Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Rutten denkt aan systeem met El Ahmadi als valse verdediger'

Laatste update:

Fred Rutten heeft aan de afgelopen transferperiode een luxeprobleem voor zijn middenveld overgehouden. Ruud Vormer en John Goossens verlieten Feyenoord weliswaar, maar zij werden vervangen door Karim El Ahmadi en Jens Toornstra, die normaal gesproken goed genoeg zijn voor de basiself. Jordy Clasie is zijn plek zeker, maar wat gebeurt er met Tonny Vilhena en Lex Immers?

/

Volgens het Algemeen Dagblad overweegt Rutten om El Ahmadi als inschuivende verdediger te gaan gebruiken. De Marokkaans international moet zo voor meer voetbal van achteruit gaan zorgen en bij balbezit komt Feyenoord dan dus in een 3-4-3-systeem te spelen. Rutten kon een systeem met El Ahmadi als inschuivende verdediger donderdag tegen FC Volendam nog niet testen, vanwege interlandverplichtingen van de middenvelder.

Wanneer El Ahmadi als verdediger wordt opgesteld, hoeft Rutten een keuze minder te maken op zijn middenveld. Clasie wordt in dat geval de controlerende middenvelder, Toornstra de aanvallende, en Vilhena en Immers moeten dan strijden om de laatste plek op het middenveld. Tegen Volendam wist Toornstra donderdagmiddag nog te scoren. Doelman Kenneth Vermeer maakte in dit met 2-0 gewonnen oefenduel overigens zijn debuut onder de lat.

Karim El Ahmadi als inschuivende middenvelder: denk jij dat dat een succes kan worden?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik mag hopen dat dat dan ipv mathijssen is

5 september 2014 om 07:59

Kan een leuke opstelling worden, Inplaats van Vilhena zou je toornstra kunnen zetten en Immers achter ter Vrede, inplaats van Ter vrede zou je ook nog Kazim kunnen zetten, we zullen het zien. Inplaats van bouhlarouz moet Wilkshire komen.

Vermeer
Boulharouz
El Ahmahdi
Kongolo
Nelom
Vilhena
Classie
Manu
Toornstra
Boetius
Ter Vrede
5 september 2014 om 08:30

Haha we hebben spelers zat

5 september 2014 om 10:10

spelers zat? ik mis goed scorende aanvallers

er zijn teveel middenvelders gehaald

5 september 2014 om 10:41

Liever geen Te Vrede, Kazim is een veel betere spits naar mijn mening. Te Vrede neemt 9 van de 10 ballen verkeerd aan.

@mols1970 Die middenvelders hebben ook scorend vermogen, zoals Toornstra en Immers.

5 september 2014 om 10:48

Immers hadden ze vorig jaar al dus die gaat er heus niet opeens veel meer scoren dan 12 dus die kan niet missende goals van Pelle compenseren, zeker niet als als hij straks bankzitter mocht worden

Toornstra maakt er rond de 12 maar dan moet ie wel een rol krijgen zoals bij Utrecht en dan mis je nog steeds een hoop goals, want Pelle schoot er 28 in en wer Feyenoord ook geen kampioen

Kazim heeft nog nergens gepresteerd

5 september 2014 om 10:51

Wat mij betreft zetten ze Immers in de spits.

5 september 2014 om 11:39

Toornstra scoort als middenvelder veel, maar ik begrijp je. Ze hebben een spits nodig die er 15/20 inschiet. Al is Ter Vrede goed op weg daarvoor.

5 september 2014 om 12:31

Kazim een veel betere spits? Die heeft nog nooit als spits gespeeld en voor Feyenoord als spits nog niks laten zien inclusief oefenwedstrijden van laatste week. Dus zwets niet zo Frgiooo.

5 september 2014 om 16:48

Liet probleem lag op het middenveld bij ons we werden steeds overlopen maar met lexie als pinch hitter komt het goed

6 september 2014 om 11:06

Kazim heeft nergens gepresteerd ? Dan heb jij hem niet zien spelen voor Fener en Galatasaray. Hij is snel sterk en kan ook nog eens scoren. Was vroeger ook nog eens een heel groot talent maar wegens blessure leed is er weinig van gekomen.

5 september 2014 om 11:11

Ik denk dat het ook ten kosten gaat van Mathijssen. Eigenlijk spelen we dan een uitschuifbare 343 systeem met El Ahmadi vlak voor de verdediging. Net iets daarvoor Clasie.
Dus 2 spelmakers op het middenveld. Toornstra gaat vlak achter de spits spelen en Vilhena gaat net daarachter.

De flankspelers gaan dan iets naar achter, dan is het meer 32131.
Probleem is dat al onze middenvelders centraal moeten spelen. Niemand van deze 5 is een linker of rechtermiddenvelder. Op Toornstra na, kunnen ze allemaal niet rennen met de bal.

Zul je zien dat het ten koste gaat van Vilhena. Hij wil niet meer verlengen en dan vertrekt er weer een groot talent bij Feyenoord.

5 september 2014 om 08:00

Feyenoord speelt ook EL weer he die gaat echt wel wedstrijden spelen hoor.

5 september 2014 om 08:05

Ja maar je gaat een beperkte spelers zoals Immers toch niet de voorkeur geven? Immers speelde niet en Vilhena speelde een goede wedstrijd.

5 september 2014 om 10:10

EL zijn 2 wedstrijden daarna liggen ze er waarschijnlijk uit

5 september 2014 om 10:16

Ohh ja joh? We spelen in ieder geval 6 EL wedstrijden.

5 september 2014 om 10:24

o ja de poule, nou goed 6 dan

5 september 2014 om 10:27

6 wedstrijden....

5 september 2014 om 08:42

Vilhena niet verlengen? Hoe kom je aan deze wijsheid? Ik had juist begrepen dat Feyenoord na de transferperiode met Tonny om de tafel wil gaan zitten .

5 september 2014 om 09:06

Misschien is het nog vroeg voor jou, maar wat @rbn_ probeert te zeggen is wanneer Immers een basis plek krijgt en Vilhena wissel wordt dat de kans klein is dat Vilhena zijn contract niet wilt verlengen en om zo snel mogelijk weg te gaan om aan spelen toe te komen.

5 september 2014 om 10:02

Niet zozeer vroeg, maar gisteren wat laat.
Als hij dat bedoeld dan is zijn woordkeuze toch enigzins vreemd.

'als het ten koste zou gaan, DAN zal je zien dat hij niet wil verlengen ...' had in deze een stuk duidelijker geweest.

On; ik hoop dat Tonny bijtekent en belangrijk blijft voor dit Feyenoord. In mijn ogen het grootste talent bij Fey.

5 september 2014 om 11:45

Dan zal vilhena wel naar Twente gaan in januari..

5 september 2014 om 13:01

Niet nodig.

5 september 2014 om 13:22

Hij is altijd welkom hier in Twente. Zeer groot talent.

Als Feyenoord met Immers gaat spelen inplaats van Vilhena snijden ze zichzelf in de vingers. Een groot talent moet je zoveel mogelijk spelen, helemaal zo'n groot talent als Vilhena.

Ik denk dat Feyenoord op dit moment qua selectie titelfavoriet nummer 1. is. PSV heeft dan wel Depay en Wijnaldum behouden maar vind ik zwakker qua breedte sowieso dan Feyenoord. Ajax echt de verliezer van deze afgelopen transferwindow en moet hopen dat het voor de winterstop niet teveel punten laat liggen zodat ze dan gerichte aankopen kunnen doen!

5 september 2014 om 07:59

Zeker niet, PSV heeft op elke positie een speler die, al dan niet in potentie, beter is. Op de keeper na nu!

5 september 2014 om 08:01

In potentie misschien ja, maar zeker niet nu al. En je hebt niks aan potentie als je vandaag moet winnen. Op korte termijn vind ik Feyenoord sterker dan Psv. Er is gewoon meer concurrentie ook voor de sterkhouders in de selectie, en dat maakt ze alleen maar beter.

5 september 2014 om 08:36

@misterdego, haha sure..
Als Depay weg valt bij Psv is het al weer gelijk over.
Deze jongen heeft jullie nu al een paar keer gered en dan zijn jullie al in vorm laat staan als het moeilijk word.

5 september 2014 om 08:55

Effe dat je het weet, maar PSV heeft veruit de beste selectie van de eredivisie. En als Feyenoord zo goed is waarom staam hun dan niet eerste??

5 september 2014 om 09:13

Rechtsback Wilkshire is wel beter dan Brenet. Centrum van Beek vs Bruma is van Beek beter en meer potentie. Rekik is beter dan Mathijsen, maar Kongolo kan daar ook spelen en vind ik niet minder dan Rekik. en linksback doen Nelom en Kongolo niks onder voor Willems. En zijn op dit moment beter dan Tamata die nu speelt. Dus het valt wel mee!
Middenveld is nu wel veel beter dan die van PSV! En in de aanval is PSV op de flanken beter als Narshing dan ook mee speelt

5 september 2014 om 09:16

Kan je ook over Real Madrid zeggen...
Een nieuw team moet wel op elkaar ingespeeld raken. Vorig seizoen stond PSV in het begin ook eerste dus het zegt niks waar je nu staat! En op welke posities hebben hun dan betere spelers? Ik kan alleen de flanken bedenken en Wijnaldum!

5 september 2014 om 10:21

Hoeveel punten heeft Feijenoord nu 4, 5 er is dus al een gaatje.pas als dat weg gewerkt is kun je gaan zeggen dat Feijenoord favoriet is. Nu hebben ze gewoon nog te weinig punten.

5 september 2014 om 10:54

Misterdego

Jij kijkt te veel naar namen... Juist omdat je nu ook zegt dat Feyenoord een betere keeper heeft.. (vind ik ook trouwens)

Maar het middenveld van Feyenoord is veel sterker dan van Psv. Voetbal gaat niet alleen om leuk passen, trucjes kunnen en scoren... Je moet ook de 0 kunnen houden.

Tja, Toornstra is niet zo'n 'sexy' voetballer als Maher, maar als ik mocht kiezen wist ik het wel. Guardado is voor Nederlanders weer een aansprekende naam; Valencia blabla... Gewoon een wissel van een subtopper in Spanje. Clasie wordt gevolgd door Europese top.... Clasie is gewoon beter!

5 september 2014 om 11:15

Tja je kunt natuurlijk in je voordeel praten maar je kunt het ook zo zien....

Arias V/S Wilkshere (onbeslist)
Van Beek-Bruma (in mijn ogen is Bruma beter en je hebt die Fransman, jeugdinternational nog)
Rekik (beter dan Kongolo en Mathijsen bij elkaar)
Linksback (kongolo en Nelom) zijn beide minder dan die nieuwe mexicaan....

Eh... middenveld veel beter dan Psv? waar baseer je dat op. Ik kan me nog herineren dat de vorige periode El Ahmadi niet zo succesvol was bij Feyenoord dus om daar nu gelijk wonderen van te verwachten vind ik overdreven. Daarnaast was Toornstra het laatste half jaar niet goed en is hij zelfde type speler als Immers. Feyenoord heeft in de breedte voor het middenveld meer te kiezen maar daar ligt ook het probleem. er kan eenvoudig onenigheid ontstaan tussen spelers...

En om dan maar even vergelijk te maken
- Maher is dit seizoen duidelijk beter en doet niet onder voor Vilhena
- Wijnaldum is beter dan Toornstra of Immers
- Clasie is beter dan Hiljemark
- Schaars is beter dan El Ahmadi

Als je dan kijkt naar Voorhoede is PSV ook beter dan Feyenoord
- De Jong - Te Vrede (even slecht)
- Depay en Boetius dan is Depay toch veel beter
- Narsingh is ook beter dan welke rechtsbuiten van Feyenoord dan ook als zegt dat meer over de rechtsbuiten dan dat Narsingh zo geweldig is in mijn ogen.

San90 wellicht iets te veel door je Feyenoord bril gekeken?

5 september 2014 om 11:21

Smaken verschillen dat is wel weer duidelijk. In mijn ogen heeft PSV namelijk op elke positie een betere of minstens gelijkwaardige speler staan.
Vermeer en Zoet vind ik niet veel verschil in zitten.
Arias(brenet is niet de vaste back) is beter dan Wilshere. Bruma of Van Beek is lood om oud ijzer, beide maken teveel fouten. Rekik is beter dan Mathijssen. Willems is een clown maar wel beter dan Nelom, als Kongolo daar staat is Kongolo beter.
Middenveld is in mijn ogen voor Psv. Je kan wel aankomen met dat namen niks zeggen, maar Feyenoord heeft ook gewoon nog nul minuten met het beoogde middenveld gespeeld. Je kijkt zelf dus ook gewoon naar namen.
Aanval hoeven we het niet eens over te hebben.

5 september 2014 om 11:59

Vorig seizoen hadden ze minder! Het is onzin om een team in het begin af te schrijven!

5 september 2014 om 12:16

Ik schrijf ze ook helemaal niet af. Ik geloof namelijk wel dat Feijenoord beter is geworden. Maar dat geldt ook voor PSV en Ajax draait eigenlijk ook altijd gewoon mee in de top. Dat ze vorig seizoen minder punten en toch als tweede eindigde was gewoon hartstikke knap. Dat wil alleen niet zeggen dat zoiets dit seizoen ook gaat lukken. Feijenoord heeft geloof ik al 7 punten laten liggen en dat moeten er in deze fase van de competitie eigenlijk niet meer worden. Die punten moet je op een gegeven moment wel weer gaan inhalen.

5 september 2014 om 12:28

Hmm waar zeg ik dat Feyenoord zo goed is?
Ik zeg dat Psv zonder Depay minder is.
Zoveel minder zelfs dat ze zonder hem weinig voorstellen.

Maar we zullen zien het seizoen is nog lang.

5 september 2014 om 12:31

@xajacfa, man man.
zelden iemand gezien met zo een slechte kijk op voetbal.
En dat op een voetbal site.

Je hoeft geen voetbal te kijken als er niets aan vind hoor..

5 september 2014 om 12:35

@XAJACFC

Volgens mij heb jij teveel door je Feyenoord haar bril gekeken

Ik wou inhoudelijk met argumenten komen, maar nadat je kwam relikwie beter dan kongolo en mathijsen bij elkaar, was je al niet meer serieus te nemen!!!

Haha kongolo is nu al beter dan rekik en heeft 100x meer potentie dan rekik.

En het middenveld is sterker bezet dan psv. Mja jij hebt een Feyenoord haat bril op blijkbaar dus ik ga er niet eens op verder!

Jammer dat sommige mensen niet objectief kunnen oordelen, of gewoon geen inzicht hebben in voetbal kwaliteiten en alleen hier graag mee discussiëren

5 september 2014 om 13:25

Het middenveld van Feyenoord is veel beter dan die van Psv? Volgens mij mis ik hier iets?

Feyenoord: Immers, Vilhena, El Ahmadi, Clasie en Toornstra
Psv: Wijnaldum, Maher, Guardardo, Schaars, Hiljemark, Ritsmaier.

Ik zeg gelijk en misschien nog wel een voordeel voor Psv. Meer klasse en internationale evaring dan het middenveld van Feyenoord.

5 september 2014 om 15:23

@wehave
Zelf ben ik niet voor Psv, dus de woorden jullie zijn voor mij niet van toepassing. In Nederland heb ik niet echt een favoriete club, maar volg alles. Als ik PSV beter vind qua selectie betekent het niet dat ik die club automatisch support.

@xajacfa somt de spelers al op die ik inderdaad Minstens gelijkwaardig vind. (meestal beter)

5 september 2014 om 16:53

Ja... Slaap
Maar verder vorig seizoen begonnen jullie ook goed en uit eindelijk 9-10 achter ons geëindigd

5 september 2014 om 21:38

Ik ben het met je eens behalve Vermeer is wel stukken beter dan Zoet..

5 september 2014 om 08:02

Jij wil een groen randje ofzo?

Immers zal sowieso niet meer in de basis komen lijkt me. Alleen maar goed voor feyenoord. En tegen wat mindere teams die met 2 spitsen spelen kan je makkelijk 3-4-3 doen.

5 september 2014 om 08:28

Onderbouw eens waarom ik een groen randje wil? Omdat ik mijn mening geef over Feyenoord en hun selectie sterk genoeg vind om titel favoriet nummer 1. te vinden?

5 september 2014 om 09:00

Omdat je in een feyenoord topic als Ajacied konten aan het likken bent

5 september 2014 om 09:13

Haha, hoe oud ben je ? Ik geef m'n mening over Feyenoord waarvan ik denk dat die realistisch is. Dat heeft niks met 'konten likken' te maken pubertje.

5 september 2014 om 09:58

Jawel, want in Ajax topics geef je die mening niet

5 september 2014 om 11:30

Haha, nee ik reageer ook niet in elk topic. Ik ben wel vereerd dat je al die topics helemaal doorleest om te kijken of ik erop reageer.
Maar goed, laten we het niet persoonlijk maken en gewoon discussiëren over he topic zelf

5 september 2014 om 08:53

Wanneer speelt Ajax tegen Feyenoord? Over een paar weken pas waarschijnlijk. Dan is dit team al wat meer ingespeeld op elkaar en kom je dit middenveld niet meer door. En dan staat Vermeer nog eens op doel. Lekker dan.

5 september 2014 om 10:23

defensie ben je zo door en Feyenoord is aanvallend onmachtig, dus weinig scorend vermogen, dus appeltje eitje voor Ajax als die ook weer ingespeeld zijn

5 september 2014 om 17:01

Hahah Mols je maakt jezelf belachelijk elk jaar praat je zo over Feyenoord zit je iets dwars jongen ??

5 september 2014 om 09:03

sorry, maar met Fred Rutten ben je nooit titelfavoriet. Goeie trainer, maakt spelers beter, maar is totaal geen winnaar. Ooit in 2001 een beker gewonnen en dat is het.
Als Feyenoorder-zijnde zou ik er eigenlijk niet aan denken, mochten ze dan toch mee kunnen doen dan is dat mooi meegenomen.

5 september 2014 om 10:41

Tja, je zou ook kunnen zeggen dat hij de eerste prijs al voor Feyenoord binnen heeft, nl. geplaatst voor europees voetbal, hetgeen ze jaren achtereen niet lukte...

5 september 2014 om 10:41

Tja, je zou ook kunnen zeggen dat hij de eerste prijs al voor Feyenoord binnen heeft, nl. geplaatst voor europees voetbal, hetgeen ze jaren achtereen niet lukte...

5 september 2014 om 10:49

Koeman maakt spelers niet beter en heeft geen enkele prijs gewonnen met Feyenoord

5 september 2014 om 17:34

Rutten is een goede trainer echter hij heeft niet de spelers die Koeman wel had

5 september 2014 om 10:14

Feyenoord doet geen seconde mee om de titel, voor de Vrij, Janmaat en BMI zijn mindere spelers teruggekomen, voor Pelle (meer dan 20 goals ) geen 1 speler terug gekomen) alleen op middenveld is het wat sterker met name in de breedte.

Dus Feyenoord heeft qua selectie een mindere selectie dan vorig seizoen en toen speelden ze al niet voor de titel

PSV en Twente zijn sterker of niet zwakker geworden , Ajax ongeveer gelijk.

Kortom, PSV en Ajax spelen om de titel

AZ Feyenoord, Twente, en misschien Vitesse en Groningen spelen voor de plaatsen 3 t/m 7

Vermeer prima keeper maar zit ook weleens mis en die wint punten voor je maar kost je ook punten is niet heel veel beter dan een Zoet etc. Zeker niet als je een mindere defensie voor je hebt staan wat Feyenoord nu zeker heeft ten opzichte van vorig seizoen

5 september 2014 om 10:55

twente heeft met het vertrek van Tadic en zijn beoogd opvolger Promes wel ingeleverd op korte termijn. Miyachi is natuurlijk een groot vraagteken op de flank en verder houdt 't vooralsnog niet over.
Tegen de tijd dat het daar gaat lopen kan het gat wel eens te groot zijn met de top.

5 september 2014 om 12:35

klopt maar Twente heeft meer spelers gehaald dan alleen Miyachi...

5 september 2014 om 13:52

Wat een gezeik zeg over wie beter is of wie niet wie titelkandidaat is en wie niet t seizoen is een paar wedstrijden oud zeg... Het is allemaal nog papierwerk wie beter is en wie niet en trouwens voor degene die zeiden Maher is beter dan Vilhena en dan baseer ik dit op vorig seizoen ik heb Maher heel vaak slecht zien spelen met PSV waardoor hij zelfs op de bank zat sorry maar ik vind Vilhena is nu al beter dan Maher en groeit alleen nog maar door .
Verder, kijk alsjeblieft gewoon naar de ED en beslis pas als t winterstop is wie wel of niet mee kan doen als Ajax kampioen wordt chapeau als PSV kampioen wordt chapeau als Feyenoord kampioen wordt sta ik op de Coolsingel.

5 september 2014 om 10:42

Als we nu gelijk stonden met PSV had ik dat wel gevonden ja, maar we staan al 7 punten achter dat is al veel te veel nu. PSV wordt gewoon kampioen.

5 september 2014 om 11:36

Dat zeiden ze vorigjaar ook na 5 speelrondes maar kijk waar ze zijn gestrand.

5 september 2014 om 16:21

Ja kijk naar de selectie toen en nu, PSV is veel verder al die gasten een jaar verder + versterkingen.

5 september 2014 om 12:54

Ajax raakt 2 spelers kwijt waarvan De Jong amper heeft gespeeld vorig jaar. Feyenoord raakt Janmaat, De Vrij, BMI en Pelle kwijt en dan beweer jij dat Feyenoord er beter op is geworden? Achterin is het er slechter op geworden, middenveld beter en voorin ook minder.

PSV heeft weinig spelers kwijtgeraakt en heeft De Jong erbij. Verder ongeveer hetzelfde.

Ajax is er iets zwakker op geworden, maar niet veel want Blind is aardig opgevangen met Zimling/viergever.

Kortom, Feyenoord is in mijn ogen als enige minder geworden en vorig jaar bleek al dat dat niet genoeg was. Ajax/psv wordt kampioen en nummer 2 (willekeurige volgorde). Feyenoord 3.

Feyenoord heeft op de spits positie na inderdaad een erg brede selectie zelfs! Overal is goede concurrentie en daar wordt een team alleen maar sterker van!

5 september 2014 om 08:39

Manu te vrede kazim dammers zelfs immers en schaken kunnen dus keuze zat

5 september 2014 om 10:15

bredere selectie in mindere spelers wordt je niet sterker van

met Pelle, De Vrij, BMI en Janmaat met een minder brede selectie waren ze sterker hoor

5 september 2014 om 14:05

Ah, en dat maak jij op in de 4 gespeelde wedstrijden dit seizoen? On dat geval moet je in ogenschouw nemen dat we vorig jaar 3 punten hadden na 4 wedstrijden. Daarbij, is de selectie daadwerkelijk minder? Vorig jaar heb ik me meer geergerd aan het spel dan begin dit seizoen, vooral tegen twente zag je een uitstekende combinatie van techniek, wilskracht en dynamiek op ons middenveld. met name sinds toornstra inviel liep het lekker.

Ja, de goals moeten nog gaan vallen, maar zowel el ahmadi als kazim, en ook toornstra en bilal hebben nog geen enkele keer de 90 minuten vol gemaakt in een officiele wedstrijd. Tot nu speelden we zonder versterkingen in de basis (op wilkshere na, die echt geweldig presteert tot dusver, en een bilal die moet wennen).

Al met al wil ik absoluut niet beweren dat we titelkandidaat nummer 1 zijn. Ondanks de doelstelling, acht ik ons alleen met een monsterseizoen van het middenveld kansrijk voor de titel. Imo is het psv dat met de schaal aan de haal gaat, en Ajax en Feyenoord die gaan strijden voor plek 2.

5 september 2014 om 17:37

El Ahmadi heeft in zijn beste seizoen ruim 30 wedstrijden gespeeld voor Feyenoord in de competitie en maar 2 goals gemaakt

ja de selectie is minder, Pelle maakte 28 goals, zie ik niemand doen, ook niet 2 spitsen samen

De Vrij, BMI en Janmaat zijn stuk voor stuk vervangen door mindere voetballers

Alleen Toornstra is een aanwinst en misschien El Ahmadi, maar welke spelers moeten daar voor wijken, Immers werkt hard en maakt 12 goals per seizoen niet verkeerd lijkt me...

Gewoon aanvallend 3-4-3 spelen tegen de mindere clubs uit de eredivisie. Dan misbruik je Kongolo ook niet meer aan de linker kant.

Vermeer
van Beek
Mathijsen
Kongolo
Toornstra
El Ahmadi
Clasie
Vilhena
Bilal
Vrede/Kazim
Boetius

Zou mooi zijn als el ahmadi wel basis komt voor Mathijssen. Dan van Beek gewoon lekker laten staan die jongen doet het gewoon netjes. dit zou een mooie opstelling zijn.

Vermeer

Wilkshere,van Beek, El ahmadi, Konogolo.
Toornstra,clasie, Vilhena(10)
Manu, Ten Vrede, Jp.

Ik hoop dat vilhena op 10 komt te staan dit jaar. HIj kan veel meer dan die laat zien maar hij is net als konogolo op een andere positie gezet wat die gewent is. ze doen hun taken wel maar als ze op hun goede positie zouden spelen zou feyenoord stuk beter zijn, denk ik.

5 september 2014 om 09:14

Sorry hoor bij 1 had ik niets gezegd, maar Wilkshere, Konogolo en ten Vrede? Kom op hey!

5 september 2014 om 11:28

Vilhena heeft zijn hele jeugd als centrale middenvelder gespeeld, dus het lijkt me sterk dat hij daar niet gewend is te spelen. Alleen in jong Oranje speelde hij wel eens op 10.

Gewoon verkeerd aankoopbeleid. In de laatste week kopen ze twee rechtermiddenvelders terwijl een spits of een centrale verdediger meer gewenst was.

5 september 2014 om 09:17

En waarom dan?

We hebben spitsen zat hoor! Te Vrede, Manu, Kazim en ook Immers kan er spelen, Dammers en Achabar zijn er ook nog!

Middenvelders zijn nu Karsdorp, Vilhena, Immers, Clasie, Toornstra en el Ahmadi, 6 man voor 3 positie's, of 4 als Rutten 3-4-3 gaat spelen.

Nee er is juist balans nu en een goede bank, iets waar het ons jaren aan ontbrak!

Dat we geen goalgetter pur sang hebben is wat anders, maar in elke linie hebben we scorende spelers lopen!

5 september 2014 om 10:16

spitsen zat ja, maar geen scorende spitsen,

wie gaan die 25 goals van Pelle maken dan?

5 september 2014 om 10:47

Ajax is 4 jaar op rij kampioen geworden met geen 1 speler die er 15 maakte!

Te Vrede, Toornstra en Immers kunnen dat wel, Boetius kan er aan 10 komen, Bilal in vorm ook, Vilhena 5 minimaal, dus ja genoeg optie's die het over kunnen nemen!

5 september 2014 om 10:50

precies maar Ajax had wel een betere trainer en betere selectie dan Feyenoord, nu Feyenoord is aantoonbaar zwakker geworden op bepaalde posities...

Hopen dat ze dat systeem tegen Psv gaan gebruiken. 1 op 1 tegen de dodelijk snelle aanval, succes Rutte!

5 september 2014 om 08:33

Haha Psv had in de Arena nooit mogen winnen. Kijk de zelfvertrouwen en de uitspraken weer uit Eindhoven. Al 7 jaar de grootste monden zonder titel. Feyenoord heeft prachtig ingekocht ben benieuwd of Fredje het durft om Immers er uit te halen.

5 september 2014 om 08:54

Je hebt gelijk. Feyenoord die koopt voor het eerst in weer een paar jaar echt in. Feyenoord eheeft ongeveer de laatste 5 jaar niet echt wat gekocht. op Grazino Pelle na dan. Voor de rrest was het allemaal transfervrij of gehuurd.

kunnen we van psv niet zeggen die heeft in de laatste 3 jaar meer gekocht dan feyenoord in 6 jaar tijd ofs. en nog geen kampioen worden. En feyenoord met beperkte middelen gewoon 2x 2e worden en gedeelte 2e samen met psv.

5 september 2014 om 10:25

PSV had misschien niet mogen winnen in de Arena, maar heeft dat wel gedaan. Of jij dat nu leuk vindt of niet. Ajax had bijvoorbeeld ook niet mogen winnen van Vitesse, maar heeft dat wel gedaan. Dus ik zou zeggen accepteer nou maar dat er dingen gebeuren die jij niet wilt. Wordt je vast veel gelukkiger van, ook als PSV wel Kampioen wordt.

5 september 2014 om 08:56

Psv heeft de druk om kampioen te worden niet Feyenoord. Feyenoord wil graag mee doen om de titel. Daar is geen druk als het gaat over kampioen worden. Meer om weer mee doen met de bovenste 4 plekken.

5 september 2014 om 09:06

De druk neemt gedurende het seizoen heus wel weer toe als Feyenoord een leuke serie heeft.

5 september 2014 om 10:18

de druk neemt al toe als ze 1 of 2 x niet winnen dan geeft het Legioen de schuld aan Rutte en van Geel, terwijl Rutte er niets aan kan doen dat ie veel mindere spelers dan vorig jaar tot zijn beschikking heeft en PSV wel sterker geworden is

5 september 2014 om 10:22

bij Feyenoord is altijd druk van het legioen, als ze 2x verliezen breekt de pleuris uit en worden spelers bang voor eigen publiek

5 september 2014 om 10:36

Ga je lekker Mols? Kan er ook een keer iets positiefs uit jouw mond komen in een Feyenoord-topic? of kick je er op om overdreven kritisch te zijn? 2x verliezen en de pleuris breekt uit en de spelers worden bang? lachwekkend..

5 september 2014 om 10:52

ik ben realistisch, hoe kan je nu met droge ogen beweren dat Feyenoord kampioenskandidaat is terwijl ze een mindere selectie hebben dan voorgaande jaren?

roepen ze bij Twente toch ook niet?

5 september 2014 om 10:56

Feyenoord kan best meedoen om de tweede plek. Dat is het dan ook denk ik.

5 september 2014 om 12:48

Mols, je hebt blijkbaar een vooroordeel wat betreft Feyenoord. Maar ik heb zelden zo'n consequente onzin gehoord. Feyenoord is niks dit dat. Twente is een ploeg die met alle geluk van de wereld Feyenoord op 0-0 heeft gehouden. Ajax is echt een stuk slechter geworden en PSV is niet echt aantoonbaar beter geworden maar heeft een aantal leuke wedstrijden gespeeld. Overigens vind ik dat je volledig maar dan ook echt volledig de plank misslaat wat betreft het legioen. Je complete onvermogen om je in te leven in supporters van een andere club. Op het moment dat we onze laagste klassering ooit behaalden, was iedereen toen kritisch, ja maar de kuip zat elke week vol. Iets wat in de Arena of philips stadion een utopie is. Dus ik vind dat je best kritisch mag zijn, als je maar niet zulke extreme nonsens verkondigd.

ontopic, Dit zou perfect zijn, El Ahmadi in een soort Pirlo rol. Clasie en Vilhena er voor en toornstra voor de aansluiting naar voren toe, geweldig plan!

5 september 2014 om 17:38

2e plek misschien als een Ajax of PSV een slecht seizoen draait, maar dan doet Twente daarvoor ook mee, die hebben goede spelers gehaald ter vervanging van Tadic en Promes en dat 11 tal is beter in balans

Sorry, maar ik hoop dat dit alleen gaat gebeuren tegen de ploegen die zich ingraven tegen Feyenoord. Als je tegen een redelijke tegenstander speelt met El Ahmadi en v Beek centraal pleeg je zelfmoord. El Ahmadi is een goede middenvelder, maar geen verdediger. V. Beek maakt elke wedstrijd wel een aantal lompe overtreding om zijn verdedigende fouten recht te zetten. Komt in mijn ogen dan ook (nog) zwaar te kort voor Feyenoord. Hij heeft geluk dat buiten Kongolo er geen enkele concurrentie is voor de CV positie. Boulahrouz en Mathijssen zullen bijna met hun welverdiende pensioen gaan en kunnen het allemaal niet meer belopen.

Klinkt niet heel verkeerd. El Ahmadi is verdedigend een beest. Ik ben dan wel benieuwd wie zijn plek kwijt raakt. Mathijsen is in de omschakeling erg traag, daar El Ahmadi aanvallender is, zal die best regelmatig 1 op 1 komen. Dan ben je met v Beek zijn snelheid weer beter af. Helaas wil v Beek nogal eens misgrijpen. Moeilijke situatie.

Benieuwd of Vilhena of Immers zijn plek kwijt raakt.

5 september 2014 om 08:57

Vilhena raakt niet zijn plek kwijt hoor haha. eerder immers of mathijssen

5 september 2014 om 10:21

Vilhena scoort te weinig en kan dat niet compenseren door ballen af te pakken zoals Immers wel kan doen en die scoort er tenminste nog 12 per seizoen, dat kan geen enkele andere middenvelder bij Feyenoord zeggen, hooguit Toornstra als ze hem goed gebruiken

5 september 2014 om 09:19

Ik denk Wilkshire, kijk even onder bij mijn formatie.

Toornstra voor Immers, el Ahmadi voor Wilkshire en je hebt een berg voetbal! Mede ook door de meevoetballende Vermeer!

5 september 2014 om 09:43

Zoals ik al zei op jou reactie. Wilkshire gaat er echt niet uit.

Hij of Clasie moet inzakken bij balverlies, niets nieuws aan!

Dan ga je zonder backs spelen met v. Beek, Mathijssen en Kongolo en komt Karim inzakken naast Mathijssen.

Echter vond ik juist Wilkshire heel positief spelen, dus zou zonde zijn, maar ja dat zijn de wetten van de top!

Vermeer
v. Beek
Mathijssen
Kongolo
Toornstra
Clasie
el Ahmadi
Vilhena
Kazim
te Vrede
Boetius
5 september 2014 om 09:42

Wilkshire is 1 van de weinige, zo niet de enige verdediger die een voldoende scoort op basis van de 1e duels. Die gaat er echt niet uit.

5 september 2014 om 11:30

Opstellingen met 3 verdedigers en dan geen backs zijn gedoemd te mislukken. Je ziet dit ook nooit gebeuren in het betaalde voetbal.

5 september 2014 om 11:36

Dan zet je van Beek toch centraal?

8 september 2014 om 08:46

Staat hij toch ook!

El Ahmadi gaat continu het middenveld in, dus eigenlijk is het een verkapte 3-4-3. Mathijssen kan dan de jonkies sturen en wil je 4-3-3 gaan spelen, hoef je enkel Wilkshire te brengen, Terence naar links en v. Beek/mathijssen in het centrum.

Wie je daarvoor opoffert is afhankelijk van de wedstrijd!

Tegen de kleinere clubs kan je dit goed gebruiken om gaten te forceren en tegenstanders kapot te spelen.

Tegen de grotere clubs is dit dodelijk, en dan vooral tegen voetballende counterploegen.

Moet wel zeggen dat er met Toornstra mooi voetbal wordt gespeeld!

Immers goed voor 2 seizoenen 12 goals per seizoen

dus samen met Pelle goed voor 40 goals afgelopen seizoen, die gaan Manu, Toornstra, El Ahmadi, Ten Vrede, heus niet maken hoor

en de defensie is ook minder dus die gaan ook niet meer goals tegen houden

de defensie en aanval is zwakker dan vorig seizoen

5 september 2014 om 11:12

Daarboven op komt dat Rutte de coach is nu. Dat betekent nog minder goals.

Dan ga je heel veel tegendoelpunten krijgen El Ahmadi is geen centrale verdediger gewoon kiezen voor 4-3-3. Met op het middenveld Clasie Toornstra El Ahmadi en achterin gewoon gaan voor Wilkshire Van Beek Kongolo en Nelom. Voorin gaan voor Bilal Te Vrede en Boetius zo moet je gewoon spelen dan eindig je bij de eerste 3.

sinds wanneer kan El Ahmadi verdedigen?

lijkt me wel goed als ie het kan want als middenvelder komt ie niet verder dan 2 goals in een seizoen

ps dit is dus een positieve post

@ mols1970 Als je Toornstra op 10 zet en hem het vertrouwen geeft komt hij ook tot dat aantal geloof mij nou maar. Toornstra heeft een goede vrije trap in de benen en is in alles een klasse beter dan Immers kortom Immers op de bank. Over El Ahmadi en Clasie heb je gelijk dat zijn geen scorende spelers maar die zijn wel belangrijk op het middenveld. Te Vrede heeft er volgens mij nu al 6 inliggen dacht ik EL meegeteld dan.

5 september 2014 om 12:37

ok dan gooi je 12 goals weg van Immers en die worden vervangen door 12 goals van Toornstra

wie maakt de 28 goals dan van pelle waarmee ze 2e werden en welke verdedigers van nu zijn beter dan vorig seizoen of gelijk aan zodat ze niet meer tegendoelpunten krijgen?

Ik vind het middenveld van Feyenoord wel echt megasterk.. Alleen ze hadden er beter 1 verdediger bij kunnen halen ipv een middenvelder. (botteghin i.p.v. El Ahmadi of Toornstra)

Met mijn opstelling kunnen ze alle 5 spelen... Vilhena als winger.. El Ahmadi in de rol van De Rossi... Toornstra, Immers en Clasie op hun favoriete posities. Wilkshere wat gecontroleerder (dan Vilhena) aan de rechterkant.

Mja, Feyenoord heeft Rutten... dat is nou niet bepaald een kampioenenmaker!

(oké ik zie dat ik mijn opstelling niet op papier kan krijgen dan maar zo)
Vermeer
Boulah, El Ahmadi, Kongolo
Wilkshere, Toornstra, Clasie, Vilhena,
Immers
Te Vrede, Manu

Had El Ahmadi graag bij Ajax gezien. Vind het echt een onderschatte speler.

5 september 2014 om 17:46

overschatte speler. oogt leuk, maar weinig rendement, amper scorend vermogen, weinig assists

Toornstra is veel beter

El Ahmadi is type zaalvoetballer, ziet er top uit maar levert uiteindelijk weinig op...

kan in het rijtje Dibi, Boussatta, Hadouir

5 september 2014 om 21:40

Ehh Ahmadi type zaalvoetballer? je hebt hem wel eens zien spelen?

6 september 2014 om 00:02

ja, technisch vaardig, maar weinig rendement, oogt goed en leuk maar levert vaak niets op en dat is ook in zijn goals en assists goed te meten

mag overal weg..

Rutten die met drie verdedigers gaat spelen..het moet toch niet gekker worden! Zou de eerste keer ooit zijn dat die man lef toont in zijn tactieken, wel meteen een prachtig idee. Mathijsen zou ik dan opofferen, maar dan blijft er wel heel weinig ervaring over achterin.

5 september 2014 om 12:57

Heb je ooit wat aan de ervaring van mathijsen gehad?

5 september 2014 om 17:47

zonder Mathijssen had Feyenoord niet die top 3 plaatsen gehad, vergis je niet wat zo'n speler overbrengt aan die jonge verdedigers die nu uitgevlogen zijn

Ik heb zo n idee dat fredje het zo wil gaan invullen

Vermeer
wilkshire
v beek
mathijsen
kongolo
el ahmadi
vilhena
clasie
toornstra
immers
tevreden
6 september 2014 om 12:46

Zit er dik in ja..wat een afgrijselijke opstelling

Klinkt wel goed, El Ahmadi kan uitstekend voetballen en zou dus zomaar kunnen werken

Vermeer
Wilkshire
El Ahmadi
Van Beek
Kongolo
Toornstra
Clasie
Basacikoglu
Immers
Boëtius
Mitch/Kazim
6 september 2014 om 00:03

verdedigen is wel ff een andere discipline, zou mooi zijn, maar moet het eerst zien

Luxe probleem voor Feyenoord. Clasie en El Amhadi lijken zeker. Maar Toornstra, Vilhenna en Immers niet.
Ik zou eventueel zo spelen. 3-5-2

Vermeer
v Beek
Mathijsen
Kongolo
Bilal
El Amhadi
Clasie
Boetius
Immers/tonny
Toornstra
tevrede/manu
6 september 2014 om 13:10

Toornstra naast tevreden in een 2 spitsen systeem???????/

Toornstra is ook zeker, je haalt geen speler van 4 miljoen voor de bank als Feyenoord zijnde

Ik zou zo spelen,

Vermeer
Wilshere
El Ahmadi
Van Beek
Kongolo
Toornstra
Clasie
Vilhena
Schaken
Manu
Boetius

Feyenoord heeft te veel middenvelders en te weinig echt goede verdedigers. Naar mijn mening heeft Van Geel niet goed ingekocht. Hij had in plaats van Toornstra of El Ahmadi een goede verdediger moeten halen.

5 september 2014 om 17:48

en een goede scorende spits, zoals Dost

Prima hoe hij wil gaan spelen. Mathijssen eruit en kongolo centraal met veel snelheid en kracht. Vermeer als voetballende keeper daarachter. Zou woudenberg en karsdorp neer zetten als backs. Zijn snel voetballend goed en kunnen veel op komen ondanks dat karsdorp geen back is.

Vermeer
Karsdorp ahmadi kongolo woudenberg
Clasie toornstra vilhena
Bilal vrede boetius

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren