Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Ik zie hem Ajax niet naar de halve finale van de Champions League loodsen’

Laatste update:

Martin Ödegaard werd de afgelopen tijd meer dan eens gelinkt aan een transfer naar Ajax, dat dinsdagavond in de halve finale van de Champions League tegenover Tottenham Hotspur staat. De Noorse middenvelder wordt momenteel door Real Madrid verhuurd aan Vitesse. In het programma Natafelen van FOX Sports wordt besproken of Ödegaard een directe versterking is voor dit elftal van Ajax en Kenneth Perez betwijfelt of het überhaupt mogelijk is om volgend seizoen een team op de been te brengen dat tot hetzelfde in staat is.

“Is het niet een beetje teveel om te denken dat dit er volgend seizoen ook inzit? Ajax moet Frenkie de Jong en Matthijs de Ligt vervangen en vervangers voor hen vind je niet zomaar. Ziyech kan je echt wel vervangen”, stelt Perez. Er wordt een vergelijking getrokken tussen Ödegaard en Ziyech, die komende zomer mogelijk vertrekt bij Ajax. "Ziyech heeft veel meer rendement, in de zin van goals en assists. Ik denk wel dat Ödegaard een directe versterking is.”

“Ik zie hem Ajax niet naar de halve finale van de Champions League loodsen, maar dat verwacht ik ook niet van de andere spelers die komen. Als je kan zorgen dat Ajax kampioen wordt, moet alles weer in elkaar vallen en dan kan je weer eens verrassen in Europa. Ik denk dat dit een zeer uitzonderlijk Europees seizoen is”, concludeert de analist. Jeroen Elshoff, commentator voor de NOS, verwacht niet dat Ödegaard een directe versterking is voor Ajax. “Dat komt door het woord direct. Je kunt denk ik niet verwachten van een jongen die twintig jaar is en van Vitesse komt, dat hij direct het niveau van Ziyech heeft. Want die zou hij moeten vervangen.”

“Volgens mij is het wel een probleem voor Ajax om de spelers die vertrekken te vervangen door mensen die er meteen moeten staan. Wat dat betreft is het voor Ajax heel belangrijk dat ze kampioen worden of de Champions League winnen, waardoor ze gelijk de groepsfase halen. Anders moet je gewoon weer op 24 juli beginnen”, aldus Elshoff, die in Ödegaard op termijn wel een versterking ziet voor Ajax. Hij benadrukt echter dat Ajax nu halvefinalist in de Champions League is. “Als je jongens die vertrekken alleen maar gaat vervangen door spelers uit de Eredivisie... Ik verwacht dat je met meer komt dan een Ödegaard.”

Is Martin Ödegaard een directe versterking voor Ajax?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

wat een hoop geouwehoer...

had je wel verwacht dat de aankopen tadic en blind ons naar de halve finale van de cl zouden brengen? Natuurlijk niet.
En Odegaard hoeft Ziyech ook niet 1 op 1 te vervangen. Ziyech staat nu meestal in de aanval, Odegaard zal toch echt op het middenveld komen.
Nog een goede buitenspeler erbij en je kunt wellicht samen het rendement opvangen.
Het schijnt dat die Roemeen ook meer scoort en meer assists geeft dan Frenkie.
Dat maakt hem natuurlijk niet gelijk beter, maar dat neemt dan wel weer wat druk weg bij de vervanger van Ziyech.

Daarnaast is het kampioenschap nu nog niet genoeg voor directe kwalificatie voor de CL.

30 april 2019 om 10:28

Hele goede reactie, maar vertel dat maar aan Perez. Weet niet, vond hem altijd erg realistisch, maar ook hij begint me op mijn zenuwen te werken. Dit jaar beleven we, zeker de Ajacieden, een schitterend mooi Europees seizoen. Alleen zal dit nu niet de standaard gaan worden. Odegaard lijkt me een prima speler voor volgend jaar. Voor de rest is Perez aan het ouwehoeren.

30 april 2019 om 10:31

Natuurlijk is dit geouwehoer. De analisten komen momenteel superlatieven tekort om Ajax te prijzen. Dat zijn dezelfde "experts" die driekwart jaar geleden nog heel stellig waren dat Ajax of een andere Nl'se club Nooit meer een rol van betekenis zouden spelen in de Cl.

Ben al lang geleden gestopt met naar analytici te luisteren. Complete tijdverspilling.

30 april 2019 om 10:55

@nick Danninga

Quote: "natuurlijk is dit geouwehoer. De analisten komen momenteel superlatieven tekort om Ajax te prijzen. Dat zijn dezelfde "experts" die driekwart jaar geleden nog heel stellig waren dat Ajax of een andere Nl'se club Nooit meer een rol van betekenis zouden spelen in de Cl. Ben al lang geleden gestopt met naar analytici te luisteren. Complete tijdverspilling".

Dat soort opportunisme is de voetbalwereld eigen. Vandaag Hosannah, morgen kruisigt hem. In de voetbalwereld reageert men bij voorkeur naar de waan van de dag. Als er iemand is die echt werkt met een plan of er blijk van geeft dat hij nadenkt of en hoe dingen beter kunnen, wordt hij bespot, beschimpt en verketterd. Dat gebeurde in het begin ook met Cruijff, toen die zijn diploma kreeg zonder er een cursus voor te hebben gevolgd, stond Derksen vooraan in de rij om er schande van te spreken. Toen hij er na verloop van tijd achter kwam hoeveel autoriteit Cruijff had in de voetbalwereld, bond hij echter snel in en sindsdien komt hij veren te kort om die in de kont van Cruijff te steken. Derksen is als persoon typerend voor de voetbalwereld, door altijd in het wiel van de sterkste sprinter te gaan zitten ipv zelf het initiatief te nemen zoals Cruijff altijd heeft gedaan.

30 april 2019 om 11:25

@scepticus38. Klopt helemaal wat je zegt over die Derksen. Hij heeft verstand van muziek maar van het hedendaagse voetbal snapt hij werkelijk niets!! Zijn visie en ideeën over voetbal zijn hopeloos verouderd en slaan nergens meer op!! Hij heeft al jaren geleden de realiteit met de voetbalwereld anno nu verloren!! Zodra iemand het anders doet dan hij het ziet, zaagt hij die persoon helemaal af tot op het persoonlijke. En niemand die hem durft aan te pakken... Derksen en vd Gijp zijn lachwekkende karikaturen. Comedians waar je wel goed om kunt lachen, dat wel....

30 april 2019 om 10:57

Perez zegt toch niet verkeerd hier? Hij zegt of stelt ook nergens, dat hij vorig seizoen wel verwacht had, dat er met Tadic en Blind de halve finale gehaald zou worden (of niet).

Enige wat Perez stelt is, dat men niet teveel hoge verwachtingen moeten hebben voor komend seizoen, omdat De Jong en De Ligt niet direct vervangbaar lijken en Ödegaard er hoogstwaarschijnlijk niet direct staat. Daar is toch niets aan gelogen? Hij predikt slechts geduld met nieuwe jongens als Ödegaard.

Ook Eshof zegt niks vreemd naar mijn idee. Die voegt er asn toe, dat de voorbereiding met een nieuwe samenstelling tijd vergt en directe plaatsing voor de CL daarom meer dan gewenst is.

Vergeet niet, dat er al begonnen werd met opbouwen van dit elftal onder Bosz en Keizer. Dan hebben we het over drie seizoenen. De kans dat het ‘nieuwe’ elftal er komend seizoen ineenkeer als een puzzel in elkaar zal vallen, is uiterst klein. Het zal ongetwijfeld met horten en stoten en een hoop negativisme van buitenaf gepaard gaan.

Bovendien doet Perez en Elshof niet veel anders dan jij hier doet. Zij geven desgevraagd gewoon hun visie op het volgende seizoen. Dat die jij in je post hetzelfde. Dat kun je ouwehoeren noemen, maar het is gewoon vooruitkijken op de toekomst. En daar is niks mis mee in mijn ogen.

30 april 2019 om 11:47

"en directe plaatsing voor de CL daarom meer dan gewenst is." Hij suggereert dat directe plaatsing voor de CL bereikt wordt als Ajax kampioen wordt. Helaas niet dus.

En jij zegt dat ze 3 jaar geleden al zijn begonnen met het bouwen van dit elftal...maar oke..dan gaan die jongens van 3 jaar geleden weg, maar die van 2 jaar geleden blijven en worden aangevuld. Dan heb je dus gewoon weer dezelfde situatie.
Tenzijn er echt 6 basisspelers weg gaan, maar dat zie ik nog niet zo hard gebeuren.

En er is niemand die verwacht dat Ajax volgend jaar zo maar weer ff in de halve finale staat. Ajax moet gewoon zorgen dat ze bijna altijd in de poulefase van de CL komen en mee spelen om te overwinteren.

Verder bedoel ik met ouwehoeren gewoon dat ze gigantisch open deuren staan in de trappen.

30 april 2019 om 11:51

@Buitenspelval, wel is het zo dat Eshof zich vergist: komend seizoen is er nog geen directe plaatsing voor de CL. Ook de kampioen moet een voorronde spelen. Tenzij die opmerking slaat op het winnen van de CL.

30 april 2019 om 15:56

@nederland79
nee, hij suggereert dat directe plaatsing voor de CL bereikt wordt als Ajax de CL wint. Beetje flauw van je!

2 mei 2019 om 19:44

Een hoop geouwehoer is het altijd, iedere analist heeft altijd wel een meninkje klaar. Dat is immers ook waar ze voor betaald worden. Je zult uiteraard pas zien of het past als hij er daadwerkelijk staat. Sommige spelers worden beter met beter materiaal om zich heen, anderen sneeuwen juist onder. Het potentieel is er bij Ödegaard in ieder geval wel. Of het echt pas bij Ajax blijft altijd de vraag.

Is dat tegenwoordig het vereiste voor een Ajax aanwinst dan? Odegaard is gewoon een enorme aanwinst voor Ajax en natuurlijk gaan we geen tweede De Ligt of De Jong vinden, maar een speler als Odegaard mag Ajax gewoon heel erg blij mee zijn..

30 april 2019 om 10:28

Helemaal mee eens! Odegaard zou een top aankoop zijn voor Ajax. Als dit de nieuwe vereiste is dan moeten we zeker ook iemand halen om ervoor te zorgen dat Ajax jaarlijks 34x wint in de Eredivisie.. Pure waanzin. Ik mag toch hopen dat we Odegaard mogen aantrekken. Mocht Ajax hem aantrekken en nog 2 a 3 spelers van zijn kaliber dan heb je een dit fantastische team heel sterk vervangen hoor. (inclusief Marin die al gekocht is en Scherpen, Pierie de opkomende jeugd)

30 april 2019 om 10:30

Ja dat is een vereiste voor Ajax aanwinsten die meer dan 10 miljoen moeten kosten. Die krijgen max 6 maanden en dan moeten ze er staan. Dat is gewoon niet het geval bij Odegaard.

Waarom zou Ajax in hemelsnaam blij moeten zijn met een speler als Odegaard? Omgekeerde wereld een speler als Odegaard zou heel blij moeten zijn dat hij bij een club als Ajax mag spelen. We hebben het hier over een speler die zijn minuutjes mocht maken voor Vitesse en Heerenveen he. Leuk dat hij bij Madrid onder contract staat, maar hij mag daar niet spelen.

Hij is zelfs geen enorme aanwinst voor Ajax, In dit Ajax zat Odegaard lekker naast Labyad op de bank. Dus hoezo enorme aanwinst? Dus nee Ajax moet helemaal niets met Odegaard. Voor 15 miljoen vis je in een vijver met vrij veel high potentials. En ik betwijfel of Odegaard dan de beste keus is..

30 april 2019 om 10:40

Eindelijk iemand met een realistische kijk op Odegaard! Hij is een jeugdspeler die het aardig doet in de subtop van de Nederlandse competitie. Die zijn gewoon geen 15 miljoen waard. Ook niet als hij bij Real Madrid onder contract staat.

30 april 2019 om 10:45

Dus voor Neres had je eigenlijk ook geen 12 miljoen moeten betalen? Had tenslotte net een paar wedstrijdjes gespeeld in Brazilie. Dan heeft Odegaard al meer gepresteerd eigenlijk. Tijdens Ajax Vitesse zag je dat Odegaard prima mee kon in het tempo en niveau. Hij draaide telkens zo simpel weg bij de Ajacieden. Die jongen heeft gewoon veel talent. En dan betaal je daar misschien wel 15 miljoen voor ja, als zo iemand bij Real onder contract staat. Zo werkt het nu eenmaal. Koop ke Ziyech van Twente dan betaal je 12 miljoen. Had je hem gehaald vanuit Spanje of Duitsland dan had je wellicht ook meer betaald, omdat die clubs het geld minder nodig hebben en dus hoog in de boom kunnen zitten. Tegelijkertijd zie ik niet zo snel een speler rondlopen waarvan je weet dat de kans groot is dat die het niveau aan kan, die het ziet zitten om naar Ajax te gaan en die eenzelfde creativiteit met zich meebrengt.

30 april 2019 om 10:51

Hij staat er echt wel binnen 6 maanden. Beste man zal waarschijnlijk tot de beste voetballers van Ajax behoren. Als je Vitesse en Odegaard een beetje volgt weet je dat hij een absolute versterking zal zijn voor Ajax.

Gaat mij er trouwens meer om dat het tegenwoordig een vereiste is dat een speler Ajax naar de halve finale van de CL moet loodsen. Zwaar onrealistische uitspraak natuurlijk.

Denk ook dat er weinig supporters dat verwachten volgend jaar.
Maar hee dit jaar verwachten we dit ook niet.

De focus voor volgend seizoen moet vooral liggen op een selectie samenstellen die kampioen wordt en de poulefase van de CL kan overleven. Als we dat (redelijk) structureel kunnen doen, zijn we al een heel eind. Alles wat meer is, is mooi meegenomen.

Ook deze editie is er geen individu dat je ergens naartoe loodst. Tadic statistisch gezien misschien, maar de kracht van dit Ajax is juist dat er elke wedstrijd een andere uitblinker is en ze zich allen aan kunnen passen aan de rol die er die wedstrijd nodig is. Ook de staf heeft een grote invloed, het is gewoon een heel goed geheel bij Ajax zonder echte superster.

30 april 2019 om 10:45

Eens, dit team staat zo goed als team. Probeert een tegenstander (zoals Juve) om Frenkie de Jong helemaal af te stoppen, dan ontstaan er weer ruimtes voor anderen om te excelleren. Iedereen in het team, tot de wissels aan toe, heeft zoveel bijgedragen aan waar ze nu staan. Het is echt een teamprestatie. Doet me een beetje denken aan WK 2014 waar al helemaal iedere basisspeler en wissel van grote waarde was voor de geleverde prestaties. Met als grootste verschil dat het nu ook echt met goed en mooi voetbal lukt.

"wat dat betreft is het voor Ajax heel belangrijk dat ze kampioen worden of de Champions League winnen, waardoor ze gelijk de groepsfase halen."
Het kan aan mij liggen hoor, maar als Ajax kampioen wordt, stromen ze toch in in de 3e voorronde waardoor je minimaal EL hebt?

30 april 2019 om 10:35

Klopt, dit seizoen speelt de kampioen nog een voorronde, dus de enige manier voor Ajax om zich rechtstreeks de plaatsen is om de CL te winnen.

Door de punten die Ajax heeft verzameld in de CL is de kampioen van volgend jaar wel rechtstreeks geplaatst. Dus hopelijk kan Ajax zichzelf daarvoor belonen door volgend jaar (ook) de titel te pakken.

30 april 2019 om 11:00

Nee, de kampioen van volgend jaar is alleen direct geplaatst als de winnaar van de Champions League zich ook via de eigen competitie plaatst. Als Ajax dit jaar dus de Champions League wint, zal de kampioen van de nummer 11 (red Bull Salzburg) niet direct zijn geplaatst voor de Champions League.

Dit kan Nederland dus ook volgend jaar gebeuren.

30 april 2019 om 11:14

Dat klopt, is een terechte kanttekening. Maar die situatie zou wel uitzonderlijk zijn. Zelfs nu is de kans op dat scenario misschien een procent op 15 (ik reken met 45% kans tegen Spurs en 33% om de finale te winnen). Want bij iedere andere winnaar is Red Bull Salzburg wél direct geplaatst. De kans dat volgend jaar weer een "stuntploeg" zo ver komt, acht ik nog wat kleiner.

Maar het kán inderdaad gebeuren.

Wat is dit nou weer voor een redenatie. Zelfs Ronaldo kan Juventus niet naar de halve finale van de CL loodsen. Dat bereiken is een teamprestatie. Odegaard zou een fantastische aanwinst voor Ajax zijn.

Volgens mij verwacht ook niemand dat Ajax dit volgend seizoen opnieuw kan bolwerken. De enkele opportunist uitgezonderd, blijven club en fans met beide benen stevig op de grond in mijn ogen. Volgens mij is dat ook de reden dat ze er nu zo van genieten: mensen beseffen ten volle dat dit een unieke prestatie is waarvan je moet genieten op het moment dat het gebeurt.

Als Ajax zich plaatst voor de CL en volgend jaar overwintert in de poule hebben ze het gewoon goed gedaan. Odegaard zit aan de top van de categorie spelers die haalbaar zijn voor Ajax, dat zou dus echt een topaankoop zijn.

Ajax heeft er toch voor gezorgd dat de kampioen van volgend seizoen zich direct plaatst voor de CL. Dus al worden ze nu kampioen dan moeten ze alsnog voorrondes spelen?

Ik denk dat Odegaard een stuk efficiënter is dan Ziyech. Met andere woorden; Odegaard zou een geweldige aanwinst zijn.

Het grootste verlies zal hem volgend seizoen zitten in het vertrek van Frenkie en De Ligt. Dat zijn 2 uitzonderlijke spelers die elk team naar een hoger niveau tillen. Vooral Frenkie is briljant. In de Eredivisie valt hij minder op door het lage tempo en de ingezakte speelstijl van vrijwel alle tegenstanders. Echter tegen Frankrijk (in september) liet hij in 1 wedstrijd dingen zien, waardoor ik genoeg wist; deze jongen kan in elk team spelen en zal hun naar een hoger niveau tillen. In die zin vind ik 70 miljoen nog enigszins laag uitvallen. Ik vind hem nog van grotere waarde dan De Ligt, terwijl De Ligt misschien nog wel voor meer weg zal gaan. Oftewel; uitstekend gehandeld door Barcelona.

30 april 2019 om 14:27

Ik zie Odegaard bij lange na geen 16 doelpunten en 15 assists maken. Daar is hij gewoon de speler niet voor, dus nee, hij kan Ziyech sowieso op dat vlak niet bijbenen.

Als centrale middenvelder kan Odegaard echter wel veel toevoegen mits hij zich aanpast aan het niveau van Ajax en zich in een rol wil schikken die hij zelf wellicht liever niet heeft. Odegaard kan namelijk met zijn techniek en overzicht hetzelfde wat De Jong kan, een overtal creeeren op het middenveld. Echter kan Odegaard totaal niet verdedigen, waardoor je een verdedigende middenvelder nodig hebt met snelheid en loopvermogen.

30 april 2019 om 17:36

Ik heb het over efficiëntie, niet over effectiviteit. Ziyech scoort veel en geeft veel assists, maar verpest namelijk ook heel veel. Odegaard kan daarnaast zeker geen rol als Frenkie bespelen, centraal hooguit als vrije nummer 10. Zijn beste positie is echter vanaf de rechterkant, waar Ziyech nu dus staat.

30 april 2019 om 18:18

Ziyech scoort veel, geeft veel assists, creeert ruimte en heerst in intercepties. Odegaard scoort aanzienlijk minder, geeft aanzienlijk minder assists en kan nauwelijks verdedigen. Daarentegen is Odegaard wel lichtvoetig en heeft een betere techniek.

Zou ie dat ook vorig jaar van Ziyech, De Jong of Tadic gezegd hebben? Denk het wel..

Alvarez voor de ligt.. odegaard voor ziyech.. blind naar cvm.. vertonghen terughalrn

Ziyech is wel te vervangen zegt Perez,mensen die valt gewoon op,ik blijf het zeggen,Perez is altijd negatief over ziyech....ziyech werd door Erik Dijkstra(jakhalzen)ooit genoemd als beste speler die ooit bij Twente heeft gespeeld,en Perez heeft sindsdien nooit iets positief over ziyech gezegd

30 april 2019 om 11:21

Dat valt mij nou ook op alleen de link met Dijkstra had ik niet gelegd, haha weer wat geleerd.

30 april 2019 om 14:23

Alsof Perez zijn mening laat afhangen van de mening van slechts een FC Twente supporter. Je kunt het ermee eens of oneens zijn, maar Perez zal zijn mening echt niet af laten hangen aan de hand van uitspraken van Erik Dijkstra.

Ziyech is inderdaad moeilijk te vervangen, maar dat geldt voor meerdere spelers. Juist jongens als Mazraoui, Van De Beek, Schone en Blind zijn wel vervangbaar. Daar lopen er genoeg van rond op de Europese velden.

Wat ik hier nou weer lees... Het elftal van volgend jaar is minder, dus Ajax moet even de champions league winnen om volgend jaar zeker te zijn van champions league voetbal.

?!

Odegaard moet Ajax maar even naar de halve finale loodsen, maar dat kan hij niet.

?!

Wat spreken we met zijn weer een hoop onzin uit naar aanloop van de wedstrijd tegen Spurs.

Alsof Ziyech Ajax ook wel even naar de halve finale heeft geloodst.
Heeft deze kerel überhaupt een wedstrijd van dit Ajax gezien. Wekelijks zien we andere uitblinkers (letterlijk iedere speler heeft motm-waardige wedstrijden gespeeld). Bovenal zien we keer op keer een teamprestatie en met elkaar strijdend, verdedigend en aanvallend team.

30 april 2019 om 14:15

En juist dat team is er volgend jaar niet meer. Met uitzondering op wellicht 1 of 2 spelers raak je de sterkhouders kwijt en bovendien exceptionele kwaliteiten die nauwelijks op te vangen zijn. Het is dus niet vreemd dat mensen op die manier gaan redeneren.

Mensen zien natuurlijk ook dat jongens als Scherpen en Pierie nog lang niet bewezen hebben uberhaupt iets toe te kunnen voegen aan Ajax, terwijl Marin ook nog maar moet laten zien of hij de schoenen van z'n voorganger(s) kan vullen. Natuurlijk krijg je dan discussies.

Ik zou in Odegaard niet de vervanger van Ziyech zien, maar de vervanger van De Jong. Ik denk dat Odegaard dat op dezelfde manier kan invallen. Misschien minder goed, maar qua stijl erg vergelijkbaar. Hij mist als vervanger van Ziyech wel het rendement.

30 april 2019 om 14:10

Odegaard kan niet verdedigen en heeft niet de intercepties van De Jong. Je zult dan dus een snelle verdedigende middenvelder moeten hebben die dat compenseert en ook nog eens het loopvermogen heeft om aan de bal iets toe te voegen. Die zijn schaars en voetballen veelal in de grote competities.

30 april 2019 om 14:53

Je kan die Matusiwa in het diepe gooien. Die doet het namelijk niet onaardig op het moment. Ik zeg niet als basisspeler, maar afwisselend met Schone zou je de gok kunnen nemen.

Dit Ajax is ook gewoon ontstaan door een samenloop van omstandigheden. Het was eigenlijk bijzonder dat Ziyech nog een jaar in Amsterdam speelt en Tadic was wellicht niet gekomen als Kluivert was gebleven. Bovendien had niemand kunnen voorspellen dat Tadic zo ontzettend belangrijk zou zijn, want zo goed als dit seizoen heeft hij werkelijk nog nooit gespeeld.

Ook jonge jongens als Neres, De Ligt, De Jong en Van De Beek hebben in de afgelopen jaren stappen gezet daar waar vooral De Ligt en De Jong een flinke impact op de ploeg hebben met hun uitzonderlijke kwaliteiten. Een ploeg met zoveel voetballend vermogen is zelfs ontzettend moeilijk bij elkaar te krijgen als je onbeperkte middelen hebt. City heeft er zo ongeveer een miljard euro voor moeten betalen.

Toen Ziyech bleef zei ik al dat Ajax een "on-Eredivisie-achtige" ploeg heeft die je niet snel weer gaat krijgen. Een halve finale met uitzicht op de finale had ik ook nooit durven voorspellen, maar overwintering in de Champions League was met deze selectie natuurlijk wel een heel realistisch doel.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren