Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Feyenoord is tot het laatste moment bezig geweest met Guidetti’

Laatste update:

Feyenoord heeft maandagavond tot het allerlaatste moment geprobeerd om een spits aan te trekken, zo stelt Martijn Krabbendam in Voetbalpraat op FOX Sports. De Rotterdammers zouden uitgekomen zijn bij een oude bekende: John Guidetti van Alavés. De Zweedse spits werd door Feyenoord in het seizoen 2011/12 gehuurd van Manchester City en maakte toen twintig Eredivisie-treffers.

Omdat Nicolai Jörgensen geblesseerd is, zocht Feyenoord een extra spits. "Ze zijn er tot op het laatst mee bezig geweest. Tijdens de laatste uren van de window hebben ze echt nog gezocht naar een spits. Volgens mij zijn ze met Guidetti bezig geweest", zegt Krabbendam, journalist van Voetbal International. "Die was ook op zijn beurt met Anderlecht in gesprek, dat ging ook niet door. Maar het was allemaal veel te kort dag."

Feyenoord koos er enkele weken geleden voor om Dylan Vente te verhuren aan RKC Waalwijk. Krabbendam begrijpt dat wel. "Vente moet toch ook een keer aan spelen toekomen." Cristian Willaert, die ook aan tafel zat, merkt op dat het vreemd is dat Vente vorig seizoen niet weg mocht. "Het is eigenlijk heel gek, dat als je eerste spits geblesseerd is, dat je dan je tweede verhuurt. En als je twee fitte spitsen hebt, zoals vorig seizoen met Robin van Persie en Jörgensen, verhuur je je derde niet."

Was John Guidetti een goede aanwinst voor Feyenoord geweest?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

En terecht! Kan nog steeds van grote waarde zijn voor dit Feyenoord, ook al vind ik het een akelige vent

5 september 2019 om 06:19

Je kent hem? Of alleen iets met 3 goals?

5 september 2019 om 08:04

Guidetti heeft zich een aantal keren wat overdreven geprofileerd als anti-Ajax. Ook ik als Feyenoorder vind dat een beetje irritant..

5 september 2019 om 08:53

Vooral iets met Ajax-Celta in de EL...

5 september 2019 om 09:19

Ik vraag me toch af waarom hij niet komt. Hij uit zichzelf telkens weer als zo'n grote Feyenoorder. Hij geeft veel om de club. Je kan zeggen dat Feyenoord echt in zijn hart zit. Oh nee, toch niet.

5 september 2019 om 09:35

Je gaat hier in op een bericht van een journalist die, mede doordat hij een persona non grata is bij de club, berichten moet plaatsen met teksten als "ik geloof dat, ik denk, misschien en eventueel".

Feyenoord zocht een spits die wedstrijdfit is, Guidetti is dat nu niet.

5 september 2019 om 10:04

Heb jij de wedstrijden tegen Celta gemist? Daar was hij heel duidelijk met een wedstrijd in een wedstrijd bezig. Hij maakte er in de wedstrijd en op social media Ajax-Feyenoord van, terwijl hij met Celta aan het verliezen was.

Het was kinderlijk gedrag, echt verbijsterend om te zien. Het verbaast mij dan ook niets dat hij daar snel uit de basis verdween, want zijn hoofd was duidelijk niet bij de club, maar bij zijn 15 minutes of fame in het verleden(2011).

On topic: dit bericht verbaast mij ook helemaal niets gezien de interviews van Sjaak Troost in de diverse media.

5 september 2019 om 12:09

Doncoxx

Mee eens!
Hoewel ik Guidetti een leuke spits en doelpuntenmaker vond destijds heb ik me echt plaatsvervangend geschaamd voor zijn gedrag bij Ajax - Celta. Ja sorry hoor, een beetje 'leuk' jennen of pesten dat mag er best bij horen maar zoals die Guidetti bij die 3-2 als een zwaar gefrustreerd persoon ongeveer vijf minuten lang met drie vingers in de lucht de hele Arena afging én daarna nog een extra ererondje wilde gaan lopen als hij niet door zijn eigen ploeggenoten tot de orde was geroepen, dat was echt té stuitend voor woorden.

Mega kinderachtig en zielig optreden was dat!

5 september 2019 om 12:35

@doncoxxx
in 2011 - 2012 werd Ajax kampioen.
In de duels met Celta ging Ajax door.
Het was toch leuk geweest als deze amoebe terug was gekomen om hem dan weer het snot voor de ogen te spelen.
Daar zou ik wel een vuil sardonisch genoegen in scheppen.

Snap niet dat ze daar zo laat mee kwamen.

5 september 2019 om 07:53

Lijkt me logisch, hoe korter op de deadline, hoe groter de kans dat Alaves hem voor weinig/niets laat gaan.

Als het waar is craag je je toch af waar e in godsnaam mee bezig zijn.Jorgensen is erg blessuregevoelig en dan worden ze de laatste rwee dgn van de transferperiode actief,terwijl er de eerste twee maanden geen flikker uitgevoerd is.En dan nog vreemd opkijken dat AZ je op een gegeven moment voorbijraast.. Niet te filmen dat beleid......Maar meneer Troost geniet iig van een welverdiende vakantie... .

4 september 2019 om 23:02

Geen flikker uitgevoerd? Jorgensen, Toornstra en Berghuis verlengd, dat zijn drie sterkhouders. Het aantrekken van Senesi is een lang en intensief traject geweest, met daarin natuurlijk wel een grote rol voor Henk van Ginkel en Henk Timmer, maar Troost en zelfs Van Bodegom hebben het er erg druk mee gehad. Karsdorp, Narsingh, Marsman, Kelly, Fer, Johnston en Ié zijn daarnaast nog binnengehengeld. Natuurlijk, ook met een rol voor Kuyt, Rob Jansen en Stam, maar ook Troost heeft drukke maanden gehad. Ze zijn ook druk geweest met Bodvarsson en Van Wolfswinkel, voor in de spits. Wat mij betreft verdient Troost een uitstekende vakantie, want die heeft twee maanden lang aan de telefoon gehangen om een zo sterk mogelijk Feyenoord op de been te brengen. Natuurlijk is het niet de gedroomde TD, maar hij pakt wel zijn verantwoordelijkheid door die functie te bekleden. Dat hij daarin delegeert is niet per definitie verkeerd, want zonder bijvoorbeeld Timmer en Van Ginkel was Senesi er niet geweest. Een tweede spits is helaas niet gelukt, maar daar is alles aan gedaan.

Prima dat je er niet het fijne van weet, maar wees dan iets terughoudender in je oordeel.

5 september 2019 om 09:38

En let wel, Krabby denkt dat het eventueel Guidetti geweest kan zijn, eerder was Feyenoord absoluut (eventueel) in gesprek met Bony en ook Uth was mogelijk zo goed als zeker op de radar.

5 september 2019 om 08:02

Voor helden is er altijd plek in De Kuip

Er zijn transfervrije spitsen die op dit moment een versterking zouden zijn voor Feyenoord. Hoop dat Troost niet slaapt.

4 september 2019 om 23:12

Wie dan?

4 september 2019 om 23:19

Bony bijvoorbeeld

4 september 2019 om 23:25

Bony of Emenike denk ik dan aan

4 september 2019 om 23:50

Je noemt spelers die 5x het salarisplafond van Feyenoord hebben verdiend. Niet echt haalbaar lijkt mij.

4 september 2019 om 23:54

Die verdienen nu niks want ze staan op straat

4 september 2019 om 23:57

Je doet net alsof de hele Europese top op ze staat te wachten. Deze jongens willen wel spelen voor een paar ton hoor. Al is het alleen maar voor een jaar om onderdak en een contract te hebben.

5 september 2019 om 07:56

En daar zit nou net het gevaar. Dat soort gasten moet je dus niet hebben. Net als gasten die nog even ‘rustig willen afbouwen’. Je hebt gemotiveerde spelers nodig. Geen volgevreten vedetten die bij gebrek aan een contract dan maar voor jou kiezen.

5 september 2019 om 09:20

Wazza

Dat ze 'misschien' wel komen voor een paar ton dat zou mogelijk zo kunnen zijn. Maar heb al eerdwr geschreven dat ze niet contractloos zijn zonder reden. Neem Bony b.v, in drie seizoenen 24 goals waarvan afgelopen seizoen maar 4. En die zouden we aan moeten trekken?

5 september 2019 om 09:40

@wazza, ik zie graag wedstrijdfitte spelers komen, dat zijn deze spelers niet

5 september 2019 om 10:43

@FR_JC en Vakkie D, jullie hebben beiden een punt hoor. Bony is de laatste jaren drama, maar aan de andere kant als backup zal ie ongetwijfeld beter zijn dan Narsingh. En wedstrijdfit zijn is ook wel zo fijn. Maarja, wat voor keuzes heb je anders nog?

5 september 2019 om 14:34

@wazza als je hem echt als backup ziet, waarom zet je Bannis dan niet op 2 en berghuis op 3 / andere speelstijl. Anders zoek je een spits die er staat en een potentiële 1e spits is

Was een goeie aanwinst geweest voor Feyenoord. Ze missen voorin echt iets en hij zou hun echt hebben kunnen helpen.

Buiten het sentiment om was het sowieso een goede aanwinst geweest. Jörgensen is altijd geblesseerd en Vente kan er geen klote van. Bannis heb ik nog niet vaak in actie gezien maar ik denk dat hij de kar ook niet kan trekken dit seizoen.

5 september 2019 om 08:32

Voor Vente is het sowieso lastig aangezien hij dit seizoen voor RKC uitkomt ;]

5 september 2019 om 09:45

Vente speelt dit seizoen bij RKC, had bij Utrecht niet misstaan maar goed om te zien dat je zo op de hoogte bent 😊. Bannis is een toptalent die snel beter wordt maar is nog wel wat jong. Maar waarom een niet fitte speler halen als je een speler voor nu zoekt?

5 september 2019 om 09:45

FcUtrecht0300

Buiten het sentiment een goede aanwinst: hij heeft in 95 wedstrijden voor Celta 22 goals gemaakt. Voor Deportivo Alavés maar 5 in 43 wedstrijden. Dus een goede aanwinst dat betwijfel ik ten zeerste. Zijn tijd voor Feyenoord was geweldig en zal nooit meer vergeten wat hij betekent en gedaan heeft, maar nee, ik vind niet dat hij terug zou moeten keren.

Ontzettend jammer dat dit niet op tijd rond is gekomen. Had hem erg graag terug zien keren bij Feyenoord!

5 september 2019 om 09:20

Hij was ook heel graag weer naar Feyenoord gegaan. Het is een echte Feyenoorder. Oh nee, toch niet!

5 september 2019 om 09:47

Pff... je bent niet op de hoogte maar blijft hetzelfde "grapje" maken over Driedetti...

5 september 2019 om 10:37

Ik ben niet op de hoogte? Waarom niet dan? Kan je dat uitleggen?

5 september 2019 om 12:54

Natuurlijk, jij laat het overkomen alsof Guidetti nee heeft gezegt tegen Feyenoord maar dat is niet het geval. Feyenoord zocht een wedstrijd fitte spits en dat is hij niet. Het feit dat Krabby denkt (hij zegt letterlijk dat het een aanname is) dat het Guidetti is heeft totaal geen waarde omdat bekend is dat Krabby geen bronnen binnen de club heeft.

Om dan nog even terug te komen op je grapje, Guidetti wilde (net als bijvoorbeeld Elia) inderdaad terug naar de club maar Feyenoord had geen interesse.

5 september 2019 om 09:46

Maar ik dacht dat we een spits zochten die er direct staat... dan hoef je deze speler niet te halen. Tis een ander type speler maar ik zie liever Bannis tijd krijgen achter Jorgensson

Martijn Krabbendam als bron zegt eigenlijk al genoeg. Ik geloof hier helemaal niets van. Jørgensen traint inmiddels alweer mee met de groep en Guidetti is niet voor een stuiver op te halen. Er is in plaats van eens spits gekozen voor een (prijzige) verdediger. Deze positie had ook veel meer prioriteit. Als Jørgensen over een aantal weken weer helemaal fit is hoor je hier niemand meer over. Tot die tijd vullen Berghuis, Bannis of Narsingh het helemaal niet zo verkeerd in als in de media wordt geschreven.

5 september 2019 om 06:48

Inderdaad. De opmerking van krabbendam: "volgens mij zijn ze bezig geweest met guidetti"..Dat check je toch voor je het de wereld in gooit als Feyenoord watcher. Nu komt hij aan met "volgens mij.."

5 september 2019 om 07:32

Tegenwoordig worden nog dingen gecontroleerd, ze zijn zou bezig met wat te score dat ze dingen zo snel mogelijk de wereld inslingeren

5 september 2019 om 07:58

Rob Janssen bij Rondo was heel duidelijk: Feyenoord was op de laatste dag helemaal niet bezig met een spits. Alleen nog met nog een verdediger.

5 september 2019 om 09:04

Hij zei alleen dat er zeker geen spits gekocht zou gaan worden. Over huren of transfervrije spitsen zei hij niets.

5 september 2019 om 14:36

@suc6Magnet Rob zei dat Feyenoord geen spits ging kopen, ze waren met een huuroptie bezig.

Het is wel balanceren op een dun koord met alleen Jörgensen

Ik geloof echt niet dat hij alles gaat spelen, en dan moet je elke wedstrijd als hij niet speelt je elftal omgooien

Niet verstandig

Geeft een hoop onrust

Wat is dat toch bij Feyenoord? Steeds terugvallen op spelers die er al eerder speelden... Geen scouting of zo?

4 september 2019 om 23:06

Echt precies dit, lijkt wel alsof Feyenoord alleen maar voormalig (eredivisie) spelers op de verlanglijst heeft staan.

5 september 2019 om 09:54

Doet alleen Feyenoord dit dan? Promes, Huntelaar, Tadic, Ziyech, Schuurs, Pierie, Scherpen, Blind hadden geen Eredivisie verleden?

4 september 2019 om 23:06

Beetje makkelijk om dat te roepen. Karsdorp en Fer zijn gewoon versterkingen toch? Oud spelers hebben een gevoel bij de club waardoor ze beter haalbaar zijn. Een back van het niveau van Karsdorp ligt niet voor het oprapen en bij een speler als Guidetti is er door zijn verleden wellicht een opening die je bij andere spelers niet hebt

5 september 2019 om 11:30

Precies dit.

Mensen vinden het gewoon leuk om Feyenoord te bashen zonder enige redenatie.

Als mensen de club volgen dan weet men dat van Geel bezuinigd had op scouting en dat er dit jaar pas gebruik wordt gemaakt van moderne data analytics etc.

Verder zou Guidetti gewoon een vooruitgang zijn t.o.v. Narsingh/bannis in de spits.

4 september 2019 om 23:10

Senesi, Ie, Johnston en Kelly zijn deze transferperiode aangetrokken en Sinisterra vorige zomer. Feyenoord haalt dus wel onbekende namen en lijkt dat nog meer te doen nu Van Geel weg is. Overigens heeft Feyenoord de adgelopen jaren veel succes gehad met het aantrekken van bekende ex-Feyenoorders en ex-eredivisiespelers. Pelle, Elia, El Ahmadi, Kuyt en Van Persie waren allemaal zeer belangrijk. Onbekende spelers halen is ook geen garantie op succes. Je kan de nieuwe Lozano halen, maar ook de nieuwe Magallan of Kristensen.

4 september 2019 om 23:21

Precies Perry, Berghuis ook. En inderdaad, gokjes als Magallan kun je wagen als je een vette bankrekening hebt. Anders kan het zo maar zijn dat je Cassiera, Romero en Orejuela haalt, die in het rechterrijtje van de Eredivisie niets laten zien. En dan is heel je budget op. Met spelers als Larsson word je altijd nog derde, dat is relatief veilig

4 september 2019 om 23:34

Haha omdat het zo uitkomt laten we de Amrabats en Vejinovics maar weg. Elke club heeft mislukkingen...

4 september 2019 om 23:50

Noem ook even Sanchez, Neres, Tagliafico en Martinez. Voor de verkoop van een Sanchez kan je wel wat risicootjes nemen op een mislukking. En zelfs iemand als Dolberg die niet helemaal gelukt is verkopen we voor 20miljoen.

4 september 2019 om 23:54

Die laat ik niet bewust weg hoor. Amrabat bewees zich bij Utrecht en heeft ook bij Feyenoord goede wedstrijden gespeeld. Engelse media waren nog lovend na zijn optreden in de CL tegen City. Hij had alleen niet het geduld om te wachten. Zo'n Cassiera bewijst zich niet eens bij FC Groningen. Vejinovic, waar ik zelf erg gecharmeerd van was, is helaas mislukt ja. Ik herinner me echter dat PSV Propper haalde, Ajax Gudelj en Feyenoord Vejinovic. Toen riepen de meeste mensen hier dat Feyenoord de beste zaken deed. Kortom, het was een logische aankoop. Hij had zich al bewezen in de Eredivisie. Dan is het afwachten hoe hij speelt met meer druk, betere voetballers, andere dynamiek in een team, andere hierarchie. Als je iemand uit Zuid-Amerika haalt, heb je naast die factoren ook nog te maken met een andere cultuur, weg van huis en familie, een andere taal en competitie. Je loopt dus meer risico. Ik vind het daarom volstrekt logisch dat je met een beperkt budget eerder relatief veilige spelers haalt. Dat er dan nog spelers mislukken, houd je altijd. Je perkt het risico echter wel in. Amrabat en Boetius waren ook nog steeds geld waard toen ze vertrokken. Zo'n Orejuela of Cassiera is vrij weinig meer waard

5 september 2019 om 00:00

Maar een Sanchez en Neres zijn het veelvoudige waard van Amrabat en Boetius. Uiteindelijk is het veel lucratiever om goed te scouten en wat mislukkingen voor lief te nemen dan een mislukking als Guidetti is weer terug te nemen.

5 september 2019 om 00:03

Myvision, lees dan even goed wat ik zeg lieve jongen. Het gaat me erom dat je zo maar eens al je budget kwijt kunt zijn aan spelers als Romero, Orejuela en Cassiera. Feyenoord heeft en had niet het geld om gokjes te wagen in de hoop dat er een veel meer waard wordt, want voor hetzelfde geld ben je heel je budget kwijt aan mislukkingen. Ajax heeft een dusdanige kas dat ze een vangnet hebben om eventuele mislukkingen op te vangen. En daardoor kunnen zij kopen met de hoop dat ze meer waard worden, ze kunnen gokjes nemen. Feyenoord kon dat niet. Als Ajax 20 miljoen verdampt is het jammer. Als Feyenoord dat doet, is het een ramp.

Ik zeg dus niet dat Ajax grote fouten maakt met die aankopen. Ik zeg dat zij gokjes kunnen wagen.

5 september 2019 om 00:05

Myvision, tuurlijk is dat lucratiever, maar dat weet je pas achteraf. En om die gok te kunnen wagen, heb je een reeds gevulde kas nodig. Die heeft Feyenoord niet. Je kunt er niet bij voorbaat van uit gaan dat er eentje 40 miljoen waard wordt. Je moet het op kunnen vangen als het mislukt

5 september 2019 om 00:07

Dat snap ik wel en toch bedankt voor de expliciete uitleg haha. Ik zou het dan ook mooi vinden dat Feyenoord iets meer in de lijn van PSV en Ajax wat beter gaat boeren bij de transfers. In de successeizoenen heeft Feyenoord het vaak veel te veel op save gespeeld. Toppers gingen terwijl ze een meerjarig contract hadden voor een appel en een ei te weinig of juist de contract waren niet tijdig in orde. Ik hoop dat Feyenoord dat wat meer op de rails krijgt.

5 september 2019 om 00:11

Haha graag gedaan. Ik ben het wel volledig met je eens dat Feyenoord structureel voor te weinig geld verkoopt. Ik hoop dat hier verandering in komt. St. Juste en Vilhena zijn voor een redelijke prijs vertrokken (bij laatstgenoemde gezien zijn korte contract). Zeker spelers als De Vrij en Martins Indi zijn voor veel te weinig vertrokken, gezien ze net een sterk WK gespeeld hadden. Ook Karsdorp en Kongolo hebben in mijn ogen te weinig opgeleverd, als je ziet wat AZ vangt voor een Jahanbaksh

5 september 2019 om 08:02

Moeilijk he lezen? Hij zegt toch ook niet dat je alleen maar mislukkingen haalt? Hij zegt dat je meer gokjes kunt nemen als je meer geld hebt zoals Ajax en dat het dan minder erg is als er eens een Orejuela of Cassierra tussenzit. Maak er niet meteen een club-ding van.

5 september 2019 om 07:48

@andyking: Totaal gebrek aan visie noemen ze dat

Weet je wat gek is? Als je Joel Zwarts laat gaan vanuit de eigen jeugdopleiding! Die jongen had je nu goed kunnen gebruiken en was je niet afhankelijk geweest van eerst Vente en daarna Narsingh. Vind het nog steeds zo'n onbegrijpelijke zet van van Geel en Gio!

4 september 2019 om 23:29

Daar ben ik het volledig mee eens Wazza. Vente is allround, maar daardoor juist op dit moment in werkelijk alles nog niet goed genoeg. Hij blinkt nog nergens in uit. Goed dat hij verhuurd is, maar Zwarts is sterk, snel, heeft drive en is doelgericht. Multi-inzetbaar ook. En dan hebben we het nog niet eens gehad over het feit dat hem een verlenging toegezegd was. Belachelijk dat hij weg is

4 september 2019 om 23:30

Amen to that. Zou echt niet de Eredivisie aan flarden schieten, maar is fysiek in ieder geval goed genoeg ontwikkeld om zich staande te houden tussen volwassen mannen. En heeft natuurlijk echt een neusje voor de goal!

Eigenlijk best treurig dat Feyenoord bij die gevallen John uitkomt. Het is al jaren niet veel meer. Ik zou blij zijn dat hij niet gekomen is, al had ik als Ajacied het wel lachen gevonden als hij weer helemaal tureluurs getikt wordt als in de EL enkele jaren geleden. Geen daden maar woorden bij Johnny.

4 september 2019 om 23:50

En ik had het op mijn beurt weer geweldig gevonden als hij Ajax weer helemaal dronken zou hebben gespeeld, al hebben we vorig jaar in de thuiswedstrijd gezien dat Feyenoord Guidetti daar niet per se voor nodig heeft

5 september 2019 om 00:03

Haha goede reactie! Dat was een zware domper zeg. Ik was op wintersport en bloedchagrijnig. Gelukkig ging 't na een slechte Eredivisie wedstrijd bij Ajax wel goed steeds in Europa.

Overigens doelde ik meer op het gedrag van Guidetti destijds in de EL bij Celta VS Ajax. Dat vond ik van zijn kant een beetje hoogmoedig en daar is hij ook wel sportief gezien goed voor aangepakt.

5 september 2019 om 01:02

Hij gedroeg zich wel een beetje als een kleuter ja, maar in dit geval - en waarschijnlijk speelde het mee dat ik Feyenoorder ben - vond ik het stiekem wel vermakelijk. Er zit geen kwaad in die gozer, enkel wat onvolwassenheid en soms vind ik dat mensen juist wat charmanter maken.

Als het aan mij zou liggen, zou alle rivaliteit tussen onze clubs op deze manier gaan: soms wat onvolwassen en kinderachtig, maar altijd met een humoristische kwinkslag (of een poging daartoe) en nooit kwetsend of gewelddadig.

5 september 2019 om 01:18

Heb je helemaal gelijk in HijNiet. Zoals bijvoorbeeld ook Donny van de Beek die een beetje provoceert na zijn goal in de Kuip. Ik vind dat wel mooi. Als je er niemand echt mee kwetst is het alleen maar leuk

5 september 2019 om 01:39

Vind dat sowieso een geweldige kerel, toen was ik er uiteraard minder blij mee maar we moeten dat soort dingen niet gaan ontmoedigen. Het moet wel gewoon de Klassieker blijven. Van der Hoorn en Berghuis die zich lieten opnaaien en zich afreageerden door een bal het publiek in te jagen; het zal wel niet worden goedgekeurd maar ik vond het schitterend, van zowel speler als publiek.

5 september 2019 om 02:43

Precies. Berghuis wordt vaak op dat soort dingen afgerekend, maar ik zou graag zien dat iedereen bij Feyenoord zijn passie had. Pelle die tegen Jan Joost zegt dat hij een Ajax face heeft, dat vond ik ook schitterend

Was absoluut een goede spits geweest voor dit Feyenoord. Door zijn zenuwaandoening heeft hij nooit zijn belofte kunnen inlossen, maar desondanks heeft hij toch een keer dan aardig niveau gehaald. Dat is op zich al een prestatie, wetende dat het zelfs nog maar de vraag was of hij überhaupt ooit nog zou kunnen voetballen.

Op dat ene jaartje Feyenoord na heeft deze gozer nergens meer dubbele cijfers gepresenteerd.. ondertussen staat de kilometer teller al aardig hoger maar begrijp de club wel.

1x scouten en dan 2x aantrekken.

Ik snap eigenlijk niet dat clubs en spelers er niet voor kiezen om de transferwindow te omzeilen met een simpele truc (oke, het komt aan op goed vertrouwen en dat is in de voetbalwereld nog wel eens lastig). Oude club club ontbindt contract met speler en speler is transfervrij. Speler gaat voor 1 jaar naar nieuwe club. Aan het einde van het seizoen tekent speler weer een contract bij oude club voor de duur van het contract dat hij had. Dan lijkt het net een huurovereenkomst. Er is dan vast ook wel een manier om geld van nieuwe club naar oude club te krijgen, als zijnde een soort huurbedrag.

5 september 2019 om 09:50

Omdat geldstromen altijd gecontroleerd worden, zowel uitgaande als inkomende zal dit niet gaan.

Guidetti speelde in 2006 ook al kort bij Feyenoord. Ik weet verder niet wat er gebeurd is na zn overstap naar Atletico Madrid. Misschien had ie in Zweden bij zn belegde broodjesfabriek moeten blijven, die is overgenomen door Unilever.

Guidetti blijft een van de belangrijkste spelers in de geschiedenis van Feyenoord. Daarnaast ook een van mijn favoriete speler van de afgelopen 30 jaar.
Feyenoord was sterven na dood onder Mario Been. Wij waren troosteloos in de middenmoot geëindigd en werden door PSV met 10-0 afgedroogd. Toen kwam Guidettit die zomer en sprak gelijk over een titel. Die branie die flair het gaf Feyenoord weer kleur op de wangen en ons als supporters weer hoop. Wij werden dat jaar 2e dankzij deze man.

5 september 2019 om 07:24

Sterker nog, ik ben er van overtuigd dat, als Guidetti niet zou zijn weggevallen, we eerste zouden zijn geworden. Maar goed, als telt niet... Desalniettemin denk ik dat het geen goed idee is om hem weer op te halen. Het afbreukrisico is te groot. Hij is nu een held en dat gaat ie nooit meer kunnen evenaren.

Als pinchhitter lijkt het me een perfecte oplossing. Ik begreep dat Jorgensen snel weer fit is dus dan zal hij weer spelen. Narsingh is geen goede oplossing vind ik, de spits positie lijkt voor hem erg onwennig.

Het lijkt me stiekem ook wel weer heel leuk om Guidetti terug te zien.

Wees maar blij dat het niet gelukt is Guidetti terug te halen naar de Kuip. Heeft in de afgelopen twee jaar maar weinig hele wedstrijden gespeeld en het vizier stond in de minuten die hij speelde zeker niet scherp. Had aan alle verwachten niet meer kunnen voldoen. Zijn carrière is wat dat betreft jammerlijk genoeg snel afgelopen.

'volgens mij'. Zo kan ik ook journalist worden.

Guidetti had wat mij betreft wel mogen komen. Een spits had sowieso moeten komen en Guidetti is ook nog eens iemand die het elftal mentaal op sleeptouw kan nemen. Voetballend kan hij prima mee, aannemende dat hij dat niet verleerd is. Maar goed, we missen dit seizoen dusdanig zwaar een spits dat op dit moment iedere spits ook een versterking zou zijn.

5 september 2019 om 09:58

Onze held van weleer kan beter op deze manier in onze herinnering blijven dan terug keren en als mislukking op ons netvlies staan. Als je zijn afgelopen seizoenen bekijkt is hij na Feyenoord gewoon mislukt. En om die reden sta ik er anders tegenover als jij (of andere supporters onder ons). Dat we een spits missen naast de blessure gevoelige Jorgi is duidelijk. Maar Gudetti had imo de oplossing niet geweest.

Was een mooi seizoen dat-ie had bij Feyenoord, maar ik vind het desondanks maar een irritant mannetje. Maar ja, we hadden hem er wel bij kunnen hebben. Al is het maar om Ajacieden op voetbalzone op te naaien elke keer als-ie iets tweet.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren