Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Tete kan geluk niet op: 'El Ghazi riep 'breaking news, breaking news''

Laatste update:
/

Kenny Tete kon vrijdag zijn geluk niet op toen hij hoorde dat hij was opgenomen in de definitieve selectie van Oranje voor de EK-kwalificatiewedstrijden tegen IJsland en Tsjechië. Het gaat snel met de negentienjarige rechterverdediger van Ajax: na zes basisplaatsen in de Eredivisie kan hij zijn eerste A-interland gaan spelen.

"We zaten in de voorbereiding op de training toen Anwar El Ghazi ’breaking news, breaking news’ riep en jullie tweet voorlas", vertelt Tete zaterdag in gesprek met De Telegraaf. "Daarna kwam de teammanager naar me toe en wist ik dat Anwar me niet in de maling nam."

Dat Tete nu met voetballers als Arjen Robben, Wesley Sneijder en Robin van Persie mag trainen, ziet hij als een beloning voor jaren heel hard werken. "De laatste weken is het allemaal in een rap tempo gegaan." Tete gaat niet als een ’toerist’ naar Noordwijk. "Ik wil laten zien wat ik in mijn mars heb.”

De uitverkiezing van Kenny Tete is terecht

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Mooi voor zoeen jongen. Ik volg hem niet exht maar is hij beter dam van Rijn ? Zou eerlijk gezegd ook niet zo moelijk moeten zijn vind ik.

29 augustus 2015 om 07:59

Ik volg Jong Ajax niet echt dus toen ik hoorde dat Tete van Rijn uit de basis had gespeeld in de voorbereiding, zette ik daar mijn vraagtekens bij. Die vraagtekens zijn wat mij betreft verdwenen. Ik vind hem, in ieder geval op dit moment, beter dan van Rijn. Wat een absolute verademing is bij Tete is dat hij gewoon heel goed kan verdedigen; ook wel eens een keer leuk om te zien bij een vleugelverdediger.

29 augustus 2015 om 08:01

Op dit moment is hij zelfs veel beter dan Van Rhijn.

De vraag is meer of hij beter is dan andere concurrenten. Ik vind deze selectie erg vroeg, als je weet dat Wiel en Janmaat gewoon fit zijn. Dit is een risico dat Blind neemt. Op zich kan ik daar wel mee leven, risico's moet je niet altijd mijden, maar op dit moment in de kwalificatie, met zo weinig ervaring, vind ik Tete wel erg groen.

29 augustus 2015 om 08:25

A. het is van Rhijn maar dat is een kleinigheidje.
B. Wat hij vooral voor heeft op Van Rhijn is dat hij kan verdedigen, eigenlijk alle backs in Nederland kunnen dat niet of heel matig. Dat is de reden dat ik denk dat hij niet heel lang bij Ajax zal spelen.

29 augustus 2015 om 07:37

Beter kun je spelers selecteren, die in vorm zijn. Dan spelers, die al veel wedstrijden gespeeld hebben, maar nu niet in vorm zijn. Tete is fel en goed, die laat nog wel meer van zich horen.

En waar maak jij je druk om, Greg krijgt toch een basisplaats.

29 augustus 2015 om 08:14

Hij speelt gewoon prima dus hoezo verre van terecht. Wat een misgunner ben je. Ja het is vroeg, maar dat kun je over meerdere spelers in de selectie zeggen. Back in the days moest je als jonge speler sowieso minimaal 100 wedstrijden of zo vlammen eerst, hoeveel oranje spelers die zijn geselecteerd hebben dat geflikt dan?

29 augustus 2015 om 08:20

Hahaha echt niet hoor. Als je pas na 100 westrijden werd geselecteerd deed je toch echt iets fout.

29 augustus 2015 om 09:18

Ik doel meer op rond 2004 tijden toen we wel meer dan 3 wereldtoppers hadden in de selectie. Toen we op bijna iedere positie meerdere toppers hadden. Als jong broekkie kwam je er niet zomaar in. Sneijder moest bijvoorbeeld eerst wedstrijden lang verdomd goed spelen bij Ajax (zoals het hoort), voordat hij erbij kwam. En uiteindelijk besliste hij oranje vs Schotland thuis.

29 augustus 2015 om 09:50

Op basis van wat wordt hij geselecteerd dan? Welke grootse tegenstanders heeft hij bevochten? Tegen jablonec nog een levensgrote kans weggegeven. En dat is veredeld amateurvoetbal

29 augustus 2015 om 10:05

Ja maar die wereldtoppers zijn er niet meer. Ergens snap ik je punt maar je bent toch met me eens dat Blind het met minder moet doen. Dan kom je uit op broekies zoals Tete. Wat moet ie anders?

29 augustus 2015 om 10:08

@ Feye88: Nee Janmaat is een held.

29 augustus 2015 om 10:42

Goeie. Hij heeft in ieder geval genoeg wedstrijden gespeeld dat je weet wat ie kan

29 augustus 2015 om 11:31

Zeker mee eens @ Wallyposta en daarom kijk ik er niet van op dat Tete erbij zit.

@fey88.

Ja dus en de overige wedstrijden stond Tete zijn mannetje. In de EL trouwens ook op die kans na dan. Voor de rest speelde hij een puike pot.

Janmaat speelt vaker bagger dan goed in Oranje. Sterker nog men wilde hem eruit hebben. Tot overmaat van ramp is Dirk Kuijt zelfs nog beter dan hem. Nu is het tijd voor een nieuwe back in de vorm van Tete. Als hij er niks van bakt krijgt de ander een kans. Zo simpel is het.

29 augustus 2015 om 12:02

Sneijder speelde toen niet lang in het eerste van Ajax. Had toen nog niet eens 20 wedstrijden gespeeld.

29 augustus 2015 om 13:43

De overige wedstrijden waren tegen clubs uit de marge. Daar zou ted Vd pavert ook indruk maken. Tete is geselecteerd omdat hij voor Ajax speelt. Bij elke andere club was hij niet geselecteerd

29 augustus 2015 om 13:50

Feye88: Jij snapt het!

29 augustus 2015 om 08:49

Wie dan wel?
Janmaat bijv. die kan niet verdedigen en dat is volgens mij primair de taak van een verdediger.
Tete is fel en heeft een fijne tackle, opkomen en voorzetten hebben ze anderen voor.
Of wil jij een rechtsback die lekker aanvalt maar verdedigend steken laat vallen?
Mensen kijken hier teveel door een clubbril en gaan dan oordelen of een selectie terecht is of niet.

29 augustus 2015 om 09:28

Het argument dat mensen door hun clubbril kijken is ook belachelijk. Iedere keer als iemand commentaar heeft op een bepaalde speler wordt er wel weer gesteld dat mensen dit doen omdat ze niet objectief zijn vanwege clubvoorkeur. Op dit manier maak je iedere discussie overbodig...

29 augustus 2015 om 09:47

Jij kijkt door een clubbril. Als je iemand wil die goed verdedigt zet van beek dan op rechtsback. Die heeft in die 45 minuten toen karsdorp werd gewisseld laten zien dat hij dat heel goed kan.


Tijd is kennelijk geen issue om je te bewijzen. Zolang je tegen twee vliegen en een paardekop leuk speelt mag je meedoen in oranje.

29 augustus 2015 om 09:53

Verschil is dat Tete wel een rechtsback is en Van Beek een cv die eventueel als back uit de voeten kan.

29 augustus 2015 om 10:04

@-World-
Nou en. Hij is beter en heeft meer ervaring. En volgens de redenatie van ajacieden hier (de enigen die vinden dat Tete terecht geselecteerd is, maar helemaal niet door een Ajax-bril kijken) is het verdedigende aspect het belangrijkst. Overigens kan Van Beek in aanvallend opzicht met zijn snelheid ook wel een paar dingen doen. En je kunt me niet gaan vertellen dat Tete beter kan verdedigen dan van Beek.

29 augustus 2015 om 13:01

Ja Feye88 van Beek is ook een topper in spee, maar geen rechtsback. We kunnen natuurlijk helaas niet op elke positie een Feyenoorder zetten, of een Feyenoorder inpassen op een andere positie, want een elftal vol Feyenoorders is wel een garantie op succes.

On: hele logische keus, het mag duidelijk zijn dat er op sommige posities veranderingen moet komen. Te beginnen bij de rechtsback.

29 augustus 2015 om 13:44

Van beek kan op beide posities. Bacuna vind ik ook.een betere optie. Maar janmaat is de meest logische keuze. Tete heeft t laten zien tegen halve amateurs

29 augustus 2015 om 09:51

Belachelijke selectie inderdaad. Deze jongen is nog niet eens droog achter de oren en wordt al opgeroepen. Zoals Hiddink de PSV mannetjes optrommelt kijkt Blind vooral weer naar Ajax. Wat heeft Tete nou laten zien dat hij een uitverkiezing verdiend heeft? Hij is doorgebroken in het meest belabberde seizoen van de afgelopen 5 jaar bij Ajax.

29 augustus 2015 om 13:03

Yuph

Jou idee om lekker aan te rommelen met de Hiddink selectie?

30 augustus 2015 om 08:38

Er zit een wereld van verschil tussen doorgaan met enkel de selectie van Hiddink of een rookie selecteren die nauwelijks iets heeft laten zien. In een jaar tijd ga je Tete niet klaarstomen voor het EK in Frankrijk. Tegen die tijd heeft die jongen pakweg 35 wedstrijden in het betaalde voetbal onder zijn riem en wil je hem al in het diepe gaan gooien op een EK?

Selecteer gewoon spelers waar je komende zomer iets aan hebt, zoals v/d Wiel, van Rhijn of Janmaat. Die zijn alle 3 niet minder dan Tete. Kijk dan na het EK weer of Tete een vaste basisplek heeft bij Ajax en of hij gemiddeld een 7 kan halen. Dan kun je in de aanloop naar het WK in Rusland kijken hoe hij zich ontwikkelt en of hij beter is dan de RB van Newcastle, PSG en zijn concurrent bij Ajax.

Na 6 wedstrijden eredivisie al opgeroepen worden voor het Nederlands elftal en dat voor deze cruciale wedstrijden?!
Het zal vast een groot talent zijn maar ik ga er niet vanuit dat hij in de basis zal staan en anders zou ik het heel opvallend vinden en daar zou Blind ook een risico mee nemen.

29 augustus 2015 om 07:42

Natuurlijk staat deze jongen niet in de basis. Toch snap ik de keuze voor hem volkomen. Wat hij nu in een korte tijd laat zien is waar heel Nederland al jaren naar smacht. Een back die kan verdedigen en duels wint.

29 augustus 2015 om 09:42

Na 6 wedstrijden tegen halve amateurs kun je niet zeggen dat hij oranje materiaal is. Tegen de Tsjechen maakte hij nog een lekkere fout. Als je dan een keertje iemand tegenover je hebt die wel kan voetballen moet je nog maar zien hoe goed die is. Ik gun t m wel maar hij heeft zich nog niet kunnen bewijzen in een aantal grote wedstrijden. Daarom moet je eerst een seizoen kijken hoe hij zich ontwikkelt op t hoogste niveau.

De verhalen over janmaat zijn erg storend en compleet overtrokken. Hij speelt gewoon goed en heeft in 1.5 jaar twee foutjes gemaakt. Een rooie kaart en die goal van de tsjechen. Niemand vertelt erbij dat hij bij Newcastle nog even centraal verdediger heeft gespeeld. Toch wel gek voor iemand die dat niet zou kunnen. Maar misschien is ie wel niet voor niets bpl speler van de maand en Newcastle speler van t jaar geweest.

29 augustus 2015 om 09:11

Als andere minder presteren. Waarom zou je dan een mindere speler opstellen?

29 augustus 2015 om 09:31

Daar maak je een fout, als andere minder presteren betekent dit niet dat ze een mindere speler zijn. Tannane presteert nu ook beter dan welke middenvelder in de eredivisie dan ook, je wou toch niet zeggen dat die andere mannen allemaal mindere spelers zijn? Het commentaar dat Blind hier krijgt is dat hij veel te veel naar de waan van de dag kijkt en daar ben ik het eerlijk gezegd helemaal mee eens. Als je Tete oproept na een half seizoen dan kan je in ieder geval stellen dat hij zich tegen iedere tegenstander bewezen heeft. Nu heeft hij goed gespeeld maar wel uitsluitend tegen ruk en rommel.

29 augustus 2015 om 10:38

Janmaat presteert prima in Engeland en heeft heel wat meer ervaring maar word niet eens geselecteerd door Blind met zijn Ajax hart. Janmaat heeft een keer een fout gemaakt, maar die maakt iedereen wel, hier moet hij niet op afgestraft worden.

Selectiebeleid slaat nergens op en wat feye88 al zegt. Zo'n jongen moet eerst maar eens een goed jaar op niveau spelen voor hij ingeschat kan worden of hij goed genoeg is voor oranje of niet.

Nu maar hopen dat ie t waarmaakt. Faalt ie dan kun je hem in een keer in een gat duwen door alle hoon die over hem heen komt. Gewaagde keuze van Blind.

Die jongen kan prima spelen tegen IJsland. Die tegenstander wordt een tikkie overschat na dat incident in dat uitduel onder Hiddink.

Leuk voor Tete, maar zegt genoeg over het niveau van de verdedigers. Vreemd dat van Dijk weer niet geselecteerd is. Zou Southampton en Celtic het verkeerd zien..?

29 augustus 2015 om 10:40

Ik zie geen enkele wedstrijd uit de schotse competitie meer sinds het faillissement van de Glasgow Rangers maar Van Dijk wordt al jaren gelinkt aan een transfer maar niemand durft het aan en ook is hij nu door 4 bondscoaches genegeerd dus ik kan me niet voorstellen dat hij de topper is die sommige hier op VZ beweren.

29 augustus 2015 om 11:45

Inderdaad, al dat gezeur over Van Dijk terwijl 99% hem nauwelijks in actie ziet. Bij Celtic is het zeer makkelijk voetballen, je bent ruim beter dan elke tegenstander die je treft in de competitie. Ik ben wel benieuwd naar hem, maar ik zie geen topper in hem.

29 augustus 2015 om 10:40

Nee maar Riedewald en Veltman spelen bij Ajax....... dus die hebben ten alle tijden voorrang wanneer Blind de selectie bepaald (ook al is Veltman nu wel thuisgelaten).
Zelfs V. Beek die ik als groter talent zie en ook al beter presteert is niet opgeroepen.....had ie maar Ajacied moeten zijn.

Bij Hiddink kregen de Psv'ers nog voorrang, nu bij Blind de Ajacieden..... jammer dat er zo subjectief word geselecteerd en dit heeft tot nu toe nog niets opgeleverd!

29 augustus 2015 om 11:14

Ik denk dat bij twijfel bondscoaches inderdaad spelers oproepen die ze beter kennen en bij Hiddink waren dat PSVers en nu wellicht Ajacieden. Maar als de spelers die jij opnoemt week in week uit aantonen beter te zijn worden ze echt wel opgeroepen.

Verder pakken rare keuzes niet altijd verkeerd uit, Van Gaal riep Wijnaldum na een jaar blessureleed op en dat was misschien wel zijn beste beslissing als bondscoach.

29 augustus 2015 om 19:59

Jullie spelen helemaal geen europees..

30 augustus 2015 om 21:40

wie is jullie?

Ik ben voor PSV hoor wij spelen CL.

Leuk schooluitje voor hem. Jammer dat het gebeurd nu het ek op het spel staat, want dit gaat natuurlijk nergens over na een paar potjes voetballen.

Ik vind het leuk voor hem, maar ik weet zeker dat bijvoorbeeld van Anholt beter is dan Tete ( niet beslist van Anholt er zijn ook nog wel een paar die beter zijn dan Tete). Maar ja, Tete speelt bij Ajax dan ben je meteen de beste van de Eredivisie. Volgens Blind tenminste.

29 augustus 2015 om 09:39

Ja als je Tete oproept kan je net zo goed, Van Anholt, Karsdorp of Ter Avest oproepen..

29 augustus 2015 om 09:49

Dat klopt Frgiooo, maar zoveel backs heet het Nederlands Elftal niet nodig.

29 augustus 2015 om 09:51

Ja één van deze vier dan he slimpie

29 augustus 2015 om 10:09

Dat heeft hij toch gedaan 1 van die 4... als hij van anholt selecteerd hoor je weer ander gezeur dat het niet van beek of tete of janmaat is.

29 augustus 2015 om 10:15

Dat hebben ze dus gedaan en het is Tete geworden..

29 augustus 2015 om 10:17

Van Beek is geen back.

29 augustus 2015 om 11:34

Karsdorp is zo matig. Doe normaal man. Kan amper verdedigen en is niet eens in vorm.
Lachwekkend dat je hem eerder in Oranje wilt zien dat Tete. Maar ach ik zie je logo al..

29 augustus 2015 om 12:02

Jdg84, niemand hoor je dan zeuren dat Tete er niet bij zit. Alleen die mensen die net zoals Blind zijn.

30 augustus 2015 om 15:20

Nee, maar dan hoor je wel iemand anders zeuren over een andere speler. Het gaat erom dat er altijd wat te zeiken is door die azijnpissers hier. Is het jantjeniet, dan is het pietje. Als Van Beek was geselecteerd, hoor je mensen over van dijk. Als van dijk en van beek worden geselecteerd hoor je mensen over de vrij. Als ze alle drie worden geselecteerd hoor je mensen over de Vlaar.

Ik hoop gewoon dat de mensen die er staan, hun stinkende best doen en dat oranje wint. Zal me een zorg zijn of die persoon 1000 wedstrijden heeft gespeeld of 10.

En noem mij iemand als Blind maar er loopt sinds jaren weer eens een verdediger op rechts die daarwerkelijk kan verdedigen. En als je een beetje verder kijkt dan sommige hier, dan zie dat ook tegen de mindere tegenstanders en daar hoef je geen barcelona tegenover je te hebben.

De uitverkiezing is wel terecht, hij heeft het goed gedaan in deze eerste wedstrijden. Alleen is het niet slim van Blind om in zulke belangrijke wedstrijden een speler op te roepen die nog nooit voor Oranje heeft gespeeld. Dan ook nog Van der Wiel die op de bank zit bij Paris Saint Germain.

Verhaegh speelt alles bij Augsburg (bundesliga)
Janmaat speelt alles bij Newcastle (pl)

Had toch liever één van deze twee gezien.

29 augustus 2015 om 09:47

Vaak kan dat juist goed werken, een nieuweling in de selectie. Tete zal op en top gemotiveerd en scherp zijn, waar anderen het spelletje meer zien als routine of hun werk waardoor de scherpte er een beetje af is.

Verhaegh ben ik nooit zo'n voorstander geweest, maar Janmaat hoort voor mij sowieso altijd in de selectie.

29 augustus 2015 om 09:52

Ik snap nooit waarom mensen zeggen dat Verhaegh er niet bij hoort. Die jongen is de aanvoerder van een Bundesliga team dat vorig jaar in de top 5 eindigde...

29 augustus 2015 om 10:51

Verheagh is een brok degelijkheid en niets meer of minder. Ben veel meer gecharmeerd van types als VD Wiel en Janmaat terwijl iemand als Tete nu al aantoont veel meer potentie te hebben.

Verheagh is ontzettend belangrijk vanwege zijn leiderschapskwaliteiten bij Augsburg maar dat is een kwaliteit waarvoor hij bij Oranje geen ruimte krijgt met types als Robben en Sneijder.

29 augustus 2015 om 12:28

Kijk je wel eens Premier League voetbal? Janmaat kan aanvallend wel iets, verdedigend is het gewoon echt een droeftoeter. Veel fouten, veel domme overtredingen etc. Bij gebrek aan beter stond hij in het NL elftal. Tete is verdedigend minimaal 3 klassen beter.

Ik weet dat deze reactie weer verwijderd wordt door de bevoorkeurde voetbalzone redactie maar ik stel hem toch:

Zouden Tete en Riedewald zelf snappen dat het niet klopt dat ze er bij zitten? Of zouden ze net als Bruma echt denken dat ze goed genoeg zijn terwijl dat niet zo is?

29 augustus 2015 om 10:13

Hoezo klopt het niet? Een coach die is aangesteld door de KNVB heeff deze jongens opgeroepen en erbij gehaald. Dat is het criterium dacht ik. Dus ze horen er volledig terecht bij.

29 augustus 2015 om 10:14

Wat een complottheorie zeg, zolang je niet offtopic gaat, scheld of gaat provoceren worden je reacties heus niet verwijdert.

31 augustus 2015 om 16:50

Jullie hebben zo te zien nog geen contact met ze gehad, maar goed.

Zijn jullie te subjectief om niet toe te geven dat het onzin is dat deze jongens geselecteerd zijn door heel toevallig opeens een ajax bondscoach?

29 augustus 2015 om 12:01

Als jij zo overtuigd bent over complottheorieën bij Voetbalzone, waarom heb jij jezelf dan lid gemaakt?

30 augustus 2015 om 08:42

Als je opgeroepen wordt, hoor je erbij zoals Jdg84 al zegt. Of hij op dit moment van waarde kan zijn betwijfel ik ten zeerste. Ik heb het gevoel dat we de ene gek (hiddink) voor de andere gek (blind) hebben ingeruild. Wat is dat toch met bondscoaches dat ze per se nieuwe spelers erbij willen halen om zo 'hun eigen stempel' op hun tijdperk te drukken. Bij van Gaal pakte het gelukkig goed uit, maar bij een Hiddink die bijvoorbeeld Afellay er weer bij haalt totaal niet.

Janmaat was gewoon geselecteerd als hij niet die rode kaart gepakt had in de competitie. Die gele kaarten waren stuk voor stuk dommr acties en dat heeft hem z'n plek gekost bij Oranje. Tete prima talent en bij gebrek aan beter terecht geselecteerd. Maar kan er nog steeds niet over uit dat van Beek er niet bij zit. Die speelt erg sterk en is een echte verdediger en die heb je in het hedendaagse voetbal niet meer.

Danny wil het imago van Oranje oppoetsen. Daarbij horen ook nieuwe spelers en Tete is absoluut een kandidaat om na verloop van tijd de vaste rechtsback van Nederland te worden. Ik weet niet of hij nu al stabiel genoeg is om meteen in oranje te acteren. Ik heb wel vertrouwen in het trio Blind, Van Basten en Van Nistelrooy. We gaan zien wat ze tegen Ijsland gaan laten zien.

Komt te vroeg voor hem. Ook al speelt hij sterk, vind dat hij nog wel eens een misstap maakt, verkeerde kant verdedigen en er zo vol voor gaat dat als hij mis zit, hij meteen helemaal weg is.

Ik hoor iedereen zeggen dat blind door een Ajax-bril kijkt...
Dus Danny blind stelt het belang van Ajax spelers boven het belang van ons nationale elftal en zijn eigen carrière volgens veel mensen.
Ik geloof dat hij( en ze staf )ieder eerlijk beoordeeld voor hun positie en selecteert op wat hun nodig achten voor het systeem wat ze trachten te gaan spelen.
Zielige gelul van Ajax-PSV-fey bril!
Ze spelen voor ONS ORANJE!!!

Ik vind het wel terecht dat hij is opgeroepen, Tete is een zeer goede verdediger en is bloedsnel met een fantastische sliding. Aanvallend is hij minder, maar daar staat hii ook niet voor. Het is vroeg ja, maar hij is in mijn optiek iets beter dan Diks en Karsdorp. Diks heeft nu al rond de 30 wedstrijden een heel goed niveau gehaald, en Karsdorp doet het ook gewoon sterk aan de rechterkant. Over van Beek kan ik wel inkomen, ik vind hem nog niet basis waardig, maar wel beter dan Bruma. Al moeten we niet doen alsof Beek nou de sterren vaj de hemel speelt. Het is een talent, maar meer ook niet. Voetballend zwak, wel goed verdedigend maar maak ook nog genoet fouten. Maar dat hii beter dan Bruma is, is duidelijk. Riedewald is zeer terecht, lange tijd niet zo'n goede verdediger gezien op deze leeftijd. Aan de bal goed, verdedigend top, en pas 18, bij Riedewald heb ik zoiets,dat wordt een grote. Linksbenige Centrumverdedigers hebben we niet veel, dus zou een goed duo kunnen vormen met de Vrij. Indi vind ik persoonlijk heel matig, speelt ook nooit bij Porto.

Gewoon terecht dat hij mee mag, speelt de laatste tijd uitstekend. Verdedigend is hij sterk en hij kan erg goed tackelen.

Wie zegt dat Janmaat mee moet, kijkt blijkbaar geen Engels voetbal. Wat een prutser is dat zeg. Gaat week in, week uit in de fout.

Op dit moment de meest constante voetballer in de Ajax selectie. Hij zit overal tussen en is nog geen keer helemaal uitgespeeld.

Je voelt bij sommige mensen echt de haat richting Ajax. Wat voelt het toch lekker dat die twee jongen mee mogen. Ik hoop echt dat Tete mag starten alleen om te zien dat die mensen kapot gaan van binnen. Wat voelt dit lekker zeg

Al met al terecht dat deze jongen is geselecteerd, hij is het meest in vorm. Leuk dat andere spelers bij een beter competitie spelen, maar wat heb je er aan als je slecht speelt.

Janmaat werd op het wk gepasseerd door Kuyt, dat mensen nog steeds Janmaat roepen.

En de hype gaat maar door! Begrijp er werkelijk niets van!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren