Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Real Madrid onderneemt actie en biedt jaarsalaris van 40 miljoen’

Laatste update:

Neymar ligt nog tot medio 2022 vast bij Paris Saint-Germain, maar de kans lijkt klein dat hij deze verbintenis uit gaat dienen. De Braziliaan heeft de afgelopen maanden duidelijk laten blijken uit Parijs te willen vertrekken en hij heeft zijn club naar verluidt medegedeeld zondagavond niet in actie te willen komen als PSG het seizoen in de Ligue 1 opent met een thuiswedstrijd tegen Nîmes Olympique.

De superster is al wekenlang onderwerp van gesprek en Neymar siert ook zaterdag de voorpagina’s van de grote Spaanse sportkranten AS, Marca en Sport. Waar Barcelona in eerste instantie nog als meest waarschijnlijke bestemming voor de dribbelaar gold, heeft aartsrivaal Real Madrid zich volgens de berichtgeving echter ook nadrukkelijk in de strijd gemengd. Nadat er eerder deze week al werd gesproken over een bod van 120 miljoen euro plus Luka Modric, die overigens niet mee zou willen werken aan een vertrek, heeft voorzitter Florentino Pérez Neymar zelf naar verluidt ook een grote salarisaanbieding gedaan.

De aanvaller zou volgens Sport in het Santiago Bernabéu veertig miljoen op jaarbasis kunnen gaan verdienen, waardoor hij na zijn voormalige ploeggenoot Lionel Messi de bestbetaalde voetballer ter wereld kan worden. De sportkrant voegt echter toe dat Neymar deze aanbieding, tot onbegrip van Pérez, niet meteen heeft geaccepteerd. De vleugelspits zou zijn opties tot op het laatste moment open willen houden om een vertrek uit het Parc des Princes te garanderen en wil daarom nog niet kiezen tussen de Koninklijke en Barcelona. In tegenstelling tot een aantal weken geleden, toen hij alleen terug wilde keren naar het Camp Nou, zou hij een dienstverband in Madrid nu echter wel serieus overwegen.

Barcelona-verdediger Gerard Piqué sprak zich onlangs nog uit over een rentree van Neymar.

AS weet hieraan toe te voegen dat PSG hem het liefst aan Real Madrid wil verkopen. De Parijzenaren onderhouden een goede relatie met los Blancos, terwijl de verstandhouding met Barcelona door de krant wordt omschreven als ‘kapot’. PSG zou de Catalanen zelfs verantwoordelijk houden voor de ontstane situatie rond Neymar, die zich volgens de Fransen het hoofd op hol heeft laten brengen door zijn voormalige werkgever. Technisch directeur Leonardo heeft daarom het standpunt ingenomen dat de aanvaller alleen terug mag naar Barça voor de 222 miljoen die twee jaar geleden overgemaakt werd richting de kampioen van Spanje.

Real Madrid kan hem echter tegen gunstigere voorwaarden overnemen en zelfs een huuroptie voor een jaar is naar verluidt bespreekbaar. Voor PSG zou een dergelijke constructie goed uit kunnen pakken omdat Neymar zich dan in de kijker kan spelen en volgend jaar een hoger bedrag op zou kunnen leveren, terwijl Real Madrid minder risico loopt en Neymar de kans krijgt om terug te keren naar Spanje, ‘waar hij gelukkig was’. Eerdere berichten uit Spanje wezen er overigens op dat een overstap van Neymar naar Real Madrid waarschijnlijk betekent dat de interesse in Ajax-middenvelder Donny van de Beek op een laag pitje wordt gezet.

Waar denk jij dat Neymar na deze zomer speelt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dit gaat nergens meer over

10 augustus 2019 om 11:39

Precies. Grenzen zijn al lang overschreden. Tijd om de regels scherp te stellen.

10 augustus 2019 om 11:58

Nou dan zou ik als Donny minimaal 30 per jaar vragen

10 augustus 2019 om 12:10

Van De Beek heeft natuurlijk ook de prestaties en de kwaliteiten om 30 miljoen euro per jaar te vragen...

10 augustus 2019 om 12:50

Hij staat wel steviger op zijn benen dan Neymar.

13 augustus 2019 om 12:17

30 milj. P jaar voor donny ???

10 augustus 2019 om 13:56

En dan klagen over Bale zijn salaris.

Als hij nu ook vijanden wilt maken binnen de kleedkamer van Barca moet hij vooral naar Real Madrid gaan

10 augustus 2019 om 10:39

Dat zal niet alleen in de kleedkamer van Barca zijn, is een inschatting die ik wel durf te maken.

10 augustus 2019 om 11:29

Vandaar "als hij nu OOK vijanden", Suarez en Messi zijn goed bevriend met Neymar. Die moet hij dan bereid zijn kwijt te raken

10 augustus 2019 om 11:53

Dat zou erg kinderachtig zijn van Messi en Suarez dan..

10 augustus 2019 om 11:59

Mwah, had een artikel gelezen waarin stond dat Neymar contact had met Messi en hem vertelde dat hij terug wilde naar Barca. Als je dan uiteindelijk naar de aartsrivaal gaat dan geef ik Messi groot gelijk, niks kinderachtigs aan.

10 augustus 2019 om 11:59

Of dat artikel legit is overigens, geen idee

10 augustus 2019 om 12:53

Apart, als Barca niet met een juist aanbod komt moet hij dus blijven bij een club waar hij niet gelukkig is.

10 augustus 2019 om 13:02

Wie zegt dat behalve jij nu?

10 augustus 2019 om 13:27

Ik vind het raar dat je zo denkt. Ik heb je reacties hier onder ook gelezen. Ik ben geen fan van deze speler maar vind dat je ieders keuze moet respecteren. Kan Neymar het onder bouwen en gaat er serieus over in gesprek met Messi zowel Suarez. Dan kunnen ze buiten het veld nog gewoon vriendschappelijk contact hebben.

10 augustus 2019 om 13:45

Tjah, als een 'goede' vriend je verteld terug te willen naar de club waar het allemaal begon en dan uiteindelijk naar de aartsrivaal vertrekt..Dan ben je in mijn ogen geen vriend. Wees dan gewoon eerlijk.

10 augustus 2019 om 10:45

Hij zou niet de eerste zijn die voor beide clubs uitkomt.

10 augustus 2019 om 11:32

Dat wist ik niet, bedankt

10 augustus 2019 om 11:44

Steeck03

Maar gegarandeerd meteen de meest gehate, Ronaldo werd destijds niets verweten, maar Neymar heeft zich bijna onmogelijk gemaakt bij Barcelona en kan dat alleen erger maken door naar Real te gaan, hij zal meer als Luis Figo worden bekeken, maar dan maal twee

10 augustus 2019 om 11:48

En met social media in deze tijd...

10 augustus 2019 om 11:55

Dat haten is toch echt het probleem van de (volwassen) mensen die zich op dusdanig niveau drukmaken om de sportieve/professionele keuzes van een ander, niet t probleem van neymar. Maakten mensen zich maar zo druk over dingen die er echt toe doen..

10 augustus 2019 om 12:02

Als hij voor real speelt zal hij ook niet in de kleedkamer van Barcelona hoeven te zijn.

10 augustus 2019 om 12:04

Gaat niet de kleedkamer, gaat om de mensen die daar zitten. Die zullen hem scheef gaan aankijken. Of het hem wat zal deren? We zullen het zien

10 augustus 2019 om 12:22

So what . Heeft ie toch geen reet mee te maken als hij bij Real speelt?

10 augustus 2019 om 12:40

Laat maar zitren Pprins.

Ik zou hier alsnog niet te veel van geloven maar op het moment dat Bale en James vertrekken voor mooie bedragen kan er echt nog wel wat gebeuren. Maar Neymar lijkt me niet mogelijk en volgens mij zit Zidane er niet helemaal op te wachten. Een middenvelder heeft de prioriteit en volgend seizoen dan maar aankloppen bij Pogba en Mbappe lijkt me. Zidane gaat die Fransmannen echt wel naar Madrid toe halen!

10 augustus 2019 om 10:40

Ik zie Mbappe echt niet vertrekken. Die ligt tot 2022 vast en PSG heeft het geld echt niet nodig. Die houden Mbappe gewoon aan zijn contract.

10 augustus 2019 om 11:33

Busta/ dat ''houden aan zijn contract'' wordt steeds moeilijker voor clubs. Daarnaast heeft Mbappe al aangegeven dat hij hoe dan ook geen nieuw contract gaat tekenen in Parijs, dus als PSG nog goed wil verdienen aan hem zullen ze volgend jaar of uiterlijk het jaar erop zaken moeten doen met Real Madrid. Ik zie Mbappe zo graag komen, en dat moet ook gebeuren zolang Zidane bij ons zit, want die heeft de aantrekkingskracht en het respect van zo een jonge gozer al! Vorig jaar kocht Real Madrid : Odriozola, Courtois, Vinicius, Lunin, en Brahim. Dit seizoen hebben ze al Hazard, Mendy, Militao, Jovic, en Rodrygo gekocht. De squad is nu diep genoeg, dus volgend jaar verwacht ik alleen nog grote aankopen!

10 augustus 2019 om 11:44

Dat hebben voetballers wel vaker gezegd natuurlijk. We gaan het zien. Ik heb tot nu toe nog geen sterren makkelijk zien vertrekken bij PSG maar eens moet de eerste keer zijn natuurlijk.

10 augustus 2019 om 11:45

Heeft Mbappe dat gezegd? Dat hij sowieso geen nieuw contract gaat tekenen bij PSG? En die leeft atm niet op oorlogsvoet met PSG?

10 augustus 2019 om 12:04

Alex

In mei j.l schijnt Mbappe dat gezegd te hebben. Te weinig verantwoordelijkheden etc.

10 augustus 2019 om 11:18

Ge vergeet wel even dat, als hij dit seizoen geen resultaten haalt, hij er volgend seizoen, waarschijnlijk zelfs met kerstmis al, er niet meer aan het roer zal staan.

10 augustus 2019 om 11:28

Eyvie/ Ge vergeet helemaal niets.. als er iemand iets vergeet dan ben jij het wel. Zidane won in zijn 2,5 jaar tijd bij Real Madrid maar liefst 3 UCL bekers, daar bouw je echt wel krediet mee op bij mensen zoals Florentino Perez, vandaar dat hij Zidane ook terug heeft gehaald. Probeer niet zo minachtend over Zidane en Real Madrid te praten aub want de relatie tussen die twee is nog zoeter dan aardbeien. Volgens jouw woorden is Zidane al rijp voor de slacht voordat er ook maar één wedstrijd gespeeld is. Stop met leven in het verleden! Dit is het nieuwe Real Madrid, helaas zonder Ronaldo maar met de baas Zidane op zijn eigen vertrouwde plekje.

10 augustus 2019 om 11:46

InsideRMadrid

Zoetheid slaat nergens sneller om in bitterheid dan in het voetbal, onthoud dat goed, er zijn al betere relaties kapotgegaan in dit spelletje.

10 augustus 2019 om 12:15

Della/ mooie quote! Maar al wordt Zidane 14e in Laliga en wordt hij 4e in de CL groepsfase, de vreugde die hij de Madridistas de afgelopen jaren gegeven heeft zullen we nooit meer vergeten!

10 augustus 2019 om 12:20

Ja hij heeft veel prijzen gewonnen, maar Alex heeft gelijk. Ook Zidane heeft een houdbaarheidsdatum. Als hij in December niet in de top 5 staat of groepswinst in de CL heeft, zal hij gewoon op straat worden gezet. De voetballerij is keihard. En vooral meneer Perez

10 augustus 2019 om 12:47

AC/ wrong! Zidane is pas kei hard. Precies een jaar geleden wilde Perez nog Zidane tegen de muur drukken door zelf de transfers in handen te nemen, toen nam Zidane keurig netjes afscheid, als een koning, die net drie Cl's gewonnen had. Real Madrid is het huis van Zidane, op straat gezet worden is minachtend. Ga er maar eerder vanuit dat Zidane meerdere periodes als trainer van Real Madrid zal fungeren, zoals ook Del Bosque en Molowny hebben gedaan, en zelf Leo Beenhakker een beetje gedaan heeft!

10 augustus 2019 om 12:59

Maar al wordt Zidane 14e in Laliga en wordt hij 4e in de CL groepsfase, de vreugde die hij de Madridistas de afgelopen jaren gegeven heeft zullen we nooit meer vergeten!

Dat mag dan misschien zo zijn bij een groep supporters maar zo werkt dat natuurlijk niet bij Perez. Als Real de resultaten behaalt die jij omschrijft dan haalt Zidane het einde van het seizoen niet.

10 augustus 2019 om 17:57

Ik iets vergeten? Gij ziet niet dat Zidane een nul is als het op taktiek aankomt? Hij heeft 3 CL gewonnen? Die had ik ook gewonnen als ik zo een uitgebalanceerde kern, met allemaal spelers net in hun beste jaren, en vooral met een zekere CR7 erbij, ter beschikking had gehad. Nu komt hij terug, eist nieuwe spelers, maar buiten Hazard gaat geen enkele nieuweling basis staan. Misschien nog Militao, maar meer ook niet. Spelers die ooit een klein probleempje hebben gehad met zijne zoon, die mogen vertrekken. Anderen passen zogezegd niet in zijn systeem, zoals o.a James. Zijn systeem? Welk systeem? Stopt met Zidane zo op te hemelen. Geweldige speler geweest, maar geen goeie trainer. En of ge het nu wilt of niet, als ze in oktober of november 10 punten achterstaan, ligt hij buiten.

10 augustus 2019 om 12:00

Ja. Kan natuurlijk gewoon bullshit vd media zijn. Waarom zou je de linker voorhoede speler neymar halen als je de linker voorhoede speler hazard net gekocht hebt voor in totaal 180 miljoen

10 augustus 2019 om 12:08

Dan nog geen logische aankoop. Real Madrid haalt Neymar omdat het Neymar is, niet omdat ze hem per se nodig hebben.

10 augustus 2019 om 12:10

Gaan we nu weer onder iedere reactie lezen dat hij als CAM kan spelen en als bewijs we maar naar Youtube moeten gaan omdat hij een paar keer op die positie gespeeld heeft?

10 augustus 2019 om 12:49

One Love / exact, ze hebben net een linksbuiten gekocht.

Helemaal knettergek geworden in Madrid. Bale, Hazard, Assensio, Diaz, Jovic, Benzema, Vázquez, Vinicius, en nog een aantal (dure) aanvallers waaronder dat Braziliaanse talent. En dan nog Neymar willen.. mits dit waar is. Wat een paniek zou dat zijn.

10 augustus 2019 om 10:39

Diaz Jovic en Benz zijn centrumspitsen. Asensio ligt de komende 9-12 maanden eruit. Dus de flanken zijn helemaal niet zo druk bezet bij Real. Ook als je bedenkt dat Zidane begint in te zien dat Vasquez gewoon het niveau niet heeft. Ik zou het eerder paniek vinden als Barca Neymar haalt.

10 augustus 2019 om 10:42

Wie is Assensio? Ik weet wel wie Asensio is en die komt het hele jaar niet in actie. Diaz zal wel verkocht of verhuurd worden. Vazquez? Lol, die is nog slechter dan Tadic. Vinicius moet nog veel leren. Bale komt niet meer in actie onder Zidane. Rodrygo gaat eerst beginnen bij Castilla. Dus dan heb je alleen nog Jovic, Hazard en Benzema over.

Het is best logisch, dat Perez vol voor Neymar gaat. Bedoel, als de kans daar is, waarom niet? Alleen, moet je het wel willen. Moet je het wel willen om Neymar naar Madrid te halen, terwijl die kerel het allerliefst in Barcelona zit? Als je het mij vraagt, zou ik een jaar wachten en juist vol voor Mbappe gaan. Mbappe is de toekomst.

Stel dat Neymar naar Barca gaat. Dan kan je de La Liga en Copa alvast geven aan Barca.

10 augustus 2019 om 10:55

Wacht, hij schrijft Asensio met 2 S en daar zit je moeilijk om te doen.
Kan het nog triester... 😂

10 augustus 2019 om 10:57

Ja doe maar lekker kleinerend over Tadic met je “lol Tadic is zelfs beter”. Volgens mij bid je dag en nacht dat je niet tegenover hem staat na vorig jaar.

10 augustus 2019 om 10:57

Ja doe maar lekker kleinerend over Tadic met je “lol Tadic is zelfs beter”. Volgens mij bid je dag en nacht dat je niet tegenover hem staat na vorig jaar.

10 augustus 2019 om 10:59

Hij spelt het met dubbel s als een eerbetoon aan zijn vertoonde spel afgelopen seizoen.

10 augustus 2019 om 11:01

Hoe doe ik kleinerend over Tadic? Het is toch waar dat Tadic beter is dan Vazquez. Of zeg ik iets raars? Ik geef juist een compliment en Tadic was inderdaad erg goed in de tweeluik tegen Madrid. En ik bid dag en nacht dat ik hem niet tegenover hem sta na vorig jaar? Gelukkg niet.

10 augustus 2019 om 11:02

Ah dat is hem. Dan begrijp ik het.

10 augustus 2019 om 11:24

Je zegt 'zelfs'. Dat is geen compliment en dat weet je best. Je PSV-deel kun je blijkbaar niet loslaten in de post. Tikje sneu.

10 augustus 2019 om 11:48

Real Madrid

Je zegt, zelfs beter, dan impliceer je direct dat Tadic niet zo heel goed is. En dat weet je zelf donders goed.

10 augustus 2019 om 12:20

Hij lacht met Assensio en typt vervolgens 'de tweeluik'.

Real zou zomaar kunnen gebeuren door de houding van PSG. Die hebben zo'n hekel aan Barca dat ze Neymar geloof ik nog liever op de tribune laten rotten dan verhuren of verkopen tegen een te lage prijs aan Barca. Die Arabieren willen laten zien wie de baas is zoals wel vaker. Ben in ieder geval benieuwd. Zie Neymar nog best met pijn in zijn hart(maar niet in zijn portemonnee natuurlijk) voor Real kiezen omdat hij gewoon wil spelen. Heb namelijk wel echt het idee dat hij het liefste gewoon terug wil naar Barca maar dat dit niet haalbaar lijkt.

10 augustus 2019 om 12:45

Ik zou het sowieso mooi vinden als PSG Neymar gewoon een jaar op de tribune zet. PSG heeft een godsvermogen voor hem betaald, hem een verschrikkelijk hoog salaris gegeven en hij is daar de grote ster. De manier waarop Neymar die club behandelt is echt schandalig. Het zou een mooi statement zijn naar alle diva's binnen het voetbal om hem weg te laten rotten op de tribune. PSG heeft geld zat dus ze kunnen het zich nog veroorloven ook. Van de kant van Real begrijp ik het trouwens totaal niet, die hebben net Hazard gehaald voor dezelfde positie.

Wat word die Neymar toch gehyped door iedereen overal. Wat heeft die gozer nou gepresteerd? Misschien moet Real eerst is een goed middenveld creëren.

10 augustus 2019 om 10:42

Wat heeft die gozer gepresteerd? Hoelang kijk jij al naar voetbal?

10 augustus 2019 om 10:58

Ha ik kijk heel lang voetbal en inderdaad wat heeft hij nu echt gepresteerd ? Ik zie alleen maar dat hij lijd aan vallende ziekte en dat dat nog lang niet het niveau heeft van een Ronaldo of een Messie die het als jaren laten zien .

10 augustus 2019 om 10:43

Mee eens. Een nietsnut. Ik zou me voor hem schamen als ik bij hem in een team zou zitten.

10 augustus 2019 om 10:58

Bullshit jij wilt hem alleen niet omdat het zo'n vervelend mannetje is. Maar als real weer de beste van de wereld wil worden dan moeten ze volop azen op dit soort spelers. Ronaldo en Messi worden ook een stukje ouder en gaan over een paar jaar flink aftakelen. Dan zijn neymar en mbappe gewoon de beste spelers die er zijn.

10 augustus 2019 om 10:48

Santos 103 (54 goals).

Barca 123 (68 goals).

PSG 33 (32 goals).


Brazilië 92 (59 goals).

Daarnaast veel snelheid, een techniek waar je u tegen zegt en een vrachtwagen vol aan passeerbewegingen. Moet ik nog even doorgaan?

10 augustus 2019 om 10:52

Ja ga ook even alsjeblieft door met ook al zijn nadelen. Dan wordt je lijstje namelijk heel lang.

Mijn mening over Pogba en Neymar zijn hetzelfde: paradepaardjes die denken dat ze de beste ooit ter wereld zijn en houden zich meer bezig met nevenactiviteiten zowel binnen -als buiten het veld. Ze doen alsof ze Hollywoodsterren zijn ipv sporters. Zulke Pipo's hoef ik niet in het witte shirt te zien. Geef mij dan maar een Eriksen of Donny. Nuchter, normaal en leven 100% voor de sport.

10 augustus 2019 om 11:00

Maar dat was de vraag niet Professor. De vraag was “wat heeft hij nou gepresteerd?” Of moeten we elke keer alle andere zaken erbij halen als het om kwaliteit of prestaties gaat? Want kwaliteit heeft ie en gepresteerd ook.

10 augustus 2019 om 11:12

Wat Isco24 zegt. Daarnaast heeft Neymar bij alle clubs en bij Brazilië aantoonbaar beter gepresteerd dan Pogba. Pogba ben ik met je eens dat hij gehyped is. Neymar daarentegen is, ondanks alle randzaken en het feit dat hij een kwal is, nog steeds 1 van de beste spelers van de wereld. Ook volgens de statistieken.

10 augustus 2019 om 12:10

Dit zijn inderdaad toch wel
Mooie cijfers voor een buitenspeler . Bij Barca vormde hij toch wel eenooi trio met Messi en Suarez . Een heel
Naar mannetje , maar voetballen kan hij wel ; als hij fit is. Het niveau van Messi en Ronaldo is echter nog wel een stuk hoger .

10 augustus 2019 om 13:37

Puur naar kwaliteit gekeken zou Neymar top 5 zijn (op gepaste afstand van de top 2). Helaas laat Neymar het vaak afweten en verpest hij het door zijn vaak infantiele gedrag.

Hij heeft inderdaad uitstekend gepresteerd bij Barca en Brazilie. Dat laat zijn talent zien.
Maar santos en psg voegen niets toe. Santos is niveau eredivisie en psg heeft een sterrenteam in een competitie van verder nederlands niveau. Dus dat hij bij die twee veel scoort zegt erg weinig.

10 augustus 2019 om 10:56

Ik denk dat jij is wat meer voetbal moet gaan kijken vriend.....

10 augustus 2019 om 10:57

Heb je onze Givenchy weer.
Jij wilt je wel bij elke topic laten gelden dat je Neymar overschat vindt.
Misschien toch onder die steen vandaan komen maat.
Ik heb persoonlijk niks met het gedrag van Neymar, maar zijn voetbalkwaliteiten staan verre van ter discussie.

10 augustus 2019 om 16:38

AlifuruFR. Wat bedoel je precies? Kan me niet heugen dat ik ooit iets over Neymar geschreven heb. Laat ik voorop stellen dat het iemand is die fantastisch kan voetballen. Maar waarom moet hij salariseisen stellen die in de buurt komen van Messi? Daarom vraag ik: wat heeft hij nou gepresteerd. Hij is gewoon niet zo belangrijk voor een team als men denkt. Daarnaast is het ook gewoon een misselijkmakend mannetje die iedereen kaarten aan naait. Sympathieke gozer? Nee zeker niet niet. Goede voetballer? Ja, geweldig. Salarisnorm Messi? Next topic please.

11 augustus 2019 om 10:37

Dan verwar ik je met iemand anders betreft reacties over Neymar, excuses.

Maar dan nog praat je een hoop onzin met Wat is hij gehyped, wat heeft hij nou gepresteerd.

Zoals ik aangaf, persoonlijk heb ik niks met dat gedrag van Neymar.
Maar zijn kwaliteiten staan buiten kijf.

10 augustus 2019 om 12:11

Givenchy

Club: 378 wedstrijden, 226 goals, 140 assists.

Brazilië: 97 wedstrijden, 60 goals, 40 assists.

Teamprijzen: 1 x CL, 2 x La Liga, 3x Copa del Rey, 1 x Spaanse super cup, 2x Ligue 1, 1 x Coupe de France, 1 x Franse leaugue cup, 2 x fifa club world cup, 1 x Braziliaanse beker, 1 x Copa Libertadores, 1 x Confederations cup, 1 x copa Sudamericana, 1 x onder 20 zuid Amerikaans kampioen, 1 x Uefa super cup, 2 x Franse super cup, gouden medaille OS Brazilië.

Persoonlijk: 1 x topscorer CL, 1 x topscorer CopaLibertadores.

En dan hebben we zijn zieke skills op snelheid, en spel makers kwaliteiten nog niet meegerekend.

Neymar heeft op zijn 27 meer gescoord in minder wedstrijden dan C Ronaldo op zijn 27, meer assists gegeven, 19 tegenover 10 prijzen gewonnen, maar nog geen ballon do'r gewonnen.

Ronaldo 532 wedstrijden, 272 goals, 107 assists, 10 prijzen.

Neymar : 469 Wedstrijden, 283 goals,178 assists, 19 prijzen.

Moet wel gezegd dat ik Neymar op dit niveau zie blijven hangen, waar Ronaldo na zijn 27 alleen maar beter en beter geworden is.

10 augustus 2019 om 16:46

Als je gaat kijken naar prijzen en doelpunten hoort Suarez dus nog meer te verdienen. Die lijsten zijn leuk, maar wat zegt dat? Suarez 600 wedstrijden 400 goals. Gaat er ook om dat Messi al zijn hele leven de man is op het allerhoogste niveau bij Barcelona en Neymar het in Brazilië en met alle respect Frankrijk laat zien. In Spanje heeft hij alle geluk van de wereld dat hij met Messi heeft mogen samenspelen.

10 augustus 2019 om 19:36

Aah het kwam bij barca door Messi. Bedankt voor de verheldering. Vandaar dat Coutinho en Dembele nu ook zo ontieglijk veel scoren en Messi er van droomt dat Neymar terug komt.

Er wordt hier wel eens onderling gegrapt dat sommigen denken dat het allemaal hetzelfde is als een (computer) spelletje. Maar dat gevoel krijg ik nu ook bij Neymar en Perez. Neymar heeft met zijn volle verstand een contract getekend voor bizar veel geld bij PSG. En als het niet zo bevalt denkt meneer zo maar even weg te kunnen. En Perez denkt dat hij willekeurig spelers in deals kan betrekken die daar helemaal geen trek in hebben.
Uiteindelijk had Neymar zelf kunnen bedenken dat als hij voor zo'n belachelijk bedrag wordt aangetrokken een logisch gevolg is dat hij niet snel zal verkassen. Als ik hem was zou ik nog even flink aan zijn Franse huiswerk gaan...

Perez gaat dus all in voor Neymar.

Tja, moet je het wel willen dit? Een speler, die het allerliefst in Barcelona zit, en ook meteen het vliegtuig pakt richting Barca als PSG en Barca eruit komen. Ik snap dat Perez hier all in gaat voor Neymar. Bedoel, je praat wel over een top 3 speler van de wereld. Alleen moet je het echt wel willen? Als je het mij vraagt, zou ik een jaar wachten en vol voor Mbappe gaan. Mbappe is namelijk de toekomst. Verder mag Perez ook wel wat doen aan het middenveld. Die is zo dun bezet. Twee blessure's, en je bent meteen de klos.

Beetje een vage transferzomer ook. Tot nu toe alleen maar 1 speler gehaald voor de basis. De rest voor de bank of spelers die bij Castilla gaan beginnen.

10 augustus 2019 om 12:12

Ja ach denk dat het met die liefde voor Barca nogal meevalt hoor. En bij het publiek is ook alles vergeten als hij er de eerste weken een aantsl inknalt

Na Messi best betaalde speler ter wereld? Dan zou deze 40 miljoen euro netto zijn en is het zelfs een salarisverhoging om naar Real te gaan. Lijkt me niet dat Real zoveel zou moeten bieden om Neymar te overtuigen.

Pfoe, 40 miljoen.. ben benieuwd of dit doorgaat en of er een kern van waarheid in de berichtgeving zit, maar ik heb nog steeds mijn twijfels over deze eventuele transfer. De flanken zijn niet erg goed bezet, mede door Asensio die er jammer genoeg het hele jaar uitligt. Vasquez is geen basismateriaal en Rodrygo begint in het tweede elftal. Ik persoonlijk zou wachten op Mbappé, maar Flo is een groot Neymar liefhebber dus ik kan me er wel iets bij voorstellen. Vraag me wel af hoe de kleedkamer hierin staat. We shall see..

Lekker motiverend voor Modric dit... not! Ajax haal Modric maar op nu :-)

Maar Madrid lekker Neymar kopen en veel geld spenderen, Ajax hopelijk dan nog een jaartje kunnen genieten van Sonny.

10 augustus 2019 om 12:14

Met 100 miljoen erbij voor Donny

Hoop dat het doorgaat , kan me niet voorstellen dat er dan nog financieele ruimte is voor vd beek, laat staan dat vd beek uberhaupt nog wil als ook Neymar er staat , en de hierarchie nog veel lager voor hem uit zal vallen.


Ziyech en neres bijgetekend, misschien gaat ie nu ook nadenken.



On topic :

Neymar in real zou wel een enorm sterk elftal maken van real met hazard erbij. En Neymar hoort ook in de primera division. Ben benieuwd

Nee ga nou niet alles op alles zetten voor neymar. Ga dan voor mbappe

Gaat echt nergens meer over die bedragen en salarissen in het voetbal...

10 augustus 2019 om 11:49

Get used to iT But stay out of it

Ik hoop dat deze transfer er niet komt. Neymar met zijn 'maniertjes'. Laar hem maar bij Psg. Ik zie liever Mbappe zien komen.

10 augustus 2019 om 17:16

Dan hoop ik dat het volgende zomer zover is.

Veel topclubs waaronder Real Madrid zijn sowieso de weg kwijt. De laatste keer dat ze hun selecties moeten vernieuwen was de markt nog redelijk onder controle en waren topspelers makkelijker te binden. Tegenwoordig betaal je voor een potentiele topspeler al zo'n 100 miljoen euro en haal je (buiten uitzonderingen) voor 25 miljoen euro niet eens meer een speler die de bank warm mag houden bij dat soort clubs.

Bayern heeft nog steeds de arrogantie door te denken dat ze wegkomen met een erg gematigd uitgavepatroon, terwijl Real Madrid inmiddels zo in paniek is dat ze van plan zijn een astronomisch hoog bedrag uit te geven voor een speler (neymar) die ze helemaal niet nodig hebben. Die weten helemaal niet (meer) hoe je een gebalanceerde ploeg samenstelt.

10 augustus 2019 om 12:48

Klopt sirius, daarom vestig ik de hoop op het Nederlandse voetbal (en word ik uitgelachen op verjaardagen als we het over voetbal hebben) die zeepbel van grote clubs knapt vanzelf. Zoals jij aangeeft is het. Het lijkt steeds lastiger te worden voor de absolute top om meerdere spelers te kopen, daar waar Nederland nog steeds als opleidingsland fungeert. Nu zie je ook dat het mogelijk is om die "opgeleide" of "vroeg gescout en belangrijke spelers" langer te binden (tadic en Ziyech) maar ook Neres.

Ik hoop oprecht dat Psv en Feyenoord ook op dat niveau komen , en zoals vanouds ook Fc Twente in mindere mate en dat "we" weer een rol spelen waar het om voetbal gaat en niet om koopkracht.

10 augustus 2019 om 13:51

We zitten inmiddels in de tijd dat spelers veel te duur worden voor Europese topclubs, maar uit wanhoop halen ze die spelers toch weer voor enorme bedragen. Indirect komt dat geld ook weer in de kas van Nederlandse clubs als ze weer eens een speler verkopen.

Je ziet nu al dat Ajax en AZ exponentieel groeien op financieel gebied en ook PSV maakt daar eindelijk weer stappen in. Feyenoord moet het allemaal nog op de rit krijgen en houden en het is te hopen dat de subtop weer breed word waardoor de competitie sterker is.

Echter denk ik niet dat de zeepbel knapt. Geld zal er altijd in overvloed zijn binnen de voetballerij en bovendien hebben we met de Uefa en de Fifa twee organisaties die geld als belangrijkste drijfveer in plaats van het 'iets bijdragen aan de sport'. Dat zorgt er alleen wel voor dat Nederland daar optimaal van moet profiteren door hard te zijn in onderhandelingen en een beleid uitstippelen waardoor je financieel kan blijven groeien.

Dat jullie er zo druk mee kunnen zijn, pfff, door dit soort gebeuren en figuren wordt voetbal bbb meer een ziekte dan vermaak.

Uiteindelijk gaat Neymar naar Barcelona en Mbappe naar Real, of dan dit jaar is of volgend jaar. Paris SG zal dan wel voor Franse toppers als Pogba, Kante, Griezman, O. Dembele, Martial (als hij een topseizoen speelt) gaan. Verder heb je met Cavani, Draxler, Di Maria nog prima opties achter de hand.

Neymar gaat nergens heen, de clubs gaat nooit zoveel geld neertellen voor hem.

Je ziet overal demonstraties/protesten tegen allerlei soorten misstanden maar vreemd genoeg niet tegenover dit soort misstanden van belachelijke salarissen en transfersommen dat er in het voetbal wordt betaald.

De grootste vers van real is dat Neymar effectief naar Barcelone. Real zit qua ploeg nog in een constructie fase en ze waren al vorig jaar niet opgewassen tegen Barça en met Griezmann gaat nog Barça nog machtiger zijn en met een Neymar pfff dat wordt gewoon een FIFA game ploeg en dat gaat pijn doen in la liga. En we weten dat Perez Neymar van allang wilt hij ziet zijn kans en gaat ervoor. Dit zou nog een impuls geven aan Neymar en met Benz en Hazard van voor dit kan pijn doen voor verdedigers

Prima jaarsalaris 🤣🙈 als dit waar is maakt het de kans groter dat Donny nog een seizoen bij Ajax blijft 👌🏽

Er staat dat hij niet in actie wilt komen. Maar is hij niet geschorst?

Nou Ajax doe eens gek, bied 75 miljoen op Modric en geef hem een dik salaris of tekengeld.

Dus Real gaat Neymar halen en Mbappe? (ps Mbappe niet nu maar hij zal komen mark my words).
Ik zag ney leuk trainen met psg hij blijft daar. Ik zie hem nog eerder naar Barca gaan als hij dan toch weggaat.
Waarom zou Real zoveel geld uitgeven aan hem dan hebben ze al grootverdieners op dit moment als Bale en Hazard en dan vergeet ik er voor het gemak nog een paar.
Dat is toch bijna onmogelijk voor Real ? Ook al hebben ze geld maar dat wordt een beetje te veel van het goede.
Ik zou het iniedergeval geen goed idee vinden als Real hem haalt, halen ze hem wel ja dan zal ik er mee moeten leven als fan en dat zal wel lukken maar ik hoop dat dit niet waar is.
Als ze toch echt iemand willen kopen dan doe maar Donny .dat is nog een schappelijke prijs en hij kan zich nog wel ontwikkelen.
Tot slot laat Real nou maar eerst bepaalde spelers nog verkopen.
Voordat dat gebeurd is zal er sws niks gebeuren.

1) Ze hebben Bale al die 17 miljoen per jaar verdiend waar ze niet vanaf kunnen komen....
Hoe wil je dan ooit van Neymar afkopen die al heel snel verveeld is en 40/45 miljoen per jaar gaat verdienen?
2) Zijn Barca verleden
3) Je hebt net Hazard gehaald voor veel bombarie....

Dit gaat nergens meer over. De 30 miln wat ronaldo verdient vind ik al veel, laat staan 40. En die messi verdient nog meer.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren