Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Het sextet beseft ongetwijfeld dat ze het best bij Ajax kunnen blijven’

Laatste update:

De Nederlandse kranten roemen de prestatie die Ajax dinsdagavond leverde op bezoek bij Tottenham Hotspur. De Amsterdammers zetten een grote stap naar het bereiken van de Champions League-finale, door in Londen met 0-1 te winnen. Donny van de Beek wordt in enkele kranten uitgelicht als de uitblinker: de middenvelder nam het enige doelpunt van de wedstrijd voor zijn rekening. Niettemin benoemen alle kranten dat Ajax in de tweede helft moest zwoegen in het Tottenham Hotspur Stadium.

Eén onvoldoende en twee grote uitblinkers aan zijde van Ajax

Donny van de Beek ontving van Voetbalzone een 8,5 voor zijn optreden en was daarmee een van de twee hoogst scorende spelers. Lees artikel

"Donny doet het weer", opent De Telegraaf in het sportkatern. Voor rust gaf Ajax bij vlagen een 'masterclass', aldus de krant; na de onderbreking werd het moeilijker. In een analyse schrijft Valentijn Driessen dat het sextet aan jeugdexponenten, bestaande uit Daley Blind, Joël Veltman, Donny van de Beek, Matthijs de Ligt, Frenkie de Jong en Noussair Mazraoui, ongetwijfeld zal beseffen dat ze 'sportief gezien het best in Nederland kunnen blijven in de zomer'. "Maar de sportieve en financiële verlokkingen zullen een aantal van hen ongetwijfeld overhalen Ajax de rug toe te keren komende zomer."

Het Algemeen Dagblad merkt op dat van zenuwen bij Ajax geen enkele sprake leek. "Ontspannen. Genieten. Lekker voetballen. Vrij in het hoofd, speels in de voeten. Het zijn de termen die je altijd hoort voor een grote wedstrijd. Kreten die vaak niet in de praktijk worden gebracht. Maar bij dit Ajax wél", stipt men aan. "Wonderlijk is het om te kijken naar Donny van de Beek. De manier waarop hij na de winterstop voetbalt, is indrukwekkend. Na de wedstrijden tegen Juventus waren alle Italianen al terecht lyrisch. En zie hem ook hier in Londen weer geweldig spelen. De vleesgeworden allrounder van Ajax. Onvermoeibaar en altijd op de juist plek."

De Volkskrant legt de nadruk op het feit dat het niet eenvoudig ging: Ajax 'knokte' zich naar de overwinning. Niettemin wordt het optreden van een aantal individuen uitgelicht. "Het is schitterend en fascinerend om te mogen aanschouwen, het is een feest voor de sport, voor het spel vooral. De bijna hautaine suprematie van Frenkie de Jong, de onverschrokkenheid van Matthijs de Ligt, Daley Blind en Joël Veltman, de passing van Hakim Ziyech. Ach, telkens valt een hele lijst van topprestaties te formeren. De verovering van Europa door Ajax is uniek te noemen."

"Waarachtig, daar dartelde Ajax aanvankelijk ook - net zo makkelijk, zou je bijna schrijven - in dat mooie, nieuwe stadion van Londen", aldus Trouw. "Het was niet alleen dartelen, het was ook geconcentreerd verdedigen, met elkaar de rijen sluiten." Ajax moest 'alles wat voetbal in zich heeft' leveren en deed dat ook. "De ploeg die Europa al zo verbaast, gaf overal een antwoord op, goed- of kwaadschiks. Ja, Tottenham wilde stormen en het publiek gierde, maar per saldo werd er nauwelijks een kans gecreëerd - stond Ajax dat niet toe, kun je natuurlijk ook zeggen."

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

De spurs vielen mij tegen.
Ook toen ze zoveel druk zette.
Bijna geen kans gekregen en ajax heeft hun laten leven door slecht te counteren.
En fysiek was ajax natuurlijk kansloos tegen dit geweld.

1 mei 2019 om 06:25

Vind? Ik vond ze in de 2e helft geweldig, met dat spel en zet Son en Kane er neer, dan zullen ze vast wel scoren

1 mei 2019 om 06:27

Ja? Denk het niet hoor, beide ook slecht in de kleine ruimte.

1 mei 2019 om 06:50

Je moet kane gewoon inb16 zettenN bal voorgeven, klaar, Son moet gewoon sprinten

1 mei 2019 om 07:40

@maurootje, Kane doet de return ook niet mee toch ?

1 mei 2019 om 07:42

Vraag ik ik me af. Er kwam niet zoveel voor de goal. Eriksen viel me helemaal tegen. Alleen dodespelmomenten waren gevaarlijk van hem.

1 mei 2019 om 07:46

Makkelijk spelletje eigenlijk voetbal. Balletjes voorgeven, beetje sprinten...

1 mei 2019 om 07:53

Ja en als ajax hun counters uitspeelt scoren ze ook.

1 mei 2019 om 07:59

Die Son heeft toch ruimte nodig beetje een counterspeler? Dan heeft dat druk zetten ook minder zin.
Ik verwacht in de Arena dat bij Ajax wel iedereen goed gefocust is en ze niet weer zo’n tweede helft spelen alleen dan kom je in de problemen. Anders moet je dit thuis toch wel af kunnen maken.

1 mei 2019 om 07:59

@gelijkmaker ik dacht dat er een kleine kans was van wel

1 mei 2019 om 09:30

Nee het is uitgesloten dat Kane mee doet zei Pochettino nog laatst.

1 mei 2019 om 10:06

ik las gisteren idd wat berichten dat hij misschien binnen 8 dagen weer fit zou zijn, net op tijd voor de return.

Maar dat wordt nu door o.a. de coach tegengesproken. De wedstrijd Nederland - Engeland op 9 juni is het meest realistisch voor Kane.

1 mei 2019 om 10:20

Of de finale als Tottenham doorgaat

1 mei 2019 om 06:26

Wat een beren allemaal hè.. vind persoonlijk wel dat ten hag een groot compliment verdient, denk dat Ajax mede dankzij hem Europa proof is geworden. De wissel van schöne naar massraui was geweldig.

1 mei 2019 om 07:22

Enige kleine nadeel is dat hij Schone te laat wisselde. Die had in de rust al gewisseld moeten worden. Kon totaal het tempo niet bijbenen.

1 mei 2019 om 10:20

Is het echt te laat als je geen goal tegen hebt gehad?

1 mei 2019 om 10:53

Precies. Weer 'n hoop Onderliggende frustraties lees ik hier. Niet perse op deze reactie maar wel dat tottenham met son en Kane kan winnen. Ze hebben niet 1 uitgespeelde aanval gehad in 97 minuten..

1 mei 2019 om 07:19

Dat werd toch ook voorspeld? Ze misten nogal wat spelers en zijn niet meer zo goed/fris als in de eerste seizoenshelft. Daar waar Ajax alleen maar beter lijkt te worden snakken zij naar het einde.

1 mei 2019 om 07:29

Vond spurs ook wel tegenvallen voetballend gezien. Het was veel ren en vliegwerk, fysiek en bijna alleen maar gevaarlijk zijn via lange ballen of vrije trappen. Lekker Brits.

1 mei 2019 om 08:28

Als je niet sterk bent moet je slim zijn, dat deed ajax geweldig...

1 mei 2019 om 08:50

@wve dat was ook al zo in turijn.
Juventus stormde echt de eerste 20 minuten, maar een kans creã«ren lukte ze niet.

Juve had gewoon geen idee wat ze de laatste 30 meter met de bal moesten doen om bij de goal te komen.
Tottenham was gewoon opportunistisch pompen en hopen dat ie goed valt.

Best treurig voor 2 ploegen die tot de top van Europa behoren.

Ajax was gisteren niet best aan de bal, maar er zat nog steeds meer voetbal in

1 mei 2019 om 09:13

Nee verdedigend is ajax ijzersterk.
En dat vind ik zeer knap.
Dat was altijd het grote probleem bij ajax de verdediging.

1 mei 2019 om 10:03

klopt, deed ajax super goed, maar dan nog zit er geen idee achter bij die ploegen.
Ja pompen, t kopduel winnen en dan hopen dat die bal goed valt.
Maar das geen voetballend idee.

1 mei 2019 om 11:36

De verdediging van Ajax past precies. De beer de Ligt die sterk is in de lucht en 1 tegen 1 naast blind die juist zwak is in verdedigen maar goed is in opbouw. Dat duo staat als een huis. Zodra je 1 vd 2 eruit haalt is het een kaartenhuis. Zie de wedstrijd tegen Feyenoord.

1 mei 2019 om 09:02

Vond het ook niet veel soeps bij de spurs. Het is dat vd beek die bal in de eerste niet breed geeft en Neres moet die bal in de tweede helft erin schieten. Op dit niveau moeten er eigenlijk 2 van de 3 100% kansen in. Nu is 0/1 alsnog magertjes gezien het spelbeeld. Die eerste 20 min vd tweede helft is opportunistisch van de spurs maar eigenlijk 0 kansen, daarentegen speelde Ajax de spurs compleet vd mat in de eerste. Ik zat eigenlijk op een goede counter van Ajax te wachten in de tweede helft.

1 mei 2019 om 11:21

Verwacht maar dat het een helse premier league pot wordt de volgende keer. Ook dan zal ajax hun eigen spel moeten spelen lukt dit hun niet dan gaat het hem niet worden. Gister waren er van tottenham gelukkig geen spelers die zo een goal kunnen forceren maar met son erbij kan dat wel gebeuren.

1 mei 2019 om 11:28

@wve

dat is ook niet zo gek. elk team in Europa waar je de 2 beste spelers weg haalt zal minder presteren. Liverpool zonder Mane en Salah is ook een pak minder en een PSG zonder Neymar en Mbappe ook. je kan niet veel meer verwachten als wat ze gisteren lieten zien in de tweede helft

De Jong.. Veltman.. echt, ze typen ook gwn wat ze willen en heel Nederland herhaalt het

1 mei 2019 om 07:37

Je bedoelt dat het geen jeugdspelers zijn? Frenkie de Jong daar mogen we inderdaad Willem 2 voor bedanken, maar Veltman speelt al sinds 2001 voor Ajax.

Als je doelt op het stuk van de Volkskrant dan is dan meer een mening

Daar is het te laat voor, de meeste zullen gewoon weggaan. Waardoor dit sprookje helaas een incident wordt. No way dat ajax het vertrek kan opvangen

1 mei 2019 om 07:16

Twee jaar geleden stond Ajax in de EL finale...Niemand gaat nu zeggen dat we volgend jaar weer zo ver in de CL komen, maar ik heb vertrouwen in Overmars.

1 mei 2019 om 09:17

Deze lichting is wel buitengewoon goed. Levert een bult geld op, maar de talenten ala de jong en de ligt haal je niet zo maar weer tevoorschijn. Zal erg lastig worden om dit kunstje te herhalen.

1 mei 2019 om 10:03

Klopt! Alleen stond De Ligt toen al klaar om Sanchez te vervangen, klopte Vd Beek al op de deur om Klaassen af te lossen en liet Frenkie in Jong Ajax al zien belachelijk veel talent te hebben. Dat zie ik nu helaas niet. Er zal daardoor wel veel afhangen van de aankopen die Overmars gaat doen.

1 mei 2019 om 11:39

Wij hebben 2 keer tegen jong Ajax gespeeld dit jaar. Eerste keer bij ons echt onder de indruk van een aantal spelers bij jong Ajax. Afgelopen maandag is me wel duidelijk geworden dat er in jong Ajax weinig rondloopt voor het eerste.

1 mei 2019 om 07:27

2 jaar geleden was ook een incident volgens velen.

1 mei 2019 om 09:20

Vindt de EL prestatie knap werk, maar vindt de halve finale CL wel van een heel ander kaliber. Dat is gezien de budgetten veel moeilijker. Dit Ajax had dat man united van het veld geveegd.

Beseft Driessen wel dat 'hij' het gewoon bij een regio krant moest laten. Weer zo een opmerking van hem dat nergens opslaat. Dus alleen bij Ajax kunneen ze sportief slagen??? Meneer de allesweter slaat weer wartaal uit.

1 mei 2019 om 07:27

Je weet wie het schrijft toch?

1 mei 2019 om 08:04

Hij zegt in dit geval niks verkeerds. Mocht de kern bij elkaar blijven zou je zomaar ver kunnen komen weer volgend jaar. De kans dat die jongens bij hun nieuwe club ook in de halve finale komen is natuurlijk klein, aangezien er maar 4 clubs zo ver komen.

1 mei 2019 om 10:06

Nee, maar kom op. Frenkie en De Ligt kunnen zich bij Barcelona ook op sportief vlak verbeteren. Na de prestaties van Vd Beek tegen Juventus en Tottenham, waarin hij gewoon de uitblinker was, heeft straks ook de topclubs voor het uitkiezen. Dan is het op zijn minst discutabel om te zeggen dat het sportief beter is te blijven en het dus alleen om de financiën zou gaan.

1 mei 2019 om 08:07

Driessen bashen is inmiddels hetzelfde geworden als Blind, tem Hag of Veltman bashen, het is populair dus doe je t maar. Hij zeft nauwelijks iets geks hier. Voor al deze jongens, ook voor Frenkie, is duidelijk dat ze hier met een leuk team samenspelen, áltijd speeltijd krijgen en moooe dingen bereiken. Waarom weg gaan? Omdat er sportieve uitdagingen zijn met veel geld , prima analyse

1 mei 2019 om 09:55

Ben ik niet met je eens, waar het bashen van de spelers pertinent onterecht is vind ik Driessen iemand die dit jaar veel onzin en clichés uitbraak en er heel vaak naast zit. Dit stuk zit ook vol uitgekauwde clichés.
Daarnaast probeerde hij constant ten Hag af te zeiken en maar herhalen dat Ajax steeds de volgende ronde niet zou overleven.
Nee ik heb het gevoel dat Driessen dit jaar een soort persoonlijke vete met AJAX of Ten Hag heeft. En het eigenlijk niet kan verkroppen dat ze het zo goed doen want nu moet hij uiteindelijk ook mee in de bewondering. Vind het maar een Narcist die alleen maar uit is op meer eer en glorie voor mijnheer Driessen.

1 mei 2019 om 10:56

Ben ik wel deels met je eens. Op n gegeven moment gaan mensen zich aan praktisch elke uitspraak ergeren. Heb ik zelf ook wel een beetje last van. Wat mij vaak stoort aan Driessen is dat hij meningen verkondigt als enige logische verklaring of als feit.

Thuis zal het beter moeten, Spurs kwam met name de 2e helft goed onder de druk van Ajax uit. 2e bal was in mijn ogen bepalend, die won Spurs constant. Goed resultaat, wel een lastige uitslag. Je kan nu op 2 gedachten gaan hinken. Nog 1 pot over de streep trekken boys en we staan in de finale! COME ON BOYS!!!!!!

1 mei 2019 om 07:45

Spurs kon in de tweede helft de tweede bal winnen doordat ze een mannetje extra op het middenveld hadden. Waar in de eerste helft Ajax met Tadic een overwicht op het middenveld kon creeeren, deed Tottenham dat vanaf het moment dat Sissoko er in kwam. Ajax (Ten Hag) heeft nog een week om daar een antwoord op te vinden.

1 mei 2019 om 08:53

Denk dat het antwoord duidelijk is: Ziyech van rechtsbuiten af en middenveld in.. en pas wanneer dan hun linksback dreigt erover heen te komen Ziyech weer naar rechtsbuiten.. ook misschien met mazroui op middenveld starten zonder schone kan een oplossing zijn.... als je daar dan de 2e bal wint voetbal je je makkelijk onder die druk uit!

Heeft Ajax Driessen ooit iets persoonlijks aangedaan? Weet niet, maar waar komt die rancune vandaan? De Ligt en Frenkie de Jong zullen volgend jaar ergens anders spelen. Dat is sportief ook goed voor ze. Dit duo moet nog veel leren, maar gaat dat ook zeker doen. Dat kunnen ze beter in Barcelona dan met Ajax in de eredivisie. Het is eens tijd dat Driessen (en Johan Derksen) de spelers van Ajax wat meer krediet geeft. Dat verdienen ze gewoon. Zelfs het AD kan dat dus waarom zou een Telegraaf journalist dat niet kunnen doen? Ik dacht dat deze krant de "huiskrant" was van Ajax...

1 mei 2019 om 07:30

Dit stuk is eigenlijk gewoon positief over Ajax. De inhoud niet per se mee eens, maar zo waar een stukje van Driessen wat enthousiast is. En het ‘niet ergens anders gaan spelen’ was in de context dat 4Tottenham spelers zonodig wegmoesten bij Ajax om een aantal jaar later een oorwasssing te krijgen van hetzelfde Ajax.

Inhoud nog steeds gedeeltelijk onzinnig, maar in ieder geval niet negatief over Ajax deze keer

1 mei 2019 om 07:34

Misschien las ik het verkeerd, het was een kort nachtje 😎
Toch blijf ik het vreemd vinden dat de Telegraaf zo vaak negatief doet over Ajax, maar dat is een ander onderwerp.

Ja, spurs waren wat beter in de 2e helft, maar wat hebben ze gecreeerd? Niks.
Ajax schiet nog op de paal en als vd Beek die bal breed legt in de eerste helft is het gewoon gedaan.
Ik zou echt niet weten waarom Ajax er thuis niet gewoon 2 maakt tegen dit povere Tottenham.

Ik vind het vooral heel bijzonder om te lezen dat men aangeeft dat Tottenham zo slecht was.
Kunnen we nu niet gewoon constateren dat Ajax gewoon heel goed is (2e helft minder dan de eerste) en door het spel van Ajax Tottenham hier niet mee om kon gaan?
Elke keer wordt het excuus gebruikt dat Bayern, Real, juve en Tottenham slecht speelde.
Maar speelde Ajax niet gewoon heel sterk waardoor Bayersn, Real, Juventus en Tottenham gewoon “weg” werd gespeeld?
Natuurlijk was de 2e helft gister een veldslag, je zag zelfs dat het veld het zwaar had.
Maar zelfs wanneer het een fysiek zware wedstijd werd weten deze jochies zich staande te houden, tegen die beren van Tottenham!

1 mei 2019 om 08:33

Is dit niet altijd het geval als Ajax wint? De ploegen zijn op voorhand de favoriet en zullen Ajax wel eens even met beide benen op de grond zetten, maar achteraf hoor je dat het B-ploegen zijn en ze verschrikkelijk speelden. Welke ploeg heeft ooit een dijk van een wedstrijd gespeeld maar verloren? Als je verliest heb je in feite 'slecht gespeeld' en dat komt omdat je tegenstander goed speelt. Niks meer niks minder. Maar het moet natuurlijk ook wel super frustrerend zijn als je niets met Ajax hebt en elke ronde denkt: volgende ronde vliegen ze er lekker uit! Nu grijpen ze vast aan 'incidenteel succes'. De Nederlandde misgun mentaliteit, het blijft een verschrikkelijk fenomeen.
.weg trots op dit Ajax, dit pakt niemand de club meer af en bovendien zet je hiermee een heel sterke (financiële) basis voor de toekomst!

1 mei 2019 om 12:16

Je hebt zeker een goed punt, met name Real en Juve hebben weinig excuus behalve gewoon op klasse van Ajax te hebben verloren. Maar soms moet je ook wat geluk hebben, Bayern bijv. heeft een zeer matig seizoen en De Spurs vind ik momenteel een matige ploeg met armoedig voetbal die met veel geluk zo ver zijn gekomen en m.i. niet in de halve finale CL thuishoren. Eerst al met hakken over de sloot door in de poulfase door het gelijkspel van PSV in Italie en daarna mazzel met loting tegen Dortmund en daarna in een bizare wedstrijd tegen een veel beter City alle geluk van de wereld gehad. Maar nogmaals doet uiteraard niets af aan de fenomenale prestatie van Ajax. De weg naar finale CL is lang en af en toe wat geluk dwing je ook af.

1 mei 2019 om 13:32

Wat me opvalt is dat als PSV niet wint van Tottenham, er wordt gezegd dat ze 'prima stand hielden', maar als Ajax wint, hoor je 'Ajax speelde de tweede helft niet goed'.

Ik vind het vooral heel bijzonder om te lezen dat men aangeeft dat Tottenham zo slecht was.
Kunnen we nu niet gewoon constateren dat Ajax gewoon heel goed is (2e helft minder dan de eerste) en door het spel van Ajax Tottenham hier niet mee om kon gaan?
Elke keer wordt het excuus gebruikt dat Bayern, Real, juve en Tottenham slecht speelde.
Maar speelde Ajax niet gewoon heel sterk waardoor Bayersn, Real, Juventus en Tottenham gewoon “weg” werd gespeeld?
Natuurlijk was de 2e helft gister een veldslag, je zag zelfs dat het veld het zwaar had.
Maar zelfs wanneer het een fysiek zware wedstijd werd weten deze jochies zich staande te houden, tegen die beren van Tottenham!

1 mei 2019 om 08:32

Ajax was het eerste half uur inderdaad absurd goed. Tottenham scheet van te voren al 7 kleuren strond en kozen thuis voor een ultra defensief concept met 3
Centrale verdedigers . Wat een onbenul die coach natuurlijk want die 3 centrale verdedigers stonden lucht te dekken. De
Blessure van Vertongen was een zege voor Tottenham daarna hadden ze wat meer man op het middenveld . Maar natuurlijk ook gewoon geniaal afgestraft door Ajax . Het eerste half uur 62% balbezit in een uitwedstrijd halve finale CL je tegenstander helemaal het snot voor de ogen spelen. Toch zijn ze er nog niet. Tottenham zal niet weet zo dom spelen. Het zal lange ballen gaan spelen in Amsterdam en hopen dat
Een dood spel moment een keer lekker valt .

Waar zou Mazra dan heen moeten. Speelt amper een seizoen in het eerste. Dat De Ligt en Veltman een deurtje verder willen kijken, oke

Zo grappig hoor Driessen als rode lap werkt voor Ajacieden. Mensen als hij en Derksen zijn er gewoon op uit om mensen op stang te jagen. Zo raar dat niemand dat door heeft. Ik vind het echt een hilarische vent met zn zure bakkes. Overugens zegt je hier niets raars.

1 mei 2019 om 10:53

Nou, leuk man. Hij is toch echt zelden op een grap te betrappen. Ik vind het een attentiegeile non journalist die liever 'iets raars roept' dan dat hij een nieuwswaardig artikel schrijft zonder z'n eigen (vaak niet te onderbouwen) mening daarin prominent door te laten schijnen.

Al moet ik toegeven, hij zegt hier inderdaad niets raars.

1 mei 2019 om 15:26

Iedereen op TV is attentiegeil, lekker boeiend. Ik vind hem ook niet grappig omdat ie moppen vertelt, maar omdat hij het er zo ontzettend duidelijk gewoon om doet en iedereen er met open ogen in blijft trappen. Hij is gewoon een provocateur. Net als Johan Derksen of Sander Schimmelpeninck. Ik hou daar wel van.

Wat heb ik me gestoord aan de scheidsrechter zeg. Vasthouden of gewoon simpelweg met de handen duwen werd nooit afgefloten, Maar zodra Ajax maar blies richting een Tottenham speler werd er wel al afgefloten. Dat Tottenham de wedstrijd ook zonder maar 1 kaart heeft afgesloten is simpelweg lachwekkend. In de eerste helft hadden ze er al minimaal 2 moeten hebben.

Tweede helft speelde Spurs lange bal a la Mourinho zoals in analyses aangetoond. Daar heeft Ajax t moeilijk mee (maar Eriksen ook zoals duidelijk werd). Daar was verder geen mooi voetbal aan, meer strijd en inzet.
Nu koet Ten Hag net zoals Bosz beter bedenken wat daar tegen te doen is ofwel id situatie dat de druk te hoog is en passing te slecht om er voetballend uit te komen.
Lange bal op Tadic was beetje dom uiteraard. Wellicht moet bal meer id ruimte gespeeld worden zodat voorste 3 meer sprintend voordeel behalen ipv koppend want dat werkt niet.
Je kunt wel terugverwijzen naar eerste 30 min maar dat haalt Ajax niet 90 min lang. Ben kog niet overtuigd van de mogelijkheden die hierop gevonden worden.
Wellicht meer positiewisselingen. Of juist zonder ‘9’ spelen en Tadic meer laten inzakken. Lastig

Ajax was goed totdat sissoko erin kwam.. Toen ging tottenham power voetbal spelen en toen zag je dat Ajax er moeite mee had.. Als tottenham dit ook in Amsterdam gaat doen, wordt het een spannend gevecht. Als tottenham Ajax gaat laten voetballen, zie ik Ajax sowieso winnen. Al met al gisteren genoten van de wedstrijd. Helemaal hoe de tweede helft begon. Puur en puur genieten

1 mei 2019 om 12:40

Normaal voetballen zich eronder uit....gisteren niet, spurs nagenoeg geen kans gehad. Desondanks krijg je de dikste kans in de tweede helft. 0/2 was het klaar geweest. Eerste helft was Ajax bij vlagen wel erg goed, van genoten.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren