Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Veerman wijst favoriete bestemming aan: ‘Zou graag deze stap maken’

Laatste update:

Joey Veerman is op de radar verschenen van Hellas Verona, dat vijf miljoen euro overheeft voor de 22-jarige middenvelder. Technisch directeur Ferry de Haan van sc Heerenveen gaf dinsdagochtend nog aan dat er met nog geen enkele club een akkoord is bereikt over een transfer. Desondanks ziet de ambitieuze Veerman een overstap richting de club uit de Serie A wel zitten.

"Ik zou graag deze stap willen maken, ja", zo bevestigt Veerman dinsdagmiddag in een reactie aan de Leeuwarder Courant. "Hellas Verona lijkt me een heel mooie club. Ze zijn vorig seizoen tiende geëindigd in de Serie A. Bovendien is Verona een mooie stad, op tien minuutjes rijden van het Gardameer. Ik ging daar vroeger altijd naartoe op vakantie." De middenvelder is niet bang om in Verona op de bank terecht te komen. "Het lijkt me dat ik daar veel ga spelen. Anders zou het voor mij ook geen interessante optie zijn."

Paniek nog niet uitgebroken in Heerenveen: ‘Er speelt altijd wat rond Joey’

De Friezen blijven rustig onder de groeiende interesse in Joey Veerman.Lees artikel

Voorlopig is het echter afwachten voor Veerman. Heerenveen heeft het openingsbod van Hellas Verona van vijf miljoen euro namelijk van tafel geveegd. Volgens sportmarketeer Chris Woerts wil de club minimaal het dubbele ontvangen. "Het is spannend. Maar we zien wel wat er gaat gebeuren. Ik hoop hoe dan ook dat er straks een club komt die een akkoord bereikt met Heerenveen. Ik zit hier nu twee jaar en heb het in die periode echt naar mijn zin gehad. Maar ik word straks 23 jaar. Dan is het tijd voor een mooie stap in mijn carrière. Voor mijn gevoel ben ik daar ook aan toe", aldus Veerman, die in het Abe Lenstra Stadion vastligt tot medio 2024.

De Haan liet zich dinsdagochtend uit over de groeiende interesse vanuit binnen- en buitenland in Veerman. "Er speelt altijd wel wat rondom Joey. Dat is logisch, want Joey is een hartstikke goede speler. Maar hij heeft nog een driejarig contract bij Heerenveen (tot medio 2024, red.) en voor een goede deal moeten drie partijen tevreden zijn. Dat is nu nog niet het geval. Daarom heeft het weinig zin om op geruchten te reageren", liet de directeur weten in gesprek met de Leeuwarder Courant. Veerman werd maandag door Feyenoord Transfermarkt in verband gebracht met Feyenoord, dat op korte termijn het gesprek wil aangaan met de middenvelder.

Nordin Amrabat sprak maandagavond in De Oranjezomer over de belangstelling van Hellas Verona voor Veerman. "Verona is nog wel grappig, want daar moet hij gaan concurreren met Miguel Veloso, de aanvoerder. Als het waar is, dan denk ik niet dat ze veel meer gaan bieden. Daar kan hij beter niet naartoe." Woerts denkt dat Hellas Verona juist wél een goede optie is voor Veerman. "Veerman is er zelf heel enthousiast over, maar Heerenveen is minder enthousiast. Zij hopen natuurlijk nog extra aan hem te verdienen. Feyenoord zou eigenlijk de meest logische keuze zijn, want dat is een mooie tussenstap voordat hij naar het buitenland gaat."

Denk jij dat Joey Veerman in de Serie A past?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

En daar gaan we al.
Geen enkel vuiltje ad lucht totdat speler dwars gaat liggen. Zat er aan te komen.
Prijs zakt alweer

6 juli 2021 om 14:17

Dit is ook gewoon hoe het werkt toch? Mocht een speler niet goed genoeg zijn, verdwijnt hij/zij richting de tribune.

Gelukkig. Leuk talent, maar heeft niets bij Feyenoord te zoeken en zeker niet voor dat geld.

6 juli 2021 om 14:10

denk dat feyenoord hem juist kan gebruiken als spelmaker, als cm voor de steekballen op de vleugels of spits, dat is ongeveer het enige wat ze bij feyenoord missen, hebben ze wel guus til maar dat is meer een type klaasen, 9 longen en meer een afmaker dan een spelmaker

6 juli 2021 om 14:12

Tja, voor die positie hebben we Kokcu en Antonucci. Zie liever dat die jongens of een jeugdspeler die plek krijgt, dan dat we 10miljoen neerleggen voor een jongen van bijna 23 met 50 wedstrijden op het hoogste niveau.

6 juli 2021 om 14:17

Antonucci en Kokcu zijn veek aanvallender dan Veerman. Als 6 had ik Veerman wel willen zien.

6 juli 2021 om 14:18

mua 10 mil zal die niet kosten, kokcu moet je je maar afvragen of die blijft en of je hem wilt houden, staat echt al lang stil in zijn ontwikkeling, Antonucci is maar de vraag of die het waar maakt, dat weet je pas als de competitie begonnen is, in de oefencampagne valt daar niks over te zeggen en hij is ook al 22

6 juli 2021 om 14:24

Kokcu laat al 3 jaar amper wat zien en ik hoop dat Antonucci wekelijks de pannen van het dak speelde in de Jupiler League want anders verwacht ik niet dat hij veel aan Feyenoord gaat toevoegen. 10 miljoen voor Veerman vind ik overigens ook een te groot risico

6 juli 2021 om 14:41

Ah ja, Kokcu die al 3 jaar amper wat laat zien. Dat terwijl hij 3 jaar geleden nog niet eens gedebuteerd was. Verder nog een mening, Japie?

6 juli 2021 om 14:45

kokcu was alleen goed in het jaar van zn debuut in 2018 geloof ik, daarna kwam er zand in de motor

6 juli 2021 om 14:57

Waar wat ga je dan doen als je de bal kwijtraakt? Til is niet zo'n enorme mee-verdediger en Veerman is zonder bal min of meer nutteloos. Dat gaan een Fer, Diemers of Toornstra echt niet dichtlopen.

6 juli 2021 om 14:57

Je zou Kokcu beter kunnen verkopen. Staat er volgens mij redelijk goed op, terwijl hij eigenlijk veel te weinig presteert.

6 juli 2021 om 15:09

Zand in de motor? Wat dacht je dat de aanstelling van Stam en Advocaat met hem gedaan heeft? Eerst een coach waaronder alleen verloren werd en vervolgens een coach die alle creativiteit verbiedt om maar niet te verliezen. Dan is het niet gek dat een jonge, creatieve aanvallende middenvelder niet zo lekker uit de verf komt. Onder Slot zal hij ongetwijfeld weer laten zien waartoe hij in staat is.

6 juli 2021 om 15:50

@japie_krekel Japie je weet toch wel dat de nieuwe wet in ingegaan per 1 juli. Hij kost geen 10 miljoen er zit namelijk 9 miljoen statiegeld op

6 juli 2021 om 17:16

Veerman zou leuk zijn, maar voor alles boven de vijf miljoen zou ik het nooit doen. Een geweldenaar is het ook weer niet

6 juli 2021 om 19:09

@fiorenoord dus als Veerman volgens jouw niet goed genoeg presteert is hij overrated en als Kokcu amper wat laat zien ligt het aan de coaches?

6 juli 2021 om 15:19

Hahah wat een misplaatste arrogantie. Fey zou in zijn handjes mogen knijpen met zon speler. 10x beter dan die troep wat er nu loopt

6 juli 2021 om 15:21

Nou, zeker wel een meerwaarde voor Feyenoord. Denk dat je de club uit Rotterdam iets te hoog inschat qua kwaliteit.

6 juli 2021 om 19:05

Ach komend seizoen fluitend 3e plek. Niets bijzonders hoor, gezien het budget.. maar Veerman een meerwaarde, voor dat bedrag.. Met Veerman worden we ook geen kampioen. Dus lekker jeugd inzetten. Ze spelen nu al beter dan de afgelopen seizoenen onder Stam en Dick. Nee, Feyenoord gaat een mooi seizoen krijgen.. Leuk aanvallend voetbal. In de Kuip lekker hoog staan tegen clubs als Willem II zoals het hoort. Het materiaal is niet zo slecht hoor. Zie Oranje, wat de Boer voor elkaar heeft gekregen. Verliezen, kansloos van Tsjechie zonder één schot op doel.

kan een mooie stap voor hem zijn , andere competitie ander land, goed voor de ontwikkeling. Wel zaak om zsm Italiaans te leren , pak je meteen krediet mee en anders word het waarschijnlijk op gebarentaal de komende tijd.

5 miljoen lijkt me aan de lage kant? Denk dat Heerenveen wel meer wil zien

6 juli 2021 om 15:32

Daarom staat ook in het artikel vermeldt dat Heerenveen het dubbele wilt zien.

"het lijkt me dat ik daar veel ga spelen. Anders zou het voor mij ook geen interessante optie zijn." Wat is dit in hemelsnaam voor gedachtegang? Haha, wat zal hij raar op kijken als hij 4 mindere wedstrijden speelt en met z'n gele hesje langs het veld zit. Hoop dat dit niet letterlijk geciteerd is.

6 juli 2021 om 14:19

Is toch gewoon een eerlijke reactie? Hij heeft interesse omdat hij denkt dat de kans is groot is dat hij veel gaat spelen.

6 juli 2021 om 14:23

Ja, maar hij wordt toch gehaald met bepaalde verwachtingen? Als hij daar niet aan voldoet dan speelt hij niet veel. Dat is toch juist het knappe en een goede stappen maken in je carriere ( zie Wijnaldum ) of lees ik het anders?

6 juli 2021 om 14:19

Ja, maar dan kan ie wel even de auto pakken en naar het Gardameer rijden. Stacaravannetje pakken en lekker bier drinken in z'n klapstoeltje.

6 juli 2021 om 14:23

Ben bang van wel. Gisteravond gaf Nordin Amrabat op tv nog terecht aan hoezeer buiten Nederland power belangrijk is, terwijl we vorig jaar allemaal hebben kunnen zien dat Joey Veerman vooral in balbezit zijn bijdrage levert als middenvelder en in balverlies niet veel meerwaarde heeft. Zeker het eerste jaar gaat zo'n jongen meer leren dan spelen; die overschat zichzelf geweldig voor zo'n stap naar het buitenland.

Maak nu eens eerst een seizoen lang het verschil voor Heerenveen op een manier die vergelijkbaar is met Ziyech bij Twente indertijd. Maar 11 goals en 15 assists in 53 competitiewedstrijden is toch niet onderscheidend genoeg voor topmateriaal?

6 juli 2021 om 14:25

Heeft een Hellas Verona de middelen om zonder al te veel vertrouwen een jongen uit Heerenveen te gaan halen? Ik denk dat ze voldoende potentie zien, als ze zoveel moeite doen. Verder is die Veloso al bij 55 dus wellicht zien ze hem als opvolger.

6 juli 2021 om 16:10

Excact, voor hellas is 10 mil een (of richting) serieus bedrag, die zullen dat niet zien als gokje

6 juli 2021 om 14:33

Heeft een Hellas Verona de middelen om zonder al te veel vertrouwen een jongen uit Heerenveen te gaan halen? Ik denk dat ze voldoende potentie zien, als ze zoveel moeite doen. Verder is die Veloso al bij 55 dus wellicht zien ze hem als opvolger.

Het is een lastige toch?
Is een speler die bij Heereveen top rendeert maar ik vind hem niet boven de Eredivisie uitsteken.
Hellas Verona kan dan idd een mooie stap zijn ligt minder druk dan bij de top.
Maar ja wat is deze jongen nou waard?

Ik denk zelf een miljoen of 7 dat dat matje is.

6 juli 2021 om 14:26

En ik denk dan weer als hij voor 7 miljoen wordt verkocht, dan heeft de hele Nederlandse top liggen slapen. Ik denk dat met name Feyenoord hem heel goed had kunnen gebruiken, van mij had hij ook naar Ajax mogen komen. Je hoeft trouwens toch ook niet boven de Eredivisie uit te steken? Een competitie is zo goed als zijn beste en zo slechts als zijn slechtste speler vind ik altijd. Overigens denk ik wel dat hij in te top 11 beste spelers van onze competitie zit.

6 juli 2021 om 15:03

Feyenoord kan nu geen 7 opbrengen. Moeten ze eerst Berghuis verkopen en Kokcu denk ik zo.
Nee je hoeft er zeker niet bovenuit te steken. Maar we weten ook allemaal hoe het met spelers is gegaan die goed waren en er niet bovenuit staken.
Suljemani, Bilal , Larson.
Top 11 weet ik niet. Zou best kunnen als je bij eredivisie statistieken gaat kijken en je kijkt op veldspel staat hij nummer 20.

@4ever Ik dnek dat voor Veerman een ploeg als Hellas prima is. Wat ik aangaf een stuk minder druk maar wel een mooiere competitie.

6 juli 2021 om 14:30

@bliek: Vanuit de optiek van Veerman begrijp ik het helemaal. In Verona vertoeven is geen straf, is een hele mooie club (trouwe aanhang) die ergens middenmoot speelt de laatste jaren (dus een stuk minder druk inderdaad). Italiaanse club hebben over het algemeen iets meer te besteden. Ergens tussen 5 en 10 miljoen zou ik als Hellas zijnde wel over hebben denk ik (alhoewel ik hun selectie niet echt ken, als ze al overlopen van dergelijke spelers zou het niet logisch zijn natuurlijk).

6 juli 2021 om 14:55

Maar z'n argument is wel heel naief. "het lijkt me dat ik daar veel ga spelen. Anders zou het voor mij geen interessante optie zijn", aldus Veerman. Ik heb het idee dat Veerman wat te veel in zichzelf is gaan geloven. Niets mis mee, zelfvertrouwen, maar hij heeft natuurlijk wel aardig wat beperkingen. Hij is ten eerste alleen nuttig aan de bal. Ook ziet het er leuk uit, maar ik heb niet het idee dat ik naar een speler met een hoog niveau sta te kijken. De laatste jaren doet de zwakte van de Eredivisie spelers er cijfermatig goed uitzien. Echter is het al gebleken dat een beetje speler er moeiteloos 10 maakt in de Eredivisie. Zelfs Menig kwam tot 8 doelpunten. Ik denk eerlijk gezegd dat Feyenoord ook te hoog voor hem gegrepen is. Ayoub had soortgelijke kwaliteiten en zakte ook behoorlijk door het ijs. Ook qua wisselvalligheid vind ik ze redelijk vergelijkbaar. Enkel iets aan de bal kunnen is niet meer genoeg en zeker niet als de handelingssnelheid niet optimaal is.

6 juli 2021 om 15:11

Daarom is het misschien wel goed om meer in de anonimiteit (vanuit Nederlands perspectief) te gaan voetballen. Wie weet wat hij daar kan laten zien (of misschien ook niet).

Joey Veerman komt vaak wat nonchalant over, maar hij heeft ook met z'n volle verstand vorig jaar een contract getekend tot 2024. Misschien heeft hij de pech dat de technisch directeur met wie hij dat heeft afgesproken gevlogen is. Heerenveen gaat niet akkoord met 5 miljoen, ik hoop persoonlijk wel dat ze eruit komen want dat betekent dat er investeringen gedaan kunnen worden aan de kant van Heerenveen. Hoe sneller de selectie rond is hoe beter we voor de dag komen volgend seizoen. 10 miljoen is wellicht vrij fors, maar een bedrag van 7,5 tot 8,5 miljoen met een doorverkoop percentage is realistisch. Het is ook niet zo dat Heerenveen bij de eerste de beste vis meteen moet happen.

Nou dat gelul van heimwee klopte dus ook niet.

6 juli 2021 om 15:18

Het zal ongetwijfeld zijn mooie kanten hebben, maar toen ik daar was heb ik me groen en geel geërgerd aan al dat Nederlandse volk die denken dat alles daar van hun is omdat ze er al jaren komen. Zo vroeg mogelijk met een zo groot mogelijke koelbox met zoveel mogelijk zo goedkoop mogelijk bier en de hele dag ordinair gaan zuipen op een klapstoel.

Geen kwaad woord naar de Italianen en de mooie omgeving, maar het Nederlandse publiek daar kon mij niet bekoren.

Veerman gaat in het tempo van het buitenland verzuipen. Leuk aan de bal maar verder weinig soeps, zit geen enkel gif in. Die zien we niet meer terug, teveel een hype

Daar heeft Amrabat wel een punt. Hij moet concurreren met de aanvoerder. Dan gaan ze niet heel veel geld betalen en bovendien moet je je afvragen hoeveel je dan zal spelen. Of ze moeten je op een andere positie neer gaan zetten maar of dat nou zo’n succes is.. Meestal niet volgens mij.

Tja, ze denken allemaal dat ze veel gaan spelen. Ik zie gewoon te veel zaken die hij niet of niet goed genoeg beheerst. Alle zwakheden die je in de Eredivisie vertoont, komen veel meer tot uiting in een top competitie, terwijl het moeilijker wordt om te excelleren op de gebieden die je wel beheerst. Die overkill aan kwaliteiten zie ik bij Veerman niet, integendeel. Ik zie het eigenlijk niet echt in Veerman.

Ik had hem graag bij een Nederlandse topclub aan de slag zien gaan voordat hij een stap naar het buitenland maakt. Ik denk dat de stap van Heerenveen naar de Serie A te groot zou kunnen zijn.

Mensen kunnen klagen over een Ajax tot ze een ons wegen, maar je moet maar zo denken- die transfers van Frenkie de Jong, Matthijs de Ligt, Ziyech en van de Beek hebben de markt volledig opgeschroefd voor Nederlandse spelers in de Eredivisie. Nog niet eens zo lang geleden had Heerenveen de hossana mogen zingen als ze 5 miljoen voor een speler als Veerman konden krijgen, nu durven ze het dubbele te vragen aan een Italiaanse middenmoter. Dit terwijl Veerman- met alle respect -nou natuurlijk echt geen game-changer is.

Ben niet echt overtuigt wat betreft Veerman, heeft wel scorend vermogen al zitten daar ook penalty’s bij, maar is niet de man met de steekpass iemand voor de goal zet, te veel een loper en er moet ook iemand zijn die de lopers laat lopen lijkt me.

Ook te veel risico gezien het hoge bedrag. Verona kan 5 miljoen bieden dan nog kom je op 7 a 8 uit denk ik, zou evt Fleming dan voor minder halen en een kans geven, scorend vermogen en wel een loper maar ook technisch goed onderlegd, en het belangrijkste is dat er volgens mij nog veel rek in die jongen zit.

6 juli 2021 om 16:11

Je zit wat betreft Joey Veerman wel echt verkeerd hoor. Joey is juist niet echt een loper en moet, in tegenstelling to wat jij zegt, het juist van zijn passing hebben. Zet met gemak spelers voor de goal zowel met zeer accurate lange- en korte passes. Daarnaast zeer rustig aan de bal en weet onder druk vaak de juiste oplossingen te vinden. Is ook qua positie niet vergelijkbaar met Flemming. Joey is meer een 6/8 waar Flemming meer een 10 is.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren