Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Van Bommel ziet gat met Ajax groeien: ‘Zo kun je er ook naar kijken hè?’

Laatste update:

Mark van Bommel denkt dat PSV momenteel verder is dan vóór de winterstop. De koploper van de Eredivisie kwam teleurstellend uit de onderbreking, met een gelijkspel tegen FC Emmen (2-2), en vorige week werd met diezelfde cijfers geremiseerd op bezoek bij FC Utrecht. Tussendoor won PSV wel van FC Groningen (2-1) en Fortuna Sittard (5-0). Zaterdag gaan de Eindhovenaren op bezoek bij sc Heerenveen.

"In mijn ogen spelen we beter dan voor de winterstop", stelt Van Bommel vrijdag op de wekelijkse persconferentie. Hij voegt eraan toe dat het 'in fases' lijkt dat de tegenstanders beter meekomen tegen PSV dan voor de winterstop het geval was. "Maar als je naar de statistieken kijkt en als ik afga op mijn gevoel, spelen we echt beter. Wat wij aan punten hebben behaald voor de winterstop was uitzonderlijk, dat mag je niet als basis nemen."

Van Bommel neemt de wedstrijd tegen Utrecht als voorbeeld. PSV maakte in Stadion Galgenwaard een 2-0 achterstand goed; Luuk de Jong bepaalde vier minuten voor tijd de eindstand. 'Voor het oog' leek het alsof PSV er niet doorheen kwam, zo geeft Van Bommel toe. "Dan moet je oplossingen verzinnen en dat vraagt geduld. Op het juiste moment de juiste keuzes maken en de goede ruimtes aanvallen. Als je twee keer gelijkspeelt, lijkt het minder. Het tegendeel is echter waar."

"We staan nu zes punten voor, vier wedstrijden geleden waren het er twee. Zo kun je er ook naar kijken hè?", aldus de oefenmeester , die in Friesland de langer geblesseerden Ryan Thomas en Yanick van Osch mist. Maximiliano Romero keert dinsdag terug van het Zuid-Amerikaans kampioenschap Onder-20. In Friesland wacht voor Van Bommel wel ene weerzien met PSV-huurling Sam Lammers, die het 'heel goed' doet. "Ik vind het ook goed dat hij die stap heeft gemaakt. Hij komt van de zomer beter terug."

Voetbalt PSV beter dan voor de winterstop?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Onzin, 2 keer punten laten liggen. Getuigd niet van vooruitgang.

15 februari 2019 om 12:59

Goede onderbouwing dus als je 2 keer punten laat liggen kan je geen vooruitgang boeken? Vreemde redenering. Er is altijd ruimte voor vooruitgang omdat jet nooit perfect is. Dus je reactie is een beetje kort door de bocht

15 februari 2019 om 13:02

Voor de winter was het voetbal gewoon beter. Je hebt toch niks aan je ogen?

15 februari 2019 om 13:06

Ik kan het ook niet echt eens zijn met Van Bommel. Natuurlijk moet hij positief biljven, maar het voetbal is zeker niet beter na de winterstop, eerder minder.

15 februari 2019 om 13:13

Flokyrs. Misschien heb jij wat aan de ogen! Van Bommel werkt dagelijks met deze jongens maar jij zal het wel beter weten! Sorry dat ik twijfelde aan je deskundigheid # sarcasme uit

15 februari 2019 om 13:19

Klopt, PSV speelt nu beter dan voor de winterstop. Toen mazzelden ze alleen vaak waardoor de punten toch binnen bleven stromen. Wel ironisch dat de criticasters dat al vaker hebben aangestipt en het toen weggezet werd als onzin, maar nu van Bommel het zelf aangeeft ineens wel zo is.

15 februari 2019 om 17:04

@ Drogo,

Als je niet beseft dat Bommel logischerwijs pro psv spreekt en dus zijn selectie wil beschermen tegen mindere prestaties, begrijp je het niet helemaal.

15 februari 2019 om 14:02

Van Bommel houdt zichzelf voor de gek. PSV presteerd gewoonweg iets minder slecht dan Ajax. Dat het beter gaat na de winterstop is natuurlijk gelul om het positivisme er in te houden. Thuis tegen AZ speel je een dramatische 1e helft waarna je het nog recht zet in de 2e. Tegen Emmen heb je pech, maar dwong je zelf niet veel af. De eerste helft tegen Fortuna was gewoon slecht, waarna je pas na de rode kaart overwicht weet te creëren. Tegen Utrecht was de eerste helft alweer slecht.

PSV moet eigen falen syeeds herstellen in de tweede helft. Er zijn wat spelers uit vorm. Dan denk ik aan Dumfries die opeens veel behoudender speelt. Rosario die passief speelt. Waar hij eerst de voortzetting vooruit zocht, is het nu tikkie breed tikke terug en vetstoppertje spelen in balbezit. En dat in wandeltempo. Bergwijn en Lozano zijn ook minder in vorm na de winterstop.

15 februari 2019 om 14:33

Tegen Utrecht was vooral de opbouw echt belabberd. Daardoor kregen de aanvallers totaal geen ruimte en kon Utrecht lekker counteren. Ik denk dat op die manier iedere ploeg het op dit moment moeilijk kan maken. Het zou denk ik een goed idee zijn om Viergever en Rosario eruit te halen en Hendrix in de verdediging te zetten. Dan met Guti en Ihataren op het middenveld ofzo.

15 februari 2019 om 14:51

Lozano is zeker uit vorm, Bergwijn speelt iets minder door zijn blessure denk ik maar hopelijk vinden ze snel hun vorm

15 februari 2019 om 15:03

Gelukkig zijn er ook nog eerlijke fans. Sommigen moeten echt alles recht lullen wat krom is.

15 februari 2019 om 15:58

juist man wat een gelul,het is het hele seizoen al niet om aan te gluren....

15 februari 2019 om 19:17

'het hele seizoen is niet om aan te gluren'. Wat een onzin, net zo een grote kwatspraat als wat van Bommel zegt. Voor de winterstop speelde PSV veel beter en aantrekkelijker dan na de winterstop. Dat de voorsprong van twee naar zes punten is uitgebouwd kunnen we op het conto van Ajax schrijven, maar dat dat zoveel frustratie bij jou maar boven brengt, dat moge duidelijk zijn

15 februari 2019 om 17:33

Toch heeft van Bommel gelijk, uiteraard wil je winnen! Maar als de concurrent meer punten laat liggen, ja dan loop je uit!

Dat het gat groter is geworden komt door Ajax. Een beetje gelul dit. Het voetbal ziet er net als dat van ajax niet meer uit na de winterstop. Lozano is al 2 maand uit vorm. Alleen Luuk is in bloedvorm maar als die een keer geblesseerd raakt is het over voor psv denk ik

15 februari 2019 om 13:14

Tuurlijk alles komt door Ajax en niet door psv. Man wat kan jij een onzin uitkramen.

15 februari 2019 om 13:47

je hebt gelijk. best knap van PSV dat ze Feyenoord, Heerenveen en Heracles Almelo zo geholpen hebben om punten van Ajax af te snoepen

15 februari 2019 om 13:30

En het komt weer door PSV dat het gat niet nog groter is. In ieder geval tegen Emmen was het gewoon dramatisch dat ze dat nog weggaven na zoveel kansen te hebben gemist.

15 februari 2019 om 14:15

Ja, ook dat inderdaad. Maar je kunt gewoon prima erkennen dat Van Bommel uit zijn nek lult als hij zegt dat PSV beter is na de winterstop dan voor de winterstop. Dat is gewoon simpelweg niet waar. Nu al meer puntverlies geleden dan voor de winter, en het spel is ook absoluut niet beter. Ajax verneukt het nog harder, dus ze zijn zowaar nog punten uitgelopen ook, maar ik snap echt niet waarom Mark beweert dat ze "beter spelen na de winterstop", in geen van de 4 wedstrijden vond ik PSV echt heel goed spelen, waar ze dat voor de winterstop vrijwel wekelijks wel deden.

15 februari 2019 om 15:45

@Sander, ik vind zelf ook dat PSV na de winterstop niet beter is gaan spelen, maar ik heb ook het idee dat PSV voor de winterstop een paar keer met geluk won. Dus ze wonnen wel, maar niet altijd met geweldig spel.

15 februari 2019 om 23:56

Nee true, niet altijd. Maar ik vond ze overtuigender overkomen dan recent. Tegen Emmen viel het nog mee maar verloren ze wel punten maar tegen Groningen, F Fortuna 1e helft en Utrecht 1e helft was het gewoon huilen met de pet op hoor.

Mark denkt zeker dat we allemaal gek zijn. PSV heeft nu 4 wedstrijden gespeeld sinds de winterstop en 3 daarvan waren niet heel overtuigend en er werd 2x niet gewonnen. Dan kun je niet volhouden dat je beter speelt dan voor de winterstop. Ben benieuwd op basis van welke statistieken hij denkt dat er beter wordt gespeeld.
- in 2 wedstrijden punten verloren, terwijl voor de winter slechts 1x punten werden verspeeld.
- Gemiddeld krijgt PSV na de winterstop meer tegentreffers dan ervoor.
- Gemiddeld maakt PSV na de winter minder doelpunten dan er voor.

Kortom hij kletst gewoon uit zijn nek met dat verhaal over statistieken. Zeg dan gewoon dat het enkel op je gevoel is gebaseerd.

15 februari 2019 om 13:12

''kortom hij kletst gewoon uit zijn nek met dat verhaal over statistieken. Zeg dan gewoon dat het enkel op je gevoel is gebaseerd.''

Het ligt er natuurlijk maar net aan welke statistieken je erbij pakt. Er zullen ongetwijfeld een aantal statistieken zijn van PSV die na de winterstop beter zijn dan die ervoor.

On topic: Ik ben het niet helemaal met Van Bommel eens. Ik vond het spel voor de winterstop beter, ik had voor de winterstop vaker het gevoel dat PSV dominant was en ze de tegenstander het gevoel gaven dat er niets te halen was.

Al vind ik niet dat PSV dramatisch speelt na de winterstop, zoals sommige mensen beweren. Tegen Fortuna en Emmen waren ze eigenlijk de hele wedstrijd dominant, dat je punten verspeelt tegen Emmen is gewoonweg pech. Tegen FC Groningen speelde ze niet geweldig, maar toch wonnen ze de wedstrijd vrij eenvoudig. Tegen FC Utrecht speelde PSV een belabberde eerste helft, maar in de tweede helft vond ik ze erg goed spelen.

Al met al is het spel nog niet zo slecht na de winterstop, maar dat ze iets minder dominant zijn dan voor de winterstop lijkt me duidelijk.

15 februari 2019 om 13:20

Naja, ik vond de tweede helft van PSV tegen Utrecht eigenlijk wel compleet anders dan de eerste helft. PSV had in de tweede helft opeens wel weer vertrouwen. Het zit echt nog wel in de ploeg.

Misschien hetzelfde probleem als Ajax.. De clubs die het veel meer van hard werken en felheid moeten hebben, kunnen tegen Nederland en PSV opeens boven zichzelf uit stijgen, om vervolgens de volgende pot kansloos te verliezen..

15 februari 2019 om 13:21

De meest relevante statistieken zijn wat mij betreft verliespunten, doelpunten voor en doelpunten tegen. Al het andere zoals balbezit, passingspercentage, schoten tussen de palen, etc. zijn geen enkele garantie dat je meer wedstrijden wint. Tel daarbij je eigen waarneming op dat ook jij vindt dat PSV voor de winterstop ogenschijnlijk beter vond spelen, dan blijft er toch wel heel weinig van Mark zijn verhaal over.

PSV speelt inderdaad niet dramatisch na de winterstop. Twee keer punten inleveren kan gebeuren en natuurlijk had er tegen FC Emmen meer ingezeten en heeft men tegen FC Utrecht de hele tijd het overwicht gehad. We zitten over de beoordeling van de prestaties van PSV volgens mij op 1 lijn. Niveau van voor de winterstop vasthouden is ook lastig, want dat lag ook wel erg hoog. Maar laat Mark het dan niet proberen te verkopen dat het na de winterstop qua spel beter gaat dan voor de winterstop, want dat ziet helemaal niemand.

15 februari 2019 om 14:02

Juist de statistieken 'doelpunten voor', 'doelpunten tegen' en 'verliespunten zeggen helemaal niks over of je wel of niet goed speelt... Ik ben het met je eens dat PSV na de winterstop minder goed speelt dan voor de winterstop maar de statistieken die je daarbij noemt zijn daarbij niet relevant natuurlijk. Je kunt heel veel goals maken en alles winnen maar alsnog slecht spelen, om maar iets te noemen.

15 februari 2019 om 13:39

Je kan het op allemaal verschillende manieren bekijken.
Tegen Emmen werd er weliswaar met 2-2 gelijk gespeeld, maar dit was qua spelbeeld onterecht.
Utrecht werd ook 2-2 maar ook dit was qua spelbeeld geen juiste afspiegeling.
Fc utrecht - Psv:
Balbezit: 27- 73
Doelpogingen 3 - 11
Schoten op doel 3-4
Doelpogingen tegengehouden 2 - 1
Corners 2 - 11
Vrijetrappen 3 -12

Emmen - PSV
Balbezit: 38- 62
Doelpogingen 6 - 11
Schoten op doel 2-4
Doelpogingen tegengehouden 2 - 0
Corners 2 - 7
Vrijetrappen 14-19

Op basis van die statistieken kun je zeggen dat het beter gaat dan voor de winterstop.

15 februari 2019 om 13:51

Dan moet je de statistieken van voor de winterstop er ook bij zetten, zodat er iets te vergelijken is. Dat ze 2 wedstrijden tegen FC Utrecht en FC Emmen hebben gedomineerd zegt helemaal niks over dat ze beter zouden spelen dan voor de winterstop. Voor de winterstop hebben ze immers ook een heleboel wedstrijden gedomineerd en liepen ze juist niet tegen dergelijke gelijke spelen aan.

Vervolgens blijft dan nog de vraag of het relevante statistieken zijn. Als PSV na de winterstop meer balbezit heeft dan ervoor, is dat dan het bewijs dat er beter gevoetbald wordt? Een stijging van het balbezit zegt immers helemaal niks over het spelniveau.

15 februari 2019 om 14:00

Oké maar wat zegt dan wel wat over spelniveau welke statistiek???

15 februari 2019 om 20:09

Dan moet je de statistieken van gemiste kansen ook meenemen, ook die van de tegenstander

15 februari 2019 om 13:48

Ligt er aan wat hij precies met voor de winterstop bedoelt. Als hij de hele eerste seizoenshelft bedoelt, ben ik het niet met hem eens. Maar vlak voor de winterstop speelden ze vrij matig en wonnen ze wedstrijd puur op wilskracht. Tegen Utrecht speelden ze 2de helft gewoon goed en hadden ze ook de pech dat Utrecht die twee keer dat ze voor de goal kwamen de bal gelijk binnen trappen.

Kan ik me wel voorstellen wat hij zegt. Beide gelijkgespeelde wedstrijden een balbezit van +-75% en 25 schoten tegenover een stuk of 3 van de tegenstander die er wel allemaal in gaan.

15 februari 2019 om 13:37

PSV is dit seizoen volgens mij geen één keer echt overklast waarbij de tegenstander meer kansen creërde. Dat is heel zeldzaam. PSV zelf had de afgelopen seizoen ook er altijd wel een paar wedstrijden tussen zitten waarbij ze amper aan de bal waren.

Nu wint PSV af en toe nog wel in de laatste minuut, maar dat is dan altijd verdiend. Net zoals tegen Utrecht PSV ook gewoon de betere was en veel meer kansen had dan Utrecht.

15 februari 2019 om 15:46

Wedstrijd tegen Feyenoord vergeten? Met name de eerste helft was PSV nergens.

15 februari 2019 om 16:18

Feyenoord creëerde niet meet kansen hoor. Feyenoord heeft in de eerste helft waarin ze psv 'overklaste' maar 5 gevaarlijke schoten gehad (inc doelpunten), waarvan 4 van buiten de 16. Feyenoord won gwn alle duels en 2e ballen maar hebben psv niet voetballend overklast. 2e helft had feyenoord zelf nog weinig in te brengen doordat er steeds on de de pressie werd uitgevoetbald

Mark is nog steeds die misselijke vent die het altijd is geweest met zijn opmerking maar we zijn wel uitgelopen. Zeurt de gehele wedstrijd bij alle beslissingen tegen PSV bij de 4e scheidsrechter en kan het niet laten om steeds trappen richting Ajax te geven. Wanneer je als coach echt vind dat PSV nu beter speelt dan voor de winterstop dan ben je gewoon niet serieus te nemen. Dat PSV is uitgelopen komt met name omdat Ajax dramatisch speelt na de winterstop (in de Eredivisie) . Het is gewoon misselijkmakend hoe PSV weer een onverdiend punt pakt afgelopen weekend. Hoop dat alle eredivisie ploegen nu eens hebben gezien dat dit PSV gewoon te pakken is door ze bij de strot te pakken.

15 februari 2019 om 13:13

Hou toch op man met je slap gelul! Als een club beter is of wint van Ajax komt het altijd door Ajax zelf. Ploegen moeten ook eens kijken hoe ze Ajax moeten aanpakken door ze eveneens bij de strot te pakken... richten jullie je maar lekker op plek 2

15 februari 2019 om 13:19

Zo en nu eerst een bavaria

15 februari 2019 om 13:15

'' Loopt de hele tijd te zeuren tegen de 4e scheidsrechter en kan het niet laten om steeds trappen richting Ajax te geven.''

Waar geeft Van Bommel een trap na richting Ajax? Het is gewoon een feit dat ze na de winterstop verder zijn uitgelopen op de belangrijkste concurrent.

Verder kom je nog al gefrustreerd over, volgens mij ben je toe aan weekend.

15 februari 2019 om 13:22

Ik denk niet dat het weekend hem goed doet, dan loopt PSV nog verder uit😉

15 februari 2019 om 13:17

Wat is er precies gelogen aan het feit dat hij zegt dat ze Zijn uitgelopen? Ik proef een beetje frustratie en jaloezie. Hadden jullie maar een trainer met uitstraling en die weet wat die moet zeggen. Tuurlijk komt het door Ajax dat psv is uitgelopen dan kan iedereen bedenken. Het komt ook door Feyenoord dat psv op Feyenoord is uitgelopen. zucht

15 februari 2019 om 13:24

Het feit dat ze zijn uitgelopen is juist. Maar dat het door goed voetbal komt wat hij als beter dan de 1e seizoenshelft bestempeld is gewoon lachwekkend. Wie houdt hij hier nou voor de gek? Ik heb Mark altijd al een hypocriet gevonden die nooit eens zegt wat hij denkt en altijd vervelende bij bedoelingen heeft.

15 februari 2019 om 13:49

Want jij weet wat hij denkt?

Hij geeft aan dat PSV uitgelopen is, daar heeft hij toch gelijk in of niet dan? En je kan alleen uitlopen als je meer punten pakt dan de tegenstander. Dusja, dan ligt het evenwel aan Ajax dat ze uitlopen want als die net zoveel punten pakken loop je niet uit. Wiskunde voor dummies is nog verkrijgbaar bij de boekhandel...

Verder vind ik van Bommel geweldig voor de camera, afgelopen weekend met Hans Kraaij ook weer. Die denkt even reacties uit te lokken door over die penalty te beginnen maar Mark geeft gewoon toe dat hij het een penalty vond met Rosario. Daar waar menig trainer alles in zijn voordeel probeert te draaien is Mark er heel eerlijk in. Heb hem ook niet echt op onwaarheden kunnen betrappen, dan is dit enigszins twijfelachtig verhaal nog het ergste wat je eruit kunt pakken. Liever dit dan ten Hag die na het verlies bij PSV zegt dat hij als ie het over kon doen het weer precies zo zou doen want zijn plan is heel goed...

15 februari 2019 om 13:55

"het is gewoon misselijkmakend hoe PSV weer een onverdiend punt pakt afgelopen weekend."

Door deze opmerking weet ik 100% zeker dat jij de wedstrijd afgelopen weekend niet gezien hebt. Dat, of je hebt geen enkel benul van het spelletje voetbal.

15 februari 2019 om 16:21

Uiteindelijk was het gwn een verdiend punt hoor. Dat Utrecht een penalty moest krijgen is al genoeg besproken en de 1e helft had psv er al een moeyen krijgen. Verder waren op basis van veldspel en kansen (2e helft) 3 punten eerder verdiend

Het is belangrijk altijd de positieve gedachte achter iets te zoeken, en inderdaad is dat in dit geval de grotere voorsprong op Ajax. Dit mag best benoemd worden, maar persoonlijk vind ik, en dat zou ik ook roepen als de rollen tussen PSV en Ajax omgedraaid waren, dat PSV ook in de spiegel mag kijken.

Als PSV meer had geprofiteerd van Ajax' puntenverlies, was de titelstrijd nu zeker weten verspeeld. Eigenlijk mag PSV in de handen knijpen dat Ajax in dezelfde periode ook gewoon 5 punten heeft laten liggen, waardoor de eigen slechte prestaties onder een minder vergrootglas liggen. Hetzelfde andersom, het is Ajax' eigen om bij puntenverlies van de concurrent ook punten te laten liggen. Ook Ajax mag blij zijn dat PSV punten heeft laten liggen, maar tegelijkertijd terecht balen dat het de achterstand niet verkleind heeft.

Een paar maanden geleden riepen velen hier dat Ajax en PSV geen punten meer zouen verspelen, dat ze superieur tot de rest waren. In de eerste seizoenshelft leek het daar wel op, maar ik hoop dat diegenen nu beseffen dat de bal rond is en in het voetbal alles kan gebeuren.

Ik ben benieuwd hoe dit avontuur afloopt. PSV heeft bij verre de beste papieren om opnieuw kampioen te worden, maar zolang het nog lang niet gespeeld is kan er nog val alles gebeuren. PSV moet nog tegen Feyenoord en Ajax. Dat kunnen in het ergste geval (voor Psv) 6 verliespunten zijn, maar als ze daar feilloos doorheen komen voorzie ik geen verdere problemen voor Psv. -- maargoed, dat zei ik een paar weken geleden ook al..

Ajax verkloot het nog harder dan Psv, dus dan loop je uit. Ideaal voor van Bommel en co. Ik ben echter wel van mening dat dit een heel vertekenend beeld geeft. Het slechte spel en puntenverlies van Ajax overschaduwt precies hetzelfde van Psv. Psv is ook een drama en qua spel lijkt het helemaal nerges op. Het is voorzet na voorzet en hopen dat de Jong ze erin kan werken.

15 februari 2019 om 14:25

ik ben het met je eens. Het is dat Ajax er nog een grotere puinhoop van maakt anders was psv zeker geen kampioen

15 februari 2019 om 14:54

Goh, volgens mij worden wel meer wedstrijden beslist door een actie over de flanken en dan een voorzet op de spits. Sterker nog: vroeger had je een linksbenige linksbuiten en een rechtsbenige rechtsbuiten en werkte het spel zo. En nee, dat is echt geen hele lange tijd geleden ;-)

16 februari 2019 om 06:00

Niet zo bijdehand. Sinds Bergwijn en Lozano het iets minder op hun heupen hebben is het spel van Psv triest. Puur op geluk ballen in de 16 gooien.

Eerlijk gezegd denk ik dat het van Bommel niks kan schelen wat er geschreven en gezegd wordt in de media. Hij werkt aan zijn team en heeft een doelstelling die hij lijkt te gaan halen. Dan heeft hij het goed gedaan.

En natuurlijk steelt Ajax misschien de show maar PSV grijpt waarschijnlijk de prijs. En in topsport draait het uiteindelijk wel daarom. Mooi als dat met mooi spel kan maar dat lukt niet altijd. Dan moet je gewoon de punten pakken en dat doet PSV gewoon voldoende. Dus complimenten op dit moment aan Psv.

Natuurlijk hoop ik persoonlijk op een dip van PSV en op een ongelofelijke serie van Ajax. Maar het zal wel zwaar worden. Maar moge de beste gewoon winnen

we staan 6 punten voor en het waren er 2 dus zijn we beter! wat een onzin na Heerenveen en Ajax kan het zomaar 0 punten zijn

15 februari 2019 om 14:03

Het kan na Heerenveen en Ajax ook zomaar 12 punten zijn.

Scorebordjournalistiek, zou Co Adriaanse zeggen. Dat PSV op Ajax is uitgelopen, is meer te wijten aan het falen van Ajax dan dat het de verdienste is van Psv. Ook voor PSV geldt dat er in de drie wedstrijden na de winterstop al meer punten verspeeld zijn dan in al de wedstrijden ervoor. Alleen heeft Ajax wat meer punten verspeeld dan Psv, maar dat had deels natuurlijk ook met het programma te maken.

Ik vond Sam Lammers tegen Ajax heel goed voetballen . Snel , slim en doelgericht .
Hopelijk krijgt hij geen "stal orders" vanuit Eindhoven , en etaleert hij dat zelfde spel tegen PSV ………….

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren