Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Veel mensen willen niet dat Real Madrid kampioen wordt’

Laatste update:

Real Madrid gaat zondagavond op bezoek bij Málaga en heeft aan een punt voldoende om de 33e landstitel en het eerste kampioenschap sinds 2011/12 in de wacht te slepen. Mocht Real de eerste plaats veiligstellen, dan zal niet iedereen daar vrede mee hebben, zo vertelde Zinédine Zidane.

De Fransman liet weten dat Real bij velen de gunfactor niet heeft: “Er zijn veel mensen die niet willen dat Real de competitie wint, maar dat is altijd al het geval geweest en dat ook altijd zo blijven. Het is geen probleem. We weten wie we zijn, dat we moeten winnen en dat we hard moeten werken en nooit mogen opgeven. Dat is hoe we erin staan.”

Gareth Bale en Daniel Carvajal keren terug van blessures en Real neemt sowieso de gehele selectie mee naar Andalusië, zo liet Zidane op de persbijeenkomst weten. Barcelona heeft drie punten minder dan De Koninklijke en treft zondag Eibar.

FOTOSPECIAL📸 | Benieuwd wat het kost om dit ploegje een weekje in dienst te hebben? 💵💴💶💷

Geplaatst door voetbalzone op donderdag 18 mei 2017

Denk jij dat Real Madrid kampioen wordt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Tja dit is overal zo. De grootste club van het land krijgt vaak de meeste haat. Bayern is daar ook een voorbeeld van.

20 mei 2017 om 21:30

Slecht voorbeeld, RB Leipzig

20 mei 2017 om 21:34

RB Leipzig wordt gehaat door het feit dat de drijvende kracht erachter Red Bull is, de club die in Oostenrijk 2 verenigingen kapot maakte voor zijn ambities. RB Leizpig staat voor veel wat het hedendaagse voetbal zoveel minder leuk maakt, het grote geld regeert de sport meer en meer. Dat maakt RB gehaat, niet succes of de manier van spelen.

20 mei 2017 om 21:37

Nee goed vb juist. Grootste club vh land die veel haat krijgt. Rb is meer zoals psg en chelsea waren toen ze werden overgenomen. Haat om het nieuwe geld, niet de grootte.

20 mei 2017 om 21:40

Ja, Leipzig is gehaat door Red Bull. Maar Bayern is ook een gehate club in Duitstland. Heeft te maken met gewonnen prijzen, het kopen bij concurrenten en de regio waar de club vandaan komt. De mensen uit Bavaria voelen zich beter dan de gemiddelde Duitser en dat vinden ze niet leuk bij onze Oosterburen.

20 mei 2017 om 21:41

Waar heb ik wat anders beweerd? Iedereen weet wel waarom ze gehaat worden - wat overigens volstrekt belachelijk is..

20 mei 2017 om 21:49

Dante

David krijgt meer haat dan Goliath, het is irrelevant of David in een Lamborghini of een Fiat Panda rijdt.

Feit is dat Bayern groter is en minder gehaat wordt, de reden waarom is hier irrelevant. Dus geen perfect voorbeeld. Maar goed wat boeit het..

20 mei 2017 om 22:11

Het is geen slecht voorbeeld, je neemt het woordje "meeste" te letterlijk. Ja Leipzig wordt door de meeste gehaat maar Bayern zit er dicht bij en om de zelfde reden als Real. Daarom is Bayern een beter voorbeeld dan Leipzig.

21 mei 2017 om 05:17

@bon Ik bedoelde dat ik zijn voorbeeld meer in lijn vond met Real Madrid en de haat die ze krijgen. Maar idd xD

20 mei 2017 om 22:21

Bij Real heeft het met meer te maken dan meeste prijzen. Daarvoor moet je de geschiedenis van Spanje kennen. Real was namelijk altijd de club van Franco. Hij heeft het land 36 jaar geregeerd en in veel gevallen, zo wordt tenminste gezegd door tegenstanders, Real voorgetrokken. Een voorbeeld daarvan is dat Alfredo di Stefano bijvoorbeeld al akkoord zou zijn met Barcelona, maar door tussenkomst van Franco toch naar Real zijn gegaan.

20 mei 2017 om 22:37

En toch kan ik nergens ook maar een greintje bewijs vinden die dat ondersteunt. Hoewel het wel zo is dat Franco zo een grote club bewonderde en dat het paste bij zijn ideologie dat 'Castilla' het belangrijkste deel van Spanje representeert. Dat hij zich actief bezighield met Real en het saboteren van hun tegenstanders is een mythe die Barca fans erg graag aanhalen.

20 mei 2017 om 23:06

@CRMadrid zoals ik al aangaf, zo wordt tenminste door tegenstanders aangegeven. Ik wil daar ook verder niet over hebben, want het wordt een welles nietes spelletje. Wat wel een gegeven is dat Franco een dictator was en fan van Real en dat heeft er natuurlijk veel mee te maken. Bij Ajax, recordkampioen NL en Bayern, recordkampioen DE en andere meest succesvolle clubs in andere landen speelt dit niet. De vraag was waarom veel mensen Real niet gunnen. Ja Real is de meest succesvolle club ter wereld. Dat staat boven kijf, maar, vooral in Spanje, speelt het Franco aspect nog steeds.

21 mei 2017 om 09:13

Franco bemoeide zich met alles. Als je dan denkt dat hij zijn invloed niet liet gelden bij zijn geliefde voetbal en met name met betrekking tot RM, wat ook zijn marketingtool was.
Dan heb je niet veel kaas gegeten van dictators...
Er zijn ook nog groepen mensen die de holocaust ontkennen..

21 mei 2017 om 12:51

Haha wat een onzin. Omdat jij 'denkt' dat je kaas hebt gegeten van dictators zal het wel zo zijn. En dan nog dit sprookje gaan vergelijken met het ontkennen van de holocaust. Ben je wel helemaal lekker maat?

21 mei 2017 om 17:53

CRMadrid even voor de duidelijkheid Franco was fascist he. Gesteund door Nazi Duitsland en het Italië van Benito Mussolini. Ik weet niet of je zelf uit Spanje komt, maar je kan er op zijn minst beetje onderzoek naar doen ipv alles gewoon voor onzin af te doen.

21 mei 2017 om 18:38

Heb ik ook gedaan. En ik heb NERGENS ook maar een link gevonden tussen Real Madrid en Franco. Behalve zijn bewondering voor een van de beste teams in die tijd. Elk artikel die ik lees stelt dat er GEEN bewijzen zijn dat Franco ervoor zorgde dat Real Madrid bevoordeeld werd. Aannames zijn heel wat anders dan feiten in mijn ogen. Jij en je beste vriend zijn degenen die met bewijzen aan moeten komen over Franco's betrokkenheid. Eerst een beschuldiging maken richting Madrid en dan het bewijslast op mij afschuiven? Dat is wel lekker makkelijk. Daarnaast, hoe moet Franco er godsnaam voor zorgen dat Madrid 5 europese titels op rij wint? Was hij dictator van Spanje of nou ook al van Europa ofzo? Man man man..doe zelf eens wat onderzoek ernaar zou ik zeggen. Onbedoelde onwetendheid komt helaas schrikbarend vaak voor. Zwijgen is meestal goud beste man.

21 mei 2017 om 22:25

Hahaha doe eens lekker rustig jongen. We discussiëren hier gewoon he. Ik zie dat je heel selectief zoekt, dus ik heb gewoon een stukje geciteerd van de Wikipedia pagina van Real Madrid: "Onder het regime van Franco genoot Real de reputatie van beschermd te zijn om het regime en de macht van Franco uit te dragen in Spanje en Europa. Onder druk van Franco moest de eeuwige rivaal FC Barcelona hun sterspeler Alfredo Di Stéfano afstaan." Verder was er een dubbele Copa del Rey ontmoeting tussen Barcelona en Real in 1943 waarin Barcelona de eerste ontmoeting met 3-0 won. Er werd gezegd dat Barcelona onder druk werd gezet en de return met 11-1 won. Verder werden clubs als Barcelona onder druk gezet omdat ze niet Castelaans zouden zijn. Clubs als Barcelona en Atletic moesten hun naam en logo aanpassen.

21 mei 2017 om 22:28

Behalve dat ze hun naam moesten aanpassen, wat wel een onbetwiste feit is. Kom je met 'er werd gezegd' en van wikipedia zelfs hahaha. Kom op man.

22 mei 2017 om 00:58

@CRM Ja en hun clublogo, ook een obetwist feit. De taal van de Basken en Catalanen mochten niet eens hun taal spreken. Deze onbetwiste feiten, zowel als andere feiten van Franco dictatuur, hebben ervoor gezorgd dat er een zekere haat is ontstaan voor Real bij vele Spanjaarden. Daardoor, bovenop de vele prijzen van Real en fantastische legendes die er hebben gespeeld, is er in Spanje veel aversie. Volgens mij ging de discussie over waarom Real niet gegund wordt door andere clubs.

22 mei 2017 om 02:51

Daar ging de originele post om. Onze discussie ging meer over Franco zijn betrokkenheid bij Real hun behaalde prijzen. Als je het slechts over de aversie hebt die de meeste clubs hebben tegen Real ben ik het ook met je eens.

22 mei 2017 om 17:42

Lees eens al mijn stukken terug. Overal zijn mijn posts een reactie op de originele post. Dat jij meteen in de verdediging springt, is niet mijn schuld. Bovendien heb ik Real nergens van beschuldigd. Heb zelfs aangegeven dat het de meest succesvolle club ter wereld is en er legendarische spelers hebben gevoetbald. Nu nog steeds zelfs (Ronaldo).

Wat Carvajal keert terug? Oh dat is zo heerlijk voor de Cl finale!

20 mei 2017 om 21:59

Maar Bale ook!

20 mei 2017 om 22:11

Hoop niet dat Bale dan gaat spelen man.. Isco verdient het 100x meer.

Lekker boeiuh.

Real wordt meestal onterecht afgebrand en vooral hier in Nederland. Ik kan best begrijpen dat de grootste club de wind vaak tegen heeft.

Gewoon doorgaan en negeren, de haat en grote monden zullen er altijd zijn.

20 mei 2017 om 21:38

Mooi gezegd. Kampioen wordt je als je na 38 speelrondes bovenaan staat.

Misschien heeft Barcelona een iets hogere gunfactor bij het brede voetbalpubliek, maar ik denk dat relatief weinig uitmaakt. Uiteindelijk vermoed ik dat als Real wint dat het voor het overgrote deel van de mensen acceptabel is. Maar als je er naast grijpt dan ben je het mikpunt van spot, want zo gaat dat nou eenmaal met zo'n status. Als je per se een gunfactor wilt krijgen moet je gewoon lekker weinig succes boeken, dan gunt iedereen je incidenteel succes. Zodra je succes structurele vormen gaat aannemen zal het je minder snel gegund worden.

20 mei 2017 om 21:49

Dat niet hoor, Barca werd geliefd wegens hun manier van spelen en de babyfaces in het team. Ik kan me nog herrineren dan Real 2 jaar geleden ook nog even eerste stond op het einde (speeldag 35 zoiets) en er kwam een match tegen RCD Espanyol. Real kon niet eens normaal spelen zovaak werd het spel onderbroken door overtredingen. Eindigde in een gelijkspel en toen was het echt duidelijk zelfs de stadsrivaal van Barca heeft liever Barca als kampioen dan Real Madrid, meestal is de vijand van jouw vijand jouw vriend. Maar in Spanje is het allemaal tegen Real en dat alleen door de grote namen, de geschiedenis en die zogezegde arrogantie. Hetzelfde geldde voor Man United en AC Milan maar die zijn nu in een periode dat ze niet serieus te nemen zijn voor de titelstrijd terwijl Real altijd en overal een kanshebber is.

20 mei 2017 om 22:23

De grootste reden is trouwens omdat Real van de koning was en de rest van Spanje een afkeer tegen de koning had. (Werden veroverd, Catalonië en nog veel ander regio's die ik niet uit mijn hoofd ken). Het is veel meer dan alleen voetbal, het is het gevoel van onderdrukking dat al generaties lang speelt.

20 mei 2017 om 22:51

Allemaal heel mooi wat je zegt maar het is jammer genoeg onzin. Als Espanyol een club heeft geholpen is het real wel. Als Espanyol tegen Barca speelt schoppen ze alles wat los en vast zit. Terwijl real afgelopen jaren relatief gemakkelijk uit gewonnen heeft tegen Espanyol seizoen 13/14 won real 0-1, seizoen 14-15 won real 1-4 en het seizoen 15-16 wonnen ze met 0-6. Laatste keer dat Real gelijkspeelde tegen Espanyol in de competitie was in het seizoen 2012/2013. Barcelona stond toen dik voor op Real en ze werden kampioen zonder dat ze zelf hadden gespeeld, omdat Real niet won. En die wedstrijd was Real ook gewoon slecht, en werd er zeker niet in het voordeel van Espanyol gefloten.

20 mei 2017 om 22:16

Het klopt merendeels wat je zegt maar dat is niet altijd het geval. Kijk naar Juventus, ik denk dat meerendeel hun wel de treble gunt ondanks dat ze een troebel verleden hebben en ook een flinke prijzenkast. Ik snap de logica erachter niet maar sommige clubs hebben dat gewoon en veel hebben het niet.

21 mei 2017 om 03:36

Juve is echt niet zo geliefd in Italië hoor. Zeker de laatste jaren waarin relatief veel spelers van topclubs transfervrij naar Juve gaan. Dat irriteert menig Italiaans voetbalsupporter mateloos

20 mei 2017 om 21:48

Wat vind jij er van, dat die scheids die Real Madrid tegen Villareal een schandalige penalty gaf, na de wedstrijd met een Real Madrid goodiebag naar huis ging? Je krijgt op die manier wel een beetje de schijn tegen, vind je niet?
Jammer dat de titel weinig glans heeft zo, maar na zo weinig landstitels de laatste jaren zal het de supporters een worst wezen, geef ze ook eens ongelijk

20 mei 2017 om 21:57

Weinig glans? Alleen bij de Barcasupporters en mensen die in illuminati geloven zeker.
Real verdiend de titel, ze zijn ook goals ontnomen.

Kijk gewoon voetbal en deal with it, zolang er geen VAR is etc moet je er gewoon mee omgaan. Ik vind wel dat mensen hier echt hun best doen om Real als onterechte winnaar te bestempelen.

Schandalig.

20 mei 2017 om 22:04

Die " goodiebag" was als een voorbeeld genoemd om te zeggen dat zij partijdig zijn. Niet letterlijk maar jij zal het nooit begrijpen.

20 mei 2017 om 22:10

Die Goodiebag is niet letterlijk man! Dat is een figuurlijk dingetje dat bedacht is om aan te geven dat Real geholpen is die wedstrijd.

20 mei 2017 om 22:14

Haha als je zo hopeloos bent dat je figuurlijke dingen probeert om te toveren tot waargebeurde feiten dan ben je niet serieus te nemen helaas. Weet je wat weinig glans heeft? Alles behalve 'Gefeliciteerd, jullie zijn terecht kampioen!' zeggen. Niemand is nog kampioen daar niet van..

Zoals andere leden al hebben aangegeven is dit vrij typerend als je de grootste en meest succesvolle club van het land bent.

20 mei 2017 om 22:01

Real heeft ook veel goals gemaakt die ten onrechte zijn goedgekeurd, maar ik denk dat jij dat wel wist 😉

20 mei 2017 om 22:04

Welke dan precies?
Het gaat hier om de Liga dus alleen Liga aub of als je wilt mag je daar de CL bij doen.

20 mei 2017 om 22:08

Simkaart,

Welke (wel in La Liga opnoemen a.u.b.)?

20 mei 2017 om 23:56

@macereal. Ik zal even opzoeken en antwoorden voor simkaart.
Tegen celta won RM 2-1. (Buitenspel goal Morata)
Tegen Espanyol een handsball van ramos, geen penalty gegeven
Tegen alaves, kreeg RM een penalty omdat deyverson een zogenaamde handsball maakte waar er geen sprake van was. Alaves stond trouwens 1-0 voor.
In de elclasico in camp nou was er een pure handsball van carvajal... geen penalty gegeven eindstand 1-1
Tegen beatis, maakte navas een overtreding die zou j terug moeten kijken (naar mijn mening een rode kaart en penalty) ieder zijn eigen mening.

Dit is het zo een beetje denk ik maar alsnog vind ik het wel verdiend als RM kampioen word. Dan had barca maar gewoon moeten winnen van Malaga of Deportivo. Zo simpel is het. Alvast gefeliciteert voor morgen maak er een leuke dag van zo iets is zeldzaams! Fijne avond

21 mei 2017 om 03:59

Ja idd das waar typisch barca fans die het niet kunnen verkroppen dat Real kampioen gaat worden. Gun en feliciteer ons met kampioenschap in plaats van smoesjes en argumenten aan te halen die helemaal niet kloppen. In voetbal gebeurd dat soms dat de scheids zich vergist of verkeerde beslissing neemt maar vergeet niet deze jaar hebben seids ook benadeeld zoals goals onterecht afgekeurd.

21 mei 2017 om 11:06

Zo dat zijn er veel zeg niet normaal, Franco heeft er vast iets mee te maken.

Vind het wel knap dat Simkaart A zegt maar geen B en dat een ander dat moet doen en vervolgens met 4 voorbeeldjes aan komt zetten.

Real en LaLiga's winnen is inderdaad zeldzaam, daarom hebben ze er ook 32, snap dat je sinds kort fan bent maar een beetje verdiepen in de geschiedenis van de club kost niets.

Fijne zondag.

Ik ben er echt bang voor dat Bale op tijd terug is voor de finale. Zit echt totaal niet op die gast te wachten op dit moment, hij gaat het hele voetbal wederom verpesten.

Ik hoop echt dat Zidane zijn verstand gebruikt en met Isco speelt. We moeten het middenveld van Juventus overklassen, Bale voegt helemaal niets toe tegen zo'n verdedigende machine die geen ruimte weggeeft.

Zou wel heerlijk zijn als Dani terug is voor de finale. Onmisbare kracht daar aan de rechter kant.

20 mei 2017 om 22:11

Bale brengen in minuut 75 als we voor zouden zou perfect zijn maar niet starten, dat gaat ons de CL kosten.
Geen ritme en brengt weinig, helaas zal Perez daar anders over denken in zo'n finale waar miljoenen mensen naar kijken.

20 mei 2017 om 22:16

Pff Bale moet ook niet starten maar ja volgens Perez moet hij toch starten net als toen tegen Barca.

20 mei 2017 om 22:11

Ja inderdaad, Danilo kan wel goed zijn tegen Granada of Sporting Gijon, maar tegen Juventus moet hij gewoon banken. Bale kan echt niks tegen Juve en dat weet ik zeker. Beter met Isco en Modric die veel in de kleine ruimte kunnen. Kroos die met passes strooit en Casemiro die alle aanvallen afstopt.

21 mei 2017 om 04:00

Ja das waar isco is veel beter en kan openingen forceren in kleine ruimtes

Real Madrid verdient de titel na 8 jaar. Hier in Nederland zien dd meeste Ajax aanhangers het liever anders zij hebben een lijntje met de arrogante club Barcelona. Afschuwelijke club is het geworden die zich inlaat met politiek, waarvan ook nog beweert wordt dat ze al jaren de scheidsrechters omkopen, (zijn niet mijn woorden) vandaar de grote gat in hun begroting. Alles wat ze zelf doen daar beschuldigen zd real van. Hier in Nederland mag geen enkele sport commentator zich te positief over Real uitlaten, volgens mij worden ze dan ontslagen of mogen niet meer terug komen.

21 mei 2017 om 00:17

@YvonneHogenbrik, wat een domme opmerking. Dus alleen Ajax-supporters zijn voor Barcelona? Graag een link als motivering voor deze stelling. Daarnaast: zolang er geen bewijs is van omkoperij is het herhalen van een gerucht niet het slimste dat iemand kan doen. Ik kan ook allerlei geruchten aanhalen zonder dat daar bewijs voor is. Dit geldt ook voor jouw woorden over de Nederlandse sportcommentatoren. Denk je nu echt dat er iemand ontslagen wordt als hij/zij zich positief uitlaat over Real? Ongelooflijk dat mensen dit soort onzin uitkramen. Tot slot: waarom is Barcelona arrogant?

21 mei 2017 om 13:36

Ben Ajax en Real Madrid fan en ken er nog veel meer. Zit bijna elke thuis wedstrijd in de Arena en ben twee keer bij Real Madrid geweest. Kan nog genoeg jaren herinneren wanneer de scheidsrechter nooit floot voor Barcelona spelers, en we hebben natuurlijk Chelsea uit jaren terug en dit jaar PSG thuis. Iedereen heeft zo zijn porsie geluk anders word je geen kampioen.

Wat is dit voor een dom gelul. Wat een open deur zeg haha. Ja er zijn ook mensen gek genoeg die liever Ajax kampioen hadden zien worden, wauw wat een openbaring.

Het is juist andersom denk ik, de Spanjaarden hebben toch liever Real als kampioen dan Barca

Als je veel wint krijg je meer vrienden en vijanden.Dat heb ik hier in Nederland als Spanjaard wel ervaren. Madrid heeft supporters over de hele wereld dus Zidane doet zijn eigen supporters een beetje te kort. Wat wel waar is dat er nu in La Liga minder ploegen zijn die 'vrienden' zijn van Madrid. Espanyol is er een maar eerst had je nog ploegen als Valladolid en Zaragoza die liever Madrid dan Barca zien. Morgen hoop ik op een combinatie van Tenerife en Djukic, 93e minuut 2-1 voor Malaga .... penalty voor Ronaldo die dan een postduif uit de lucht schiet en Barca Kampioen. 3 keer achter elkaar pas op de laatste dag kampioen was het toen met Cruyff. De kans is nu klein en als Madrid Kampioen wordt dan feliciteer ik ze en volgend jaar beter.

Mooi gesproken en kloppend.

Wil trouwens niet 1 punt maar drie punten zien tegen Malaga..kom op Real.
Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan, Malaga verkeert in bloedvorm.
Als hun dit zo volhouden zullen ze volgend seizoen een ware plaag zijn.
Ze spelen erg leuk ook.
Het kan dan ook zomaar zo zijn dat Real verliest.. het zou wat zijn (qua timing) .
Maar Real behoort deze klus te klaren als ze alles op alles zetten is het gewoon te doen.
En dan op naar CL finale...
en wie weeet in nabije toekomst een supercup tegen ajax haha

Dat heet rivaliteit meneer.

Elke club is gehaat, dat mensen meer haat naar clubs van Spanje hebben laaatste jaren komt mede door het gehuil, provoceren etc. van de clubs.

Velen hebben de afgelopen jaren ook een gruwelijke hekel aan Real gekregen dankzij het gedrag van Mourinho.
Tel daarbij de arrogantie en het gedrag van Ronaldo bij op, de misselijke overtredingen van Pepe etc. en dan zijn er al velen die het Real niet gunnen.
Kun je goed proberen te praten of om proberen te draaien, maar dat is nou eenmaal zo.

21 mei 2017 om 11:14

Dan blijven mensen wel lekker hangen zeg. Pepe heeft in de afgelopen jaren minder kaarten gepakt dan bijv. Neymar en Ronaldo is zoals hij is, ik vind hem niet arrogant overkomen, meer zelfverzekerd en iemand die altijd wilt winnen of wil jij beweren dat je bij de zoveelste 'hijo da puta' nog iets van die mensen wilt?

Mensen haten Barcelona toch ook niet omdat Suarez een bijter is of omdat Neymar een huilebalk is of omdat Busquets in het verleden een aansteller was?

21 mei 2017 om 11:33

Ja..mensen blijven ook hangen. Zo'n beeld van een club blijft dan plakken. Zo'n Mourinho heeft de naam van Real echt te grabbel gegooit in die jaren...mensen kregen echt meer een hekel aan Real.
En nee, tuurlijk vind jij hem niet arrogant overkomen als Real fan..en de laatste jaren is hij ook minder arrogant/irritant..maar ook dat beeld zullen velen altijd van hem blijven houden. Spoel je niet ff weg met 2 seizoen minder arrogant/irritant zijn.

Zo werkt dat nou eenmaal...en ja..velen hekelen Suarez ook nog voor dat bijten.
En Neymar maakt Barca ook een stuk minder "aantrekkelijk" door zijn huilgedrag.

Maar velen hebben liever een down to earth Messi dan een Ronaldo die in de rust zijn haar doet en zichzelf knap noemt waar iedereen jaloers op is en zichzelf zo geweldig vind.

21 mei 2017 om 15:39

Ach zo down to earth is Messi niet hoor. Er wordt gewoon minder over hem gesproken omdat hij niet overal te bewonderen is buiten voetbal. Ronaldo is naast het voetbal ook overal en nergens te vinden is met zijn merken etc...

Verder ben ik het met je eens wat betreft Mourinho en zijn verleden bij Real.

21 mei 2017 om 18:10

Messi is gewoon alleen interessant op het voetbalveld. Zelfs in zijn reclames lijkt hij autistisch. Bij die reclame van: "hey Messi je hebt Lays chips bij je" krijg ik gewoon plaatsvervsngende. Ronaldo is buiten het veld ook gewoon een gewilde bekendheid. Zowel bij de dames als andere celebrities. Dat gezegd hebbende, zou het hier eigenlijk alleen over voetbal moeten gaan en niet wat erbuiten gebeurt. Krijgen we weer dat hoedjes verhaal van Depay. Ronaldo presteert, dus moet hij lekker zelf weten wat hij ernaast doet.

Real heeft veel fans in Marokko en algerije

21 mei 2017 om 18:11

Barcelona ook in Marokko. El Classico wordt daar bekeken of het twee Marolaanse topteams zijn.

Kom op jongens real madrid heeft in de liga 2 (top) clubs als aartsrivaal: atleti en barca.
Logischerwijs heeft Barca: Real als aartsrivaal en Atleti: Real.
Hierdoor heb je sowiezo al meer haters los van het feit dat ze heel succesvol zijn.
En ik vond de spandoeken in t Bernabeu op de CL wedstrijd tege Atleti ook wel erg hard, daar maak je geen vrienden mee natuurlijk

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren