Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Slot ziet bij Feyenoord liever andere versterking dan de nummer 6-positie

Laatste update:

Feyenoord gaat tijdens de winterse transferwindow mogelijk de markt op voor een nieuwe speler. De Rotterdammers gaan door de overwinning op Excelsior (5-1) als koploper de WK-break in met een voorsprong van drie punten op Ajax en PSV. Lange tijd leek Feyenoord behoefte te hebben aan een nieuwe nummer 6, als vervanger van de vertrokken Fredrik Aursnes. Als het aan Slot ligt, wordt de aandacht echter gevestigd op een andere versterking.

Feyenoord zat afgelopen zomer lange tijd achter Ramiz Zerrouki aan, maar zag FC Twente de poot stijf houden en viste uiteindelijk achter het net. De roep om een nieuwe nummer 6 lijkt sindsdien iets te zijn ingedaald. "Als je de eerste maanden van het seizoen goed analyseert, kom je misschien wel tot de conclusie dat er nog meer behoefte is aan versterkingen in een andere linie", aldus een cryptische Slot in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Dan zou je denken dat we om echt mee te kunnen doen vooral een speler nodig hebben die uit het niets doelpunten kan maken. Maar dan ga je misschien al snel richting de tien miljoen, vrees ik."

Slot wisselt dit seizoen met Danilo en Santiago Giménez als centrumspitsen en wordt ook op de vleugels nog niet verwend. Alireza Jahanbakhsh speelt uiterst wisselvallig, Oussama Idrissi is geblesseerd en Patrik Wålemark heeft ook moeite om het verschil te maken. "Als ik even niet puur als trainer van Feyenoord praat, zeg ik: als je vier buitenspelers zelf onder contract hebt en twee spitsen liggen eveneens langdurig vast, ga je dan in die linie toch nog iemand huren of kopen?", stelt Slot de vraag. "Als dat al mogelijk is en je doet dat wél, dan is dat om echt mee te doen om de titel. Want het zou ten koste kunnen gaan van spelers die er al zijn."

Feyenoord en Slot willen zo lang mogelijk mee blijven strijden om de titel. Versterking lijkt dan echter wel van cruciaal belang voor de huidige koploper. "Tegen Cambuur wonnen we de wedstrijd door een doelpunt van linksback Hartman", trekt Slot de conclusie. "Tegen Excelsior maakten we wel vijf goals, maar vier doelpunten van de middenvelders Kökçü en Szymanski (de vijfde kwam op naam van Wålemark, red.). Het is absoluut geen verwijt en ik heb het misschien al te vaak over spelers als Berghuis en Sinisterra gehad, maar jongens die uit het niets doelpunten kunnen maken hebben we nog niet."

Slot koestert dat Feyenoord een klein sprongetje heeft gemaakt naar de achtervolgers, maar weet ook dat het nieuwe kalenderjaar loodzwaar begint. "Wij staan nu bovenaan en daar mogen de supporters echt blij mee zijn. Maar we beginnen de tweede seizoenshelft met uitwedstrijden tegen FC Utrecht en FC Groningen en dan de Klassieker tegen Ajax. Drie echt zware wedstrijden. Pas dan zitten we op de helft en weten we meer over de krachtsverhoudingen. Ik heb in de zomer gezegd dat de kampioen van 2023 heel veel punten nodig heeft. Meer dan de afgelopen jaren. En dat denk ik nog steeds", besluit de coach.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ajax en PSV leggen de loper alvast uit voor Feyenoord dit seizoen. Wel knap van Slot dat hij zo snel dingen erin kan slijpen. Europees overwinterd en Lazio eruit geknikkerd en in de eredivisie gewoon winterkampioen. Imo moet her bestuur hem ook gewoon backen als hij een bepaalde speler wilt, hij heeft bewezen de juiste man te zijn voor de job en dit is een mooie kans op een titel voor Feyenoord.

15 november 2022 om 10:08

Als je ziet dat Feyenoord ook nog toptalent Slory en ook Azarkan heeft als buitenspelers dan zou ik voorin geen spelers meer aantrekken. Allemaal leuk en aardig dat kopen, kopen, kopen maar we moeten de jeugd niet vergeten. Feyenoord heeft met Paixao, Jahanbakhsh, Idrissi, Dilrosun and Wall-E ook gewoon al 5 buitenspelers. Tenzij er 1 vertrekt zou ik het als bestuur niet overwegen om er nog eentje aan te trekken.

15 november 2022 om 10:12

Als je ergens echt een goede 6, buitenspeler of back kan huren zou ik het gewoon doen. Maar dan is het inderdaad echt om voor de titel te spelen en zal het andere jongens die onder contract staan belemmeren. Walemark kan best verhuurd worden toch, lijkt me geen probleem? De andere buitenspelers overtuigen ook niet dus ik zie graag een goede buitenspeler erbij.

15 november 2022 om 10:17

Eens, maar ook weer niet. Dilrosun presteert en Paixao en Walemark moeten de tijd krijgen. Jahanbaksh is helaas niet goed genoeg zo is nu wel gebleken en Idrissi is gehuurd, dus in de zomer zal er hoe dan ook een nieuwe buitenspeler bij moeten komen. Azarkan is een goede speler, maar is echt niet beter dan wat er nu rondloopt. Anderzijds, een nieuwe speler in de winter zal ook tijd nodig hebben (zelf Neres en Antony hadden even tijd nodig), dus het is geen zekerheid dat een nieuwe speler in de winterstop het verschil kan maken. Bovendien moeten Paixao en Walemark ook kansen blijven krijgen en die worden minder als er een nieuwe speler rondloopt en Idrissi weer fit is.

15 november 2022 om 10:24

Azarkan en Slory zijn talenten, en zeker geen spelers die nu al uit het niets een doelpunt kunnen maken.

15 november 2022 om 10:48

Helemaal gelijk , goede trainer die Slot maar heeft totaal geen oog voor jeugdspelers, pas als het echt niemand meer voldoet van de huurspelers en de aankopen gaat hij pas de jeugd proberen.
Doe het maar gewoon een keer met de jeugdspelers die er zijn.
Verdedigende middenvelder is de enige die ik zou begrijpen om te halen.
Of je moet gewoon wat laten gaan eerst .

15 november 2022 om 19:35

Azarkan niet beter dan wat er rondloopt? 11 wedstrijd, 4 assists en 2 doelpunten. Beste man van Excelsior. Aanvallend dreigend, snel, komt zijn man voorbij, inzicht, loopvermogen, heeft enkel zijn lengte tegen. Zelfs in de voorbereiding was hij verder da Alireza..

15 november 2022 om 10:17

Nouja, de loper... Dat vind ik ietwat makkelijk. Feyenoord dwingt dit toch ook gewoon helemaal zelf af? Met allesbehalve grandioos voetbal, toch slechts één wedstrijd verloren. Echt razendknap als je bedenkt dat dit zowat een compleet nieuw elftal is

15 november 2022 om 10:24

Deels mee eens hoor maar zowel Ajax als PSV geven voor hun doen abnormaal vaak niet thuis. Cambuur en Groningen voor PSV, Emmen en Vitesse voor Ajax. In normale doen winnen ze die gewoon.

15 november 2022 om 10:46

En Feyenoord speelt gelijk tegen Fortuna en NEC en Heerenveen. De hele top steekt er niet met kop en schouders bovenuit.

15 november 2022 om 10:48

Dat kan je ook zeggen van NEC en Fortuna Sittard voor Feyenoord.

15 november 2022 om 11:10

Alsof er niet elk seizoen zulke uitslagen zijn. Vorig jaar haalde je uit 2 wedstrijden GAE 1 punt.

15 november 2022 om 12:26

Daarbij wint Feyenoord wel van AZ. Iets van PSV en Ajax niet gelukt is. Nee ben het helemaal eens dat Feyenoord dit helemaal zelf heeft afgedwongen.

15 november 2022 om 13:39

En van Twente!

Rare uitspraak dat de kampioen meer punten nodig heeft dan vorige jaren. Feyenoord kan nog op 93 punten komen (60 punten te verdienen in de volgende seizoenshelft), Ajax en PSV op 90.

Vanaf 2014-2015 is het 88-84-82-83-86-corona-88-83 punten geweest. 88 is voor alle 3 de clubs al ondoenlijk, de rest wordt ook heel lastig denk ik. Ik denk dat de kampioen ergens rond de 80 uit gaat komen, misschien net daarboven maar kan ook zomaar eronder zijn.

15 november 2022 om 13:19

Het was gebaseerd op het feit dat de KKD dit jaar belachelijk sterk is en de onderkant Eredivisie daarmee relatief zwak, met daarmee dus de verwachting dat de top 3 weinig punten ging laten liggen. Vond ik een heel plausibel argument maar in werkelijkheid lijkt dat inderdaad mee te vallen.

Slot is een goede trainer voor Feyenoord. Hij zegt zinninge dingen en maakt logische keuze. Maar dit seizoen profiteert het van PSV dat in opbouw is. Met RvN die het eindelijk zijn ideale 11 gevonden te hebben. Maar het moet nog consitenter. En Ajax waar het een zooitje is. Dus mocht PSV zich gewoon herpakken volgende seizoenshelft maakt Feyenoord geen schijn van kans. Hopelijk komen alle 3 de teams ver

15 november 2022 om 10:12

Psv in opbouw? Feyenoord heeft een compleet nieuw elftal dus lijkt me eerder dat zij nog in opbouw zijn..

15 november 2022 om 10:21

Precies, maar als je achterstaat moet je nou eenmaal een beetje dingetjes verzinnen om de boel te verzachten. Er geen enkele reden om te denken dat Feyenoord het na de winterstop minder zal doen. Het is waarschijnlijker dat het zelfs beter gaat. En dan moet je als Psv/ajax ook nog een achterstand inlopen. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

15 november 2022 om 10:16

Feyenoord is niet in opbouw? Gemiddeld is hun selectie nog een jaar jonger ook.

15 november 2022 om 10:27

Feyenoord heeft al dik 1,5 jaar op de speelstijl van Slot kunnen trainen. Dus dat zit er al in. Dan kan je als nieuwe speler ook lekkerder in het elftal komen. Dat heeft PSV nog niet. Vandaar PSV wel in opbouw en Feyenoord niet echt. noem het verbouw/uitbouw.

15 november 2022 om 10:30

Ik herken dat PSV in opbouw is, maar de enige die ongeveer gebleven is bij Feyenoord is Kokcu en Bijlow. De rest is praktisch nieuw. Daar werkt het argument niet. Feyenoord wint de moeizame wedstrijden wel (zoals tegen Cambuur) en staan niet voor niets 3 punten voor. Ik zie ze ook best kampioen worden.
Dank @sergioramos, ook nog Trauner en Geertruida

15 november 2022 om 10:35

Ohja dat je 13 nieuwe spelers hebt doet daar niets aan af. Die hebben natuurlijk zoveel meegekregen van het afgelopen seizoen. Hahaha wat een gelul zeg.

15 november 2022 om 10:37

Het grootste deel van het team heeft vorig jaar niet onder Slot gespeeld, dus die speelstijl moet er bij hun ook nog volledig inkomen. Deze vergelijking gaat dus volledig mank

15 november 2022 om 13:22

Haha ja, Hancko, Lopez, Rasmussen, Timber, Wieffer, Bullaude, Dilrosun, Paixao, Idrissi, Danilo, Gimenez en al die anderen hebben natuurlijk afgelopen jaar al braaf 5 video's per week van de training van Feyenoord zitten kijken.

15 november 2022 om 19:38

Hoe kan men 1.5 jaar op slot zijn speelstijl hebben getraind terwijl er 7 a 8 basisspelers zijn vertrokken? Ook die moeten wennen en de speelstijl van Slot kennen, weten en op trainen.

15 november 2022 om 10:16

Feyenoord is dit seizoen net zo goed in opbouw als PSV. Alleen lijkt het bij Slot beter in elkaar te vallen dan voor RvN.

Met Senesi, Malacia en Aursnes is een hoop stabiliteit vertrokken. Met Sinisterra, Linssen, Dessers en in mindere mate Nelson en Til een hoop doelpunten..

15 november 2022 om 10:20

Daar ben ik het niet mee eens. Feyenoord zit in het 2e seizoen van Slot. Alleen Sinisterra, Aurnes, Senesi en Malacia zijn als basisspeler zijn weg. Maar qua speelstijl en automatisme s zitten er al in. Waar dit bij PSV niet het geval is en daarnaast een hoop nieuwe koppies. Dus vandaar dat ik vind dat PSV wel in opbouw is en Feyenoord misschien in verbouw. De basis is er bij Feyenoord wel.

15 november 2022 om 10:25

Uh Dessers, Linssen/Toornstra en Nelson zijn ook weg. Bij elkaar zijn er 8 spelers van de (bijna) vaste basis weg. Dus 2 spelers niet, als je de veldspelers telt. Dat is gewoon een vrijwel compleet nieuw team.

15 november 2022 om 10:32

Jij bent wel van het creatief boekhouden of niet? Feyenoord mist Dessers, Malacia, Senesi, Nelson, Sinisterra, Aursnes en notabene jullie Til van de basis. Jullie hebben nog Gakpo, Obispo, Mwene, Ramalho, Max, Veerman, Sangare. Guti en Luuk die er jaren heeft gespeeld.

15 november 2022 om 10:54

Ohja, Til ook nog haha.

15 november 2022 om 12:16

\psvnec, heb je zelf niet door dat je onzin aan het verkondigen bent?
Geen schijn van kans ook? Je bedoelt als PSV niks aan die matige verdediging doet?

15 november 2022 om 12:39

Precies en dan maakt het geen zak uit als slot er al 2 jaar zit

15 november 2022 om 10:22

Feyenoord is niet in opbouw? Lol, wat een onzin verkondig je hier. In de huidige opstelling staan met Bijlow, Geertruida, Trauner en Kokcu maar 4 spelers uit de basis van vorig seizoen.

15 november 2022 om 16:54

Ik tel Bijlow niet eens mee want dat is geen veldspeler

Hopelijk kunnen ze deze lijn doortrekken!

15 november 2022 om 10:36

Logischerwijs wordt het hierboven ook al gezegd; alsof Feyenoord niet in opbouw is met een zowat compleet nieuw elftal? Plus: ''met RvN die het eindelijk zijn ideale 11 gevonden te hebben'' Slot heeft zijn ideale 11 nog niet eens gevonden als je het zo wil bekijken.

Bovendien profiteer je sowieso altijd van andere ploegen? Zo kan je namelijk ook stellen dat Ajax laatste jaren profiteerde van een zwak(ker) PSV.

15 november 2022 om 11:05

Bij psv loopt het al 5 jaar niet ,dat gaat uit het niets natuurlijk nooit lopen zo naar de winterstop. Bij psv zit ook iets goed mis in al die jaren .

15 november 2022 om 11:06

Psv profiteert van een Feyenoord dat nog in opbouw is en nog niet op 70% van zijn kunnen speelt, plus een Ajax wat in een dip zit.

15 november 2022 om 12:36

En feyenoord is zeker niet in opbouw, bijna een compleet nieuw elftal wat er staat

Beide is nodig natuurlijk. Nummer 6 voor balans op het middenveld zodat Timber kan banken. Als je een buitenspeler wilt halen zul je eerst wat weg moeten doen lijkt mij. Het is namelijk flink bezet maar niet met kwaliteit.

Als beide gehaald worden dan zie ik nog wel kansen voor de titel. Zolang schreuder bij Ajax blijft natuurlijk

Winterse spelers aantrekken werken nooit zo, ze mogen niet voor niets weg bij hun huidige club in het modden van het seizoen.
Maar als we toch namen gaan noemem; Boadu, Stengs ?

15 november 2022 om 10:35

Hoeft niet per se slecht te zijn. Als het goede spelers zijn die bij een betere club niet aan bod komen, waarom niet? Of je moet de hoofdprijs betalen, dat zal Feyenoord niet snel doen. Namen die je noemt hebben het voordeel dat ze Nederlands zijn, maar weet niet of Stengs de verbetering is. Boadu zou kunnen, maar is toch meer een spits.

15 november 2022 om 10:54

Ik laat me juist graag verrassen door de scouting. Feyenoord is creatief en blijft beheerst met het geld omgaan.

15 november 2022 om 11:08

@gryudo, sluit ik me bij aan. Feyenoord lijkt een goed scoutingsorgaan te hebben. Het was lange tijd enkel de ED samenvattingen als referentie, maar met de spelers die ze intussen overal wegplukken, zoeken ze gericht naar de speelstijd die ze willen hanteren. Betaalbaar, kwaliteit en restwaarde. Lopen wel een paar rond die, als ze zo doorgaan, met een prima winst weer vertrekken. Zeker als er een kampioenschap behaald wordt.

15 november 2022 om 12:54

Volgens mij zijn er 2 spelers waarin Feyenoord interesse heeft die een contract hebben tot medio 2023. Dan kan je nu dus relatief goedkoop dat contract van 6 maanden afkopen, terwijl je in de zomer een contract vrije speler moet zien aan te trekken, die waarschijnlijk ergens anders dan een flinke tekenbonus en dik salaris kan krijgen. Soms kan het helpen om de meute voor te zijn.

Een Argentijnse nummer 6 zou ook interesse van Newcastle hebben, en daar zit oliegeld…

Helemaal met Slot eens, volgens mij speelt Timber niet slecht als '6' in samenwerking met Kokcu en daarnaast hebben wij Wieffer en eventueel Dermane nog. De vleugelspelers vind ik ook meer een probleem want behalve Dilrosun hebben ze allemaal nauwelijks rendement.

In de Eredivisie:
Paixao 0 goals, 1 assist
Walemark 2 goals, 2 assists
Idrissi 1 goal, 1 assist
Jahanbakhsh 0 goals, 3 assists

Ik hoop daarom dat Jahanbakhsh wordt verkocht waardoor er een plekje vrijkomt voor een vleugelspeler.

15 november 2022 om 10:18

Eens! Ik denk dat we met Paixao en Walemark wel hoop potentie in handen hebben. Zodra rendement wordt gekoppeld aan de geslaagde dribbels heb je een ontwikkeling a la Sini te pakken.

15 november 2022 om 10:24

Hopelijk speelt Alireza een leuk WK en kunnen we hem inderdaad slijten. Walemark moet zo langzaamaan ook grotere stappen maken. Ja hij maakt vooruitgang maar wel te weinig voor een basisplek, al komt die dichtbij door ook de lage scores van de andere buitenspelers.

15 november 2022 om 10:50

Vind je dat Walemark voortuigang heeft geboekt? Ik vind juist van niet. Maakt over het algemeen verkeerde keuzes terwijl hij juist in mijn optiek simpeler moet spelen. Als je zijn assists zag tegen GAE, zo zou hij vaker moeten spelen. Indraaiende voorzetten op met name Gimenez.

Ik denk dat hij meer naar Gakpo moet kijken want Walemark heeft ook een prima trap. Die kan in principe zo de balletjes op het hoofd van Gimenez klaar leggen.

15 november 2022 om 10:30

Beetje vertekenend, als je G+A per minuut gaat rekenen in alle competities:
Dilrosun 1 G/A per 171 minuten
Paixao 1 G/A per 352 minuten
Walemark 1 G/A per 147 minuten
Idrissi 1 G/A per 114 minuten
Jahanbakhsh 1 G/A per 121 minuten

Het zijn geen Sinisterra-cijfers, maar zo dramatisch is het niet. Al zou een Nelson ipv Jahanbakhsh geen overbodige luxe zijn.

15 november 2022 om 10:43

Ben ik met je eens maar het is niet alleen het rendement maar ook dat Feyenoord momenteel geen overtal situatie creert door 1 of 2 verdedigers te passeren. Behalve Dilrosun en heel incidenteel Paixao komt de rest geen mannetje voorbij. Door zo'n speler te halen, krijgt diegene waarschijnlijk dubbele dekking waardoor er iemand anders weer vrij staat of iig meer ruimte krijgt.

15 november 2022 om 11:19

Ja topscorer van het Wk worden, strik eromheen en doorselecteren😉🕺

Ergens heeft Slot wel gelijk natuurlijk. De buitenspelers presteren niet. En dat kan je van te voren ook wel verwachten. Dilrosun moet veel effectiever worden. Paixão heeft wat tijd maar bovenal ook vertrouwen nodig. Ik zie wel dat hij stappen maakt, maar hij mag wel meer lef tonen. Hij mag wel eens een actie maken en wat mannetjes uitspelen. Wålemark heeft potentie maar is vaak nog slordig. Jahanbaksh heeft niet het gewenste niveau, Feyenoord moet hem gewoon zien te lozen. We waren vorig seizoen erg verwend met een Sinisterra die de Eredivisie was ontstegen. Die liep tegenstander in de Eredivisie en de ECL voorbij alsof het pionnen waren. Hij was levensgevaarlijk en kon uit het niets doelpunten maken. Dat loopt momenteel niet rond. Sommige spelers hebben even de tijd nodig. Maar je gaat ook niet zomaar een speler halen in de winterstop, die wel kan leveren a la Sinisterra. Zeker niet met het budget van Feyenoord. Doe het gewoon met de spelers die je hebt, minus Jahanbaksh. Haal wellicht een opvolger en schuif anders Slory door. En ga lekker scouten. Die extra buitenspeler kan van de zomer ook komen aangezien Idrissi ook weg zal gaan. Haal gewoon een 6 in huis. Wanneer Feyenoord betere tegenstanders tegen zich krijgt is het middenveld te aanvallend. Wieffer en Geertruida zijn niet goed genoeg op de 6-positie. Doelpunten vallen wel wanneer spelers vertrouwen krijgen. Laat Paixão maar bovenal ook Gimenez gewoon eens 90 minuten staan.

Een veelscorende spits vinden valt niet mee he...en iemand die uit het niets kan scoren, daar betaal je niet +10 miljoen voor maar wel 25. Wellicht zit er een goeie spits ergens op de bank... Wat mij het meeste zorgen baart is het overvolle middenveld tijdens wedstrijden, maar dat lijkt me trainbaar. Ik zou toch WEL een 6 zoeken, Timber voegt nl weinig toe en lijkt me een aardige stand-in voor Kokcu.

15 november 2022 om 11:04

Hij heeft het niet over onze spitsen, want die doen het over het algemeen prima. Ben het wel met je eens dat een extra 6 niet zou misstaan, zoals Slot al vaker aangeeft is Wieffer nog niet van het gewenste niveau. Tegen betere tegenstanders heb je wel een 'echte' 6 nodig, in tegenstelling tot Timber

15 november 2022 om 11:27

Precies, dat denk ik ook. Tegen mindere tegenstanders kom je weg met Kokcu/timber, maar tegen Ajax en PSV wordt dit wel lastig...
Nee maar een aanvaller vinden die uit het niets kan scoren, die vindt je niet zomaar in de vijver waar Feyenoord in vist...wellicht dus een bankzitter ergens huren?

Als ik Feyenoord was zou ik proberen om Noa Lang naar Nederland te halen

15 november 2022 om 12:56

Irritante gast, maar zou toch wel mooi zijn ja. Veel kwaliteit

Een spits zou ik niet kopen. Danilo en Gimenez heb je twee diverse spitsen die hun goals meepikken.
Inderdaad een speler als Sinisterra zou ik aantrekken. Wie of wat, dat laat ik aan de Feyenoord scouting.

Een buitenspeler met en actie en rendement. Die uit het niets inderdaad een goal kan maken en een wedstrijd kan openbreken, dat is het belangrijkste.

Idrissi is geblesseerd en geen topper. Walemark kan inderdaad nog niet zijn stempel drukken en Jahanbaksh is geen schim van de speler die hij bij AZ was.

De enige buitenspelers zijn Paixao en Dilrosun die ik wel vind voldoen momenteel.

Als je daar een kwaliteitsspeler kan huren, zou dat ideaal zijn. Of het moet al een talentvolle, niet al te dure, jongen zijn.

Een buitenspeler die uit het niets een goal kwam maken. Ooit was Jahanbakhsh zo'n speler...

On topic: ik zou voor zowel een 6 als een nieuwe buitenspeler gaan. Om wat ruimte te maken Jahanbakhsh proberen te verkopen en Walemark misschien verhuren.

15 november 2022 om 14:05

@louis: tegen de tijd dat de nieuwe buitenspeler zijn ritme te pakken heeft is het april. Walemark een half jaar ergens anders stallen als huurling levert op lange termijn ook zelden iets op. Ga dan door met Walemark en geef hem meer vertrouwen

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren