Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Crysencio Summerville staat voor transfer naar Premier League

Laatste update:

Crysencio Summerville is hard op weg naar de Premier League. De achttienjarige buitenspeler staat namelijk voor een overstap naar Leeds United. Het Algemeen Dagblad meldt vrijdagmiddag dat technisch directeur Frank Arnesen in onderhandeling is met de Engelse promovendus.

Volgens Voetbal International moeten Feyenoord en Leeds United het nog eens worden over de hoogte van de transfersom. De talentvolle aanvaller zou voor anderhalf miljoen euro op te halen zijn in De Kuip. Arnesen wil de aanvaller graag verkopen. Summerville werd onlangs uit de selectie van trainer Dick Advocaat gezet omdat hij weigert zijn in medio 2021 aflopende contract te verlengen.

Leeds, dat onder leiding van manager Marcelo Bielsa promoveerde naar de Premier League, wil Summerville zo snel mogelijk overnemen. De Engelse club hoopt nog dit weekend tot een akkoord te komen met Feyenoord over de transfersom. De belangstelling voor het talent is groot. Eerder meldden Wolverhampton Wanderers, Anderlecht, Rangers FC en Red Bull Salzburg zich voor de buitenspeler.

Ook vanuit de Eredivisie is er volgens het weekblad voldoende belangstelling. Summerville heeft zijn zinnen echter gezet op een transfer naar het buitenland. De aanvaller zag het niet zitten om komend seizoen een bijrol te vervullen in Rotterdam. Een rol bij het nieuwe Onder-21 elftal van Rini Coolen zag hij al helemaal niet zitten, waardoor een vertrek voor alle partijen de beste oplossing is.

Crysencio Summerville is goed genoeg voor de Premier League

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Onder 23 premier league lijkt me. Die gozer gaat weggeblazen worden daar. Zou niet weten hoeveel er krijgen voor 1 jarig contract. Alles mooi meegenomen. Heeft het te hoog in z’n bolletje.

4 september 2020 om 13:16

Te hoog in z’n bol? Die knul wilde gewoon zeker zijn van een basisplaats,Daar is echt Niks mis mee.Ik zou dat ook wel begrijpen als een Narshing boven aan de pickorde staat...

4 september 2020 om 13:19

Boven narsingh zou die idd horen maar garanties heb je nooit in het voetbal

4 september 2020 om 13:20

Een basisplaats yeah right. Dus hij wou boven Berghuis en/of Linssen/Sini staan? Dan heb je het inderdaad hoog in je bol.

4 september 2020 om 13:20

Dan moet 'ie natuurlijk geen stap maken naar de Premier League.

4 september 2020 om 13:21

Nou dat staat die dus niet Sasukke. Linssen, Sinisterra en Berghuis strijden voor de plekken waarvan momenteel Sinisterra geblesseerd is. Deze jongen met één prima jaartje bij ADO heeft niks te eisen. Als hij denkt dat hij basisplaatsen kan eisen en speeltijd gegarandeerd wilt hebben, dan had hij nog een jaar verhuurd moeten worden. Bij Feyenoord lopen er wel betere spelers rond momenteel, echter schaar ik Narsingh daar niet bij. Maar met zijn ervaring heb je er mogelijk wel meer aan en mentaliteit. Die klaagt tenminste niet.

4 september 2020 om 13:22

Als Feyenoord zijnde had je afspraken met hem moeten maken. Als hij dit seizoen nog zou banken, zou ik hem wederom verhuren. Die jongen is te goed voor de bank, bij ADO wekelijks één van de uitblinkers.

4 september 2020 om 13:23

Hij heeft toch in vergelijking met echte talenten niet bijzonder gepresteerd op degradatieniveau? Dan is het toch vreemd om een basisplaats te eisen op je 18e? Zeker met Berghuis en Linssen op de flank van eind 20. Dan komt Sinisterra straks terug.. Het lijkt mij persoonlijk bijna stug dat deze jongen dat heeft geëist, kan dat moeilijk geloven.

4 september 2020 om 13:26

Sorry maar daar is alles mis mee en als een net 18 jarige die zich pas heeft aangesloten bij de selectie denkt dat het normaal is om garanties te eisen, zoek dan maar verder. De concurrentie is groot en probeer gewoon minuten mee te pakken en je te bewijzen op de momenten dat je kansen krijgt.

4 september 2020 om 13:28

Ik snap dat hij niet bij Jong Feyenoord wilt spelen, maar bij Leeds ga hij het ook niet gelijk waarmaken. Laat jezelf dan nog een jaar verhuren. Het is een cliché maar als jonge speler moet je gewoon wedstrijden spelen. Hij gaat er in ieder geval wel financieel op uit....

4 september 2020 om 14:10

18 jaar en dan zeker willen zijn van een basisplaats? Dan heb je het idd hoog in je bol.

4 september 2020 om 14:12

Hij wilde geen basisplaats, maar een echte kans om veel speeltijd te krijgen en als Linssen en Narshing voor je hebt dan weet je al dat je veel wedstrijden met jong Feyenoord in een matige competitie. En dat terwijl je basis hebt gespeeld bij Dordrecht in de KKD en basis in de eredivisie. Wees zelf realistisch hoe aantrekkelijk klinkt dat als je eerst op het hoogste niveau hebt gespeeld en daarna in en beloften competitie je wedstrijden moet gaan spelen. Tuurlijk gaat z’n jongen het ergens anders opzoeken. En dan noemen mensen het te hoog in de bol. Lachwekkend dat mensen er zo weinig van begrijpen. Dan heb je zelf nooit hoog gespeeld als je z’n jongen die begrijpt.

4 september 2020 om 14:48

DNeres: alhoewel ik je redenering best begrijp, het zijn redelijk veel aannames die je nu maakt. We weten niet wat de pikorde was en we weten ook niet welke garanties Summerville nou precies wilde. Vrij ironisch dus dat je je zo laatdunkend uitlaat over mensen die het niet ‘begrijpen’. Zelfs als hij voor meer speeltijd gaat naar een andere club. Je begrijpt dat hij naar de bpl gaat? Laten we even eerlijk zijn: denk je nou echt dat hij met zijn fysiek meer speeltijd in de onderste regionen van de bpl gaat krijgen?

4 september 2020 om 15:57

Volgens mij wil hij niet direct een basis plaats maar wel een plaats in de selectie en heeft hij geen zin om mee trainen met jong Feyenoord en in de beloften competitie te spelen.dat is op zich best te begrijpen als je al een jaar in de Eredivisie hebt gespeeld.

4 september 2020 om 16:17

DNeres schrijft dit voor de mensen die zeggen dat hij het te hoog in z'n bol heeft. Want die begrijpen het blijkbaar ook niet. Zoals jij aangeeft weten we zijn eisen niet, terwijl er hier mensen zitten die aangeven dat hij een basisplaats eist, of het te hoog in z'n bol heeft.

4 september 2020 om 13:59

wat heeft hij nu al in de PL te zoeken? in de Eredivisie heeft hij niet echt met regelmaat uitzonderlijk gepresteerd en dan ga je naar misschien wel de sterkste competitie ter wereld. dit lijkt me niet goed voor zijn carriere maar wie weet krijgt hij een dik salaris daar en is dat zijn doel

4 september 2020 om 17:55

Dit is gewoon een Jody Lukoki, over 3 jaar zien we hem bij een PEC of Cambuur hopend dat ie nog wat van zn carriere kan maken. Snap sowieso niet wat Feyenoord in hem ziet, speelt af en toe een 7, maar het overgrote merendeel van de wedstrijden is het helemaal niets.

Man wat doodzonde. 1 prima jaar bij ADO en je wil garanties. Dit jaar 2e viool achter Berghuis en Linssen en volgend jaar had ie misschien wel basis gestaan. Advocaat staat niet bekend om het geven van kansen aan de jeugd, maar hierin heeft hij toch gewoon 100% gelijk?

4 september 2020 om 13:15

Als hij in de pikorde achter Berghuis, Narsingh, Linssen en Sinistiera staat biedt dat weinig perspectief. Bovendien kan hij bij Jong Feyenoord tegen amateurclubs spelen, snap volledig dat hij een nieuwe stap maakt.

4 september 2020 om 13:18

Achter Narsingh staan is belachelijk. Die moeten ze zo snel mogelijk proberen kwijt te raken voor dat salaris. En Sinisterra is nog maanden geblesseerd dus dit was zijn kans juist om minuten te maken imo.

4 september 2020 om 13:24

Blijkbaar voldoende hij te weinig vertrouwen voor speeltijd. Een heel jaar op de bank of in de tweede divisie zou slecht zijn voor zijn ontwikkeling. Dat Feyenoord uberhaupt nog met Narsingh is inderdaad belachelijk.

4 september 2020 om 13:37

Is er echt gezegd dat Narsingh boven hem staat? Lijkt me een beetje apart aan het begin van de voorbereiding. Tegen Sparta begon hij in de basis maar helaas door dit niet meer verder in actie gezien. Je had dit toch ook na het trainingskamp kunnen beslissen als je echt een beetje inzicht begint te krijgen hoe het team eruit gaat zien.

4 september 2020 om 13:37

@magistra Ik zie je hier nu al een paar keer beweren dat hij onder Narsingh zou staan in de pikorde, zonder dat te onderbouwen. Wat is je reden om dat te zeggen?

Ot: Allemaal heel jammer dit. Verkopen is beter dan laten verpieteren in onder21, maar al met al had ik hem graag zien bijtekenen met een verhuurperiode.

4 september 2020 om 13:40

Magistra dat verhaal dat hij onder Narsingh staat is echt volledig onzin, dat is een keer geroepen, maar niemand heeft dat bevestigd. Dat hij garanties wil op zijn 18e is belachelijk. Gewoon vechten voor je kansen is er niet meer bij. En merk je na een aantal maanden dat het toch te weinig is laat je je verhuren....alsof hij bij Leeds speeltijd kan eisen....Volgens mij gaat het gewoon om de knaken

4 september 2020 om 14:18

Er staat letterlijk in de tekst dat hij geen zin heeft in een bijrol en al helemaal niet in een rol in het -21 team. Als hij achter Linssen en Berghuis in de pikorde stond zou echt wel voor zijn kans gaan bij Feyenoord. Maar goed, wellicht dat hij achteraf straks te ongeduldig is geweest.

4 september 2020 om 14:35

@Magistra,

Vind je het gek dat hij een bijrol krijgt.
Het mannetje denkt dat het al net zo goed is als de wereldtop, zo te horen.

Je bent 18/19 jaar en mag bij een club als Feyenoord spelen. Dat zou wat moeten zijn om trots op te zijn. Maar nee meneertje is op zijn €&@ getrapt en vind dat hij in de basis moet staan. Dat kan natuurlijk niet!

4 september 2020 om 14:37

@magistra dat staat wel in de tekst maar of het de waarheid is. Waarom zou Feyenoord hem in O21 willen stallen als hij makkelijk weer verhuurd aan eredivisieclub zou kunnen worden. De voorbereiding was net begonnen, alles moest nog zijn plek krijgen.

4 september 2020 om 15:03

@pabloninoverlengen met nog een jaar verhuur leek mij ook de meeste logische optie. Maar goed wij weten ook allemaal niet wat zich binnenkamers heeft afgespeeld.

4 september 2020 om 13:17

Geen kansen voor de jeugd ? Bijlow, Kokcu, Geertruida, Sinisterra, Malacia, Bozenik ... ** Kuch **

4 september 2020 om 13:19

@NJfromVOl, Ik zeg ook niet dat hij het niet doet hoor. Alleen hij staat er toch niet om bekend? Zoals Frank de Boer dat bijvoorbeeld deed in zijn tijd bij Ajax. Overigens hadden de namen die jij noemt allemaal al hun debuut gemaakt toch? Op Bozenik na want dat is een aankoop 😉.

4 september 2020 om 13:20

Gek dat meeste onder Gio al minuten hebben gemaakt dan

4 september 2020 om 13:24

Het gaat er niet om of ze misschien eerder hun debuut hebben gemaakt, maar dat hij blijkbaar toch durft te bouwen op jongens met minder ervaring die daardoor mogelijk meer fouten maken en dus niet automatisch terugvalt op de 'ouderen'. Blijkbaar speelt dan toch de beste (of in ieder geval het beste team) en dat lijkt mij een gezonde aanpak.

4 september 2020 om 13:29

@NJfromVOL, Nee klopt dat zei ik ook niet. Ik gaf alleen aan dat Advocaat niet bekend staat om het geven van kansen aan de jeugd. Dat hij dat nu bij Feyenoord dus blijkbaar wel doet is mooi. Maar ik snap je reactie niet echt betreft mijn 1e reactie.

4 september 2020 om 13:31

@messi. Ik reageerde op jouw zinsnede "advocaat staat niet bekend om het geven van kansen aan de jeugd"

4 september 2020 om 13:38

Maar even eerlijk NJfromVOL, het is niet zo dat Advocaat omkomt in de ervaren spelers en daardoor jeugd opzij kan zetten. Vermeer is weg, dan moet je Marsman op doel zetten terwijl het hele legioen Bijlow wilt zien. Dan heb je op de rechtsback nu Geertruida of Nieuwkoop, dan moet je wel kiezen want voorheen had je nog Karsdorp. In het centrum Botteghin en Senesi en Geertruida als backup. Haps en Malacia op de back. Middenveld ruim voldoende bezet, maar iedereen kan zien dat Kokcu een talent is. Het is gewoon bij Feyenoord uit armoede dat er veel jeugd op staat, maar het ook heel verdienstelijk doen. Maar ben benieuwd wat hij had gedaan als hij nog meer routiniers had gehad.

4 september 2020 om 13:38

@NJfromVOL, Staat hij daar wel om bekend dan? Volgens mij niet, kan je wel aankomen met het feit dat hij nu bij Feyenoord speelt met jonge spelers. Maar de man heeft er al een carrière van 35 jaar op zitten als trainer. Dan zijn 20 wedstrijden bij Feyenoord toch niet leidend? Vind het een top trainer/man overigens hoor.

4 september 2020 om 13:45

@martyn en Messi.hoe je het ook bekijkt; blijkbaar is het bij Feyenoord zo dat ongeveer de helft van je eerste elftal bestaat uit jongens die nog heel veel te bewijzen hebben en aan het begin van hun carriere staan. Kortom, ze krijgen de kans van Advocaat.als je dat doortrekt naar Summerville, kan dat dus niet de reden van zijn vertrek zijn en spelen er andere dingen.zeker als je weet dat de initiele intentie van Summerville was om te blijven.

4 september 2020 om 13:48

@NJfromVOL, als de helft van de selectie ongeveer bestaat uit jonge jongens heeft hij toch vrijwel geen keus? Dan moet hij ze toch wel opstellen..

4 september 2020 om 13:51

excvuus, ik had het over de helft van het eerste elftal (5-6 spelers).

4 september 2020 om 13:55

Hoef je je excuses niet voor aan te bieden, je bevestigt alleen maar wat wij al zeggen

4 september 2020 om 13:58

Nee, Marty, dan lees je niet goed.

4 september 2020 om 13:59

Bijlow en Kocku zijn duidelijk beter dan de rest. Geertruida en Malacia speelden door blessures. Bozenik aankoop. Sinisterra is 1 van de weinige vleugelaanvallers. Sterker nog, enige ervaren wissel is narsingh. Kom op gaan we nou echt deze voorbeelden gebruiken om je argument te onderbouwen? Waarom zie ik zo veel naiviteit bij Feyenoorders?

4 september 2020 om 14:08

Prima NJ, dan ben ik super benieuwd naar welke spelers Advocaat ook kan opstellen ipv de 6 jonge spelers die nu in de basis staan zonder kwaliteit in te leveren. Ik ben helemaal scherp om goed te lezen.

4 september 2020 om 13:19

Narsingh, Diemers/Toornstra, Sinisterra stonden ook hoger in de pikorde. Begrijpelijk dus.

4 september 2020 om 13:42

Welke pikorde? Hij begon gewoon in de oefenwedstrijden..noem verder even heel de selectie op..en is het raar dat iemand van 18 moet vechten voor een plek in het elftal?

4 september 2020 om 13:19

Onder advocaat had hij niet veel gespeeld denk ik. Die kiest zoveel mogelijk voor de zekerheidjes. Helaas koos Feyenoord er voor om hem terug naar het tweede te sturen omdat hij niet wou verlengen met nu een transfer als gevolg. Ik denk dat als je deze jongen de eerste drie/vier maanden veel minuten had gegeven hij gelijk had bijgetekend. PL is denk ik veel te zwaar voor hem.

4 september 2020 om 13:21

Nee, omdat hij nog maar een jaar contract heeft is het duidelijk: verlengen of verkopen. Dan wordt hij niet nog enkele maanden gepaaid met de hoop dat hij nog bij tekent.

4 september 2020 om 13:53

Sorry maar deze jongen is een van de weinige jeugdspelers die de potentie heeft om echt veel op te gaan verdienen en die loopt nu zo weg. Dat is waarom Feyenoord nu staat waar ze staan.

4 september 2020 om 14:14

Gelijk lopen er weinig andere jongens nota bene in de basis die wat kunnen opleveren en gewoon spelen.

4 september 2020 om 14:40

Nee, ik zie dat niet nee. Op Sensi, Berghuis en Kocku na zie ik geen speler die een bak met geld op kan gaan leveren. Summerville had dat zeker kunnen gaan doen. Gaan jullie nu elke potentiële zak met geld maar voor een habbekrats verkopen omdat je hem zelf geen perspectief bied? Ik vind het slecht handelen.

4 september 2020 om 15:19

Hahaha, hou toch op Voetbal. De jongen kreeg perspectief, maar tekent niet bij. Dan wordt ie gewoon verkocht. Bovendien lopen er met Sinisterra, Malacia, Bijlow ook nog talenten die geld opleveren.

4 september 2020 om 15:30

Hij krijgt perspectief als 5e buitenspeler. Berghuis, Linssen, Narshing en Sinisterra en dan pas hij. Dat klinkt inderdaad veelbelovend. Doe die roze bril nou maar een keer af. Sinisterra, Bijlow en Malencia leveren helemaal niks op. Pure middelmaat dit. Bijlow misschien nog maar de rest ....

4 september 2020 om 15:46

Als je Sinisterra en Malacia middelmaat noemt dan ben je gewoon aan het provoceren. Heeft niks met een gekleurde bril te maken...... en dan bij Summerville aangeven dat hij zeker geld had opgeleverd. Met deze mentaliteit (vluchten als het moeilijk wordt) levert hij voor geen enkele club geld op.

4 september 2020 om 16:12

Sorry maar ik mag dat toch middelmaat vinden? Malacia speelt bij gebrek aan beter. Als Haps 100% fit is, is hij gewoon de betere van de twee. Sinisterra is vooral iemand die heel hard kan rennen zonder rendement. Daarnaast komt hij van een zware blessure. Ik vind dat middelmaat voor een topclub ja helemaal als je een hoger niveau wilt gaan halen. Vluchten als het moeilijk wordt? Met vier man voor je en een trainer die bewezen heeft jeugd 0 kansen te geven is dat niet moeilijk maar onmogelijk. Tuurlijk gaat hij weg voor meer speel minuten!

Als die zichzelf kan bewijzen een geweldige stap, maar ik denk nog iets te vroeg

Zolang er maar een hoge doorverkoop percentage bij zit.

Waar ligt de schuld. Bij de club die niet kan omgaan met talenten. Of speler die moeilijk is.

4 september 2020 om 13:20

"dE cLuB diE nIeT kAn oMgAaN mEt tAlEnTeN" Bijlow, Kokcu, Geertruida, Sinisterra, Malacia, Azarkan en Bozenik zijn allemaal oudjes blijkbaar oke

4 september 2020 om 13:42

Allemaal behalve Bozenik die niet gedebuteerd zijn onder Dick Advocaat, en als het goed is heeft Azarkan nog geen officiële wedstrijd gespeeld en alleen oefenwedstrijden.

4 september 2020 om 13:47

Maar het gaat om omgaan met talenten, niet om debuteren, toch? En Dick maakt er overduidelijk wel gebruik van en ze ontwikkelen zich ook. Dus welke club kan niet omgaan met talenten?

4 september 2020 om 13:50

Jawel, tegen Den Haag moch hij ca. 20 min voor tijd invallen.

4 september 2020 om 13:21

Combinatie van denk ik. Summerville die natuurlijk al een serieus akkefietje heeft gehad in het verleden en daardoor krediet en geduld vanuit de club is verloren dat zo'n contract dingetje dan de druppel is. Terwijl aan de andere kant Feyenoord schijnbaar niet voldoende overtuiging kon geven over zijn rol voor de komende jaren. Lijkt mij dat je daar wel uit had kunnen komen, tenzij Summerville echt een basisplaats eiste.

Hopelijk gaat ie het goed doen bij mijn Engelse club! Met Bielsa als coach weet je als speler iig dat je echt de mogenlijkheid hebt om beter te worden (en dat je erachter gaat komen wat echt hard werken is)

Beter voor beide partijen. Jammer dat Feyenoord zo met hem is omgegaan, want volgens mij had je voor de komende 3 jaar een heerlijke voetballer rondlopen..

4 september 2020 om 13:19

Wat heeft Feyenoord hier fout gedaan?

4 september 2020 om 13:23

Hij is ook niet zo netjes naar Feyenoord geweest. Is hij destijds niet aan ADO verhuurd omdat hij een medespeler had geslagen? Nu gooit hij ook weer zijn kont tegen de krib, wat nu enigszins te begrijpen is. Al vind ik niet dat je als broekie zoveel eisen moet hebben. Je moet werken voor je kans. Het lijkt me geen makkelijke jongen in ieder geval. Zo komt hij niet over. Maar pin me er niet op vast. ik ken hem niet persoonlijk.

4 september 2020 om 14:07

Hij werd verhuurd aan Dordrecht voor half jaar omdat zijn broer in de kleedkamer verhaal kwam halen bij Knoester (nu Heracles) die daarop overwoog aangifte te doen en contract in te leveren. Ik ken hem ook niet persoonlijk maar geval met Knoester schijnt niet enige handgemeen te zijn geweest rondom hem want bij ADO was hij "ziek" tijdens wedstrijd tegen Heerenveen maar kwam oa Wilfred Genee ermee dat hij op training Sam Stubbs zou hebben geslagen. Terwijl er buiten voetbal om ook nog een minder fraai gerucht rondom hem ging, komt op mij daardoor ook niet over als de makkelijkste persoon nee.

4 september 2020 om 14:24

Ik ben nu veel te nieuwsgierig. Maar over welk gerucht heb je het in je laatste zin?

Dit zou toch een mooie stunt zijn. Misschien wel de beste uitkomst van deze soap voor beide partijen als we voorgaande berichten mochten geloven. Nieuwe kans op mooi niveau voor speler zelf en wellicht houdt Feyenoord er nog een mooie transfersom aan over.

Ik blijf het jammer vinden dat we dergelijke jongens niet weten te binden.dan maar hopen op een acceptabele transfersom plus doorverkoop percentage.

4 september 2020 om 15:06

1,5 miljoen is toch veel te weinig? Gezien de bedragen in de PL.

Mooi hoor. Misschien dat hij op de counter bij Leeds wel wat kan laten zien, maar ik denk dat er wel wat body bij moet om het in de Premier League te maken.jammer dat het bij Feyenoord zo gelopen is, maar ik denk niet dat hij de kwaliteiten had om echt wat toe te voegen.

Ondanks een sterk aanbod, bij het eerste horen, mogelijkheden om minuten in het eerste te maken (of potentieel een nieuwe verhuurperiode), kiest hij voor de Premier League (of nja, O23 waarschijnlijk) met z'n tengere fysiek. Jammer dat de zaakwaarnemer, waarvan ik de naam even niet meer weet, ook niet voor het eerst vieze spelletjes speelt, waarbij de deal in principe al rond was (Summerville had altijd intentie hier te blijven) en erna ineens aanvullende eisen kwamen wat dus z'n vertrek inluidde. Maar goed, laten we onze energie maar steken in jongens die hier wel willen blijven (zoals z'n maatje Azarkan die wél blijft) en hopen dat Arnesen hier nog wat leuke centen uithaalt.

4 september 2020 om 13:22

Feyenoord moet gewoon niet meer samen werken met zo zaakwaarnemer, die gozer doet altijd moeilijk..

4 september 2020 om 13:27

Die zaakwaarnemer is er één uit de stal van Rob Jansen. Belachelijke gang van zaken en niet in het voordeel van de speler zelf. Al had hij verlengd lekker een jaar verhuren en dan ip.v. Berghuis.

4 september 2020 om 13:27

Makkelijk gezegd.als de speler een zaakwaarnemer kiest, is dat degene met wie je onderhandelt, of je wilt of niet.vergelijk maar met onze vriend de pizza bakker ..

4 september 2020 om 13:29

Das inderdaad wat makkelijk gezegd. De speler (Denzell Hall heeft 'm nu ook nog) kiest inderdaad voor 'm.

4 september 2020 om 13:40

@mgmv. En ik begrijp dat daar dezelfde problemen opkomen.

4 september 2020 om 14:25

Hij heeft Seraino Dalgliesh als zaakwaarnemer gekozen? Zonde. Laatste paar jaar zich niet echt positief aangedragen naar bepaalde clubs met als dieptepunt dat fiasco rondom Jamal Gonzaga (als ook maar helft klopt van de geruchten is dat al bizar) die nu voor 3 jaar bij PSV heeft getekend paar weken geleden nadat hij vorig seizoen overstapte en werd ingeschreven onder andere naam dan waar hij bij Feyenoord mee speelde (ourhris) en erna het proberen op te lossen met een betaling. Benieuwd of dat 'onderzoek' dat ingesteld zou worden/is ooit echt naar buiten gaat komen. Klonk iig te bizar voor woorden. Zou zonde zijn als voor Feyenoord 2 potentiële eerste elftalspelers als tiener al weggeholpen worden door meneen Dalgliesh.

4 september 2020 om 15:20

Juist, Seriano Dalgliesh ja. Ech een, om het maar duidelijk te zeggen, een rat eerste klas.

Prachtige club. Geruchten dat hij in Engeland terecht zou komen waren er al maar nu Leeds echt concreet lijkt is het voor hem een geweldige vervolg stap. Of hij het gaat halen is een 2e maar in Engeland voetballen op zijn leeftijd bij een club als Leeds is toch mooi.

4 september 2020 om 13:32

Ja, Leeds is in elk geval nog een 'goede' keus. Onder Bielsa (die 'm dus ongetwijfeld ook persoonlijk bestudeerd heeft) zijn ze nu veel met talentontwikkeling bezig en wie weet krijgt 'ie z'n kans. Al zal dat voorlopig nog lastig worden.

4 september 2020 om 14:06

Van alle landen kiest hij precies voor de competitie die het minst bij hem past. Zag hem eigenlijk als een speler met potentie, maar daar zal over een paar jaar niets meer van overblijven.

De belangstelling voor het talent is groot staat er , waarom dan maar anderhalf miljoen en geen 4 of 5🤨🤨

4 september 2020 om 13:40

Omdat die clubs ook zien dat hij ontevreden is en nog maar een jaar contract hebt. Ze kunnen ook niks betalen en hem volgend jaar ophalen. Wees blij als je nog iets krijgt.

4 september 2020 om 13:54

Over minder dan vier maanden mogen club met hem onderhandelen over een transfervrije overstap. Dat drukt de prijs nogal.

4 september 2020 om 14:28

Is dat niet alleen bij spelers van 21 en ouder, staat mij vaag iets van bij namelijk.

Jongen heeft helemaal gelijk. A
Of je gaat bij Feyenoord banken of in de EPL. Had ik wel geweten. Plus daar zal die 5x meer verdienen.
Trouwens: dit stinkt toch? Als hij niet verlengd wordt hij uit de selectie gezet. Triest maar wel niveau Feyenoord waardig. Niet om kunnen gaan met je talenten maar wel dik willen vangen over hun rug! Alle succes gewenst Summerville.

4 september 2020 om 13:49

Hahaha, het is simpel. Feyenoord gaf hem en z'n zaakwaarnemer een deadline om z'n contract te verlengen en dus met 'm door te gaan. Zij willen dat niet verlengen en opteren dus voor een vertrek. Dan is het vanuit Feyenoord logisch dat ze geen energie meer in 'm steken bij het eerste en naar een oplossing (transfer) zoeken. Maar zeg inderdaad maar' Feyenoord niveau waardig'. Heb je weer wat aan je dag.

4 september 2020 om 13:53

Als je nou werkelijk geen flauw idee hebt waar je het over hebt, vraag ik me af waarom je reageert. Dit stinkt? Want Feyenoord heeft nog geen eerdere akkefietjes gehad? Ze gunden hem een tweede kans nadat hij rake klappen uitdeelde op een training door bij ADO te voetballen en meneer voelt zich nu te groot om bij Feyenoord op de bank te zitten als natuurlijke opvolger van Berghuis volgend jaar? Beetje geduld kan geen kwaad als je 18 bent. Niet iedereen hoeft als een soort Ansu Fati, Haaland bij een absolute topclub te zitten. Overigens zal hij nooit een fractie van dit talent bezitten. Nee, Feyenoord doet hier weinig fout.

4 september 2020 om 13:53

Hij zou nu geen basisspeler zijn omdat hij nog stappen moet maken. Waarom zou je daar een jaar voor investeren als hij daarna gratis de deur uitloopt. Buiten het feit je nu nog geld voor hem krijgt. Dit geeft wellicht wat ruimte voor Conteh of Azarkan, waar mee we wel de toekomst in gaan.

4 september 2020 om 13:54

Haha lekker makkelijk Ramesh. Hij wordt uit de selectie gezet omdat Feyenoord zich dan liever richt op ontwikkeling van andere spelers. Ik vind ook dat het zaakje stinkt, maar meer aan de andere kant. Er was in grote lijnen een akkoord en ineens komen er aanvullende eisen.. hij had trouwens gewoon binnen de Eredivisie verhuurd kunnen worden, net als afgelopen seizoen. Ik vind het zelfs vrij ondankbaar. Feyenoord heeft best wel zijn nek voor hem uitgestoken nadat hij twee jaar geleden in opspraak raakte

Sumnerville zou niveau wellicht aankunnnen in een goed draaiend team. Dit Leeds komt denk ik veel te kort voor premier league voetbal.Wordt seizoen tegen degradatie vechten. Niks mis mee maar dat gaat het wel extra moeilijk maken. Ik heb persoonlijk mijn twijfels.

4 september 2020 om 13:54

Leeds werd lachend kampioen en ik denk dat het nog wel eens een revelatie kan worden. Ik vermoed zo rond plek 12-15 dat ze strijden. Degradatiekandidaat nummer 1 zijn ze zeker niet.

Ik moet blijkbaar mijn woorden terugnemen. Ik heb eerder geschreven dat ik hem zo bijzonder niet vond en dat hij een stap hogerop naar mijn mening nog niet aan kon, daar hij geen absolute uitblinker in de Eredivisie was. Talent? Ja, jawel. Maar ik vond het brutaal om het contractvoorstel van Feyenoord af te wijzen, op die leeftijd en na niet zoveel te hebben laten zien. Nou sta ik nog achter mijn woorden dat ik hem niet zo bijzonder vind, maargoed.. Leeds denkt daar blijkbaar anders over. Wat mij betreft een speler die we over 3 jaar terugzien in de Jupiler League, maar dan als multimiljonair. * correctie: KKD natuurlijk..

ik kan er helemaal naast zitten maar op de een of andere manier heb ik altijd het gevoel dat dit een soort nieuwe Jerson Cabral is. iemand met een goede techniek maar niet iemand die gaat uitgroeien tot een wereldtopper. bij ADO heeft hij het best goed gedaan maar ook weer niet heel uitzonderlijk ofzo. ik heb er daarom niet zo veel vertrouwen nog in dat hij in de PL wel het verschil al gaat maken

4 september 2020 om 14:08

Je slaat de spijker op zijn kop Japie, zo denk ik er ook over. Ik zie niet in wat hij aan een Leeds kan toevoegen, maar dan ook gewoon echt niet. Naar mijn idee is het ook geen wereldtalent. Hoop voor hem dat ik me vergis.

Ik vind het geen ramp als Arnesen een mooi doorverkooppercentage kan regelen. Vind het zeker wel een talent maar als hij denkt van alles te kunnen eisen dan weg er mee. Heeft nog niets bewezen, heeft al een vervelend akkefietje bij de jeugd achter de rug en dat hij zogenaamd uitblonk bij ADO zegt helemaal niks aangezien ADO afgelopen seizoen dramatisch presteerde en iedere niet middelmatige voetballer daar zou kunnen uitblinken. Ik snap dat geld een drijfveer is voor 99 procent van de voetballers maar als je niet graag bij je club wil blijven dan is het tijd om afscheid te nemen.

Het woord 'clubliefde' komt blijkbaar niet voor in het woordenboek van Crysencio Summerville . Ik hoop van harte dat Summerville als een gieter afgaat bij Leeds United. En dat hij zich over een jaar met hangende pootjes terugmeldt bij de Club van Zuid.

Deze zomer zijn er met Conteh en Linssen twee concurrenten voor deze jongen gehaald nadat hij eerder al vertrok omdat er weinig perspectief was. Er wordt gedaan alsof hij een basisplaats zou eisen, maar voor die jongen is er weinig perspectief dus ik snap die jongen goed. Ik snap wel dat hij weg wil.

4 september 2020 om 14:32

Zelfs Dick Advocaat stelt zijn beste spelers op. Al zou hij wellicht bij gelijkwaardigheid kiezen voor ervaring dan jeugd, maar toch. Als je echt zo goed bent kan je in de voorbereiding toch laten zien dat je beter bent dan die Raketenmann en Linssen. Hopelijk is er bij Leeds geen concurrentie voor hem, wel zo makkelijk.

4 september 2020 om 14:39

Wat van je tekst is precies een reactie op datgene wat ik schreef?

4 september 2020 om 14:50

Dat er geen perspectief is voor hem. Hij mocht gewoon mee draaien in de voorbereiding en stond basis tegen Sparta. Conteh kwam geblesseerd binnen en heeft nog geen minuut gespeeld. Sinisterra is pas met de winterstop weer terug. Volgens mij staat de deur juist wagenwijd open om minuten te maken en zichzelf te bewijzen.

4 september 2020 om 15:46

Hij is niet vertrokken omdat er te weinig perspectief was, vorig jaar was hij er gewoon nog niet klaar voor en was een verhuur binnen de Eredivisie de beste optie. Dit seizoen wou hij qua minuten / wedstrijden een garantie hebben en daar heeft Advocaat een eerlijk antwoord gegeven. Hij wou geen basisplaats maar wel zich op een X-aantal minuten / wedstrijden in het eerste en die kreeg hij niet en toen is er niet verlengd.

4 september 2020 om 16:28

Dus is hij vertrokken omdat hij te weinig perspectief op speeltijd krijgt...

4 september 2020 om 18:03

Het is maar net hoe je het bekijkt, voor hem was het te weinig perspectief terwijl Feyenoord hem gewoon heeft gezegd van je gaat genoeg minuten maken maar we kunnen geen beloftes doen en dat wou hij wel.het is totaal niet logisch dat je als speler een aantal minuten / wedstrijden gaat eisen zeker als je nog weinig hebt bewezen. De eisen van Summerville waren gewoon te hoog, dan is het prima als je vertrekt.

Misschien een vroege overstap maar ik heb er wel vertrouwen in, wens hem t beste toe!

Liever bij Leeds in het 2de dan bij Feyenoord zou hij moeten hebben gedacht. En hij heeft ook nog een mooie som geld opgeleverd voor Feyenoord. Ik zie hem wel slagen in Engeland maar geef het de tijd

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren