Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

FC Twente ziet voordeel in eliminatie: 'Kostte ons ooit de landstitel'

Laatste update:
/

Evenals bij eerdere gelijke spelen van FC Twente bij Vitesse (0-0) en FC Utrecht (1-1) vond Steve McClaren dat FC Twente ook bij Hannover 96 in de Europa League meer had verdiend. "De mogelijkheden zijn er geweest."

"Zelfs in de laatste minuten, toen we na de rode kaart van Rasmus Bengtsson met een man minder speelden, hebben we nog kansen uitgespeeld", luidde de analyse van de oefenmeester in gesprek met het ANP. "Het had er wel ingezeten.'' FC Twente is nu uitgeschakeld in de Europa League. Hannover 96 was bij voorbaat al zeker van de volgende ronde in het op een na belangrijkste toernooi van Europa,.

Wout Brama weet de uitschakeling vooral aan gemiste kansen. "Er zat elke keer meer in. Dat is een beetje het verhaal van de Europa League dit seizoen." Hij wilde niet meteen de conclusie trekken dat de uitschakeling goed is voor de competitie. "Ik vind eigenlijk van niet, het is fantastisch om die mooie wedstrijden te spelen in de Europa League. Je kunt je als club en speler in de etalage zetten. Aan de andere kant heeft het ons ook ooit het kampioenschap gekost. Dan kan het een voordeel zijn."

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Twente faalt gewoon, tegen dat armetierige Hannover hadden ze keihard moeten winnen, dan hadden ze misschien nog hoop kunnen hebben

22 november 2012 om 22:41

Wie is er blij mee twente of Ajax?

22 november 2012 om 22:46

Ach, doe niet zo kinderachtig zeg. Ajax speelt tegen een op papier echt veel sterkere tegenstander in een sterkere competitie, terwijl Twente echt geen mindere selectie heeft en dan zo'n prestatie tegen een ongemotiveerd Hannover vind ik eigenlijk slap als je ook al niet hebt kunnen winnen van Vitesse en Utrecht. En het gaat dit jaar geen verschil maken voor de landstitel, die halen ze toch niet.

22 november 2012 om 22:47

Er zit wel ff een beetje verschil in niveau tussen Dortmund en Hanover

Het is triest....zo omspringen met de Europese wedstrijden. Als je niet wil....geef dan een andere club de kans!

22 november 2012 om 23:00

misplaatste opmerking
falen tegen Dortmond is wel even wat anders
Dortmund hoort bij de beste 10 clubs en hannover kan je vergelijken met RKC , NEC oid

Daarbij is het ook weer zo zielig om gelijk weer Ajax erbij te halen
Het is een topic over Twente en Hannover

22 november 2012 om 23:02

Hoezo ''als je niet wilt...''?!

dit was de 13e Europese wedstrijd van Twente die ze nagenoeg allemaal met de beste opstelling hebben gespeeld. Op dit moment kan Twente gewoon niet beter. Als je de wedstrijd had gezien zag je dat het slecht was, maar dat er wel de wil was.
Dus hou aub eens op met dat gezeik over niet willen....

En 0-0 uit bij Hannover (die zich volledig op de counter focussen) is echt niet zoveel slechter dan kansloos 4-1 klop krijgen in eigen huis van Dortmund.

22 november 2012 om 23:03

Maar tegen Duitse club heeft men meer moeite dan Ajax gisteren heeft geboden.

22 november 2012 om 23:06

Arko, neem van mij aan dat Hannover wel een paar niveautjes hoger is dan RKC of Nec. Ze staan 6de in Duitsland en hebben, als ik me niet vergis, gelijkgespeeld tegen Dortmund.

22 november 2012 om 23:22

Ismail27,

Je zegt het heel goed. Gisteren dus. Toen had je kunnen reageren over de wedstrijd van Ajax. Nu gaat het hier over Twente en wat Plopgeit zegt klopt gewoon. Of je het nou leuk vindt of niet.

23 november 2012 om 00:34

Geef dan een andere club de kans? Welke dan?! Die prutsers die niet eens de groepsfase doorkomen? Eendagsvliegen zoals Utrecht, Groningen of Ado die telkens falen zodra ze de landsgrens overgaan? Heracles die desperate Europa in wil maar er niks te zoeken heeft?

Ga toch weg met die nederlandse middelmaat. Gewoon blij zijn met de eredivisie en de talentjes en het offensieve voetbal, en verder accepteren dat wie dan ook buiten de top 5 niks te vertellen heeft tegen een subtopper uit Duitsland.

23 november 2012 om 00:35

Dubbel: server hapert.

23 november 2012 om 07:10

De teams die de poulefase niet doorgekomen zijn, Utrecht, Groningen en ADO zouden het allemaal niet slechter gedaan hebben. Dat je zo over de 'Nederlandse middelmaat' spreekt is natuurlijk schandalig, want je eigen clubje hoort daar met de huidige Europese prestaties gewoon bij.

23 november 2012 om 07:42

Tuurlijk,rkc of Nec. Stadion van 50.000 man,begroting van 60 miljoen Euro.
Daar moet Twente met een begroting van 45 miljoen zo over heen lopen ja.
Hannover speelde thuis super defensief. Iedereen met een beetje verstand weet dat dat lastig is.
Dan gaat het om die paar kansen.en helaas ontbrak bij bijvoorbeeld Braafheid het vernuft om een goede bal te geven.

23 november 2012 om 07:49

Niet Twente niet PSV maar Feyenoord is een schande voor de Nederlandse voetbal. Hoe je van vCL naar niet gaat is gewoon beschamend. Hopen dat die club nooit in de EL komt en helemaaal niet in CL.

23 november 2012 om 09:00

Feyenoord heeft er teminste keihard voor gestreden en had ook zeker niet de makkelijkste tegenstanders. Tegen Kiev hadden we uiteindelijk heel veel pech dat we de kansen niet benutte, met name Immers. Tja en tegen Sparta Praag waren we uit kansloos inderdaad, maar dat is echt geen schande, want ook Praag heeft gewoon een goed elftal.

23 november 2012 om 09:05

Kortzichtigheid krijgt jouw reactie een nieuwe dimensie. Dus omdat een
Niet op elkaar ingespeeld team, zonder spits, met vrij veel pech de EL niet haalt hoeft de club maar nooit meer Europa in te gaan? Tenzij je extreem zwakzinnig bent snap je wel dat dat pure onzin is, toch?

Dat PSV en Twente fans zo erg in de verdediging schieten is aandoenlijk.
Het is bijna alsof ze echt in de 'onschuld' van hun club geloven.

23 november 2012 om 09:24

huh ?? of dat een keuze is. Wie had Twente dan een kans moeten geven ?? Nec ?? Groningen. Beetje zinloos Tipptopp. Twente is gewoon een redelijk tandeloze ploeg. En als Chadli dan ook al niet eens mee doet ?? Denk na voordat je wat neer schrijft.

23 november 2012 om 09:26

Jij schiet toch net zo hard in de verdediging Deach? Was toch al lang bekend dat ze de voorrondes moesten spelen. Hadden ze daar maar eerder op moeten anticiperen. Maar dat je zo in de verdediging schiet is erg aandoenlijk!!

23 november 2012 om 12:00

netjes gesproken..

verder niks aan toe te voegen!

wie anders beweerd heeft gewoon totaal geen verstand van voetbal

23 november 2012 om 14:43

Dortmund speelde op 30% maximaal tegen Ajax.... Ik zou ze is gaan bekijken tegen wedstrijden als Schalke, Bayer, Bayern of bijvoorbeeld een Real dat soort niveau houden zij 3x in de week vast, met alleen maar internationals...

22 november 2012 om 22:39

Nee want Levante won dus ook al won Twente dan nog lagen ze eruit

22 november 2012 om 23:06

Dortmund - Ajax. 1--0. Ajax - Dortmund. 1-4. twente - Hannover. 2-2. Hannover-twente 0-0. Twente 2 punten ,ajax 0 punten . Volgens mij hebben ze het allebei niet goed gedaan

22 november 2012 om 23:11

Ik zeg in mijn comment toch niks over Ajax, of wel soms? Dat het Ajax-logo mijn avatar is betekent toch niet meteen dat ik hatelijk en vijandig probeer te doen?

22 november 2012 om 23:24

Raymondl,

Twente is uitgeschakeld en Ajax strijd nog om de EL. Dus wat is daar dan niet goed aan?

23 november 2012 om 00:12

Ik vind dat Twente het nog redelijk verdienstelijk heeft gedaan tegen Hannover, 2 punten is gewoon voldoende. Ze hebben het voor mij echter laten liggen in de andere wedstrijden.

23 november 2012 om 09:45

Hannover - Dortmund 1-1

23 november 2012 om 11:32

Ik vind het ook triest. Na de loting zeiden de fans van psv en twente dat ze dit wel even gingen winnen. Als ze dan beide zijn uitgeschakeld, in een poule waarvan ik 2 clubs geen eens ken, is dat bijzonder triest. Ze zetten het Nederlandsde voetbal bovendien voor schut. Hoe zouden wij ooit die 2e directe CL ticket moeten krijgen? Ajax is de enige ploeg die nog door kan, terwijl die in een belachelijke poule zaten. Vergeleken met de poule van Ajax stelt die van psv en twente toch duidelijk niks voor? Maar zelfs in zulke poules weten ze het te verpesten. Ga zo door, dan worden we straks ingehaald door Malta en hebben we alleen nog tickets voor de Europa league. Psv en twente zijn gewend en bekend in de europa league maar voor ajax zou dat toch een enorme domper zijn.

Twente is op 22 november 2012 al klaar met alles behalve de competitie. Ze doen nog op een front mee en als ik ze gisteren zag, wordt dat ook niks. Als psv zo door speelt als gister worden die weer geen kampioen.

Psv zou toch met al hun investeringen een goede selectie moeten hebben om in ieder geval op meerdere fronten mee te strijden, maar nee hoor. Wat een vreselijk laffe en trieste dag was het gister. En dan nog respectloos praten over ajax dat met 1-4 van de duits kampioen verliest. Twente en psv, jullie zijn het lachertje van europa.

23 november 2012 om 13:19

Mrlahey
Heb je de illussie dat Nederland ooit nog het 2de direct CL ticket gaat halen? Verder weer een makkelijk scorend betoog. Maar als Twente en PSV de lachertjes van Europa zijn, wat is Ajax dan als ze nu ruim achter deze 2 ploegen staan in de Eredivisie???

Slechte titel. Er staat FC Twente ziet voordeel in uitschakeling, maar dat is helemaal niet waar aangezien enkel en alleen Brama dit gezegd heeft. En daarbij zegt hij het kán een voordeel zijn. Schandalig dat Twente in deze poule kansloos is uitgeschakeld. Waarom willen al die ploegen zo hoog eindigen om Europa in te gaan en vervolgens presteren ze geen moer

22 november 2012 om 22:55

Kansloos? Ze hebben juist kansen genoeg gehad om wedstrijden te winnen. Door verschillende omstandigheden is dit niet gelukt en dan kom je helaas niet verder dan 4 gelijke spelen. Er zat wel degelijk meer in, dus absoluut niet kansloos.

22 november 2012 om 23:01

Twente heeft met name de eerste paar wedstrijden niet het onderste uit de kan weten te halen. of je dit ongelukkig moet noemen, of tekort aan kwaliteit, dat is aan jou.
Wel erg zonde dit.. wss kan alleen ajax nog overwinteren.

22 november 2012 om 23:27

Ik geef ook aan dat er verschillende omstandigheden zijn. Thuis tegen Hannover konden ze het goede niveau van de eerste helft mede door blessures in de tweede helft niet vasthouden. Uit tegen Helsingborg was Twente te slap. Uit bij Levante zat, zacht uitgedrukt, de scheids niet mee en thuis tegen Levante kwam Twente niet door de Spaanse muur. Moet bekennen dat ik de wedstrijd van vanavond nog heb gezien. Dus idd ook voor een behoorlijk deel aan zichzelf te wijten. Gebrek aan overtuiging lijkt het haast. Zonde idd.

23 november 2012 om 09:03

Eigenlijk was het allemaal helemaal niet zo kansloos. Met iets meer geluk (en ook iets meer passie en strijd) win je thuis tegen Hannover, uit bij Helsingborg en thuis tegen Levante. Dan heb je nu 11 punten ipv 4. En ook gisteren had een overwinning erin gezeten.

Uit bij Levante wordt een zuivere goal afgekeurd, krijg je geen penalty, krijgt de tegenstander die wel en verlies je uiteindelijk onnodig. Nee, het is helemaal niet zo kansloos als het lijkt als je alleen naar de uitslagen kijkt.

23 november 2012 om 14:45

afgelopen zondag bij Utrecht idem dito, die vrije trap waaruit die goal van utrecht valt, wordt nog niet als overtreding gezien bij hockey....

en Janssen was duidelijk een penalty

Ze moeten zich doodschamen om in zo'n groepje niet verder te komen. En kampioen worden ze normaal gezien ook niet, dus wat schiet je er dan mee op? Dikke minnen voor Twente en PSV vanavond. Heel slap als je zo de titel wil winnen.
Ik heb wel de indruk dat PSV meer aan het verzaken is dan Twente.

Nou, tis gelukt hoor, wees er maar trots op!

Hopelijk speelt Twente de eerstkomende paar jaar geen Europees meer. Schandalig hoe er met de spaarzame Europese plekken wordt omgesprongen!!! Twente heeft denk ik bij veel mensen veel krediet verloren!!!

22 november 2012 om 23:01

En de seizoenen hiervoor haalden we veel punten binnen voor Nederland, dus ga je eerst daar eens in verdiepen, voordat je hier met de beschuldigende vinger gaat zwaaien.

22 november 2012 om 23:22

Waarvoor dank, maar ik vind dat er niet zo met de europese plekken om mag worden gesprongen..dat krediet wat twente in een paar jaar heeft opgebouwd vergooien ze in 1 seizoen weer..en dat is Jammer voor Twente..

23 november 2012 om 00:02

Als bij jou krediet zo makkelijk verspeelt raakt zegt dat genoeg over hoeveel waarde ik daar aan moet hechten. Dank.

23 november 2012 om 00:44

Ach ja, en niemand die pissig is dat dat waardeloze team van Feyenoord onze kans op een 2e team in de Champions League verspeelt. Twente is eerste gewoon genaaid bij Levante, en Hannover en Levante spelen verder alleen maar op de counter. Twente kan daar gewoon niet goed doorheen komen. Wij zijn ook geen Barcelona...

23 november 2012 om 07:02

Dat 'waardeloze' team speelde toen met een compleet nieuw team, waar de sterkhouders net vertrokken waren en waar geen spits in aanwezig was. Er was echter wel inzet.

Jouw clubje heeft zienderogen geweigerd te vechten voor de punten. Het zijn tot nu toe enkel schandalige vertoningen geweest van Twente. Nu is het voetbal daar al het hele seizoen niet zo best, maar wat ik in Europa zie slaat werkelijk waar alles. Twente kan zoveel beter, maar vertikt dat gewoon. Dan kun je gaan wijzen naar andere teams of naar het verleden, maar dat slaat werkelijk waar nergens op. Dit jaar heeft Twente het gewoon op een schandalige manier laten lopen en iedereen heeft dat duidelijk kunnen zien.

In eerste instantie kon ik daar nog enigszins begrip voor tonen. Een toernooi dat weinig oplevert is nu eenmaal weinig waard in de voetbal. Dat Twente de supporters verkracht die leuke wedstrijden hadden willen zien in Europa is niet mijn probleem. De manier waarop de Twente-fans en spelers proberen de schijn hoog te houden vind ik echter walgelijk.

23 november 2012 om 09:24

Hou toch op met je schijnlheilige betoog. Wanneer heeft FC Twente het laten lopen volgens jou dan? De eerste 60 minuten tegen Hannover thuis waren uitstekend, daarna blessures en iets teveel terug lopen. Uit bij Helsingborg was het idd te slap, maar weten ze op karakter nog een punt te redden. Levante uit spelen ze voor rust prima, maar wordt er door een Vodka scheids en geldig doelpunt afgekeurd en de beste man zet daarna de hele wedstrijd naar de hand van Levante. 2de helft was wel slecht. Thuis tegen Levante stond er een muur gemetseld en daar kwamen ze niet door. Net als gisteren. Hannover hoefde en wou niet en FC Twente was niet bij machte daar door heen te komen. Noem het gebrek aan kwaliteit of hoe je het ook wilt noemen, maar ik heb geen wedstrijden gezien waarin ze het bewust lieten lopen.

Tja dit jaar zit het er niet in voor Twente
Kan gebeuren , vooral thuis tegen Hannover en uit tegen Levante pech gehad
selectie is in de breedte ook nog niet sterk genoeg ... bij blessures word het veel minder
Ik las dat Tadic al meer dan 30 westrijden in de benen heeft dit seizoen ... dat is teveel

Dom van Brama om die laatste zij te zeggen
Nu krijg je weer papegaaien die gaan roepen dat Twente het heeft laten lopen

Stel, al is het nooit bewezen en slechts gebaseerd op aannames. Dan wil het niet zeggen dat het uitgeschakeld zijn in de EL ook andersom werkt, dat je dan ineens in de eredivisie beter presteert.

ik hoop nu echt van harte dat ajax, feyenoord of vitesse kampioen wordt.br zelfde als psv. kinder achtig gedoe.br die gasten die verdienen miljoenen per jaar en kunnen niet eens een paar weken achter elkaar elke week 3 wed per week spelen.br als maar kampioen te worden. nou ik hoop dat ze het niet reden. net zoals psv.

23 november 2012 om 09:11

Stoer hoor, hoop jij dat maar lekker. Ligt in Twente niemand wakker van. Ja, Twente had er meer uit moeten halen, maar het zat dit keer ook echt niet mee.

Tegen Hannover thuis met veel pech van 2-0 naar 2-2. Levante uit ook een bekend verhaal. Vervolgens speel je twee keer 0-0, dus verdedigend prima, maar de aanval is helaas op dit moment niet op sterkte. Topspits Luuk de Jong is weggekocht en de vervangers staan er (nog) niet. Wat moet je dan?

Maar ja, dat is allemaal te moeilijk om te analyseren voor de gemiddelde voetbalzonebezoeker. Die blaten liever dit soort onzin.

23 november 2012 om 09:41

Waarom dan ? Ajax wordt laatste of enelaatste in de poule. Feyenoord en Vitesse werden zelfs in de voorrondes al uitgeschakeld.
Twente heeft dit jaar al 6x gewonnen in Europa, dus dan moet je Twente juist het kampioenschap gunnen

Wat is dat ineens met die teams die niet voor Europa willen gaan wateen onzin zeg. Jaren lang vond iedereen het geweldig en ja er kan maar 1 de landstitel winnen dus heel veel schieten we er als land hier niet mee op.

22 november 2012 om 22:52

't Gaat alleen om de centen: de Europa League levert niet genoeg op. Clubs worden daarom liever eerste of tweede in de landscompetitie met een kans op Champions League-miljoenen, dan te ploeteren in een onaantrekkelijke Europese beker met onaansprekende tegenstanders. Misschien moet de Uefa minder ploegen laten overwinteren maar die ploegen die overwinteren, veel meer geld toestoppen zodat het belachelijke verschil in beloning tussen Champions League en Europa League kleiner wordt.

22 november 2012 om 22:53

Tja maar een club heeft supporters. Mensen komen naar het stadion en een club bestaat door fans. Die hou je gewoon voor de gek.

23 november 2012 om 00:55

Helemaal juist clubs zien dit niet zitten. De Europa league levert gewoon te weinig voor de blessures en de reis kosten die er tegen over staan. Dus spelen alle clubs met minimale inzet tot dat ze bij de beste 8 zitten....

De Europa league moet gewoon een knock-out systeem krijgen en geen groep fase meer.
Verder moeten ze er voor zorgen dat het meer geld oplevert zodat meer clubs er vol voor gaan.
En als 3de ze moeten de Champions league wedstrijden en de Europa league wedstrijden om draaien.
Eerst kijken naar het wat mindere voetbal en dan midden in de week eens echt hoog niveau voetbal.

23 november 2012 om 09:28

Natuurlijk gingen beide teams wel voor de Europa League, alleen hebben ze het allebei door wat voor een omstindigheden ook teveel laten liggen. Dat geouwehoer over bewust laten lopen, kan me geen wedstrijd voor de geest halen waarin dat is gebeurd.

Ach hou op man als je in deze poule niet doorgaat dan kun je je ambities als toekomstig kampioen ook wel Ff in de koelkast zetten

Wat een drama met het Nederlandse voetbal na de winterstop 0 clubs in Europa als het met Ajax nog mis gaat.

Enige waar we geen zorgen over hoeven te maken is dat we buiten de top10 van de Europese ranglijst vallen.alleen Rusland kan Nederland nog inhalen maar ook de Russen zijn dramatisch tot nu toe.

Daarna komen landen als Turkije/belgie/griekenland over die landen hoeven we ons geen zorgen te maken.

Ja, feyenoord en vitesse hebben nederland geweldig vertegenwoordigd dit seizoen.

23 november 2012 om 07:08

Door reacties als dit ga je snel denken dat voetbalzone overbheidsaibsidie krijgt om een 'bepaalde groep mensen' maar te laten reageren.

Kan je bolletje het niet aan dat er nu kritiek is op je clubje? Feyenoord heeft met een niet op elkaar ingespeeld team, zonder spits, tenminste nog gestreden om de EL in te komen. Helaas is dat, mede door een lage ranking, niet gelukt. Twente en PSV hebben er met de pet naar gegooid. 2 totaal verschillende manieren van je profileren in Europa en juist het verschil in de manier waarop is punt van kritiek hier.

Een aantal weken geleden is er ook de nodige kritiek geweest op Feyenoord vanuit andere clubs. Terecht, want Feyenoord pakt de punten ook niet voor Europa. Maar om daar nu nog steeds naar te wijzen, terwijl je eigen clubje zienderogen gas terugneemt....

23 november 2012 om 09:33

Weer hetzelfde huilie huilie verhaal van jou. FC Twente begon ook met een niet ingespeeld team aan het Europese toernooi, so what? Dat beide ploegen op papier een goede kans hadden om door te komen klopt idd, maar dat het niet gelukt is meteen af doen met bewust laten lopen is toch grote onzin. Welke wedstrijd heeft FC Twente het bewust laten lopen dan? Dat er een aantal mensen naar Feyenoord wijzen wil niet zeggen dat iedereen dat doet. Had liever gezien dat ze alledrie beter geporesteerd hadden.

Net zón slap excuus als Psv. Zo triest dit. Ze hebben er totaal niet voor geknokt. Denken alleen maar aan zich zelf. Nu de hoop op Ajax !!!

Pfffff... wat een instelling, twente liet het vorig seizoen ook lopen... we weten hoe dat geëindigd is.. Het kost twente ook aanzien.. helsingborg, levante en hannover moet je normaal gesproken doorkomen...

23 november 2012 om 00:46

Wanneer hebben ze het laten lopen dan? Ze zijn gewoon afgetroefd door Schalke, wat helemaal geen schande is.

23 november 2012 om 00:47

Wanneer heeft Twente het vorig seizoen laten lopen dan? Ze zijn er vol voor gegaan maar zijn uiteindelijk afgetroefd door Schalke, wat helemaal geen schande is.

Kan mij niet herinneren dat de EL Twente de titel heeft gekost. Spelers met een instelling zoals Brama kosten je de titel.

Dit is geen topsporters mentaliteit maar meer een loser mentaliteit dat kost je titels.

Dus als ik het heel goed begrijp, aan het einde van het seizoen niet bovenaan staan hebben ze geen excuus? Klinkt goed in mijn oren. Ik vind het schandalig dat iemand durft te zeggen dat de EL je de titel heeft gekost... In de PL (engeland) voetballen eigen competitie, FA cup, El/cl en dan nog een Cup waar ik zo snel de naam niet van weet en een club gaat zeuren dat ze naast de gewone competitie af en toe een wedstrijd moeten spelen? Het is een eer om internationaal te mogen spelen, althans zo zie ik dat. Twente had in deze poule door kunnen gaan, daar hebben ze genoeg kwaliteit voor en dit zeg ik als Ajax fan

23 november 2012 om 01:09

Weet niet of je het hebt gezien maar alleen de hele kleine clubs gaan vol voor de beker wedstrijden en de rest pas als ze de halve finale halen...
Dan nog de middenmoters zullen hun sterkste elftal misschien alleen thuis inzetten in de Europa Cup.
En de grote clubs gaan alleen voor de CL en als ze in de Europa league komen dan spelen ze met een B/C elftal tot aan de halve finale of zelfs finale...
En als voor die Cup wedstrijd waar je de naam niet van weet zullen ze nooit het sterkste team op stellen.

Dus kortom voor engeland is alles onder te CL gewoon training en ervaring voor de nieuwkomers.

Neemt niet weg dat Twente hier gewoon door had moeten gaan. Al kan ik wel zeggen dat het geluk er ook niet bij was in alle wedstrijden.
Bv: Thuis tegen hannover96 , Top wedstrijd en door een eigen doelpunt geen 3 punten maar 1. Dan tegen die andere club Wou er gewoon niks in met alle pech van de wereld.
En tegen levante worden ze gedemotiveerd door een tegen fluitende scheids die 2 hands goals goed keurt. Een aangeschoten penalty geeft. En het enige terechte doelpunt afkeurde ^^

En dit alle komt neer op het Feit dat je gewoon geen waarde kunt hechten aan hoe goed de nederlandse clubs zijn.
Ajax kan misschien wel winnen van Real en in het weekend verliezen van willemii ...
PSV kan winnen van Napoli en dan ver liezen van Rkc
Twente kan winnen van Schalke04 en dan verliezen van Vvv.

Dus roept u maar. Enige club waar ik vertrouwen in heb op dit moment met wat ze kunnen is Vitesse!!

Bedankt, niemand ter wereld geeft nog een snars om het Nederlandse voetbal. Je kunt er met goed fatsoen ook niet meer naar kijken. Het leuke is wel dat Twente volgend jaar gewoon weer in de Europa League speelt.

Jongens zie zelfs dat RKC gewoon kampioen gaat worden Geen een van de clubs die Europa leauge hebben gespeeld verdient het om kampioen te worden wat een dramatische wedstrijden zeg.

En nu?? Volgend seizoen maar helemaal weigeren om mee te doen met de El??

Dit slaat toch helemaal nergens meer op??! Wat PSV en Twente elke keer doen!?
Op deze manier heeft Nederland straks helemaal geen directe plekken over meer, zowel in de CL als in de El!!
De Knvb moet maatregelen nemen tegen het idiote beleid en gedrag van deze clubs en hun trainers! Ze zijn helemaal gek geworden daar, helemaal bij Twente! 1 keer kampioen geworden en dan denken dat je een echte topclub bent geworden waarvoor de EL te min is?? Wat een idioten..

22 november 2012 om 23:05

Misschien moet jij even tot 10 tellen.
Geef eens een voorbeeld wanneer Twente er dit seizoen op Europees gebied er met de pet naar gooide en met een B-team speelde?

22 november 2012 om 23:17

Je dekt jezelf al heel goed in door het op dit seizoen te willen houden..
En vorig seizoen dan??
Sowieso is de algehele tendens bij Mclaren en Advocaat dat de EL niet belangrijk is tov het de landstitel..
Dat stralen beide clubs uit en de trainers zeggen het zelfs letterlijk! Of is dat ook niet zo?
Er kan maar 1 (!!!!) club kampioen worden hoor! En dat gaat echt niet vanaf nu elk jaar Twente of Psv zijn..
Twente moet sowieso eerst maar eens afwachten of ze inderdaad een blijvertje in de top zijn..

22 november 2012 om 23:25

Vorig seizoen heeft Twente alleen uit bij Wisla met een B-team gespeeld, Twente heeft 4 jaar lang overwinterd in Europa en na Psv de meeste punten binnengehaald die vervolgens weer door clubs als Az, Feyenoord, Heerenveen en Vitesse verspeeld werden, dan verdien je wel iets meer krediet.

22 november 2012 om 23:32

Schalke uit vergeten?

22 november 2012 om 23:48

Bij Schalke verloor Twente niet met een B-team maar in de sterkst mogelijke opstelling, in tegenstelling tot wat de media je wil doen geloven.

22 november 2012 om 23:58

Bij Schalke uit werden twee basisspelers (john en Fer) rust gegund. Volgens mij speel je dan niet met een B-team. We kwamen zelfs op voorsprong, en dan denk jij dat Twente het daarna bewust uit handen geeft. Dit geeft maar weer eens aan hoe de media (vooral VI, en dan vooral Derksen) de breinen van veel Nederlanders kan beinvloeden, omdat zij erover begonnen dat Twente deze wedstrijd bewust had laten lopen.

23 november 2012 om 00:05

Inderdaad. Magicmike wat ben jij slap aan het lullen zeg... Twente heeft er nooit met de pet naar gegooid. Deze Europa League waren ze gewoon onthutsend zwak aan het spelen.. de jaren daarvoor (vooral in Champions League) hebben ze het Nederlands voetbal juist wat kleur gegeven!..

En ook meteen Twente idioten noemen en zeggen dat het geen topclub is. Jij bent echt een kleinzierig mannetje Magicmike... echt heel kansloos.

23 november 2012 om 02:53

Het woord is: kleinzerig.
Ook al klopt het niet wat je zegt..
En is Twente idd nog geen topclub..

nog drie kwart van de competitie om weer enkele europese wedtrijden voor volgend seizoen af te dwingen en dan maar weer zo snel mogelijk klaar zijn met die el of cl om maar weer alles op de competitie te gooien.

vreemde redenering of ben ik gek ????
ik dacht het niet , je word als supporter gewoon bij de poot genomen door die verwende nesten ... gewoon niks meer betalen aan entree en comsumptie gelden

Kan het misschien niet dat PSV en Twente gewoon niet beter kunnen. Twente zit wel in een poule met
teams als Levante/hanover .

PSV in een poulte met Djepper die gewoon kampioen kan worden in de Eredivisie en Napoli als je het zo bekijkt is het geen eens een schande.niet om goed te praten maar toch.

zy

En we gaan elkaar weer napraten. Zal ik even een paar wedstrijden van ajax noemen die ze de CL hebben gekost in het verleden? Nee is flauw hé. Iedereen die twente de laatste tijd ziet voetballen kan zien dat het niet loopt dus die onzin om de El te laten lopen, weet niet waar iedereen dat vandaan haalt. De laatste jaren heeft Twente elke keer overwintert in Europa en nu lukt het een jaartje niet en dan, zie de reacties..... We staan 30e op de uefa lijst, dat betekent dat je de laatste 5 jaar echt wel wat puntjes hebt behaald in europa, en dat voor een provincieclubje. Schei toch eens uit en vorm je eigen mening.

22 november 2012 om 23:12

Het gaat er niet om dat het niet lukt, het gaat erom dat de hele atmosfeer rond de EL ademt dan Twente het totaal niet boeit. Rust voor spelers zodat ze fit zijn in de eredivisie. Spelers als Stam reageren toch ook van "aan de andere kant heeft het ons ook ooit het kampioenschap gekost. Dan kan het een voordeel zijn". Sinds de wedstrijd tegen Schalke leeft de EL gewoon niet meer in Twente. Spelers geven geen 100 procent, ze spelen slap met de handrem erop.

PSV heeft tegenwoordig dezelfde mentaliteit dus of het nou zoveel voordeel op gaat leveren, ik betwijfel het. Geen beker, geen EL en dan het risico dat PSV kampioen wordt, ben bang dat het met de kerst al duidelijk is dat dit jaar voor Twente een verloren jaar is.

22 november 2012 om 23:23

Ieder nadeel heeft zijn voordeel, die uitspraak moet jij toch wel kennen? De wedstrijd tegen Schalke was de laatste van het vorige seizoen dus de El leeft gewoon niet meer in Twente betekent dus alleen dit jaar, toch?
Ik zie geen verschil in de wedstrijden tegen Utrecht, vitesse of die in europa. Het loopt gewoon niet op dit moment. Dus in mijn ogen is het allemaal gelul wat iedereen loop te schreeuwen en speelt Twente dramatisch, op elk niveau.

Welke speler heeft vanavond rust gekregen?

22 november 2012 om 23:37

Castagnios, de man van zeven miljoen kreeg rust. Fer kwam er laat in. En de andere spelers hebben het rustig aangedaan. Ze zijn komend weekend honderd procent fit. Alleen Bengson werd een beetje moe, dus die wilde wat eerder douchen

Maar goed, dat laatste was een grapje. Heb net het interview met jullie trainer geluisterd, had niet het idee dat het hem allemaal erg veel pijn gedaan had. Hij was er trots op dat Twente de wedstrijd gecontroleerd had(?) en dat Hannover gewoon een hele goede ploeg was, waarvan ze niet zomaar konden winnen. duidelijk toch?

22 november 2012 om 23:37

@ Speedy Afc
probeer je jezelf nu wat wijs te maken?
Als Twente echt niet had gewild hadden ze zich wel eerder laten uitschakelen
Ze begonnen heel sterk tegen Hannover thuis ... waren een stuk sterker
Die duitsers scoren 2 totaal onverdiende mazzelgoals en Twente verliest al 2 punten

Vervolgens een zwakken pot tegen Helsingborg en daarna genaaid tegen Levante
Toen zat het toernooi er eigenlijk al op
Hoe jammer ook ... maar dat kan een keer gebeuren
Ajax had dit jaar mazzel met die deense scheids , laten we eerlijk zijn
Anders hadden die er ook gewoon uit gelegen
soms heb je geluk en soms pech

Twente heeft gewoon elke wedstrijd met sterkste opstelling gespeeld maar gewoon veel pech gehad, volgend jaar beter

22 november 2012 om 23:48

@yello

Jij mag het aan pech wijten, ik denk dat Twente beter kan dan wat ik heb gezien vanavond. Ik heb nimmer het gevoel gehad dat de spelers streden voor hun laatste kans op EL succes dit jaar. De uitspraken van Stam en mclaren versterken dat gevoel alleen maar.

En ja, soms heb je de scheidsrechter mee maar Ajax heeft hem helaas vaker tegen. En het was ook geen geluk, het was een Deense scheidsrechter en met zoveel Denen in de ploeg, lijkt me het wel duidelijk. In Engeland zie je wekelijks dat de scheidsrechters milder zijn voor de Engelse spelers, zo werkt het nou eenmaal.

Maar zelfs met een eerlijker scheidsrechter had Ajax nog niet verloren bij Manchester. Sowieso weet je niet of Manchester gisteren wel gelijk had kunnen spelen indien Madrid moest winnen. Dus eventueel overwinteren kan je nimmer aan die ene wedstrijd ophangen.

23 november 2012 om 00:06

Vind je argumenten niet zo sterk... Twente speelt ook in de Eredivisie even slap. Kan de Eredivisie ze dan ook niks schelen? En Twente is altijd in de sterkst mogelijke opstelling gaan spelen hoor

23 november 2012 om 09:51

Twente zet alle kaarten op de eredivisie en neemt daarmee het risico met lege handen te staan. Ajax neemt alle competities serieus, dus ook de beker en de Cl/el. Daardoor heeft Ajax nog drie kansen op een prijs.

23 november 2012 om 10:18

Ajaz stelde in de beker net als Twente en PSV een B-elftal op. Ajax en PSV won alleen nipt en Twente verloor dooreen rare onterechte rode kaart na al 20 min.

Er zal waarschijnlijk geen een Nederlandse club actief zijn in Europa na de winterstop. Echt vreselijk bedroevend, de dieptepunt van het Nederlandse voetbal.

22 november 2012 om 23:07

Jawel, Ajax wordt gewoon derde en gaat over naar de EL. Alleen als Ajax verliest en Manchester City wint, dan ligt Ajax eruit. In alle andere scenario's is Ajax derde.

Twente en PSV zagen geen voordelen in overwinteren in de EL, alleen maar nadelen, dus hebben ze het laten lopen. Rust voor belangrijke spelers, alles op de eredivisie.

23 november 2012 om 01:23

Ajax moet naar real en gaat neem ik aan toch met een B-elftal spelen en die spelers willen laten zien wat ze kunnen. Dat B-elftal zal denk ik ook al meer klasse hebben dan de meeste Ajax spelers dus wordt het heel moeilijk.

Dan met BvB tegen city zal er wel het zelfde gebeuren.
BvB gaat toch wel heel wat spelers rust geven en city zal toch aan komen met het sterkste elftal dus die zie ik nog wel kans maken op de 3 punten.

Ik zie het eerder in dat City toch 3de wordt in plaatst van Ajax maar hoop dat ik het mis heb....

Ik vind het uberhaupt een drogreden: blij zijn met uitschakeling omdat het je spaart voor de strijd om de landstitel, die je recht geeft op weer Europese deelname. Waarom wil je kampioen worden dan? Of hoog in de competitie eindigen? Dat doe je toch met het oog op Europees voetbal? En automatisch wil je daarin graag slagen?

Het wordt zo een slecht jaar voor Nederland: Twente eruit, PSV eruit en met een beetje tegenslag ook Ajax dat de winterstop niet overleeft. Dat is niet gunstig voor ons coefficient op de Uefa lijst

ooit zon symphatiek ploegje... nu.. hoop dat deze ploeg nooit meer europees krijgt maar teams die er wel voor willen strijden!

22 november 2012 om 23:24

Ja, laten we elk jaar Heerenveen laten spelen. Dat levert mooi wat punten op.

Er zat elke keer meer in. Dat is een beetje het verhaal van de Europa League dit seizoen." Hij wilde niet meteen de conclusie trekken dat de uitschakeling goed is voor de competitie. "ik vind eigenlijk van niet, het is fantastisch om die mooie wedstrijden te spelen in de Europa League. Je kunt je als club en speler in de etalage zetten

Dit lezen mensen blijkbaar niet
Alleen het laatste zinnetje dat als! je uitgeschakeld bent ... het een voordeel kan zijn voor de competitie

Al die papegaaien hier concluderen dan weer dat Twente het heeft laten lopen
Omdat Advocaat zegt dat de comp. belangrijker is heeft Twente het laten lopen??
Of omdat VD Gijp en Alderweireld dat hebben gezegd?
Twente was al uitgeschakeld door de winst van Levante ... wat denk je dan dat ze zich helemaal leeg gaan spelen

Net als die onzin over vorg jaar ... uit bij Schalke wint geen enkele NL club , maar Twente liet het zogenaamd lopen ja tuurlijk
Levante was volgen VD Gijp ook niks ... alleen de nr 4 van Spanje tja ... daarvan winnen NL ploegen niet eventjes

En dan die kop : Twente ziet voordeel in eliminatie ? huh heb ik iets gemist?
Jammer dat Vz meer en meer op de telegraaf begint te lijken , stemming maken i.p.v. objectief
Na het clubblad (telegraaf) nu ook de website van Ajax ( VZ ) wat een grap.
Kijken hoelang het duurt voor dit verwijderd word hahah

22 november 2012 om 23:31

@yello

Het feit dat Stam in een interview zegt dat ze in het verleden de titel misgelopen zijn doordat ze in de EL zaten, zegt genoeg. Als dat eenmaal in het hoofd van een speler zit, geeft hij geen honderd procent meer, maar vind hij het eigenlijk wel best. En dat was te zien, een slappe wedstrijd waarin Twente nooit alls op alles heeft gezet om te winnen.

Uit de beker, voor de winter uit de EL en een PSV die op stoom ligt voor de titel. Het heeft er alle schijn van dat Twente wederom een verloren seizoen speelt.

22 november 2012 om 23:49

zelfs al had Twente gewonnen hadden ze er uit gelegen dus vandaag kun je niet tellen
Als ze echt niet hadden gewild hadden ze niet al die voorrondes gespeeld

Afgelopen 5 jaar hebben Ajax, Psv en Twente toch ongeveer evenveel punten voor NL gepakt ...staan 24, 25 en 30e op europese ranglijst

Brama zegt juist dat hij de EL mooi vind ..maar op het moment dat je uitgeschakeld word kan het voor de competitie een voordeel zijn omdat je minder wedstrijden speelt
dat wil nog niet zeggen dat ze opzettelijk verliezen

Of denk jij dat ze bij Ajax zo blij zijn dat ze de el in gaan ? kijken of De Boer nog spelers rust gaat geven tegen Real

23 november 2012 om 09:40

Wie is die Stam waar je het de gehele tijd over hebt? En als het al zo zeker is dat PSV kampioen wordt dan heeft Ajax toch ook bijna niks meer om voor te voetballen? Of zijn er nog een voorronde CL en tickets naar de EL te verdienen? Beetje kansloss verhaal van eje

23 november 2012 om 09:48

Volgens mij zit Ajax nog in de beker en heeft Ajax nog een grote kans op de voorronde EL. Daarnaast heeft Ajax al afgelopen seizoenen bewezen de tweede seizoenshelft een stuk sterker te zijn dus sta niet raar te kijken als Ajax straks ook gewoon weer voor de titel strijd.

Steve gaat ons het kampioenschap dit seizoen kosten. En ook onze aanvoerder brengt veel te weinig. Ik wil wedden dat Mcclaren blij is met de uitschakeling, ook al zegt hij voor de tv wat anders.

Steve wil alles op de competitie gokken, maar dat gaat op deze manier faliekant fout. Het spel is niet om aan te gluren en er zit geen enkele lijn in

wij als nederlanders hebben vanavond waardeloos gepresteerd, het zal mij persoonlijk worst zijn wie er kampioen wordt in nederland dit jaar, maar twente en psv hoop ik nu helemaal niet meer, schandalig hoe zij de europa league benaderen.

Wat een misleidende titel weer....
Er is niemand bij Twente die het echt een voordeel vindt. Brama geeft alleen aan dat het misschien een voordeel zou kunnen zijn, op het moment dat die woorden hem bijna in de mond gelegd worden.

Wat een gepapagaai, Twente heeft helemaal niets laten lopen, in elke wedstrijd de bovenliggende partij geweest maar veel pech gehad. Daarbij heeft Twente de laatste jaren met Psv Europees de meeste punten binnengehaald.

23 november 2012 om 00:49

Helemaal mee eens. Die misleidende titel maakt het af. Daar duiken al die sneu haters dan op terwijl niemand nog een woord zegt over dat slappe Feyenoord die onze kostbare plek bij de voorrondes van de CL verspeelt.

Ik meen me anders toch te herinneren dat ze vorig jaar, juist na de uitschakeling in de Europa League tegen Schalke, ineens alles verpesten bij Twente..

22 november 2012 om 23:32

Ja ik ook toen zijden ze dat ook al. maar het zelfde geldt voor Psv en ze zullen weer balen waarneer Ajax weer met de titel van door gaat en met geluk ook nog de EL finale wie in Amsterdam wordt gehouden

23 november 2012 om 09:42

Ja idd, want Ajax speelt idd ook al de pannen van het dak. Denk wel dat ze de EL gaan winnen, is toch veruit het beste team strx in de El....

Nu ik deze achterlijke statements hoor moet ik direct denken aan Klopp die de vraag kreeg of Borussia wel hun 'sportieve plicht' zal nakomen om vol voor de winst te gaan tegen Manchester City. Een typerende vraag die alleen maar door de nederlandse journalistiek gesteld kan worden.

Bij een uitschakeling je zo laten kennen door te suggereren dat het meer kans oplevert om het kampioenschap binnen te slepen kan je simpelweg niet verkopen aan je achterban, en eigenlijk ook niet richting alles en iedereen die het nederlands voetbal lief heeft!!!

Gewoon alles gegeven. Wat een passie en wilskracht ( laatste 5 minuten) Jammer hoor!! Voetbal van Twente lijkt wel op dammen.

Slechte prestatie van Twente, in deze poule zouden ze toch hoger moeten eindigen.

En PSV en Twente kunnen niet beiden kampioen worden, dus voor beiden is dat een beetje vreemd excuus.

Over twee jaar bestaan Eredivisie Live en de zondagavond uitzending van Studio Sport niet meer. Het voetbal wordt op maandag ochtend uitgezonden door Omroep Max. RTL 7 zal zich tegen die tijd vooral bezig houden met dames voetbal

Jullie moeten eens meer dan de titel lezen. Ook al is het onzin, kwaliteit kost de titel en geen EL. Twente heeft altijd met zijn sterkste team gespeeld, maar ze hebben geen afmaker. Sterker nog, Hannover en Levante kwamen steeds met B-teams aanzetten en als je daar al niet van kan winnen moet Twente begrijpen dat niemand in NL hun graag in de CL ziet. Psv ook niet, die zijn schijterig en hebben ook geen niveau

Wat een onzin dat europees voetbal je tegenwoordig de titel kan kosten. Volgens mij werd psv het jaar dat ze in de halve finale Cl kwamen gewoon kampioen. En wat is nu het voordeel van europese uitschakeling als alle Nederlandse clubs eruit liggen?

Nederland kan dit jaar niet lager dan de 9e plek eindigen op de uefa ranking, dus we hebben net zoals volgend seizoen ook in 2014/2015 6 clubs die starten in Europa!

Snel dit europees seizoen vergeten, volgend jaar gewoon knallen Gvd!

"aan de andere kant heeft het ons ook ooit het kampioenschap gekost"

Daar lag het helemaal niet aan. Ze hebben het destijds verloren, omdat ze het allemaal niet af konden maken, ze verkrampten. Had niets met Europa te maken. Vanavond was net als de afgelopen weken treurig en als ze zo blijven spelen, dan gaan ze niet meer meedoen voor de titel, duus een verloren seizoen, waarbij het hoogst haalbare de EL is, die er voor hun blijkbaar niet toe doet.

Man wat een gezeur van al die ander supporters. Slecht voor de punten en plaatsen, enz. Wat een onzin. Kijk is naar het aantal teams dat dit seizoen daadwerkelijk Europees heeft gespeeld in de groepsfase, wel geteld 3. Feyenoord en Vitesse hebben de boel ook verprutst.

Ik hoop dat Twente en PSV 1e en 2e worden en volgendjaar CL spelen. Op dat moment trekken wij lekker een lange neus naar jullie!

Een seizoen als dit kan er gewoon een keer tussen zitten, kijk maar naar Manchester United dat vorig seizoen een soortgelijke situatie heeft gehad.

23 november 2012 om 10:14

Alleen je vergeet 1 ding Feyenoord en Vitesse hebben het weggegeven tegen teams die beter waren dan hun. Enige die je ook zou kunnen aankijken is Heerenveen maar die hebben gewoon een heel matig elftal in vergelijking met vorig seizoen.

Psv en Twente hebben wel degelijk een wan prestatie geleverd zeker als je ziet dat Ajax gewoon nog meedoet in een echt veel zwaardere poule.

Hoelang mag die koekenbakker daar nog trainer zijn? In de beker én Europa uitgeschakeld en ik zie ze de titel ook niet winnen. Hij werd vorig seizoen met alle geweld weer aangesteld, maar verloor toen bizar veel punten waardoor Twente een paar plekken zakte.

Ik hoop dat Ajax alsnog kampioen wordt! Nu helemaal met dat laffe twente en psv. Ben de wedstrijd in de arena ajax-twente van dit jaar niet vergeten.... Echt bang waren ze. Als Ajax geen kampioen wordt dan aub Vitesse want dat psv is ook al 20 jaar een schijtploeg!

Bedankt voor het ongemotiveerde Europese voetbal. Hoe kan je nu 2x van Solna verliezen?

Svg5: Twente

Ik moet lachen om de reacties van sommige mensen boven mij. Twente speelde gister in de 2de helft echt heel goed voetbal! Alleen hebben ze de kansen niet af kunnen maken. Gelijk spelen tegen Hannover is geen schande, deze club heeft een betere selectie dan welke nederlandse club dan ook en als ze dan ook nog gaan verdedigen in eigen huis weet je dat het een hele moelijke wedstrijd gaat worden.

Ik vind Twente de laatste wedstrijden wel aardig spelen, helaas zijn het gelijke spelen maar met een beetje meer geluk win je al deze wedstrijden. De verdediging van Twente verdiend een dikke pluim, Douglas en Bengtsson waren tegen Hannover ook weer heel sterk. Rosales begin ik ook een hele goede voetballer te vinden, die heeft zijn draai echt gevonden.

Hoorde na de wedstrijd Derksen zeggen dat het heel dom was van Bengtsson om een rode kaart te pakken, maar hij heeft de wedstrijd juist gered. Die nummer 9 ( die zeer goed was) kon anders alleen op de goal af en zo scoren.

Landen die boven ons staan in Co Efficiente dankzij dit soort Lapzwansen


1.spanje
2.duitsland
3.engeland
4.italie
5.spanje
6.oekraine
7.portugal
8.rusland
9.tjechie
10.belgie
11.roemenie
12.zwitserland
13.turkije.
14.zweden
15.noorwegen
16. Belarus Schaam JE Kapot Schaam JE Kapot , Bedankt PSV EN Twente!!!!!!!!!!
17.kroatie
18.griekenland
19 Nederland

En We Gaan met zen Allen Zonder CL Naar Huis

23 november 2012 om 09:30

Haha jij bent echt kansloos, zet er dan ook ff Feyenoord Vitesse en AZ bij

23 november 2012 om 09:32

@ Fcknudde1988:
Gelukkig worden de tickets verdeeld over de resultaten van 5 seizoenen. Dus dei Cl-tickets behouden we nog wel even......ga je kapot schamen dat je dat niet weet.

Het is makkelijk om nu met het vingertje te wijzen naar PSV en Twente, maar Nederland begon dit seizoen toch echt met 7 (!!) clubs aan het europees avontuur.

Waar zijn in jou argumentatie de veel eerder, en dus nog veel minder aan de coefficienten bijdragende clubs AZ, Feyenoord, Heerenveen en Vitesse???

23 november 2012 om 12:56

Staat Frankrijk niet eens in deze lijst?

Zeer misleidende titel van VZ.

Dit wordt er echt gezegd : " Hij wilde niet meteen de conclusie trekken dat de uitschakeling goed is voor de competitie. "ik vind eigenlijk van niet, het is fantastisch om die mooie wedstrijden te spelen in de Europa League. Je kunt je als club en speler in de etalage zetten. Aan de andere kant heeft het ons ook ooit het kampioenschap gekost. Dan kan het een voordeel zijn."

Nl mag Twente überhaupt wel bedanken dat ze via alle voorrondes toch nog de groepsfase hebben gehaald. Iets wat Feyenoord, AZ , Hveen en Vitesse niet is gelukt, terwijl ze veel later konden instromen.

Toen heel NL op het strand lag vakantie te vieren rijgte twente de overwinningen al aan een in de Vel. Veel spelers van Twente hebben al meer dan 30 wedstrijden in de benen dit seizoen en alle blesurre's kunnen daar ook niet los van gezien worden.

Misplaatste verwijten , van de toch al niet objectieve media.

Ik ben helemaal klaar met onze coach, maar deze uitspraak van brama vind ik ook schandalig (vind m wel weer goed voetballe laatste tijd) als je dan voor de titel gaat, moe tje ook voor de 4e plek in de CL poule gaan, anders kost dat je weer de volgende landstitel. oftewel klinkklare onzin.
Je bent prof verdomme, 3 wedstrijdjes in de week, je wilt toch naar het hoogste niveau?
En mensen die verwijten maken, vraag je eens af of jou club, a überhaupt Europees heeft gespeeld en b hoeveel Europese punten ze hebben binnengehaald.

23 november 2012 om 10:21

Je laat je misleiden door de titel. Brama vind juist het tegenovergestelde.

23 november 2012 om 10:31

Ah, ja, net nagekeken en je hebt gelijk, i stand corrected! Maar ik blijf bij mijn eerste punt, als je meer moet scoren om te winnen, moet je aanvallender spelen.

Deze voetballers verdienen tonnen per jaar. Wat is het probleem van 2 wedstrijden in de week spelen? Grote clubs doen dit toch ook gewoon? Ik word moe van dat gejank dat het programma te zwaar is en dat ze zich op de competitie willen richten. Stelletje zeikerts die grootverdieners.

Schandalig presteren van zowel Twente als Psv. Door het niet opstellen van de beste spelers bewust aansturen op uitschakeling. Nu maar alles richten op de competitie en hopen dat Ajax wel doorgaat in El... Hopelijk vissen ze straks beide achter het net. Dit heeft niets meer met topsport te maken, alleen met de centen. Bah!!!

Volgens mij heeft die ene wedstrijd tegen Ajax, waarin ze het totaal lieten afweten (al dan niet geintimideerd door het publiek) tegen Ajax, ze de landstitel gekost. Vorig jaar kwamen ze er niet eens in de buurt..

Al voor de kerst uitgeschakeld voor beker en eurpa league. Geen enkele maar dan ook gene enkele speler die beter is geworden. Plichtmatige balletjes breed, gene lijn te bespeuren in de opbouw.
Ik ken clubs die hun trainer voor minder de laan uitsturen.
Wat een knollenwedstrijd gister weeer, simpele pases over 5 meter komen niet aan, zijn tekort of de ontvanger loopt net de andere kant op. Basis trainingszaken.
Misschien heel misschien dat Joop nog een andere positieve verrassing in petto heeft.

Jammer,twente is weer langzaam aan het afzakken naar een niveau,waarvan ze dachten dat ze daar afstand van hadden genomen. De resultaten tellen en die worden heel snel minder.

Mcclaren pak je koffer, we zijn er klaar mee met je cliché uitspraken iedere keer. Je verteld niets nieuws. Nu lees ik weer waar ik deze week al met andere mensen over gesproken heb, hij maakt iedere tegenstander zeer sterk. Het is toch niet te geloven, dat de man nu weer zwaar onder de indruk is van Pec Zwolle, zout even lekker op. Of Twente nu tegen Vvv, Zwolle, Den Bosch of Dordrecht speelt hij is altijd onder de indruk van de tegenstander.
Hou daar mee op, tegen Pec Zwolle ben je verplicht om met 3-0 te winnen, vol op de aanval spelen want je hebt zoveel meer kwaliteit in huis, dan moet je vooruit spelen.

Als je al weer zo loopt te zeiken, dan weet je al dat je weer naar een ontzettende schijtpot gaat zitten kijken met een grote angsthaas op de bank, anti-voetbalcoach.

Ga eens aanvallend voetbal spelen en zorg dat je vaker dan 2X scoort, de supporters hebben er recht op om meer te zien. Zelfs tegen de kleine clubs loopt Twente achteruit, het wordt dit jaar met de week duidelijker, Mcclaren heeft Twente in 2010 geen kampioen gemaakt, dat hebben de spelers gedaan, want toen speelde hij niet anders dan nu met dien verstande, dat hij toen Ruiz had.

Ik durf hier rustig te stellen, dat in 2010 van de 18 trainers in de Eredivisie 16 trainers kampioen waren geworden het het Twente van toen. Dat materiaal is er nu ook weer maar als je continue verkeerde beslissingen neemt en de spelers op de verkeerde plek zet ga je geen wedstrijden winnen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren