Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Schreuder legt probleem uit, fans schreeuwen weer om vertrek coach

Laatste update:

FC Twente begon de competitie met een 1-1 gelijkspel tegen FC Groningen en verloor vervolgens thuis van ADO Den Haag (1-4). Zondag volgde een nieuwe nederlaag, ditmaal uit bij PEC Zwolle. Het werd 2-1 voor de Blauwvingers en trainer Alfred Schreuder snapte wel hoe dat kwam. Hij zag dat zijn spelers te veel weggaven.

/

“Dit was een wedstrijd die over en weer ging”, analyseert Schreuder op de clubwebsite van FC Twente. Hij zegt dat het veldspel van zijn team in de eerste helft niet goed was en dat het erop leek dat zijn spelers moeite hadden met het veld. Na rust zag het er beter uit aan Enschedese zijde, vond de trainer. “En dan hoop je na de 1-1 door te kunnen drukken. We brengen ons zelf in de problemen en geven de wedstrijd onnodig uit handen.”

In de ogen van Schreuder waren er te weinig momenten waarop FC Twente grip op en controle over de wedstrijd had en hield. “Uiteindelijk is het Zwolle dat een keer vaker scoort dan wij. We creëren veel, maar geven te veel weg. Dat laatste is iets wat anders moet”, klinkt het. De vraag is echter of Schreuder weer stand weet te houden onder de voortdurende druk vanuit de achterban. Gaandeweg de wedstrijd tegen PEC klonk er veel vijandigheid door vanuit het bezoekersvak.

RTV Oost geeft aan dat het zowel in het stadion als op Twitter kritiek regende richting Schreuder. Een deel van de fans wilde hem vorig seizoen al zien vertrekken, maar dat weigert Schreuder pertinent. Tubantia-verslaggeefster Fardau Wagenaar geeft aan dat het complete uitvak richting de coach zong dat hij weg moet bij de club.

Denk je dat Alfred Schreuder net zo lang blijft zitten tot FC Twente hem ontslaat?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

En het zoveelste negatieve bericht over Twente op Voetbalzone, kunnen jullie niks positiefs plaatsen over Twente ofzo? Neem bijvoorbeeld Schalke - Twente. 3500 Tukkers aanwezig, waarbij de supporters die kaarten hebben gekocht via Schalke. Dat kan je toch ook posten op deze site? Ik heb wel een bericht zien staan over de open dag van Feyenoord bijvoorbeeld..

23 augustus 2015 om 16:43

Dat was zeker een goede wedstrijd...alleen voor de rest is er weinig positiefs over te zeggen vind je niet? Tot nu toe is er geen ploeg die domineert en aantrekkelijk speelt maar twente presteert echt ondermaats
Schreuder weet allang dat zijn einde nabij is bij twente maar wacht gewoon op zijn gouden handdruk, en de club hoopt dat hij zelf weg wil zodat het niet teveel kost, want die willen er ook gewoon vanaf

23 augustus 2015 om 16:43

Sinds wanneer plaatst voetbalzone artikelen over supporters dan?

23 augustus 2015 om 16:44

@vendaron

Genoeg artikelen gaan over supporters hier

23 augustus 2015 om 16:43

Het is ook gewoon triest wat ze laten zien

23 augustus 2015 om 16:45

Ik had het even niet over het spel, dat is ook diep triest maar over de rest. Ik heb sinds de tijd dat ik hier zit geen positief bericht gelezen over Twente. Daar gaat het mij om.

23 augustus 2015 om 16:50

Dat was met ajax ook zo jaren lang, en over psv was voor afgelopen seizoen ook bijna alles negatief. Dat komt uiteraard door de prestaties en verwachtingen

23 augustus 2015 om 17:12

Had het niet alleen over het spel maar ook over het financieël beleid

23 augustus 2015 om 16:47

@Stoch: als je geschoren wordt, moet je stilzitten. Bij Twente gebeuren weinig positieve dingen momenteel. En alleen maar iets positiefs posten omdat het allemaal zo negatief is, zal het verhaal bij Twente echt niet positiever maken.

23 augustus 2015 om 16:49

Mooi weer spelen terwijl het slecht gaat?, was dat niet juist het gene dat ze zo in de problemen bracht?

Weet niet of "twente supporters gaan naar een andere club kijken" het positieve nieuws is waar men op zit te wachten.

25 augustus 2015 om 00:20

4500, bijna 5000

''we brengen ons zelf in de problemen en geven de wedstrijd onnodig uit handen.”'

In de ogen van Schreuder waren er te weinig momenten waarop FC Twente grip op en controle over de wedstrijd had en hield. “uiteindelijk is het Zwolle dat een keer vaker scoort dan wij. We creëren veel, maar geven te veel weg. Dat laatste is iets wat anders moet”, klinkt het.

Tja dat zeggen alle coaches, ik vind het maar nietszeggende teksten.

23 augustus 2015 om 18:51

Hij kan moeilijk zeggen dat zijn selectie kwalitatief veels te zwak is. Als ziyech verdwijnt moet er echt over degradatie nagedacht worden, die man steekt er zo ver bovenuit.

23 augustus 2015 om 23:11

Volgens mij probeert hij te zeggen dat Twente weer heel erg verdedigend voetbal moet spelen.

99 van de supporters is klaar met schreuder, als ik de twente fora lees staat er eigenlijk vrijwel alleen maar

23 augustus 2015 om 16:44

99 supporters maar. Dan kan die beter blijven.

23 augustus 2015 om 17:29

Vendaron, dat moet 99 procent zijn, blijkbaar kan dat niet met het procent teken en blijkbaar is er ook maar de helft van mn reactie gepost...

23 augustus 2015 om 17:24

Gelukkig bepalen de supporters het beleid niet, Schreuder kan echt wel wat alleen zit hij en heel twente nu in de hoek waar de klappen vallen. Daar komt bij dat Twente geen geld heeft om hem te ontslaan.

Neem een voorbeeld aan Feyenoord, die blijven in moeilijke tijden de club WEL steunen. Wat de supporters van Twente hiermee willen bereiken is mij totaal onduidelijk, ze weten immers dat Schreuder niet wordt ontslagen.

23 augustus 2015 om 17:36

Alsof het alleen maar aan Schreuder ligt. Ontslaan kost Twente een hoop geld. Naast een ontslagvergoeding moeten ze ook het salaris voor een nieuwe trainer betalen.

23 augustus 2015 om 17:51

Wat kan Schreuder dan? Groentesoep koken? Heb je op het veld helaas weinig aan..

23 augustus 2015 om 17:56

Er komt natuurlijk een moment dat Twente een afweging moet gaan maken, wat is duurder? Schreuder laten zitten en supporters die weglopen? Of Schreuder ontslaan om de leegloop tegen te gaan.

23 augustus 2015 om 18:02

@ajax 111, jij kijk zeker nooit naar Twente ....
Schreuder heeft in de jaren dat hij er zit niet 1 speler beter gemaakt, om over tactische nog maar te zwijgen, hij heeft een totaal andere inzicht als de vereniging zelf pretendeert.
Schreuder kruipt het liefst in de verdediging, wissels die niemand begrijpt en ga zo maar door, een totaal slechte trainer!
Als hij hier ontslagen wordt zal hij het moeilijk krijgen om nog ergens hoofdtrainer te worden, zeker in de Eredivisie.

24 augustus 2015 om 00:04

Adriaanse stond destijds 2e!!! toen ze m eruit donderden...
Hoeveel krediet moet Slreuder dan wel niet krijgen / hebben?
Totaal geen begrip voor het feit dat deze man nog voor de groep staat!
Hij maakt onze club kapot met zijn tactische onbenulligheid, domme ondoordachte wissels en het anti motiveren van een kwalitatieve selectie...
En kom niet aan dat Joop de club kapot heeft gemaakt, ik heb het nu over het sportieve gedeelte.

Hij kan beter de handdoek in de ring gooien want ik dit niet meer goed komen. Maar ja met het salaris wat hij (vermoedelijk) krijgt is het moeilijk om die stap te zetten

Met deze selectie moet je top 5 kunnen spelen deze trainer lult maar een beetje over vastigheid in de groep en de markt. Elke club heeft hier last van. Natuurlijk kun je verliezen, we hadden ook pech dat kun je de trainer ook niet de schuld van geven wel kun je de trainer schuld geven over de opstelling. Je moet altijd met tapia zyech en qutti spelen dan heb je gewoon de besre middenveld van nederland maar deze knaap snapt dat niet en maakt er maar een fantasie opstelling van zo speel je ook nooit goed in met elkaar

23 augustus 2015 om 16:54

Ben zelf een Twente supporter , maar wil je even uit de droom helpen.
Komende 3 jaar is het plek 7 t/m 15 waar je om gaat spelen.

23 augustus 2015 om 17:05

Lul toch op met je top-5. Ik ben ook groot Twente fan maar haal je kop eens uit het zand en ga eens realistisch kijken naar de selectie! Linkerrijtje moet haalbaar zijn en dat gaat ook wel lukken. Als je vandaag kijkt, verlies je ongelukkig. Corona speelde belabberd, Ziyech ook ondermaats. Guti mist wedstrijdritme en dat zie je er aan af. Uvini vind ik verschrikkelijk. Da Cruz was ook onwennig. Peet Bijen vond ik een genot om naar te kijken. En van der lely en tapia vielen goed in, net als Oosterwijk

23 augustus 2015 om 17:39

Genoeg goede spelers, 4e begroting, dus top 5 is zeer realistisch. Alleen niet met schreuder natuurlijk.

23 augustus 2015 om 17:59

@suskewiske, ik probeer dit zelf ook al een tijdje aan te duiden, maar een (klein) deel van onze medesupporters blijven liever met oogkleppen op naar de ploeg kijken. Wel raar dat het precies dezelfde groep is die als eerste om de kop van Joop vroeg, en nu om die van Alfred en (in mindere mate) Aldo vraagt. Ach ja, eigenlijk ook niet zo raar nu ik het teruglees.

23 augustus 2015 om 17:59

Top 5 is met deze spelers niet realistisch. De verdediging is matig, middenveld behoorlijk en aanval redelijk, daar speel je echt geen top 5 mee

23 augustus 2015 om 18:10

Ja, heel goed hoor. 4e begroting maar je kan geen spelers kopen. Dan heb je daar toch geen hol aan?! En mrt dit materiaal? Schei toch uit man. Ziyech en corona zijn bovengemiddeld, tapia een groot talent en gutierez is op de weg terug na een kar blessureleed dus daar mag je niets van verwachten. De rest is middelmaat of minder. Maar ga niet hier lopen verkondigen dat we een superselectie hebben, dat is je reinste flauwekul

23 augustus 2015 om 18:56

Met douglas, chadl, tadic, promes etc. Lukte het schreuder het ook niet om zich te plaatsen voor een Europees hoofdtoernooi. Het ligt niet aan de spelers maar aan de trainer.

23 augustus 2015 om 19:32

Dikke kul wat je zegt. Douglas en chadli heeft hij nooit tot zijn beschikking gehad. Promes 1 jaartje, Tadic 1 jaartje en Luc 2 jaar. Dus zorg dat je je feiten kent. Ongelooflijk. "Fan"

24 augustus 2015 om 01:05

Douglas en chadli had hij wel tot zijn beschikking 'fan' !
Sterker nog, 1 van de eerste acties van schreuder was douglas uit het team gooien.....
Toen schreuder het overnam van mcclaren in seizoen 12-13. Mcclaren kreeg onstlag toen de titel kansen slinkte.
Schreuder nam de boel over en het team kwam,ipv terug in de race om de titel, gelijk in een vrijeval terecht. Zo erg dat ze onder schreuder zelfs in de play-offs terecht kwamen.Hier werd verloren van utrecht.
Een team met oa chadl, tadic, gutierrez en douglas...

24 augustus 2015 om 09:36

Ben benieuwd of ze die 4e begroting vasthouden. Ik persoonlijk denk van niett. Minder toeschouwers, minder sponsoren, minder opbrengst uitgaande transfers, geen Europees voetbal, minder imago ....

24 augustus 2015 om 10:28

Sinds de aanstelling van schreuder in seizoen 12-13 is er nooit meer een Europees hoofdtoernooi bereikt. De grootste reden van de financiële terugslag.
De supporters zijn wel trouw, twente heeft 1 vd hoogste bezettingsgraad van de ED. Inkomen zijn geen probleem, die uitgaven/kosten echter wel.

24 augustus 2015 om 10:34

J.staatsen: je hebt gelijk, mijn excuses. Douglas eruit halen toendertijd was cechter meer dan terecht. Die was druk bezig met een transfer en had zn kop absoluut niet bij het voetbal. Chadli dat jaar overigens ook geen wereldspeler.

Ik blijf er wel bij dat je van deze selectie geen wonderen mag verwachten. Ik hoop alleen dat het negatieve gezanik rond de club eens ophoudt. Er zijn veel mutaties geweest; geef ze even de tijd om aan elkaar te wennen. Kijk naar AZ, die zijn ook nog zoekende.

24 augustus 2015 om 11:16

@suske
Jij bent gewoon niet op de hoogte van de feiten. Je praat maar wat mee met de landelijke media.
Nog een kans geven ?! Dit is inmiddels seizoen 4 met schreuder. Hoe kom je er op om te denken dat het vanaf nu wel goed zal gaan onder schreuder ?!

24 augustus 2015 om 11:39

Als er iets is wat ik niet doe is meelullen met de landelijke media. Ik ben alleen van Mening dat dit elftal niet zo goed is als dat meerdere supporters denken. Ik ben ook van mening dat er meer lijn komt in het spel van Fct. Ik ben tevens van mening dat de wissels die Schreuder gister doorvoerde heel goed te verklaren zijn. En ik ben van mening dat je met een andere trainer momenteel alleen je achterban tevreden stelt maar dat ook een andere trainer van deze selectie geen magistraal elftal gaat maken. Dan heb je voor veel geld een trainer afgekocht om vervolgens met matig materiaal van een nieuwe trainer wonderen gaat verwachten. Ik probeer het gewoon zo objectief mogelijk te bekijken, ook al is en blijft Twente mijn club en is het erg vervelend dat we pas op de plaats moeten maken.

24 augustus 2015 om 18:19

Wat komt er veel onzin uit jou vingers zeg. Ongelooflijk!!! Iedere andere trainer zou al buiten liggen. Ik weet zeker dat een andere trainer t beter doet. 1 die wilt aanvallen niet 1 die t liefst niet verliest. Schreuder moet gewoon weg simpel

25 augustus 2015 om 08:15

Joh, ik beargumenteer de zaken zelfs. Als jij een andere mening hebt: prima. Als ik zo maar wat roep zonder dit te argumenteren dan mag je dit als onzin verkopen. Echter: nu ben jij gewoon een andere mening toegedaan. Ook prima; ik respecteer jou er niet minder om en ik snap zelfs wel waarom je dit zegt. Wij zijn alleen een andere mening toegedaan.

Eigenlijk wel treurig dat Schreuder er nog steeds zit , want bijna iedereen riep vorig seizoen al dat die weg moest.
En dan laat je hem zitten en dan gaat het net zo beroerd, maar dan worden ineens de verkopen van spelers erbij gehaald als verzachtende omstandigheid.

23 augustus 2015 om 19:56

Morgen crisisberaad. Schreuder word waarschijnlijk voor of na het duel met Heracles ontslagen. Opvolger: Fred Rutten. Althans, dit melden de doorgaans goed geinformeerde supporters.

23 augustus 2015 om 23:12

Als Twente aankomend weekend van Heracles zou verliezen zijn inderdaad de rapen gaar. Naast Schreuder kan het bestuur en de RVC zich ook niet meer op straat vertonen.
Als je Schreuder voor zo lang vastlegt en je hebt die mentaliteit met inzicht dan heb ook de ballen om bij "mislukkig" hem er ook uit te gooien.
Die Schreuder komt per wedstrijd dommer over in de media.

Hij houdt geen trainerscarrière meer over zo.. Snap niet dat die dat zelf niet in ziet.

23 augustus 2015 om 17:23

Jij zou wel zelf opstappen als je minstens 4 ton per jaar vangt? Dan ben je een van de weinigen.

23 augustus 2015 om 17:45

Door zich niet flexibel op te stellen, zal geen club zijn handen meer branden aan deze schreuder.

23 augustus 2015 om 18:16

Wat heb je liever?
1. 2 á 3 jaar gemiddeld 8 ton verdienen en daarna hopen (lees twijfel cq. angst) op een vervolg in zijn carrière laat staan een jaarsalaris om zijn vaste kosten te betalen?
2. 2 jaar gemiddeld 6 ton verdienen. De eer aan je zelf houden en je cv zodanig redden zodat er nog enig vooruitzicht is in een vervolg van je carrière met gemiddeld 2 á 3 ton salaris?

Ik wist het wel wanneer ik daadwerkelijk van het trainersvak geniet.

Verbeek wil altijd nog een keer trainer worden van twente en bijna elke twente supporter ziet in hem de juiste persoon voor deze taak omdat verbeek altijd een goede instelling heeft en denkt aan het voetbal, is tukker want hij is in twente geboren en verbeek kan goed met een jonge ploeg werken en dat is wat we nodig hebben aangezien we een ploeg hebben met een leeftijd van rond de 22

23 augustus 2015 om 16:57

Maarja zit nog in Duitsland, gaat dus geld kosten dus onrealistisch voor twente..

23 augustus 2015 om 17:07

Juist!

De zogenaamde grote broer, zoals ze zich zo graag noemen, is ernstig ziek, en we doen er volgende week graag een schepje bovenop om de positie van Schreuder onmogelijk te maken!

23 augustus 2015 om 17:26

Kan mij niet voorstellen dat er Twente supporters zijn die Heracles een kleine broer vinden. Althans niet die bij mijn in het vak. Hebben niks tegen Heracles, hebben niks met Heracles dus al helemaal geen familiare gedachten. Dat Heracles volgende week gaat winnen lijkt mij nogal duidelijk, ben bang dat het voor ons Twente supporters een droevig jaar gaat worden. Krijg een beetje dejavu gevoel van 82 /83

23 augustus 2015 om 17:39

Daar hebben Tubantia en tv Oost dan andere gedachten over. Heracles heeft er voor een derby tegen Twente nog nooit zo goed voor gestaan, dus nu moeten we bewijzen dat we met wellicht wel de druk als favoriet kunnen omgaan.

Alfred Schreuder was al jaren de kroonprins onder de trainers in Twente. Hij werd heilig verklaard voordat hij trainer werd van het eerste. Maar het moge duidelijk zijn dat hij het niet kan.Twente heeft weliswaar aan kwaliteit ingeboet maar er staan nog steeds een goede lichting in het veld. Alleen is Alfref niet de juiste persoon om coach te zijn van twente.

Wat is het toch een slappe vent met alleen maar (voetbal)clichés:

"uiteindelijk scoort de tegenstander er een meer, We creëren veel, maar geven te veel weg, de wedstrijd ging over en weer" om er zo maar 4 te noemen.

Zeg gewoon dat je strijdplan deze keer (weer) niet goed was en dat het zo lek als een mandje is achterin en je te veel leunt op Hakim. Kom op zeg.

23 augustus 2015 om 17:10

Je leunt helemaal niet zo veel op hakim want die speelde erg matig vandaag. Ik hoop dat Bijen blijft staan achterin. Ik hoop ook dat Oosterwijk meer speeltijd gaat krijgen. Verder vandaag gewoon een gelijk-opgaande strijd gezien waarin Zwolle gelukkiger was in de afronding. Kan gebeuren

23 augustus 2015 om 17:28

Idd SuskeWiske.....een gelijkopgaande wedstrijd waarbij de gelukkigste won.....Twas niet goed maar heb wel een aantal lichtpuntjes gezien

23 augustus 2015 om 19:25

Ja, ik ook. Net ook al op Twentefans gezet dat veel Twente-supporters door hun antipathie voor schreuder niet meer fatsoenlijk naar een wedstrijd kunnen kijken en niets goeds meer zien. En dat is spijtig

Als Schreuder laat zien dat hij het team onder controle heeft krijgt hij crediet. Maar Schreuder laat niets zien. Dat hij nog aanblijft als trainer heeft puur te maken met zijn afkoopsom. Als hij een Twentehart heeft, dan rot hij op zonder oprotpremie. Maar nee, meneer Schreuder moet er beter aan worden en tot die tijd wordt Twente slechter. Om misselijk van te worden.

Ik vind Schreuder echt de slechtste trainer in de Eredivisie sinds jaren. De man straalt in alles uit de druk niet aan te kunnen en geen vertrouwen te hebben in zichzelf. Met deze man degradeert Twente nog.

Een ploeg die maar twee overtredingen maakt in 80 minuten voetbal gelooft niet in eigen succes. De laatste 10 minuten niet meer gekeken. Kon het slappe gedoe niet aanzien. Waar is de strijd en de passie gebleven. En dat geldt niet alleen voor Twente, heb ook Ajax gezien ook geen beleving , ra ra hoe kan dat. De Nederlandse trainers willen geen enkel risico meer in zien in het spelletje. Ik haak langzamerhand helemaal af bij het Nederlandse voetbal.

Laat die zogenaamde supporters van andere clubs hun mond nu eens houden. Ze weten totaal niet wat er speelt bij Twente en waar de supporters week in week uit naar moeten kijken. Daarnaast zijn de trainingen ook amateuristisch te noemen.

De spelers vinden het allemaal prima hoe minder ze op de training moeten doen hoe beter. Op de trainingen van 2 uur zijn ze effectief nog geen uur actief bezig. Nu een aantal keren wezen kijken maar een amateurspeler moet harder trainen als een speler bij Twente.

Schreudertje moet heel rap wegwezen. De meeste supporters zijn hem meer dan zat.

Wekelijks naar excuses lopen zoeken na een verloren wedstrijd. Materiaal voor de eerste vijf van Nederland en Schreudertje presteert het om degradatie voetbal te spelen.

Laat de slapjanus van een Van der Laan nu ook eens een keer optreden, want als je zolang niet presteert binnen een bedrijf (zwanenberg) als voorbeeld had je al lang ontslag gehad en stond je morgen op straat.

Laat Munsterman en Van der Laan de knip nu maar trekken alvorens het te laat is!

De komende 2 weken kun je ook nederlagen incalculeren en dan staan we op 1 punt uit 5 wedstrijden.
Dus haal voor dit seizoen een ad interim trainer als Rutten, Stevens en dan voor volgend seizoen Verbeek.

23 augustus 2015 om 19:03

" de knip trekken" een lege knip trekken helpt ook niets. Er is nog een kleine schuld weet je. Of hen jij zelf nog een paar miljoen euro liggen??

23 augustus 2015 om 19:35

Je hebt geen selectie voor de eerste 5! Hou daar eens mee op! Ik ben echt een Twente supporter maar die belachelijke verwachtingen slaan echt nergens op!

23 augustus 2015 om 20:21

Met Guitierrez, Tapia. Corona en Ziyech kun je gewoon om plek 5 spelen hoor, mits er een goede trainer voor de groep staat die het team zelfvertrouwen en spelvreugde geeft. Helaas ontbreekt deze trainer momenteel bij Twente.

23 augustus 2015 om 20:33

Je noemt alleen middenvelders op man. Je bent meer nodig dan dat in het voetbal. Guti is zo lang geblesseerd geweest, die moet eerst eens weer op niveau komen. Corona is een leuke voetballer maar het rendement is heel laag. Tapia is een groot talent maar meer ook niet. En dat is het.

23 augustus 2015 om 21:01

Je diskwalificeert jezelf door Corona een middenvelder te noemen. Ik blijf erbij dat Twente met deze selectie om plek 5 kan spelen.

23 augustus 2015 om 21:13

Nee, corona is een aanvaller maar heb jij Vandaag gekeken? Dan moet je concluderen dat hij weinig brengt, zeker voor iemand met zijn kwaliteiten.

23 augustus 2015 om 22:47

Dat is dus ook de fout die de supporters maken. Maar blijven geloven dat de selectie goed genoeg is voor de top 5 maar dit niet waar kan maken alleen omdat de trainer er niets van zou kunnen. De selectie is gewoon te zwak en in combinatie met de ongekende kritiek van de supporters en de vele problemen in de organisatie zit er gewoon niet meer in dab de middenmoot, wie je ook voor de groep zet. Al denk ik wel dat Schreuder ook gewoon een mindere trainer is maar wel van het niveau dat bij de selectie aansluit.

De spelers lopen zo belabberdte spelen met een zoutzak als Schreuder op de bank.

Ra ra hoe is het toch mogelijk, dat een Corona bij Mexico geweldig speelt met passie en flair en daar acties maakt? Dat hem dit bij Twente niet lukt komt voor 100% op conto van Schreuder. Die man voedt al zijn spelersmet zoveel opdrachten, dat er van voetballen niet meer veel terechtkomt. Hij maakt alle spelers kapot en geen enkele speler is onder zijn hoede beter geworden.

Zelfs Zyech behaald bij lange na niet zijn niveau van Heerenveen en dan moet je je toch eens afvragen hoe dat komt.

Ook een Guiterez is geen schim van wat hij kan.

23 augustus 2015 om 19:07

Hebben al die " toppers" dan een trainer nodig om het beste uit zichzelf te halen en in ieder geval inzet te tonen?? Tegen Zwolle had niets met tactiek te maken.

23 augustus 2015 om 22:42

Het lijkt me logischer dat hij bij Mexico beter speelt omdat hij daar ook betere spelers om zich heen heeft en omdat daar een positieve stemming heerst bij de selectie en de supporters. Als de resultaten goed zijn en alles loopt lekker dan gaat het voetbal ok vanzelf beter. Bij twente is alles negatief op het moment waardoor de lol in het spelletje verdwijnt. En als je dan ook nog in een team zit met medespelers die van een veel lager niveau zijn dan is het moeilijk om uit te blinken zeker voor een Mexicaan die ver van huis in een onbekend achterland van NL terecht is gekomen.

een trainer die er gewoon al ruim een jaar niet in slaagt om enige lijn in spel te krijgen hoort niet meer voor de groep te staan. Elke keer een andere opstelling. Elke wedstrijd onbegrijpelijke wissels. Het is nu genoeg. Deze man maakt geen enkele speler beter. Laat staan dat hij er een team van maakt. Kortom maar 1 conclusie: Schreuder stap aub zo snel mogelijk op.

Het ligt bij Fc Twente absoluut aan Schreuder, er is kwaliteit genoeg. We hebben nu 3 wedstrijden gespeeld, en drie maal een totaal ander systeem. Het wisselbeleid slaat elke wedstrijd ook nergens op. 2-1 achter staan en dan een back voor een back wisselen. Mokotjo voegt absoluut niets toe met zijn tikjes terug en breed, maar nee we halen Gutierrez eruit die helemaal niet slecht speelde. Niet op het allerlaatste moment alles of niets spelen met een extra aanvaller, nee een aanvaller voor een aanvaller wisselen. Ben benieuwd wele spelers volgende week tegen Heracles weer op het veld zullen staan. Kijk naar de reacties van de supporters en iedereen is erover eens dat Fc Twente moet gaan spelen met Gutierrez, Tapia en Zyech op het middenveld. Maar nee Schreuder beslist anders. Schilder (was vandaag wel redelijk) kan het tempo absoluut niet meer aan, maar nee bij Schreuder mag hij altijd spelen. Marsman, slaat natuurlijk ook helemaal nergens op, maar deze mag ook punten blijven verspelen bij onze club. Misschien is Schreuder wel een aardige veldtrainer, maar hij is dramatisch als coach. Het is toch belachelijk dat er niet naar het overgrote deel van de trouwe supporters en sponsoren geluisterd wordt. Volgens mij wordt er nog steeds voor de supporters gespeeld, maar sommigen hebben dat helaas nog steeds niet in de gaten. Laat iemand aub ingrijpen zodat de neergaande spiraal waarmee mijn club kapot gemaakt wordt omgebogen kan gaan worden.

23 augustus 2015 om 22:34

Je begint met je eerste zin al meteen fout. Twente heeft met Ziyecj, Corona, Guiterez en Tapia 4 goede spelers maar de rest van de selectie is echt behoorlijk zwak. Van deze 4 spelers kan je ook niet verwachten dat zij het wel even doen voor Twente. Ook zij zijn nog erg onervaren en wisselvallig. Twente mist gewoon een degelijke basis waar ze altijd op kunnen bouwen en op terug kunnen vallen. Voorheen was dat juist hetgene wat ze sterk maakte.

Lekker makkelijk natuurlijk om het op Schreuder af te blijven schuiven. Wil niet zeggen dat hij wel een goed coach is maar de supporters zorgen nu vooral zelf voor een te grote druk op de selectie waardoor ze angstig en zonder zelfvertrouwen spelen. Supporters moeten maar eens in gaan zien dat Twente gewoon weer een paar jaar middemoot gaat spelen omdat de organisatie nog genoeg problemen heeft en omdat de selectie daardoor ook gewoon veel minder is. Twente heeft gewoon te weinig kwaliteit, geen enkele trainer zal met deze selectie veel beter presteren.

Schreuder is een veldtrainer, geen coach. Geen leider die erin gelooft, jammer Twente zo ongeloofwaardig is geworden. Met een voorzitter die alles voorloog en nu een onzichtbare ex-rechterhand aan het roer.

Twente gaat ten onder aan zijn eigen regiocultuur: geen lef om schone lei te maken, maar men houdt de hand boven elkaars hoofd.

Twente droom is uit. Kaput, basta.

Hehe ik zie overal mensen typen dat het vooral door de supporters komt.
Nou niemand heeft wat tegen de spelers, alleen Schreuder mag toch echt wel oprotten. We moeten al een aantal jaar naar waardeloze wissels kijken en een spel op het veld waar je niks uit kunt halen.

Elke keer maar weer naar het stadion met de hoop hoog om deze in de eerste 10minuten al te zien weg vliegen. Maar we blijven de spelers onder alles steunen en blijven de coach duidelijk maken dat hij mag oprotten.

24 augustus 2015 om 10:37

Vond je gister de wissels raar dan? Ik namelijk niet. Guti moet gewoon meer wedstrijdritme op doen en is zeker nog niet wedstrijdfit. Van der Lely voor ter Avest is een aanvallende back inbrengen voor een verdedigende back. En Oosterwijk inbrengen snap ik ook wel. Niets raars aan.

24 augustus 2015 om 12:33

Nee gisteren was inderdaad te begrijpen en logisch ^^.
Hopen dat hij dat vol houd.

25 augustus 2015 om 08:17

Laurens, dat hoop ik ook. Heracles wordt een volgend meetmoment, ik verwacht daar de eerste keer 3 punten van het seizoen!

Ongelooflijk dat zo een amateur als Schreuder een mooie club als fc twente helemaal naar de knoppen helpt. Echt te gek voor woorden. Elke week legt die gast uit wat er fout ging en elke week gaat hetbgewoon mis. Ik vraag me af watber met twente zal gebeuren mocht ziyech ook vertrekken. Zolang ze deze alfred jadokus kwak niet ontslaan zal twente nooit kunnen komen waar het wil komen opmde ranglijst.montslaan die hap en Rutten voor de groep gooien. Die weet wel raad metbditbtwente.

Schreuder heeft nooit echt in de top gespeeld. Hij is dus niet financieel onafhankelijk, dus hij wil vast de hoogst mogelijke afkoopsom krijgen bij een vertrek.

Deze situatie lijkt me niet meer houdbaar. Van al die negativiteit rondom zijn persoon gaat het team beslist niet beter voetballen.

Van der Laan moet gewoon de knip trekken om Schreuder weg te sturen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren