verdedigers in de aanval te zetten terwijl je narsingh en conteh op die posititie kan inbrengen. heb me zelden zo zitten ergeren

18 oktober 2020 om 14:12

Wat is dat dan aanvallend voetbal. Kent advocaat niet he

18 oktober 2020 om 14:16

maargoed, volgende week niet verliezen en we blijven in nederland een heel jaar ongeslagen...

18 oktober 2020 om 14:16

Niet dat 'de eigen kuip' momenteel een wapen is. Inderdaad bizar wisselbeleid. Al met al een dramatische wedstrijd.

18 oktober 2020 om 14:51

Volgens mij is thuisvoordeel zonder supporters echt een beetje verdwenen. Zie veel meer rare duels ontstaan.

18 oktober 2020 om 15:27

Met supports in de Kuip verloor Feyenoord ook veel punten afgelopen jaren, die mythe wordt vooral door Feyenoord supporters zelf in stand gehouden.

18 oktober 2020 om 17:45

Welke mythe? Dat De Kuip thuisvoordeel biedt?

18 oktober 2020 om 19:37

Elke club presteert doorgaans thuis beter dan uit. Dat is geen mythe. Dat zijn feiten. Ik had het niet eens over de Kuip.

18 oktober 2020 om 17:07

Ik kan ook niet wachten tot Sinistera weer terug is. Is toch wel een speler gebleken die het team met een actie en drive over een dood punt kan helpen. Verwacht niet dat dat alles daarmee is opgelost maar Berghuis kan niet meer continu in de dubbele / 3 dubbele dekking gehouden worden als je vanaf links ook een speler met een actie hebt.

Nou, ik weet niet waar ik naar heb gekeken, maar met voetbal had het in elk geval weinig van doen. Sparta speelde naar hun mogelijkheden als handbalploeg en kreeg hun kansje en Feyenoord kon er vandaag he-le-maal niks van. Ongelooflijk zwak optreden vandaag. Als er ook maar een klein beetje tempo in kwam zag je direct dat je het Sparta moeilijk kon maken, maar ho maar. Godzijdank redt Bijlow ons nog op het laatst. En oja, nu ik de titel zie besef ik me dat we ook nog eens Fer verloren. Wat een dag.

18 oktober 2020 om 14:21

Feyenoord was inderdaad zwak, maar om Sparta nu te gaan bestempelen als een handbalploeg? Dat is niet eerlijk. Het wel een beetje fc balophetdak aan het eind (kregen alsnog daardoor een grote kans), maar over de hele wedstrijd gezien spelden zijn echt wel goed voetbal. 1-1 is dan ook gewoon verdiend.

18 oktober 2020 om 14:26

Mwa, Ik heb Sparta vooral met 10/11 man zien verdedigen. En het is ook lichtelijk frustratie. Maar echt goed voetbal heb ik aan beide zijden niet gezien.

18 oktober 2020 om 22:26

Ergeren? Als Sparta vol op de aanval zou gaan hadden ze er met 3-0 afgeweest. Als Feyenoord tegen Barcelona gaat spelen dan zegt Dick ook niet van ‘speel lekker je spel’..

18 oktober 2020 om 15:39

Niet onverwacht toch? Zodra het spel zelf gemaakt dient te worden worden de zwakheden heel erg duidelijk.

18 oktober 2020 om 17:34

Er zit een verschil tussen het spel maken en spelen tegen een zeer defensieve ploeg. Tegen W2 maakt feyenoord ook het spel en loopt het omdat die ploeg zelf ook wilde voetballen. We missen de flow en wat key spelers maar het is fijn om te bedenken dat er nog ruimte voor groei is

18 oktober 2020 om 16:37

Je kunt daarbij van geluk spreken dat Toornstra er niet afgestuurd is na die aanslag. Dan had je het helemaal moeilijk gehad.

Wat een slechte wedstrijd... meer woorden moet ik hier niet aan vuil maken.

Gaat wel vervelen steeds maar ongeslagen blijven!!!

18 oktober 2020 om 14:26

Hahaha uiteindelijk alles gelijk spelen en degraderen zal jij blij zijn dan ongeslagen wel hoor 😂😂😂

18 oktober 2020 om 14:34

Volgens mij snap je zijn opmerking niet helemaal Westsideboy. We hebben het niet over AZ hier hè. We hebben het over Feyenoord die bijna een jaar lang ongeslagen is in Nederland.

18 oktober 2020 om 14:38

Ja wat heb je aan ongeslagen zijn een jaar lang als je er niets mee wint? Denk je nou echt dat Feyenoord wat gaat winnen hoe ze spelen ?

18 oktober 2020 om 15:08

Zoals ze tegen willem II speelden kunnen ze zeker iets gaan winnen ja. Dat het vandaag drama is doet daar niks vanaf.

18 oktober 2020 om 15:21

@feynec
Maar Feyenoord speelt vaker zoals vandaag dan zoals tegen Willem II. Dat het tegen Willem II beter was doet daar niets aan af

18 oktober 2020 om 16:44

@westsideboy Iets winnen, nee. Met deze huidige discipline niet, waar je de ene wedstrijd het maximale kan halen en de andere wedstrijd door de absolute ondergrens zakt. Maar het is dan zo makkelijk scoren met opmerkingen als degraderen, dat is zo simplistisch dat ik mij afvraag of je er verstand van hebt of hier zoveel mogelijk duimpjes wilt pakken.

Wat een kansloze k*t wedstrijd zeg. Wat wil je in hemelsnaam in Europa zoeken als je niet eens van Sparta kan winnen.

18 oktober 2020 om 15:08

Trieste is nog dat advocaat defensief gaat wisselen tegen sparta... ik weet niet wat kokcu gedaan heeft maar het moet wel heel erg zijn als geertruida erin komt ipv hij. Daar bij gelaten had ik eerder nog wehrmann erin gezet want dat is gewoon een speler die op 6 thuis hoort. Je had zelfs kunnen schuiven met diemers/toornstra, texeira weer middenveld en dan lekker aanvallend wisselen met conteh of narshing. Maar natuurlijk komt johnston erin(prima speler) zodat haps linksbuiten kan spelen. Lachwekkend!

18 oktober 2020 om 15:10

@lammetje Liverpool verloor met grote cijfers van Aston Villa. Real verloor gisteren. Clubs hebben zeker ook niets te zoeken in Europa? Kan gewoon gebeuren. Sws zie ik Feyenoord de volgende ronde niet halen, maar ze zullen wel wat punten verzamelen en op plek 3 eindigen. Wat geen schande is, gezien waar ze staan op de Europese ranglijst (ergens 83 plek ofzo?).

Dick zei nog we gaan meedoen. Wordt een vreemd seizoen. Ik betwijfel of het überhaupt wordt uitgespeeld. Corona heeft toch invloed op de spelers. Geen een topclub speelt momenteel goed voetbal.

18 oktober 2020 om 14:54

@dneres; ik zou niet alle Ajacieden willen omschrijven als trieste mensen. Wel de Ajacieden die menen meer recht van spreken te hebben omdat hun (gekozen) team meer prijzen pakt. Ook een feyenoorder die neerbuigend is ten opzichte van een Spartaan vind ik triest.

18 oktober 2020 om 14:55

Tegen ploegen als Sparta dan speel je toch met Kokcu en Texcera?! Tegenstander was van plan om zich in te graven en dan dit op de mat brengen. En Diemers op linksbuiten? Sorry, maar dit vind ik echt niet kunnen...

Typische Feyenoord wedstrijd. Slordig, ongeconcentreerd. Analisten zullen Feyenoord wel weer als degradatiekandidaat zien. Bijlow toch maar selecteren voor Oranje? Staat echt ijzersterk te keepen.

18 oktober 2020 om 14:18

Vond je? Ik vond zn uittrappen zeer matig na terug speel ballen. Verder 1 goede redding in laatste seconde.

18 oktober 2020 om 14:22

In de eerste helft ook, maar dat was buitenspel, maar hij pakt hem wel. De penalty zat die er wel bij.

18 oktober 2020 om 14:24

Meerdere goede reddingen. 2 keer een 1 op 1 geblokt. Staat over het algemeen goed gepositioneerd. En elke voorzet heeft ie klemvast. Zit dichtbij de penalty. Zet zn verdediging goed neer. In mijn ogen zeer compleet. Dat ie terugspeelballen wat zwak doet kan me echt niks schelen.

18 oktober 2020 om 14:32

Je gaat een keeper niet selecteren op basis van een thuis wedstrijd tegen Sparta. Het was al mooi om te zien dat zijn blessure weer genezen is.

18 oktober 2020 om 14:33

Nee, maar wel op een reeks wedstrijden waarin hij keer op keer fantastisch keept. Lijkt me wat meer reden voor een selectie dan een aardige voorbereiding draaien. maar dat vond je volgens mij niet meer dan logisch...

18 oktober 2020 om 14:38

Bij het keepen in Oranje komt enorm veel druk kijken. Dan moet je echt internationale ervaring hebben, gespeeld hebben tegen de toppers van deze voetbal wereld. Bijlow zal al die ervaring eerst op moeten doen, hij heeft nog geeneens een vol seizoen eredivisie gespeeld, laat staan op een hoger niveau.

18 oktober 2020 om 14:45

Speedy. Je verzint ze echt waar je bij staat. Een keeper moet goed keepen. En Bijlow keept beter dan Bizot en beter dan Krul. Dus dan selecteer je hem. Cillessen snap ik echt nog wel. Maar Bijlow meenemen en een paar oefenwedstrijden laten pakken is investeren in je meest getalenteerde keeper. We hebben alleen maar middelmaat. Waarom dan niet talenten die wél een toekomst hebben selecteren?

18 oktober 2020 om 14:58

Waar heeft Bizot dan allemaal internationale ervaring tegen de beste van de wereld gedaan toen hij geselecteerd werd? Je hebt zo vaak argumenten die elkaar tegen spreken. We weten allemaal inmiddels hoe groot jouw angst is dat er een Feyenoord talent op doel komt te staan. Gravenberch kon wel bij de selectie volgens jou en die heeft zo veel ervaring opgedaan...

18 oktober 2020 om 15:14

@feye88 Bizot haalde vorig seizoen wel een goed niveau. Was een van steunpilaren waardoor AZ 2e werd. Dat niveau heeft Bijlow nog niet gehaald. Tuurlijk tellen garanties uit het verleden niet, maar heeft nog wel wat krediet. Laat Bijlow eerst een zelfde niveau halen lange periode en als Bizot in zelfde tijd nog steeds blundert dan zou tijd zijn

18 oktober 2020 om 15:18

@dneres Bizot heeft aardig wat EL ervaring. Bijlow heeft echt helemaal geen internationale ervaring op niveau. Nog geeneens een vol seizoen eredivisie gekeept. Gravenberch speelt niet in Oranje maar in jong Oranje. Net als Bijlow. Uiteraard zie ik liever geen talenten in Oranje maar spelers die hebben laten zien dat ze het grote werk aan kunnen. Jong Oranje is voor talenten zonder ervaring.

18 oktober 2020 om 15:30

Bizot heeft vorig seizoen voor het eerst EL gekeept. En hij zat er al eerder bij voordat hij in de EL keepte. Dus Bijlow mag als hij de EL keept dit seizoen vanaf de winterstop erbij volgens jou?
Gravenberch speelt inderdaad niet in oranje, maar jij vond dat hij er wel bij kon als talent, maar toen je veel reacties over je heen kreeg dat je constant Bijlow ervaring verweet neem je maar terug over Gravenberch. Maar in de winterstop mag Bijlow er volgens jouw standaard erbij. Dan heeft hij net als Bizot vorig seizoen voor het eerst in de EL mogen keepen en dat is ervaring genoeg volgens jou.

18 oktober 2020 om 15:36

Man je hebt er echt niet veel kijk op geloof ik. Bizot zit al op 29 internationale wedstrijden in zijn carriere. Ik heb het nooit over Gravenberch gehad, komt echt uit jou duim. Ik heb het erover gehad dat ik begreep dat Schuurs doorschoof van jong Oranje toen er bizar veel verdedigers geblesseerd waren bij Oranje.

18 oktober 2020 om 17:25

Als hij zich blijft ontwikkelen, dan komt zijn tijd wel. Hij mag er van mij bij, maar het nadeel voor hem is dat hij dan minder speelt. Dus keuze is dan bankzitten oranje or keepen in jong oranje. Voor zijn ontwikkeling is de laatste optie denk ik beter.

18 oktober 2020 om 19:38

@speedyafchoe dan? Schuurs had nog nauwelijks Eredivisie ervaring. Complete willekeur.

19 oktober 2020 om 00:15

Als er twee, drie keepers geblesseerd zijn, dan mag Bijlow ook wel doorschuiven vanuit jong Oranje. Heb ik echt geen problemen mee. Alleen waren er geen keeper blessures, de enige keeper die geblesseerd was, was Bijlow zelf.

Al met al niet onverdiend voor Sparta, wel erg matig van Feyenoord kant vandaag. Rare wissels ook.

18 oktober 2020 om 14:39

Ik vond Feyenoord de tweede helft niet matig; het was gewoon slecht

Verschrikkelijk slechte wedstrijd van Feyenoord en idiote penalty natuurlijk.

18 oktober 2020 om 14:24

Omdat? Was er toch binnen?

18 oktober 2020 om 15:05

Omdat er totaal geen sprake was van ook maar enigszins een overtreding.

19 oktober 2020 om 05:55

Dan nen jij een van de weinige die dat niet zag denk ik

Niemand leek er zin in te hebben bij Feyenoord. Hele slechte vertoning Sparta verdiend punt.

18 oktober 2020 om 14:22

Op basis van 1 penalty en een kans.

18 oktober 2020 om 14:28

Eerlijk gezegd ben ik het er wel mee eens. Met dit spel maken we geen aanspraak op een overwinning. Sparta bleef veel te gemakkelijk overeind.

Collectieve wanprestatie. Sparta was fel, maar Toornstra, Teixeira, Linssen en toch ook weer die slappe Jorgensen hebben echt niets goed gedaan. Dan valt Fer ook nog uit, dat scheelt ook weer duelkracht. Als Berghuis het niet heeft is er niemand anders die opstaat.

Zwak feyenoord! Wat een verschil met de wedstrijd tegen Willem II. Totaal geen beleving en een overwinning was niet verdiend geweest. Gekke wissels van Dickie ook. Johnston bracht echt niks en Nico... tsja.. zelfde verhaal zoals altijd

18 oktober 2020 om 14:30

Hapsie moest naar linksbuiten. Die zat er wel lekker in en zorgde voor gevaar. Hij wilde wat meer opportunisme door een lange spits neer te zetten, vandaar Jorgensen. Best logische wissels wat mij betreft. Alleen Geertruida vond ik een beetje teveel op veilig gespeeld.

18 oktober 2020 om 14:43

Had dan linssen linksbuiten gezet en haps linksachter laten staan. Nu moest johnston vanaf de zijlijn opbouwen. Dat kan die jongen helemaal niet (ook nooit hoeven doen).

18 oktober 2020 om 14:47

Alsof Haps wel op kan bouwen? Hij kan vooral hard draven

18 oktober 2020 om 14:55

Haps komt zijn man nog voorbij. Op basis wat ik vandaag van Johnston zag, heb ik niet het vertrouwen dat die dat ooit gaat doen.

18 oktober 2020 om 15:01

Haha Johnston deed me herinneren aan een uitspraak van Hofland over zichzelf; “ik kan niet dribbelen, ik zou met een bal nog geen boom kunnen passeren!”

18 oktober 2020 om 15:01

Haha! Goed punt. Maar je man voorbij betekend niet dat je ook kan opbouwen

Draak van een wedstrijd. Sparta stond goed, maar Feyenoord bakte er aanvallend helemaal niks van vandaag. Alleen Bijlow en Senesi waren goed en vond Geertruida niet onverdienstelijk invallen op de plek van Fer. Maar verder was het erg slecht. De toevoer naar de spits was dramatisch, maar Jørgensen straalde ook niet uit er vol voor te willen gaan. Laten we het maar op gebrek aan wedstrijdritme houden voor Jørgensen.

slechtste man op het veld Kevin Blom. Er was maar 2 minuten gespeeld in de extra tijd en nog telt hij geen tijd bij. Contunu tijdrekken en hij doet niks. Goedkope penalty. Wat a geen penalty was en b erbuiten. Je moet maar fan zijn van sparta. wat een k*t ploeg

18 oktober 2020 om 14:13

Vergeet je nu bewust te vermelden dat hij naliet om Toornstra rood te geven of past dat niet in je huilverhaal? Blom was niet best maar de meeste spelers waren overduidelijk nog minder hoor.. Bijlow was goed, Senesi en Haps prima, de rest vrijwel iedereen matig tot zeer slecht aan Feyenoord zijde.

18 oktober 2020 om 14:14

Rood had gekund zag zelf niet wat er achter stond nog. Met Geel kon ik wel leven

18 oktober 2020 om 14:15

Als een speler van ajax hem maakt noem je het een slimme overtreding, maar omdat jij anti feyenoord bent zoals blom en de knvb is het rood. Laat mij niet lachen...

18 oktober 2020 om 14:21

Ik ben totaal niet anti-Feyenoord vent, als je wat langer op VZ komt zou je dat wel weten.. Feit is dat een rode kaart zeer zeker mogelijk was, daar zijn veel mensen bij meepraten (en ook analisten op tv) het ook mee eens, Jens mocht echt niet klagen met geel. Het gaat er mij om dat je een heel eenzijdig verhaaltje ophangt, je noemt alleen dingen in het nadeel van Feyenoord (sommige punten zijn zelfs onwaar) en vice versa niets. Vandaar dat ik er het moment met Toornstra er aan toevoeg. Heeft niks met anti Feyenoord te maken, doe niet zo kinderachtig.

18 oktober 2020 om 14:14

Ja, ik zal het niet snel zeggen, maar hij was net zo slecht als Feyenoord vandaag.

18 oktober 2020 om 14:14

Hij gaf toch een vrije trap? En de VAR maakte daar een strafshop van. Trouwens, als Blom ook maar een beetje slechte zin had vandaag, had Toornstra de tweede helft niet gehaald.

18 oktober 2020 om 14:17

Als dat nu een terechte penalty is krijg je wedstrijden van 9-7 met 13 penalties.

18 oktober 2020 om 14:16

Ze spelen uit bij Feyenoord. Dan mogen ze dat toch doen. Sparta is echt een mooie club. Thuis spelen ze aanvallend en uit proberen ze puntjes te pakken.

18 oktober 2020 om 14:28

Nou wat spelen ze thuis aanvallend. Thuis tegen ajax hebben ze tegen 10 man een halve keer op doel geschoten...

18 oktober 2020 om 14:16

Dit noemen we een slechte verliezer. Als feyenoord wat beter speelde hadden ze gewoon gewonnen.

Wat een zaadpot, punten en Leroy Fer verloren. Vond Geertruida op zijn plek een positieve indruk maken, maar de toevoer naar de spits is er gewoon niet als de tegenstander de bus parkeert. Een spits kan niet scoren zonder aanvoer... Bijlow ook redelijk gespeeld. Voor de rest een dag om maar te vergeten.

18 oktober 2020 om 14:13

Blom deelde ook in de malaise, floot echt waardeloos.

18 oktober 2020 om 14:20

Ik overdrijf niet als ik zeg dat ik Blom nog nooit goed heb zien fluiten. Die geveinsde autoriteit van hem is lachwekkend

18 oktober 2020 om 15:14

Nee is ook echt een feest van willekeur met hem. Fluit letterlijk niet voor duels op het middenveld waar die wel penalties voor geeft

Tegen defensieve ploegen komt Feyenoord er totaal niet doorheen. Dan is het voetballend het technisch echt veel te matig. Tegen Willem 2 ging het makkelijk omdat die ploeg naar voren speelt.

18 oktober 2020 om 14:16

Feyenoord komt er steeds tegen de 16, maar verder komt het niet want je hebt geen diepgang of buitenspelers met een 1 op 1 actie dus ploegen zullen altijd gelijk spelen tegen Feyenoord. Het zegt al genoeg dat Haps de gevaarlijkste aanvaller was. .Hoe haal je het in godsnaam in je hoofd om met Diemers als linksbuiten te spelen tegen een ploeg die zich gaan ingraven. Advocaat heeft het Sparta heel makkelijk gemaakt. Zet gewoon Conteh of desnoods Narshing erin. Dan heb je tenminste nog diepgang en kunnen spelers op zoek gaan naar een steekbal!

Tjeez wat was dit slecht. Uitzondering voor Bijlow.

Hoe kan je als voetbaltrainer voor de controle kiezen tegen de nummer laatst die met 5 verdedigers speelt! Dit is echt zo ergerlijk om een trainer als Advocaat te hebben die ten alle tijden definitief zekerheid wilt opstellen! Tegen z’n ploeg moet je veel meer creativiteit hebben en met echte buitenspelers spelen. Voorin was het echt bedroevend en totaal geen diepgang dus hoe wil je door 5 verdedigers komen. Alles naar binnen voetballen. Hoe makkelijk te verdedigen dit! Europees en tegen het linkerrijtje ga je er resultaat meekrijgen, maar tegen het rechterij ga je punten verspelen. Gelukkig dat Bijlow op doel staat want die redt Feyenoord gewoon.

Moeizaam. Dat is het enige wat ik bedenken kan. Weinig niveau , weinig enthousiasme. Geen plan.

Er wordt altijd gesproken over de zogeheten 'kuipvrees' voor bezoekende partijen. Het is wellicht nog te vroeg om te stellen, maar wellicht is er een verband tussen de reeds ontstane verliespunten en publiek loze partijen.

18 oktober 2020 om 14:32

Tegen Twente was er wel publiek. Kan het verkeerd hebben maar dacht dat dit de eerste thuiswedstrijd is zonder publiek waarbij ze punten verliezen.

Ronduit een zwakke vertoning wat Feyenoord liet zien.

Die Harroui was niet te stoppen zonder een overtreding. Vond hem laatst bij Jong Oranje ook heel goed spelen. Sterk aan de bal, maar ook zonderbaar de bal lijkt hij tactisch sterk. Lijkt wel of hij overal op het middenveld kan spelen. Zie ik dat goed? Iemand die deze speler al langer volgt?

18 oktober 2020 om 15:25

Oorspronkelijk een 6 maar voor het systeem dat Fraser het liefst wilt spelen (4-4-2 met een ruit) is hij de beste speler om een beetje de hangende rechtsbuiten te spelen dus daar speelt hij ook vaak. Maar hij is idd een van de beste, zo niet de beste, speler van ons. Blij dat hij geen transfer heeft gemaakt want we gaan nog veel plezier van hem beleven.

18 oktober 2020 om 15:38

Het lijkt me sterk dat hij naar de winterstop nog bij jullie spelt als dit zijn gebruikelijke niveau is. Sparta kan hier in ieder geval een mooi bedrag voor krijgen.

Je kan een heel boek schrijven over het Feyenoord van vandaag. Ik beperk het tot: wat laat het team en technische staf de club hier voor paal staan. Wat een wanvertoning. Credits voor Sparta, leek af en toe wel een beetje a la Getafe. Liefst mocht die 1-2 nog vallen, dan maar helemaal op je bek gaan.

Die emega is wel een leuke speler, lijkt iig wel talent te hebben, zoals het overzicht en de pass in de laatste minuut waarbij 1-2 kon worden. Was erg verbaasd om te lezen dat die ook pas 17 jaar is, ziet er echt veel ouder uit. Maar wat die als 17 jarige vandaag liet zien beloofd iig wat voor de toekomst, hopelijk mag die dit seizoen vaker meedoen iig.

18 oktober 2020 om 14:27

knaap is al 1.95 meter lang. Ik was een beetje verbaasd door die geweldige paas op het eind, dat zag ik niet aan komen. Ook zijn aanname zag er goed uit. misschien gewoon een gelukkige invalbeurt.

18 oktober 2020 om 14:59

Ja idd dat kan goed, daarom wil ik hem wel vaker in actie zien, welke van de 2 het is. Echter met 17 jaar is nog genoeg tijd om zich te ontwikkelen, vond hem iig volwassen spelen voor iemand die z'n wedstrijden in o19 speelt.

18 oktober 2020 om 15:27

Ik vond hem vandaag juist wat minder. Was ook heel verbaasd door een echt mooie pass op het laatst. Maar ik merkte daarvoor dat hij toch vaak van de bal werd gelopen of dingen deed die misschien wel werken in jong sparta maar niet hier. Nu is dat ook zeker wennen en kan je moeilijk verwachten dat hij in zn eentje er ff 2 maakt tegen Feyenoord maar heb hem beter zien spelen.

Ik dacht vandaag uit verveling, maar eens een volledige wedstrijd van Feyenoord te gaan kijken. Ik denk dat het mijn saaiste 90 min van mijn leven waren....wat is dit tergend slecht zeg, ik denk dat wij met ons veteranen 45+ team, zeker de 0 zouden houden tegen de voorhoede van Feyenoord. Geen één uitgespeelde kans. Vanmiddag mijn eigen club maar weer eens bekijken.

18 oktober 2020 om 14:38

Als je 1 wedstrijd gekeken hebt en dat als graadmeter gaat nemen dan zal je wel weinig voetbal kijken. Heb dit seizoen vrijwel elke club een slechte wedstrijd zien spelen, dus ik raad je aan een nieuwe hobby te gaan zoeken. Even inhoudelijk, het was vandaag inderdaad dramatisch maar alleen de eerste helft al had Feyenoord 3x moeten scoren.

18 oktober 2020 om 14:43

Een wedstrijd van Feyenoord ja....

Bijlow bewijst weer waarom die in oranje hoort.

Fraser heeft zich kandidaat gesteld om Advocaat op te volgen. Wanneer is de vraag. Advocaat moet tegen een zwakke tegenstander toch meer initiatieven nemen. maar nee hoor gewoon angsthazen voetbal, typisch dick

18 oktober 2020 om 14:24

Ik zou Fraser ook honderd keer liever zien dan Kuyt

Als de arbitrage van Blom zonder 1x VAR ingrijpen, beslissend was geweest, had Feyenoord gewonnen. Onterecht, maar geeft maar aan dat als een arbiter zijn dag niet heeft (zullen we maar zeggen), dit in het voordeel van een club kan zijn....

Hele slechte wedstrijd. Als je zo slecht speelt, roep je ook het ongeluk op je af. En pech was die pingel natuurlijk wel.

Waar thuisspelende ploegen normaliter nog wel flink wat voordeel halen uit het aanwezige thuispubliek, is dat nu echt niet meer het geval en dat merk je hoor. Heracles gaat thuis onderuit tegen RKC, AZ laat VVV simpel terug komen in de laatste fase (goed dat gebeurt wel vaker de laatste tijd maar toch) en Feyenoord mist een volle Kuip. Dat gaat dit seizoen nog wel vaker voor een verrassing her en der zorgen denk ik.

Berghuis heft zich gek laten maken door een paar journalisten. Gewoon een dikke onvoldoende vandaag. hij ging zelf achterin de bal ophalen, hoezo? deden de andere middenvelders dit niet goed. Advocaat vond van wel, want anders had hij koku wel ingebracht. Berghuis is heel gevaarlijk achterin, grrr

Hoezo stelt Feyenoord teleur? Op enkele uitzonderingen na speelt Feyenoord altijd zo. Met als enige verschil dat ze vorig jaar het geluk hadden dat ze overgecompenseerd werden qua punten en dus wel de wedstrijden wonnen.

18 oktober 2020 om 14:56

Zo, dit is echt de zuurste reactie die ik hier heb gelezen. Thuis in de kuip tegen de nr 18 gelijkspelen. Denk toch na man, in plaats van dit soort droevige provocaties.

18 oktober 2020 om 15:07

Sorry maar, dit zei ik vorig seizoen. Enkele weken terug en nu nog steeds. Feyenoord speelt gewoon heel matig. Ook vorig seizoen was het heel erg moeizaam. Dat hebben ook omder andere Advocaat en Berghuis aangegeven. Sorry dat het niet in jouw straatje past en ik snap dat je het als supporter vaak rooskleuriger ziet dan het daadwerkelijk is. Maar als je heel eerlijk bent kan je toch moeilijk ontkennen dat Feyenoord onder Advocaat de meeste wedstrijden met speels gemak wint.

18 oktober 2020 om 15:19

Is het ook geluk dat ze zo weinig kansen weggeven? Was het vorig seizoen ook geluk dat ze sinds Advocaat de meeste goals weggaven? Swingen in de wedstrijd is niet perse de enige manier van goed spelen dat is het beeld wat Ajax supporters hebben dat je alleen goed speelt als het spel ook heel mooi en verzorgd is. Feyenoord speelt nou eenmaal gesloten en proberen kansen te creëren.

18 oktober 2020 om 15:20

Feyenoord wint zn meeste wedstrijden dik verdiend. Maar het spel is op organisatie ingericht. Dat is niet spectaculair maar heel degelijk.
Je kan niet een jaar niet verliezen met heel matig spel.

18 oktober 2020 om 15:34

Dik verdiend? Op Ado na was er geen ploeg die slechter voetbal op de mat legt. Dat het verdedigend goed staat, betekend niet dat het voetballend goed in elkaar steekt. Advocaat verdient een standbeeld voor het feit dat hij het vorig jaar zulke resultaten heeft behaald met zo'n ploeg. In mijn ogen is hij ook de enige kandidaat voor de titel coach van het jaar

18 oktober 2020 om 19:40

Een jaar niet verloren. Dat kan niet met alleen geluk en een goede coach. En hoezo slecht voetbal? Feyenoord heeft doorgaans meer balbezit, meer schoten op doel dan de tegenstander. Waar heb je het dan precies over Frankapf?

Zwaar waardeloos vandaag. Fer eruit is jammer voor hem maar verder vind ik Fer ook erg matig spelen dit seizoen. Onbegrijpelijk dat hij geselecteerd werd voor Oranje. Geertruida hoeft zeker niet minder te zijn op die positie en Wehrman ook niet. Het gaat erom dat we geen spits hebben die er een paar inschiet want dan tank je vanzelf vertrouwen.

Het is jammer dat we dicky niet nu de laan uit kunnen sturen want hij is degene die niet meer voldoet als topchoach meer je weet dondergoed dat je geen diepe spits in vorm heb dan moet je geen 4-3-3 spelen en fer en diemers hebben totaal geen dynamiek en berghuis en linssen zijn ook geen dynamische kwaliteiten als aanvallers. Geef mij maar jonk of fraser als choach

Als dicky tegen zagreb met dezelfde selectie start dan wordt het een zwaar verlies of je moet als een schijthuis spelen 5-3-2

Of je speelt met stabiel 4-4-2

Of je speelt met lef 3-4-3

Bijlow
Botteghin senesi ugur

Berghuis jensje texiera linssen

Conteh jorgensen/ ?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren