Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Johan Derksen ergert zich aan Ajax: ‘Hij vindt zichzelf een soort godheid’

Laatste update:

De analisten van Veronica Inside hebben maandagavond geen goed woord over voor het gedrag van Dusan Tadic na afloop van de wedstrijd tegen Vitesse (2-1 winst). De aanvoerder van Ajax zocht direct na het duel de confrontatie met Riechedly Bazoer en maakte hem met een provocerend handgebaar duidelijk dat de Amsterdammers drie punten meenamen. Wim Kieft, Johan Derksen en René van der Gijp zijn allen kritisch op Tadic.

"Ik heb me vreselijk geërgerd aan die Tadic na afloop, met Daley Blind ten opzichte van Bazoer", opent Kieft. "Ik vind dat zó klein. Als je dan gewonnen hebt, en je gaat dan een beetje zeggen: 'Wij hebben drie punten, jij hebt lekker niks.' Bazoer ging met zijn hand achter zijn oor naar het publiek, maar dat is nou eenmaal een mannetje. Als hij zo verstandig zou zijn om dat allemaal niet doen, dan speelde hij bij Ajax. Het is nou eenmaal een jongen met een gebruiksaanwijzing, dat heeft die Oussama Tannane ook."

Derksen stoort zich in algemene zin aan Tadic. "Die vindt zichzelf een soort godheid", aldus de analist. "Daar mag je niks tegen doen, want ook als er weleens iemand een overtreding tegen hem maakt, dan heeft hij een gezicht van: hoe haal jij het in je hoofd om een overtreding tegen mij te maken? Nee joh, pleur lekker op." Ook Van der Gijp vindt het gedrag van de Servische aanvaller stuitend. "Je kan je toch niet voorstellen dat Marco van Basten of wij vroeger zo tekeer zouden gaan tegen een gozertje van Vitesse? Dat laat je toch lopen joh, laat gaan. Wat hij ook zegt tegen je, je hebt drie puntjes, ga lekker naar binnen."

Overigens hebben de analisten wel genoten van de wedstrijd an sich. Met name Vitesse-uitblinker Tannane kreeg een lovende beoordeling. "Wat speelde die goed, hè", zegt Derksen. "Als je een trainer hebt die met hem kan dealen... want het is natuurlijk een vreselijk ventje, hij heeft overal problemen. Maar als hij goed in zijn vel zit, is er geen betere." Kieft voegt daar nog aan toe: "De vraag is of hij dat week in, week uit kan. Ik denk niet dat hij dat kan. Maar ik vond hem echt weergaloos goed. Hij ging op het laatst wel een beetje overdrijven."

Hebben de analisten van Veronica Inside gelijk over Dusan Tadic?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Was ook enorm kinderachtig, en dan het wijzen van 9/10 ajax supporters “maar hij deed ook vervelend”.

28 september 2020 om 21:12

Inderdaad! Je moet je als kerel nooit verlagen tot kinderachtig gedrag. Wees een vent en geniet van je overwinning.

28 september 2020 om 21:12

Huh. Wie is er nu aan het wijzen?

28 september 2020 om 21:51

Ja maar hij begon.

28 september 2020 om 21:16

Tadic moet er boven staan misschien. Aan de andere kant, Bazoer is vervelend aan het doen. Geheel onnodig. Moet je hem dan een doodschop geven? Hem er op wijzen dat hij met 0 punten naar huis gaat is dan misschien wel de beste optie..

28 september 2020 om 21:26

Buiten dat denk ik ook.. het blijft een competitief dingetje en blijven mensen. En ook zullen wij nooit weten wat er bijv gezegd is door de andere partij gedurende de wedstrijd. 'Er boven moeten staan'. Je niet verlagen.. vind ik ook vrij makkelijk gezegd. En juist dat moet Derksen zeggen. Laat lekker gaan.. hoort ook een beetje erbij. Het mannetjesputten.. En de anders zuigt weer en lokt uit. Maar ja.. moeten toch programma maken he?

28 september 2020 om 21:26

Het is toch geen keuze tussen dit en een doodschop? Hij kan er toch ook gewoon boven staan en het negeren?

28 september 2020 om 21:34

Is het niet menselijk dat als je wordt geprovoceerd je daar verbaal op reageert?

28 september 2020 om 23:15

Ik zag heel duidelijk tijdens de wedstrijd dat Tannane met zijn hand voor zijn mond “Puta! puta! “ riep toen Tagliafico weer eens op de grond lag. Het was geen beste wedstrijd maar voor de objectieve voetbalkijker was het wel vermakelijk. Alles zat er erin. Persoonlijk vind ik het mooi wanneer niemand in het veld iets over zijn kant laat gaan. Dan reageer je als je geprovoceerd wordt.

29 september 2020 om 09:16

Wel knap dat je dat zag als hij zijn hand voor zijn mond had.

29 september 2020 om 11:44

waarbij ik gedrag Tadic erger vond dan van Blind. Als je na de winst langs kleedkamer tegenstander loopt en dan roept: "lekker joh die 3 punten", dat gebeurt toch op ieder niveau en bij elk team. Is toch ook lekker om te roepen, zeker na een wedstrijd met wat gif en provocaties.

28 september 2020 om 22:49

Ik zag in de opmerkingen van Blind eigenlijk een klein gefrustreerd mannetje aan het werk, laat zich aardig kennen, lekka boys! Van Tadic had ik zoiets eerder verwacht.

Tja Tadic.... Het is niet de meest sympathieke speler die bij mij op komt... Heeft wel vaker nare/rare trekjes en een beetje een hautaine houding. Je kunt je afvragen waar dat dan allemaal op gebaseerd is... Ach ja, succes kan rare dingen doen met een mens.

28 september 2020 om 21:20

Je vraagt je af waar dat allemaal op gebaseerd is om vervolgens aan te geven dat succes rare dingen kan doen met een mens... Blind en Tadic hebben zich kapot lopen ergeren aan Bazoer de hele wedstrijd en hebben inderdaad wel iets betekent voor het Nederlandse voetbal dus juist zij hebben het volste recht zulke nono's even op hun plek te zetten. Wie is er nou hautaine dan?

28 september 2020 om 22:22

Dit is echt geen incident meer hoor met Tadic, die nare trekjes an hautaine houding zien we al wel langer. Blind stelt me vooral teleur in deze, dat leek me nou echt een model professional die niet op dit soort zaken in gaat.

28 september 2020 om 22:24

'Nono's op hun plek zetten.' Je beantwoordt je eigen vraag..

28 september 2020 om 22:31

Ik ben sowieso hautaine. Zou ik nooit omheen draaien. Maar vriend Bazoer heeft bewezen echt een nono te zijn.

29 september 2020 om 07:08

Hautain, tenzij je een dame bent. En tadic is gewoon een vervelende etter. Groningen uit paar jaar terug was ie ook kwaad, want (letterlijk), ze waren wel Ajax waar Groningen zo hard tegen speelde. Goede speler natuurlijk, maar wel een nare vent (op het veld)

29 september 2020 om 09:01

Ben er maar trots op, niemand neem jou nog serieus daardoor myvision.

29 september 2020 om 00:39

Ik vergelijk hem vaak met Luuk de Jong. Vreselijk om tegen te spelen, maar heel fijn als hij in je team zit.

29 september 2020 om 07:10

Sorry. Luuk viel makkelijk maar is verder niet onsympathiek. Ik denk eerder aan toivonen.

Derksen ergerde zich niet aan Ajax, hij ergerde zich aan het gedrag van Blind en Tadic. Dat is toch echt wat anders. Hij heeft in mijn ogen ook gelijk. Vooral van Blind viel het me tegen. Van Tadic verwacht ik inmiddels niet anders, maar Blind heb ik hoger zitten. Daar had ik zulke kinderachtigheden niet van verwacht.

28 september 2020 om 22:17

Inderdaad. TADIC staat niet boven Ajax. Wat een hele rare titel. Dit creëer weer wrijving tussen reageerders hier. Onnodig, kriebelig en echt heel raar en naar.

29 september 2020 om 08:16

Vooral van Blind vond ik het teleurstellend. Vond het altijd een enorme sympathieke kerel, die ik zelfs als PSV fan hoog had zitten. Nu zal dat hierdoor niet direct veranderen, maar toch is het wel heel jammer... blijkbaar kan iedereen vatbaar zijn voor zulk gedrag.

29 september 2020 om 13:02

Derksen zoekt gewoon altijd iets waar hij tegen kan zijn. Alleen dan valt hij op.dit is logisch, als je het met een ander eens bent ziet en hoort niemand je. Dit komt overal voor. Het laatste dat mij te binnen schiet is die knaap die roept om tegen de maatregelen van de overheid te zijn ivm corona

Actie vraagt om reactie. Ik vond het dan ook prachtig dat zit deden. Bazoer is een fantastische voetballer maar als personality een smet op clubs als PSV, Ajax, Utrecht en nu Vitesse.

28 september 2020 om 21:20

ik vond het triest kinderlijk gedrag. Blind en Tadic zijn ervaren internationals met Europese ervaring en die gedragen zich dan als een stel gedupeerde 6 jarigen die van hun moeder geen ijslollie mochten halen. van dit soort jongens mag je toch wel verwachten dat ze zich niet zo makkelijk uit de tent laten lokken maar blijkbaar zijn ze daar mentaal toch te instabiel voor

28 september 2020 om 21:23

Ik vind je metafoor prachtig haha. Daarbij vind ik dat je zo nu een dan een beetje laten gaan op een dergelijke manier ze menselijk maken en bij ene figuur als Bazoer geniet ik er van. Maar dat is mijn persoonlijke voorkeur. Gezien het feit dat ze dit na de wedstrijd deden bewijst juist dat ze professioneel zijn en mentaal geheel in orde. Vooral Blind kan je niet als mentaal instabiel aanduiden.

28 september 2020 om 21:23

Maar wat vind je van Bazoer dan? Daar hoor ik je niet over namelijk. Die begon er toch mee of niet? Hij en Tannane gaan provocerend voetballen en raken dan ook nog eens kinderlijk eenvoudig de bal kwijt waardoor een medespelers uiteindelijk geel krijgt omdat hij de counter er uit moet halen. Ik zou me kapot irriteren bij dat moment als medespelers en als supporter van Vitesse. Actie reactie zoals Myvision al aangeeft. Daarmee praat ik het overigens niet goed.

28 september 2020 om 21:27

@myvision thanks ik keur het gedrag van Bazoer en Tanane niet goed hoor maar die denken Ajax is vele malen sterker dus we gaan ze proberen te irriteren met randzaken om ze uit hun spel te halen omdat we het op kwaliteit niet gaan winnen. Blind en Tadic heb ik hoog zitten als voetballers en die hebben dit helemaal niet nodig imo

28 september 2020 om 21:28

@messibazoer Bazoer is een jong ventje die graag in de picture staat en die altijd al mentaliteitsproblemen heeft gehad. ik keur het gedrag van Bazoer en Tannane niet goed maar van door de wol geverfde profs als Blind en Tadic verwacht ik niet dat ze zich zo makkelijk laten provoceren. die moeten daar met hun kwaliteit en ervaring imo gewoon boven staan

28 september 2020 om 21:43

Wat is er mis mee om iemand even op zijn plek te zetten, niemand weet wat zich tijdens de wedstrijd heeft afgespeeld. Wel toevallig dat 3 spelers die uit Ajax geschopt zijn om mentale kwesties ineens problemen maken.

28 september 2020 om 21:49

ze zijn toch al op hun plek gezet op het moment dat ze de wedstrijd verliezen? waarom moet je dan nog voor een kleedkamer dingen gaan staan roepen?

29 september 2020 om 10:26

Deze keer wint Ajax en is er niks aan de hand, maar zoals tegen Getafe vlieg je er gewoon uit als je je zo kinderlijk eenvoudig uit de tent laat lokken, niet erg proffesioneel en kan je punten en inkomsten kosten.

29 september 2020 om 10:28

Mentaal te instabiel haahaha. Het zijn topsporters die 90 minuten lang hebben geknokt en zich verkeerd hebben geuit. Lekker boeiend allemaal

29 september 2020 om 10:34

@jeffisbell dat is ook omdat Vitesse van een veel minder niveau is natuurlijk. tegen Getafe liep het anders af

29 september 2020 om 11:34

Ja, daar moet ik je wel gelijk in geven Baabman. Getafe was vooral van een ander 'zuig'niveau Japie. Ik denk dat dit Vitesse voetballend niet onderdoet voor Getafe.

28 september 2020 om 21:20

En Tadic is met zijn gedrag dus een smet op een club als Ajax? Of geldt dit enkel en alleen voor Bazoer?

28 september 2020 om 21:24

Dit geldt alleen voor Bazoer. Tadic heb ik zich nooit zo zien gedragen tegen zijn oude clubs.

28 september 2020 om 21:30

Het verschil is dat tadic zich tegen elke club zo gedraagt. Wat een ongelooflijke vieze speler is die tadic. Hoe hij doet tegen tegenstanders, teamgenoten en hoevaak hij vraagt om een gele kaart. Verschrikkelijk vind ik hem. Voetballen kan die zeker wel maar tadic en in mindere mate blind moeten dit niet doen. Zij zijn zo ervaren en wijs genoeg om er boven te staan, zou je denken.

28 september 2020 om 21:35

Tsja. Tadic is zo'n type waarvan je het fijn vindt om binnen de gelederen te hebben en als hij bij je concurrent speelt kots je hem uit haha.

28 september 2020 om 21:41

Haha misschien deels waar. Denk alleen dat lang en dest daar iets anders over denken! Ik zou als ik fan was van Ajax ook wel ergeren aan dat irritante gedoe. Focus je gewoon op je spel enz.

28 september 2020 om 21:45

Hij moet dit zeker ook niet wekelijks doen. En dat gedrag tegen Dest en Lang vind ik trouwens niet zo erg hoor. En ik denk zelfs dat ze na zo'n oorveeg ook weer vriendschappelijk met elkaar omgaan. Maar eens dat ze zich vooral met het eigen spel bezig moeten houden.

28 september 2020 om 22:04

Ik denk ook zeker wel dat ze weer vrienden zijn enz. Maar ik heb het idee dat hij soms te vaak door het lint gaat en dan heb ik het nog niet over het janken op het veld. Je bent aanvoerder en een groot uithangbord van de club. Zo’n speler past dan weer niet bij zo’n nette club vind ik.

29 september 2020 om 10:30

Step je voor dat je als volwassen speler niet 2 overgewaardeerde pubers op een hun plaats mag zetten.

29 september 2020 om 09:01

Beetje provoceren is op zich niets mis mee, daar kan ik zelf (op mijn niveau) ook wel wat van. Maar niet na het eindsignaal. Dat vind ik zo sneu, om dan het halve veld over te rennen om iemand op zijn nummer te zetten. Het nut is ook weg na het eindsignaal, dan ben je echt alleen maar aan het zuigen om het zuigen. Triest.

Jongens jongens wat is er met de heren gebeurd? ik ben het steeds vaker met ze eens. dat ik dat nog mag meemaken. Kijk zo gaat het dus als je gewoon je eerlijke mening gaat geven dan krijgen jullie ook mijn steun ;-) Maar eindelijk wordt die enge Tadic aangepakt. Een aanvoerder die sommige jonge jongens klein houdt en treitert in plaats van ze te helpen in hun ontwikkeling om beter te worden. Die tijdens de voorbereiding weigerde het nummer 10 shirt af te geven aan Noa Lang. Hoe kinderachtig ben je dan. Zijn gedrag richting Dest enz. Een Ajax aanvoerder onwaardig. Daley Blind is in dat gedrag zijn assistent en dat vind ik jammer. Kijk eens hoe volwassen Bazoer reageert en hoe fantastisch die jongen heeft gevoetbald. In ieder geval stukken beter dan zowel Tadic en helemaal dan Blind. Ajax onwaardig hun gedrag.

28 september 2020 om 21:45

Haha Bazoer stond 10min na zn doelpunt nog steeds te juichen.. en dat noem je volwassen? Als hij meer met de wedstrijd bezig was en minder met zijn eigen prestatie en zn gram halen tegenover ajax en het publiek, hadden ze misschien nog meer resultaat gehaald. Na zijn doelpunt was Vitesse niks meer. Dat Tadic en Blind hem dan even pesten na de wedstrijd, lekker laten gaan. 9 van de 10 spelers zou normaal juichen of niet eens juichen tegen zn oude club, en Bazoer moet even overdrijven. Mag hoor, maar dan ook incasseren.

28 september 2020 om 22:32

Haters gonna hate, in het heetst van de strijd gebeurt er van alles en lijkt me helemaal niet raar dat je dan wel eens wat vieze trekjes toont.

29 september 2020 om 07:24

Alleen was het niet meer in het heetst van de strijd 😜

29 september 2020 om 07:54

Nee, het was in de euforie van de overwinning nadat je met tien man hebt gespeeld. Bovendien weet niemand wat Bazoer in het veld heeft gezegd. Was het verstandig van ze? Nee. Maar laten we niet doen alsof ze een moord hebben gepleegd.

Ik vind het nog erger dat hij na het eerste doelpunt zo overdreven staat te zwaaien dat iedereen het met hun moet vieren. Ik ben voor Ajax maar heb echt helemaal niks met tadic.

28 september 2020 om 21:47

Goed om te lezen dat er ook Ajax fans zijn die wel een kritische blik en een wat minder gekleurd wereldbeeld hebben. De ploeg die de halve finale van de Champions League haalde had echt een veel beter imago en daar konden zelfs fans van de concurrent van genieten. Spelers als Frenkie en De Ligt hadden dat soort fratsen niet nodig en spraken met hun voeten. Ik heb het idee dat door de mutaties van de afgelopen jaren de balans in de kleedkamer is veranderd en niet ten positieve. Fantastische aankopen als Antony en Kudus verbloemen dat momenteel overigens.

29 september 2020 om 00:29

@alkmaar54 De Ligt en zeker Frenky hadden meer met de jonge jongens die helemaal niks van Tadic, Blind en vorig seizoen Donny van de Beek moesten hebben. Hun bondgenoten waren Frenky en Ziyech. Promes, Onana en Neres. Dit zijn betrouwbare jongens die geen spelletjes spelen en de jonge jongens helpen wanneer ze dat nodig hebben. Nu Ziyech weg is is het evenwicht verstoord en intimideren Tadic en Blind de jonkies. Iets dat ze vorig jaar met Ziyech niet durfden. Die nam het op voor de jonkies. Voor de eerlijke jongens.

ik vind Tadic ook totaal geen aanvoerder. hij duikt bij elke scheet theatraal naar de grond, hij gedroeg zich als een malloot richting jonge teamgenoten als Lang en Dest en hij laat zich altijd veel te makkelijk uit de tent lokken door de tegenstander

28 september 2020 om 21:41

Hij is op en top winnaar. Wanneer Italianen dit doen zijn ze oh zo professioneel, en als Tadic dit doet is hij een malloot. Grappig dat je nog steeds die situaties van Lang en Dest aan haalt, maar dat waren gewoon situaties waarin die talenten even iets moeten aannemen van Tadic die al >10jaar prof is op het hoogste niveau.

28 september 2020 om 21:51

dan moet je wel eerst zorgen dat je je eindelijk eens een keer gaat gedragen als iemand die al 10 jaar prof is, want gisteren was daar niks van te zien en gedroeg hij zich weer eens heel vervelend. als een Italiaan zoiets doet vind ik het ook belachelijk. spreek met je voeten ipv met allerlei theater, duikpartijen en ander dom gedrag

28 september 2020 om 23:16

En hierboven vindt je theater en uit de tent lokken van Tannane en Bazoer goed. Want Ajax is in principe beter. Het hoort zogenaamd bij het winnen. Jij praat alles maar zo aan elkaar dat het jouw persoonlijke smaak uit komt.

29 september 2020 om 01:27

Ik verwacht gewoon volwassener gedrag van ervaren gelouterde profs met jaren aan internationale ervaring dan van iemand als Bazoer van 23 jaar. Die speelt niet voor niks bij Vitesse en niet bij een topclub. Zijn mentaliteit kennen we inmiddels maar Blind en Tadic zijn alweer bijna 30 geloof ik. dan verwacht je toch een wat meer volwassen mentaliteit

29 september 2020 om 11:59

Ik blijf erbij dat het gewoon "even terug pesten" was. En dat doen mensen van 30 net zo goed als mensen van 23 mag ik hopen. Het is nou niet dat ze bij Ajax continue na elke wedstrijd de tegenstander aan het uitlachen zijn bij winst.

Voor Tadic beginnen de jaren steeds meer te tellen. Hij is steeds minder en minder goed en minder en minder bepalend. Voor iemand met de winnaarsmentaliteit van Tadic is dat lastig te accepteren. Dat in combinatie met het imago wat Ajax wil uitstralen resulteert in dit gedrag.

28 september 2020 om 21:33

Mwa. Alweer een goaltje en twee assists in de Eredivisie hoor. Best vaak hoog op de topscorerlijst, weinig spelers zijn zo bepalend als Tadic. Maar hij heeft wellicht weer een wedstrijdje tegen Bayern of Real nodig om types als jij daarvan te overtuigen.

28 september 2020 om 21:37

Tuurlijk, een wedstrijd van 2 jaar geleden laat zien hoe goed een speler is op dit moment? Je kunt echt niet anders zeggen dan dat tadic zijn niveau van het eerste jaar niet haalt. Dat is ook niet erg want dat is gewoon een heel erg hoog niveau.

28 september 2020 om 21:40

@myvision, hoeveel goals maakte die vorig jaar ook al weer in de CL?

28 september 2020 om 21:40

Klopt. Types zoals ik zijn niet zo overtuigd van 1 goal in 3 wedstrijden als spits van Ajax en nog wel tegen het grote RKC Waalwijk. Maar voor jou vind ik het wel fantastisch dat je daarvan onder de indruk bent.

28 september 2020 om 21:48

Ik zie jou verdomd vaak vrij gefrustreerd op Ajax en Ajacied en reageren Almaar54. Maar geloof mij, als Ajacieden vinden dat Tadic te oud wordt dan ga je het wel horen. Hij brengt juist de balans in het elftal en dat hoeft zich niet per se uit te betalen in goals tegen met alle respect het rechter rijtje. In dat opzicht hoef je dus niet bang te zijn dat hij tegen jullie gaat scoren. Jij bent niet bepaald in de positie om zo denigrerend over RKC te praten.

28 september 2020 om 21:50

@arnino: 3 hele belangrijke goals in de Voorronde CL en 3 heel belangrijke assists in de poulefase die we ook als alles normaal was verlopen glansrijk op de eerste plaats hadden geëindigd.

28 september 2020 om 21:56

@arsenal890 nee, zo goed als die 10 tegen Real wordt heel moeilijk te overtreffen. Maar zolang hij een 7 of 8 haalt bij Ajax blijft hij gewoon een versterking hoor. Straks in de CL gaat hij gewoon weer heel belangrijk zijn. Ook vanwege dat zuiggedrag.

29 september 2020 om 07:36

Vorig jaar was die minder, haalde wel Okay cijfers, maar zelfs Ajacieden wouden hem op de bank.
Het is een prima speler, en speelde dat jaar net als de rest geweldig. Maar bij tadic kwam dat door de mensen om het heen.
Bij Ajax is het momenteel makkelijk om veel goals en assist te krijgen/maken, je heb gewoon geweldige spelers om je heen. Daarnaast krijgen jullie redelijk makkelijk dus ook veel pingels omdat je altijd aanvalt, dus dat zijn makkelijke prooien voor de Tadic.
Weet je wat ik jammer vind, Frenkie en de Ligt gaven Ajax een iets andere imago, en was het een leuk team om te kijken als neutrale voetbal liefhebber.
Nu zitten er weer veel mannetjes in dat team, dat andere mensen de les willen lezen enzo, en krijg je toch weer beetje onplezierig gevoel bij Ajax.
Gasten als Nico en die Alvarez, zijn hele wedstrijden bezig met het zoeken van enkels, en dat noemen we wedstrijd mentaliteit ik noem het zonde en spelverzieking.
Ze spelen nog steeds leuk en aantrekkelijk voetbal hoor, met zo’n kudus en Anthony, zijn ook verreweg de allerbeste in Nederland, maar dat zal de komende 20 jaar nog wel
Zou zijn.
Maar denk je dat een Frenkie dit had gedaan? Die was lachend langs Bazoer gelopen, en dan zet iemand op zijn plek, want dan sta je erboven.
Tadic en blind stonden nu op dezelfde lijn als Bazoer, getafe, en ga zo maar door.
En dat moet je Ajax gewoon niet willen, sta erboven, dan bereik je meer. Dan had iedereen nu gezegd wat een sneu mannetje bazoer is, wat die ook gewoon is.
Verwend mannetje met een te groot ego

29 september 2020 om 15:46

@myvision Misschien omdat je op een roze wolk woont. Ik zal nooit ontkennen dat Ajax de beste club van Nederland is, met de meeste potentie, de grootste talenten en het meeste geld. Echter er is een wereld van verschil tussen een Frenkie de Jong die bescheiden is en met zijn voeten praat of een kwal als Tadic die maar 1 goed seizoen heeft gedraaid en vooral met zijn mond praat. Is Ajax goed dan zal ik dat eveneens benoemen. Is mijn club AZ slecht, dan benoem ik dat ook. Ik denk dat mijn positieve comments over Ajax minder schaars zijn dan jouw kritische over Ajax.

Tja ik dacht dat de heren zich niet zo snel gek lieten maken. Tadic heeft dit in zijn DNA zitten. Is vervelend en past niet bij zo n grote voetballer maar het zit er gewoon in. Ook beetje cultuur vanuit de Balkan jongens. Ken er veel en is herkenbaar. Trots en vaak gekrenkt. Blind doet het ook steeds vaker en moet ie niet doen. Frustraties zijn er genoeg maar sta er boven.

29 september 2020 om 08:23

Tadić is never nooit zo een arrogante smeerlap geweest zoals nu! Dit is allemaal ontstaan sinds hij bij Ajax speelt. Dušan stond juist bekend om zijn kalme en rustige gedrag!

Oke dus als Bazoer doet wat hij doet, mag het omdat hij bij Vitesse speelt, een gebruiksaanwijzing heeft en niet bij Ajax speelt? Het gedrag van Tadic en Blind kwam juist omdat Bazoer een ex-ajacied is, en zo overdreven aan het juichen was na zijn doelpunt. Ze dachten waarschijnlijk, wat een idioot die Bazoer, laten we hem ff lekker die 3 punten inwrijven. Echt niet omdat ze zich zo groot voelen ofzo, gewoon puur omdat Bazoer als ex-ajacied zo raar deed. Als enig andere speler gescoord had, was dit niet gebeurt. En laten we het nou niet groter maken dan het is, gewoon elkaar een beetje pesten/terug pesten. Niks mis mee. Bazoer gruwelijke goal gemaakt en goed gespeeld overigens, Ajax de 3 punten.

28 september 2020 om 21:44

Ik denk dat je als speler van een club die zichzelf richting de Europese subtop schrijft wel boven het gedrag moet kunnen staan van een gevallen talent bij een Nederlandse subtopper. Als je daar al te klein voor bent, dan ga je het Europees nog heel lastig krijgen dit jaar.

28 september 2020 om 21:48

En "erboven staan" betekent dat je hem niet even terug mag pesten? Ik ben blij dat ze ook gewoon mensen zijn, en niet ook op t veld nog eens politiek correct gedragen. Bazoer overdreven blij met zn doelpunt, daarna raakte vitesse geen knikker meer. Lekker even inwrijven, niks mis mee.

28 september 2020 om 21:50

Hoelang ben je nog een talent? Bazoer speelde 6 jaar geleden al in Ajax 1 en is sindsdien alleen maar minder geworden.

28 september 2020 om 22:10

Mee eens hoor. Hij is echt enorm afgezakt. Erg zonde want er zit en zat veel potentie in. Maar met zijn 23 jaar is het nog niet te laat om het licht te zien, al begint de tijd wel te dringen wil hij nog iets waarmaken van zijn potentie.

Dit past wel een beetje bij Ajax helaas.
Na wat goede prestaties neigt het al snel weer naar arrogantie.

28 september 2020 om 22:11

Dus dit was arrogant? Dus dit is tekenend voor Ajax? Wow je hebt schijnbaar weer voer om even de arrogantie argument te gooien. Dit is irritant maar niets met arrogant te maken.

28 september 2020 om 22:46

Na afloop nog even treiterend/lachend een tegenstander in de kleedkamer opzoeken vind ik wel arrogant ja.

28 september 2020 om 23:54

Is kinderachtig misschien. Is frustratie misschien maar arrogant is toch echt iets heel anders. Wat zal jij veel arrogante mensen tegen komen als dit je definitie is.

29 september 2020 om 07:58

@yello, dus als je euforisch even gaat pesten, ben je arrogant? Als ik jou was, zou ik even de definitie van arrogant opzoeken.

29 september 2020 om 11:07

Nou dan is Ajax naast arrogant ook kinderachtig.

Niets geleerd dus van de wedstrijd tegen Getafe. Als de routiniers zich al als kleuters gaan gedragen.....

Ik snap niet er supporters zijn die dit gedrag goedkeuren. Mijn dochter heeft jaren gevoetbald, als zij zich zo gedragen had was ik het veld opgelopen en had ik haar persoonlijk van het veld afgehaald.

Tadic z’n eerste jaar was super: hard werken, goede acties, positief. Maar vorig jaar zag je al dat hij zich meer met randzaken ging bezighouden en die lijn lijkt hij nu door te zetten. In ieder geval is het wel consistent.

Tadic, Promes, Tagliafico, Huntelaar de een is nog gekker dan de ander. Het moet toch vermoeiend zijn voor Ajacieden om de hele tijd het stuitende gedrag van dit soort arrogante types goed proberen te praten. Gelukkig is Babel weg, dat scheelt er alvast een.

Tja, dat is ook de reden dat Ajax in Europa een net niet club is. Mentaal zijn ze niet sterk genoeg. Das prima tegen Vitesse, maar tegen een Europese middenmoter als Getafe looot het volledig spaak en is het einde verhaal. Dat Tadic een raar mannetje is, lijkt me verder geen nieuws.

29 september 2020 om 19:58

Dus op basis van een seizoen zijn ze opeens een net niet ploeg in Europa?

ik vind gedrag van allemaal kinderachtig lijken wel Fjes van de amateur vereniging ze laten zich wel allemaal kennen zowel bazoer tadic en blind

Ik kan me nog een gele kaart voor Van Basten herinneren voor juichen voor het gezicht van een tegenstander. Of Van Persie in Turkije. Dus helemaal goed is de vergelijking niet.ik praat niets goed, maar kennelijk doet emotie veel met mensen.

Toen van Nisterlrooy eerst een penalty miste maar daarna scoorde (uit mijn hoofd was dat tegen Estland, niet zeker te weten) ging hij ook voor de speler staan en staan juichen. Dit was voor het Nederlands elftal, en we vonden dit allemaal geweldig.ik had trouwens precies hetzelfde gedaan als Tadic. Als ik geprovoceerd word dan ga ik dat terug doen. Hij doet echt HE-LE-MAAL niks verkeerd. Hij zegt gewoon waar het op staat. dat de 3 punten in Amsterdam blijven, en dat mag gewoon toch ?! Waarom zou Bazoer dat mogen, en Tadic niet? Omdat Bazoer een lastig mannetje is ? Edit: Was tegen Andorra, zojuist even opgezocht.

29 september 2020 om 09:01

Ja, dat weet ik nog. Dat was tegen over die speler die constant overtredingen op hem maakte. Vond het wel een grappige en terechte actie toen. Beetje flauw van die scheids om hem daar een gele kaart voor te geven.

Het is een beetje makkelijk om Tadic en Blind te gaan veroordelen nu, maar zou het misschien ook een beetje komen door het gedrag van Bazoer (en in mindere mate Tannane) tijdens de wedstrijd? Het mannetje loopt er rond of hij Frank Rijkaard in zijn beste dagen is, loopt het publiek uit te dagen, gedraagt zich heel de wedstrijd irritant. Het is niet voor niks dat Bazoer (ik dacht) vorig seizoen al een keer na de wedstrijd een rode kaart heeft gekregen vanwege een opstootje.

Ach de houdbaarheid van de beide heren bij VI is ook allang over tijd. Zijn ook mannetjes met een gebruiksaanwijzing. En eigenlijk meten ze hier ook nog met twee maten. Want Bazoer mag het doen, want die is nu eenmaal zo, maar Blind en Tadic moeten beter weten. Heb eerder het idee dat de heren bij dit programma zich godheden voelen met hun altijd uitgesproken meningen over mensen die ze meestal niet eens kennen.

29 september 2020 om 09:29

Overigens zat ik in het stadion en kon Bazoer het ook niet laten om het publiek uit te dagen. En dat voor een voetballer die dus is afgegleden naar niveau Vitesse.

Tadic is gewoon een gluiperig mannetje. Niet alleen in het geval met Bazoer. Maar ook iedere keer duim omhoog ook al wordt een bal helemaal verkeerd gespeeld, en dat iedereen er bij halen bij het juichen . Gewoon een gluiperig mannetje

29 september 2020 om 10:15

Ja team spirit kweken is heel gluiperig inderdaad, je zou het niet verwachten van een aanvoerder...?!

Als iemand niet arrogant is, dan is dat Tadic, maar hij heeft wel een persoonlijkheid en is Servier. Je moet accepteren dat niet iedereen zo is als Derksen... Tadic is een voorbeeld voor al zijn collega's, traint superhars, helpt iedereen, en neemt leiding. Je kunt afwegen of dit goede leiding was, maar het geeft in ieder geval een signaal af, dit is onze Arena en provoceren doe je niet in ons huis, of het nou vol zit of niet. En dat is gewoon een goed signaal, niet zomaar over je heen laten lopen door een laat puberende outcast.

29 september 2020 om 16:55

Er zijn ook dingen waarin hij zeer zeker geen voorbeeld is. Hieronder valt o.a. het vallen, vragen om kaarten of het overige zeuren.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren