Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘PSV speelt niet als een topploeg, ik ben niet onder de indruk’

Laatste update:

PSV heeft nog geen misstap begaan in de Eredivisie, maar PEC Zwolle gaat er alles aan doen om de Eindhovenaren zaterdagavond in het IJsseldelta Stadion punten af te snoepen. “Ik ben niet zo onder de indruk van PSV”, zegt trainer Ron Jans in gesprek met journalist en programmamaker Harry Vermeegen.

/

“Ze spelen niet als een topploeg, leggen de tegenstander niet echt de wil op, maar ze spelen wel heel goed vanuit de omschakeling”, aldus Jans. “Verder hebben ze natuurlijk individueel sterke spelers, zoals Memphis Depay. Hoe wij Depay afstoppen? Met Bram van Polen!"

Zwolle staat na vier speelronden met negen punten op de derde plaats. De regerend KNVB-Beker- en Johan Cruijff Schaal-winnaar won de eerste drie wedstrijden, maar verloor voor de interlandonderbreking met 3-1 van NAC Breda.

Wat verwacht jij van PEC Zwolle - PSV?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ze hoeven ook niet als topploeg te spelen, ze hebben zo veel kwaliteit dat ze zonder briljant te spelen tot dusver alles winnen..... is de basis voor een kampioenenploeg

11 september 2014 om 20:38

Het is wachten op de reactie van de fans van de concurrentie. Maar ben het wel met je eens. Als je niet best speelt, maar toch vrij eenvoudig alles wint heb je een grote kans het kampioensschap binnen te halen.

11 september 2014 om 20:49

Als je naar de afgelopen jaren kijkt heeft Ajax eigenlijk gewoon constant het resultaat gehaald wat hier nu over PSV wordt gezegd. Het veldspel van Ajax was vaak niet heel aantrekkelijk maar het resultaat was er wel. Als dat dit jaar bij PSV lukt zullen zij ook gewoon tevreden zijn lijkt mij.

11 september 2014 om 22:53

De vergelijking tussen PSV en Ajax slaat nergens op. Ajax speelde de afgelopen seizoenen dominant, verzorgd positiespel en wist van daaruit wedstrijden gewoon te winnen. Niet altijd even leuk voetbal maar wel zoals een topploeg normaal gesproken acteert.

PSV leunt op de counter en laat het voetbal aan de tegenstander. Dat het goed uitpakt is puur geluk want zowel Willem 2, Ajax als Vitesse hadden net zo makkelijk kunnen winnen van PSV als het mee had gezeten.

11 september 2014 om 23:15

Juist Fubar, spijker op zijn kop!! Ajax gaf ook lang niet zo veel kansen weg als PSV nu doet. PSV wordt geen kampioen hoor dit jaar. Daar gaat de klad wel weer in komen.

11 september 2014 om 23:44

Fuber

Ajax speelde nou niet echt dominant voetbal.
Er waren veel wedstrijden dat de tegenstanders makkelijk hadden kunnen winnen.
Ik vond het wel degelijker dan PSV nu is, maar ik vind PSV veel gevaarlijker dan is/was...

12 september 2014 om 07:25

Het veldspel van Ajax was wel aantrekkelijker dan dat van Psv. PV is echt louter reactievoetbal tot nu toe. Maar goed, ze staan er bovenaan mee, aan ons om dat om te draaien.

12 september 2014 om 07:32

Ja man, ik heb ook genoten van de driehoekjes van Moisander-Cillessen-Veltman.. Hou toch op

12 september 2014 om 10:33

Fubar!!!!

Ajax dominant vorig jaar hshahahahahahahahahahaha

11 september 2014 om 20:47

Nou hier is de reactie dan! Haha nee hoor, deels heb je gewoon gelijk vrij makkelijk gewonnen van ajax in de 2e helft. Eerste 2 wedstrijden vond ik niet echt overtuigend maar dat terzijde. Jullie hebben een goede kans om kanpioen te worden, maar wat als depay geblesseerd raakt oid? Je kunt gewoon niet op 1 of 2 spelers gokken een heel seizoen lang. Mochten de toppers bij jullie fit blijven zijn jullie naar mijn mening favoriet, maar het seizoen is net begonnen en we hebben de laatste jaren kunnen zien hoe snel het kan veranderen. Kijk maar naar vorig seizoen met psv...

11 september 2014 om 20:52

Het gaat er denk ik alleen om of wijnaldum fit blijft. Als hij fit blijft wordt PSV wel kampioen denk ik. Hij is nou zo'n jongen die elke ploeg nodig heeft. Iemand die de ploeg op sleeptouw neemt

11 september 2014 om 20:52

@Ajax-hoffie: Je hebt gelijk dat het veel afhankelijk is van twee spelers, maar bij welke club in de Eredivisie is dat niet het geval? Vorig jaar Twente had Tadic, Vitesse had Bony en Ajax had Blind als sterkhouder. Als die weg zouden vallen zou het ook stukken minder zijn. Laten we hopen dat ze allemaal fit blijven dit seizoen, niet zoals vorig seizoen waar er talloze blessures kwamen rond dit tijdstip.

11 september 2014 om 20:52

De tweede wedstrijd was een 6-1 overwinning tegen NAC... Had dat 10-1 moeten worden voor ze jou overtuigden? Eerste wedstrijd tegen Willem II en de potjes in de Europa League waren wel matig.

11 september 2014 om 21:07

Als ze met overtuigend voetbal hadden gewonnen wel, maar NAC was op een gegeven moment gewoon beter. Hadden dacht ik een pingel moeten krijgen en kregen die niet, toen de 3-1 viel was het klaar. Dus heel overtuigend verder was de wedstrijd niet, de uitslag wel.

11 september 2014 om 21:15

Ach in die wedstrijd had PSV 6 schoten op doel en NAC 7. PSV scoort er 6, maar als je ziet hoe die doelpunten vallen is dat voor NAC vooral erg lullig. NAC had ook goede kansen en domineerde sommige fase in de eerste helft.

Dat het vervolgens in de samenvatting lijkt alsof PSV amper iets tegen gehad heeft iets logisch, er was namelijk te veel om te laten zien die wedstrijd, maar overtuigend was het zeer zeker niet.

11 september 2014 om 20:51

Bij PSV valt nu alles ook wel de goede kant op. Tegen NAC wonnen ze bijvoorbeeld dik, maar dat had net zo goed de andere kant op kunnen gaan. Maar ben het met je eens dat PSV de basis heeft voor een kampioensploeg. Ik denk dan ook dat dit het jaar van PSV wordt. Ze zullen vast nog wel wat verliezen, maar ik zie Ajax, Feyenoord of Twente niet een heel constant niveau vasthouden waarbij ze alles winnen zoals Ajax elk jaar liet zien. Dus tot nu toe stem ik voor PSV

11 september 2014 om 21:00

Hehehehe ja ja. Nu praat je makkelijk maar wacht maar straks als er punten worden gemorst. Psv gaat diy niet volhouden en depay en gini gaan psv niet kunnen dragen. Ook de europese westrijden gaan hun tol eisen.

11 september 2014 om 21:29

Zou kunnen. Maar afgelopen donderdag speelde ze eerst in Wit Rusland en wonnen en daarna zondagochtend meteen een belangrijke wedstrijd tegen Vitesse die ook redelijk eenvoudig werd gewonnen zonder veel grote kansen weg te geven.

11 september 2014 om 22:14

Misschien had je PSV-Vitesse live moeten kijken of anders de cijfers er even bij moeten pakken.

Vitesse had namelijk meer kansen dan PSV (16 voor Psv, 20 voor Vitesse) en daar zaten enkele behoorlijke kansen tussen.

Vitesse was ook (veel) beter dan Psv.

Het was dus allerminst een eenvoudige zege voor Psv.

11 september 2014 om 23:01

Vitesse was die wedstrijd niet beter hoor, tegen psv was juist de enige wedstrijd dat ze qua spel niet beter waren dan de tegenstander.

12 september 2014 om 00:29

superghost tegen ajax waren ze dde betere, tegen psv had psv gwn ded meeste uitgespeelde kansen en vitessen meer afstandschoten

12 september 2014 om 08:51

Hahaha misschien had je zelf PSV - Vitesse live moeten kijken voordat je weer van die onzin loopt uit te kramen.

11 september 2014 om 21:23

Ja ze spelen niet zoals een topploeg maar we worden toch kampioen tenminste dat hoop ik, maar het seizoen is pas net begonnen er kan nog van alles gebeuren.

11 september 2014 om 22:30

Als ze nu wel stabiel blijven en verdediging geen gekke dingen gaat doen kan dit een heel mooi jaar worden
Niet te vroeg juichen eerst zien dan geloven bij psv laatste jaren

12 september 2014 om 09:33

@vossing: dit hoor ik werkelijk waar al 6 jaar... Deze grap heeft inmiddels wel een baard.
psv wint inderdaad wedstrijden waarbij puntverlies vorig seizoen een feit geweest zou zijn. Dus in dat opzicht heeft psv stappen gemaakt. Maar goed, de verdediging blijft broos ogen. Vooralsnog doen ze het goed, net als vorig seizoen en het seizoen ervoor en ervoor en ervoor en ervoor en ervoor.
Net als al die jaren: we gaan het zien.
Vanzelfsprekend is Ajax De titelfavoriet. Zie recente kampioenschappen maar.

12 september 2014 om 12:49

Heb je de verdediging van Ajax wel eens serieus bekeken. Moisander van de week met Finland en dan heb ik het nog niet eens over Veltman. Aan de andere kant geloof ik best dat je tijd nodig hebt om te accepteren dat het in Amsterdam op dit moment even wat minder is. Maar om Ajax nou titelfavoriet te noemen. Tsja.

12 september 2014 om 17:48

Het is ieder jaar wat minder in Amsterdam. Dat zijn we wel gewend. En ook ieder jaar kampioen. Ik begrijp echt niet dat jullie psvers nog dommer zijn dan ezels (want die stoten zichzelf niet tweemaal tegen dezelfde steen) en denken dat na 4 wedstrijdjes psv wel weer titelfavoriet is... dat is nogal onnozel. Zeker als je ziet wat er bij psv al jaren misgaat... namelijk prijzen pakken.

12 september 2014 om 18:13

Dus voor jou begint de jaartelling bij 2010. Weet jij wel dat er voor die tijd ook wel eens gevoetbald werd. Zou je eens op moeten zoeken op Wikepedia

12 september 2014 om 21:38

jeps record kampioen. 4x cl winst en ga zo maar door.

Ik ben ook niet zo onder de indruk van Psv, dus ik snap wat hij bedoelt. Er zijn nog genoeg zwakke punten. Ik ben wel benieuwd hoe Peczwolle het tegen PSV zal doen.

@vossing niks aan toe te voegen, psv heeft zoveel kwaliteit dat ze zelfs zonder goed te spelen 100% kansen creeëren en met zoveel scorend vermogen zie ik het balletje vaker in hun net dan die van Zoet terechtkomen

Dit vind ik zo'n vreemde trend de laatste tijd. het lijkt wel alsof iedereen tegenwoordig per se dominerend en super combinatie voetbal moet spelen, terwijl ploegen als Chelsea keer op keer bewijzen dat voetballen vanuit de omschakeling ook erg goed kan zijn, denk ook aan Real Madrid die tegenstanders keer op keer pakken in de omschakeling. Dat zie ik liever dan Vitesse of Ajax dit jaar (zoals ik ze heb zien spelen). Telkens dat getik achterin, dat eindeloze gebrei. Je schiet er weinig mee op. Maarja dan zegt de trainer weer: "we hadden zoveel balbezit". Kan wel, maar heeft geen zin als je niet direct speelt en snel speelt.

11 september 2014 om 22:55

Ja, maar, zoals een wijs man ooit zei: "Als wij de bal hebbe kenne zij niet scoren"
Daar heeft Cruijff natuurlijk een goed punt alleen als je de bal alleen maar achterin hebt, kan je zelf ook niet scoren.... Het is dus duidelijk waar De Boer en Bosz aan moeten werken. Alhoewel Vitesse gewoon vooral op zoek moet naar een scorende spits.

12 september 2014 om 08:14

Diezelfde man was zo wijs om; bijna falliet te gaan door ondoordachte investeringen, de aartsrivaal van zijn club kampioen te maken, incompetent was zn vrouw te overtuigen van zijn trouw/loyaliteit (zie interland carriere) had voorspeld dat vanaf dit seizoen pas het gevolg van het nieuwe Ajax beleid zichtbaar zou worden.... tsja erg wijs idd. Hij kon leuk ballen zullen we het daarop houden?

12 september 2014 om 21:44

@lelijknatnek: maar hij ging niet failliet... bijna is helemaal niet. jij bent bijna grappig...
Hij maakte Feyenoord kampioen en zag dus erg goed wat zijn kwaliteiten nog waren.. zie wederom geen zwaktebod hier.
Wat heeft zijn huwelijk te maken met zijn voetbalvisie? beetje domme opmerking van je.
Weer sla je de plank mis. Feit dat we 4x achter elkaar kampioen zijn wil niet zeggen dat dit komt door de Fluwelen Revolutie.. immers de jeugd van 4jaar terug was te jong om te debuteren. Dus we zullen wel degelijk dit jaar pas de vruchten plukken van de fluwelen revolutie...

Misschien dat je gewoon je moet kan houden als je het gevoel hebt dat je het bijna goed hebt.... want nogmaals: bijna is ..... helemaal niet.

Ze kunnen net zo makkelijk een oorwassing van PEC krijgen dan Ajax voor de beker of de Jcschaal, Psv is dan aanvallend wel sterk en in de omschakeling, maar als de tegenstander ook goed is in de omschakeling en positiespel, dan is de verdediging van Psv echt heel kwetsbaar en verre van zeker.

dus zet ik mijn geld op Zwolle deze wedstrijd.

11 september 2014 om 20:48

Ik snap jouw redenatie totaal niet. Dus als de tegenstander goed kan omschakelen en in het positiespel kan spelen is PSV heel kwetsbaar? PSV is sowieso verdedigend kwetsbaar, ongeacht de speelstijl. Toch was het tegen Vitesse en Ajax verdedigend behoorlijk, kan natuurlijk stuk beter maar toch.

Ik verwacht een redelijk eenvoudige zege voor PSV op basis van het klasseverschil. Bovendien is Zwolle denk ik niet op hun best gezien de laatste potjes.

11 september 2014 om 23:01

@wilshere

Jij hebt schijnbaar de tekst in het oorspronkelijke bericht niet goed gelezen, over de kracht van psv, dus die kracht kan ook tegen ze werken, maar als jij denkt dat psv een makkie gaat krijgen kom je denk ik bedrogen uit, en over welk klasse verschil heb je het, individueel Ja, Als Team schat ik Zwolle hoger in.

Moet je nagaan als dat er ook nog bijkomt, dan kan de platte kar bij wijze van spreken al in maart van stal. Vooral qua individuele kwaliteit met een aardige afstand de de beste selectie van Nederland.

11 september 2014 om 20:49

Onzin. Je onderschat de concurrentie.

11 september 2014 om 21:02

Nee hoor, je moet alleen een onderscheid maken tussen de beste selectie en het beste team. Ik denk dat (bijna) niemand kan ontkennen dat PSV de beste spelers heeft met Depay, Wijnaldum, Maher, Narsingh, Guardado en zeker ook Zoet. Daar kunnen Ajax(te weinig individuele kwaliteit en creativiteit), Feyenoord(te veel spelers kwijtgeraakt en nog geen fatsoenlijke spits), Twente(ook te veel kwijtgeraakt en nu al 8 punten achter) en Vitesse(voetballend misschien zelfs het beste team, maar geven veels te makkelijk goals weg, scoren tot nu toe moeilijk en voordat ze die 11 punten achterstand ook maar enigszins ingehaald hebben zitten we waarschijnlijk al rond de winterstop, misschien zelfs later) op dit moment gewoon niet aan tippen. PSV heeft op dit moment gewoon een voorsprong.

Maar door in de loop van het seizoen een goed team te smeden als concurrent zijnde kan je die achterstand die je nu hebt eventueel wel inlopen. En daar ligt vooral bij PSV de sleutel. Maakt Cocu er ook maar enigszins een team van met een samenhangende tactiek geef ik PSV een hele grote kans om kampioen te worden. Maar lukt dit niet en De Boer levert echt een wereldprestatie door dit Ajax weer op een hoog niveau te brengen zal het Ajax wel weer worden.

Oftewel: veel hangt af van de eenheid, maar op dit moment heeft PSV gewoon een aardige voorsprong.

11 september 2014 om 22:00

Die platte kar staat zeker nog klaar van verleden jaar toen PSV ook al dacht in september kampioen te worden? Staat hij geparkeerd achter het podium van de bekerhuldiging die nooit kwam. PSV kampioen van de zelfoverschatting. Kijken hoe ze er bij de kerst voorstaan.

11 september 2014 om 22:47

Is ook wel hoe je de speler in wilt schalen natuurlijk van alle teams.
Ik denk dat Feyenoord erg goed ingekocht heeft en als je Guardado nu al roept als beste spelers na 1 duel?
Zoet vindt ik ook maar een beperkte keeper en wordt echt geen topper.
Maar goed ik denk dat de selectie van Vitesse niet heel veel minder is (zelfs die van Ajax vindt ik ook niet veel minder) dan Psv.

Het enige verschil wat Psv heeft is dat ze een Depay hebben die nu in bloedvorm is en met een geweldig gevoel van het Wk is gekomen. Maarja hoe zal zijn gevoel zijn na die dreunen van de 2 duels met Oranje?
Psv is iets teveel afhankelijk van Depay als hij een dip gaat krijgen ben je meteen heel veel gevaar kwijt.

En laten we maar niet te vroeg juichen vorig seizoen begon Psv ook geweldig en zie waar ze geëindigd waren. De prijzen worden pas aan het eind verdeeld en er gaat straks een moment komen dat er meer druk op die spelers gaat komen wanneer de prijzen in zicht komen en daarin is de laatste jaren ook wel gebleken dat Psv dat totaal niet kan handelen.

11 september 2014 om 20:50

Dat hadden we toen met dat seizoen met 100+ doelpunten en nog werden we tweede. Ik heb liever dat de boel achterin op slot is en dat we wat minder scoren en wel gewoon winnen ipv andersom. Maar zou idd mooi zijn ja, mocht dat nog komen. Ik denk dat het spel nog veel zal verbeteren als iedereen weer topfit is en in vorm is (De Jong mist vorm, Arias en Willems waren geblesseerd en Narsingh moet ook nog helemaal top worden weer, net als Maher. Bovendien moet Guardado zich aanpassen nog)

11 september 2014 om 21:09

Denk dat dit team (op papier) beter in balans is dan het team onder Advocaat. Onder Advocaat had je extreem veel aanvallende kwaliteiten, wat de 100 goals ook bewijzen. Maar verdedigend was het echt rampzalig met o.a. Hutchinson, Bouma, Derijck en Marcelo.

Deze verdediging is zeker ook niet alles, maar er zit ten eerste nu al meer kwaliteit in dan die verdediging van 2 jaar geleden. Nadeel is, zoals wel vaker gezegd, natuurlijk wel dat alle 5(keeper meegerekend) nog vrij jong en onervaren zijn. Maar in elke achterhoedespeler( Zoet, Willems, Rekik, Arias en Bruma, al ben ik van laatstgenoemde niet kapot) zit wel een bepaalde kwaliteit of potentie. Het is aan Cocu om daar goed mee om te gaan en een dergelijke tactiek te bedenken dat die jongens achterin er niet alleen voor komen te staan. De Boer heeft dat bijvoorbeeld perfect gedaan de laatste jaren, zeker het afgelopen jaar aangezien hij eigenlijk 2 verdedigers had die in principe niet kunnen verdedigen( Veltman en Boilesen), eigenlijk hetzelfde probleem wat Willems en Arias nog wel eens hebben.

11 september 2014 om 21:20

Helemaal met je eens inderdaad, die spelers in de verdediging hebben trouwens ook weer een jaartje ervaring erbij. Ik ben echter niet heel erg overtuigd van de tactische kwaliteiten van Cocu, maar tot dusverre gaat het goed.

ben weer heel benieuwd zaterdag in ieder geval.

Eens met Jans. Als PSV fan ben ik ook nog absoluut niet de polonaise aan het lopen. De verdediging is nog steeds dramatisch. PSV heeft van alle eredivisie ploegen het meeste schoten tegen gekregen en in elke wedstrijd meer schoten tegen gekregen dan PSV op de tegenstander heeft geschoten. Dat ga je niet heel het seizoen volhouden. Hoop dat die Isimit van Monaco wat wordt, kan goed concurreren met Bruma die ik nog steeds niet geweldig vind. In Zwolle op een goed resultaat hopen, hopen dat zei gewoon op de aanval spelen, Narsingh en depay erin en op de counter. Dat werkte tegen Ajax ook.

Voor de spanning (lees mijn club) is het beter dat Pec zwolle wint ,staat alles weer wat dichter bij elkaar

11 september 2014 om 21:22

Dat dacht ik dus ook.

Van der Werff en van Hintum maken nog wel eens wat foutjes de laatste tijd. Dat is geen ramp ofzo maar ik denk dat PSV zulke fouten wel afstraft. Met een punt zou ik al erg blij mee wezen.

Ik denk ook wel een kleine overwinninktje voor PEC Zwolle of een gelijkspelletje. Ze zijn wel een vrij stabiele moeilijk bespeelbare ploeg om van te winnen.

Maaaaaar ................ PSV heeft Memphis

We leven in een tijd in nederland dat niemand vvoor iemand bang hoeft te zijn.
Niemand maakt een verpletterende indruk en dat is al bijna 10 jaar zo.

Bij psv zal alles en iedereen de volle 100 procent moeten geven 90 minuten lang anders is een 3 punter in zwolle alles behalve een zekerheidje.

Bovendien moeten we niet alles aan memphis op gaan hangen is niet nodig ook trouwens want psv heeft tot nu toe 14 goals in 4 wedstrijden gemaakt door 7 verschillende doelpuntenmakers.

11 september 2014 om 21:50

Maar dat zie je in Engeland toch ook veel? Ben het met je eens dat we niet de beste competitie hebben, maar City verliest ook thuis tegen Stoke..

Jans' is niet onder de indruk, was ie ook al niet van Sparta Praag. Hij doet supergoed werk met Zwolle echt grote klasse maar nu slaat ie een beetje door.

11 september 2014 om 21:40

Van doorslaan is inderdaad sprake als je denkt Depay af kunt stoppen met Bram van Polen(met alle respect, gewoon een prima Eredivisie rechtsback)

12 september 2014 om 01:44

Ik denk dat hij dat antwoord met een knipoog gaf. Jans is wel zo reëel dat hij weet dat Memphis gewoon heel erg goed is

Depay geblesseerd en Wijnalbum uit vorm betekent meteen uit de top 4

11 september 2014 om 21:52

Guardado zijn beste positie is die van Depay. Maher kan op de positie van Wijnaldum goed uit de voeten.

11 september 2014 om 21:54

Wij zijn heus niet afhankelijk van deze 2 spelers hoor.
Natuurlijk zijn Wijnaldum en Memphis uitstekende spelers en zorgen zeker voor het verschil, maar we hebben natuurlijk ook nog andere goede spelers.

11 september 2014 om 23:11

Klopt, helemaal mee eens. Ze zijn ´goed´. Maar ik denk dat Arias, Rekik, Hendrix en Tamata geen landskampioenschap niveau hebben. PSV is gewoon te afhankelijk van een paar spelers. Denk dat Ajax en Feyenoord dat minder zijn. Maar ik zie ze wel als goede titelkandidaat als alle spelers fit blijven en Memphis niet in januari wordt verkocht.

11 september 2014 om 22:05

Je overdrijft, inde EL finale tegen Everton bijv is het wel essentieel dat ze allemaal fit zijn maar tegen Zwolle of Dordrecht kunnen we best een keertje een schorsing of blessure aan

Ron Jans probeert de tegenstander even te motiveren? Niet echt handig, dit soort opmerkingen.

Psv is heel erg sterk in de omschakeling en willen zelf niet het spel maken.
En voorin hebben ze ook de spelers die erg sterk zijn in de omschakeling. Dat zag je bv. tegen Ajax heel goed dat ze in de omschakeling het verschil maakte en Ajax over de knie kregen.

Wat je gewoon tegen dit Psv moet doen is hun het spel laten maken en zelf het spelletje gaan spelen wat Psv doet en gewoon afwachten en in de omschakeling spelen. Hun verdediging is ook niet top en zal dan met ruimte in hun rug moeten spelen en dan gaan ze kwetsbaar worden.
Daarnaast heb je dan aan een Narsingh en Locadia wat minder omdat die in de kleine ruimte beperkter zijn.

Ben erg benieuwd want die teams gaan er zeker komen en dan gaat Psv het lastig krijgen.
Tegen Vitesse hadden ze het geluk nog aan hun zijde maar ik ben heel benieuwd of ze dit vol kunnen blijven houden.

11 september 2014 om 23:27

Psv kan echt wel het spel maken hoor daar hebben ze genoeg kwaliteit voor (guardado,wijnaldum,maher,depay, narsingh en met de jong heb je een goed aanspeelpunt).

zeker is psv het best op de counter en als de snelle vleugelspelers veel ruimte hebben maar dat betekent niet dat psv het spel zelf niet kan maken.

11 september 2014 om 23:30

Ik ben het deels met je eens. Inderdaad psv wil het spel niet maken maar dat was tegen ajax en vitesse en kijk eens naar hun positiespel(is gewoon beter). Maar psv zal niet meer net zoals vorig jaar blind op de aanval gaan, we spelen dit jaar gewoon behoudender als Cocu dat nodig acht. Natuurlijk Memphis en Gini zijn belangrijk maar dat betekent niet dat we in een keer alles gaan verliezen, we hebben op het moment een aardig brede selectie waarmee we lichte blessures(van max 2 maanden) op zouden moeten kunnen vangen. Maar niks is zeker in de Eredivisie dat is wel weer gebleken..

Met dit type spel, loeren op de counter en gokken op de klasse van depay en Wijnaldum. Word je geen kampioen geef het je op briefje. Ajax is als team veel verder en kan daardoor met individuele minder goede spelers, verder komen dan Psv.

12 september 2014 om 07:33

Laat ze dat dan eerst maar weer eens laten zien. Als de kwaliteiten steeds minder worden, kun je nog zo'n goed team zijn maar dan verlies je meer dan je wint. Dat is trouwens ook wat Ajax dit seizoen doet, meer verliezen dan winnen. Ik moet Ajax, zoals het de laatste tijd gaat, eerst nog maar eens zien winnen van Heracles.

PSV moet met dit elftal gewoon 102 punten pakken! Als je hun team ziet tegenover de rest zouden ze alles moeten winnen!

Dit is Ron hey.. ff de tegenstander nerveus maken 1dag voor de aftrap

De Nederlandse competitie is zo verzwakt dat er geen enkele echte top clubs meer zijn.

Gaan we weer. Alleen in Nederland geldt de regel dat winnen alleen niet genoeg is. Je moet ook dominant zijn en zo. Pffff. Als of je de punten niet krijgt als je behoudend speelt en met 1 kans, een goal wint.
Wat een gelul.
Hopelijk werken de woorden van Jans als de bekende rode lap op de stier/psv en rollen ze de boel op.

Psv wordt kampioen omdat Ajax op de centjes is blijven zitten.

Geweldig dit!!! Dat gezeik met underdog, favorietenrol en dat soort dingen die je vaak hoort... Jans laat zien dat het ook anders kan...

Uitgaan van je eigen kracht en zien waar dat eindigt.... Mooi!

Ron moet nou ook niet een grote mond gaan krijgen na een paar goede wedstrijden. Gewoon met beide voeten op de grond blijven staan.

Ja hoor we hebben net vier wedstrijden gespeeld en een deel van Nederland weet alweer wie de kampioen gaat worden. Uiteraard komt de keer dat Ajax geen kampioen wordt steeds dichterbij dusndat zou bes5 dit jaar kunnen zijn. Vind ik als Ajacied ook totaal geen schande na vier kampioenschappen. Op rij en de jaarlijkse leegloop..
Wil alleen even de PSV fans behoeden voor teveel optimisme. Aangezien zij vorig jaar ook een sprint trokken na het startsignaal van de eredivisie en kijk waar ze geeindigd zijn. Naar mijn inziens is PSV dit jaar nog te afhankelijk van een beperkt aantal spelers maar heeft Ajax mij met de nieuwe spelers nog niet weten te bekoren. Feyenoord speelt denk ik nog niet mee om de eerste plaats.

OT: heb het vermoeden dat als er genoeg vertrouwen is en PEC zonder kleerscheuren door de eerste helft komt, het PSV weleens punten kan gaan kosten.

Jans heeft gewoon gelijk. Tegen Ajax had PSV zomaar 2-0 achter kunnen komen als Schöne wat beter had ingeschoten. Nu valt het net allemaal de goede kant op voor Psv. Eens kijken hoe zij zich houden na een tegenslag. Zou zomaar kunnen instorten...
Ik zie in Wijnaldum zeker geen leider. Hij is een bruikbare middenvelder maar mist het overzicht om echt uit te groeien tot een topper. Alleen Depay is top. Verder valt het wel mee. Achterin is PSV zelfs relatief zwak. Zowel Rekik als Bruma zijn in mijn ogen overschat. Althans ze lopen erbij alsof ze het helemaal zijn maar Rekik had tegen Ajax ook zomaar rood kunnen krijgen na de overtreding op Sigthorsson. Tijd zal leren of PSV is gegroeid.

12 september 2014 om 12:54

Is het niet een kwestie van kwaliteit om je kansen te benutten. De eindstand wordt bepaald door het aantal doelpunten dat je maakt. Niet door het aantal kansen dat je krijgt. Als Ajax had willen winnen hadden ze de kansen maar moeten benutten, hebben ze niet gedaan en terecht verloren.

12 september 2014 om 17:50

De eindstand wordt helemaal niet bepaald door het aantal doelpunten dat je maakt.. wat een domme uitspraak weer. De eindstand wordt bepaald door het gemaakte aantal doelpunten en het aantal geïncasseerde doelpunten.

Ik geloof dat de wedstrijd tegen Ajax de kampioenswedstrijd was. Volgens mij is de platte kar al van stal gehaald, of niet?

12 september 2014 om 18:07

Och och och, geloof jij dat dat de kampioenswedstrijd was? Misschien wel, misschien niet. Dat zullen we aan het eind van het seizoen weten. Ik merk wel dat het verdriet heel diep bij jou zit.

Maar je hebt gelijk ook de tegen doelpunten worden meegenomen in de uitslag. En aangezien PSV maar één tegendoelpunt kreeg tegen Ajax, dat kansen mistte, en er zelf drie maakte door de kansen wel te benutten. hebben ze dus terecht gewonnen.

En als Ajax niet snel beter gaat verdedigen en beter kansen gaat benutten kan het nog wel eens vaker gaan verliezen. Maar ja dat zal jij ook wel weer een domme uitspraak vinden. Geeft niet hoor, ik geloof best dat jij daar ook niets aan kan doen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren