Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Liverpool faalt weer en brengt Man City en Tottenham terug in titelrace

Laatste update:

Liverpool heeft opnieuw kostbaar puntverlies geleden in de Premier League. De koploper reisde maandagavond gehavend af naar Londen voor de uitwedstrijd tegen West Ham United en kwam uiteindelijk niet verder dan een gelijkspel: 1-1. Het elftal van Jürgen Klopp mocht overigens niet klagen met dat resultaat, want het enige doelpunt van the Reds kwam tot stand na een buitenspelsituatie. Het betekent voor Liverpool het tweede puntverlies in vijf dagen tijd, waardoor de voorsprong op achtervolger Manchester City nog maar drie punten bedraagt. Ook Tottenham Hotspur lijkt nog niet kansloos in de titelrace: de Londenaren hebben met nog dertien competitieduels voor de boeg vijf punten minder dan Liverpool.

Liverpool kampte voor het bezoek aan West Ham met de nodige personele problemen. Georginio Wijnaldum, Jordan Hendersen, Trent Alexander-Arnold, Dejan Lovren en Joe Gomez waren vanwege blessures allen niet van de partij, waardoor James Milner begon als rechtsback en Adam Lallana op het middenveld kon rekenen op een basisplaats. West Ham moest het onder meer stellen zonder aanvalsleider Marko Arnautovic, maar de ploeg van trainer Manuel Pellegrini kwam in het openingskwartier wel tot drie uitstekende mogelijkheden. Schoten van Javier Hernández en Aaron Cresswell scheerden rakelings voorbij het doel van Alisson Becker, die ook nog moest redden op een vernietigend schot van eerstgenoemde.

Liverpool stelde daar vrijwel niets tegenover, maar wist na ruim twintig minuten wel op voorsprong te komen via Sadio Mané, die Lukasz Fabianski klopte met een schot uit de draai. Het doelpunt van de Senegalees had echter niet toegekend mogen worden, daar assistgever Milner overduidelijk buitenspel stond. Lang kon de ploeg van Klopp echter niet genieten van zijn voorsprong: Michail Antonio zorgde zes minuten na de openingstreffer van Mané alweer voor de 1-1 na een ingestudeerde vrije trap. West Ham bezorgde Liverpool de nodige problemen uit spelhervattingen en was op slag van rust ook nog dicht bij de 2-1. Declan Rice had de bal voor het inkoppen na een vrije trap van Felipe Anderson, maar de poging van de jonge middenvelder scheerde uiteindelijk rakelings over het doel van Alisson.

De koploper ontbeerde creativiteit en had ook in de tweede helft de grootst mogelijke moeite om tot uitgespeelde kansen te komen. Mohamed Salah nam in het eerste kwartier na de onderbreking het doel tweemaal onder vuur, maar Fabianski redde beide keren eenvoudig. West Ham wist de defensie van Liverpool evenmin te verontrusten, waardoor de wedstrijd zich in een status quo bevond. Klopp besloot twintig minuten voor tijd in te grijpen met het inbrengen van Xherdan Shaqiri voor Lallana, maar de eerste serieuze mogelijkheid na die aanvallende wissel was voor de thuisploeg: Mark Noble schoot na voorbereidend werk van Felipe Anderson uit kansrijke positie over. Klopp bracht ook Divock Origi nog binnen de lijnen, maar de 1-2 bleef uiteindelijk uit, mede doordat Origi in extremis (en in buitenspelpositie, maar niet zo waargenomen door de arbitrage) nog een grote kans miste.

Wie eindigt er dit seizoen het hoogst in de Premier League?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Het lijkt er steeds meer op dat het niet halen van een creatieve middenvelder/flankspeler dit Liverpool gaat open breken in de titelstrijd. Phillipe Coutinho was voor dit Liverpool zoveel belangrijker dan men denkt. Liverpool heeft zichzelf echt overschat door te denken dat het zich zonder een type Coutinho wel kan redden in de competitie. Niet dus. Het voetbal van Klopp werkt alleen tegen ploegen die naief spelen met veel ruimte in de rug en graag de bal willen hebben, maar tegen defensieve ploegen mist Liverpool overduidelijk creativiteit. Men onderschat gewoon gigantisch het belang van een goede creatieve middenvelder/flankspeler bij dit Liverpool. Liverpool mag dan wel meer punten hebben gepakt sinds het vertrek van Coutinho, maar dat is absoluut niet vanwege het vertrek van Coutinho, maar vanwege de komst van Virgil van Dijk en de opleving van TAA en Robertson. Het niet halen van Fekir afgelopen zomer of winter gaat een dure grap worden voor dit Liverpool. Fekir, Isco of James zou de missing link zijn voor dit Liverpool.

4 februari 2019 om 22:55

Man man wat een onzin alweer.
Tot de wedstrijd tegen city lag het totaal niet aan creativiteit.
Scoorde genoeg en verdediging stond als een huis, maar nu door al.de blessures moest liverpool gewoon een versterking halen.voor de verdediging. Aanval is niks mis mee, alleen nu zijn de 3 voorin niet echt in vorm.

4 februari 2019 om 23:06

Ze hadden Clyne niet moeten verkopen. En verder hadden ze Fekir wel degelijk moeten halen afgelopen zomer. Een backup rechtsback, CV, Jonge winger met een passeerbeweging zijn ook hard nodig. Je moet zoals City bijna 20 spelers hebben die allen basis waardig zijn.

4 februari 2019 om 23:07

*verhuren

4 februari 2019 om 23:10

Clyne was zeker een grote fout om hem te verhuren.
En het is haast onmogelijk om 20 spslers te hebben die allen basiswaardig zijn.
Ontevreden spelers heb je niks aan.
Zoals.je ook bij city kan zien waar onder andere mahrez als.otamendi beide ontevreden zijn.
Liverpool heeft nu gewoon erg veel ongeluk met alle blessures

5 februari 2019 om 11:56

De bank van Liverpool is niet goed genoeg, en dat zie je nu. Wanneer er twee of drie uit de basis wegvallen, is het gelijk een stuk minder. Ligt meer hieraan als het missen van een creatieve middenvelder.

4 februari 2019 om 22:55

Eens dat ze een creatieve man missen die wanneer de tegenstander een muur opwerpt een opening kan vinden. Fekir zou een goede zijn, maar Isco en James vind ik veel te wisselvallig voor een club die kampioen wilt worden.

4 februari 2019 om 23:16

Vooral Isco is toch absoluut geen Klopp speler? Bizarre suggestie.

4 februari 2019 om 23:49

En waarom is hij geen Klopp-speler? Dat was Götze toch ook? Dat waren Reus, Kagawa, Gundogan, Sahin, Mkhitaryan toch ook? Isco kan onder elke trainer voetballen hij heeft daar genoeg talent voor.

5 februari 2019 om 00:42

Ik snap niet waarom je dat rijtje opnoemt - stuk voor stuk totaal verschillende voetballers.

Om op Isco in te gaan, Klopp houdt van werkers op het middenvekd die 90 min lang pressen en daar is Isco niet geschikt voor. Ook is hij niet bepaald een directe voetballer terwijl Klopp toch voor direct, verticaal voetbal staat. Een totale mismatch in mijn ogen. Is maar een mening natuurlijk. Ik hoor graag waarom hij volgens jou wel onder Klopp past, in de premier league?

5 februari 2019 om 00:59

Verschillende voetballers? Mkhitaryan, Kagawa en Gotze hebben op de 10 gespeeld onder Klopp. Jouw argument is omdat Isco volgens jou geen harde werker is, automatisch ook niet zou passen bij Klopp? Dat is met alle respect puur onzin, ten eerste werkt Isco wel gewoon hard, misschien niet in alle wedstrijden maar in belangrijke wedstrijden is het een harde werker, die jongens die ik net noemde staan ook niet bekend om hun arbeidskracht maar puur om hun voetballende kwaliteiten zij slaagden toch ook onder Klopp? Isco zou bij elke ploeg slagen maakt niet uit in welke competitie ik denk dat hij dit al genoeg heeft bewezen, zijn klasse en techniek straalt er gewoon vanaf of denk je serieus dat hij niet kan wat Bernardo Silva of David Silva doen bij City? Die jongen heeft iemand nodig die hem de vertrouwen geeft, Onder Ancelotti en Zidane heeft hij genoeg bewezen.

5 februari 2019 om 01:52

Gotze is een een goede vergelijking ja. Mhiki en Kagawa een stuk minder omdat dat jongens zijn met loopvermogen die onder meer door hun loopacties veel goals maakten onder klopp.

4 februari 2019 om 22:56

Ja het is ook niet lekker voor Klopp dat een aantal HELE belangrijke spelers geblesseerd zijn voor 3 hele lastige wedstrijden (crystal palace, Leicester en west ham)

4 februari 2019 om 23:39

Defensief is niet het probleem dus TAA en Gomez kun je nog wel zonder. Wijnaldum is inderdaad wel belangrijk. Verder gewoon overdreven dit. Elke coach mist spelers.

5 februari 2019 om 00:22

@hangover Ja. Heeft Liverpool in het verleden ook moeite gehad, die speelstijl. En blijkt tegen topploegen gewoon een goede ploeg, wonnen niet voor niets ook van City. Ik was iig blij met die overwinning en rekende die niet als 100% zeker vooraf.

4 februari 2019 om 22:56

Sinds wanneer is het de keuze van Liverpool geweest om Coutinho te laten gaan? Dat is min of meer afgedwongen door Coutinho zelf. Liverpool wilde Coutinho natuurlijk echt niet verkopen, complete misvatting in je eerste stuk...

Verder geef ik je gelijk in het gemis van een creatieve middenvelder. Maar als je kijkt hoe matig een Keita en een Matip vandaag spelen, en hoe slecht Shaqiri en Origi invallen, dan had Liverpool het zelfs met een creatieve middenvelder niet gered.

4 februari 2019 om 22:57

Lekker makkelijk praten altijd achteraf. Coutinho is voor elke ploeg en topspeler en Fekir kwam niet door de keuring. Was een dure grap geweest als daar 70 miljoen voor was betaald en hij vervolgens alleen maar geblesseerd was geweest.

Isco en James zijn geen type spelers voor het hoge tempo voetbal wat Klopp wil spelen. Ik denk dat alleen Coutinho, De Bruyne het vermogen hebben om in dat tempo als creatieve man op 10 te spelen en die zijn beide onhaalbaar.

4 februari 2019 om 23:01

Een eriksen zou dat ook kunnen, indien mogelijk zou ik hem proberen te halen, lijkt erop dat hij niet wil verlengen. Maar denk zelf dat hij eerder naar een absolute top club wil gaan.

4 februari 2019 om 23:05

De Bruyne onder Klopp wauw wat zou dat geven zeg! Voetbalporno

4 februari 2019 om 23:09

Gast de Bruyne onder Pep is echt meer voetbalporno hoor... City dat draait is een vd beste en mooiste ploegen ter wereld..

4 februari 2019 om 23:17

Hmm waar beweer ik het tegendeel? Gekke reactie. Had hem gewoon graag eens graag onder Klopp gezien maar de deal met Dortmund ging destijds niet door.

5 februari 2019 om 00:48

Ik ben het nog nooit zo hard met jou oneens geweest. Ieder zijn mening natuurlijk.

Maar de Bruyne denkt altijd verticaal vooruit en daarom past hij mijn inziens perfect in het directe voetbal van Klopp. Onder Pep trekt hij ook meer dan prima zijn plan atuurlijk omdat hij zo compleet is maar ik vind hem echt het prototype van een Klopp speler. Ook mede door zijn fysieke capaciteiten - de Bruyne heeft 4 longen en kan perfect 90 min lang druk zetten. Hij is meer Duitser dan Belg in dat opzicht. Ik snap dan ook niet helemaal wat je bedoelt. Het lijkt haast alsof je over Ozil spreekt.

4 februari 2019 om 22:59

Liverpool speelt al heel het seizoen zwakker dan vorig seizoen. Alisson en Van Dijk zorgen ervoor dat alles veel beter lijkt dan het is maar met een middenveld met Milner, Henderson erc wordt je nooit kampioen. City is veel sterker dan Liverpool hoor, ze spelen misschien wat minder goed dit seizoen maar ze hebben echt wel meer kwaliteit. Zeker op de bank. Iedereen zegt dat Liverpool met geld smijt maar van mij mogen ze nog eens 200 mil spenderen aan een verdediger zoals Koulibaly, een topmiddenvelder zoals Isco of Fekir (Ja Zermatt!) of Coutinho terughalen. Al acht ik dat laatste niet realistisch. Shaqiri is een leuke speler voor op de bank, kan af en toe zeer goed invallen maar als je ziet dat bij City Mahrez, Sterling, Sané, Jesus en Aguero rondlopen.. pff we zijn vervloekt door de familie van Adebayor denk ik. Middenveld past alleen naar links en rechts.

4 februari 2019 om 23:00

Met Coutinho verloor Liverpool ook om de haverklap punten in dit soort wedstrijden. Wat een fabeltje dat Coutinho keer op keer Liverpool gered zou hebben. Maakt niet dat hij gemist wordt en hij het verschil kan maken in deze wedstrijden, maar laten we niet doen alsof met Coutinho Liverpool dit soort wedstrijden vaak won.

4 februari 2019 om 23:04

"Met Coutinho verloor Liverpool ook om de haverklap punten in dit soort wedstrijden". Dat kwam juist door de slechte verdediging die Liverpool toen had zonder Robertson en Van Dijk.

4 februari 2019 om 23:06

Ja maar dat lag ook aan de verdediging. Coutinho met Van Dijk en Alisson heb je nooit gezien dus dat kan je ook niet beoordelen.

4 februari 2019 om 23:07

Robertson was er al Zermatt

4 februari 2019 om 23:12

1-1 tegen Newcastle, 1-1 tegen Burnley en 0-0 tegen Wba, allemaal wedstrijden waarin Coutinho meedeed. De verdediging heeft ook zeker zijn aandeel gehad in puntverlies tegen de mindere goden, maar de aanval, met Coutinho, heeft het minstens net zo vaak laten afweten.

4 februari 2019 om 23:08

We snappen inmiddels dat je Fekir, Isco of James graag bij Liverpool ziet. Je zegt dat in zowat elke artikel over Liverpool man. Word je niet moe? Vorig seizoen ook al non stop over Sokratis en Ghezal. Iets 4927x lezen begint aardig irritant over te komen. Verder heb je inhoudelijk geen ongelijk. Een type Fekir is zeker handig. Maar Isco is geen man van de steekpassjes maar van het eindeloos gedribbel en dat past niet bij het snelle spel van Klopp. Verder doe je Keita aardig tekort. Je doet alsof het middenveld alleen uit houthakkers bestaat maar dat is niet zo. Een Keita die gewend is aan het spel van Klopp en de PL is een absolute topper. Die is echt wel creatief. Lallana kan er ook wat van. Neemt niet weg dat er best een pure 10 mag komen.

Het kaartenhuis stort alweer redelijk in.. Het is wachten tot City het overneemt en afstand gaat nemen, zij zijn echt de beste ploeg van Engeland en moeten dat nu laten zien!

Dit Liverpool is te zwak om de titel te winnen, zeker in de breedte is het het net niet..

4 februari 2019 om 22:56

Ik hoop dat City gewoon kampioen gaat worden. Altijd wel een zwak voor United gehad, maar City heeft toch echt een schitterende ploeg met de mooiste en beste speler van de PL in mijn ogen (David Silva). Zij verdienen de titel het meest als "neutrale" voetbal liefhebber.

4 februari 2019 om 23:04

Nou ja, het team met de meeste punten verdiend de titel..

Maar dan moet Liverpool het wel eerlijk winnen. Ik gun het Liverpool, maar ze winnen bijna door 2 buitenspel doelpunten. Ik houd de score niet bij, maar schandalig hoevaak ze bevoordeeld worden dit seizoen.

4 februari 2019 om 23:07

Zeker, in mijn ogen de meest onderschatte aanvallende middenvelder ter wereld.
Schatte hem inhetzelfde categorie van iniesta. Echt een genot voor het oog

4 februari 2019 om 23:16

David Silva is een beetje het fenomeen dat iedereen wel kent en weet, maar nooit in de spotlights komt te staan. Hij scoorde trouwens in het begin van het seizoen aardig wat goals! Ik hoop dat City er weer elke wedstrijd zal staan en niet zal verzaken zoals tegen Newcastle. Op het middenveld hebben ze een luxe probleem met David Silva, Bernardo Silva en De Bruyne voor 2 posities.

4 februari 2019 om 23:19

@silvacity zeker een luxeprobleem, maar zou op dit moment tog wel kiezen voor de beide silvas op het middenveld. Ik vind de bruyne nog niet fit en nog niet echt in vorm. Met bernardo ga je er op dit moment zeker niet op achteruit

4 februari 2019 om 23:21

Daarentegen krijgen ze geen penalty voor die handsbal van ik meen ogbonna, maar dat vergeet je voor het gemak even, blink182? En ga niet zeggen dat het geen hands was, want je ziet hem duidelijk zijn arm omhoog trekken.

4 februari 2019 om 23:40

Blink zeker waar hoor dat de ploeg met de meeste punten de titel verdiend, maar mijn gunfactor ligt halverwege het seizoen dan toch meer bij voetbalporno van Pep dan bij een geparkeerde bus van Mourinho ook al zal zo'n geparkeerde bus soms beter zijn qua punten (al is Liverpool zeker geen geparkeerde bus, maar je begrijpt het punt).

4 februari 2019 om 23:50

Penalty? Nouja, das discutabel maar dat buitenspel (en bijna buitenspel) doelpunt dus niet.

5 februari 2019 om 12:17

Nooit gedacht dat iemand het eens zou zijn met Aad de Mos. Dit is toch nooit een penalty? Ik denk dat zelfs de VAR hem niet gegeven zou hebben.
Valt me mee dat je de penalty die ze tegen Leicester hadden moeten krijgen nog niet opnoemt?
Het is een feit dat Liverpool dit jaar heel vaak de arbitrage mee heeft.

4 februari 2019 om 23:15

Helemaal mee eens. City heeft het beste materiaal en speelt ook nog het mooiste voetbal.
Ben wel bang dat als Klopp dit jaar de PL niet wint het misschien wel einde verhaal is.

Pff wat is het toch soms zwaar om Ajax en Liverpool fan te zijn zeg..

4 februari 2019 om 22:55

Dan moet je Feyenoord en Liverpoolfan zijn. Dan kun je pas lachen

4 februari 2019 om 22:59

Tel AC Milan daar nog eens bij op dan

4 februari 2019 om 22:59

Als Feyenoord en Arsenal fan heb ik ook wel eens (vaker) minder leuke voetbal weekenden

4 februari 2019 om 23:04

Helaas heb ik hetzelfde met beide clubs

4 februari 2019 om 23:11

Kop op! dappre strijder haha

Ik voel met je mee

5 februari 2019 om 07:53

Nou wat zwaar...hoe denk je dat het is om de Graafschap, NEC of Sparta fan te zijn. Of nog erger Haarlem of Veendam fan...

5 februari 2019 om 09:06

Iets met doelstellingen..? Nec is een uitzondering, daar gaat het grandioos mis inderdaad

Dit Liverpool gaat nooit kampioen worden. Wat een slappe hap ongelofelijk.

Van potentieel 7 punten voor naar 3 in 1 week.. Liverpool choket em keihard. Jammer had het het ze wel gegund.

Poh bijna 2 buitenspelgoals

4 februari 2019 om 22:54

Dat was wat geweest ja. Bizarre fout bij de 1 - 0 sowieso. Blijft een kwalijke zaak dat ze in de PL geen VAR gebruiken.

4 februari 2019 om 22:57

Met alle kritiek op de VAR moeten we daar juist blij mee zijn

4 februari 2019 om 23:23

Vooral blijven hangen in het menselijk falen.. de VAR heeft wat ontwikkeling nodig, maar zonder is volslagen belachelijk aan het worden.

5 februari 2019 om 12:19

Word volgend seizoen ingevoerd.

Twee verschrikkelijke wedstrijden van Liverpool op rij. Pff het had nu 7 punten kunnen zijn en in plaats daarvan nog maar 3 punten en binnenkort naar United. Ziek van.

4 februari 2019 om 23:00

Ze gaan allemaal nog genoeg punten verliezen. Denk idd dat united het liverpool zeeer moeilijk gaat maken. Spannend!

4 februari 2019 om 23:04

Absoluut! Liverpool heeft geen goede vorm momenteel. City heeft overigens ook een zwaar programma de komende weken en heeft ook al een paar keer onverwacht gemorst. Desondanks denk ik dat het tot het einde enorm spannend zal zijn. (ook al hoop ik van niet 😅)

4 februari 2019 om 23:08

Slippertje van Henderson zou de kers op de taart zijn.

4 februari 2019 om 23:18

Straks wordt het drukker en drukker. De CL gaat ook binnekort weer van start. Benieuwd hoe liverpool zich dan staande houdt.

United wordt een zeer lastige opgave. Zij zijn in vorm en Liverpool totaal niet. De knop moet om (makkelijk gezegd), maar anders gaat City (weer) ervandoor met de titel. Zij spelen al het hele seizoen hun eigenspel en barsten van het vertrouwen.

6 februari 2019 om 11:31

En dan ook nog genoeg geluk gehad in de afgelopen wedstrijden. Liverpool moet zich heel snel gaan herpakken.

Terecht gelijkspel, net als vorige week. Misschien heeft Liverpool nog wel teveel gekregen aangezien de enige goal die zij scoorden niet legitiem was. Met 3 punten is de marge nu wel weer heel minimaal.

Trouwens: de koploper van alle top 5 competitie punten verspeeld, dat zal voor het eerst in een lange tijd zijn.

4 februari 2019 om 22:57

Beide wedstrijden ook recht gehad op een zuivere penalty. Maar goed daar hebben we het niet over omdat je gewoon zelf moet winnen.

4 februari 2019 om 23:14

Ik vond dat moment met Ogbonna geen zuivere penalty vandaag. Neer een interpertatiemomentje. Ik vond dat hij zijn armen in een natuurlijke positie langs zijn lichaam heeft, van mij hoeft daar geen penalty voor te worden gegeven. Maar handsballen blijven lastig. Al met al gezien het spelbeeld was 1-1 terecht.

Een buitenspelgoal cadeau gekregen en op het einde Origi niet voor buitenspel gevlagd. Als daar een betere spits stond was het gewoon 2-1 voor Liverpool met twee offside goals. Ongelooflijk hoe dat kan op dit niveau!

4 februari 2019 om 22:56

Het is echt tijd voor de VAR in Engeland, met name omdat je eigenlijk elke wedstrijd wel een paar momenten hebt die met de VAR anders bestraft of gefloten worden. In Engeland is er elke wedstrijd wel een onterechte of niet gegeven penal, een buitenspel goal of een moment waar een speler rood hoort te krijgen.

Scheelt dat het vanaf volgend seizoen in gebruik wordt genomen.

4 februari 2019 om 22:58

Klopt, maar vandaag was het toch echt wel belachelijk. Die offside-fase met Origi moet je toch ook kunnen zien met het blote oog? Gelukkig dat een klungel op dat moment de bal aangespeeld kreeg en niet Salah of Mane.

4 februari 2019 om 22:59

Absoluut tijd voor de VAR. Het gaat ook altijd zo snel in de PL dat de scheids onmogelijk alles kan zien, de VaR is een uitkomst.

4 februari 2019 om 23:00

Mee eens. Ironisch hoe het ook kan verkeren waar na de vorige wedstrijd de wereld te klein was voor de Liverpool fans want ze zouden benadeeld zijn en de scheidsrechter omgekocht. Nu zwijgen ze allemaal. Desondanks moet een grensrechter dit als professional gewoon zien. Als je dit niet ziet ben je niet geschikt.

Gezien de wedstrijd van Salah of Mané betwijfel ik of zij wel raak hadden geschoten deze match.

4 februari 2019 om 23:02

Vandaag was echt extreem. Deed me denken aan die goal van Tevez op het WK denk ik

4 februari 2019 om 23:03

Hoe vaak Liverpool dit seizoen bevoordeeld is geweest is echt niet normaal, man. Ofwel gaat Salah zonder contact liggen om een penalty te versieren ofwel krijgen ze een offsidegoal mee. Gun Liverpool echt totaal niet de kampioenschap. Zou een diefstal van formaat zijn.

4 februari 2019 om 23:05

Om de fans op Voetbalzone zou ik het ze niet gunnen, maar verder vind ik veel speler van Liverpool wel sympathiek op Salah en de coach na. Ze mogen van mij wel kampioen worden, als het maar eerlijk gaat.

4 februari 2019 om 23:08

Nu zwijgen ze allemaal? Heb niemand in het live meepraten zien zwijgen over die onterechte goal. Ik heb wel iemand gezien, net als elk live meepraten van Liverpool, die constant aan het zuigen is. Met name over Salah.

4 februari 2019 om 23:15

Als Salah keer op keer schwalbes maakt dan kan je verwachten dat er iemand keer op keer over hem gaat zeiken. Daar moet je niet raar van opkijken.

4 februari 2019 om 23:49

Een reactie over Salah die terecht was. Daarnaast heb ik niks geks gezegd. Dat jij dat zuigen vind is meer je eigen probleem daarin. En nu zwijgen veel ja. Het is simpelweg hypocriet. De ene week worden er theorieën uitgetoverd alsof City scheidsrechters omkoopt en een groot deel van die mensen hoor je nu niet.

5 februari 2019 om 07:41

Salah gaat ergens neer op het veld tussen twee/drie spelers waar de bal niet is, er is geen herhaling, maar Arsenallz heeft gezien dat het een schwalbe is. Soortgelijke situaties komen vaker voor, maar het is Salah en dan sta jij weer vooraan te blaten.

En kom met een voorbeeld van iemand met een theorie dat City de scheidsrechters omkoopt, want ik heb niemand dat zien beweren.

En er zwijgen er nu helemaal niet veel. Kijk terug in live meepraten anders.

Een combinatie van een ploeg die niet breed genoeg is en de 4231 opstelling. Naar mijn mening speelde ze met 433 stukken beter, in aanvallend opzicht.

Welk excuus gaat klopp nu gebruiken.voor dit puntverlies. Ligt het nu aan het weer, te luidruchtigd publiek?
Als liverpool weer geen prijs wint dit seizoen kan je gwn concluderen dat klopp gefaald heeft.
Daarnaast weet iemand wat naby keita eigenlijk doet?
Heel het seizoen weet ik echt niet voor wat hij in het veld staat. Alleen maar balverlies heeft hij

4 februari 2019 om 22:55

Deze wedstrijd was hij echt sterk. De enige die nog probeerde, met als hoogtepunt die bal op Origi op het laatst, al stond die wel buitenspel, wat niet gevlagd werd lol. De voorhoede blonk vooral uit in slechte passes en verstoppertje.

4 februari 2019 om 22:59

Ik vond t totaal niet, tuurlijk had hij mooie acties, maar totaal geen rendement uiteindelijk kwam er geen grote kans uit voort.
Is echt tot nu toe een miskoop gebleken. Terwijl die echt goed voetbalde in duitsland

Liverpool begint het gemis van TAA, Gomez en Wijnaldum erg te voelen nu. Matip is een zenuwenlijer achterin, Milner op de back kan echt niet meer. Keita, Fabinho en lallana is echt 0-creativiteit. Snap niet waarom klopp niet begint met Shaqiri op het middenveld. Met het typen van dit bericht zie ik trouwens weer dat Klopp echt een vervelende kerel wordt als het niet mee zit met het constante gezeur op de scheids.

4 februari 2019 om 22:54

Het gaat denk ik meer om de drie mannen voorin waarom het niet loopt. Defensief is het niet perfect, maar rendabel genoeg om te winnen. Mané, Firmino en Salah laten het simpelweg afweten.

Liverpool heeft volgens mij liever een spannende titelrace. Weer een voorsprong niet kunnen vasthouden, en daarna lukt het ze weer niet om door een muur van verdedigers te komen.

Ik vond Liverpool niet sterk spelen. Misschien de druk van het kampioenschap. Gelijkspel lijkt me over de hele wedstrijd gezien terecht.

De grensrechters waren vandaag wel aan het stuntelen. Volgend seizoen met de VAR wordt beter.

Ik heb geen idee hoeveel olifanten Afrika telt, maar de druk op de schouders van de Liverpool spelers lijkt zwaarder.

Ze spelen inspiratieloos. Waar is het combinerende Liverpool gebleven? Alles wordt naar voren geschoten met de hoop dat Salah Firmino en Mane er iets mee gaan doen. Er lijkt geen idee achter het voetbal te zitten. De hete adem van City voelen ze, waardoor het lijkt alsof ze onder spanning staan. Dit is niet alleen deze wedstrijd, maar echt al een aantal wedstrijden. Ze moeten snel de knop omschakelen. Het verschil is nog maar 3 punten. Persoonlijk denk ik dat City aan het langste eind trekt. Ze verliezen wel eens, maar je ziet duidelijk dat ze hun eigen spel spelen en dat ze net dat kleine gelukje missen. Bij liverpool is het spel al weken dramatisch.

4 februari 2019 om 22:58

Liverpool heeft dit seizoen relatief veel wedstrijden niet heel groots gespeeld, maar vaak wel gewoon de drie punten binnen gehaald. Het kan lang goed gaan, maar dat houdt een keer op. In mindere mate wat Arsenal bijvoorbeeld ook had: Niet perse echt goed spelen, maar toch steeds winnen.

City speelt daarentegen vaker echt sterk en speelt teams vaker van de mat. Het gaat in ieder geval spannend worden.

4 februari 2019 om 23:03

Deels zal ook de ervaring een rol spelen. City weet dat wanneer ze hun eigen spel spelen dat het goed komt. Ook al verliezen ze 2x achter elkaar. Liverpool lijkt in paniek wanneer het te lang 0-0 of 1-1 staat en gaan dan de lange bal spelen met de hoop op de 3 voorin.

4 februari 2019 om 23:03

Goed punt met ervaring inderdaad. City kent genoeg spelers die al vaker kampioen zijn geweest en de druk maar al te goed kennen.

Wat een enorm frustrerende club zeg. Eerste seizoenshelft punten verloren na een voorsprong 2 in 19 wedstrijden, 3x gelijk 0x verloren. Tweede seizoenshelft 4 punten verloren na een voorsprong, 2x gelijk en 1x verloren in zes wedstrijden. Het slaat helemaal nergens op. Er zit geen tempo in, geen durf en vooral bij vlagen geen idee achter het spel. Klopp moet zaterdag winnen van Bournemouth en heeft dan twee weken de tijd om de frisheid en durf terug te brengen voor United uit. Tussendoor nog Bayern maar de CL is heel anders en staat los van de competitie.

Oei oei Liverpool!
Origi je had je onsterfelijk kunnen maken, wat een ongelooflijke kans nog in de 93e min!
Van Dijk wat was je weer ongekend goed, beste verdediger in de premier league by far!

Wat je wel ziet is dat er op het middenveld teveel waterdragers lopen en veel te weinig creativiteit! Henderson, Fabinho, Keita, Milner... allemaal harde werkers maar wie kan er is een steekbal geven?

Misschien een raar idee maar een type Ozil zou denk ik heel goed passen bij Liverpool.
Harde werkers die het vuile werk opknappen voor hem en hij mag de steekbal en geniale balletjes geven.

Wederom een inspiratieloos Liverpool gezien. Eindeloos gebrei , geen omschakeling helemaal niks wat voor de winterstop geregeld te zien was.

4 februari 2019 om 23:11

Klopt wat je zegt. Wat ik ook opvallend vind is de verdediging. Voor de winterstop was het echt stabiel en werd de rust bewaard. Na de winterstop is dit omgeslagen. Uit paniek wordt de bal naar voren geschoten met de gedachte: weg is weg.

Zo geef je het natuurlijk zelf weg op 5 dagen. Liverpool had niets te klagen, en we mogen nog blij zijn met het punt aangezien de lijnrechter z'n foute lenzen in had.

Zo gaat Liverpool geen kampioen worden helaas. Daarvoor missen zij creativiteit op het middenveld en in de aanval. Salah en Mane zijn goede spelers als er ruimte ligt achter de verdediging. Tegen clubs zoals Man City, Bayern, Barca en Real enz. Tegen clubs die zich ingraven kunnen ze niks klaar spelen. Alleen maar balletje breed en terug. In de zomer moeten ze kijken voor een creatieve 10. Proberen James of Isco over te halen. Mocht dat niet lukken dan zou ik een gokje wagen om Ziyech te halen.

Na 6 wedstrijden in de tweede seizoenshelft al meer punten verspeeld dan de eerste seizoenshelft in totaal. Krijg je met zo'n slappe hap als Keïta, Firmino, Robertson, Fabinho. Alleen Milner en Mané speelden goed aan de kant van Liverpool. Is het zo moeilijk om meer dan twee fatsoenlijke kansen te creëren in 90 minuten tijd?

4 februari 2019 om 23:00

Robertson speelde niet slecht. Verzette veel werk. Kijk je überhaupt weleens Liverpool? Is sinds December 2017 een van de beste backs van de BPL...

4 februari 2019 om 23:03

Waar zeg ik ergens dat hij een slechte back is? Dat hij een van de beste LBs is van de PL betekent niet dat hij af en toe geen zaadpotten speelt zoals vandaag het geval was

4 februari 2019 om 23:01

Kwestie van scorebord journalistiek. Als iemand scoort vinden veel mensen al snel dat ze een goede pot hebben gespeeld. Van Dijk was inderdaad weer machtig in de defensie.

4 februari 2019 om 23:07

In tegenstelling tot Firmino en Salah (die één goede actie had in de zestien en toen slapjes op de keeper schoot) kwam er van de kant van Mané in ieder geval wel dreiging. Zijn positiespel was cruciaal in de paar goede kansen die Liverpool creëerde. Niks scorebordjournalistiek

Wat een chokers zijn Liverpool spelers kunnen niet met de druk omgaan. Als je niet tegen kampioens druk om kan gaan ben je geen topclub in mijn ogen. Zelfs Leicester kon tegen de druk omgaan des tijds....

Liverpool heeft hier een puntje weggesnoept vanavond. Die goal had nooit mogen tellen van Mané. Dit seizoen hebben ze vaak de scheids meegemaakt maar gelukkig heeft West Ham nog weten te scoren. Salah nauwelijks gezien en keita is al het hele seizoen slecht. Volgens Liverpool fans was die echt een beest nou daar is niks van terug te zien.

Misschien Sturridge weer eens vertrouwen geven? Firmino speelt de laatste weken als een natte krant.

4 februari 2019 om 23:14

Niet alleen Firmino. Heel Liverpool speelt dramatisch. De verdediging oogt ook niet meer stabiel. Ze voetballen zonder visie. De druk wordt te groot. Verder missen ze een creatiefbrein op het middenveld.

Liverpool begint te choken. City heeft al ervaring met het winnen van een kampioenschap dus dat is wel een dikke voordeel. Spelers als Firminho en Alisson spelen best wel matig de laatste tijden, terwijl dit hele belangrijke spelers zijn. Liverpool werd daarnaast heel erg geholpen door de scheids dit seizoen (niet de eerste keer), maar toch was het niet genoeg om de drie punten te pakken. Ik zie ze toch wel uiteindelijk choken en City de titel pakken.

Het was weer niet best. Liverpool moet nu vaker het spel maken en daar hebben ze moeite mee. En ze missen wat creativiteit op het middenveld. Wat ook slecht was, is hoe ze veel te snel vooruit willen. Meteen de bal blind vooruit zonder enig rust. Daarom maakte ze zoveel fouten in de passing en konden ze lastig kansen creeeren. In het begin wonnen ze nog zulke wedstrijden maar nu spelen ze meer onder druk en ook daar hebben ze blijkbaar last van. Ze zullen btw ook achter hun oren krabben nadat ze Clyne hebben verhuur zeg.

Erg jammer, zo ga je het City makkelijk maken. Ook erg netjes van Spurs trouwens, zitten er nog dicht op.

4 februari 2019 om 23:15

Er is niks mis met snel vooruit spelen. Zeker tegen een tegenstander als West Ham die met veel spelers achter de bal spelen moet je schakelen als de momenten daar zijn. Alleen moet je wel bijsluiten en dat gebeurd dus totaal niet. Heel de wedstrijd door ging het bijsluiten in wandel tempo , met als diepte punt rond de 75e minuut waar Van Dijk met nog 2 Liverpool spelers binnen 10 meter van elkaar rustig naar voren wandelen terwijl je dan moet schakelen als team.

4 februari 2019 om 23:54

Bedoel meer dat ze te snel een goal willen maken, te geforceerd daar op zoek naar zijn waardoor je meer fouten gaat maken ipv rustig de bal rond te tikken en op het juiste moment toe te slaan. Je zag duidelijk dat ze dus te snel het doel willen opzoeken terwijl West ham een bus had geparkeerd. Daardoor maakten ze steeds te veel fouten en was het haast makkelijk verdedigen voor ze. En dat is iets wat Liverpool niet gewend is. Normaal waren niet altijd de favoriet en kregen ze vaak veel ruimte in de omschakeling om toe te slaan met hun rappe aanvallers, maar dat is sinds hun favoriete rol anders geworden.

Met de ginger pele had WHU gewonnen😉

Dit gaat niet goed, je ziet het al aankomen.
Liverpool had anderhalve week geleden op 7 punten kunnen staan, nu is het 3.
Zeg wat je wil, maar de druk is er zeker en als Liverpool dit soort potten niet weet te winnen dan halen ze het zeker niet.
Hoop echt dat ik ongelijk heb, maar denk dat de spoeling voorin ook te dun is. Uiteindelijk heeft niemand van de top-6, spelers zoals City op de bank hebben. Om jongens als Jesus, Mahrez etc te kunnen brengen is een ongekende luxe en dat is waarom ze jammer genoeg op het einde met de schaal staan. Hoop vuurig dat Liverpool het haalt.

Gadverdamme wat een walgelijke vent is die Klopp toch. Hoe durf je na deze wedstrijd te zeiken op de scheids. Zonder deze scheids ging je met lege handen naar huis. Gelukkig is er een echte man in de vorm van Pellegrini die hem even op zijn plek zet, maar ik blijf me er toch over verbazen dat Klopp nooit gestraft wordt door de FA.

5 februari 2019 om 01:36

Inderdaad. Moet Mourinho in deze toch gelijk geven. Als hij dit had gedaan dan zou de FA de volgende dag al een onderzoek starten. Klopp komt overal mee weg lijkt het

Het grote probleem is dat Liverpool niet meer met zichzelf en de uitvoering van hun plan bezig is. Ze worden nerveus, gaan meer kijken naar het resultaat en klopp is meer dan ooit aan het reageren op verhalen uit City Kamp. Liverpool verliest hun koppie

De selectie is niet breed genoeg. Met spelers als origi als invaller ga je geen kampioen worden.

Aad de Mos bij ziggo heeft gewoon gelijk. Liverpool speelt een type voetbal dat zoveel energie kost, dat het ze rond deze tijd van het jaar gaat opbreken. De vermoeidheidsverschijnselen waren al zichtbaar in de 60ste minuut. Het verschil met City is dat City vooral een hoge snelheid balcirculatie heeft, en Liverpool het juist moet hebben van spelers die veel meters maken, zoals Robertson.



Overigens heb ik steeds minder symphatie voor Klopp, hoe hij na de wedstrijd nog even verhaal ging halen bij de scheidsrechter is beschamend. Je scoort een buitenspel goal, maar krijgt geen penalty bij die handsbal. Dat streept elkaar weg toch? Gerechtigheid zou ik zeggen

5 februari 2019 om 08:46

En Westham had ook penalty moeten hebben voor hands van Liverpool

Zeer zonde dat Liverpool een overwinnong steeds uit handen laat glippen. Ze hadden een goede uitgangspositie, maar door eigen toedoen verspelen ze het kampioenschap nog.

Zeer goede wedstrijd van WHU!! Ze verdiende eigenlijk te winnen. Antonio speelde een gruwelijk goede wedstrijd en Noble en Fabianski ook.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren