Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Van der Vaart geeft Ziyech transferadvies: ‘Met hem kans op kampioenschap’

Laatste update:

Als het aan Rafael van der Vaart ligt, maakt Hakim Ziyech een transfer binnen Londen. De oud-international ziet in Tottenham Hotspur de ideale club voor de Marokkaan om zijn carrière nieuw leven in te blazen. Met de middenvelder annex aanvaller in de gelederen zouden zij zelfs hoge ogen kunnen gooien in de strijd om de landstitel, denkt Van der Vaart.

"Ik zou Tottenham een club voor hem vinden", zo zei Van der Vaart bij Ziggo Sport. "Hij is júíst geschikt voor het systeem van Antonio Conte. Als ze hem erbij halen, denk ik echt dat Tottenham een titelkandidaat kan zijn in de Premier League. Dat meen ik serieus." De Londenaren wonnen de Premier League nog nooit. Wel werden zij in 1951 en 1961 kampioen van de Football League First Division.

Afgelopen dinsdagavond plaatsten the Spurs zich, als nummer één in Groep D van de Champions League, voor de achtste finales. Volgens de analist heeft de ploeg een speler nodig ‘die een keer een bijzondere bal kan geven’, en volgens de analist is Ziyech dat bij uitstek. “Dan hoeven Heung-min Son en Harry Kane het niet alleen te doen. Ziyech kan out-of-the-box denken. Ik roep dit al jaren, maar Daniel Levy (de eigenaar van Tottenham Hotspur, red.) luistert nog niet."

Afgelopen woensdag zat Ziyech tijdens de Champions League-treffen met Dinamo Zagreb (2-1 winst) wederom negentig minuten op de bank. Dit seizoen speelde hij in totaal pas 185 minuten in zeven wedstrijden onder de ontslagen Thomas Tuchel en nieuwe manager Graham Potter. Hij kwam nog niet tot scoren en leverde ook nog geen assists af.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

From Sergiño, to you | PSV
20 hints ??#voetbal
Reacties

Kansloos. Geen voetballer voor PL. Als je Mahrez ziet en dan Ziyech dan weet je wel genoeg. Middenmoter Spanje wellicht, Betis ofzo. Niks mis mee.
Beetje teveel opgehemeld hier in NL.
Komt geen enkele topclub voor.

3 november 2022 om 12:19

Betis is geen middenmotor is Spanje. En dat geen voetballer voor de PL is ook complete bs, Mahrez en Ziyech zijn juist hele vergelijkbare spelers.

3 november 2022 om 12:24

Mahrez is veel completer dan Ziyech. Ziyech moet het van zijn pass hebben terwijl Mahrez zijn man makkelijker kan uitspelen. Ziyech is gewoon te langzaam voor de PL.

3 november 2022 om 12:27

Mahrez is inderdaad veelzijdiger dan Ziyech, maar niet overdreven erg. Mahrez heeft geen magistrale pass in zijn benen. Ziyech zou bijvoorbeeld veel beter passen bij een spits als Haland, dan Mahrez.

3 november 2022 om 12:46

Buiten het feit dat Mahrez veelzijdiger is, is hij fysiek ook gewoon een stukje sterker. Ziyech heeft een hele specifieke speelstijl en je moet hem al snel een soort van vrije rol geven. Dat gaat hij bij topclubs of clubs die om dat niveau heen zwerven niet krijgen. Die hebben betere voetballers die dat afdwingen.

3 november 2022 om 14:38

@H27-22, wat is Betis Sevilla dan? De laatste 2 jaar zijn ze 6e en 5e geworden, maar in de afgelopen 7 jaar zijn ze 2x 10e geworden en 2x 15e.
Het is een middenmotor met een uitspatting naar hogere plaatsen

3 november 2022 om 12:22

Teveel opgehemeld, ben je toevallig onder een steen gaan liggen? Die jongen heeft bij Ajax Real en Juventus uit Europa geschoten, was by far de beste Eredivisiespeler van de afgelopen 5-10 jaar. Denk dat hij bij een coach waar hij wordt gewaardeerd en goed gebruikt wordt, weer zijn niveau kan aantikken.

3 november 2022 om 12:35

Klaassen, vd Beek en vast nog meer waren bij Ajax ook magistraal en belangrijk. Daarna verder in Europa een grijze muis. Wellicht ligt het meer aan Ajax als collectief, dan dat de individuen goed zijn.

3 november 2022 om 12:45

Klaassen en Van de Beek hebben nooit de impact gehad op een ploeg die Ziyech had, dat weet jij zelf ook wel. Erg matige vergelijking. Van Davy en Donny zegt iedereen al sinds jaar en dag dat het nuttige spelers zijn, harde werkers die ook een neusje voor de goal hebben. Niemand, maar dan ook echt helemaal niemand, zou een van die twee omschrijven als een "magistrale voetballer". Zijn echt in niks te vergelijken met Hakim Ziyech - die jaren op rij ontegenzeggelijk de beste voetballer op de Nederlandse velden was.. Enorm zonde dat Ziyech bij Chelsea er helemaal niet aan te pas komt, hoop dat hij snel een club vindt waar hij weer wekelijks zijn voetbal kan laten zien!

3 november 2022 om 12:46

Nou ja zowel klaassen en vd beek magistraal noemen gaat me enigzins ver. Dat zijn/ waren spelers die erg goed renderen als het team rendeert. Ziyech heeft de kwaliteiten om in 1x de wedstrijd te doen kantelen

3 november 2022 om 12:51

Het gaat niet om zijn niveau, maar om de omstandigheden die hij nodig heeft om zo te renderen. Bij Ajax krijgt hij die rol, bij de top niet. Daarnaast accepteert men bij Ajax zijn vele balverlies omdat hij dat op andere vlakken compenseert. In de Premier League steekt hij er niet met kop en schouders bovenuit en kan hij dat veel minder compenseren.

Het is ook niet zo dat hij bij Chelsea niet al meerdere coaches heeft gehad. Daarnaast zijn de Chelsea-fans ook wel redelijk eensgezind dat Ziyech het 'm gewoon niet is. Sommigen noemen hem zelfs een miskoop. Dat zegt natuurlijk ook wel wat. Natuurlijk is Ziyech een goede speler, maar absoluut geen topspeler. Da's ook geen schande.

Overigens was het niet Ziyech die Real en Juventus uit de CL schoot. Dat was een teamprestatie. Ziyech was in z'n laatste jaar belangrijker in de CL dan in dat succesjaar.

3 november 2022 om 14:19

Als Klaassen en vd Beek de spelers zijn die we in Nederland als magistraal gaan bestempelen hebben we niets meer te zoeken op een EK, WK, CL of de EL.

3 november 2022 om 12:35

Als een speler top wedstrijden speelt in de competitie en dan in cl is hij topspeler en als hij ofwel door blessures weinig speelt ofwel door dat hij niet in het systeem past is hij niet zon top speler en vinden sommige dat die opgehemeld is net als frenkie bij barca Achteraf is altijd makkelijk praten

3 november 2022 om 12:45

Sterk onderbouwd ook! Waarom is hij geen voetballer voor de PL? En waarom vergelijk je hem met Mahrez? Totaal ander type speler. Dat hij bij Chelsea niet slaagt betekent niet dat het kansloos is.

Laat staan je laatste zin, is niet eens correct Nederlands.

3 november 2022 om 12:49

Daarnaast, vdv heeft er een betere kijk op dan al deze ‘kenners’. Conte heeft niet de allerbesten nodig om kampioen te worden, hij maakt van zijn ploeg een geoliede machine.

3 november 2022 om 13:19

Dat zien we ja, wat een geoliede machine dit seizoen met oogstrelend voetbal. Met Ziyech kans op het kampioenschap, laat me niet lachen man.

Ziyech moet uit Engeland vertrekken.

3 november 2022 om 18:04

Waar zie jij precies de woorden oogstrelend voetbal staan Samcro? Griekenland was in 2004 ook een geoliede machine, alleen het aanzien niet waard.

3 november 2022 om 18:10

Geoliede machine en oogstrelend voetbal zijn niet synoniem aan elkaar. “Mooi” voetbal heeft voorheen niets opgeleverd en daarna kwamen dezelfde fans met gezeik over prijzen.

Wij mogen in onze handjes knijpen met een manager als Conte, voetbal zoals vorig seizoen vond ik prima; snel, veel kansen, veel goals en iedereen vult elkaar aan. Dit seizoen wisselvallig en veel trieste helften afgewisseld met goede, loopt duidelijk nog niet. Maar dat geneuzel over “mooi” voetbal is zo onzinnig als je kijkt waar wij nu staan 😂

3 november 2022 om 14:09

Van de Vaart was een hele grote speler, en een hele leuke "analist". Het laatste wat hij echter moet doen is transferadvies gaan geven. Zelf alleen maar verkeerde keuzes gemaakt.

3 november 2022 om 15:11

Je kan roepen wat je wilt vriend, maar Ziyech heeft een bewezen staat van dienst. Zowel voor Ajax als het Nederlands voetbal. Geweldige voetballer, en ik denk dat van der vaart en toch net even meer kijk op heeft dan GJ7300 😂😂

3 november 2022 om 15:13

Hij is niet teveel opgehemeld in NL. Hij heeft het laten zien op het allerhoogste niveau, tegen Madrid, Juventus, Bayern. In de CL. Dan ben je echt geen middenmoter in Spanje. Dat Chelsea of de PL niet de juiste plek zijn, dat kan. Maar Ziyech is geen matige speler voor de grijze middenmoot.

3 november 2022 om 15:25

Er waren wel meer spelers die het lieten zien tegen die ploegen. Dat maakt je geen wereldtopper. Subtopper in Spanje is ook prima. Maar wel duidelijk een stap lager dan Chelsea wat te hoog gegrepen is.

3 november 2022 om 15:35

Mijn punt is vooral dat je dan ook een andere ploeg op niveau kan zoeken, waar je wel past. Want bij Ajax tikte hij wel dat niveau aan. Ik vind hem wat dat betreft anders dan Donny vd Beek. Die past met zijn kwaliteiten denk ik veel minder bij andere ploegen dan Ziyech. Ik zie Ziyech zo meedraaien in de Spaanse top bijvoorbeeld.



Tuurlijk maakt Spurs geen kans op het kampioenschap. En moeten niet doen alsof ze met Ziyech een speler van het kaliber Guimaraes, De Bruyne of Haaland binnenhalen. Ziyech is een prachtige speler voor clubs als Marseille, Sevilla, Ajax etc. clubs onder de top waar hij de man kan zijn. Ik vergelijk hem met spelers als Fekir en Payet. Pure stylisten die niet overal kunnen renderen in het hedendaagse voetbal helaas

3 november 2022 om 12:23

Precies! Niks mis mee.
Maar als 2/3 trainers bij chelsea niet het onvoorwaardelijke vertrouwen in je hebben dan ben je gewoon niet goed genoeg.
Welke trainer je bv bij city zou zetten, geen een zou uberhaupt maar twijfelen over de bruyne

3 november 2022 om 12:25

2, bij Lampard was het gewoon een basisspeler, waarin hij in zijn kracht speelde. Tuchel en Potter spelen nou eenmaal een ander systeem waarin Ziyech niet past.

Gewoon lekker terug naar Ajax Hakim

Dit vind ik onzin. Als hij zo goed was zou hij wel spelen bij Chelsea. Heb hem ook lang verdedigd maar hij komt gewoon net te kort voor de PL. Een stap naar Ajax zou ik beter voor hem vinden, dan kan hij wekelijks uitblinken en de belangrijke man zijn.

3 november 2022 om 12:23

Hij komt niet te kort, hij past alleen niet in het systeem dat gespeeld wordt. Hij heeft namelijk laten zien dat hij kan voetballen, maar ja als je als wingback, linksmidden of spits wordt opgesteld, terwijl je het best voetbalt als een hangende rechtsbuiten, wordt het lastig.

3 november 2022 om 12:59

Ze gebruiken hem verkeerd maar dan kan hij nogsteeds meer laten zien. Hij heeft veel te veel balverlies, een matige inzet en de "Ziyech-bal" die 8 van de 10 keer hoog over de achterlijn gaat. Dat heeft niks met het systeem te maken.

3 november 2022 om 13:03

Ach ja, moet Chelsea hun hele systeem dan op Ziyech afstemmen? Ik zie dit namelijk bij zoveel spelers gebeuren en die hebben wel de kwaliteit om op meerdere posities te spelen. Dus het ligt ook gewoon aan Ziyech. Het is geen Messi of Ronaldo waarvoor je je systeem aanpast. Als rechtsbuiten heeft hij ook weinig laten zien. Ik vind Ziyech een mooie speler maar totaal geen type buitenspeler voor in de PL..

Ziyech is juist geen speler met wie de Spurs kampioen wordt. De Spurs hebben de afgelopen jaren te veel van dat soort spelers gehad (lamela, Lucas, Lo Selso, Bergwijn), spelers die niet goed genoeg zijn voor de absolute top, maar je geen kampioen maken. Logisch overigens, want de absolute top komt niet naar de Spurs, maar naar - op dit moment - Liverpool, City en Chelsea.

Ze hebben Kulusevski al, nu geblesseerd maar nu al zeer belangrijk voor Spurs en hoger potentieel dan Ziyech. Maar wie Kulusevski is weet Van der Vaart waarschijnlijk niet zo goed.

Die van der Vaart zegt ook steeds gekkere dingen moet ik zeggen. Eerst Malen die opeens vaste basis moet staan bij oranje als die in vorm is en nu dit. Ziyech zou niet eens in de basis staan bij Spurs. Laat staan dat ze dan met hem een gooi kunnen doen naar het kampioenschap. Alsof het de missende schakel is.

Eerst was het hij Ziyech dat het aan Tuchel lag en nu zie je dat het er onder 3 verschillende coaches niet uitkomt. Dan kun je wel je conclusies trekken lijkt mij.

3 november 2022 om 12:33

Ik wil net zeggen, misschien moet we Raf even checken. Eerst de Cillissen uitspraak, Malen in de spits bij Oranje, Ziyech die Tottenham aan de titel helpt. Geen idee welk spul die momenteel gebruikt maar zou er snel mee stoppen.

3 november 2022 om 12:47

Geen idee wat Raffie gisteren gegeten had, normaal luister ik altijd wel graag naar hem en heeft ie ook nog wel redelijke teksten.

Gisteren was het echter telkens onzin wat hij uitkraamde.. en uitspraken waarvan ik dacht: hoor ik dit nou goed?

Dan zit hij gewoon op de bank voor Kulusevski of Richarlison onder Conte hoor. Verder gaat Tottenham ook echt geen kampioen worden, zelfs niet onder Conte. Daar zijn de opponenten te goed voor.

3 november 2022 om 13:03

Liefhebbers hopen veelal dat spelers als Ziyech met hun manier van voetballen de top halen. Stylisten met een uitstekende trap. Echter heeft Ziyech simpelweg dat niveau niet. Hij is niet veelzijdig genoeg, speelt niet intelligent genoeg en komt daardoor tekort. Hij doet me wat dat betreft denken aan Calhanoglu en qua niveau in heel wat mindere mate Keisuke Honda.

Bovendien hebben ze bij Tottenham Kane, Son en Kulusevski lopen. Zelfs al zou hij met hen gaan spelen, dan nog eisen die spelers veel te veel ballen op en we weten allemaal dat Ziyech veel balcontacten nodig heeft met zijn manier van spelen en het risico dat in z'n spel opgesloten zit.

3 november 2022 om 16:41

Misschien op de 10 in een 3-5-2 systeem maar dan moet hij de bal niet zo veel verliezen als dat hij nu doet. Heb dan veel liever een Maddison.

Alsof Ziyech even Kulusevski eruit gaat spelen. Daarnaast hebben ze ook nog is Lucas Moura. Sowieso heeft Ziyech al moeite met een 3-4-3 systeem. Dus het is absoluut niet een aanrader om dan weer naar een club te gaan met zo'n systeem.

ziyech is niet sterk genoeg om centraal te staan in de PL, en niet snel genoeg om op de flanken te spelen.
dit ziet een blinde nog.. komt gewoon te kort op het niveau en moet ergens anders heen als hij nog speelminuten wil maken. is niks mis mee, maar gewoon je verlies pakken en doorgaan

Tottenham en kampioen worden.... daar komt wel wat meer bij kijken dan een bankzitter van chelsea

3 november 2022 om 12:40

Van der Vaart was ongetwijfeld een goede voetballer. Maar aan zijn mening moet helaas weinig waarde worden gehecht. Want die wordt heel erg beïnvloed door zijn persoonlijke voorkeuren.

Ik denk dat de Spaanse competitie Ziyech wellicht beter zou liggen.

Spurs beschikt niet over een type Zyech omdat ze daar geen behoefte aan hebben. De creativiteit is voorbehouden aan de voorste 2 (tegen kleintjes 3), en onder uitdrukkelijke voorwaarde dat zij veel werk verzetten. Een ‘hangende 10’ is vreemd aan Conte’s spelopvatting

Ziyech of Mount, ik zou het wel weten.

Vd Vaart is in een rap tempo op weg om de slechtste analist van Nederland te worden.

Kulusevski is nu al beter dan Ziyech in de PL dus hoezo zou Tottenham opeens titelkandidaat zijn met een speler die amper een man kan passeren? Heeft een geweldige trap maar Spurs speelt juist snel, countervoetbal.

Wat een lulkoek weer. Met Ziyech kandidaat voor de titel? Ten eerste moet Raffie zijn Spurs bril afzetten.
Ten tweede zal een Ziyech alleen in roulatie bij Spurs spelen met Kulusevski.

Kane, Son & Kulusevski is de beste aanval. DAn heb je nog Richarlison die voor hem staat. Moura moet hij het nog wel van kunnen winnen, maar that's it.

Verder heeft Spurs wel meer nodig dan alleen een creatieve aanvaller.
Ik zou, als ik Spurs was, eerst beginnen met de defensie. Emerson Royal is het niveau niet. Doherty al helemaal niet.
Op links heb je Perisic, maar dat is geen echte (wing)back in mijn ogen en al relatief oud. Sesessegnon heeft het niveau in mijn ogen ook niet.

Centraal achterin is Romero de enige die mij echt kan bekoren. Sanchez is te wild en voetballend te matig. Dier is in mijn ogen ook een vrij beperkte verdediger en Davies is een linksback die in de 3-mans defensie ''mee kan'' als LCV, maar meer ook niet.

Middenveld met Hojbjerg, Bentancur en Bissouma is goed, al zou ik daar ook nog graag wat meer voetbal zien in mijn ogen. Een creatieveling op het middenveld. Nieuwe backs en minimaal 1 nieuwe CV.

Dan zou Spurs pas op zijn minst een gooi kunnen doen, denk ik.

3 november 2022 om 13:54

"ja, niet verrassend dat jij dit zegt als Arsenal fan'' zou zomaar 1 vd opmerkingen kunnen zijn die je hierop krijgt, maar je hebt imo volledig gelijk. Het helpt ook niet mee dat Conte ze zo afschuwelijk laat voetballen. Bissouma valt mij een btje tegen, maar die mocht bij BHA ook een stuk verder naar voren spelen dus ook daar haalt Conte een stuk van zijn kracht weg. Al met al ga ik er nooit voor zitten om een potje van Spurs te kijken en ik ben blij dat langzaamaan de realiteit hen aan het inhalen is, je houdt dit niet een heel seizoen vol om alleen maar met momenten een wedstrijd te winnen.

3 november 2022 om 15:56

Eens. Al denk ik dat Bissouma echt wel beter kan dan wat hij nu laat zien hoor. Heerlijke speler die techniek koppelt aan veel loopvermogen en ook een enorme fysiek.

Heerlijke speler. Jammer dat Arsenal hem neit gehaald heeft. Volgens mij liep er destijds een rechtszaak (pin mij er niet op vast?), toen Arsenal daadwerkelijk interesse had.

Overigens hoop ik dat Arsenal ook eens gaat toeslaan op de markt in de winter. Ik hoop persoonlijk eigenlijk wel op een Bennacer als concurrent van Xhaka (of Tielemans) en op die Gourna van Salzburg voor achter Partey. Enorm jong, Frans, fysiek sterk en enorme potentie. Laat nu ook al leuke dingen zien in de CL!

3 november 2022 om 16:16

Klopt, rechtszaak of onderzoek, die loopt nog steeds volgens mij. Zelfde als met Partey bij ons. Had hem ook graag bij ons gezien.

Volgens mij wordt het alleen maar breedte toevoegen deze winter, maar ik laat me heel graag verrassen.

3 november 2022 om 15:21

Overal volledig mee eens behalve over Perisic, die is echt een wingback geworden sinds jaren terug. Ook al zat belangrijke assist geleverd en is vooral aanvallend een heel ander niveau dan de andere clowns (behalve Spence want die hebben wij niet gezien). Hij staat nu al op 7 assist als het goed is en dat terwijl hij de helft van de wedstrijden “oke” speelde een aantal keren goed en een paar keer erg matig. Hij lijkt wel steeds meer in zijn flow te komen en is altijd gevaarlijk met zijn voorzetten en zijn tweebenigheid.

3 november 2022 om 15:54

Ja, Perisic kan er absoluut spelen. Echter vind ik Perisic nog altijd meer een linkshalf/linksbuiten dan een echte wingback. Hij verdedigd veel mee terug, maar defensief is Perisic echt nog niet zo heel erg goed in mijn ogen. Te min voor een wingback wat mij betreft. Tenzij je dan aan de rechterkant een wingback hebt staan die defensief sterk is en aanvallend minder. Dan kan je dat wel opvangen. Perisic die aanvallend meer brengt, waardoor een Davies meer richting de LB kantelt en de rechter wingback dan weer meer richting de RB positie.

Heerlijke speler, die ik ook graag bij Arsenal had gezien als concurrent van Martinelli.

3 november 2022 om 16:36

Als een wingback hoef je niet geweldig te kunnen verdedigen gezien je als je systeem klopt altijd extra dekking hebt. Aanvallend moet de wingback vooral steeds een van de extra aanvallers zijn en voor extra opties en creativiteit zorgen. In Conte zijn systemen moet de wingback ook altijd voor het doel verschijnen om goals te maken en voor een overtal te zorgen op de flanken. Loopvermogen en fitheid is natuurlijk super belangrijk als wingback en dat is ook een van de redenen dat Perisic een goede wingback is want die man is ongelooflijk fit en dat op zijn leeftijd. Hij had ook weer het meeste gelopen tegen Marseille.

Normaal is hij verdedigend ook goed genoeg maar ik geef toe dat hij dat meerdere keren niet was dit seizoen maar hij compenseert dat altijd met zijn aanvallende bijdrage. Tegen Marseille was hij verdedigend ook goed. Het probleem ligt hem meer bij de andere wingbacks die brengen gewoon veel te weinig voetballend en aanvallend.

Davies is als je ambitie hebt hoogstens een backup gezien hij een steady eddy is zeg maar maar meer ook niet. Dier zal nooit too worden en lijkt weer de oude matige Dier te worden. Romero is de enige goede verdediger naar mijn mening en voetballend is Lenglet wel goed en hij heeft een paar hele goede potten gespeeld (onderandere tegen Fulham en Marseille) maar dat is natuurlijk niet goed genoeg. Eigenlijk zou je twee nieuwe goede centrale verdedigers moeten halen en dan ook nog twee nieuwe goede wingbacks om de verdediging goed te fixen/upgraden😂😅

Met iemand die bij Chelsea nie5 aan spelen toe komt wordt Spurs vast kampioen ja.

Tottenham? Die gevangenis? Zolang Levy daar zit nooit doen.

Ziyech komt gewoon veel tekort voor de top van de PL. Prachtige stijl en techniek natuurlijk en een mooie pass, maar mist snelheid, pit en loopvermogen. Is niks mis mee, ik zou het gewoon een treetje lager proberen. Denk dat hij bij iedere Europese subtopper een uitblinker kan worden.




Denk dat met Zyech de kans dat Tottenham kampioen wordt zeker stijgt van 1 procent naar 2 procent. Rafael heeft dus gelijk. Ze maken kans op het kampioenschap. Eindelijk dus een keer geen onzin uit z'n dikke nek.



3 november 2022 om 15:12

Kampioenschap? Geen kans. Te weinig breedte en kwaliteit voor een heel seizoen. Daarvoor moet de halve selectie door geselecteerd worden, voeg er 3/4 echte versterkingen in januari bij en je blijft een beetje in de top 2/3 meedoen denk ik maar dat is prima als je maar door blijft bouwen. Een beker zou dan wel een goed en realistisch doel zijn.

Ik zou ziyech aanraden of naar Italië te vertrekken of na Spanje denk als deze 2 competitie, 's het beste bij hem passen

Ik begrijp zijn punt gezien de beste aanvulling Kulusevski is en dat is ook een creatieve speler met een prachtig linkerbeen maar die hebben wij dus al en daarbij is hij fysiek veel beter en is hij een stuk jonger ook nog. Dat Tottenham kampioen zou worden met één toevoeging slaat natuurlijk nergens op laat staan als die toevoeging Ziyech zou zijn. Als dat je doel is moet je gewoon verder bouwen en in januari minimaal 4 versterkingen halen maar dan ook echt versterkingen en niet halve aankopen zoals bijna altijd. Dan haal je het nog steeds niet naar mijn mening maar dan blijf je een beetje in de race en kun je in de zomer verder bouwen.

Ajax moet hem halen. Heb je Bergwijn en Tadic op links en Ziyech en Concensao op rechts. Is een kwaliteitsinjectie.

3 november 2022 om 15:58

Denk dat Ziyech makkelijk 20 a 25 miljoen moet kosten. Denk niet dat Ajax zomaar nog eens zoveel geld aan een winger gaat uigeven. Zeker niet als je ziet dat men dat al aan Bergwijn al heeft uitgegeven, en die niet eens vaste basisspeler op links (favo positie) is...

Persoonlijk zou ik een komst van Ziyech pas toejuichen, als Tadic zou besluiten te stoppen of als vaste 2e spits gebruikt werd (achter Brobbey)...

Vlachodimos
Rensch
Timber
Bassey
Wijndal
Alvarez
Berghuis
Ziyech
Kudus
Bergwijn
Brobbey

Dus iemand die er al jaren niet in slaagt een basisplaats te pakken bij Chelsea gaat voor Tottenham het verschil maken met een kampioenschap. Er komt echt alleen maar onzin uit v.d. Vaart. Niet te pruimen.

Oneens met van der Vaart, maar dat was ik gister ook al...
Ik denk dat Ziyech net de pech heeft dat zijn handelingssnelheid net te langzaam is voor de absolute top in de PL. Als hij de tijd heeft kan hij magistrale ballen geven maar je merkt in de minuten die hij krijgt dat hij het verschil niet kan maken.
Ik denk dat een half jaartje Ajax hem goed zal doen, meer minuten maken en in de zomer een mooie transfer afdwingen. Ik denk dat Dortmund wel een mooie club voor hem is.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren