Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Zonder de grijsaard stond Feyenoord gedeeld 13de en was Gio al ontslagen’

Laatste update:

De hoofdrol in het duel tussen Feyenoord en Vitesse (2-1) was weggelegd voor Robin van Persie. De routinier schoot vanuit een vrije trap de winnende treffer tegen de touwen en kreeg kort voor tijd een rode kaart na een onbesuisde tackle. Hugo Borst noemt in zijn column in het Algemeen Dagblad een eventuele schorsing voor Van Persie een ‘kleine ramp’ voor Feyenoord.

“Zonder de grijsaard stond Feyenoord gedeeld 13de en was Giovanni van Bronckhorst al ontslagen. Zonder hem is er geen reet aan”, schrijft Borst. Hij stelt dat sommige bewonderaars naar De Kuip gaan om Van Persie aan het werk te zien, zoals dat in het verleden ook gebeurde voor spelers als Coen Moulijn, Willem van Hanegem en Johan Cruijff. "Ik ga tweewekelijks vooral naar Sparta voor Royston Drenthe. Wat deze senior laat zien is zo knap en aanstekelijk.”

“Zijn energie grenst aan het ongelofelijke. Hij tilt zijn elftal over het dode punt, de ene keer op basis van ervaring, de andere keer dankzij zijn kracht of, vaak, gewoon op techniek”, vervolgt de columnist. Hij is blij dat Matthijs de Ligt kan meespelen bij Ajax tegen Bayern München. “Matthijs is de Messi van Ajax. Da's geen diskwalificatie van Hakim Ziyech, De Ligt is gewoon de enige Ajacied die briljant kan verdedigen. Wat zeg ik: hij is de enige Ajacied die kan verdedigen.”

“Toch kun je ervan uitgaan dat één echte verdediger te weinig is om Lewandowski, Robben en Müller tegen te houden. Ajax mist een collectief verbond om Bayern te weerstaan. Dinsdag let ik op De Ligt, nou vooruit, ook op Ziyech met dat iele, geweldige linkerbeen”, aldus Borst, die zich afvraagt voor wie je bij PSV ‘kwijlend gaat zitten’. “PSV heeft best een paar goede voetballers, maar de trainer heeft ze ondergeschikt gemaakt aan een collectief. Dat soort ploegen wint de hoofdprijzen.”

Ben jij het met Hugo Borst eens?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hugo Borst een vermakelijke man.
Zonder van Persie had Feyenoord een minder team gehad dat staat vast maar 13e is natuurlijk een leuke populistische opmerking maar aangezien ook Hugo geen glazenbol heeft is dat natuurlijk op niets gebaseerd behalve op wat onderbuikgevoelens van Borst.

1 oktober 2018 om 13:46

Sluit me volledig aan bij borst. Feyenoord is gewoon een zeer middelmatig team dat zonder van Persie maar ook zonder Vermeer helemaal niks voorstelt en dat zullen we zien de komende weken.

1 oktober 2018 om 10:22

Ik denk dat Feyenoord, zonder Van Persie, nu wel degelijk in het rechterrijtje zou hebben gestaan. Misschien wel dertiende. Als hij wegvalt, en dat is nu het geval, blijft er gewoon een zielloos, stuurloos elftal over. Hoe vervelend ook, ik denk niet eens dat Borst overdrijft.

1 oktober 2018 om 11:11

@Tim_vk,

Het is alleen maar gebaseerd op natte vingerwerk en onderbuikgevoel. De argumenten zijn nauwelijks onderbouwt. Van Persie heeft zeker meerwaarde maar het is niet zo dat Feyenoord maar met 10 man speelt als van Persie niet meedoet...

1 oktober 2018 om 11:26

@Tornado, het is gewoon wel zo, van Persie beslist elke wedstrijd in ze 1ntje onderhand voor Feyenoord de laatste weken, buiten hem is het scorend vermogen erg weinig dus wie gaat dat opvangen? Het is niet erg dat hij zo belangrijk is maar wees wel eerlijk, van Persie heeft jullie dit seizoen minimaal 9 punten alleen bezorgd

1 oktober 2018 om 11:28

Ach, wat een onzin. Als Van Persie uitvalt, staat er vast wel iemand anders op. Genoeg spelers die het verschil kunnen maken zoals Berghuis of Jorgensen. Ik vind dit zo'n gelul in de ruimte.

1 oktober 2018 om 12:02

We zullen zien de komende weken, als Berghuis zo in deze vorm blijft beslist die weinig, Jorgensen is afwachten na ze blessure, verder zie ik weinig scorend vermogen, Toornstra schiet ze er dit jaar ook niet in

1 oktober 2018 om 12:22

Hiermee geef je dus aan dat als van Persie nu met Groningen meespeelt dat Groningen nu in het linkerrijtje zou staan of als hij nu bij Vitesse, Utrecht of Heerenveen dat ze dan ook 3e stonden. Van Persie moet dan echt wel een hele grote zijn.

1 oktober 2018 om 12:29

Het is niet zo gek dat een aanvaller/aanvallende middenvelder wedstrijden beslist dat gebeurt volgens mij wel vaker. Ik zal niet ontkennen dat van Persie waardevol is maar zeggen dat Feyenoord zonder van Persie 13e had gestaan en dat van Bronckhorst ontslagen was is natuurlijk volledig uit de lucht gegrepen en werkelijk nergens op gebaseerd.

1 oktober 2018 om 12:32

Er wordt altijd zo overdreven negatief gedaan over het elftal van Feyenoord. Het is gewoon overduidelijk de 3e beste selectie. Genoeg spelers met kwaliteit, zoals Jorgensen, Van Persie, Berghuis, Vilhena, Toornstra, Berghuis, Ayoub, Clasie, Haps, Botteghin en St. Juste. Dat zijn allemaal prima spelers.

1 oktober 2018 om 12:38

Dat zeg je goed: prima spelers. Maar prima is niet het niveau dat Feyenoord nastreeft, toch? Allemaal spelers die het niet kunnen zonder één of twee leidersfiguren in het veld. Ook Berghuis niet en dat valt me eigenlijk zwaar tegen. Zonder Van Persie blijft er een clubje meevoetballers over, jongens die bij FC Groningen of Heerenveen niet zouden opvallen.

Of Feyenoord daadwerkelijk dertiende zou staan valt niet te zeggen, maar zonder Van Persie zouden ze heel wat punten minder hebben gehad nu.

1 oktober 2018 om 14:03

De realiteit is dat het op dit moment prima spelers zijn voor plek 3. Dat dat niet het niveau is dat Feyenoord na moet streven is natuurlijk weer een ander verhaal. Feyenoord is financieel nog steeds niet stabiel genoeg om risico's te nemen met onbekendere buitelandse talenten of klasse spelers als Tadic of Lozano aan te trekken. De spelers die ik opnoem zouden bij de clubs die jij noemt gewoon wekelijks uitblinken. Dat is ook de reden dat Feyenoord ze gehaald heeft. Dat is momenteel het beleid, de betere spelers uit de Eredivisie wegplukken bij kleinere clubs.

1 oktober 2018 om 14:30

Ik raad je toch aan om wat kritischer naar je eigen club te kijken. Ik begrijp volkomen dat Feyenoord, bij gebrek aan financiële middelen, kiest voor Eredivisie-spelers. Maar doe nu niet alsof Toornstra, Botteghin, Van der Heijden en Haps altijd uitblonken bij hun vorige clubs. Nuttige spelers, degelijkheid. Maar allemaal hebben ze één of twee toppers in het elftal nodig om te kunnen renderen. Ik had gedacht dat Berghuis het elftal bij de hand kon nemen, maar dat lukt nog niet echt...

1 oktober 2018 om 10:42

Ik vind dit maar aparte opmerkingen. Zoals gewoonlijk wordt feyenoord, vooral door feyenoorders zelf, de grond in geschreven. Als je 1 voor 1 de spelers op een rij zet, hebben ze na PSV en Ajax gewoon verreweg de beste selectie. Ook zónder van Persie.
Vermeer: kan die ineens niet meer keepen?
Botteghin& vd Heijden: werden ze kampioen mee
Haps: 1 vd beste linksbakcs van Nl
St Juste: grootste verdedigende talent van H'veen in 20 jaar
Toornstra: ervaring en efficientie, meer dan prima voor eredivisie
Vilhena: had al verkocht moeten worden, maar motor op middenveld
Jorgensen: misschien wel de beste nr 9 vd eredivisie ?
Berghuis: rechtsreeks uit de Premier League
Sam Larsson: 1 vd meest opwindende speelrs bij H'veen. kan ie ineens niks meer?

Waarom zou bovenstaande ploeg niet lachend 3e kunnen worden?

1 oktober 2018 om 11:32

Omdat een deel van die spelers die je opnoemt of uit vorm zijn of gewoon over the hill, Borteghin en Arie waren vorig jaar al niet zo sterk meer als het kampioensjaar, evenals Toornstra die nu weer zijn normale niveau aan tikt, Larsson wordt groter gemaakt dan hij is, bij Heerenveen was het ook 1x in de 3 wedstrijden redelijk tot goed, Jorgensen vaak geblesseerd geweest dus dan kan die weinig aanrichten, Haps net zo, en dan heb je de pech dat Berghuis een heel stuk minder is als vorig jaar en dan krijg je het moeilijk.. Als het zo makkelijk is als dat jij stelt dan wordt mijn club op basis van selectie kampioen, maar zo werkt dat niet

1 oktober 2018 om 12:26

Borteghin en Arie waren bijna het hele jaar geblesseerd.
Raar he dat ze minder waren..

En leuk dat je 1 voor 1 de spelers afgaat maar ze zijn nog steeds beter de de spelers bij de meeste andere clubs.

1 oktober 2018 om 12:33

IK ben het met je eens dat Feyenoord beter is dan veel mensen zeggen maar jouw beeld van de selectie is wel heel positief. Spelers als Van der Heijdern, Botteghin en Toornstra hadden allemaal 1 superseizoen maar zo goed gaan ze echt nooit eer spelen dus je moet je maar afvragen of ze ooit weer dat niveau gaan halen of dat je beter kunt doorselecteren,vermeer en Clasie hebben de afgelopen jaren heel weinig gespeeld en nog minder hun niveau gehaald, Larsson was bij Heerenveen ook al een voetballer die soms goed speelde maar totaal geen vast hoog niveau had, Haps is goed als hij eens een heel seizoen fit is en Jorgenson moet het ook maar weereens laten zien voordat je hem de beste spits van de eredivisie kunrt noemen. Eigenlijk zijn alleen Berghuis, Van Persie en misschien Vilhena spelers waar je op kunt vertrouwen als je derde wil worden en een constant niveau wil halen. En met St Juste en Malacia en dergelijke heb je dan nog een paar leuke talenten voor de toekomst.

1 oktober 2018 om 12:49

@We have, dit seizoen is het ook een heel stuk minder met de verdediging, misschien het je niet opgevallen in het kampioensjaar, maar daar waren Karsdorp en Kongole veelal degene die achterin alle gaten licht liepen en niet je centrale duo, of wil je echt beweren dat Arie en Bottegghin top spelers zijn voor de eredivisie?

Zoveelste bericht over Feyenoord met mooie open deuren. Zonder van Persie zouden we inderdaad lager staan. Met Messi in een Feyenoord shirt zouden we waarschijnlijk hoger staan. Realiteit is dat van Persie gewoon voor Feyenoord speelt, dus aan al die speculaties hebben we niks.

1 oktober 2018 om 10:13

Dit zijn geen speculaties, het is een keiharde constatering. Een constatering dat Feyenoord barslecht zou zijn als Van Persie niet zou spelen, dat het hele team dus volledig afhankelijk is van een oude routinier. Wat zegt dit over de selectie, over de trainer, over het gevoerde beleid? Is het bij Ajax zo dat ze niets meer voorstellen zodra Huntelaar wegvalt? Of bij PSV als De Jong niet mee doet? Nee, bij hun is dat lang zo erg niet, die hebben gewoon een goed team dat zoiets opvangt. Bij Feyenoord is het werkelijk niet om aan te zien allemaal en is Van Persie het enige lichtpuntje in de duisternis.

Edit: vervang Huntelaar hierboven door Ziyech en De Jong door Lozano, maakt niets uit, verhaal blijft hetzelfde.

1 oktober 2018 om 10:18

Wat een onzin. Berguis is een pipo wil je beweren? En Vilenha, larson en jorgensen zijn international omdat ze net zo goed bij Excelsior hadden kunnen spelen? Bovendien vergelijk je de beste speler van Feyenoord met de minste van Ajax en Psv.

Wat is Ajax zonder Ziyech en Psv zonder Lozano? oh ja en omdat Jorgensen al het hele seizoen geblesseerd is moet je ook even Huntelaar en De Jong weghalen. Worden die teams daar beter van denk je?

1 oktober 2018 om 10:40

Probleem met de Feyenoorders die je noemt is dat ze niet lang genoeg goed spelen om de ploeg te dragen. En Larsson doet dat natuurlijk al helemaal niet. Heel schattig dat hij international is, maar laat hem eerst eens bij Feyenoord wat goeds laten zien.

Op dit moment is het Van Persie die Feyenoord overeind houdt. Dat is mooi, hij is gehaald om goed te voetballen. Maar het punt is: het is een buitengewoon wankele basis. Als je als club een beetje vooruit wil, dan heb je altijd meer spelers nodig die tegelijkertijd goed presteren. En niet een half seizoen Berghuis en het volgende halve seizoen Vilhena.

1 oktober 2018 om 11:18

Lozano deed uiteraard nog alle wedstrijden mee dit seizoen. Vorig jaar deed ie echter 2 maal niet mee tegen Feyenoord. PSV won thuis 1-0 en in de Kuip werd het 1-3. Dus wat is PSV zonder Lozano? Nou.. niet veel verschil denk ik.

Ik denk dat PSV het meer merkt wanneer jongens als Zoet, Hendrix of De Jong ontbreken.

1 oktober 2018 om 11:30

Berghuis kan een leuke speler zijn maar de laatste tijd is hij toch vooral opgevallen door zijn (ook al zo slechte) toneelspel toen hij zogenaamd een 'klap' op zijn hoofd kreeg. Waarom je Vilhena en Larsson erbij haalt is mij een raadsel want geen enkele topclub die daarvoor in de rij staat De vergelijking met Huntelaar en De Jong klopte misschien niet helemaal maar dat maakt verder niets uit voor mijn verhaal. Ook zonder Ziyech of Tadic kan Ajax nog een prima partij op de mat leggen en als Lozano bij Psv wegvalt heb je nog altijd mensen als Bergwijn, Rosario, Perreiro, De Jong, Gutierrez etc, en gewoon een team dat er stã¡ã¡t. Wat Feyenoord laat zien is werkelijk niet om aan te gluren, zoals ik al zei, de enige reden om naar Feyenoord te kijken is momenteel Van Persie. Je moet je afvragen wat het straks gaat worden tegen Ajax als Van Persie niet mee kan doen. Ook met Jorgensen erbij gaat het een slachting worden, dat kan ik je nu alvast vertellen.

1 oktober 2018 om 12:01

Ja, maar dat ben ik dus niet met je eens. Feyenoord met al die slechte spelers heeft net zoveel punten en doelpunten als Ajax met al zijn wondervoetballers. Dat wordt nog wat als Feyenoord weer een beetje in vorm komt. Het spel is inderdaad niet spectaculair, maar er wordt weinig weggeven en voorin maakt altijd wel iemand een goaltje.

Weet je wat er van Psv overblijft als De Jong en Lozano wegvallen? Een degelijk team met werkertjes. He dat is herkenbaar! Ajax draait volledig op Ziyech, die paar trucjes van Neres en Tadic veranderen daar niets aan.

1 oktober 2018 om 12:27

Als Feyenoord echt zo slecht is dat ze met van Persie zo hoog kunnen staan dan is van Persie verreweg de beste voetballer in de eredivisie. 1 speler die een heel matig team zo kan dragen is echt grootst. Ik zie alleen Messi dit voor Feyenoord kunnen doen.

1 oktober 2018 om 14:06

Dat Feyenoord net zoveel punten heeft als Ajax gaat niet zo blijven. Bovendien heeft Ajax PSV-uit al achter de rug. Ik voorspel een dikke achterstand op Ajax in de winterstop. Er zit namelijk geen enkele verbetering of stijgende lijn in het spel van Feyenoord. De laatste twee wedstrijden werden net op het nippertje gewonnen met 1 doelpunt verschil, en alleen dankzij... juist, Robin van Persie.

Dat ze volgens jou weinig weggeven is onzin. Ze hebben 9 goals tegen, oftewel gemiddeld meer dan 1 per wedstrijd. PSV en Ajax geven weinig weg met 3 resp 4 goals tegen.

Hugo Borst heeft gewoon gelijk. Zonder Van Persie had Feyenoord gewoon 13de gestaan. En dat komt doordat Gio er helemaal niets van bakt bij Feyenoord. Die vertoning tegen Trencin man, dat doet nog steeds pijn aan m'n ogen. Komt gewoon doordat het een puinhoop is bij Feyenoord, wat nog enigszins verbloemd wordt door de aanwezigheid van Van Persie. En nogmaals, bij Ajax en PSV is dat gewoon niet zo, hoe je het ook wendt of keert.

Elke keer als ik een column van Hugo lees denk ik tja, ik snap wel wat-ie wil doen, hij zet z'n mening neer als iet wat prikkelend, zodat supporters er op reageren. Het is alleen allemaal zo getelefoneerd, alsof hij z'n eerste jaars journalistiek boekje ernaast heeft liggen en wat puntjes afwerkt. Ik ben er echt van overtuigd dat ik een vermakelijker column zou kunnen schrijven over het wekelijkse voetbal dan Hugo Borst.

Want dit stuk, tja, Robin van Persie is dit seizoen verantwoordelijk voor vrij veel punten en hij is inderdaad een voetballer waarvoor je naar het stadion komt. Ohja, Coen Moulijn, dat betrekt de oudere supporters er ook bij die dan zeggen weet je nog, vroeger, toen Feyenoord top was met Coen Moulijn. Oh ja en bij Ajax vergelijk ik De Ligt met Messi, want das een verdediger en das heel grappig hahahaha.

Ga toch fietsen Hugo.

1 oktober 2018 om 10:42

Je hebt best kans dat Hugo het stiekem met je eens is. Hij heeft zich al eens eerder afgewend van het voetbal. Net als Mart Smeets in het verleden zijn ze gewoon geen echte voetbalfans. Borst is dan nog voor Sparta, dus heeft daarmee nog iets meer een band. Maar verder krijg ik ook weleens de indruk dat hij de voetbaldingen gewoon doet omdat het brood op de plank brengt. Baanbrekend is hij al heel erg lang niet meer.

1 oktober 2018 om 10:49

Dat zou het ook best kunnen zijn ja, want puur als journalist vind ik hem vrij goed. Alleen het voetbalgedeelte is tenenkrommend.

1 oktober 2018 om 11:32

Precies, zijn boeken zijn vaak goed, en wat hij met zijn moeder voor elkaar heeft gekregen is wel echt baanbrekend. Dus hij kan het wel.

1 oktober 2018 om 14:24

Slaat nergens op wat je zegt. Borst schreef deze column voor het AD, niet voor een site als Voetbalzone waar hij waarschijnlijk nooit op kijkt. Dit is gewoon hoe Borst over voetbal praat, dat doet hij volgens mij al sinds jaar en dag. Hij kan ook over andere dingen schrijven, maar voor het AD moet hij nou eenmaal over voetbal in het Rotterdamse schrijven. En daar valt momenteel weinig vermakelijks over te melden.

De vergelijking met Coen Moulijn snijdt hout, want Van Persie is momenteel de enige reden waarom je naar Feyenoord zou willen gaan op dit moment. En ter informatie: Hugo Borst is 56, hij ís van de oudere generatie. Misschien dat hij daarom op de vergelijking met Moulijn komt?

De vergelijking met Messi is heel misschien een beetje prikkelend, maar dat is ook meestal de bedoeling van een column. Bovendien bedoelt hij dat puur in de zin van dat De Ligt de belangrijkste speler is van Ajax, zoals Messi dat voor Barcelona is. Borst l*lt niet met alle winden mee en noemt niet clichématig Ziyech als de Messi van Ajax. Daarom is híí succesvol schrijver en columnist en zal jij dat nooit worden.

1 oktober 2018 om 14:51

Dat het de bedoeling is van een column is nou juist het punt. Het is zo overduidelijk een column, waarbij zowat iedere zin regelrecht uit het handboek voor columns schrijven komt. Prikkelende kop, stukje nostalgie, zinnetje over de club met de grootste achterbaan en klaar is kees. En dan juist het feit dat zeggen dat De Ligt Messi is, omdat ie dat juist niet is, is waarom het er zo dik bovenop ligt. Haha, ik vergelijk een verdediger met een aanvaller, kijk mij ff gevat zijn.

En wat betreft je laatste laatste zin, die overigens best gemeen is, maar dat terzijde. Dat Hugo Borst een begenadigd schrijver is ontken ik niet, zijn columns vind ik gewoon zeer inspiratieloos, maar een column in de krant krijg je niet door je schrijftalent, maar je andere werkzaamheden. Zo heeft Willem van Hanegem ook een goed gelezen column terwijl ik me ten zeerste afvraag of de man Ãæ’ã¢â¼berhaupt kan lezen en schrijven.

en naar Feyenoord gaat men toch wel, dat doe je immers niet voor de lol. Feyenoord staat trouwens 2e, samen met het alom bewierookte Ajax. Valt allemaal wel mee dus. Hij zou ook wat over die elitaire ballenclub in dat Kasteel van hem kunnen schrijven, maar ja, dat boeit natuurlijk helemaal geen hond.

Daar is een spits toch ook voor Hugo? Om doelpunten te maken. Daarmee haal je namelijk de punten binnen. Wat ik wel zie is dat Ajax en PSV minder afhankelijk zijn als een Huntelaar of De Jong weg valt of zijn dag niet heeft, dat kan in een later stadium nog wel eens voor problemen gaan zorgen.

De bal lag gisteren in ieder geval prima tegen het netje van ''meneertje grijsbaard'', mijn hemel wat een heerlijke vrije trap.

''de Ligt is gewoon de enige Ajacied die briljant kan verdedigen. Wat zeg ik: hij is de enige Ajacied die kan verdedigen.”

Nou, ik vind die linksback toch ook niet verkeerd.

Ik stoorde me heel erg aan de backs van Feyenoord gister. Als je als Feyenoord zijnde een tactiek hanteert waarbij je opbouwt via de vleugels, dan is het gewoon belangrijk goed voetballende backs te hebben. St Juste heeft zeker kwaliteit, maar het kwam er gister in ieder geval niet uit. Malacia komt in mijn ogen echt zwaar tekort. Natuurlijk, mooi een product van de Feyenoord-jeugd en een sympathiek jochie maar dit kan toch niet de enige reden zijn om iemand een basisplaats te geven in Feyenoord 1? In mijn ogen houdt Gio te krampachtig aan Malacia vast. Hopen maar dat Haps snel terugkeert.

In het verleden heeft Rutte Vilhena wel eens gepolst voor linksback, daar had hij (wellicht terecht vanuit zijn oogpunt) geen zin in. Wellicht dat Ayoub zich wel laat overhalen voor een basisplaats op linksback. In ieder geval tijdelijk tot Haps weer helemaal fit is. Voetballend zou dat echt een toevoeging zijn. Denk ook dat Larsson er beter van gaat spelen op linksbuiten. Verdedigend moet je er in mijn ogen in de Eredivisie mee weg kunnen komen. En oja, Karsdorp huren in januari voor de rechtsback positie!

1 oktober 2018 om 12:06

@ffeyenoord,
Ik vind St Juste helemaal geen back speler. Aan de bal vind ik hem kleurloos. Hij kiest vaak de meest veilige optie en dat is vaak tikkie terug. Initiatief nemen doet hij vrijwel bijna nooit. St Juste heeft geluk dat Berghuis voor zich heeft die met een oplossing iets creëert en St Juste overheen denderd.

Aan de andere kant serveert je Malacia dat hij zwaar te kort komt. Daar ben ik totaal niet mee eens. Deze jeugd speler toont meer cojones dan St Juste. Durft altijd vooruit te spelen. Laten we eerlijk zijn. Ik als linksback zijnde zou helemaal gek zijn van Larsson voor me. Je kan met hem niet eens een fatsoenlijk een combinatie aangaan. Loopt vaak in de diepte. In dit soort combinatie doet Berghuis juist goed. Hij maakt gebruik van zijn back die opkomt.

Malacia en Larsson is geen klik en dat is de schuld van Larsson vind ik. Haps doet alles alleen daar heeft hij Larsson niet bij nodig.

1 oktober 2018 om 13:40

@canninggia
Met alle respect, maar heb je wedstrijd gister gezien? Je hebt het over 'cojones' bij Malacia... Nou, hij grossierde in twijfel. Durfde geen ballen voor te geven en het werd vaak een tikkie terug. Tuurlijk heb je gelijk wat betreft Berghuis, die gebruik zijn back veel beter jan een Larsson. Maar als ik naar Malacia kijk zie ik twijfel en angst wanneer hij aan de bal is. En bij Feyenoord ben je nu eenmaal vaak aan de bal als back. Dat hij verdedigend enthousiast ronddartelt en en af en toe de beuk erin gooit: leuk, maar ik verwacht echt wel wat meer van een back bij een Nederlandse topclub die voetballend initiatief hoort te nemen. En al helemaal in thuiswedstrijden.

Achja en uiteindelijk staan we nu gelijk.met Ajax die al.die miljoenen heeft uitgegeven

Dan hadden ze volgens mij een plekje hoger gestaan dan Ajax zonder de Licht.
Maar ze spelen er toevallig wel.dus waar gaat deze lul praat over?

Er wordt altijd een team geformeerd rondom de beste speler; bij Feyenoord is dat met afstand Robin van Persie, die zijn voetbalcarriere in Kralingen (excelsior) is begonnen en altijd heeft gezegd deze club als einde van zijn profloopbaan te beschouwen.

Het is wel waar dat van persie de redder is voor van gio maar andere kant heeft feyenoord wel spelers in huis die wel de niveau van eredivisie halen maar niet genoeg kansen krijgt door die sjappie van gio en de staf een echte topclub had ze al veel eerder de laan uit gestuurd.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren