Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Van Gaal vraagt Ramos om vertrek bij Real Madrid te forceren'

Laatste update:

Manchester United geeft de strijd om Sergio Ramos niet op. Louis van Gaal wil zijn achterhoede maar wat graag versterken met de Spaans international, maar weet dat Real Madrid niet mee wil werken aan een transfer. United lijkt alleen een kans te maken als Ramos duidelijk naar buiten brengt dat hij naar Engeland wil verhuizen: de vraag is of hij dat wil gaan doen.

/

Volgens Marca heeft United aan Ramos gevraagd om in een statement duidelijk te maken dat hij de overstap naar de Engelse recordkampioen wil maken. In dat geval zou Florentino Pérez geen keus meer hebben, zo denkt men in Manchester. Ramos wil volgens de berichtgeving wel naar United verhuizen, maar twijfelt over een statement, uit respect voor Real en de supporters.

Rafael Benítez gaf eerder deze week nog aan dat het 'honderd procent zeker' is dat Ramos bij Real blijft, maar daar geloven de sportkranten dus maar weinig van. De 29-jarige Ramos speelt al sinds de zomer van 2005 zijn thuiswedstrijden in Santiago Bernabéu, maar zou ontevreden zijn over een aantal zaken bij zijn huidige werkgever. Zo baalt hij van de aanbieding die hij heeft gekregen voor een nieuw contract en van het feit dat Iker Casillas op een vervelende manier is weggewerkt.

Zie jij Sergio Ramos naar Manchester United vertrekken?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ramos blijft gewoon bij Real Madrid. Ik snap echt niet wat je bij United moet als je bij Real een vaste waarde bent. Spelers spelen nou eenmaal liever bij de top van Spanje dan bij de top van Engeland.

25 juli 2015 om 10:32

Niet alle spelers. En als je altijd in Spanje hebt gespeeld wil je miss wel een keer Engeland mee maken

25 juli 2015 om 10:33

Nieuwe uitdaging, nieuwe club, nieuwe competitie, de Premier League, Manchester United. Er zijn voor Ramos genoeg redenen om naar een andere club te gaan, ook al zit je bij Real.

25 juli 2015 om 10:46

Grapje zeker? In Engeland wordt veel meer van spelers gevraagd dan in Spanje. Veel meer sterke teams die meedoen om de prijzen. Ik kan me goed voorstellen dat een speler van het kaliber Ramos dat graag mee wil maken.

25 juli 2015 om 10:58

Fysiek gezien is het voetbal in Engeland inderdaad een stuk zwaarder. Kan me ook wel voorstellen dat dat een extra uitdaging vormt voor spelers. Daarbij komende het veel hogere salaris dat uiteraard een rol speelt.

Aan de andere kant lijkt het leven mij veel prettiger in Spanje, dus het is een afweging voor spelers.

25 juli 2015 om 11:16

@Dejan. Tuurlijk is het leven in Spanje veel prettiger. Maar dat mag toch geen drijfveer zijn voor een topsporter? Ramos heeft na zijn actieve loopbaan nog tijd genoeg om van de zon te genieten.


Ik volg alle wedstrijden uit beide competities en er is echt een wezenlijk verschil. Bij West Ham uit moet er echt goed gespeeld worden wil je winnen. De strijdlust van dat soort teams is ongekend. Wanneer Real uit moet naar bijvoorbeeld Getafe lijkt zo'n elftal het op voorhand al opgegeven te hebben. Alleen de punten aantallen al in Spanje. Slaat nergens op. Het kijken niet waard !!

25 juli 2015 om 11:51

Eerst zeg je dat je het beide kijkt, daarna is het het kijken niet waard. Daarna kom je met het puntenaantal argument wat nergens op slaat. Over 38 wedstrijden zijn de puntenverschillen klein. Zeker wanneer je de puntenaantallen van de onderste ploegen vergelijkt. Nagenoeg gelijk. Slechts de subtop zit een verschil.

Daarnaast is je eerste argument waardeloos. Bij Real zou verlies tegen west ham nooit geaccepteerd worden. Is de concurrentie binnen het team veel groter. De druk is groter, en moet je in alle competities winnen van Barcelona. Dat lukt geen enkel brits team. Die nemen verlies veel te gemakkelijk op.

Met Atletico, Sevilla, en Valencia, heb je al drie ploegen die voetballend gelijkwaardig zijn aan de top van de Premier League. Dat Barcelona, en Real beter zijn is een feit, maar die zijn ook beter dan United, City, en Arsenal.

Toch zou ik wel begrijpen dat je eens een andere competitie, en cultuur wilt leren kennen. United is een een prachtige club, en de Premier League een geweldige competitie.

Maar doe nou niet alsof spelen bij Real een soort veredelde boswandeling is.

25 juli 2015 om 11:58

Dit ligt er natuurlijk ook aan dat de top van engeland 'veel' slechter is als Barcelona en Real Madrid.

De zwakste ploegen van Engeland zijn sterker als de zwakste ploegen van Spanje, maar de beste ploegen van spanje zijn dan weer beter als de beste ploegen van Engeland.

Er is veel reden om naar Engeland te gaan voor Ramos, maar ook veel om te blijven ( en niet alleen zon, want real is gewoon een veel betere ploeg als elke engelse ploeg).

25 juli 2015 om 13:01

Daarom spelen de clubs in engeland ook allemaal tot het einde mee om de grote prijzen in Europa..

25 juli 2015 om 13:17

@andonis : Prima verwoord. Denk inderdaad dat de Spaanse Liga ''eenvoudiger'' lijkt, omdat FC Barcelona en Real Madrid zover boven de andere teams uitsteken. Maar dat is ook in Europa (lees : de Champions League) het geval. Teams als Sevilla, Atlético Madrid en Valencia zouden ook in Engeland gewoon bovenin meedraaien. In Spanje heb je 2 absolute toploegen en daaronder nog 3-4 ploegen, terwijl in Engeland door 4 ploegen om het kampioenschap wordt gespeeld en daaronder nog 3-4 ploegen (o.a. Tottenham) als ''subtopper'' kunnen worden aangemerkt. Alleen teams als Atlético Madrid, Sevilla en Valencia schat ik sterker in dan Liverpool en Tottenham, om maar even een voorbeeld te geven.

25 juli 2015 om 14:04

@andonis
Goed verwoord zoals Afcajax al aangaf. Klopt dat de twee heersers in eender welke competitie bovenaan zouden staan en uitvechten wie één en twee wordt. Zelfs Mourinho heeft dit gezegd. Sommige doen hier alsof de PD enkel bestaat uit Real en Barca. De andere zogezegd zwakkere ploegen heersen over de andere Europese competitie of draaien mee bovenaan de CL. Vind de PD veel leuker om naar te kijken dan de PL. De spelers zijn zoveel technischer dat het aangenaam voetbal kijken is dan sommige rugbyploegen uit de PL.

25 juli 2015 om 15:20

@Adonis: ik zal het begrijpelijker uitleggen. Met punten aantal bedoel ik het aantal waarmee de teams in Spanje de laatste jaren kampioen zijn geworden. Dat ga je in Engeland niet redden. Met andere woorden de teams liggen dichter bij elkaar en de weerstand is groter, vooral fysiek.

In die context snap ik dat Ramos hint naar de Premier Leauge. Ik denk dat hij daar prima past. Ik ben het overigens met je eens dat Barca en Real momenteel beter en verder zijn dan Engelse topclubs. Maar juist doordat die twee teams zo superieur zijn is de Spaanse Primera Div. veel minder aantrekkelijk om naar te kijken. Met West Ham uit wilde ik puur aangeven dat West Ham - Man Utd spannender is dan Getafe - Real. Getafe weet namelijk al dat het verschil te groot is.

De subtop in Engeland ligt veel dichter bij de top dan dat in Spanje het geval is. Vandaar dat de Premier Leauge qua wedstrijden voor mij interessanter is om naar te kijken.

26 juli 2015 om 00:53

Dat is een duidelijke, en goede verklaring. Ik kijk zelf ook graag naar de PL, mede door de spanning.

Getafe - Real is wellicht minder spanned dan West Ham - United, maar als ik dan zou kiezen tussen Rayo Vallecano - Athletic de Bilbao, of Sunderland - West Brom, dan is de wedstrijd in Spanje vaak leuker. Voor mij althans. En dat komt omdat de spelers technisch en tactisch beter ontwikkeld zijn. Het voetbal in zijn geheel is verzorgder.

Ik denk ook wel dat Ramos in de Premier league past, het is tenslotte een topverdediger. Echter vraag ik me af of hij niet gewoon zijn onderhandelingspositie wil sterken door met een transfer te schermen.

25 juli 2015 om 12:06

Onder Benitez spelen lijkt me geen lolletje. Iedereen wil deel uitmaken van het plan Van Gaal.

Fantastische verdediger, maar toch al 29. Dan vind ik het een hoop geld. Zie liever een 23-27 jarige komen. Al ging bijv. Ferdinand ook lang door.

25 juli 2015 om 10:57

Kijk hoe goed Terry nog is op zijn leeftijd. Ook is ervaring heel belangrijk voor een verdediger.

25 juli 2015 om 11:22

Maar terry zou bij united niet goed zijn, want lvg wil met een hoge lijn spelen

Ik zie hem niet vertrekken, heeft het gewoon naar zijn zin bij Real. Is basisspeler, aanvoerder, icoon van de club en alles onder Real is momenteel een degradatie voor Ramos (behalve Barca en Bayern dan)

25 juli 2015 om 10:44

Als je nou alle berichten vanuit Spanje en Engeland zou lezen weet je dat die alles behalve gelukkig is en dat die weinig respect voelt van de voorzitter.

25 juli 2015 om 10:54

Haha ja want die berichten moet je altijd geloven. Goed bezig man

25 juli 2015 om 11:52

Je moet niet alles geloven maat , ramos zal bij real blijven , de media blijft lullen

25 juli 2015 om 12:09

niet altijd maar waar rook is, is vuur

25 juli 2015 om 12:44

Ja, voetbalzone is een grote rookgordijn

25 juli 2015 om 14:21

Inderdaad, real lijkt me niet echt een prettige club om voor te spelen als de berichten uit elk medium een kern van waarheid hebben.

Veel te veel geld voor een speler die eigenlijk gewoon bij Real Madrid hoort.

Ik vind het overigens ook geen chique verdediger. Te geniepig voor de PL. Ik had veel liever Hummels bij Man Utd gezien. Een leidende verdediger die goed mee kan voetballen en een no-nonsense uitstraling. Daarbij ook nog 3 jaar jonger dan Ramos.

Puur op verdedigend vlak heb ik liever otamendi, maar ramos brengt natuurlijk wel heel veel ervaring met zich mee en ook is het een echte leider.

25 juli 2015 om 10:46

Ook zou voor mij laporte nog een optie zijn. Die jongen wordt een echte topper.

Als v Gaal zijn Spaans met zo goed is als zijn Engels dan komt hij niet ver.

Ontopic. Ik kan niet wachten tot het 1 september is. Dan zijn we eindelijk van deze geruchten af.

Ik denk zelf dat hij wellicht naar man u zou willen verkassen omdat hij het dubbele zal verdienen. Verder zal ronaldo wss volgend seizoen ook richting man u gaan. Deze spelers leveren nu nog wat op ben alleen benieuwd wat hij nu denkt tis toch wel het gezicht van real samen met ronaldo. Ik hoop voor real dat ie blijft en dat ze een goede concurrentie leveren aan barca wel zullen wij winnen

Een statement naar buiten brengen zou ik zelf ook iets teveel van het goede vinden. Hij toch altijd goed behandeld door de club en de supporters, dus dat zou ik dan ook niet netjes jegens hen vinden. Maar als hij echt weg wil, kan hij natuurlijk wel gewoon met Perez om tafel gaan zitten en zich hard maken voor een vertrek. Uiteraard op een respectvolle manier en binnenskamers.
Maar ja, de vraag is natuurlijk serieus Ramos weg wil. Ik kijk er niet raar van op als hij de interesse van United gebruikt als pressiemiddel om dat nieuwe contract met zijn gewenste salaris alsnog erdoor te krijgen bij Real.

Het klopt niet eens.. Volgens VZ zou Ramos een transferverzoek hebben ingediend nadat er in de media geruchten waren dat Ramos aan een eventuele transfer zat te denken naar Barca, dat deed hij uit woede. En er stond bij : "absoluut niet door zijn inkomsten".


Doei

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren