Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Real Madrid distantieert zich van Ancelotti: miljoenenaankoop op komst’

Laatste update:

Carlo Ancelotti liet de voorbije weken duidelijk weten dat het aantrekken van een voetballer tijdens de winterse transfermarkt niet noodzakelijk is. De oefenmeester is tevreden over de samenstelling van de selectie van Real Madrid en ziet de van een zware blessure terugkerende Jesé Rodriguez als dé winterse versterking van de Primera División-koploper.

/

Volgens Marca denkt daar men op het hoofdkantoor van Real Madrid heel anders over, ook al is de relatie tussen bestuur en trainer uitmuntend. De blessure van Luka Modric, die maandenlang aan de kant zal staan, zorgt ervoor dat Ancelotti op het middenveld minder keuzes heeft. Het feit dat Sami Khedira waarschijnlijk aan het einde van het seizoen transfervrij zal vertrekken, heeft er naar verluidt voor gezorgd dat de portemonnee zal worden getrokken.

De meest verkochte sportkrant van Spanje schrijft vrijdag dat Real Madrid definitief werk gaat maken van de komst van Lucas Silva. De 21-jarige middenvelder van Cruzeiro was afgelopen zomer al in beeld, toen er volop over een transfer van Khedira werd gespeculeerd. Cruzeiro laat de middenvelder echter niet voor minder dan vijftien miljoen euro gaan. Real Madrid acht een bedrag van twaalf miljoen euro afdoende om het tot 2017 doorlopende contract af te kopen. Zaakwaarnemer Luis Rocha verzekert dat meer Europese topclubs belangstelling hebben. Mocht het niet tot een transfer in januari komen, dan gaat Real Madrid ook volgend jaar zomer over tot actie.

Real Madrid heeft geen versterking in januari nodig

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Alsof ze nog niet genoeg spelers hebben.. Ook zonder Khedira hebben ze nog steeds voldoende back-up mogelijkheden volgens mij..

28 november 2014 om 09:53

Zonder Khedira hebben ze alleen nog Illaramendi en jeugdspelers voor op de positie van Modric. Van mij mag er wel iemand bij. Alleen weet ik niet of het wel deze Lucas Silva moet zijn.

28 november 2014 om 10:30

Vidal/pogba

28 november 2014 om 10:46

Alleen maar mooi, hopelijk ziet Odegaard dan ook in dat naar Real gaan geen zin heeft. Ze kopen liever dan eigen jeugd in te zetten.

28 november 2014 om 11:56

niet vidal of pogba, want als modric terug is Moet hij gewoon weer in basis staan, en dan? vidal of pogba op de bank? kroos op de bank? James op de bank?

28 november 2014 om 12:23

Een controleur zoals John Obi Mikel misschien?

En een spits zoals Klaas Jan Huntelaar? Chicarito is namelijk niet het type dat een bal vasthoudt.

28 november 2014 om 13:41

Kjh houdt wel een bal vast zeker?

28 november 2014 om 13:46

Ja, Nederlands Elftal niet gezien bijvoorbeeld?

28 november 2014 om 14:58

Huntelaar is niet snel genoeg voor Real Madrid, met hun kunnen ze hun geliefde counter spel wel vergeten.

28 november 2014 om 17:55

Wel counter spel? Mourinho is niet meer de coach hoor.

28 november 2014 om 09:53

Wie dan?

28 november 2014 om 10:04

Illaramendi, Khedira nu nog tot de winterstop en tegen de tijd dat Khedira weg is komen Jose Rodriquez en Modric ook weer terug. En dan hebben ze vast nog voldoende jeugd rondlopen. Geef die ook eens de kans, nu de mogelijkheid daar is.

28 november 2014 om 10:03

Klopt. Waarom 15 miljoen voor een speler waar niemand ooit van heeft gehoord. Liever een kans wagen met een speler van RM-Castilla. Zou wel mooier zijn dan alsmaar spelers kopen.

28 november 2014 om 13:06

Dat jij nog nooit van hem gehoord zegt meer over jou? Een van de grootste talenten van Brazilie. Daarbij, om nou een speler niet te halen omdat je er nog nooit vsn hebt gehoord? Er waren ook tijden dat nooit iemand van Cristiano Ronaldo of Messi had gehoord...

28 november 2014 om 10:13

Typisch iemand die gewoon de rest napraat. Real heeft maar een selectie van 21 spelers, dat is helemaal niet veel voor een topclub. De gemiddelde topclub heeft er 25 à 26. Centraal op het middenveld zitten ze helemaal niet zo breed. Kroos, Modric, Khedira en Illara. Je moet ook nog eens rekening houden met het feit dat er na de winter beker voetbal én CL bij komt kijken. Plus Khedira vertrekt aan het einde van het seizoen.

28 november 2014 om 10:34

Plus, omdat khedira weggaat en je daarvoor misschien een vervanger wilt halen... Je kunt beter alvast dan nu die vervanger halen, dan kan deze alvast wennen aan de nieuwe omgeving, het team en aan het voetbal dat gespeeld wordt!

echt waarom, net alsof die jongen zoveel meerwaarde heeft dan illaramendi

28 november 2014 om 10:18

Want Jij hebt die Silva zien spelen? Verder sta ik aan ancelotti zijn kant, hebben voldoende middenvelders en anders heb je vast en zeker leuke spelers in de Castilla lopen. Waar is die jese gebleven en niet de aanvaller maar middenvelder?

28 november 2014 om 11:30

Verhuurd aan Deportivo, hij heet Jose.

Tuurlijk joh geef maar weer geld uit, nog meer schulden.
Neem eens wat spelers uit eigen jeugd, zou op meer respect kunnen rekenen dan dit gedrag.

Ik denk dat dit een onnodige aankoop zal zijn, je hebt isco illara khedira en neem aan dat jose rodriguez ook op die positie kan spelen. En hoogstwaarschijnlijk is modric in februari weer terug, in de tussentijd redden we dat wel met dit materiaal.

28 november 2014 om 10:14

jese rodriguez als centrale middenvelder? Nee dat lijkt me niet.

Jese is een echte buitenspeler en spits.

28 november 2014 om 11:01

Deze jongen hierboven zegt toch duidelijk JOSE Rodriguez en niet Jese. Jose is op dit moment uitgeleend (aan deportivo als ik het goed heb) en is toch echt een centrale middenvelder

28 november 2014 om 11:09

haha my bad!! kon het me al niet voorstellen..

28 november 2014 om 13:36

Lezen voordat je bijdehand gaat zitten doen. Komt nogal dom over namelijk.

28 november 2014 om 10:21

Isco en Rodriguez zijn volgens mij iets aanvallender dan Modric , Khedira en Ilarramendi.

28 november 2014 om 12:23

ja maar ze zouden dat plekje kunnen invullen, daar heb je niet een aankoop voor nodig. Ik ze dat Jose is uitgeleend, dan nog genoeg vervangers.

Ancelotti heeft dus iets bijgeleerd : het sportieve is bij Perez ondergeschikt aan het merk Real.

Wanneer zo een transfer het merk versterkt maar sportief nul meerwaarde heeft (of erger nog, de balans in de selectie zou verstoren en dus sportief negatief is), dan nog komt die transfer er.

Real Madrid is geen sportclub ; het is een multinational waar ook aan sport gedaan wordt.

28 november 2014 om 10:00

Wat een vervelend mannetje ben je ook. Barcelona speelde ook jarenlang zonder sponsor op de shirt en betaalde Unicef zelfs voor mogen dragen van hun logo. Yoen kwamen de rijke arabieren en nu hebben ze zelfs sponsors aan de binnenkant van het shirt. Hoe je het ook wend of keert voetbal draait om geld en daar doet elke topclub aan mee!

28 november 2014 om 10:15

Een opmerking die Realfans zo vaak maken : het gaat hier over Real, niet over Barcelona, gelieve dus on-topic te blijven.

Overigens zijn er heel wat Barca-supporters die net daarom het huidige Barca-bestuur niet hoog zitten hebben : omdat ze een loopje nemen met tradities die al vele tientallen jaren deel uitmaken van dat waar de voetbalclub voor stond.

Rosell is een kwal en ik zal echt niet alleen staan met die mening.

28 november 2014 om 13:04

Shmurda probeert je alleen uit te leggen dat voetbal tegenwoordig om geld draait, daarom haalt hij barca erbij en er zijn ook genoeg real fans waaronder ik die Perez niet goed vinden

28 november 2014 om 13:27

Dat besefte ik wel al, had ik hem echt niet voor nodig.

Als ik zeg dat het merk belangrijker is dan het sportieve, dan impliceert dat eigenlijk al dat het alleen maar om geld gaat.

In een weemoedige en nostalgische bui kun je dat misschien erg vinden maar het is niet anders.

Het is overigens door mensen zoals ons : op een Nederlandstalige website discussies voeren over een Spaanse ploeg.

Dat zien ze bij Real ook en dan valt er dus ook buiten Spanje geld te verdienen.

28 november 2014 om 10:13

Dat zeiden we van de transfer van Bale en James ook al en na de uitgaande transfers van özil en Di Maria zou Real nooit meer wat winnen. Staan op kop in La Liga, hebben La Decima al binnen en zijn door in de CL met het maximum van de punten. Ik denk dat Perez op sportief vlak uitstekend werk levert en financieel is die man al helemaal geniaal.

28 november 2014 om 10:18

Socio : dat is het punt niet.

Het pakt nu goed uit maar je weet zelf ook wel dat er andere tijden zijn geweest.

Het punt is dat Perez sportieve argumenten ondergeschikt maakt aan het extra-sportieve.

Het merk Real is voor hem het allerbelangrijkste, belangrijker dan het sportieve.

Overigens spreek ik nergens een waarde-oordeel uit ; ik stel gewoon vast.

28 november 2014 om 11:47

Logisch, dat is zijn job. Hij moet Real financieel gezond maken en dat doet hij alweer uitstekend en de man koppelt het ook nog eens aan fantastische sportieve resultaten met sprankelend voetbal. Perez heeft alleen nog maar juiste keuzes gemaakt deze termijn en wat er in zijn vorige termijn gebeurde, is niet meer relevant. Alleen Casillas heeft immers dat tijdperk meegemaakt, dat zegt genoeg.

28 november 2014 om 10:14

Want Marca heeft per definitie gelijk? Wat heb jij toch altijd een haat jegens Real Madrid zeg. Waarom? Omdat jou club altijd in de schaduw staat?

Khedira vertrekt in Juli. Dan is het toch slim om daar al op in te spelen en deze jongen een half jaar laten wennen? Zoveel meer spelers heeft Real niet tav andere topclubs.

Waarom hoor ik je niet over Bayern, dat nog een veel grotere selectie heeft? Of Chelsea? Of Man City?

28 november 2014 om 10:25

Geen haat jegens Real ; ik constateer gewoon en spreek overigens geen waarde-oordeel uit.

Dat in de schaduw staan, dat valt ook wel mee.

Wat Bayern betreft : die doen het gewoon goed, met eigen geld en geven nooit meer dan 50 mio euro uit aan een transfer(ter info : Real bezet op Suarez na de hele top 5 met duurste transfers). Bayern doet het dus toch wel anders dan Real.

En ik geen kritiek op Chelsea ? Valt wel mee ; diezelfde haat die jij me toeschrijft richting Real wordt me ook toegekend door Chelseasupporters.

Voor mij is de echte verzieking van de voetbalwereld begonnen met de binnenkomst van Abramovic ; Chelsea was een subtopper en is naar de top gekocht.

28 november 2014 om 10:28

Real betaald ook gewoon netjes alle rekeningen. Dus wat is het probleem? Real heeft de hoogste omzet, dan kan je ook wat meer he? Daarnaast zijn ze de schuldenlast al jaren aan het inkrimpen.

28 november 2014 om 10:16

@jorisdr

Als ze volgens jou alleen maar aan marketingactiviteiten doen en niet aan topsport vind ik het wel knap dat ze aan het einde van het jaar met een Championsleague in de handen staan. Volgens jou theorie zou ik dan juist elke club aanbevelen om meer marketeers aan te nemen.. succes verzekerd!!

28 november 2014 om 10:21

Roedii : het heeft meer dan 10 jaar geduurd en vele miljarden gekost.

Dat een club als Real met een frequentie van 10 jaar de CL wint, toch niet zo uitzonderlijk ?

28 november 2014 om 10:52

Nee dat zeg ik ook helemaal niet.. Jij zegt dat het meer om de bedrijfsvoering van Real gaat en dat ze niet denken aan het sportieve succes. Ik ben het daar gewoon niet helemaal mee eens aangezien ze wel degelijk aankopen doen die het team beter maken. Ik vind van alle aankopen die men heeft gedaan alleen illaramendi niet goed presteren. Dat Real grote aankopen doet is gewoon een vorm van marketing. Is 80 miljoen voor james veel? Ja! Maar doordat er zoveel is betaald voor deze transfer is deze transfer ook heel veel in de media geweest. Hetzelfde geld voor Bale. Door eerst heel lang te speculeren is er interesse gewekt en de media heeft het eigenlijk enorm opgeblazen. Hierdoor stijgt die shirtverkoop enorm als de transfer eenmaal een feit is.

28 november 2014 om 17:16

@jorisdr

Haha ten eerste zijn het geen vele miljarden dus lul niet voor de zoveelste keer onzin.

Daarbij zijn de spelers geen robots. Je kan 11 spelers van 5 miljard per stuk kopen maar als die spelers mentaal de druk niet aankunnen en je 2 rode kaarten krijgt en alle kansen mist verlies je. Want voetbal gaat niet om namen en geld. Dat is puur het marketingtechnische gedeelte wat niks te maken heeft met het voetbal op.het veld.

Daarbij is Real niet de enige met een sterk tean geweest sinds 10 jaar. Liverpool, Chelsea, Porto, Monaco, Lyon, Psg, Barcelona, Arsenal, Valencia, Atheltico, United, City, Bayern, Dortmund, Inter, Juventus, Milan etc. hebben in de laatste 10 jaar ook sterke teams gehad. Even sterk, iets minder sterk of sterker dan Real. Vooral Barcelona was ongenaakbaar.

Maar ik ben wel gevleid dat supporters van Barcelona alles indirect hun eigen club omlaag praten en de prestaties van Barca batagalliseren puur om.real in een slecht daglicht te kunnen zetten.

Ik denk dat het een minderwaardigheidscomplex is. Vooral aangezien je het over dezelfde CL durft te hebben als de CL waar Real vaker in de halve finale kwam als dat Barcelona überhaupt aan de CL meedeed.

Dus een mindere periode is geaccepteerd. We zijn nou eenmaal de grootste club ter wereld.

28 november 2014 om 19:21

Geen vele miljarden, dichterlijke overdrijving. Wel vele honderden miljoenen, de volledige top drie aan duurste transfers.

De namen van clubs die je noemt : de helft zijn one-hit wonders ; Monaco, Lyon, Inter, Porto, Atletico,... 1 keer boven zichzelf uitgestegen de laatste 10 jaar en direct een vaste waarde als CL-winnaar ?

Je probeert me ook woorden in de mond te leggen : ik praat de prestaties van Real niet naar beneden, ik zeg dat het extra-sportieve belangrijker is dan hetgeen op het veld gebeurt. Dat geef je zelf overigens al onrechtstreeks toe met je verwijzing naar het marketing-technische (al zul je dat nog wel eens ontkennen).

Dat van dat minderwaardigheidscomplex valt wel mee. Ik vind het net jammer dat het huidige bestuur bij Barcelona zich begint te gedragen als dat van jullie en alles koopt wat los en vast zit.

We zijn nu eenmaal de grootste club ter wereld : en toch zo vaak Calimero-gedrag. Elk woordje van kritiek wordt als een persoonlijke aanval ge-interpreteerd, zelfs de term racisme wordt dan bovengehaald terwijl je gewoon een verhaal probeert te schetsen.

Probeer in de toekomst nou eens een tekst niet letterlijk te lezen en in te zien wanneer er dichterlijke overdrijvingen gebruikt worden (zoals bij die miljarden en die hijabs) en probeer de kern van iemands uitleg te begrijpen.

Je hoeft het er absoluut niet mee eens te zijn maar het is wel storend als je de persoon in kwestie dan woorden in de mond legt die niet neergepend zijn of, erger nog, verwijt een racist te zijn, gewoon omdat je niet begrijpt waarom hij een stereotype gebruikt.

De boodschap dermate uitvergroten omdat ze heel erg duidelijk zou zijn. Dat was de bedoeling.

Real madrid heeft een selectie waar clubs van dromen en ze kopen spelers zo makkelijk. Dit zou ook gewoon een goede versterking zijn hij is een groot talent en misschien goed voor de toekomst.

Waarom nemen ze niet iemand van de eigen jeugd? Krijgen die tenminste ook nog eens een kans. En als Modric terug is, zal deze jongen op de bank wegrotten. Ene beetje zonde als het echt zo'n groot talent is.

28 november 2014 om 10:16

Omdat de stap van Castilla naar Real Madrid 1 eigenlijk te groot is. Het inspelen bij het grote Real Madrid blijkt voor vele een te grote stap. Een enkeling kan het aan.

28 november 2014 om 10:25

Voor een paar maanden lijkt mij dat prima eerlijk gezegd. Daarnaar is er ook nog Khedira, die pas in de zomer weg gaat.

28 november 2014 om 10:29

Je kan op deze manier wel een speler alvast laten wennen. Zo zag je met Isco en Modric ook dat ze even moesten omschakelen. Dat zouden ze nu ook met Lucas Silva kunnen doen. Is hij begin van het nieuwe seizoen al ingespeeld.

Voor mij hoeft er helemaal niemand te komen. Laat Illarra lekker spelen, of anders die Medrán. Heerlijk spelertje uit de jeugd.

28 november 2014 om 10:20

Ik snap nog niet zo goed wat men ziet in Illarramendi.. Vind hem echt niet zo bijzonder eerlijk gezegd en ik snap al helemaal niet waarom er 30 miljoen voor is betaald. qua spel vind ik hem ook geen echte real speler.

Broodje aapverhaal. Totaal onnodig. Dit wordt een gevalletje Casemiro. We hebben nog Jose R, Casemiro, Modric, Illaramendi.

28 november 2014 om 10:15

Hoe doet Casemiro het eigenlijk in Portugal?

28 november 2014 om 11:08

Fantastisch, een topper.
Lucas gaat zeker niet gekocht worden, want Casemiro komt volgend jaar weer terug.

28 november 2014 om 13:43

is Casemiro niet verkocht met terugkoop optie.

28 november 2014 om 11:35

Casemiro is verhuurd aan Porto en Rodriguez aan Deportivo. Modric ligt er 3 maand uit. Dus alleen Illaramendi blijft over.

Waarom dan niet Casemiro terughalen. Snap het niet.

Er staat toch Jose, niet Jesé. Jose Rodiguez is ook een enorm talent, jeugdspeler van Real.

Khedira hebben ze nog. Maar als ze dan toch iemand willen halen op die positie, dan liever Gundogan, Strootman of Verrati. Geen onbekende Braziliaan.

28 november 2014 om 13:44

Gundogan is blessure gevoelig, grote gok.
Strootman nee doe maar niet en verrati heeft pas bijgetekent.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren