Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Van Hanegem snapt Van Persie niet: ‘Zo’n grote speler en zoveel onzin’

Laatste update:

Feyenoord revancheerde zich zondag enigszins voor de competitienederlaag van vorige week tegen De Graafschap en de Europese uitschakeling van donderdag door AS Trencín. De Rotterdammers wonnen in eigen huis eenvoudig met 3-0 van stadgenoot Excelsior. Feyenoord steeg door de eerste zege van het seizoen naar de zevende plaats op de ranglijst met drie punten achterstand op de koplopers AZ en PSV.

Willem van Hanegem blijft ondanks de zege kritisch op Feyenoord, zeker na de uitlatingen van de spelers na de eliminatie in Europa. “Ze dachten mensen gewoon in de maling te kunnen nemen. Trots, aanknopingspunten, pech. Die woorden vielen. Maar ze kwamen vijf doelpunten tekort om de nummer vijf van Slowakije uit te schakelen. Vijf!”, benadrukt de oud-speler en -trainer van Feyenoord in het Algemeen Dagblad.

“En in tweemaal negentig minuten wonnen ze niet eenmaal van een ploeg met een paar spelers die in Nederland, waar de lat de laatste jaren toch niet erg hoog lag, volkomen mislukt zijn.” Van Hanegem stelt zelfs dat Robin van Persie nog een stapje verder gaat dan Dirk Kuyt, die bekend stond om zijn positiviteit en mierzoete uitspraken. “Feyenoord traint als Manchester United, van een 4-0 nederlaag bij Trencín en een 2-0 tegen De Graafschap hoeft niemand wakker te liggen en gisteren deed Excelsior het weer hartstikke slim.”

“Ik werd er echt verdrietig van. Zo'n grote speler en zoveel onzin”, verzucht Van Hanegem. “Bij Feyenoord leggen ze de lat zo laag, dat je er inmiddels sloffend overheen kan stappen. Ze liggen nergens meer wakker van. Ja, van Jean-Paul Boëtius die twee domme gele kaarten kreeg tegen De Graafschap. Dat noem ik nou een makkelijk slachtoffer, zeker omdat anderen in de Kuip overal maar mee wegkomen. Steven Berghuis schopte die Joey Sleegers van AS Trencín bijna ongelukkig en dat kon allemaal wel.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Willem heeft weer eens gelijk. Die tevreden reacties na afloop tegen Trencin sloegen nergens op. Als je maar slecht genoeg speelt kom je vanzelf op een niveau dat het niet slechter kan en de volgende wedstrijd automatisch beter is. Die uitwedstrijd tegen Trencin was echt zo slecht, dat er alleen maar progressie mogelijk was vanaf dat moment. Dat een van Persie dan met dit soort woorden komt is lachwekkend. Toen hij nog in de top van Engeland speelde had hij hier nooit genoegen mee genomen.

20 augustus 2018 om 12:33

Wat een onzin. Trencin thuis speelde Feyenoord gewoon enorm goed, alleen het missen van kansen kan je ze daar verwijten. Dat je met positieve uitlatingen komt na die wedstrijd (op basis van die wedstrijd dus, niet van allebei samen) is helemaal niet onlogisch.

20 augustus 2018 om 12:51

Enorm goed? Je wint thuis niet van de nummer 5 van Slowakije en scoort maar 1x. Dat noem jij goed? Men was op zoek naar een vroege goal, maakte die, om het vervolgens binnen de minuut als een stel amateurs weer weg te geven. Terwijl men wist dat het met een tegengoal wel klaar was. Het was een tegenstander van Keuken Kampioen Divisie niveau. Ja daar mag Feyenoord in de Kuip wel wat kansen tegen creeren. Omdat de vorige wedstrijden zo dramatisch waren, noem jij Trencin thuis "enorm goed". Zo heel bijzonder was het qua spel niet. Ja, ze deden hun best en waren ijverig. Mag het een keer?

20 augustus 2018 om 13:01

''en scoort maar 1x. Dat noem jij goed?''

Als je nou eens goed leest wat ik schrijf. Ik had het over het spel. Niet over het afmaken van kansen.

Ja ik geef ook gelijk toe dat Trencin niet best is en dat ze ook bijzonder slecht verdedigden in Rotterdam, maar het aantal kansen en hoe makkelijk ze er telkens doorheen kwamen was wel absurd hoog. Veel meer kon je niet van ze verwachten daar qua spel en kansen creã«ren.
Misschien was het niveau Keuken Kampioen Divisie ja maar je ziet bijv ook hoe lastig PSV het heeft tegen een tegenstander die daar net vandaan komt.
Tegen Trencin thuis was het echt niet slecht, sterker nog het was gewoon goed. Iedereen die daar nou zo negatief over doet gaat gewoon mee met de algemene negatieve tendens die er nu heerst.
Trencin uit en de Graafschap uit waren slecht, Trencin thuis niet.

20 augustus 2018 om 14:55

Je wint thuis niet van de nummer vijf van Slowakije en jij vond het spel goed?

20 augustus 2018 om 15:18

Kyle66: Ik weet het niet hoor, kerel, maar 2x de uitleg van Timmothy zou voldoende moeten zijn. Heb jij een metalen bord voor je kop of zit je verstandelijk niet helemaal goed in elkaar? Ga nog maar eens terug lezen wat er staat, want volgens mij typt hij niet in het swahili.

20 augustus 2018 om 20:05

Ja Kyle. Spel en resultaat hoeven namelijk niet altijd overeen te komen.

20 augustus 2018 om 16:29

ja Willem heeft gelijk. Zo niet dan toch, toch?

Ik begrijp weer niet dat mensen de redenering/benadering van Van Persie niet begrijpen. Hij is aanvoerder, en met zijn ervaring en rol, begrijpt hij al te goed dat je negatief uitlaten over een wedstrijd waar hij niet eens in mee speelde, en een wedstrijd waar een aantal aspecten gewoon goed waren je team niet helpt en alleen maar onzekerder zou gaan spelen. Ook moeten de spelers en coach niet meegaan in al die onzin want die moeten verder en leren van hun fouten, hoe cliche dat ook klinkt en dat voor de emotie van de supporters niet helpt.

Ik heb zat grote Engelse clubs zien verliezen van kleine clubs uit andere divisies, genoeg grote clubs die in Europa verliezen van andere kleine clubs en volgens mij weet elke voetballer toch wel dat dat nou juist voetbal is. Het zou niet mogen, maar het gebeurd.

Zou het niet tijd worden om Willem lekker zijn columpje af te nemen en hem voorgoed weg te stoppen in een bejaardentehuis? Die man doet niets anders dan zeiken en zeuren in die colum.. Er moet toch wel een ex-Feyenoorder te vinden zijn die minder onzin uitslaat en er iets positiever in staat allemaal?

20 augustus 2018 om 07:57

Volgens mij heeft Robin van Persie louter positieve uitspraken over Feyenoord, dus misschien kan hij het overnemen?

20 augustus 2018 om 07:57

Welke onzin slaat Van Hanegem hier dan precies uit? Ik ben het 100% met hem eens. Op dit moment is positiviteit totaal niet gepast. Niet na de afgelopen weken die zo dramatisch verlopen zijn. Ik zou echter graag zien dat niet Van Hanegem, maar iemand vanuit de club zelf deze woorden zou bezigen. Maar alle spelers en trainer doen alsof er een incidenteel slecht potje gespeeld is. En dat is een kwalijke zaak.

20 augustus 2018 om 13:04

Als je alle wedstrijden erbij pakt, was het alleen tegen Trencin uit en de Graafschap uit echt een drama. Ben het eens dat het niet incidenteel is nee, maar reden tot grote crisis is het ook nog niet echt..
Wat moet je dan zeggen na Trencin thuis? Ja we speelden hier goed maar dat mogen we niet zeggen want we speelden de eerste wedstrijd zo slecht.
Als het weer een keer wat beter gaat na teleurstellende voorgaande wedstrijden kan je dit toch best benoemen?

20 augustus 2018 om 13:49

Maar de wedstrijden tegen Trencin waren belangrijk! We hebben het over een ploeg die in de KK divisie zou spelen hier. Vanaf de start van het seizoen heeft Feyenoord 4 wedstrijden gespeeld. Twee daarvan werden verloren en eentje werd gelijk gespeeld.

20 augustus 2018 om 08:14

Hij heeft een realistische kijk op het zaakje. Het wordt tijd dat het kuddevolk ook eens kritischer kijkt naar het ambitieloze en amateuristisch beleid binnen de club.

20 augustus 2018 om 08:17

Wat zegt hij dan verkeerd ? want volgens mij zegt hij dingen die hij gewoon net als jij en ik hebben gezien afgelopen donderdag en gisteren , zo'n Berghuis is toch een schande voor het voetbal met zo'n overtreding ? volgens mij zegt hij gewoon niets verkeerd hoor en slaat zeker geen onzin uit .

20 augustus 2018 om 12:55

Wat heb je dan gezien afgelopen donderdag sloep01? Een dramatisch Feyenoord? Volgens mij viel dat best mee, volgens mij was alleen het afronden dramatisch.
En tegen Excelsior was het ook niet best nee, maar niet veel slechter dan wat bijv Ajax of PSV lieten zien dit weekend.

20 augustus 2018 om 17:25

oh dus dat was niet dramatisch ? 20 redelijk grote kansen en 1 goal en dat vind jij meevallen nou ik weet het niet hoor maar volgens mij is het spelletje uitgevonden om doelpunten te maken , en dat wat ik donderdag zag dat heeft toch imo met kwaliteit te maken dus Willen heeft honderd procent gelijk .

20 augustus 2018 om 20:09

''is het spelletje uitgevonden om doelpunten te maken''

Zoals ik zei, het afronden was dramatisch ja. Het spel is iets anders.
Zo moeilijk is het toch niet om mijn reactie gewoon te lezen...

20 augustus 2018 om 08:18

@Yoeri, wees blij dat van Hanegem realistisch is, of ben jij ook 1 van de weinige mensen die de polonaise loopt na een 1-1 thuis tegen Trencin? Hoe kan je dan zeggen dat je de club weer trots heb gemaakt en dat soort dingen, Berghuis die zich niet schaamt terwijl je uit wel met 7 of 8-0 had kunnen verliezen, nee lekker Willem in een bejaardentehuis stoppen en misplaatste positiviteit de overhand geven

20 augustus 2018 om 08:22

Willem van Hanegem mag het dan regelmatig met een beetje zure ondertoon doen, maar dat vinden we al vaak in Nederland als we recht voor de raap zeggen hoe het zit. Daarnaast kan je in een column zijn ware toon niet ontdekken, maar zit daar vaak een zeer teleurgestelde supporter die het heel vaak bij het rechte eind heeft. Nu ook, ik heb me ook mateloos geïrriteerd aan dat slappe commentaar na Trencin en ik zag het zondag ook alweer aankomen na Excelsior. Ik snap dat velen geloven in positiviteit, maar laten we daarmee niet de problemen onder de mat schuiven.
Daarnaast, misschien een keer luisteren naar Willem, die man heeft ongelofelijk veel verstand van voetbal, maar we zien hem liever als een seniele oude man.... erg jammer.

20 augustus 2018 om 09:01

Willem van Hanegem is gewoon topsport mentaliteit gewend. Dat is bij Feyenoord heel ver te zoeken en dat gaat ten koste van onze positie op de coefficientenlijst. Als je zo tevreden kan reageren na de blamage tegen Trencin, hoeft Feyenoord van mij niet meer uit te komen in Europa. Gelukkig is dat na die wanprestaties jaar op jaar straks ook een feit.

20 augustus 2018 om 09:13

Er is voor feyenoorders gewoon niet zo veel positiefs. En als je de waarheid wilt maskeren.met mooie praatjes gaat het zeker niets worden. Oud spelers zijn er juist om de vinger op de zere plek te leggen.

Wel grappig dat Willem altijd zoveel kritiek op Feyenoord heeft terwijl het onder zijn leiding ook niet om aan te zien was.

Wat veel mensen vergeten is dat Willem begin jaren 90 in vrijwel exact dezelfde situatie zat als Gio nu. Er werd 1 gelukkige landstitel gewonnen en een paar bekers die de kritiek stilhielden. Ondertussen was het spel ronduit slecht, werd er constant met dikke uitslagen van Ajax verloren en werd er nauwelijks geld verdiend.

20 augustus 2018 om 08:09

Wel grappig dat jij kritiek uit op Willem van Hanegem, wat heb jij nu eigenlijk bereikt in het voetbal?

Zie je hoe zwak dit soort quasi argumenten zijn? Ga gewoon in op de inhoud van zijn column, wat mij betreft is daar geen speld tussen te krijgen namelijk.

20 augustus 2018 om 08:12

Dat geldt voor alle reageerders hier natuurlijk. Dan zou niemand meer kritiek mogen leveren.

20 augustus 2018 om 08:21

Nee, wat murki zegt is dat er wel kritiek geleverd mag worden, maar op de inhoud en niet op de persoon.

20 augustus 2018 om 08:22

Precies, dus daarom is het prettiger als je gewoon een discussie over de inhoud kunt aangaan.

20 augustus 2018 om 10:16

@ruudgeels precies...en daarom kan v Hanegem gewoon een column schrijven, helemaal omdat hij ook nog eens volkomen gelijk heeft.

20 augustus 2018 om 08:26

En daarom mag hij nu geen mening hebben? En sterker nog; daarom moet hij nu vinden dat Feyenoord het naar behoren doet en mag uitspreken dat er niks aan de hand was na die hele slechte reeks..?

20 augustus 2018 om 08:50

Zo slecht was het spel destijds niet hoor. Flitsend is een ander verhaal. Bovendien was Feyenoord toen nog van het niveau Europese subtop... Zo instabiel als dat het nu is was destijds niet het geval. De teams die er toen rondliepen waren in staat in te spelen op een tactische wijziging bij de tegenstander. Dat vermogen lijken we sowieso kwijtgeraakt te zijn. 1 omzetting bij de tegenstander en er breekt paniek uit.

Willem menig voetballiefhebber verbaast zich ook al jaren over de onzin die jij met regelmaat op hoest. We zijn gewoon allemaal mensen met een eigen mening en eigen belangen en dat komt voor anderen wel eens onzinnig over.

20 augustus 2018 om 08:49

Tis eigenlijk heel simpel, hij heeft volkomen gelijk en dat jij vind dat het onzin is wat hij ophoest zegt meer over jouw analyse van Willem dan over de analyse die Willem geeft over Feyenoord die gewoon 100% klopt en waar geen speld tussen te krijgen is.

20 augustus 2018 om 10:18

@tornado wat zegt hij hier nu verkeerd dan? Hij heeft toch volkomen gelijk.
Als V Persie echt meent wat hij gezegd heeft, dan heeft feyenoord echt een groot probleem. Hoe kun je stappen vooruit zetten als je zelf niet erkend dat het op dit moment super slecht is?

En als V Persie het niet meent, maar positief wil blijven, dan moet iemand hem snel vertellen dat hij zich zelf en feyenoord op deze manier volkomen belachelijk maakt, omdat deze teksten niet serieus te nemen zijn.

20 augustus 2018 om 10:53

Willem baalt al jaren van het feit dat de pleuris niet uitbreekt. Willem baalt als een stekker dat er geen baantje voor hem is op Zuid, wel een baantje zonder verantwoordelijkheid want verantwoordelijk zijn voor iets is eigenlijk niet het ding van Willem.
Willem barste in het verleden in tranen uit als hij te streng werd aangepakt. Willen wil aan verschillende tv tafels niet meer aanschuiven omdat men te kritisch is op hem.
Leuke kerel hoor Willem maar neem hem nou niet te serieus.
Feyenoord probeert de linies gesloten te houden en niet vechtend over straat te gaan zoals Willem dat graag zou zien. Ik hoop dat Willem dat begrijpt....

Geen speld tussen te krijgen natuurlijk. Het is schrijnend hoe laag de lat wordt gelegd en wat voor amateuristisch en ambitieloos wanbeleid er al jaren wordt gevoerd. En dat wil aansluiting vinden bij Ajax en PSV? Lachwekkend. Probeer eerst maar clubs als AZ en Vitesse voor te blijven, die komen angstvallig dichterbij.

In alle eerlijkheid. Willem is gewoon niet zo’n slimme man. Daarom denkt hij zich te onderscheiden door per definitie zijn kont tegen de krib te gooien. De ‘cultheld’. Serieus???
En als hij het helemaal niet meer weer gaat hij huilen. Wees eens één keer positief joh. Ouwe chagrijn. En oh ja, dat verven van je haar begint nu wel n beetje sneu te worden hoor.

20 augustus 2018 om 08:23

Wat voor positieve dingen zou hij volgens jou kunnen zeggen dan? Ik kan zo 1,2,3 niets bedenken.

20 augustus 2018 om 08:23

Ik snap dat je als Feyenoorder nu geen negativiteit wil hebben maar doen alsof je thuis tegen Trencin een wederpartij heb gespeeld zoals sommige willen doen geloven is weer overdreven positief vind je niet? Tegen Excelsior was het tot aan de 2-0 ook niet om aan te gluren, nee het is wel echt tijd om Willem af te zeiken die gewoon realistisch is, volgende week zit je waarschijnlijk weer te schreeuwen dat Gio moet oprotten als ze niet winnen

20 augustus 2018 om 08:24

*wereldpartij

20 augustus 2018 om 12:47

Nou misschien geen wereldpartij qua kansen afmaken maar wel qua kansen creã«ren. Je kon die wedstrijd niet veel meer van ze verwachten, afgezien van het afmaken.

Tegen Excelsior was het ook drama ja maar eigenlijk niet slechter dan wat bijvoorbeeld Ajax en PSV dit weekend lieten zien. Vooral bij PSV heb je dan meer de toon 'niet best maar 3 punten zijn binnen, op naar de volgende', terwijl dat bij Feyenoord in de huidige situatie 3x erger wordt gemaakt.
In het kampioensjaar van Feyenoord hadden ze bijvoorbeeld ook zat wedstrijden waar het spel helemaal niet zoveel beter was als gister tegen Excelsior, maar daar wordt dan makkelijker overheen gekeken.

Als je het erg positief wil bekijken is het pas 2x dit seizoen echt een drama geweest voor Feyenoord: Trencin uit en de Graafschap uit. Wat dat betreft nog niet echt reden tot crisis.

20 augustus 2018 om 10:19

@oeioeioei t probleem is als je positief bent terwijl de problemen zo groot zijn, dan ga je zelf nog geloven dat het allemaal wel mee valt. En als je zelf de problemen niet meer ziet, hoe kun je ze dan aanpakken? Dan blijft het niveau dus zo laag en kom je nergens.
In de topsport moet je gewoon eerlijk naar elkaar en tegen jezelf zijn en de problemen bij naam noemen, zodat je kunt verbeteren.

20 augustus 2018 om 10:28

Wat moet jij een zware ochtend hebben als je zo'n hekel hebt aan de haarkleur van Willem dat je je gal hier even moet spuwen. Als ik zie wat hij allemaal bereikt heeft in zijn carrière mag ik toch stellen dat wij allemaal respect mogen hebben voor zo'n persoon. Ook mooi om te zien dat hij nog zo'n liefde heeft voor Feyenoord terwijl het nu niet allemaal mooi is, zeker niet de jaren voor het kampioenschap. Koester die trouwe fans. Bovendien heeft hij ook helemaal gelijk, alweer. Alleen over JP ben ik het niet eens, die heeft het zelf zo gemaakt dat hij nu het zwarte schaap is. Ook goed dat er wat gezegd wordt over de schandalige tackle van Berghuis, in plaats van het in de doofpot gooien. Die jongen doet vaker domme dingen als het niet loopt, die gaat dat echt niet uit zijn systeem krijgen. Goed teken dat hij in de Eredivisie op zijn plaats is maar hij niet professioneel genoeg is om een stap hoger te doen.

En Willem slaagt er ineens in geen onzin uit te kramen. De wonderen zijn de wereld nog niet uit; Feyenoord is dus ook nog te redden.

20 augustus 2018 om 08:42

Willem en onzin? Vind dat Willem vaak gelijk heeft.

20 augustus 2018 om 20:56

Opportunistische zuurzak is het, nooit eens iets positiefs of constructiefs. Altijd maar in de slipstream van de kennis van nu wijzen hoe een ander het niet goed doet.

20 augustus 2018 om 08:32

Dat is een beetje de makke van Willem; hij heeft zijn lievelingetjes en een duidelijke afkeer van sommige mensen en dat lees je nog wel eens terug in zijn columns.

20 augustus 2018 om 10:33

Ik denk niet dat Willem het zozeer opneemt voor Boëtius, alswel hij probeert te zeggen dat de straffen die uitgedeeld zijn eerder symptoombestrijding is dan het aanpakken van de daadwerkelijke problemen. Het gedrag van JPB is momenteel de laatste zorg die ik heb. Kijk eerst eens naar de structurele problemen, pak die eens aan. Waarom werd Boëtius in eerste instantie überhaupt aangetrokken?

Enerzijds probeert Gio uit te stralen dat hij toch wel streng is en dat hij deze crisis wel even aanpakt. Tenminste, dat wil hij doen geloven door Boëtius te straffen. Anderzijds zegt hij trots te zijn op zijn team na een 5-1 uitschakeling tegen Trencin. Dat klopt niet en daar heeft Willem helemaal gelijk in.

Willem is en blijft een oude brombeer, die net zo vaak de plank mis als raak slaat, maar hier heeft hij volkomen gelijk. Ik wist niet wat ik hoorde afgelopen donderdag.

Ach, feynoord was de nummer 4 van de mickey mouse competitie, dus er is totaal geen reden om Feynoord boven Trecin te zetten, maar eerder, gelijkwaardig. Maar dat Feynoord er 5 tegen krijgt, is wel pijnelijk

20 augustus 2018 om 08:56

Ik vind het wel grappig dat we in ed nog steeds vinden dat we de Mickey Mouse competitie zijn terwijl AZ deed het jaren lang goed Ajax in een slecht beginnend seizoen tweede van Nederland verslaat ijzersterk Lyon heel veel mensen die terugkomen zeggen dat de competitie beter wordt o.dat we net als top vijf landen vernieuwen en jij zegt Mickey Mouse competitie!

20 augustus 2018 om 09:04

AZ doet het niet meer zo goed hoor. Die hebben een goede naam opgebouwd maar de laatste jaren hoeven we daar ook geen punten meer van te verwachten.

20 augustus 2018 om 14:26

Dat zijn incidenten. Feit is dat Nederland zakt op de UEFA-ranking.

20 augustus 2018 om 10:35

Een team met een begroting van 2 miljoen euro mag en kan nooit gelijkwaardig zijn aan een team met twintigmaal deze begroting. Feyenoord heeft van zichzelf verloren.

Maar vooral alles dat niet Italiaans is naar beneden praten, dat doe je heel goed.

Kom op zeg !! Willem heeft toch gewoon 100 % gelijk. Als Van Persie die bij Arsenal, Man Utd heeft gespeeld, gaat roepen dat Feyenoord trots is op wat men tegen Trencin heeft laten zien en ze denken dat de normale supporters of voetballiefhebbers dat geloven, dan zijn ze niet goed bij hun hoofd daar in Rotterdam. Het is toch voor een club als Feyenoord om je kapot te schamen dat je tegen zo'n ploeg wordt uitgeschakeld.

20 augustus 2018 om 12:50

En wanneer ben je dan trots op wat Feyenoord liet zien tegen Trencin thuis? Qua kansen afmaken ging het mis ja, maar qua spel en kansen creëren kon je niet veel meer van ze verwachten.
En ik neem aan dat hij 'trots' bedoeld m.b.t. de 2de wedstrijd, niet allebei samen.

Ach veranderingen gaan er toch niet komen. Niet zolang men in het Maasgebouw elkaar het handje boven het hoofd houdt. En ook niet zolang wij (de supporters) dit pikken. Dat applaus donderdag van het publiek was schrijnend om te zien nadat je 5-1 op je broek hebt gekregen. Er werd hiermee een slecht signaal afgegeven. Verder was het spel gister ook niet om aan te zien. Er is onder Gio ook geen reden om te geloven dat het beter zal gaan. We kijken hier immers al een tijdje tegen aan. De enige lichtpuntjes vond ik gister RvP met zijn loopacties en Clasie met zijn balveroveringen en een paar schitterende passes. Willem slaat met zijn colum de spijker snoeihard op de kop!

Met alle respect voor Willem, ik begrijp niet dat hij Van Persie niet snapt. Misschien een fundamentele andere visie op wat een team verder moet brengen en benadering ervan dan Van Persie. En dan kies ik ook voor de benadering van Van Persie. In mijn ogen brengt die andere visie je in de situatie en negatieve spel van een Boetius. En je ziet het ook bij Berghuis in zijn spel etc wanneer het niet loopt en het tussen de oren gaat zitten. ze worden onzeker, gefrustreerd, geforceerd en maken verkeerde keuzes. Zo zie ik het althans..

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren