Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: Schade bij gewisselde Huntelaar lijkt mee te vallen

Laatste update:
/

Klaas-Jan Huntelaar is woensdagavond in een Engels ziekenhuis onderzocht. De 28-jarige spits troef in de interland Engeland - Nederland na bijna een uur spelen doel, maar liet zich snel daarop noodgedwongen wisselen na een botsing met Chris Smalling. De eerste diagnose voor de aanvaller luidt een hersenschudding.

Donderdag lijkt er meer duidelijkheid te komen over zijn toestand. Huntelaar kwam aan het begin van de tweede helft binnen de lijnen voor Robin van Persie en gaf vlot zijn visitekaartje af, door voor de 0-2 te zorgen op Wembley. Na het maken van dat doelpunt kwam the Hunter echter hard in aanraking met Chris Smalling.

Smalling moest per brancard van het veld. Huntelaar wilde wel verder spelen, maar de medische staf van Oranje vond dat onverantwoord en stuurde de spits naar een nabij gelegen ziekenhuis. De kans is groot dat de aanvaller kampt met een hersenschudding. Huntelaar maakte tegen de Engelsen interlanddoelpunt nummer 31, waarmee hij weer wat dichter naar Johan Cruijff en Abe Lenstra kruipt. De twee legendes beëindigden hun interlandloopbanen op 33 goals.

Update 1 maart 07:09 uur - Schade bij gewisselde Huntelaar lijkt mee te vallen
Klaas-Jan Huntelaar lijkt geen grote schade te hebben opgelopen tijdens de oefeninterland Nederland - Engeland woensdagavond (3-2). Een eerste onderzoek in het ziekenhuis in Londen wees dat uit, zo weet het ANP. "Er waren symptomen die duidden op een hersenschudding, maar vooralsnog lijkt de schade mee te vallen", zegt een woordvoerder van Oranje. Huntelaar kwam na het maken van de tweede treffer hard in aanraking met de Engelse verdediger Chris Smalling. Zij botsten met de hoofden tegen elkaar. Smalling moest per brancard van het veld. Huntelaar wilde ondanks een bloedende neus verder spelen, maar de medische staf van Oranje vond dat onverantwoord en stuurde de spits naar het ziekenhuis voor een scan.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hopen dat het bij een hersenschudding blijft.
Wat een verschrikkelijk botsing zeg!

Ik ben benieuwt of Huntelaar zich dit nog herinnert want hij leek zo'n beweging te maken van dat hij weer wou spelen, wat natuurlijk volstrekt absurd was geweest.

1 maart 2012 om 00:58

Als ik het terug kijk was het echt een verschrikkelijke botsing. Wat een idioot die Smalling.
Overigens snap ik Bert niet. Wat doet RvP in de spits. Die plek is voor mensen die doelpunten maken. Wat speelde hij weer ontzettend slecht. Ik hoop dat Bert niet dezelfde fout gaat maken als tijdens het wk, Mede daardoor hebben we de finale verloren. KJH is gewoon de koning en hoort in de spits!!!

1 maart 2012 om 01:03

Het was geen gemenen overtreding ofzo hoor, meer ongelukkig. Smalling kon er niet echt veel aan doen, hij timede niet goed.

Verder is het meer dan logisch dat Van Marwijk RVP nog het vertrouwen geeft. Je bent niet voor niks topscoorder in de Premier League. Daarnaast kan Van Persie beter mee voetballen dan Huntelaar. Daarom kiest hij voor Rvp.

Persoonlijk hoop ik op een voorhoede met Huntelaar en Van Persie. Huntelaar in de spits, Van Persie op rechts.

1 maart 2012 om 01:08

Nee het is juist niet logisch. RVP past niet in het NL elftal. RVP speelde weer slecht. Deze jongen rendeert goed in het team van Arsenal. KJH scoort overal en dat is het verschil. Maar misschien heb je gelijk een voorhoede met die 2.

1 maart 2012 om 01:09

Smalling een idioot. Hij wilde de bal koppen, maar dat ging niet echt volgens plan en Huntelaar won daardoor het kopduel. Vervolgens klapten ze op elkaar doordat Huntelaar natuurlijk in een voorwaartse beweging zat en Smalling ook min of meer (maar dan de andere kant op).

Niemand treft hier blaam. Ik hoop niet dat je dit puur zegt vanwege de rivaliteit tussen de club van Smalling en Liverpool.

1 maart 2012 om 01:11

Hij kwam gewoon veel te laat. Dus het was wel degelijk zijn schuld. En nee niet omdat het een speler van United is, maar zoals je hier beneden de reacties leest zijn het wel meer mensen met die stelling eens.

1 maart 2012 om 01:59

Het was een erg ongelukkige botsing. Huntelaar kopte op doel, Smalling ging voor de bal en was 1/10e van een seconde te laat, waardoor er een harde botsing ontstond. Het leek er absoluut niet op dat Smalling bewust Huntelaar wilde raken met zijn actie. Ik hoop voor zowel Huntelaar als Smalling dat de schade meevalt.

1 maart 2012 om 02:37

Dat ging niet volgens mij zeg je?
Smalling komt gewoon veel te laat naar de bal. Als je al weet dat je te laat komt.
Waarom moet je er überhaupt nog zo ingaan. Domme pech is het zeker, maar dit komt zeker door Smalling, het is gewoon stom.

1 maart 2012 om 06:41

Dan zou ik het nog maar een keer terugkijken als ik jou was... wat moet die Smalling dan doen? Stil blijven staan en Huntelaar nog vrijer laten inkoppen? Leg dat daarna maar uit aan Pearce! "ja ik leek te laat te zijn en anders is het gevaarlijk, dus ik dacht laat m maar vrij inkoppen" Ga toch fietsen!!

Smalling en Huntelaar willen beide de bal raken en komen geheel ongelukkig in botsing. Tuurlijk was Smalling iets later, maar dat is bij vrijwel elk kopduel dat 1 van de 2 later is. Domme pech en niks idioots aan. Als je zo begint kan ik er ook nog wel een paar.........

Over Huntelaar heb je btw wel gelijk verder... die gozer scoort zoveel in Oranje.

1 maart 2012 om 07:19

Inderdaad . Robin van Persie is wel dé man bij Arsenal maar bij het Nederlands elftal is hij echt helemaal niks. Koppen dat doet hij niet en Huntelaar wel en scoort. Of ze moetem met 2 spitesen spelen.

Stekelenburg
???
???
???
VDV
VBM
Kuyt
Sneijder
Robben
Huntelaar
RVP
1 maart 2012 om 09:08

Het heeft geen zin om RvP op te stellen in het Nederlands elftal omdat hij constant ballen komt halen en van daaruit een counter wil bouwen.. dat zou betekenen dat nederland vanuit de reactie moet spelen en dat is precies wat wij als publiek niet willen.

1 maart 2012 om 09:33

hij is een fractie te laat. Moeten dan voortaan maar een ieder laten kopen of schieten op doel omdat we een fractie te laat zijn?

Zou wel leuke uitslagen geven.

1 maart 2012 om 10:20

Het is niet een overtreding maar gewoon blindheid van die smalling. Als je 1.5 meter van je tegenstander staat kan je nooit meer een kopduel winnen. Die Smalling komt gewoon als een blinde in. Iets anders kan ik er niet van maken..

1 maart 2012 om 10:51



Ben ook echt een liefhebbenr van Van Persie..wat een fantastische voetballer maar in het nederlandse elftal werkt het niet.

Moet wel eerlijk zeggen dat de 1e helft niet te vergelijken is met de 2e helft. Wellicht had Robin er meer uitgehaald dan Huntelaar als hij de 2e helft had gespeeld en had Huntelaar de 1e helft gespeeld dan had hij ook niet veel kunnen forceren..de wedstrijd werd pas open in de 2e helft.

Engelsen speelde veels te voorzichtig in eigen huis. Desalniettemin ben ik van mening dat Hunter het vertrouwen moet krijgen..

1 maart 2012 om 16:19

Er kan genoeg gefantaseerd worden met de opstelling, maar wat mij betreft is het opstellen van twee spitsen bijna onontkoombaar wanneer je de topscorer van de Premier League én de Bundesliga in je selectie rond hebt lopen. Dan moet Bert niet zo halsstarrig aan zijn systeem vast houden, maar mag hij best eens gaan kijken hoe hij het maximale kan halen uit het enorme talent dat hij rond heeft lopen.

Wat mij betreft is een 4-4-2 met een ruit op het middenveld (van Bommel in de punt naar achteren, Sneijder naar voren gericht) een prima oplossing. Snelle mensen op de flanken, denk aan Narsingh op rechts en Robben op links.

Of beter nog, een variant voor wanneer je minder aanvallende tegenstanders treft: 3-2-3-2. Het ontbreekt toch al aan een goede linksback, dus wie weet kan de verdediging wat ontlast worden door het accent in het spel wat te verleggen. En dan een blok met Van Bommel en Van der Vaart voor de verdediging, Sneijder als centrale middenvelder, Robben en Narsingh (of Afellay als 'ie weer terug is) op de flanken.

Met deze groep kun je echt alle kanten op, het is alleen zo jammer dat Van Marwijk dat niet inziet. Daar zijn oefenwedstrijden toch voor? Probeer het eens uit, hoe Huntelaar en Van Persie samen kunnen spelen; probeer Narsingh eens uit! En werkt het niet, dan kun je altijd nog terugvallen op Kuyt, als het dan echt moet...

Stekelenburg
vd Wiel
Heitinga
Matthijsen
Narsingh
v Bommel
vd Vaart
Robben
Sneijder
Huntelaar
v Persie

Stevens zal ook balen nu en de discussie over interland voetbal wel weer willen oplaaien vooral omdat dit oefenwedstrijden zijn

1 maart 2012 om 00:14

Ik denk dat United ook flink gaat balen, die hebben al veel blessures atm...

1 maart 2012 om 00:16

Ja ok, maar die Smalling komt er zelf als een idioot in en Huntelaar is slachtoffer

1 maart 2012 om 00:20

Zo echt he, die Smalling is niet goed bij zijn hoofd? Huntelaar had die bal al een half uur in het netje gelegd, komt Smalling er nog even aan.

Huntelaar moet gewoon vast in de spits, die jongen is zo goed he. Ook bij de eerste goal van Robben, perfecte loopactie van Huntelaar waardoor Robben de ruimte kreeg om door te stomen, prachtig om te zien.

1 maart 2012 om 00:21

Een typisch gevalletje van kleine verdediger - grote spits. Ze deden beide niks verkeerd, het was gewoon domme pech.

1 maart 2012 om 00:23

kleine verdediger hahaha?

1 maart 2012 om 00:23

Shannon25 en P.drie

jullie maken een grapje zeker?!
Smalling wil de bal vol wegkoppen en Huntelaar richting goal, oftewel allebei volle kracht tegen elkaar...
Alsof er opzet in het spel was? Wat een onzin!

On: hoe Huntelaar bleef liggen was echt angstaanjagend, moest gelijk aan zo'n beeld denken a la Feher..

1 maart 2012 om 02:38

Er zat geen opzet in, maar Smalling komt gewoon veel te laat bij de bal. Waardoor het wel eigenlijk zijn schuld is. Maar of je het wel kan verwijten aan zo een jonge verdediger...

1 maart 2012 om 04:30

Huntelaar stond net 14 minuten in het veld,dus overdrijven is ook een kunst. Verder heb je wel gelijk wat betreft Huntelaar.

1 maart 2012 om 10:38

Huntelaar was in die 14 minuten al gevaarlijker dan RvP in 45 minuten, dus ze overdrijven echt niet.

1 maart 2012 om 10:42

Je suggereert dat ik heb gezegd dat er opzet in de actie van Smalling zit?

Die jongen komt gewoon te laat in, Huntelaar kopt de bal in de goal daarna komt Smalling er pas aan.

1 maart 2012 om 13:26

Het hele elftal was in die 14 minuten gevaarlijker dan in de 1e helft.
Het ligt niet aan Van Persie dat de ballen dan opeens wel gegeven worden.

Tevens zijn er mensen die zeggen dat Van Persie niet kan koppen, die moeten o.a. maar eens de match tegen Dortmund terugkijken uit de CL.

Huntelaar is misschien een betere afmaker, maar ik blijf erbij dat Bert het elftal moet afstellen op zijn beste speler, namelijk, Van Persie.

Steek
VD Wiel
Heitinga
Mathijssen
Pieters
Sneijder
De jong
Robben
Vd Vaart
Afellay
V Persie

Ik meen ook te zien dat Huntelaar één of twee voortanden miste. Verder was een jukbeen ook erg dik en opgezwollen. Erg zonde natuurlijk, hij begon erg lekker en zal nu toch weer even uitgeschakeld zijn door deze blessure.

1 maart 2012 om 00:16

Nee ik zag zijn tanden wel, waarschijnlijk had hij een tand door zijn lip want zijn binnen in zijn mond zat het wel helemaal onder het bloed, maar je zag de randen van zijn tanden nog als het goed is.

1 maart 2012 om 00:17

volgens mij leek dat alleen maar zo, omdat er bloed op de tanden zat.
maar als het 'slechts' een hersenschudding is kan hij toch zaterdag gewoon aantreden tegen freiburg?

1 maart 2012 om 00:19

Hij miste zeker één tand, kijk de beelden maar terug. Het zag er walgelijk uit met dat gras in zijn mond. Ik dacht trouwens eerst dat hij zijn hand had gebroken, omdat hij die zo raar omhoog stak.

1 maart 2012 om 00:55

Modder op zijn tand? Het zag er wat zwart uit..

Oei dat had ik wel verwacht. Ik zei toen ik de botsing zag en dat hij knock out was: "hij heeft zeker een zware hersenschudding". En hoe is het met Smalling?? Dat zag er nog erger uit.

Huntelaar vaste spits.
Wat moet hij nog doen om zich te bewijzen. Ik snap het niet.

1 maart 2012 om 00:24

Idd! Misschien niet het technische vernuft van vpersie, maar zó trefzeker bij Oranje! Ook past hij gewoon beter in het systeem van Oranje, al vind ik wel dat vpersie wel moet worden opgesteld. Van Marwijk zou bijvoorbeeld Kuijt of Nigel de Jong eruit kunnen halen en dan wat meer op de aanval spelen.

Dit is ''goed'' nieuws voor Twente en slecht nieuws voor Schalke. Al denk ik dat je na drie weken wel weer wedstrijdfit kunt zijn?

1 maart 2012 om 00:24

gast, die jongen is net geblesseerd geraakt en je praat al over Twente-schalke. Heb wat respect voor Klaas!

1 maart 2012 om 00:30

Heb ik, daarom zet ik ook ''goed'' tussen haakjes. Ik moest meteen aan die wedstrijd denken, sorry.

Normaal gesproken ben ik geen fan van "stuntelaar" maar hij speelde geweldig! Met het inbrengen van Huntelaar kwam er gelijk meer gevaar. Van Persie was lui en afwezig de eerste helft, toen Huntelaar erin kwam trok hij Kuyt mee, die ook een draak van een eerste helft speelde en Robben had iemand die hem begreep: de ruimte die hij kreeg door het gat dat Huntelaar trok, combineren etc.

Ik hoop dat de blessure meevalt en hij weer snel aan de bak kan bij Schalke, zoals hij vanavond speelde kan hij weleens een steunpilaar worden. Geweldig hoe die jongen gegroeid is!

1 maart 2012 om 00:26

Hoe durf je hem stuntelaar te noemen, geen verstand van voetbal zeker!

1 maart 2012 om 00:32

Daarbij is ''stuntelaar'' een naamsverbrastering die je maakt in groep drie van de lagere school.

1 maart 2012 om 00:59

Niet op reageren!! Deze gast komt net kijken.

1 maart 2012 om 01:41

Anders gaan jullie inhoudelijk reageren op het stuk, kan ik opmaken waarop jullie: "verstand van voetbal" en het langer verblijf op Vz e.d. basseren.

1 maart 2012 om 05:09

Waarom zou iemand je reactie serieus nemen als je al begint met Stuntelaar... Slaat helemaal nergens op.

1 maart 2012 om 06:47

Volgens mij staat "stuntelaar" tussen haakjes en geeft hij daarna aan dat hij geweldig speelt. En zo werd hij wel eens genoemd toen hij bij Ajax speelde door Feyenoord fans? Dat er gewoon 4 mensen zich gelijk aangevallen voelen en niet meer inhoudelijk kunnen reageren zegt waarschijnlijk meer over jullie.

Kortom: Rhb89 heeft gewoon gelijk. Trekt een juiste constatering met het feit dat het veel beter ging lopen toen houten Klaas er in kwam. Daarbij scoort hij al weer voor de zoveelste keer in Oranje en laat hij weer zien dat hij beter rendeert in de spits bij Oranje dan Rvp.
(wel inhoudelijk reageren he, ondanks mijn grap over houten Klaas... die kon ik nog van de basisschool :D)

Zonde dit, ik hoop dat het niet erg gesteld zal zijn met hem aangezien hij dit seizoen enorm belangrijk geweest is voor Schalke.

De reden dat van Persie niet scoort, komt door de 4-2-3-1 opstelling. Dan is het ware dat je, je aanvallers overslaat en meer scoort met je buitenspelers.

ON: Heel erg jammer voor hunter, toen ik 'm daar zag liggen met dat stuk gras in z'n mond dacht ik even dat hij gek was geworden.

1 maart 2012 om 00:27

''en meer scoort met je buitenspelers''

Dat geldt dan niet voor Huntelaar, want hij scoort erop los in club-verband en in interlands t.o.v. Van Persie.

1 maart 2012 om 00:38

Dat komt door Kuyt. Die man kan alleen maar rennen! Snap zoiezo niet waarom BvM hem opstelt, hij speelt bar slecht bij Liverpool. Zie liever dit EK Affelay op die plaats, al gaat dat toch niet gebeuren.

Maar omdat Kuyt en RvP niet samen werken, werkt Huntelaar veel beter met Kuyt. Maar als Affelay dit ek op de plaats van Kuyt moet je opletten dat RvP in topvorm is bij NL.

1 maart 2012 om 00:45

We hebben al een paar wedstrijden gezien met Robin en Affelay. Maar dat was ook niet denderend te noemen. En over Kuyt, hij gaf vandaag anders wel een hele goede voorzet op Huntelaar.

1 maart 2012 om 00:47

Klopt. In dit systeem kun je beter met Huntelaar spelen. Oranje moet in dienst van RvP gaan spelen om hem optimaal te moeten laten renderen. Maarja, dat gaat van Marwijk nooit doen. Van Persie zal dus wel weer bekritiseerd worden dat hij niet goed is in het NL elftal.

1 maart 2012 om 02:42

Huntelaar is een echte afmaker en een balvaste spits, Van Persie gaat naar de bal en probeert ook zelf wat te creëren. Althans kan Van Persie ook goed afmaken in de 16 alleen laat hij het jammer genoeg niet zien.

Huntelaar een betere spits, Van Persie een betere voetballer.

Vond het echt eng om te zien. gewoon met dat gras en zijn handen. doet me denken aan Tyton, gelukkig kon Huntelaar wel zelf van het veld.

Wat een gestuntel bij Smalling trouwens, Waarom geen nekkraag. dat vasthouden werkt ook niet.

Hopen dat ze er beide goed vanaf komen

Ik vind het echt heel knap van Huntelaar dat hij zo blijft presteren terwijl hij echt 0% vertrouwen krijgt van Bert. Wat moet die jongen doen om de vaste spits te worden? Als hij elke wedstrijd 3 panna's geeft en een paar mooie acties zou maken maar de helft zou scoren zou hij wel vast in de spits staan. Belachelijk gewoon dat hij, de topscoorder van alle EK kwalificatie teams, gewoon rustig op de bank plaats kan nemen. Ik snap best dat Bert v. Persie niet op de bank wil zetten als topscoorder van de Premier League maar we hebben het nu over Oranje en daarin vaalt Robin gewoon hard. Huntelaar moet gewoon alles spelen en als je zo graag v. Persie er ook in wilt zet je hem maar achter the Hunter!

Hersenschudding en nog gewoon door willen wat een topper.

Zag er trouwens en uit hoe zijn spieren zo samentrok en dat hoofd omhoog...freaky.
Tuurlijk is het ook een net niet situatie grote spits en kleinere verdediger die net iets te laat is maar dit was uiteraard niet de bedoeling,hoop dat ze snel opknappen.

Snap echt niet hoe sommige kuyt geen goede voetballer vinden, hij is een werker. Is altijd bezig, probeert zijn fouten te herstellen. Huntelaar is een zeer goede spits en ja deze moeten ze meer opstellen en van persie heb ik niet veel gezien, maar hij werd ook niet aangespeeld. Ritme was in de eerste helft te weinig en dan loopt het ook niet goed. Sneijder, ja, hij zegt dat men geen zorgen hoeft te maken, maar dat doe ik toch, want zo goed speelde hij niet. Alleen wanneer hij de bal had, dat wegdraaien in een keer was goed, maar dan was het toch weer of hij te lang wachte om te schieten. Hopelijk komt inter wat beter uit de verf, voor hem, dat hij ook beter gaat spelen. En vlaar, laat deze aub weg uit de wedstrijd, die brengt alleen maar ongeluk. Hopelijk blijkt bij beide spelers dat de blesure minder erg uitvalt.

Is het nou misschien een keer duidelijk geworden? Huntelaar in de spits!!! Van Persie was met een helm op nog niet voor die bal gegaan, die Huntelaar met gevaar voor eigen leven binnen knalt.

Ik vind het vervelend om te zeggen, maar ik vind het Nederlands elftal geen donder aan als hij niet speelt. Dat gepass (sneijder) en gedribbel (robben) en gedraai (persie) en geren (kuyt). Prachtig allemaal... maar je creeert amper wat tegen een verdediging die bij elkaar minder caps hebben dan dat deze 4 samen hebben gespeeld voor oranje! (kijk Duitsland met Gomez of Klose, is dat zoon leuke spits? nee, maar die spelen wel leuk voetbal)

Kan me niet schelen wat er gebeurd, liefst Kuyt eruit, maar als Sneijder of van Persie plaats moet maken vind ik t ook best! Huntelaar erin en tot half juli er niet meer uit!!!

klaas in de spits, RVP op links. br dat klaas daar op de grond lag was echt niet fijn om te zien! en smalling zijn nek zo vast houden dat was ook niet zo best..br nederland moet op die tegen doelpunten letten, hoe ze die tegen kregen ging te makkelijk.br beterschap klaas

Waar zijn die mensen die Robin één van de beste speler ter wereld noemde?
Hij word teveel overschat.. Die man kan alleen intikkers scoren.. ik heb speciaal opgezoekt voor jullie allemaal de doelpunten waar Robin maakte zijn 13+ intikkers.. Ja tuurlijk zijn dat doelpunten en tuurlijk gaan jullie antwoorden met : Ronaldo en Messi scoren ook zo, maar hun kunnen meer kan Robin dat? Nee.. Arjen Robben is pas een speler die tussen Messi en Ronaldo hoor

1 maart 2012 om 01:49

ik vind hem een ontzettend goede speler, en de goals die hij maakt zijn zeker niet alleen intikkers.
het is een geweldige aanvaller die ik arsenal meerdere keren op sleeptouw heb zien nemen.

en werk aan je grammatica vriend!

1 maart 2012 om 02:41

Ja Robin is enorm overschat... Daarom is hij ook topscorer van de Premier League, en intikkers? Je hebt helemaal niet de doelpunten opgezocht, want je noem gewoon een getal en plakt er een achter. Ik volg toevallig alle wedstrijden van Arsenal en kan je zeggen dat er ongeveer 1/3 van de goals intikkers zijn. Daarbij is een intikker ook gewoon een goal, wat betekend dat diegene op de goede plek staat.

Maar goed ik zal wel niet meer al te veel vertellen, want ja hij is toch maar een waardeloze speler he?

Edit: En hiermee wil ik niet zeggen dat die als vaste spits hoort te staan bij het Nederlands elftal. Ik was altijd een voorstander van RvP in de spits, maar Huntelaar heeft me vanavond dermate weer overtuigd, dat hij het verdient. En dan RvP op rechts of links

Hij speelde niet eens zo lang maar de dingen die hij deed deed hij heel goed.
31 doelpunten alweer, echt een klasse spits, wat mij betreft de nr 1 spits van Nederland.
Ik heb een gevoel dat hij het record van Kluivert zal verbreken op het EK.

madrid ik weet niet of jij wel eens kijkt hoeveel techniek RVP eigenlijk heeft , maar sws heeft hij veel meer in zich dan dat jij hier beweert.. en trouwens wie stond er tegen Robben? want die jongen was me toch een partijtje lompe buitenspeler zeg sjonge jonge haha!

1 maart 2012 om 01:53

Robben heeft meer bewezen dan Rvp .

Robin is 29jaar? speelt nog bij Arsenal..

Ik ben een Arsenal fan en ook fan van RvP maar hij is zeker niet belangrijker dan Robben. Robben draagt Oranje zonder hem is er geen aanvallend gevaar. Dan over RvP of Huntelaar. Ik heb nu vele excuses gehoord waarom RvP niet zou renderen en waarom hij toch in plaats van Huntelaar moet spelen maar ik vind ze allemaal onzinnig en tegenstrijdig. RvP is een betere voetballer en kan beter mee in het spel maar wordt daarentegen door Sneijder op een eiland gezet omdat hij inzakt. Sorry ik zie niet waar zijn voetballende kwaliteiten dan te pas moeten komen behoudens van een kaats terug. Ik kan wel meer dingen opnoemen maar het feit is dat bij Robin er van alles mis zou zijn waardoor hij niet rendeert terwijl Huntelaar met welke spelers dan ook, welk systeem dan ook altijd en overal de ballen erin legt. Kom op doe nou is normaal Huntelaar heeft met de minste basisplaatsen van alle spelers van dit Oranje het meeste gescoord. Hij hoort nu gewoon zijn kans te krijgen.

Huntelaars visitekaartje gaf hij al bij de 1-0 af. Wat trok hij toch mooi een verdediger weg waardoor er ruimte ontstond voor Robben. Zoals een echte spits dat doet......

1 maart 2012 om 08:21

Dat doet Van Persie ook vaak genoeg, zie bijvoorbeeld het doelpunt van Robben op het WK tegen Slowakije. Neemt niet weg dat ik vind dat Huntelaar sowieso in de spits moet en Kuyt eruit voor Van Persie of Afellay. Zie trouwens het filmpje voor de loopactie van Van Persie.

1 maart 2012 om 08:37

Het gaat in dit geval om het Artikel en over Huntelaar..... ik creëer nergens een strijd tussen Van Persie en Huntelaar en ben van mening dat beide heren tegelijk moeten spelen.

Raar dat je gelijk met Van Persie komt op te proppen,.......


Edit: Van Persie zijn loop actie had geeneens zoveel opvloed op de ruimte zoals die van Huntelaar dat had gister... .... Kom voortaan met een betere reactie want je zet jezelf een beetje voor schut zo....

1 maart 2012 om 08:43

Leek er toch verdacht veel op met al die puntjes op het eind. Maar als je het niet zo bedoelde heb ik het bij deze gewoon in het algemeen gezegd en niet gericht op jou

Als je een beetje voetbal inzicht had gehad zou je gelijk zien dat die actie van Van Persie juist voor ruimte zorgt aangezien als Van Persie was blijven staan in de punt Robben die overgebleven ruimte niet had gehad waardoor hij of niet dicht genoeg bij het doel was gekomen of zich stuk was gelopen in de drukte.

Dat die Slowaken niet zo dom zijn om met z'n allen naar Van Persie toe te lopen zoals de Engelsen betekent niet dat de loop actie geen invloed op de ruimte had. Die commentator zegt het nog zelf, of zet hij zichzelf ook voor schut?

Mensen kijk is effe nuchter naar de wedstrijd, wat moet RVP nou doen met een ego Robben, of de hardwerkende maar langzaam rennende paard Kuijt , of snijeder die Nooit passes geeft aan Rvp, doen als of hij niet bestaat. RVP is een die in combinatie speelt met welke van de 3 die ik net opnoemde kan hij combineren? Aub vertel me, en hoe durfen jullie te zeggen dat Huntelaar beter is, gooi je zelf van gebouw ofsow!

1 maart 2012 om 09:39

Rvp is in dit Nederlands elftal gewoon niet de gewenste nummer 9, Huntelaar is in dit systeem met deze spelers gewoon de betere. Je stelt dat Robben en kuijt de reden zijn dat het niet loopt met van persie, maar hoe kan het dan zijn dat het met kjh wel loopt ?

Doelpunt nummer 1, gemaakt door Robben, maakt Huntelaar ruimte voor Arjen zodat deze een vrije doortocht richting goal heeft. Doelpunt 2, Huntelaar zet zelf de aanval op door de bal te openen op rechts en hij knikt hem heerlijk binnen. Daar waren slechts 14 minuten voor nodig.
Ik heb in die eerste 14 minuten meer van Huntelaar gezien dan in 45 min rvp. Robin is een geweldige speler, maar niet op deze positie in dit oranje.

Daarbij kreeg Robin in de eerste helft wel degelijk een aantal ballen, maar hij gaat er dan mee lopen en verliest veel ballen. Wat mij betreft zet bvm van persie op rechts en laat hij kuijt buiten de basis, al zal dat waarschijnlijk niet gebeuren omdat Dirk bergen werk verzet.

Ik heb vooral respect voor de beslissig van de medische staf van het Nederlands elftal. Ook al wil Huntelaar nog zo graag doorgaan om zich te bewijzen maar veiligheid staat boven alles. Klasse beslissing!

Ben benieuwd wat voor smoes Derksen nu weer gaat verzinnen om nog steeds te gaan roepen dat v Persie de voorkeur moet krijgen bovenhuntelaar in Oranje.

Tis nu wel eens klaar met de spits die meer scoort voor Oranje aan de kant te schoppen! Die jongen verdiend nu eens een eerlijke kans!!!

1 maart 2012 om 07:22

echt vreemd, maar ik denk als je van der vaart op 10 ipv Sneijder zet dan het dan een ander verhaal wordt, daar gaat mijn voorkeur naar uit, het alle respect voor Huntelaar maar van persie is toch nog steeds 2 klasses beter, of van persie op de vleugel (zie mijn opstelling hieronder)

1 maart 2012 om 11:20

Jij bedoelt zoals tegen Zweden, waar van Persie ook niet scoorde, ik lees overal van Persie een veel betere voetballer, het zal allemaal wel. 1 vraagje als van Persie werkelijk zo'n fenomeen is waarom kan hij dan (volgens 90% van de voetbalvolgers) niet in het systeem van het NL. 11tal voetballen, ik bedoel zo'n fenomeen hoort toch in ieder systeem te kunnen voetballen.

1 maart 2012 om 12:32

is messi zo geweldig dan bij argentinie?

Iedereen snapt toch wel dat de 4 vaste aanvallers Robben, Huntelaar, Persie en Sneijder moeten zijn. Robben en Persie kunnen af-en-toe van kant wisselen en als het helemaal niet lukt een andere buitenspeler. Hoop dat The Hunter komt weekend weer op het veld te bewonderen is, beterschap.

Van Persie is gewoon geen succes in oranje. Het is jammer, maar wel gewoon een feit. Geweldige speler, echter lijkt hij een Seedorf te worden qua spel in oranje. Huntelaar verdient het om de voorkeur te krijgen, omdat hij wel presteerd en het team minder hoeft te worden aangepast aan hem.

Die Smalling is dramatisch en voor 100% schuldig aan de botsing. Gewoon veel te laat in dat duel. Een schande dat dit soort beperkte spelers bij een Man Utd onder contract staat. Hij kon die bal nooit meer halen

1 maart 2012 om 07:17

van persie moet gewoon rechts of links op de vleugel

Stekelenburg
Van er Wiel
Heitinga
Bruma
Emanuelson
van Bommel
V.D. Vaart
Strootman
van Persie
Huntelaar
Robben
1 maart 2012 om 07:18

en de Jong voor Strootman

1 maart 2012 om 09:11

Zonder Sneijder?

1 maart 2012 om 09:35

Ja ik denk dat van persie van beter tot zn recht komt zonder Sneijder, en van der Vaart is echt niet zo veel slechter als Sneijder, kweet het eigelijk niet, normaal zou je zeggen Sneijder is de beste speler die ze hebben maarja misschien moeten ze het zo is proberen en anders Snijder ipv de Vaart

1 maart 2012 om 07:20

Dat is toch ook gewoon het risico met een kopduel hoor.
Die Smalling had nergens de intentie om Huntelaar een kopstoot te geven, roepen dat ie véél te laat was slaat helemaal nergens op al je met je hoofd op zo goed als dezelfde hoogte zit ben je niet zo erg te laat hoor.

Het was niet meer dan een ongelukkig botsing, zoals die wel vaker voorkomen met een kopduel. Erg zonde voor beide partijen...

1 maart 2012 om 07:30

Het is helemaal niet het risico bij dit kopduel. Als zo'n verdediger gewoon scherp is en zijn werk doet is er niks aan de hand. Smalling was Huntelaar helemaal kwijt, hierdoor was hij te laat met het duel aangaan en kon hij nooit meer in de buurt van de bal komen. Hij springt duidelijk later dan Klaas Jan. Het is een bewuste keuze dat Smalling een groot risico neemt met dit duel, want de bal kon hij nooit meer halen. Dan maar de tegenstander nemen. Een fatsoenlijke verdediger overkomt dit niet, omdat hij het nooit zover laat komen.

Het is nu toch hoop ik wel een keer duidelijk dat Huntelaar in de spits moet, die van Persie bakt er daar niks van. Huntelaar op de plek van Van Persie, van Persie dan maar op plek van Kuyt, want die is meer aan het terugspelen en tikkie breed spelen, is ook niet meer de speler die het ooit was. Ben er trouewns nooit kapot van geweest.

weet iemand hoe het met smalling gaat?

1 maart 2012 om 11:17

Met hem gaat het goed. hij kreeg n.l. geen gele kaart voor dat lomp en onbehouwen inkomen.

Edit: Maar ik heb het even nagezocht en het is nog niet bekend hoe het met hem gaat.

1 maart 2012 om 15:20

Beetje lomp is het wel ja, hij heeft vanaf moment dat de bal kuyt zijn voet verlaat alleen oog voor de bal. Vervolgens kopt ie finaal mis, zo op huntelaar zn ei. geen bewussie, maar idd wel lomp

Ik denk ook dat KJ Huntelaar een serieuze kandidaat is om als 1e spits opgesteld te worden. Gisteren heeft hij in korte tijd meer gepresteerd dan RvP in één helft. Ik vind Robin echt een geweldenaar bij Arsenal maar bij Oranje wil het gewoon niet lukken en dat gaat ook niet meer gebeuren denk ik. Hopelijk ziet Bert dit ook want het EK staat voor de deur. Klaas Jan is een "echte" spits speler, neusje voor de goal goede loop acties echt geweldig om te zien. Geef hem aub die kans want hij verdiend het.

Gelukkig dat het meevalt. Het zag er wel erg uit toen hij daar bleef liggen met dat gras in zijn mond.

Bertje, bertje, bertje. Heb je het nu eindelijk door? Nederland heeft een afmaker nodig. Een spits die de rest van het team beter laat renderen. Dan heb je het over Klaas. Niet over Robin. Robin is een geweldige spits, alleen moet je het hele team op hem afstellen. Met de klasse van jongens als Robben is dit niet wenselijk.

Van Persie naar links, Robben naar rechts, Huntelaar centraal. Van der Vaart erachter. En je hebt een geweldig elftal

1 maart 2012 om 10:48

Ziet er fantastisch uit maar ja...dat gaat niet lukken bij Bert. Hij zal en hij moet Kuyt opstellen. Ook al stelt ie hem op als doelpaal maar hij speelt. Althans zo staat het op papier want hoe hij weer speelde gisteren was soms echt genant..

On: Van Persie moet niet in de spits. Of op links of achter de spits. Dan rendeert hij beter. Huntelaar kan heel goed gaten trekken waar hij of Robben in kan duiken..

1 maart 2012 om 11:13

ja idd, Huntelaar speelde gisteren 15 minuten, maar was belangrijk bij 2 doelpunten, bij het eerste doelpunt, trok die dat gat voor Robben toen de laatste 2 verdedigers met huntelaar meeliepen was robben vrij voor de keeper, en 2e scoorde hij zelf, kortom in 15 minuten beter dan rvp in 45 minuten

scoorde klaas nu tegen een redelijke subtopper in europa ? dan tog maar in de spits zetten bertje

Huntelaar hoort gewoon de spits te zijn van het NL elftal,bewijst het keer op keer maar omdat mensen uit de media lyrisch zijn als van Persie er weer een balletje inloopt bij Arsenal stelt v Marwijk hem op.
EK opstelling:
--------------------steek-----------------
Vdwiel-heitinga-mathijssen-kuiper(hopelijk herstelt hij snel)
-------------------de Jong--------------
-------sneijder---------vdvaart------
Narsingh-----hunter---robben--

1 maart 2012 om 13:29

Mooie opstelling, die wil ik ook wel zien. Als Affelay terug is mag hij er ook wel in ipv Narsingh.

zo zie je maar weer al het goeds komt van de graafschap
hunter in de spits

Huntelaar, wat een held.

Pechvogel die Huntelaar eerst een gebroken neus en helmpje op in de Bundesliga en nou een hersenschudding , maar ja hij blijft wel scoren en hoort wel degelijk in de spits , met alle respect voor van Persie ook een hele grote voetballer , helaas niet effectief in oranje .

Gelukkig dat zijn neus weer niet gebroken is, daar was ik ff bang voor. Dus de diagnose van die Engelsman is nog niet bekend, zag er ook eng uit hoor. Na gisteravond duidelijk, nooit meer RVP als spits. Met Klaas draaide het meteen veel beter, tweede helft was stukke leuker om naar te kijken. Op het WK liep het al niet met hem in de spits, misschien dat Bert zijn ogen nu echt open zijn.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren