Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Vermeer haalt schouders op: ‘Je moeder is een hoer, dat doet me weinig’

Laatste update:

Kenneth Vermeer werd zondag in Amsterdam uitgefloten en beledigd, maar dat deed de doelman van Feyenoord allemaal weinig. “Als je van Ajax naar Feyenoord overstapt, weet je dat dit kan gebeuren. Dingen als je moeder is een hoer, dat doet me weinig.”

“Ach, ik laat ze lekker roepen”, vertelde de doelman tegen het ANP, na afloop van de Klassieker tussen Ajax en Feyenoord (0-0). Vermeer stond de media teleurgesteld te woord. “Deze 0-0 is zeker vanuit onze kant gezien heel teleurstellend”, oordeelde de doelverdediger. “We domineerden de wedstrijd en hebben grote kansen gehad, net als in de thuiswedstrijd.

“We beloonden onszelf alleen niet. Heel vervelend. Het enige pluspuntje is dat we niet hebben verloren.” Feyenoord hield zelfs voor het eerst na 24 jaar, 46 Klassiekers, de nul in een ontmoeting met Ajax.

Wie vind jij beter?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Cillessen is een kwal, bah!

25 januari 2015 om 15:45

Beste keeper van NL! Bah!

25 januari 2015 om 15:48

Als aanstellerig over de grond rollen een vereiste is wel misschien.

25 januari 2015 om 15:49

Ik vind Vermeer een stuk beter dan Cillessen, vooral dit seizoen. En Cillessen heeft inderdaad hele nare trekjes gekregen.

25 januari 2015 om 16:06

Beste keeper die nog wacht op zijn eerste penalty te stoppen.

Ik ga maar niet verder.

25 januari 2015 om 16:08

Vandaag hebben we weer gezien waarom cillessen nr 1 is. Vermeer ging weer in de fout maar schone kon niet profiteren. Nee, Vermeer speelt bij Feyenoord lekker in de marge mee. Iedereen vindt Feyenoord zo'n geweldige club, Vermeer en Koeman bijvoorbeeld. Misschien komt het omdat er bij Feyenoord geen druk op staat, ze doen nooit mee voor de prijzen.

25 januari 2015 om 16:10

Ik hoorde anders niemand over van der Sar in '98 tegen Argentinië, die door Ortega te naaien Nederland naar de halve finale dirigeerde. Cillessen heeft wel wat van van der Sar weg, ook een slimme, rustige en verstandige jongen met ongekende keeperskwaliteiten.

Absoluut de nummer 1 van Nederland.

25 januari 2015 om 16:19

Ik vond de actie van Van der Sar in 98 en Robben tegen Mexico in 2014 walgelijk. Niks verstandigs aan. Maar het hoort wel bij het voetbalspelletje. Voetbal, zolang er niet met camera's alles in de wedstrijd meteen wordt beoordeeld, is een volkssport. Daar hoort dus emotie bij en dus onrecht.

Wanneer we van voetbal een rechtvaardige sport maken, krijgen we bioscooppubliek op de tribunes, net als bij tennis.

25 januari 2015 om 16:20

Jouw avatar verraadt dat je sarcastisch bent.

25 januari 2015 om 16:28

Volgens de poll dus niet. Volgens mij hebben alleen Ajacieden op Cillessen gestemd.

25 januari 2015 om 17:01

Ja Jerrdrista ga jij maar niet verder met je onzinnige comment.. Als je het gaat bekijken op penalty's heb je echt het IQ van een goudvis. Hij stond niet voor niks onder de lat tijdens het WK en speelde daar gewoon geweldig.

Verder speelde Jasper vandaag een goede wedstrijd op wat kleine foutjes na.

26 januari 2015 om 06:40

Ach Cronaldo en Suarez zijn ook acteurs net als ene Iniesta en Busquets...en vele geniale Italianen uit heden en verleden.
Afgebokt!

25 januari 2015 om 15:47

Ookal is het een kwal, hij keepte een dijk van een wedstrijd. Ook een aantal keer dat Feyenoord nog schoot toen er al gefloten was voor buitenspel verrichtte hij ongelooflijke reddingen. Snap dan ook niet waarom er zoveel voor Kenneth Vermeer wordt gestemd. Hij liet zelfs weer eens een balletje los, een van de weinige kansen voor Ajax.

25 januari 2015 om 15:49

Vermeer is echt wel beter dan Cilessen. Erg simpele keeper die af en toe een balletje pakt.

25 januari 2015 om 15:57

Vermeer is er gwn uitgekeept door cillessen. Bij Feyenoord is het gwn meer mogen dan moeten. Er is een reden dat Jasper keeper van Nederland is en Kenneth niet.

25 januari 2015 om 15:57

Die af en toe een balletje pakt? Zonder Cillessen kwam Oranje nooit zo ver op het WK en verloor Ajax vandaag met 0-4. Dat het er misschien allemaal minder spectaculair uitziet bij Cillessen dan bij Vermeer, is zelfs een goed teken. Hij pakt namelijk net zo lastige ballen, maar wel vaker klemvast. Vermeer niet.

25 januari 2015 om 15:57

Vermeer doet de simpele ballen op een moeilijke manier tegenhouden waardoor het er spectaculair uitziet. Cillessen is degelijk, maar zeer betrouwbaar en een goede keeper. Als Vermeer beter was dan zou hij wel bij Ajax de eerste keeper zijn geweest en ook in Oranje.

25 januari 2015 om 16:00

Vermeer is dit seizoen ijzer sterk heeft dit seizoen 1 foutje gemaakt maar tel daar de top reddingen bij op. Dit seizoen heeft hij Feyenoord punten opgeleverd .
Alleen op basis van dit seizoen vind ik hem beter.
Keepers worden top vanaf hun 26 ste ongeveer daarvoor kunnen ze goed zijn en de allerbeste zijn dam al top alleen zijn dat er niet veel. Dit seizoen heeft cilissen helaas wat meer laten liggen dat Vermeer vandaar op basis van dit seizoen .
Het probleem is dat Vermeer op andere jaren word afgerekend

25 januari 2015 om 16:02

Neem jij jezelf nog serieus?
Dat zij je zeker ook op t wk die kans van costa rica laatste minuten kans van alba dacht ik die probeerde te stiften jasper is wel gewoon echt een goede keeper en dat jij dat niet kunt inzien is matig van jou

25 januari 2015 om 16:26

@brabants. Het had vandaag meer te maken met de afmaak kwaliteiten dan de kwaliteiten van cillessen. En tuurlijk hij staat er niet voor niets in het doel bij Ajax. Feit cillessen denkt sinds het WK de man te zijn en vertoond diva gedrag. Feit 2 wij Feyenoorders hebben een afmajer nodig. Het gebrek aan scorend vermogen heeft ons 5 punten gekost tegen Ajax. Qua voetbal en strijd heeft Feyenoord Ajax dit seizoen op achterstand gezet en zegt de stand in de competitie niets

25 januari 2015 om 20:47

Nee Cillessen is beter, liet vandaag meteen weer een bal los en Cillessen heeft echt een punt gepakt vandaag, geen fout gemaakt en stond veel meer onder druk.

25 januari 2015 om 21:25

Met feit 2 ben ik het helemaal eens, daar kun je niet onderuit. Maar zou je je zogenaamde eerste feit kunnen verklaren? Wat Cillessen doet is geen diva gedrag. Diva gedrag gaat door buiten het veld, Jasper doet dit alleen binnen de lijnen. Dit noem je psychologische oorlogsvoering. Toen Krul op het WK zei: "ik weet in welke hoek jij gaat schieten" vonden we het allemaal geweldig. Als Cillessen nu bezig is tegen Kazim; hem uit zijn spel haalt, is het opeens diva gedrag? Cillessen heeft het psychologisch spelletje wel gewonnen: Kazim miste zijn kansen en Jasper hield keurig de nul. Kazim hielp hem zelfs nog even, door de kopbal van Boetius van de lijn te halen. Zover heeft Cillessen hem zelfs gekregen!

25 januari 2015 om 21:31

@bliek nee jongen, Cillessen is niet beter dan Vermeer, en wel hierom: Vermeer is spectaculairder. Jasper staat goed gepositioneerd, waardoor hij geen spectaculaire reddingen hoeft te verrichten. Bij Vermeer ziet het er allemaal mooi en spannend uit, maar dat komt omdat die jongen van ver moet komen omdat hij niet op de goede plek staat. Ik ben het met je eens dat de keepersstyle van Vermeer mooier is, maar het gaat uiteindelijk om ballen tegen houden, en dat is wat Cillessen doet. Feyenoord mag dan minder tegendoelpunten hebben dan Ajax, maar als je denkt dat dat aan Vermeer-Cillessen ligt, raad ik je eens aan om de verdedigen van beiden teams te vergelijken. Er zijn twee dingen waarop Cillessen het aflegt tegen Vermeer: uittrappen en penalty's. Dit zijn een van de minst belangrijke aspecten van het keepen, in vergelijking met het tegenhouden van ballen, verdediging op orde hebben en zelf goed gepositioneerd staan. Hierom is Cillessen beter dan Vermeer.

25 januari 2015 om 15:55

http://voetbalflitsen.nl/wtf/30182/video-schwalbe-...
Wat een walgelijk, walgelijk ventje is die Cillesen zeg, ongelooflijk. Je moet er maar trots op zijn als hij in je team zit. Heeft hij btw al geoefend op zijn uittrappen? Vandaag kwamen er weer welgeteld 0 aan bij een medespeler.

25 januari 2015 om 20:07

Oh oh oh wat ben jij gefrustreerd zeg. Wéér niet kunnen winnen van Ajax. En alles maar afschuiven op Cillessen. Je moet nu eenmaal een pispaal hebben. Je hebt je punt gemaakt. Het 100x herhalen maakt het niet sterker, maar alleen zwakker omdat je je erg laat kennen op deze manier.

Focus eens op de onkunde van het o zo de lucht ingeprezen Feyenoord dat het liet lukt om het zwakste Ajax in de laatste 10 jaar te verslaan.

25 januari 2015 om 20:47

Hoort erbij, als hij niet springt loopt hij kans op een blessure.

25 januari 2015 om 15:55

Cillessen heeft jullie gered tegen Spanje. Jah!

25 januari 2015 om 15:57

Cillesen had 3 van de 4 penaltys tegen Argentinie moeten houden. Niet eens kunnen, maar moeten houden. Jah!

25 januari 2015 om 16:01

Dat kwam door Van Gaal, die gaf hem geen vertrouwen in de vorige wedstrijd tegen Costa Rica. Hah!

25 januari 2015 om 17:04

Vedetterut als je het zelf allemaal zo goed weet, verklaar dan is waarom je er zelf niet staat? Echt iedereen hier in Nederland heeft altijd het commentaar: "waarom gaat het zo niet, waarom gebeurt dit niet want het kan zo veel beter".

Om moe van te worden, bah!

25 januari 2015 om 15:58

Jaja... Riep je dat vd zomer toen ie ons in de wedstrijd hield tegen Spanje

25 januari 2015 om 16:16

Tuurlijk wel. Goede keeper, maar een ongelooflijke kwal met irritante maniertjes.

'triest dat hij werd uitgefloten' gaan mensen nu zeggen. Dat was te verwachten en hij gaat er goed mee om. Ik vind t niet raar dat hij werd uitgefloten.

25 januari 2015 om 15:47

Triest dat hij werd uitgefloten. Jarenlang erg belangrijk geweest voor ajax

25 januari 2015 om 15:48

Ja maar heeft ons ook vaak punten gekost, zoals hij in de toekomst ook Feyenoord punten zal kosten.

25 januari 2015 om 15:50

Het was te verwachtte maar dr waren ook vele in t stadion die wel respect toonde en als van feyenoord een speler naar ajax komt zouden er mensen ook bij feyenoord reageren

25 januari 2015 om 15:50

Hij heeft Ajax ook veel punten opgeleverd, zoals hij dat bij Feyenoord ook al meermaals deed. We zijn al over de helft van het seizoen en nog steeds zijn die voorspellingen dat Vermeer punten ging kosten nog niet uitgekomen.

25 januari 2015 om 15:58

Zijn uitspraken laatste tijd gehoord?? Ajax heeft zoveel voor hem gedaan en komt hij met uitspraken als ik heb niks met Ajax etc. etc.. En ook tegenover de fans, alsof iemand je in de rug steekt. Deze man verdient niets anders dan een fluitconcert als jr het mij vraagt.

25 januari 2015 om 16:08

Ajax heeft zoveel voor hem gedaan? Ajax heeft hem op de bank gezet en geen vertrouwen meer gegeven. Logisch dat hij dan weggaat, dat is gewoon de schuld van Ajax. Heel triest ook dat Vermeer wordt uitgefloten.

25 januari 2015 om 16:12

Cillessen en Vermeer waten gewoon gelijk, en Vermeer blunderde na elke blunder weer. Dus Frank kon niet anders.

25 januari 2015 om 15:48

Het is gewoon normaal dat hij wordt uitgefloten, mensen die dat vreemd vinden volgen het voetbal niet of snappen de strijd niet.
Het zou juist gek zijn als hij werd bejubeld.

25 januari 2015 om 15:49

'triest dat hij werd uitgefloten'

Ik kan het niet helpen maar die Cillessen heeft iets arrogants waar ik me mateloos aan erger.

ON: man man man, weer blijft dat doelpunt uit. Kazim ook weer bar slecht.. Weg ermee.

25 januari 2015 om 15:51

Cillessen was fantastisch, en dat arrogante wat hij heeft ontbreekt bij andere spelers van Ajax. Kom op hoor je bent de beste club van Nederland, borst vooruit en laat clubs angst hebben om naar Amsterdam af te reizen.. Dat mis ik!

25 januari 2015 om 16:08

Ga op bezoek bij Moisander

25 januari 2015 om 16:09

Beste club van Nederland? Dat hebben we gezien
Misschien regerend kampioen, maar we zijn meer dan een half jaar verder en dit ajax is vaak genoeg door de mand gezakt om te kunnen zeggen dat ze de beste niet meer zijn.

25 januari 2015 om 16:24

Dus als je een minder goed seizoen draait kan je niet meer de beste club van Nederland zijn? Ik bekijk het op de langere termijn. Grootste historie, meest bekend buiten de landsgrenzen etc. Of stelde Feyenoord in jou ogen toen ze ik meen 10e ofzo werden ook ineens niks meer voor?

25 januari 2015 om 15:52

ik begrijp je helemaal, al mag je natuurlijk niet oordelen op grond van waarnemingen op afstand. Heb je trouwens gezien hoe hij Kazim iets toesnauwde nadat hij miste? Deed me aan dat interview van Kazim denken, waarin hij zei dat Cillessen hem de hele wedstrijd zat te treiteren.

25 januari 2015 om 15:59

Deed hij omdat Kazim een paar tellen daarvoor Van der Hoorn duwde waardoor VdH geblesseerd raakte. Overigens is Kazim de laatste die mag klagen over anderen.

Ben zelf een Ajax fan maar blijf respect hebben voor vermeer

Jammer dat het publiek zo reageerde..
Vermeer verdiende het niet hij heeft Ajax toch wel geholpen bij het behalen van de afgelopen landstitels.

25 januari 2015 om 15:51

Hij zij dat hij zich Feyenoorder voelde, dus dan wordt je ook zo behandelt.

25 januari 2015 om 15:58

Ja, maar wat verwacht je dan, Stapt op de laatste transferdag in de zomer uitgerekend over naar Feyenoord terwijl hij ook naar AZ had gekund. Dan moet je daar niet gek van opkijken.

Ik heb nog altijd wel veel respect voor Kenneth. Staat klaar voor het team en is gewoon een goede keeper. Heeft de overstap gemaakt voor zichzelf, zodat hij weer kon spelen. Zoals het er nu naar uitziet werpt dat zijn vruchten af. Hij is goed in vorm. Ik vraag me alleen af wat er gebeurt als hij, net als bij Ajax, Straks een reeks wedstrijden krijgt waarin hij meerdere 'vermeertjes' maakt. Dan zien ze in Rotterdam gelijk waarom Cillesen op een gegeven moment de voorkeur boven Vermeer verkreeg.

Ik weet dat je als Ajacied blij moet zijn dat deze man 4 jaar lang kampioen is geworden met Ajax, maar ik blijf het toch zo achterbaks vinden.
Ajax stelt zich zo op dat een echte Ajacied voor een relatief schappelijk bedrag weg mag.. de handtekening is nog niet gezet en meneer zit met de zakenwaarnemer bij de grootste aartsrivaal op de stoep.. Dan mag je misschien niet fluiten maar het is zo zo zo laf.

25 januari 2015 om 15:50

Laf? Hij heeft juist lef om het te doen

Alle ziektes werden naar zijn hoofd geslingerd. Als dat in de kuip wordt gedaan wordt er altijd schande van gesproken. Ik hoop dat die mensen die dan lopen te zeuren vandaag ook gekeken hebben. Bij elke club lopen er rotte appels rond helaas.

25 januari 2015 om 15:58

Alle ziektes?? Zat jij in het stadion dan?

25 januari 2015 om 15:51

Ach ach ach wat zit het diep he? Prima dat je de keeper van de tegenstander uitfluit, maar doe dat dan alsjeblieft ook bij die andere tien. En al helemaal niet richting je eigen spelers...

25 januari 2015 om 15:52

wat is hier laf aan? deze actie is alles behalve laf, hij toont hier gewoon ballen. Hij wil sportief gezien gewoon op hetzelfde niveau blijven acteren en Feyenoord geeft hem die kans. Dat het dan toevallig de aartsrivaal is heeft er niks mee te maken, had Ajax maar een paar clubs moeten uitsluiten toen ze hem toestemming gaven om te gaan praten!

25 januari 2015 om 15:53

Niks lafs aan. Z'n volste recht. Als ajax het niet had gewild hadden ze het zelf moeten voorkomen. Is niet Kenneth 's fout.

25 januari 2015 om 16:25

Is ook niet kenneth zijn fout maar dan moet je ook de gevolgen accepteren en dat doet hij goed zo.

Volgens mij is dat ook niet gezongen.
Fluiten en kenneth is een kakkerlak heb ik alleen gehoord.
En judas vermeer.

25 januari 2015 om 15:54

Mede mogelijk gemaakt door ons aller ajax...

25 januari 2015 om 15:59

Want bijvoorbeeld Feyenoord zou dat niet doen wanneer een speler van Feyenoord naar Ajax zou gaan. Hou toch op. Die zou ook uitgefloten worden in de Kuip. Daar zitten ook geen lieverdjes namelijk. Net zo als bij Ajax.

25 januari 2015 om 16:45

Geen 1 Feyenoord speler zou naar Ajax gaan.. dus laat maar zitten

25 januari 2015 om 16:51

Als ze ooit een keer kampioen willen worden is dat misschien niet eens zo gek om te doen als Feyenoordspeler.

25 januari 2015 om 17:37

Voor de club, supporters enz, hoefen ze het sws niet te doen!

25 januari 2015 om 16:00

Precies. Nijhuis zijn moeder werd juist uitgemaakt tot prostituee

Belachelijk dat er van die debielen zijn die dergelijke dingen roepen. Zelfs tegen een ex speler die verdienstelijk is geweest. En dat zijn ook altijd die lui die zichzelf echte supporters vinden. Het zijn alleen echte debielen en geen supporters!!

Vermeer is ook beter dan die kwal cilissen. Wat erg ik me daar kapot aan.

25 januari 2015 om 15:54

Jaja de jaloezie is groot, dat zou ik ook zijn als je zo'n doodspastoor als Zoet op goal hebt staan.

25 januari 2015 om 15:59

Slaat nergens op wat je zegt het gaat om vermeer en cilissen

25 januari 2015 om 16:03

Ach Zoet Cillessen of Vermeer het is allemaal om het even soms goed soms minder zeker geen europese top. Vermeer straalt wat meer uit dan Cillessen en Zoet die beide de uitstraling van koorknaapjes hebben, Cillessen probeerde het gebrek aan uitstraling wat te compenseren tegenover Kazim niet heel sympathiek maar wel begrijpelijk.

Het zieligste is nog dat de "Ajax" supporters hun eigen spelers uitfluiten..

25 januari 2015 om 15:56

Klopt, dat doen jullie nooit. Vraag maar aan Boetius.

25 januari 2015 om 16:12

Als wij het doen, vind k het ook zielig... je moet de spelers steunen niet uitfluiten. Jammer dat feyenoord niet heeft gewonnen in het pannenkoekenhuis!

25 januari 2015 om 16:06

Logisch toch de spelers van Ajax liepen over het veld met een uitstraling van dat gaan we wel ff doen en wat ze deden leek nergens naar. Geen passie geen inzet dat vindt geen enkel publiek leuk.

Triest dat hij werd uitgefloten. Is jarenlang erg belangrijk geweest voor ajax. Keuze die hij gemaakt heeft is ook goed te begrijpen

Uitstekende reactie van Vermeer, hij laat het gewoon langs zich afglijden. Als de rest van de wereld ook zo zou reageren op bepaalde dingen zou er veel minder geweld op deze aardkloot zijn.

Vermeer is een uitstekende belangerijke schakel geweest in de landtitels van afgelopen jaren.
Jammer dat hij dan "dit respect" daarvoor krijgt.

Hier blijkt maar weer uit dat er bij supporters de "emotie van de dag" meer telt dan behaalde resultaten uit het verleden.

Fluit dan ook Daley en Toby uit in de rust.......al zijn die natuurlijk vertrokken naar ploegen die Ajax allang niet meer als concurrent mag beschouwen.

Vermeer uitfluiten is niet nodig voor iemand die zich zo heeft opgesteld bij Ajax de laatste jaren. Als je als amsterdammer een betere baan in Rotterdam kan krijgen met betere voorwaarden doe je het ook.
Topkeeper, heeft zich vandaag helaas niet kunnen bewijzen.

Nou moet je niet doen alsof het nooit bij Feyenoord uit gebeurde toen je nog bij Ajax speelde he Vermeer

25 januari 2015 om 16:01

@kgoenai
Waar zegt hij dat dan? Hij zegt alleen dat het hem weinig doet maar blijkbaar kan jij daaruit een eigen verhaal halen.

Jammer dat zoiets blijkbaar nodig is voor sommige mensen. Het is niet leuk als een speler van je club naar de aartsrivaal vertrekt en het daar ineens erg goed doet, maar dat is geen reden om te vergeten dat hij in alle vier de kampioenschappen een groot aandeel had. Vermeer kan niets verweten worden, die wilde gewoon spelen en Feyenoord bood hem dit aan, Ajax had zelf iets beter de zaken rond zijn transfer moeten regelen.

(Oud)-spelers uitfluiten gebeurt helaas overal, hoe triest dat ook is. Feyenoord supporters moeten nu niet ineens boter op het hoofd hebben, toen Wijnaldum terugkeerde in de Kuip werd hij ook getrakteerd op fluitconcerten.

25 januari 2015 om 16:22

Dat gebeurt helemaal niet overal. Wat een onzin, er zijn ook clubs waar oud-spelers wel met respect ontvangen worden hoor. Ik snap dat het vanwege de rivaliteit gebeurt, maar het gebeurt heus niet overal.

25 januari 2015 om 16:26

Een jaar geleden werd Vermeer ook nog uitgefloten in de Kuip. En zeer waarschijnlijk bekogeld..

25 januari 2015 om 16:28

Ze gingen anders naar een concurrent voor hele andere redenen. Niet bepaald goed vergelijkingsmateriaal. Leerdam ging wel om dezelfde reden en Mokotjo ook. Die worden ook beter/minder slecht ontvangen als Wijnaldum en Castaignos, die zichzelf aan het overschatten waren.

Uitfluiten prima. Maar ga geen families voor alles uitmaken zeg! Echt zielige gasten zeg.

Bij ajax werd hij op het laatst door zijn eigen "supporters" ook al uitgefloten. Dat was hij wel gewend.

Als die nepsupporters echt ballen hebben (maar dat zal wel niet) dan fluiten ze Cruijff ook uit.

Geweldig hoe Vermeer hier mee om gaat. Lijkt me dat die ajacieden zich eens moeten richten op Overmars die dit allemaal mogelijk heeft gemaakt.

Ajax is altijd de zondebok, want er is niemand anders die een serieuze bedreiging is voor psv

Wat lees ik hier een onzin van veel mensen zeg. Ongelofelijk. Gaat er niet om wie praatjes heeft als keeper of wat dan ook. Wie beter is .. Das gewoon een voorkeur. Mar hoe supporters nu tegen hem doen vind ik onbehoorlijk en achterlijk. Vermeer heeft zich altijd als voorbeeld gedragen. Klaagde nooit toen hij nog bij Ajax zat. En dan nu dingen over z'n moeder roepen. Vind ik erg goedkoop. Gadverdamme.
Kenneth...je was en bent nog steeds een topper. Hebt landstitels met ons gepakt. Dat vergeet ik als Ajacied nooit. Nogmaals bedankt! Trek je idd niets aan van vele tokkiesupporters die wij hebben. De gezond denkende supporters zullen je niet vergeten.!

25 januari 2015 om 17:23

Het was inderdaad te schandalig voor woorden Kush. Iemand die zich altijd voor 110 % heeft ingezet voor de ploeg en te horen krijgt dat hij geen eerste keuze meer was en uiteindelijk dat hij wegmocht heeft nog altijd de wedstrijden dat hij mocht keepen zijn stinkende best gedaan en die wordt zo behandeld door zogenaamde supporters? Je gaat je afvragen hoeveel namaaksupporters er tegenwoordig in de Arena zitten. Want het was wel overduidelijk aanwezig dat gefluit en spreekkoren. Ik denk dat Ajax een probleem heeft met de supporters en dat ze geen echte supporters meer binnenhalen. In plaats daarvan een stelletje criminelen met een hele grote groep pubertjes die er alles aan doen om er bij te horen.

Heb niks anders dan spreekkoren gehoord vandaag, als ik al wat hoorde. Supporters hebben geen moment Ajax geprobeerd over een dood punt te helpen. Vermeer scholden ze liever uit.

http://www.nu.nl/rotterdam/3978439/doelman-vermeer...
Dat hij de overstap maakt is nog tot daar aan toe. Snap best dat hij voor zijn carriere kiest, maar dit is gewoon provoceren/likken (afhankelijk van wat je club is)

lol ajax supporters zijn gewoon op hun kleine ... getrapt !

Feit dat Vermeer het prima doet bij Feyenoord zegt genoeg hij voelt zich lekkerder bij 010 en in mijn opinie moet een speler spelen bij een club waar hij voelt dat het beste uit hem komt ..

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren